1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для лазні

На думку 471 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для лазні

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для лазні

Основные возможности программы:

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Для реєстрації торгівельних операцій програма для лазні пропонує спеціальну форму – вікно продажів, через яку відбувається швидка реєстрація усіх учасників певної угоди;
  • Таке вікно містить інформацію про клієнта, якщо наявна клієнтська база, реквізити відділення лазні, дані про продукцію яка купується з номенклатури, дані по грошам та чекові;
  • Як тільки торгівельна операція буде зареєстрована через таке вікно, складський облік відразу спише з балансу відпущений клієнтові товар, скоротивши кількість у товарних обсягах;
  • Як тільки торгівельна операція буде зареєстрована через таке вікно, комісія з продажів відразу ж буде нарахована співробітникові, який виконав угоду, якщо вона, звичайно, передбачена;
  • Для швидкого заповнення вікна використовують сканер штрих-коду для визначення товарної позиції або вводять її індентифікаційний параметр (артикул) і система відразу її знаходить;
  • Для обліку матеріально-виробничих запасів у лазні формується номенклатурний ряд – повний асортимент товарів, що використовують для виробничо-господарських потреб;
  • Кожна номенклатурна позиція має номер та торгівельні параметри, зокрема штрих-код та артикул, за якими відбувається її швидкий пошук серед величезної кількості аналогічної продукції;
  • У системі знаходяться тарифи на послуги які надаються та прайс-лист, при чому перші залежать від формату візиту – індивідуальний чи груповий, другий від програми лояльності;
  • Комплекс лазень може мати будь-яку кількість прайс-листів – кожен клієнт може мати особисті умови, система виконує розрахунки точково, по тому який привласнений клієнтові;
  • Під час розрахунку вартості візиту, який відбувається автоматично, беруться до обліку усі умови для того чи іншого клієнта, затверджені тарифи, знижки та бонуси, якщо такі передбачені;
  • Програма для лазні виконує усі обрахунки самостійно, що підвищує їх точність та швидкість, адже будь-яка її операція займає частки секунди, персонал в них не приймає участі;
  • Програма для лазні також самостійно створює усі документи, зокрема звітність – бухгалтерську, статистичну, аналітичну, документи первинного обліку, угоди;
  • Роботу в автоматизованій системі виконують за наявності індивідуального логіну та паролю до нього, вони визначають робочу зону для кожного, недоступну для інших працівників, окрім керівництва;
  • Кожен співробітник має особистів електронні документи для введення робочих показників, на їх основі наприкінці звітного періоду відбувається нарахування відрядної заробітної платні;
  • Програма для лазні має просте виконання та легка в освоєнні, тому доступна усім працівникам, незалежно від того, є у них досвід роботи за комп’ютером чи він повністю відсутній.

Опис програмного забезпечення

Програма для лазні у програмному забезпеченні «Універсальна Система Обліку» дозволяє так влаштувати процеси «миття», що лазня, в результаті, отримає стабільно зростаючий прибуток, підвищить свою конкурентоздатність серед інших комплексів лазень та пралень та навіть лояльність клієнтів, що гарантує їй постійних відвідувачів. Сьогодні лазню зазвичай відвідують не з метою миття, а для приємного проводження часу в колі родини та/або друзів – освіжитися, попаритися, поговорити, тому лазні досить часто влаштовують на своїй території торгівлю потрібним інвентарем, миючими засобами, охолоджуючими напоями та видають деякий інвентар напрокат. Завдяки програмі автоматизації, лазня матиме ефективний облік усіх видів діяльності, зокрем складськй для контролювання витрат товарно-матеріальних цінностей.

У програмі для лазні меню складається з трьох блоків, спочатку відбувається заповнення блоку «Довідники» та займає найбільше часу у порівнянні з іншими, однак, разом з цим, додавання інформації у цей блок відбувається лише один раз – це блок налаштувань та установок, з нього починається влаштування внутрішньої діяльності комплексу лазні з врахуванням усіх видів, відділів, складських господарств, штатного розкладу. Щоб програма для лазні функціонувала у встановленому порядку, визначають регламент бізнес-процесів, додаючи у нього співробітників, відповідно табелів про ранги та обліково-розрахункових процедур, які визначають розподіл витрат по фінансових статтях та центрам виникнення. Другий блок у роботі – блок «Модулі». Він заповнюється у режимі реального часу, відповідно до встановленого регламенту, тут же відбувається облік та усі розрахунки, зокрема обсяги витрат лазні, як матеріальних так і фіансових. Заповнення третього блоку «Звіти» у програмі для лазні відбувається автоматично – у процесі формування звітності з аналізом результатів поточної діяльності з розділу «Модулі». Отож, як тільки буде готовий блок «Довідники», програма розпочне працювати, звільнивши персонал лазні від виконання багатьох обов’язків.

Першочергово, програма для лазні запропонує реєстрацію відвідувачів та ведення клієнтської бази, якщо лазня вирішить що її створення доцільне. До переваг такої бази належить накопичення інформації про кожного клієнта, якщо він є постійним, його звички, вподобання, що дозволить лазні завжди пропонувати умови, які точно задовольнять, та навіть більше, щоб розширити пакет послуг. Для реєстрації клієнта використовується спеціальне вікно, куди під час першого контакту додають особисту інформацію та контакти, іншими даними доповняють «досьє» під час кожного наступного візиту – це джерело інформації, від кого відвідувач дізнався про цей заклад, згода на розсилку рекламно-інформаційний повідомлення, що дозволить влаштувати лазні активно-ненав'язливе «обслуговування».

Якщо лазня впроваджує використання клубних карток для своїх відвідувачів, то у клієнтській базі її номер буде зафіксований і під час кожного наступного візиту буде дуже легко знайти клієнта у постійно зростаючій базі за номером чи телефоном, чи бонусною карткою – під час додавання перших чисел програма миттєво видастью потрібне прізвище.

Якщо клієнт бажає щоразу отримувати якийсь інвентар – той відразу буде готовий до видачі, якщо відвідувач заздалегідь сповістить про візит. Програма для лазні може навіть створити електронний розклад, щоб координувати візити, відповідно до тих умов перебування, які, перш за все, цікавлять клієнтів. Клубні картки дозволяють накопичувати балі за свої візити, також за допомогою карток можна контролювати тривалість перебування клієнта, щоб точно розрахувати вартість отриманих послуг, якщо тарифікація залежить від часу.

Наявність клієнтської бази у програмі для лазні дозволить розділити постійних відвідувачів на категорії, відповідно до звичок та регуляності візитів, що дасть можливість заздалегідь планувати роботу комплексу з врахуванням їх уподобань та надсилати спеціальні пропозиції цільовій аудиторії, для якої вони можуть бути цікаві. Варто відзначити, що програмою для бані формуються різного роду розсилки, для яких заздалегідь підготовані текстові шаблони та які допомагають підтримувати «живий» інтерес клієнтів до майбутніх візитів. Для цього у програмі передбачений електронний зв’язок у вигляді sms, перелік абонентів надає програма, як тільки менеджер окреслить критерії для вибірки з загальної кількості наявних у базі відвідувачів. Понад те, програма для лазні сама надішле повідомлення безпосередньо з бази тим контактам, які у ній зазначені. І після завершення періоду складе звіт по кожній розсилці про кількість осіб які вдгукнулись та про отриманий від них прибуток.

Також, під час видачі інвентарю у прокат, програма «позначить» відвідувача клієнтській базі червоним кольором та скасує колір у хвилину повернення, коли з’явиться відповідна позначка у базі. Наприкінці періоду програма складе звіт, скільки було відвідувачів, скільки з них нових, скільки було отримано коштів, який обсяг витрат по кожному з відділів, які послуги були популярними.

Зовнішній вигляд програми

Програма для лазні

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму для лазні

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для лазні

Програмою можуть користуватися:

  • Лазня

    Лазня
  • Антикафе

    Антикафе
  • Басейн

    Басейн
  • Готель

    Готель
  • Курортний комплекс

    Курортний комплекс
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про програму для лазні


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для лазні

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.