1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для бюро перекладів

На думку 682 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для бюро перекладів

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для бюро перекладів

  • Можливість роботи з будь-якою валютою
    Будь-яка валюта

    Будь-яка валюта
  • Усі філії працюватимуть в єдиній інформаційній системі через інтернет
    Підрозділи

    Підрозділи
  • Ви бачитимете актуальні залишки грошових засобів в режимі реального часу
    Залишки

    Залишки
  • Операції з обміну валют відбуваються простіше нікуди: вказали суму та виконали обмін
    Операції з обміну

    Операції з обміну
  • Ви можете вказувати дані клієнта під час обмінної операції
    Клієнти

    Клієнти
  • Касири будуть обмежені у правах доступу та бачитимуть лише те, що вони повинні бачити
    Права доступу

    Права доступу
  • Програма повністю відповідає вимогам національного банку
    Нацбанк

    Нацбанк
  • Вам завжди буде відомо, яка валюта закінчується по кожній касі будь-якої вашої філії
    Закінчується

    Закінчується
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим цілковитим контролем з врахуванням надходжень, витрат та залишків по кожній касі
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Програма автоматично сформує та роздрукує усі необхідні для національного банку додатки та звіти
    Обов’язкові звіти

    Обов’язкові звіти
  • Ви зможете з легкістю контролювати прибуток вашої компанії
    Прибуток

    Прибуток
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програма автоматизує основні бізнес-процеси бюро перекладів, здійснює повноцінний облік усіх видів діяльності, оптимізуючи роботу співробітників, бухгалтерії;
  • Програма дозволяє контролювати стан замовлень кожного клієнта окремо - фіксувати виконані обсяги, реєструвати нові та планомірно їх розподіляти;
  • Програма організує ефективні комунікації між підрозділами, скорочуючи часові витрати, виключаючи конфлікт інтересів, та підвищує продуктивність в цілому;
  • Програма прикріплює до кожної отриманої заявки електронні документи та інші файли, зберігаючи їх в "особовій справі" клієнта і, таким чином, формуючи історію замовлень;
  • Програма здійснює повноцінний фінансовий облік, встановлюючи контроль над грошовими потоками, особливо витратної частини, розподіляючи їх по окремих вкладеннях;
  • Програма здійснює повноцінний управлінський облік, надаючи керівництву інформаційно-аналітичну звітність з актуальними на даний момент відомостями;
  • Програма організує імпорт даних з попередніх робочих файлів, здійснюючи перенесення без зовнішньої участі та форматуючи відомості на власний погляд;
  • Програма організує експорт даних зі своєї інформаційної системи в інші електронні формати для здійснення взаєморозрахунків з постачальниками, партнерами, банками;
  • Програма активно використовує sms-зв'язок для надсилання клієнтам різноманітних повідомлень як у режимі масового надсилання, так і у вигляді індивідуальних повідомлень про стан замовлення;
  • Програму можна встановити на комп'ютер, ноутбук, планшет з будь-якими робочими параметрами, вона має зручну навігацію та простий інтерфейс з різними варіантами оформлення;
  • Програма диференціює користувачів за правами доступу, надаючи кожному свій логін та пароль, що дозволяє обмежити поле діяльності відповідно до наданих компетенцій;
  • Програма надає повний доступ керівництву бюро та окремі права бухгалтерії для здійснення обліку, регулярно здійснює резервне копіювання для збереженості даних;
  • Програма успішно працює за відсутності інтернету при локальному доступі і потребує його лише при дистанційній роботі та під час створення спільної мережі між офісами, філіями і т.д.;
  • Програма успішно інтегрується з корпоративним сайтом, надаючи можливість клієнтам слідкувати за виконанням замовлення у режимі online та контролювати статус оплати;
  • Програма формує повноцінну фінансову звітність для усіх контрагентів, заявки на постачання необхідних товарів, здійснює моніторинг ринкових цін на переклади.

Опис програмного забезпечення

Програма для бюро перекладів призначена для автоматизації діяльності бюро: організація перекладів, облік виконаних замовлень, оцінка якості роботи, контроль часу та ін. Простіше кажучи, Програма для бюро перекладів бере на себе обов'язки по адміністративній частині, просуванню бюро на ринку перекладацьких послуг, виконанню облікових та звітних процедур, при чому, надає неоціненну підтримку під час прийняття стратегічних рішень.

Програма для бюро перекладів належить компанії "Універсальна Система Обліку" (УСО), котра є розробником багатьох профільних програм для бізнесу.

Програма для бюро перекладів – автоматизована інформаційна система, що містить усі можливі дані про бюро як про юридичну особу, його постачальників, клієнтів, штатний розклад, прайс-листи і т.д. Ці відомості займають своє "особисте" місце у системі, але активно взаємодіють між собою, надаючи повну картину функціонування бюро перекладів.

Програма для бюро перекладів приймає замовлення та перевіряє стан роботи бюро на вказану дату. Якщо клієнт не присутній у клієнтській базі, то його оперативно реєструють, відзначаючи позначені зірочкою поля у спеціальній формі, записуючи його контакти, реквізити та ін. Програма для бюро перекладів має типову угоду, яку заповняє автоматично, оперуючи розміщеними у базі реквізитами клієнта, та надсилає йому документ на підпис на контакти, вказані у базі.

Варто зазначити, що Програма для бюро перекладів володіє функцією автозаповнення, використовуючи відомості з інформаційної системи, і, таким чином, формує усю документацію бюро перекладів, у тому числі для фінансового документообігу, а також надає чеки під час оплати замовлень.

Якщо клієнт, від якого надійшло замовлення, присутній у базі, то Програма для бюро перекладів оперативно знайде його по будь-якому відомому параметрові - найменуванню компанії, адресі, прізвищу керівника та ін. Достатньо лише почати вказувати перші символи, як поле пошуку розпочне скорочуватися до кількох значень, доки не лишиться єдине потрібне. Дія займає частки секунд, що дуже зручно – на пошук та реєстрацію замовлення витрачається мінімум часу.

Програма для бюро перекладів визначає обсяг замовлення, вказуючи дані за кількістю символів або сторінок, - як це вказано у регламенті відносин із замовником. Одночасно відбувається розрахування вартості замовлення згідно з умовами контракту і/або прайс-листа бюро перекладів.

Програма для бюро перекладів застосовує у розрахунках встановлену бюро перекладів систему знижок та надбавок за терміновість. Сформований бланк-замовлення надсилається клієнтові на підтвердження з наступною оплатою за аналогічно підготовленим програмою рахунком.

Програма для бюро перекладів обирає фахівця з бази перекладачів, якому найзручніше передати новий обсяг робіт. Перекладачі поділяються на штатних, фрілансерів та за мовною спеціалізацією. Кожному з них доступна інформація про запланований обсяг робіт, призначеному саме для нього, та про терміни виконання, тому фахівці можуть корегувати свою роботу згідно вказаними deadlines.

В "особовій справі" кожного фахівця фіксуються обсяги та дати виконання замовлень, переклади по яких, були виконані та прийняті. Це дозволяє Програмі для бюро перекладів автоматично розраховувати винагороду усім зайнятим у звітному періоді фахівцям згідно з контрактом в якому затверджені умови.

Програма для бюро перекладів здійснює моніторинг виконання замовлень, контролюючи терміни та обсяги виконання, та оперативно інформує фахівців про очікувані переклади на визначені дати. По мірі готовності, перекладач ставить галочку у потрібній комірці, а система сигналізує про здачу матеріалу. Керівник і/або уповноважена особа передає замовлення відповідно до процедури, встановленої між бюро та клієнтом.

Програма для бюро перекладів контролює надходження платежів та виявляє заборгованості, про що оперативно повідомляє співробітників бюро та надсилає клієнтам, які заборгували, лист з нагадуванням про якомога швидшу оплату.

Програма для бюро перекладів формує різноманітні звіти, статистичні та аналітичні, котрі дозволяють проаналізувати діяльність бюро, наприклад, оцінити прибуток по кожному із замовлень та в цілому за період, розрахувати витрати на перекладачів, виявити найпродуктивнішого з них, визначити найзатребуванішу мову.

Зовнішній вигляд програми

Програма для бюро перекладів

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму для бюро перекладів

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для пункту обміну

Програмою можуть користуватись:

  • Обмінні пункти

    Обмінні пункти
  • Банки

    Банки
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму для бюро перекладів

arstan

Пункт обміну валют «АРС-ТАН»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Вдячний відгук про Універсальні системи обліку

По-перше я б хотів подякувати команді компанії «Вдячний відгук про Універсальні системи обліку» за виконану роботу!

Не буду приховувати, ми трохи сумнівались чи варто витрачати гроші на автоматизацію роботи обмінного пункту у наш досить складний час. Як же чудово, що ми наважились та зателефонували.

Вже за кілька днів наші працівники розповіли наскільки простіше стало працювати. Більше жодних калькуляторів, паперів з актуальними курсами та іншого застарілого обладнання! Лише одне натискання та введення потрібної суми - і клієнт вже отримує свої гроші. А звітність стала взагалі простою справою. Усі необхідні документи заповняються самостійно. Нам залишається тільки обрати чи відправляти їх на друк. Дивовижно, як все просто та надійно водночас. Окрема вдячність за можливість контролювати роботу кожного працівника.

Тож щиро бажаю їм усього найкращого та подальшого розвитку!

З повагою Директор ТОВ «АРС-ТАН» Магамадов А.А. 22.01.2016 р.


exchange

Пункт обміну валют «Exchange Market»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відгук про компанію ПП "Акулов Микола Миколайович" РК м. Алмати

Наша компанія ТОВ "Exchange Market" розпочала свою діяльність нещодавно. Перед нами виникло завдання придбання програмного забезпечення для пункту обміну валют, яке б повністю відповідало правилам НБРК. У зв'язку з цим почали звертатися до компаній, що займають цим питанням. Програма USU.kz компанії ПП "Акулов М.М." привабила нас своєю невисокою вартістю, простотою в користуванні та якістю.

Програма нас дуже здивувала в роботі. Немає потреби рахувати операції на калькуляторі та вручну записувати їх до журналу. Усе в електронному вигляді. Встановив курс, надрукував суму операції та зберіг. Нічого складного. За бажанням клієнта, до програми USU можна додати додаткові функції та внести зміни. Все це виконується працівниками компанії швидко та якісно. Співробітники компанії, а саме директор Микола Акулов, Юлія Апаріна, Валерія Забеліч, Роман Хойло та Федір Юдін, з якими я особисто спілкувався, професіонали своєї справи, завжди привітні, дружні, чуйні та оперативно працюють.

Не зважаючи на те, що фірма надає свої послуги за попередню оплату, за потреби, на наше прохання, нам йшли на зустріч, що дуже тішить. Сподіваємось на подальше продуктивне та довготривале співробітництво та взаєморозуміння з Вами.

Бажаємо удачі у всіх ваших починаннях!

З повагою,

Директор

ТОВ «Exchange Market»

Абдигулов Р.Т.


zhalish

Обмінний пункт «Жалиш»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відповідно до державних стандартів Республіки Казахстан, кожен обмінний пункт повинен бути обладнаний програмним забезпеченням. Нашій організації було досить непросто підібрати програму для обмінного пункту, яка б працювала згідно з вимогами Національного Банку. Потрібно зазначити, що різноманітних пропозицій на ринку інноваційних розробок велика кількість. Але ми зупинили свій вибір на Універсальній Системі Обліку. Зараз поясню чому.

По-перше, діяльність програмного забезпечення здійснюється у відповідності з усіма вимогами Національного Банку Республіки Казахстан;

По-друге, програма легко налаштовується до потреб нашого обмінного пункту. Наприклад, якщо ми здійснюємо операції з непопулярними валютами, то вони легко вносяться до бази;

По-третє, будь-який працівник, який має право доступу, може формувати як внутрішню звітність по роботі обмінного пункту, так і звіти державним органам, що не лише полегшує роботу, але й дозволяє уникнути неточностей. Широкий спектр фінансових інструментів, які можна налаштовувати, дозволяє тримати всі процеси під контролем та організує успішну діяльність пункту обміну валют.

З встановленням Універсальної Системи Обліку якість обслуговування в нашому обмінному пункті підвищилась, що нас дуже тішить. Якісний сервіс, який ми тепер надаємо нашим відвідувачам, приваблює нових клієнтів, що дозволить і надалі успішно розвивати бізнес. Ми зробили вірний вибір.. Універсальна Система Обліку – це запорука Вашого успішного розвитку!


avin

Пункт обміну валют «Авин»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відгук про компанію ПП "Акулов Микола Миколайович" РК м. Алмати

Наша фірма ТОВ «АВИН» розпочала співпрацю з ПП "Акулов М.М." з придбання програми USU.kz для роботи в обмінних пунктах нашої фірми, що знаходиться в м. Шимкент. З програмою працювати зручно, приємно та якісно.

Програма дуже допомагає в нашій роботі, зникла необхідність в тривалих підрахунках на калькуляторі та у паперовій тяганині. Зручно здавати звіти до Національного Банку з допомогою інтернету, а не бігати туди-сюди з горами паперів. Невеликі недопрацювання в програмі, за вимогою нашого Національного Банку, були швидко та якісно виправлені. Працівники Вашої компанії привітні, дружні, оперативні, так, зокрема Юлія Апаріна та Роман Хойло з якими я особисто спілкувався.

Ваша фірма працює за попередньою оплатою і мене потішило те, що Ви, Миколо, пішли на зустріч моєму проханню та нашій фірмі, та в кредит терміново внесли невеликі зміни в програму USU.kz.

Сподіваюсь на подальшу співпрацю та взаєморозуміння з Вами, Миколо та Вашими співробітниками.

Удачі Вам у всіх ваших починаннях!

З повагою директор ТОВ «АВИН» Бухаринский Віктор Федорович

26.11.2015


autoline

Обмінний пункт «Автолайн-С»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Згідно з новими правилами здійснення валютних операцій для організацій, здійснюючих окремі види банківських операцій. Організація, яка здійснює валютні операції, повинна фіксувати їх на електронному носії, що є природним переходом на ПЗ (програмне забезпечення) з застарілого паперового здійснення обліку.

Наша компанія - ТОВ "Автолайн-С" - організація, яка здійснює валютні операції, з метою переходу на таке ПЗ, виконала моніторинг постачальників. За результатами аналізу, зупинила вибір на компанії "УСО - Універсальна Система Обліку" (юридична назва компанії ПП Акулов).

Чому? Перш за все, хотілося б підкреслити дивовижну простоту ПЗ, і в той же час повну функціональність - той рідкісний випадок, коли простота не несе шкоди функціональності. Дружній інтерфейс ПЗ, простота налаштувань, багатофункціональність, повна відповідність вимогам правил здійснення валютних операцій Національного Банку РК. Також хотілося б відзначити, що на сайті доступна демо-версія ПЗ, яка дозволяє повною мірою відчути ці характеристики. Що стосується самої компанії - ПП Акулов, то хотілося б підкреслити, що вона здійснює дуже гнучку цінову політику, що, безумовно є похвальною особливістю у непростих поточних економічних умовах. Ввічливе обслуговування, гнучкий підхід до потреб кожного клієнта - візитна картка цієї компанії. Я хочу побажати Вам успіхів та процвітання.

З повагою, директор ТОВ "Автолайн-С" Тогизбаев Б.М., 25 декабря 2015 рік.


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас Будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для бюро перекладів

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: