1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для фінансів

На думку 709 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для фінансів

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для фінансів

  • Підтримується робота з грошима у будь-якій валюті
    Будь-яка валюта

    Будь-яка валюта
  • Усі підрозділи організації працюватимуть в єдиній інформаційній системі через інтернет
    Підрозділи

    Підрозділи
  • Програма показує актуальні залишки в режимі реального часу по будь-якій касі чи банківському рахунку
    Залишки

    Залишки
  • Ви зможете здійснювати повноцінний фінансовий облік: проводити прибутки, будь-які витрати, бачити прибуток та переглядати різноманітні аналітичні звіти
    Прибутки, витрати

    Прибутки, витрати
  • У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
    Контрагенти

    Контрагенти
  • Ви зможете планувати справи по кожному клієнтові
    Справи

    Справи
  • Програма дозволить вам планувати витрати на визначений період
    Планування

    Планування
  • Уся детальна звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті завжди буде у вас "під рукою"
    Каса та рахунки

    Каса та рахунки
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Програма покаже вам статистику заощадження чи перевищення витрат за вашими статтями
    Заощадження

    Заощадження
  • Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
    Аналіз прибутків

    Аналіз прибутків
  • Підтримується розподіл за правами доступу. Кожен працівник буде бачити лише те, що йому потрібно
    Права доступу

    Права доступу
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Облік фінансів, першочергово, для особистих та корпоративних цілей. Податки враховуються у переліку інших витрат;
  • В одній програмі можна здійснювати облік фінансів декількох підрозділів організації одночасно (зокрема філій, представництв і т.д.);
  • Можна імпортувати та експортувати дані з допомогою Excel;
  • Можна входити до системи з різноманітних приладів, перебуваючи будь-де;
  • Право доступу у програму для фінансів надається тільки користувачеві (або особам які він уповноважив) за особистими логінами та паролями. Можна обмежити обсяг прав щодо перегляду та редагування системи для різних категорій внутрішніх користувачів залежно від їх рівня компетенції;
  • База контрагентів об'єднує всіх клієнтів та постачальників користувача з реквізитами, контактами та історією взаєморозрахунків по кожному з них;
  • Реєстрація програмою усіх прибутків та витрат. Постійні витрати виводяться автоматично. Можна налаштувати автоматичну конвертацію сум в основну валюту;
  • Автоматичне нарахування пені, застосування знижок і т.д.;
  • Встановлення будь-яких параметрів розрахунків з контрагентами з автоматичним застосуванням їх у програмі. Періодичність оплати може бути разова, регулярна, за графіком та ін. Сума розрахунків може бути фіксована, з відсотками, індексацією, штрафними санкціями (без них) і т.д.
  • Зображуються актуальні відомості про суми в касі та на банківських рахунках в режимі реального часу;
  • Акумулюються дані для фінансового планування та прогнозування, контролю витрат та аналізу ефективності діяльності підприємства (домогосподарства) ;
  • Автоматичне надсилання голосових та текстових повідомлень через смс, Viber, електронну пошту, як масово, так і індивідуально;
  • Наявність спеціалізованих версій програми для фінансів, призначених для організацій різної галузі діяльності, а також домогосподарств (особисті або домашні фінанси);
  • Розробник встановлює софт та безкоштовно навчає користувача (його персонал) правилам його використання;
  • На замовлення можна скористатися додатковим функціоналом та іншими засобами автоматизації від компанії УСО.

Опис програмного забезпечення

Облік фінансів необхідний для організацій будь-яких форм власності, а також усі людям, які користуються перевагами цивілізації. Без контролю над надходженнями та витратами грошових засобів неможливо забезпечувати прибутковість або, хоча б, беззбитковість господарства. Автоматизувати облікові операції допоможе програма для обліку фінансів компанії УСО.

Програма призначена для обліку особистих фінансів, прибутків та витрат будь-яких юридичних осіб та ПП, а також домогосподарств (сімейні бюджети). Існують мобільні версії для приладів на базі IOS та Android. Версія для ПК має різновиди для торгівельних, мікрокредитних організацій та ін. Конфігурація софту обирається відповідно до потреб користувача. За запитом клієнта розробник може створити ексклюзивний функціонал.

Програмне забезпечення реєструє виникнення та рух фінансових інструментів, виражених у будь-якій валюті у готівковому еквівалентів, засобів на рахунках у банках (зокрема карткових рахунках), цінних паперів, банківських гарантів, акредитивів, електронних грошей і т.д. Наприклад, можна здійснювати облік за коштами на електронних гаманцях. Можна здійснювати операції по угодах з будь-якою формою та терміном оплати (попередня оплата, розстрочка платежу, взаємозарахування і т.д.).

Програма для фінансів для прив'язана до бухгалтерського та податкового обліку. У ній можна налаштувати усі опції під свої потреби, а не під вимоги податкових органів та аудиторів. У той же час, користувач може за бажанням інтегрувати софт з іншим програмним забезпеченням та автоматично вивантажувати будь-яку інформацію до іншої облікової системи.

Додаток УСО не займає багато місця у пам'яті приладу (гаджету або ПК) та не впливає на швидкість його роботи. Софт містить базу по усіх контрагентах користувача (відсутні обмеження за їх кількістю), яких легко знайти за першими літерами імені (найменування) або іншими критеріями. У картці контрагента можна вказувати будь-яку інформацію про нього, а також додавати фото та документацію (установчі документи, довіреність, угоду і т.д.).

Підрахунки у програмі для фінансів виконуються за частки секунд. Можна здійснювати розрахунки в автоматичному або ручному режимі. Наприклад, можна здійснювати автоматичні щомісячні нарахування клієнтам з формуванням рахунків до оплати. До того ж, сума у рахунку буде розрахована з врахуванням знижок, заборгованостей, пені та ін. У софті також можна перевіряти правильність нарахування, здійсненого контрагентом (постачальником комунальних послуг та ін.). Для цього потрібно вказати усі вихідні дані. Програма автоматично виконає розрахунок, співставить його з вказаною сумою та покаже різницю.

У програмі легко займатися плануванням витрат, щоб спрогнозувати бюджет на майбутній період. Аналітична інформація міститься у звітах які формуються автоматично і для наочності може бути зображена у вигляді діаграм та графіків. Це потрібно для визначення частки основних прибутків та витрат, а також для заощадження (збільшення прибутковості). Програма має і інші корисну функції, ознайомитися з якими можна в ході перегляду презентаційного ролика або завантаживши демонстраційну версію.

Зовнішній вигляд програми

Програма для фінансів

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму для фінансів

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для обліку фінансів

Програмою можуть користуватись:

  • Торгівельне підприємство

    Торгівельне
    підприємство
  • Ательє

    Ательє
  • Хімчистка

    Хімчистка
  • Виробнича компанія

    Виробнича
    компанія
  • Спортивний центр

    Спортивний
    центр
  • Мікрофінансові Організації

    Мікрофінансові
    Організації
  • Логістична компанія

    Логістична
    компанія
  • Медичне підприємство

    Медичне
    підприємство
  • Туристичні фірми

    Туристичні
    фірми
  • Навчальний центр

    Навчальний
    центр
  • Ремонтна майстерня

    Ремонтна
    майстерня
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму для фінансів

aurora

TOВ Торговий дім «Аврора»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Керівництво та колектив компанії висловлює Вам вдячність за надання якісних послуг та професійного ставлення до підтримки та обслуговування програми «Керування фінансами».

Наша компанія досить вимогливий клієнт. Це пов’язано із швидкими темпами зростання нашої компанії та високим рівнем відповідальності перед нашими замовниками та постачальниками, тому серед головних вимог по обслуговуванню програмного забезпечення знаходиться професіоналізм, надійність, бажання почути та зрозуміти наші потреби - в колективі компанії ми знайшли такого партнера. Служба технічної підтримки працює чітко, по кожній заявці ми отримуємо зворотній зв’язок, швидке та якісне виконання поставлених нами цілей.

Бажаємо успішного розвитку та досягнення нових вершин у бізнесі.


avrora

Компанія «Аврора Холдинг»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Підприємству потрібне було просте та нескладне в освоєнні програмне забезпечення з можливістю гнучких налаштувань для подальшого розширення функціоналу. Після моніторингу комп’ютерних програм, існуючих на ринку програмного забезпечення, саме програма "керування фінансами" максимально задовольняла вищеописані вимоги. Також можна відзначити наявність більшості необхідних інструментів для роботи та обліку вже у стандартній версії програми та простоту у використанні.

Компанія висловлює щиру вдячність колективу розробників USU за надання якісних та професійних послуг.


maxcom

Компанія «Макском СПб»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Деякий час тому, ми придбали програму «Універсальна Система Обліку». Програма дозволила полегшити та пришвидшити роботу з фінансовими засобами компанії. В ній можна враховувати увесь прибуток та витрати, а також відслідковувати прибуток за кожен окремий період. До того ж, можна використовувати такий термін як "Проекти", що рух засобів відображався у розрізі кожного проекту або договору організації. Система «УСО» пам’ятає всіх боржників. Завдяки зрозумілим та наочним, за рахунок графіків та діаграм, звітам, можна з легкістю аналізувати свої фінанси. Також хочеться відзначити достатньо простий інтерфейс програми, зрозуміти який було зовсім не складно. Велике дякую команді «Универсальной Системы Учета» за відмінне програмне забезпечення!


chistota

Хімчистка «Центр Чистоты»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


ПП Акулову Миколі Миколайовичу

Шановний Микола Миколайович, стосовно роботи програмного забезпечення Автоматизації роботи хімчистки.

Виклики, які стоять перед бізнесом сьогодні, особливо у сфері обслуговування, змушують підприємства швидко реагувати на зовнішні фактори, чітко виконувати усі внутрішні процедури та бізнес-процеси, постійно підвищувати якість обслуговування.

Робота в умовах постійної конкурентної боротьби на ринках з великою кількістю гравців змушує підприємства жорстко контролювати якість послуг, пропонувати своїм замовниками все нові та нові сервіси, чітко контролювати своєчасність надання послуг та враховувати зворотній зв’язок від клієнтів.

Окрім всього іншого, робота у сфері обслуговування передбачає проведення регулярних рекламних кампаній, акцій, бонусних програм, програм лояльності.

Підприємство будь-якого розміру, навіть дуже маленьке, потребує, як мінімум, базового обліку та контролю руху грошових коштів, обліку витрат та прибутків.

Задля успішного ведення бізнесу в таких умовах, підприємству необхідний інструментарій, що дозволятиме реалізувати увесь необхідний функціонал та при цьому мати можливість до його нарощення, введення нових видів продуктів або послуг, не реалізованих у стандартних реалізаціях програмного забезпечення. Робота з використанням старих методів, ведення обліку в журналах призведе до втрати великої кількості часу на здійснення контролю та керування підприємством, а також це загрожує виникненням великої кількості помилок як під час заповнення звітних документів, так і під час їх перевірки, що може призвести до неправильних управлінських рішень.

Для хімчистки "Центр Чистоти", окрім всього іншого, важливим фактором під час вибору ПЗ була можливість локалізації ПЗ, а саме формування квитанції українською мовою з використанням української валюти та актуальної адреси пунктів прийому та ін.

Оцінивши можливі варіанти реалізації поставлених завдань, "Центр Чистоти" зупинив свій вибір на розробці ПП Миколи Акулова: Універсальна Система Обліку – Автоматизації роботи хімчистки.

Універсальна Система Обліку дозволила реалізувати облік прибутків та витрат, контроль виконання замовлень, контроль роботи працівників по кожному із замовлень. Дозволяє реалізувати облік та аналіз наданих послуг за будь-який період роботи кожного з підрозділів окремо та всього підприємства в цілому.

Найбільш важливими для хімчистки "Центр Чистоти" є фінансові звіти. З їх допомогою ми здійснюємо контроль кількості грошей в касі, кількість грошових засобів, прийнятих від замовників по кожному із замовлень, контроль праці кожної каси, в тому числі готівковий та безготівковий розрахунок для кожного із пунктів прийому, контроль інкасації грошових засобів.

Окремо хочеться звернути увагу на швидкість розгортання програмного комплексу та професіоналізм команди під час інтеграції ПЗ. Процес реалізації повністю працездатного робочого місця приймальника, включаючи встановлення ПЗ та проведення інструктажу, від моменту оплати, займає 1 робочий день. Такий підхід до роботи дозволяє економити грошові кошти на етапах екстенсивного розвитку бізнесу.

Гнучка система формування бази послуг та прайс-листів дозволяє створити диференційовані ціни для різного рівня клієнтів (VIP, пенсіонери, студенти), застосовувати бонусні програми до замовників та відслідковувати їх використання.

Функціонал СМС інформування та розсилки дозволяє вчасно та адресно повідомити клієнта про стан замовлення або про акції, нові послуги, бонусні програми та інше. Цінність цього функціоналу полягає у можливості безпосереднього спілкування зі своїми реальними клієнтами без посередників у вигляді реклами в інтернеті, пресі, реклами на вивісках чи біг-бордах. З такого роду інформуванням "Центр Чистоти" може бути впевненим, що його клієнти точно отримають потрібну інформацію.

Дякуємо колективу розробників Універсальної Системи Обліку за якісно виконану реалізацію та інтеграцію ПЗ Автоматизація роботи хімчистки.

З повагою

Хімчистка «Центр Чистоты»

в обличчі ФО-П Київської Олени Валеріївни.


redraft

Виробничо-торгівельна фірма «Redraft»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Виробничо-торгівельна фірма «Redraft» - спеціалізована дизайн-студія по розробці та виготовленню професійного спортивного одягу. Серед наших клієнтів є як великі клуби, федерації, асоціації, так і невеликі команди. Працюючи на підприємстві повного циклу, ми не можемо поділяти наших клієнтів на великих і малих. Тому ведення виробничого процесу за великого різноманіття замовлень стає дуже складною справою.

Кілька років тому було прийнято рішення замінити усталену систему обліку більш універсальним та розширюючим можливості продуктом. Після довгих пошуків ми зупинились на Універсальній Системі Обліку. На фоні інших програм, вона здалась найбільш гнучкою та такою, що відповідає нашим потребам. Після консультації зі спеціалістами, ми оцінили привабливість у ціновому сегменті.

Повномасштабна робота зі створення програми тривала понад один рік. Модуль за модулем, ми писали, тестували, вносили корективи та з’єднували їх один з одним. Результат такої кропіткої роботи - повноцінний продукт, який дає можливість повністю здійснювати увесь виробничо-фінансовий облік діяльності підприємства.

Величезна вдячність терпінню працівників USU. Їх професіоналізм дозволив втілити нашу ідею в життя. Звісно, немає меж для досконалості. Виникає потреба в подальшій реалізації нових ідей, і тут нам допомагає технічна підтримка, яку надає USU.

На сьогодні, ми володіємо відмінним програмним продуктом, створеним силами наших фахівців та фахівців USU.

Дякую Вам за співпрацю. Бажаємо Вам більше нових клієнтів та не забувати про старих.

З повагою, керівник ВТФ «Redraft»

Красножен Ольга Александровна


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для фінансів

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: