1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для клієнтів

На думку 542 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для клієнтів

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для клієнтів

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База контрагентів

    База контрагентів
  • У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Наша система буде нагадувати Вам про будь-яку важливу справу
    Нагадування

    Нагадування
  • Кожен працівник зможе планувати свою роботу, а керівник даватиме завдання та контролюватиме роботу усього персоналу
    Планування

    Планування
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові
    E-mail

    E-mail
  • Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
    Голосова розсилка

    Голосова розсилка
  • Ви зможете швидко оцінити роботу ваших працівників з клієнтами, дізнатись які завдання затягуються або на якому етапі виконання вони знаходяться
    Аналіз роботи

    Аналіз роботи
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програма формує єдину базу клієнтів, включаючи усі необхідні контактні дані, реквізити, побажання по номенклатурі, історію відносин, ціновий сегмент;
  • Система здійснює планування діяльності по кожному із клієнтів з наступним моніторингом процесу по виконанню поставлених завдань та реєстрацією результатів;
  • Додаток надає можливість співробітникові планувати свою роботу відповідно до отриманих завдань, а керівникові - контролювати виконання;
  • Програма оптимізує роботу департаменту продажів, контролюючи виконання планів, повідомляючи про терміни, виявляючи "неблагонадійних" та фіксуючи готовність завдань;
  • Система наочно та оперативно демонструє темпи зростання або скорочення клієнтської бази, пропонує зручні інструменти для залучення нових клієнтів;
  • Додаток розраховує ефективність маркетингових інструментів за результатами здійснених рекламних кампаній, реєструючи якість зворотнього зв'язку;
  • Система володіє великою кількістю різноманітних варіантів оформлення інтерфейсу, котрі можна змінювати залежно від робочого і/або особистого настрою;
  • Програма регламентує службові обов'язки співробітників та їх обліково-звітну діяльність, сприяючи зростанню продуктивності праці та ефективності процесів;
  • Програма дозволяє оперативно внести первинні дані, необхідні для створення бази, автоматично здійснюючи їх трансфер з інших документів або з ручним введенням;
  • Програма здійснює статистичний облік усіх видів діяльності компанії, зокрема клієнтів - старих, нових та тих, що припинили користуватися вашими послугами. У випадку останніх, фіксує причини відмови;
  • Система складає інформаційно-аналітичні звіти, сформовані на основі наявних даних у базі та дає оцінку динаміки змін за будь-який період;
  • Програма має вбудований банк бланків різного призначення та автоматично їх заповняє, активно використовуючи відомості з бази, при чому якість вибірки гарантована;
  • Програма надає багатокористувацький доступ для одночасної роботи багатьох працівників, які працюють як локально, так і віддалено;
  • Система формує єдину інформаційну мережу, об'єднуючи діяльність територіально відокремлених підрозділів та філій, надаючи можливість дистанційного керування нею;
  • Програма організує роботу без інтернет-з'єднання при локальному розміщенні та потребує його за віддаленого режиму роботи або у випадку роботи єдиної мережі.

Опис програмного забезпечення

Програма для клієнтів, створена компанією "Універсальна Система Обліку" (УСО), призначена, першочергово, для підвищення якості обслуговування, завдяки якому клієнти виявляють свою лояльність до компанії у більшій мірі, і, звичайно ж, для коректного та суворого обліку продукції, що реалізується, обсягів та якості роботи співробітників, для ефективнішого просування продукції та активнішої взаємодії з її потенційними покупцями.

Програма для клієнтів являє собою автоматизовану систему обліку, у якій основне місце відведене базі клієнтів, де знаходиться уся інформація як про фізичних, так і юридичних осіб. Інформація у базі суворо структурована, але програма дає можливість керувати нею залежно від мети пошуку або отримання визначеного результату.

Робота здійснюється безпосередньо у модулі Клієнти, кількість даних у котрому не обмежується.

Програма для клієнтів дозволяє сортувати клієнтів в середині стовпців та групувати їх за категоріями, зручними для замовника, при чому за багатьма - наприклад, обрати тих, хто живе у вашому місті, а потім вже з них, застосувавши фільтр, виділити іншу категорію. Повернути базу у вихідне положення також не складно.

Кожен працівник зможе налаштувати інтерфейс програми для клієнтів за власними побажаннями, обравши з низки запропонованих оформлень, те, що сподобалось найбільше, а також змінити вигляд бази на свій робочий формат, додавши нові стовпці і/або приховавши непотрібні з тих що присутні, при цьому варіювання стовпців за чергуванням та шириною не забороняється.

Додавання нових клієнтів до програми здійснюється легко та швидко - відчиняється вікно з запропонованими позиціями для заповнення, позначені зірочкою необхідно заповнити, тут також можна лишити свої коментарі щодо нових клієнтів.

Програма для клієнтів надає можливість планувати свою роботу, що є зручним і співробітникам для її своєчасного виконання, і керівникові для контролювання результатів. У запропонованому Програмою для клієнтів форматі здійснюється вибір потрібної дії з випадаючого переліку, вказується планована дата виконання, а після завершення дії ставиться галочка про готовність. Керівник завжди може об'єктивно оцінити оперативність та продуктивність працівника, навіть перебуваючи десь віддалено, і залишити свої коментарі у вигляді похвали або незадоволення.

Програма для клієнтів виводить на екран через спливаючі повідомлення нагадування співробітникові про заплановані дії і/або про нове завдання. Аналогічним чином керівник отримує повідомлення про виконану роботу та підтверджує факт її виконання після власної перевірки.

Окрім сказаного про клієнтську базу, варто відзначити, що програма містить інформацію про усі взаємовідносини з клієнтами, постачальниками, підрядниками, перевіряючими органами, включаючи реквізити, угоди, заявки, фінансову документацію, які завжди можна швидко знайти за першими знаками ключової фрази, що вводяться у рядок пошуку.

Програма для клієнтів встановлюється на комп'ютери з параметрами, не вище середніх, тобто не потребує високих характеристик апаратної частини та володіє настільки зрозумілим інтерфейсом, що кожна наступна робоча операція плавно витікає з попередньої, тому користувачеві не доводиться ламати голову над послідовністю виконуваних дій.

Програма для клієнтів надає співробітникам, що планують роботу у ній, індивідуальні логіни та паролі, які визначають поле їхньої діяльності та зачиняють вхід на інші інформаційні рівні, таким чином попереджаючи несанкціонований доступ до службових відомостей та захищаючи їх конфіденційність. Повні права на вхід до програми має керівник та інші відповідальні особи, а бухгалтерії надають особливий доступ.

Програма для клієнтів регулярно здійснює резервне копіювання інформації, тому вона може зберігатися невизначений термін у повній безпеці, в цілості та збереженості. Програма легко контактує з новими технологічними сервісами і, завдяки своїй гнучкій структурі, може бути суміщена з ними, таким чином збільшивши "територію впливу" та розширивши межі своїх можливостей. Наприклад, програма для клієнтів під'єднується до АТС, що дозволяє за дзвінком миттєво визначити клієнтам та оперативно надати йому потрібну інформацію за замовленням, вартістю, асортиментом - про усе, що зберігається у його "особовій справі" з клієнтської бази.

Зовнішній вигляд програми

Програма для клієнтів

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму для клієнтів

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для обліку клієнтів

Програмою можуть користуватись:

  • Торгівельні організації

    Торгівельні організації
  • Виробничі компанії

    Виробничі
    компанії
  • Офісні підприємства

    Офісні підприємства
  • Державна установа, що працює з населенням

    Державна
    установа,
    що працює
    з населенням
  • Будівельні компанії

    Будівельні
    компанії
  • Сервісний центр

    Сервісний центр
  • Медичні заклади

    Медичні
    заклади
  • Ательє

    Ательє
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму для клієнтів

crystal

Кроссфіт-зал «TSE CrossFit»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка

Комп'ютерна програма USU дуже зручна та легка в користуванні, дозволяє автоматизувати роботу з клієнтами.

Програма включає в себе планування тренувань, що дозволяє вести облік зайнятості тренерського складу, а також всю фінансову звітність.

Ми розглянули багато комп'ютерних програм і зупинились саме на програмі USU, адже вони володіють великим досвідом, хороша ціна і дуже хороші спеціалісти.

До співпраці поставились серйозно, продемонстрували свій професійний підхід до навчання використання програми, провели легкодоступну та читабельну презентацію свого продукту.

З повагою Директор Кроссфіт-залу «TSE CrossFit» С. Теміров

Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу крософіт-залу «TSE CrossFit»


grenadine

ТОВ «Grenadine»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка

Компанія «Grenadine» висловлює свою вдячність Універсальній Системі Обліку за розробку унікальної програми.

Завдяки професіоналізму, програму розроблено з врахуванням усіх наших побажань та потреб.

Великим позитивом в роботі є оперативний зворотній зв'язок з нашим персональним менеджером.

Окрему вдячність хочемо висловити Акулову Миколі Миколайовичу за індивідуальний підхід до нашого проекту.

Універсальна Система Обліку зарекомендувала себе як надійний партнер у галузі розробки ПЗ, максимально розуміючи наші потреби.

Ми і в подальшому плануємо продовжувати та розширювати нашу співпрацю!

З повагою, Генеральний директор ТОВ «Grenadine» С.И. Оспанов

Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу навчального центру Grenadine


ind_chistoty

Хімчистка «Индустрия чистоты»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


«Индустрия чистоты» дякує розробникам програмного забезпечення USU для хімчисток та пралень.

Назва програми – Універсальна Система Обліку – цілком виправдовує себе.

Програма охоплює всі питання, які можуть виникнути в ході роботи хімчистки. Полегшує і те, що враховуються усі моменти - від витрат хімії та миючих засобів до можливості смс-повідомлення клієнтів. Після внесення прайс листів та тарифів, програма розраховує вартість замовлення, може нарахувати заробітну платню та ін., що значно полегшує нашу працю.

Програма справді універсальна, адже розробник, створивши основну базу програми, готовий адаптувати її під підприємство по технічному завданню.

Програма, в цілому, зручна та зрозуміла . Вона здатна враховувати всю внутрішню бухгалтерію підприємства, формувати статистичні звіти, дозволяє працювати в мережі кільком робітникам.

Хороший, продуманий продукт, який, за правильного використання, дає потрібний результат.

ПП «Индустрия чистоты» дякує розробникам програмного забезпечення за виконану роботу і сподівається на подальшу співпрацю.


masson

Фітнес клуб MASSON

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу фітнес клубу MASSON


mir

ТОВ «МИР-5»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


На початку 2017 року ТОВ "МИР-5" прийняло рішення про необхідність оптимізації бізнес-процесу і підвищення продуктивності праці співробітників нашої компанії. З цією метою було обрано програму «УСО – Універсальна Система Обліку».

Під час вибору постачальника даної програми ми проаналізували рішення кількох компаній та зупинили свій вибір на програмі «УСО – Універсальна Система Обліку». Наше рішення було обумовлено тим фактором, що програма «УСО» володіє найбільш розвиненою функціональністю в порівнянні з аналогічними програмами, існуючими на ринку, окрім того, запропоновані наочні звіти та функції програми повністю відповідали нашим вимогам.

Не менш важливим фактором була велика кількість позитивних відгуків про роботу даної програми, а також оптимальне співвідношення ціни та високої якості.

Перші результати запровадження системи втілили наші очікування в реальність: вирішено багато проблем, які існували за відсутності автоматизованого обліку. Після запровадження нової системи ключові бізнес-процеси стали більш "прозорими", з’явилась можливість реально керувати підприємством: скорочені витрати на придбання товарно-матеріальних цінностей, завдяки можливості раціонального розрахунку необхідності певних товарів. А також вдалось звільнити деякі матеріальні засоби з раніше закуплених товарів шляхом їх переміщення між підрозділами нашої компанії.

Ми дякуємо співробітникам Вашої компанії за професійне обслуговування та сподіваємось на подальшу взаємовигідну співпрацю.

Директор ТОВ «МИР-5» Миронюк И.Н.


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для клієнтів

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: