1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для клієнтів

На думку 542 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для клієнтів

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для клієнтів

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База контрагентів

    База контрагентів
  • У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Наша система буде нагадувати Вам про будь-яку важливу справу
    Нагадування

    Нагадування
  • Кожен працівник зможе планувати свою роботу, а керівник даватиме завдання та контролюватиме роботу усього персоналу
    Планування

    Планування
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові
    E-mail

    E-mail
  • Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
    Голосова розсилка

    Голосова розсилка
  • Ви зможете швидко оцінити роботу ваших працівників з клієнтами, дізнатись які завдання затягуються або на якому етапі виконання вони знаходяться
    Аналіз роботи

    Аналіз роботи
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програма формує єдину базу клієнтів, включаючи усі необхідні контактні дані, реквізити, побажання по номенклатурі, історію відносин, ціновий сегмент;
  • Система здійснює планування діяльності по кожному із клієнтів з наступним моніторингом процесу по виконанню поставлених завдань та реєстрацією результатів;
  • Додаток надає можливість співробітникові планувати свою роботу відповідно до отриманих завдань, а керівникові - контролювати виконання;
  • Програма оптимізує роботу департаменту продажів, контролюючи виконання планів, повідомляючи про терміни, виявляючи "неблагонадійних" та фіксуючи готовність завдань;
  • Система наочно та оперативно демонструє темпи зростання або скорочення клієнтської бази, пропонує зручні інструменти для залучення нових клієнтів;
  • Додаток розраховує ефективність маркетингових інструментів за результатами здійснених рекламних кампаній, реєструючи якість зворотнього зв'язку;
  • Система володіє великою кількістю різноманітних варіантів оформлення інтерфейсу, котрі можна змінювати залежно від робочого і/або особистого настрою;
  • Програма регламентує службові обов'язки співробітників та їх обліково-звітну діяльність, сприяючи зростанню продуктивності праці та ефективності процесів;
  • Програма дозволяє оперативно внести первинні дані, необхідні для створення бази, автоматично здійснюючи їх трансфер з інших документів або з ручним введенням;
  • Програма здійснює статистичний облік усіх видів діяльності компанії, зокрема клієнтів - старих, нових та тих, що припинили користуватися вашими послугами. У випадку останніх, фіксує причини відмови;
  • Система складає інформаційно-аналітичні звіти, сформовані на основі наявних даних у базі та дає оцінку динаміки змін за будь-який період;
  • Програма має вбудований банк бланків різного призначення та автоматично їх заповняє, активно використовуючи відомості з бази, при чому якість вибірки гарантована;
  • Програма надає багатокористувацький доступ для одночасної роботи багатьох працівників, які працюють як локально, так і віддалено;
  • Система формує єдину інформаційну мережу, об'єднуючи діяльність територіально відокремлених підрозділів та філій, надаючи можливість дистанційного керування нею;
  • Програма організує роботу без інтернет-з'єднання при локальному розміщенні та потребує його за віддаленого режиму роботи або у випадку роботи єдиної мережі.

Опис програмного забезпечення

Програма для клієнтів, створена компанією "Універсальна Система Обліку" (УСО), призначена, першочергово, для підвищення якості обслуговування, завдяки якому клієнти виявляють свою лояльність до компанії у більшій мірі, і, звичайно ж, для коректного та суворого обліку продукції, що реалізується, обсягів та якості роботи співробітників, для ефективнішого просування продукції та активнішої взаємодії з її потенційними покупцями.

Програма для клієнтів являє собою автоматизовану систему обліку, у якій основне місце відведене базі клієнтів, де знаходиться уся інформація як про фізичних, так і юридичних осіб. Інформація у базі суворо структурована, але програма дає можливість керувати нею залежно від мети пошуку або отримання визначеного результату.

Робота здійснюється безпосередньо у модулі Клієнти, кількість даних у котрому не обмежується.

Програма для клієнтів дозволяє сортувати клієнтів в середині стовпців та групувати їх за категоріями, зручними для замовника, при чому за багатьма - наприклад, обрати тих, хто живе у вашому місті, а потім вже з них, застосувавши фільтр, виділити іншу категорію. Повернути базу у вихідне положення також не складно.

Кожен працівник зможе налаштувати інтерфейс програми для клієнтів за власними побажаннями, обравши з низки запропонованих оформлень, те, що сподобалось найбільше, а також змінити вигляд бази на свій робочий формат, додавши нові стовпці і/або приховавши непотрібні з тих що присутні, при цьому варіювання стовпців за чергуванням та шириною не забороняється.

Додавання нових клієнтів до програми здійснюється легко та швидко - відчиняється вікно з запропонованими позиціями для заповнення, позначені зірочкою необхідно заповнити, тут також можна лишити свої коментарі щодо нових клієнтів.

Програма для клієнтів надає можливість планувати свою роботу, що є зручним і співробітникам для її своєчасного виконання, і керівникові для контролювання результатів. У запропонованому Програмою для клієнтів форматі здійснюється вибір потрібної дії з випадаючого переліку, вказується планована дата виконання, а після завершення дії ставиться галочка про готовність. Керівник завжди може об'єктивно оцінити оперативність та продуктивність працівника, навіть перебуваючи десь віддалено, і залишити свої коментарі у вигляді похвали або незадоволення.

Програма для клієнтів виводить на екран через спливаючі повідомлення нагадування співробітникові про заплановані дії і/або про нове завдання. Аналогічним чином керівник отримує повідомлення про виконану роботу та підтверджує факт її виконання після власної перевірки.

Окрім сказаного про клієнтську базу, варто відзначити, що програма містить інформацію про усі взаємовідносини з клієнтами, постачальниками, підрядниками, перевіряючими органами, включаючи реквізити, угоди, заявки, фінансову документацію, які завжди можна швидко знайти за першими знаками ключової фрази, що вводяться у рядок пошуку.

Програма для клієнтів встановлюється на комп'ютери з параметрами, не вище середніх, тобто не потребує високих характеристик апаратної частини та володіє настільки зрозумілим інтерфейсом, що кожна наступна робоча операція плавно витікає з попередньої, тому користувачеві не доводиться ламати голову над послідовністю виконуваних дій.

Програма для клієнтів надає співробітникам, що планують роботу у ній, індивідуальні логіни та паролі, які визначають поле їхньої діяльності та зачиняють вхід на інші інформаційні рівні, таким чином попереджаючи несанкціонований доступ до службових відомостей та захищаючи їх конфіденційність. Повні права на вхід до програми має керівник та інші відповідальні особи, а бухгалтерії надають особливий доступ.

Програма для клієнтів регулярно здійснює резервне копіювання інформації, тому вона може зберігатися невизначений термін у повній безпеці, в цілості та збереженості. Програма легко контактує з новими технологічними сервісами і, завдяки своїй гнучкій структурі, може бути суміщена з ними, таким чином збільшивши "територію впливу" та розширивши межі своїх можливостей. Наприклад, програма для клієнтів під'єднується до АТС, що дозволяє за дзвінком миттєво визначити клієнтам та оперативно надати йому потрібну інформацію за замовленням, вартістю, асортиментом - про усе, що зберігається у його "особовій справі" з клієнтської бази.

Зовнішній вигляд програми

Програма для клієнтів

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму для клієнтів

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для обліку клієнтів

Програмою можуть користуватись:

  • Торгівельні організації

    Торгівельні організації
  • Виробничі компанії

    Виробничі
    компанії
  • Офісні підприємства

    Офісні підприємства
  • Державна установа, що працює з населенням

    Державна
    установа,
    що працює
    з населенням
  • Будівельні компанії

    Будівельні
    компанії
  • Сервісний центр

    Сервісний центр
  • Медичні заклади

    Медичні
    заклади
  • Ательє

    Ательє
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму для клієнтів

btelecom

ТОВ «Бизнес Телеком Лтд»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Колектив ТОВ "Бізнес Телеком Лтд" дякує розробникам програми «Універсальна Система Обліку» для послуг кабельного телебачення. Програма значно спростила весь процес роботи, проста у використанні, зручна та зрозуміла, дозволяє працювати в ній відразу кільком користувачам. Програма враховує специфіку нашої роботи, коли потрібен експорт та імпорт документів. Імпорт оплат з електронних банківських виписок значно скорочує працю співробітників та виключає ймовірність помилок. Знаходити в програмі абонентів зручно та швидко, можна встановити фільтр на потрібні параметри. Є можливість виконувати масові та індивідуальні обрахунки по базі. Зручно переглядати всю історію по певному абоненту. На наше прохання були розроблені потрібні в роботі види звітів.

Особливо хочеться відзначити роботу програміста Романа Хойло, який дуже коректно та професійно реагує на усі наші побажання стосовно роботи у програмі та якісно і швидко вирішує всі наші проблеми.

Бажаємо Вашому колективу успіхів у роботі та подальшого процвітання.

Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу ТОВ «Бизнес Телеком Лтд»


concept

ТОВ «ТТК Концепт»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка!

Компанія ООО «ТТК «Концепт» розпочала співпрацю з ПП "Акулов М.М.", зокрема, з програмним продуктом «USU.kz» у 2014 році. Ми займаємося міжнародними вантажоперевезеннями за напрямком Росія-Казахстан і для нас дуже важливо було знайти готовий адаптований під наш вид діяльності продукт, який містить в собі всю основну робочу інформацію та який володіє усіма необхідними функціями для роботи з нею.

Благодаря этой программе мы смогли автоматизировать все основные процессы деятельности компании и избежать огромной потери времени. «USU.kz» в разы облегчает организационные и рабочие моменты, дает менеджерам больше времени на решение более важных, стратегических задач и привлечение новых клиентов.

Завдяки цій програмі ми змогли автоматизувати усі основні процеси діяльності компанії та уникнути великих втрат часу. "USU.kz" суттєво полегшує організаційні та робочі моменти, надає менеджерам більше часу на вирішення важливіших стратегічних завдань та залучення нових клієнтів.

Економічна ефективність підприємства зросла за рахунок розумного планування праці робітників, своєчасного надання звітів керівництву та аналізу усіх процесів, що відбуваються на підприємстві.

Серед великої кількості аналогічних програм "USU.kz" безумовно лідирує за багатьма важливими для нас критеріями:

- ціна та форма оплати;

- зручний інтерфейс;

- оперативна технічна підтримка;

- освічені та кваліфіковані співробітники.

Дякуємо за розробку програми «УСУ – Універсальна Система Обліку».

Бажаємо Вам успіхів та подальшого процвітання!

З повагою, Баканов С.И. генеральний директор ТОВ «ТТК «Концепт»


esfir

Салон краси «Эсфирь»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


В нашому салоні краси ми використовуємо програму «УСО - Універсальна Система Обліку» з березня 2012 року. Насправді, програма дуже проста в розумінні та користуванні, зручна в роботі. Завдяки цій програмі ми змогли запровадити в нашому салоні бонусну систему для постійних клієнтів, що суттєво покращило якість обслуговування постійних і залучення нових клієнтів..

В результаті,«УСУ» не лише полегшила роботу, але й допомогла значно підвищити прибутки.

В загальному, всім наполегливо рекомендую!

Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу салону краси «Эсфирь»


flexgym

Фітнес клуб «Flexgym»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Коли відчинявся нас фітнес клуб, а це сталось 3 роки тому, ми навіть не міркували про базу даних, про систему обліку. Думали, що будемо вирішувати все в ході справи, але пропрацювавши буквально 1 рік, ми почали обмірковувати програму, яка буде відповідати нашим вимогам. Чому ми почали обмірковувати це, та тому що використовували як базу даних звичайну програму Microsoft Excel, де кожне відвідування ми позначали плюсиком, а також робили дірочки діркопробивачем в пластикові картці, що створювало багато незручностей, щоразу нові картки, маса сміття від цих дірочок в картці та ін. Також ми здійснювали продаж спортивного харчування та води через Microsoft Excel, вносили продажі у зошит.

Було багато варіантів придбання програми, але в 1С ціни були лякаючими. Також багато різноманітних програм на просторах інтернету, вже й не пригадаєш. Універсальну систему обліку нам підказав наш друг, Антон Пантелейчук. Сказав, що існує готова програма для обліку у фітнес-клубі. Саме тоді ми і наважились на придбання програми. Робота з базою даних та системою обліку нам дуже подобається та відповідає усім нашим вимогам. А як нам сподобався сервіс USU.kz, всі доброзичливі та чуйні. А яке терпіння у них, тому що багато деталей не розуміли та перепитували.

Зараз ми не користуємось діркопробивачем, Excel та багато чим із того, що використовували раніше. Нашим клієнтам подобається те, що у картці більше не має дірок та вона має презентабельний вигляд без них.

Величезну вдячність хочемо висловити команді USU.kz за виконану роботу, а також за високоякісне програмне забезпечення. Хочемо побажати процвітання та виходу на світовий ринок, щоб цією програмою користувалась все більша кількість компаній та організацій.

З вдячністю та великою повагою

Керуючий фітнес-клубу «FLEXkg»

Аманжолов Серік Іманусуповіч


ortobots

Магазин «Ортоботи»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Ми займаємось продажем дитячого ортопедичного взуття, дитячих засобів реабілітації та різноманітних ортопедичних товарів. З кожним роком асортимент продукції та кількість клієнтів збільшується. Для більш ефективного керування необхідна автоматизація обліку. Саме автоматизація дає можливість будь-якому підприємству перейти на новий рівень розвитку!

Вибором програми займались довго та ретельно. Нашим завданням був пошук універсальної програми за доступною ціною, котра поєднає в собі відразу всі функції: і місце продавця-касира, і товарознавця, і при вході під іншим паролем буде слугувати відмінною аналітичною програмою для керівника магазину. І ось ми знайшли УСО. Просто знахідка для індивідуального підприємця!

Бентежило лише одне... відсутність представництва у нашому місті, а згодом, як виявилось, і в Росії загалом. Не могли уявити, як можна успішно співпрацювати, перебуваючи в різних кінцях світу.

Але, завдяки професіоналізму та уважному ставленню команди УСО, ми наважились.

На сьогодні, ми маємо легку у використанні програму автоматизації продажів. Облік товарних залишків, аналіз продажів у розрізі груп товарів, ведення клієнтської бази та багато іншого. Наявна можливість моделювання програми саме під наш вид діяльності.

Технічна підтримка працює на висоті. Спеціалісти швидко реагують на всі питання та допомагають при будь-якому звертанні.

Усім рекомендую! Велике Вам дякую!

З повагою, Керівник магазину «ОртоБоты» Тімербаева А.А.

Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації магазину «ОртоБоты»


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для клієнтів

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: