1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для клінінгу

На думку 486 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для клінінгу

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для клінінгу

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Ви також зможете працювати з корпоративними клієнтами за угодою
    Угоди

    Угоди
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Буде забезпечено контроль всіх замовлень по виконанню, оплаті та іншим важливим деталям
    Замовлення

    Замовлення
  • Різноманітні бланки програма може заповнювати автоматично
    Бланки

    Бланки
  • Ви зможете дотримуватися усіх термінів виконання за використання нашої системи обліку
    Терміни

    Терміни
  • Усі філії можуть працюватимуть в єдиній інформаційній системі через інтернет
    Підрозділи

    Підрозділи
  • Вбудований складський облік забезпечить точний облік залишків та витрати усіх миючих засобів
    Залишки

    Залишки
  • Існує можливість перегляду собівартості ваших послуг та налаштування калькуляції для автоматичного списання реагентів
    Собівартість

    Собівартість
  • Ви можете використовувати різноманітне торгівельне та складське обладнання для збільшення продуктивності своєї організації
    Обладнання

    Обладнання
  • Система покаже статистику замовленнь за потрібний вам період по кожному із клієнтів
    Відвідування

    Відвідування
  • Звіт покаже, хто з клієнтів оплатив свої замовлення не в повному обсязі
    Борги

    Борги
  • Статистика замовлень допоможе вам легко проаналізувати готові, попередні та замовлення, які іще знаходяться в процесі виконання
    Статистика замовлень

    Статистика замовлень
  • Ви зможете з легкістю проаналізувати, які послуги найбільш затребувані
    Аналіз послуг

    Аналіз послуг
  • Відрядна заробітна платня працівників може розраховуватися автоматично
    Розрахування заробітної платні

    Розрахування
    заробітної платні
  • Ваших працівників можна легко порівняти за кількістю послуг та фактичному прибутку
    Аналіз працівників

    Аналіз
    працівників
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика
    платежів
  • Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
    Каса та рахунки

    Каса та рахунки
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Програма підкаже, які товари потрібно закупити
    Мінімум

    Мінімум
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення вартості послуг - можливостей маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Додаток здійснює статистичний облік усіх товар-матеріальних запасів та по мірі їх вичерпання формує заявку на постачання, вказуючи кількість на основі статистичних даних;
  • Програма містить довідкову базу, включаючи методики та формули розрахунків, опис застосованих технологій, нормативні положення, постанови, акти, накази та ін.;
  • Система за однією відомою характеристикою здійснює оперативний пошук клієнта, надаючи повну історію його замовлень, оплат, претензій та умов договору, реквізити;
  • Додаток активно використовує для роботи з клієнтами електронні види зв'язку, надсилаючи sms-повідомлення про готовність замовлень та сповіщення на e-mail з документами;
  • Програма інсталюється на комп'ютер зі звичайними характеристиками, має простий інтерфейс та різні варіанти його оформлення, зручну та зрозумілу навігацію;
  • Система може працювати в локальному та віддаленому режимі, у першому випадку не потрібне інтернет-з'єднання, у другому - воно є обов'язковим, як і для єдиної мережі;
  • Додаток використовує функцію масового надсилання sms-повідомлень та e-mail, інформуючи клієнтів про сезонні акції, нове обладнання, відчинений відділ та ін.;
  • Програма надає співробітникам індивідуальні логіни та паролі, які обмежують робочий простір для захисту та збереженості службової інформації;
  • Система відчиняє повний доступ керівництву клінігового підприємства та надає особливі права бухгалтерії, а також організує багатокористувацький доступ для робітників;
  • Додаток організує суворий облік клієнтів - поточних, тих, що припинили користуватися вашими послугами та майбутніх, у випадку других - фіксує причини відмови від послуг, а останнім надсилає запрошення та прайси;
  • Програма має величезний бак бланків, які використовує за прямим призначенням, і оформляє різноманітні документи, підтримуючи корпоративний стиль - розміщуючи логотип;
  • Система володіє функцією автозаповнення, тому оформляє усі документи самостійно, активно використовуючи для цього відомості з своєї інформаційної системи;
  • Додаток формує повноцінну фінансову звітність для документообігу з контрагентами, формує будь-які накладні, рахунки на оплату та надсилає все на друк;
  • Програма оперативно виявляє дебіторську заборгованість, відразу повідомляючи про неї боржника та працівника, а також зчитує загальну заборгованість клінінгового підприємства;
  • Система організує моніторинг прайс-листів постачальників для вибору оптимальної ціни на витратні матеріали та конкурентів - для встановлення актуальної ціни на послуги.

Опис програмного забезпечення

Програма для клінінгу - це програма автоматизації внутрішніх процесів обліку та контролю для клінінгової компанії, як, і між іншим, і для інших організацій побутової сфери. Програма створена фахівцями з компанії-вендору "Універсальна Система Обліку", яка спеціалізується на розробці програм для автоматизації бізнес-процесів.

Програма для клінінгу вирішує проблеми ведення звітних та облікових процедур у компанії, контролю над термінами та якістю виконання замовлень, над виробничою діяльністю працівників та сприяє зросту продуктивності праці, якості сервісу, лояльності клієнтів і, відповідно, прибутковості підприємства.

Програма для клінінгу являє собою функціональну базу даних, котра тематично розділена на різні інформаційні блоки, що містять відомості по усіх пунктах діяльності клінінгової компанії. Це, перш за все її клієнти, фізичні та юридичні особи, з контактами, реквізитами, обсягами роботи, історією відносин. Це також інформація про постачальників та підрядників з тими ж даними та прикріпленими угодами по взаємодії. І це інформація про саме ж підприємство, яка повністю описує його зміст: активи, майно, обладнання, ресурси, реквізити, технології та ін.

Усі ці дані активно взаємодіють у програмі між собою, у сукупності надаючи повне уявлення про роботу компанії та її обороти, перш за все, про саму компанію. Програма для клінінгу реєструє угоди на обслуговування корпоративних клієнтів та приймає заявки на прибирання від власників житла. Для кожного "статусу" клієнтів можуть бути підготовані окремі прайс-листи, за якими буде автоматично здійснено нарахування вартості клінінгових послуг.

Програма для клінінгу розраховує вартість у процесі заповнення співробітником заявки на надання послуг, сам процес займає мінімальну кількість часу, адже у ході розмови з замовником співробітник оперативно обирає необхідні опції у представленій Програмою для клінінгу електронній формі, де перераховані усі можливі послуги та роботи, тому вибір здійснюється встановленням "прапорця" навпроти потрібної опції. До кінця розмови на екрані з'являється вартість посли, яку лишається тільки узгодити із замовником. За таким принципом побудовано багато електронних журналів, необхідних для здійснення обліку діяльності.

Клінінг у своїй роботі регулярно використовує миючі, пральні, інші побутові засоби та витратні матеріали, тому Програма для клінінгу організує керування складським господарством та здійснює повноцінний облік товарно-матеріальних запасів, документуючи їх рух формуванням накладних надходжень-витрат та враховуючи вартість реалізації потрібної кількості під час формування заявки.

Окрім цього, Програма для клінінгу пришвидшує здійснення перевірок та інвентаризацій, використовуючи термінали збору даних та оперативно надаючи бухгалтерії інформацію про поточні залишки, яку можна швидко порівняти з наявними у неї даними.

Програма для клінінгу відображає на екрані етапи та розрахункові терміни виконання робіт по кожній заявці, вказує відповідальних осіб, здійснює збір та обробку відомостей, що надходять від клієнтів про якість обслуговування та виконання замовлення, за результатами маркетингових заходів, оцінює ефективність використовуваних рекламних майданчиків.

Відгуки про клінінг у різних точках прийому дозволяють проаналізувати роботу тамтешнього персоналу, ліквідувати недоліки або, навпаки, розповсюдити позитивний досвід та застосувати їхні напрацювання.

Програма для клінінгу охоплює діяльність усіх підрозділів та філій підприємства, що займається клінінгом, створюючи єдину загальну інформаційну мережу, що дає можливість аналізувати роботу підприємства в цілому та в розрізі окремих точок.

Програма для клінінгу вибудовує рейтинги клієнтів, співробітників, підрозділів та філій, визначаючи найприбутковішого та найдорожчого клієнта, найефективнішого співробітника, найпродуктивнішу точку, вираховує середні обсяги оборотів по кожній точці прийому та повідомляє, які послуги були максимально затребувані у різні звітні періоди.

Зовнішній вигляд програми

Програма для клінінгу

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму для клінінгу

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для хімчистки

Програмою можуть користуватись:

  • Хімчистка

    Хімчистка
  • Пральня

    Пральня
  • Дезинфекція

    Дезинфекція
  • Клінінг компанія

    Клінінг компанія
  • Готель

    Готель
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму для клінінгу

keremet

Хімчистка «Центр Чистоти Керемет»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу хімчистки «Центр Чистоти Керемет»


den

Хімчистка «ДЭН»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


НАШ УСПІХ В АВТОМАТИЗАЦІЇ ПОСЛУГ У СПІВПРАЦІ З«USU»

Наша хімчистка користується програмою обліку, створеною ПП "Акулов" ось уже 2 роки. Між тим, що ми спочатку замовили і тим, чим ми зараз користуємось, після двох років співпраці - дистанція величезного розміру! Фірма врахувала ВСІ наші побажання, а ми ж вправлялись як могли! І такі дані ми хочемо, і такий звіт нам потрібен, і перелік для СМС розсилки формувати за заданою кількістю відвідувань, і ми хочемо знати за який період які послуги найбільш затребувані і т.д.! Всі побажання виконувались магічним чином!

Інстальована програма в хімчистці дозволяє збирати і аналізувати величезну кількість інформації, ми маємо велику облікову клієнтську базу, можемо з легкістю відслідковувати витрати матеріалів, хімії, нараховувати заробітну платню. Коли вирішила автоматизувати салон краси та ательє, я вже точно знала кому довірю розробку та встановлення програм. Звичайно ж«USU»!

Думаю, що потенціал цієї компанії дуже великий і вони здивують нас в майбутньому. Колектив творчий, йде в ногу з часом. Так й сфера роботи зобов'язує. Молодці!

Хімчистка «ДЭН», ПП Пупченко, 26.05.2015 р.

Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу хімчистки «ДЭН»


eurostirka

Компанія «Евростирка»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Замислюватись про автоматизацію бізнесу ми почали іще кілька місяців тому, але відповідний софт знайшли лише нещодавно. Знайомство з Універсальною Системою Обліку для хімчистки ми розпочали з встановлення демо-версії і відразу ж почали порівнювати з програмами, які вже випробували. Функціонал та можливості УСО нас повністю задовольнили, тому ми відразу ж прийняли рішення про залучення.

Універсальна Система Обліку для хімчистки дозволяє нам контролювати всі аспекти Стало дуже зручно працювати за рахунок того, що враховуються витрати різноманітних засобів, які використовуються в процесі надання послуг. Співробітники технічної підтримки УСО допомогли нам налаштувати прайс-листи, номенклатуру, продемонстрували як надсилати смс-повідомлення та електронні листи через програму. Програма значно полегшила нашу роботу за рахунок того, що заробітна платня може нараховуватись автоматично, а розрахунок вартості замовлення більше не вимагає участі працівника.

Також, ми активно користуємось розділом Звіти у програмі УСО. Тут зручно відслідковувати прибутки, витрати, динаміку та багато інших показників. Дуже приємна можливість допрацювання програми згідно з нашими потребами за необхідності.

Ми задоволені, що придбали настільки продуманий та якісний продукт, тому дякуємо розробникам та раді рекомендувати Універсальну Систему Обліку іншим організаціям.


chistota

Хімчистка «Центр Чистоты»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


ПП Акулову Миколі Миколайовичу

Шановний Микола Миколайович, стосовно роботи програмного забезпечення Автоматизації роботи хімчистки.

Виклики, які стоять перед бізнесом сьогодні, особливо у сфері обслуговування, змушують підприємства швидко реагувати на зовнішні фактори, чітко виконувати усі внутрішні процедури та бізнес-процеси, постійно підвищувати якість обслуговування.

Робота в умовах постійної конкурентної боротьби на ринках з великою кількістю гравців змушує підприємства жорстко контролювати якість послуг, пропонувати своїм замовниками все нові та нові сервіси, чітко контролювати своєчасність надання послуг та враховувати зворотній зв’язок від клієнтів.

Окрім всього іншого, робота у сфері обслуговування передбачає проведення регулярних рекламних кампаній, акцій, бонусних програм, програм лояльності.

Підприємство будь-якого розміру, навіть дуже маленьке, потребує, як мінімум, базового обліку та контролю руху грошових коштів, обліку витрат та прибутків.

Задля успішного ведення бізнесу в таких умовах, підприємству необхідний інструментарій, що дозволятиме реалізувати увесь необхідний функціонал та при цьому мати можливість до його нарощення, введення нових видів продуктів або послуг, не реалізованих у стандартних реалізаціях програмного забезпечення. Робота з використанням старих методів, ведення обліку в журналах призведе до втрати великої кількості часу на здійснення контролю та керування підприємством, а також це загрожує виникненням великої кількості помилок як під час заповнення звітних документів, так і під час їх перевірки, що може призвести до неправильних управлінських рішень.

Для хімчистки "Центр Чистоти", окрім всього іншого, важливим фактором під час вибору ПЗ була можливість локалізації ПЗ, а саме формування квитанції українською мовою з використанням української валюти та актуальної адреси пунктів прийому та ін.

Оцінивши можливі варіанти реалізації поставлених завдань, "Центр Чистоти" зупинив свій вибір на розробці ПП Миколи Акулова: Універсальна Система Обліку – Автоматизації роботи хімчистки.

Універсальна Система Обліку дозволила реалізувати облік прибутків та витрат, контроль виконання замовлень, контроль роботи працівників по кожному із замовлень. Дозволяє реалізувати облік та аналіз наданих послуг за будь-який період роботи кожного з підрозділів окремо та всього підприємства в цілому.

Найбільш важливими для хімчистки "Центр Чистоти" є фінансові звіти. З їх допомогою ми здійснюємо контроль кількості грошей в касі, кількість грошових засобів, прийнятих від замовників по кожному із замовлень, контроль праці кожної каси, в тому числі готівковий та безготівковий розрахунок для кожного із пунктів прийому, контроль інкасації грошових засобів.

Окремо хочеться звернути увагу на швидкість розгортання програмного комплексу та професіоналізм команди під час інтеграції ПЗ. Процес реалізації повністю працездатного робочого місця приймальника, включаючи встановлення ПЗ та проведення інструктажу, від моменту оплати, займає 1 робочий день. Такий підхід до роботи дозволяє економити грошові кошти на етапах екстенсивного розвитку бізнесу.

Гнучка система формування бази послуг та прайс-листів дозволяє створити диференційовані ціни для різного рівня клієнтів (VIP, пенсіонери, студенти), застосовувати бонусні програми до замовників та відслідковувати їх використання.

Функціонал СМС інформування та розсилки дозволяє вчасно та адресно повідомити клієнта про стан замовлення або про акції, нові послуги, бонусні програми та інше. Цінність цього функціоналу полягає у можливості безпосереднього спілкування зі своїми реальними клієнтами без посередників у вигляді реклами в інтернеті, пресі, реклами на вивісках чи біг-бордах. З такого роду інформуванням "Центр Чистоти" може бути впевненим, що його клієнти точно отримають потрібну інформацію.

Дякуємо колективу розробників Універсальної Системи Обліку за якісно виконану реалізацію та інтеграцію ПЗ Автоматизація роботи хімчистки.

З повагою

Хімчистка «Центр Чистоты»

в обличчі ФО-П Київської Олени Валеріївни.


makin

Клінінгова Компанія «Мадам»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Наша компанія вперше звернулась до ПП "Акулов Микола Миколайович", розробника програми УСО, у червні 2017 року. Нам потрібна була програма для ведення малого бізнесу - нового для нас. Підприємство будь-якого розміру, навіть дуже маленьке, потребує, як мінімум, базового обліку та контролю руху грошових коштів, обліку витрат та прибутків. Нам потрібно було, в умовах сучасного часу, систематизувати нашу роботу, яка містить в собі облік витратних матеріалів, облік послуг, базу клієнтів, терміни виконання робіт і т.д. Усе це ми знайшли в програмі УСО від розробника ПП "Акулов". Можна було б скоротити статтю витрат, зокрема на придбання цієї програми, але неправильні управлінські рішення стали б результатом роботи з використанням старих методів. Ми б втрачали значну кількість часу на заповнення журналів, на облік допоміжних засобів. Оцінивши можливі варіанти реалізації поставлених завдань Компанія "Мадам" зупинила свій вибір на розробці ПП Миколи Акулова: Універсальна Система Обліку – Автоматизації роботи хімчистки. Ця програма дозволила реалізувати облік прибутків та витрат, контроль виконання замовлень, контроль роботи працівників по кожному із замовлень. Дозволяє реалізувати облік та аналіз наданих послуг за будь-який період роботи кожного з підрозділів окремо та всього підприємства в цілому

Нам здавалось, що найбільш важливими для нашої Компанії є фінансові звіти. З­­ їх допомогою ми здійснюємо контроль кількості готівки в касі, кількості грошових засобів, отриманих від замовників по кожному із замовлень. Тут враховано все - пенсіонери, студенти, бонусні програми. Нам дуже сподобалась функція смс-розсилок, за допомогою яких можна повідомляти клієнтів про заплановані знижки, про стан замовлень, тобто спілкуватися зі своїми клієнтами без посередників.

Дякуємо колективу розробників Універсальної Системи Обліку за якісно виконану реалізацію та інтеграцію ПЗ Автоматизація роботи хімчистки.

З повагою, Клінінгова Компанія «Мадам»


ind_chistoty

Хімчистка «Индустрия чистоты»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


«Индустрия чистоты» дякує розробникам програмного забезпечення USU для хімчисток та пралень.

Назва програми – Універсальна Система Обліку – цілком виправдовує себе.

Програма охоплює всі питання, які можуть виникнути в ході роботи хімчистки. Полегшує і те, що враховуються усі моменти - від витрат хімії та миючих засобів до можливості смс-повідомлення клієнтів. Після внесення прайс листів та тарифів, програма розраховує вартість замовлення, може нарахувати заробітну платню та ін., що значно полегшує нашу працю.

Програма справді універсальна, адже розробник, створивши основну базу програми, готовий адаптувати її під підприємство по технічному завданню.

Програма, в цілому, зручна та зрозуміла . Вона здатна враховувати всю внутрішню бухгалтерію підприємства, формувати статистичні звіти, дозволяє працювати в мережі кільком робітникам.

Хороший, продуманий продукт, який, за правильного використання, дає потрібний результат.

ПП «Индустрия чистоты» дякує розробникам програмного забезпечення за виконану роботу і сподівається на подальшу співпрацю.


madam_i

Модне ательє «Мадам-И»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Наше підприємство розпочало роботу на початку 2014 року і орієнтоване на обслуговування клієнтів класу "середій+" та вище з пошиву одягу та його ремонту. Тому відразу ж намагались зробити усі аспекти нашого бізнесу правильними, сучасними та такими, що повністю задовольняють високі потреби наших клієнтів. Це стосується і системи здійснення обліку на підприємстві, оформлення замовлень та документів.

Здійснений моніторинг існуючих комп’ютерних програм на ринку для вирішення наявних завдань продемонстрував або складність їх ведення, або відсутність цілого спектру необхідних функцій, або високу вартість придбання та обслуговування.

І саме програма «УСО – Універсальна Система Обліку» (для ательє, у нашому випадку) максимально задовольняла усі наші потреби. А в процесі допрацювання програми під точно визначені запити, стала ідеально відповідати нашим бажанням. Можна відзначити наявність усіх необхідних інструментів для роботи та обліку, відмінну графіку, прийнятну ціну. Особливо варто підкреслити простоту у використанні. Період навчання зайняв не більше одного дня, а вже через кілька днів усі співробітники, причетні до роботи програми, працювали вільно, без підглядання в інструкції.

Та ще. Професіоналізм, доброзичливість у спілкуванні, готовність прийти на допомогу клієнту з боку Миколи Акулова та його працівників підтвердили правильність нашого вибору.


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас Будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для клінінгу

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: