1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Автоматизація бізнесу

На думку 412 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Автоматизація бізнесу

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми автоматизації бізнесу

  • Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
    Будь-яка мова

    Будь-яка мова
  • Ви можете продавати будь-який товар, зручно класифікувавши усе на свій розсуд
    Будь-який товар

    Будь-який товар
  • Для наочності Ви можете зберегти зображення кожного товару, захопивши його web-камерою. Воно також буде відображатись під час виконання продажу
    Фото товару

    Фото товару
  • Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
    Склади та магазини

    Склади та магазини
  • Ви зможете з легкістю внести початкові залишки з допомогою функції імпорту з сучасних електронних форматів
    Імпорт

    Імпорт
  • Обирати товар під час продажу можна сканером штрих-кодів, пошуком по назві чи зчитуючи штрих-код з пам’ятки у випадку дрібного товару
    Вибір під час продажу

    Вибір під час продажу
  • У випадку необхідності, співробітник з легкістю виконає повернення, а дані буде відправлено у потрібні звіти по проблемному товарові
    Повернення

    Повернення
  • Якщо покупець вирішив придбати іще щось, можна зберегти незакінчений продаж та повернутися до нього будь-який момент
    Відкладені продажі

    Відкладені продажі
  • Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
    Сповіщення

    Сповіщення
  • Наша програма вміє працювати зі значною кількістю видів торгівельного та складського обладнання
    Обладнання

    Обладнання
  • Інтеграція з ТЗД допоможе оптимізувати роботу великих складів, забезпечить мобільність ваших співробітників, дозволить простіше виконувати інвентаризацію усіх філій
    ТЗД

    ТЗД
  • У будь-який момент по будь-якому складу Ви зможете виконати інвентаризацію, миттєво завантаживши планову кількість з Вашої програми і звіривши його з фактичним залишком за допомогою штрих-кодів або ТЗД
    Інвентаризація

    Інвентаризація
  • Під час продажу можуть формуватись різноманітні документи. Чек можна роздруковувати з фіскалізацією або без на звичайному принтері для чеків
    Документи

    Документи
  • У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • Існує можливість видачі клієнтам дисконтних або накопичувальних карток
    Дисконтні картки

    Дисконтні картки
  • З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
    Нарахування бонусів

    Нарахування бонусів
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень
    SMS и E-mail розсилка

    SMS и E-mail розсилка
  • Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
    Голосова розсилка

    Голосова розсилка
  • Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
    Рейтинг клієнтів

    Рейтинг клієнтів
  • Ви легко зможете проаналізувати кому і з якої причини надавали знижки за будь-який період
    Знижки

    Знижки
  • Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
    Середній чек

    Середній чек
  • Аналіз платежів, за потрібними вам значеннями, допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на товари
    Цінові сегменти

    Цінові сегменти
  • Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
    Аналіз реклами

    Аналіз реклами
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
    Динаміка продажів

    Динаміка продажів
     
  • Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
    Борги

    Борги
     
  • Відрядна заробітна платня продавців може розраховуватися автоматично
    Заробітна платня продавців

    Заробітна платня
    продавців
  • Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
    Аналіз працівників

    Аналіз працівників
  • Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за кожною юридичною особою окремо
    Юридичні особи

    Юридичні особи
  • Програма допоможе знайти найприбутковішу філію вашої мережі магазинів
    Мережа магазинів

    Мережа магазинів
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
    Аналіз прибутків

    Аналіз прибутків
  • Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
    Складський облік

    Складський облік
  • Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
    Популярні товари

    Популярні товари
  • Система допоможе проаналізувати прибуток з продажів кожного товару
    Прибутковий товар

    Прибутковий товар
  • Дані по усіх поверненнях за будь-який період завжди будуть у вас "під рукою"
    Неліквідний товар

    Неліквідний товар
  • Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
    Не було

    Не було
  • Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
    Мінімум

    Мінімум
  • З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
    Залежаний товар

    Залежаний товар
  • Прогноз забезпечення товарами допоможе завжди мати необхідну кількість найбільш затребуваних позицій
    Прогноз

    Прогноз
  • Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
    Аналіз постачальників

    Аналіз постачальників
  • Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
    Эксклюзивность

    Эксклюзивность
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення залишків товарів на складі чи філії та цін - можливостей маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви зможете щвидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Система містить єдину базу клієнтів, постачальників, підрядників, співробітників з усіма їх особистими даними, а також детальну інформацію про компанію;
  • Програма приєднує фото до інформації про осіб та продукції, оформляє вхідні іменні картки зі штрих-кодом для ідентифікації особи;
  • Оптимізація встановлює оперативні та ефективні комунікації з клієнтами та постачальниками через електронний зв'язок (sms, e-mail, Viber, голосові повідомлення);
  • Система здійснює суворий облік зворотнього зв'язку та оперативно аналізує ефективність рекламних інструментів за результатами організованих маркетингових кампаній;
  • Програма підвищує якість роботи департаменту продажів, здійснюючи щоденний моніторинг бази клієнтів, реєструючи факти звертання та результати переговорів;
  • Автоматизація бізнесу володіє ефективними інструментами для залучення нових клієнтів та надає динаміку зростання клієнтської бази за періодами;
  • Система складає рейтинг клієнтів, постачальників, співробітників, продукції, виявляючи найприбутковіших, найпопулярніших, найуспішніших з оцінкою за різними критеріями;
  • Програма оперативно фіксує факти клієнтської заборгованості, повідомляючи їх та уповноважений персонал про це, дає зведення по загальній заборгованості підприємства;
  • Оптимізація пропонує прогноз на короткостроковий термін на основі накопичених даних, надаючи підтримку у рішення по розширенню діяльності і/або асортименту;
  • Система оцінює фінансовий потенціал клієнтів за кожним пунктом реалізації послуг та/або продукції та формує точкові пропозиції на свої послуги та/або продукцію;
  • Програма організує оперативний імпорт відомостей з зовнішніх електронних документів, форматуючи їх відразу за своїм уявленням, та здійснює експорт своїх значень;
  • Оптимізація має зручний та зрозумілий інтерфейс з наочним представленням інформації, так, що послідовність операцій доступна навіть недосвідченому користувачеві;
  • Система регулярно здійснює резервне копіювання інформації, гарантуючи її безпечне зберігання протягом необхідного терміну та захищаючи її від випадкового втручання;
  • Програма надає багатокористувацький доступ для одночасної роботи багатьох працівників, які працюють як локально, так і віддалено;
  • Автоматизація бізнесу надає керівництву компанії повні права для доступу до свого функціоналу та особливі права бухгалтерії, присвоюючи логіни та паролі решті.

Опис програмного забезпечення

Автоматизація бізнесу – це виконання в автоматичному режимі стандартних, часто рутинних, різноманітних процедур, які становлять основу багатьох бізнес-процесів, організованих всередині компанії для її ефективного функціонування. Автоматизація бізнесу має на меті значне скорочення трудовитрат та витрат часу під час здійснення майже усіх видів діяльності співробітниками компанії, що дозволяє більш раціонально перерозподілили трудові ресурси або навіть зменшити їх чисельність.

Компанія "Універсальна Система Обліку" (УСО), розробник профільного програмного забезпечення, пропонує цілу низку програм для автоматизації бізнесу, різного за масштабами, різного за специфікою, різного за потребами. Профілі та сфера діяльності компаній, для яких існує готове програмне забезпечення для автоматизації бізнесу, представлені на головній сторінці сайту УСО.

Автоматизація бізнесу підвищує якість керування бізнес-процесами та продуктивністю співробітників компанії, що, відповідно, призводить до зростання прибутковості підприємства. У першу чергу, це відбувається завдяки встановленню безпосередніх комунікацій між підрозділами підприємства, що сприяє оперативному обміну інформацією.

Відомості, надані однією командою відразу ж опиняються у іншої, зацікавленої в них, для використання у наступному технологічному ланцюжку. Узгодженість виробничих операцій за автоматизації бізнесу, підвищує якість продукції, а автоматизація ручної праці забезпечує безпомилковість виконуваних дій та ефективність керування робочими процесами.

Автоматизація бізнесу дозволяє вирішувати одночасно кілька різнопланових завдань та оперативно приймати рішення за будь-яким напрямком, адже, фактично, автоматизація бізнесу являє собою функціональну інформаційну систему, легко керовану та не менш легко керуючу, що надає, у результаті, усю необхідну інформацію по поточній ситуації або за попередні періоди. Запропоновані нею статистичні та аналітичні звіти дають керівництву компанії можливість приймати зважені рішення – на основі запропонованого аналізу результатів, що легко екстраполюються на наступний розрахунковий відрізок часу.

Варто зазначити, що кожен бізнес має власну індивідуальність, виражену у організації та реалізації робочих процесів, тому їх вид та кількість можуть відрізнятися навіть в одній сфері діяльності. У зв'язку з цією причиною, продукти компанії УСО, що пропонуються бізнесові, можуть бути як типовими, так і індивідуальними.

Також, автоматизацію можна здійснити стосовно одного або кількох робочих процесів, найбільш рутинних та/або найбільш відповідальних, а може бути здійснена комплексна автоматизація, коли здійснення оперативного, бухгалтерського та управлінського звітів складається у систему керування всією господарською діяльність підприємства. Компанія УСО створює продукти різноманітні за масштабом, за специфікою та можливостями.

Наприклад, комплексна система керування підприємством, або ERP, дозволяє збирати, обробляти та оцінювати інформацію про стан поточних робочих процесів у режимі реального часу. Така автоматизації передбачає структурування інформації за модульним принципом, завдяки якому, можлива інтеграція програмного забезпечення з іншим сучасним обладнанням та новими технологічними сервісами, що взаємно "збагачує" їх сукупний функціонал, у тому числі з АТС та відеонаглядом.

Вартість автоматизації бізнесу визначається, перш за все, тими завданнями, які їй потрібно буде вирішувати, а також тим, чи буде вибрана типова або персональна програма, скільки робочих місць потрібно до неї підключити та ін. Чи варто замовити автоматизацію конкретного процесу або відразу запровадити ERP - визначається специфікою компанії. Фахівці УСО нададуть максимум корисної інформації для правильного вибору.

Автоматизація бізнесу вимагає здійснення великої попередньої роботи, адже будь-який бізнес-процес являє собою визначену послідовність дрібніших операцій, послідовність виконання яких, залежить від затверджених інструкцій та методів. Також необхідно розділити їх на основні та додаткові, що також цілком індивідуально у компаніях та досить довготривало за виконанням. Натомість, ефект отриманий у результаті автоматизації, буде схожий на залп феєрверку.

Зовнішній вигляд програми

Автоматизація бізнесу

Завантажити програму автоматизації бізнесу

Презентація програми

Програмою можуть користуватись:

  • Торгівельне підприємство

    Торгівельне
    підприємство
  • Виробнича компанія

    Виробнича
    компанія
  • Ательє

    Ательє
  • Спортивний центр

    Спортивний
    центр
  • Хімчистка

    Хімчистка
  • Логістична компанія

    Логістична
    компанія
  • Медичне підприємство

    Медичне
    підприємство
  • Мікрофінансові Організації

    Мікрофінансові
    Організації
  • Туристичні фірми

    Туристичні
    фірми
  • Навчальний центр

    Навчальний
    центр
  • Ремонтна майстерня

    Ремонтна
    майстерня
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму автоматизації бізнесу

aleko

Транспортна компанія «Алеко Транс»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка

Компанія Алеко висловлює щиру вдячність колективу розробників USU за надання якісних та професійних послуг у створенні, інтегруванні та подальшому супроводі системи обліку для транспортно-логістичних підприємств.

Фахівці USU відразу довели свою компетентність іще на стадії вивчення технічного завдання, пропонуючи різноманітні варіанти і, таким же чином, допомогли знайти оптимальне вирішення поставлених завдань.

В результаті, з’явився продукт, який повністю відповідає нашим вимогам та дозволив впорядкувати робочі процеси, скоротити час оформлення документації. Інтерфейс програми лаконічний та зрозумілий до такої міри, що людина, яка володіє мінімальним досвідом роботи з персональним комп’ютером, швидко освоїть прості правила та алгоритми.

Особливо хочеться відзначити можливість системи виводити звіти за будь-яким із заявлених критеріїв, робити зрізи та витримки як на визначену дату, так і за обраний період. В цілому, всі можливості USU дозволяють з легкістю керувати процесами, знижують ймовірність помилки людського фактору, звільнити працівників від трудомісткої роботи з паперами та спрямувати їхні зусилля на підвищення якості та розвиток нових напрямків.

Окремої вдячності заслуговують працівники, які безпосередньо здійснювали встановлення та налагодження системи на робочих місцях. Кожен із хлопців володіє неймовірним почуттям тактовності, професіоналізму та глибинним розумінням процесу. Хочеться побажати хлопцям з команди Миколи Акулова розвитку та процвітання.


buranbaev

ПП «Буранбаєв»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Оцінка: 5/5

Продукт: Програма для торгівлі та складу.

Наша компанія займається продажем автозапчастин.

Керівництво та колектив компанії ПП "Буранбаєв" висловлює Вам вдячність за надання якісних послуг та професійного ставлення до підтримки та обслуговування програми УСО – Універсальна Система Обліку.

З врахуванням досвіду роботи з розробленою для нас програмою, можемо відзначити ефективність та стабільність програмного забезпечення. Під час замовлення нашою компанією програми складського обліку, розробка ПЗ була виконана у зазначені терміни. Презентована програма повністю відповідає потрібним параметрам, фахівці компанії виявили високий професіоналізм, якісно виконавши встановлення, налагодження програми та навчивши наших працівників користуватися нею.

Ми дякуємо співробітникам Вашої компанії за професійне обслуговування та сподіваємось на подальшу взаємовигідну співпрацю.

Директор ПП «Буранбаєв» Буранбаєв У.А.


evrasia

Мовний центр «Евразия»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Ми користуємось програмою «УСО – Універсальна Система Обліку» для роботи з клієнтами. Програма достатньо зручна, допомагає оптимізувати робочі процеси, звільнити працівників для вирішення важливіших завдань, а також зводить в єдину базу всі необхідні для роботи модулі.

Дякуємо за розробку програми «УСО – Універсальна Система Обліку».


makin

Клінінгова Компанія «Мадам»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Наша компанія вперше звернулась до ПП "Акулов Микола Миколайович", розробника програми УСО, у червні 2017 року. Нам потрібна була програма для ведення малого бізнесу - нового для нас. Підприємство будь-якого розміру, навіть дуже маленьке, потребує, як мінімум, базового обліку та контролю руху грошових коштів, обліку витрат та прибутків. Нам потрібно було, в умовах сучасного часу, систематизувати нашу роботу, яка містить в собі облік витратних матеріалів, облік послуг, базу клієнтів, терміни виконання робіт і т.д. Усе це ми знайшли в програмі УСО від розробника ПП "Акулов". Можна було б скоротити статтю витрат, зокрема на придбання цієї програми, але неправильні управлінські рішення стали б результатом роботи з використанням старих методів. Ми б втрачали значну кількість часу на заповнення журналів, на облік допоміжних засобів. Оцінивши можливі варіанти реалізації поставлених завдань Компанія "Мадам" зупинила свій вибір на розробці ПП Миколи Акулова: Універсальна Система Обліку – Автоматизації роботи хімчистки. Ця програма дозволила реалізувати облік прибутків та витрат, контроль виконання замовлень, контроль роботи працівників по кожному із замовлень. Дозволяє реалізувати облік та аналіз наданих послуг за будь-який період роботи кожного з підрозділів окремо та всього підприємства в цілому

Нам здавалось, що найбільш важливими для нашої Компанії є фінансові звіти. З­­ їх допомогою ми здійснюємо контроль кількості готівки в касі, кількості грошових засобів, отриманих від замовників по кожному із замовлень. Тут враховано все - пенсіонери, студенти, бонусні програми. Нам дуже сподобалась функція смс-розсилок, за допомогою яких можна повідомляти клієнтів про заплановані знижки, про стан замовлень, тобто спілкуватися зі своїми клієнтами без посередників.

Дякуємо колективу розробників Універсальної Системи Обліку за якісно виконану реалізацію та інтеграцію ПЗ Автоматизація роботи хімчистки.

З повагою, Клінінгова Компанія «Мадам»


malyshu

Магазин «Малюк малюкові»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Висловлюємо велику вдячність всій команді Універсальної Системи Обліку. Будучи власниками дитячого комісійного магазину, ми знаємо, яке значення має систематизація даних про комітенти та надходженнях товару на реалізацію. За рекомендаціями наших партнерів вирішили спробувати УСО для комісійного магазину, і, покористувавшись її демо-версією, ми були в захваті від того, що можна здійснювати в цій програмі. Облік прийому товарів від комітентів, постачальників, штрихкодування товару, облік видатків, залишки складу, інвентаризація, виплати комітентам, повернення товару комітентам та багато іншого.

Розробники молодці, дослухались до наших побажань і додали договір, утримання за збереження товару, наш відсоток за агентську винагороду. Не зважаючи на те, що навчання відбувалось віддалено, працівники УСО дуже доступно та швидко пояснили як працювати з програмою. Загалом, працювати з такою програмою цілковите задоволення.

Усім рекомендуємо! Талановитому колективу Універсальної Системи Обліку процвітання та іще більше задоволених клієнтів.

Директор дитячого комісійного магазину «Малыш малышу» Фінагін М.Ю.

Російська Федерація, Ленінградська область, місто Всеволожськ


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму автоматизації бізнесу

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: