1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для кур'єрів

На думку 601 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для кур'єрів

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для кур’єрів

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Ви отримаєте можливість контролювати кожне замовлення, бачити історію за будь-який день по кожній доставці
    Замовлення

    Замовлення
  • Програма може виконувати необхідні розрахунки, показувати суму заборгованості
    Розрахунки

    Розрахунки
  • Бланк заявки та багато інших документів можуть заповнюватись автоматично
    Заповнення бланків

    Заповнення бланків
  • До заявок можна прикріплювати усі зв’язані файли
    Вкладені файли

    Вкладені файли
  • Усі відділи взаємодіятимуть між собою як єдиний успішний механізм
    Зв’язок відділів

    Зв’язок відділів
  • Ви дізнаєтесь про всю статистику замовлень по ваших кур’єрах за потрібний вам період
    Кур’єри

    Кур’єри
  • Відрядна заробітна платня працівників може розраховуватися автоматично
    Розрахування заробітної платні

    Розрахування
    заробітної платні
  • Система покаже статистику замовлень по кожному із клієнтів
    Звід по клієнтах

    Звід по клієнтах
  • Завдяки точному обліку, ви зможете побачити наочну статистику по прийнятих, оплачених, виконаних заявках чи по заявках, які знаходяться в роботі
    Заявки

    Заявки
  • Ви зможете здійснювати повноцінний фінансовий облік: проводити прибутки, будь-які витрати, бачити прибуток та переглядати різноманітні аналітичні звіти
    Облік фінансів

    Облік фінансів
  • Якщо Ви надаєте свою площу під СТЗ - система забезпечить вам єдиний облік усіх процесів
    СТЗ

    СТЗ
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення місцезнаходження вантажу та інших можливостей - варіантів маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Універсальна програма для кур'єрів від "УСО" автоматизує увесь процес роботи з клієнтською базою, детально опрацьовуючи кожну вхідну заявку від клієнта;
  • Утиліта допомагає у справі створення клієнтської бази, яка містить вичерпні відомості про користувачів послуг, зокрема їх контактні дані та архів взаємодії з організацією;
  • Програму для кур'єрів можна ефективно використовувати для створення та виконання СМС-розсилки, а також для надсилання повідомлень на електронну пошту;
  • Софт контролює усіх співробітників підприємства, що підвищує рівень мотивації персоналу;
  • Інтеграція та використання утиліти для ведення управлінського обліку на підприємстві допоможе підійняти імідж Вашої організації в очах клієнтів та партнерів та стане чудовим інструментом у справі створення її неповторного стилю;
  • Удосконалення управлінської системи стане перманентним, адже ідеалу не має меж, а програма для кур'єрів - чудовий інструмент для цього;
  • Рівень ведення справ на підприємстві, а також ефективність економічної діяльності організації вийдуть на новий рівень, після введення утиліти в експлуатацію;
  • Ви зможете створювати будь-яку звітність з допомогою нашого програмного рішення, адже до функціоналу софту вбудована маса різноманітних корисних "штучок" для опрацювання документів та збору даних;
  • Програма для кур'єрів самостійно збере усі необхідні статистичні дані по діяльності компанії та створить вичерпну звітність, з допомогою якою керівник зможе прийняти правильні управлінські рішення;
  • Уся звітна інформація формується у наочні для користувача графіки та діаграми, вивчаючи котрі, можна швидко та ґрунтовно ввійти у курс справи та прийняти правильне рішення;
  • Софт формує декілька варіантів дій для керівництва, щоб можна було обрати найефективніший;
  • Софт допоможе підійняти мотивацію персоналу, адже увесь функціонал програми для кур'єрів містить у собі можливість доступу до звітності, сайтів, до фіксації трудового часу, розкладу робіт і так далі;
  • Професійна програма від "УСО" створить необхідне інформаційне забезпечення;
  • Фахівці компанії виконають необхідний аналіз Вашої комп'ютерної техніки перед початком використання додатка;
  • Для тих покупців додатку, які придбали програму для кур'єрів, але мають у наявності елементи бази даних в електронному форматі, є можливість їх імпортування у базу даних додатку.
  • Софт підтримує формати стандартних додатків MS Word та Excel;
  • Можна також експортувати інформацію у зручному для обробки форматі;
  • Заробітну платню працівників можна розраховувати в автоматизованому режимі. До того ж, утиліта підтримує роботу з різними типами винагороди за працю. Софт може розрахувати та нарахувати відрядну, преміальну, відсоткову, нормовану, поденну та подобову заробітну платню;
  • У базі даних софту зберігається уся інформація за довгі періоди роботи підприємства, що допомагає отримати швидкий доступ до потрібної інформації;
  • Доступна пробна версія програми для кур'єрів для завантаження користувачами, її можна завантажити надіславши запит на електронну адресу компанії;
  • Утиліта містить у собі функціонал для обліку фінансів на підприємстві;
  • До функціоналу утиліти додана можливість здійснення обліку оплат по клієнтах;
  • Утиліта володіє широким вибором різного роду управлінських звітів для керівництва;
  • Для виконання аналітичних дій достатньо буде лише здійснити запуск аналізу дій компанії по періодах;
  • Програма для кур'єрів займається звітністю по діях співробітників у системі, що є чудовим інструментом для контролювання та мотивування персоналу;
  • Утиліта має широку палітру різного роду можливостей;
  • Софт призначений для покращення умов роботи організації, з його допомогою можна значно покращити умови роботи персоналу, а також рівень прибутку підприємства;
  • Програма - це універсальний інструмент та бере на себе цілу палітру різного роду функцій з управління організацією;
  • Обираючи програмні рішення від "Універсальної Системи Обліку", Ви зможете ефективно виконати усі дії для покращення процесів в середині компанії, а також покращити рівень корпоративної культури організації!

Опис програмного забезпечення

Програма для кур'єрів - це досить важливий та дієвий інструмент для автоматизації служби доставки. Утиліта дозволяє здійснювати повніший контроль над замовленнями організації. Софт має інтегровану функцію створення та ведення різного роду документації. Наявне автоматизоване створення бланків.

Використання програми для кур'єрів підвищує рівень мотивації клієнтів, адже багато процесів в середині компанії відбуваються в автоматизованому режимі. Такі заходи дозволяють значно заощадити трудовитрати персоналу і, як наслідок, звільнити додаткові людські ресурси для виконання креативних завдань.

Програмою для кур'єрів можна скористатися для створення системи контролю персоналу. Кожен окремий співробітник буде контролюватися, що за умови успішного виконання робочих завдань буде основою для нарахування бонусів та премій. Для здійснення заходів з контролю доставки наявний функціонал керування кур'єрською службою, також інтегровано функціонал який займається створенням звітності прибутків та витрат.

У додаток вбудовано спеціалізований функціонал для ведення бухгалтерського обліку на підприємстві. З його допомогою, компанія, що керує кур'єрами, зможе створювати звіти по надходженню та витратам грошових засобів. До того, варто пригадати, що облік здійснюється за витратами з їх класифікацією по різних статтях. Окрім того, утиліта спостерігає та фіксує дії усіх фахівців, що займаються доставкою. Таким чином, кожен кур'єр перебуватиме під пильним контролем.

Програма для кур'єрів має інтегрований функціонал для ведення складського обліку. До того ж, залишки матеріальних резервів та товарів можна зарезервувати за необхідності, а також у автоматизованому режимі списати після виконання робіт. Утиліта також зможе розрізняти матеріальні цінності, придбані у постачальників, від тих, які були створені власними зусиллями.

Софт створений компанією "Універсальна Система Обліку" (далі по тексту абревіатура "УСО") займається індивідуальним контролем виконання замовлень. Окрім того, присутня чудово налагоджена функція влаштування контролю часових рамок виконання. З ознайомчою метою ми надаємо можливість завантаження демонстраційної версії додатка. До того ж, демо-версія завантажується на безкоштовній основі.

Після того як Ви перевірили утиліту на функціональність та ознайомилися з її вмістом, на вибір можна придбати софт у базовій комплектації або ж замовити необхідні допрацювання у фахівців "УСО", які використовуючи професійний підхід, додадуть весь необхідний саме для Вас функціонал (послуга платна і ціна варіюється залежно від складності допрацювань).

Використання програми для кур'єрів допоможе підійняти рівень роботи підприємства доставки на цілком інший рівень. До того ж, за рахунок найповнішого контролю процесів та працівників, стануть меншими виробничі матеріальні втрати від необережності чи неуважності.

Робіть вибір на користь утиліти від "Універсальної Системи Обліку", оптимізуйте бізнес-процеси в середині компанії, виконайте комплексну автоматизацію на підприємстві. Усі програмні продукти, створені фахівцями "УСО" відмінно відпрацьовані, протестовані та працюють без скарг. Відмінною особливістю нашої програми для кур'єрів є її невибагливість у використанні, високий рівень оптимізації під майже будь-який вид обладнання. Таким чином, можна використовувати додаток навіть на морально застарілих персональних комп'ютерах. До того ж, рівень швидкодії ПК не ставатиме нижчим.

Цінова політика компанії вибудовується у дружньому для клієнтів напрямку. Купуючи програму для кур'єрів від УСО, Ви не платитимете абонентські внески, оплата виконується лише один раз, під час придбання ліцензійної версії утиліти. Така цінова політика вигідно вирізняє наші програмні рішення від конкурентів. Навіть під час виходу оновленою версії утиліти, Ви продовжуватимете користуватися вже придбаною версією софту.

Саме для клієнтів "Універсальної Системи Обліку" надається дві години комплексної технічної підтримки, до яких входить встановлення ліцензійної версії додатку на персональний комп'ютер покупця, налаштування утиліти, допомога операторам під час внесення вихідної інформації до бази даних, навчання персоналу особливостям роботи софту та багато іншого. Варто врахувати, що за потреби, можна придбати додаткові години технічної підтримки.

Роблячи вибір на користь програми для кур'єрів від "Універсальної Системи Обліку", Ви не лише вигідно купуєте багатофункціональне рішення для ведення справ на підприємстві, але й отримуєте багато додаткових можливостей для ведення справ на підприємстві. Таким чином, з допомогою утиліти, Ви зможете здійснювати різного роду облік, а саме складський, управлінський та бухгалтерський. Для функції ведення управлінського обліку присвячено окремий модуль додатка. Програма допоможе керівництву у справі керування.

Зовнішній вигляд програми

Програма для кур'єрів

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму для кур’єрів

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для кур’єрської служби

Програмою можуть користуватись:

  • Кур’єрська компанія

    Кур’єрська компанія
  • Служба доставки

    Служба доставки
  • Експрес-пошта

    Експрес-пошта
  • Логістична компанія

    Логістична
    компанія
  • Торгівельна компанія

    Торгівельна компанія
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму для кур’єрів

concept

ТОВ «ТТК Концепт»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка!

Компанія ООО «ТТК «Концепт» розпочала співпрацю з ПП "Акулов М.М.", зокрема, з програмним продуктом «USU.kz» у 2014 році. Ми займаємося міжнародними вантажоперевезеннями за напрямком Росія-Казахстан і для нас дуже важливо було знайти готовий адаптований під наш вид діяльності продукт, який містить в собі всю основну робочу інформацію та який володіє усіма необхідними функціями для роботи з нею.

Благодаря этой программе мы смогли автоматизировать все основные процессы деятельности компании и избежать огромной потери времени. «USU.kz» в разы облегчает организационные и рабочие моменты, дает менеджерам больше времени на решение более важных, стратегических задач и привлечение новых клиентов.

Завдяки цій програмі ми змогли автоматизувати усі основні процеси діяльності компанії та уникнути великих втрат часу. "USU.kz" суттєво полегшує організаційні та робочі моменти, надає менеджерам більше часу на вирішення важливіших стратегічних завдань та залучення нових клієнтів.

Економічна ефективність підприємства зросла за рахунок розумного планування праці робітників, своєчасного надання звітів керівництву та аналізу усіх процесів, що відбуваються на підприємстві.

Серед великої кількості аналогічних програм "USU.kz" безумовно лідирує за багатьма важливими для нас критеріями:

- ціна та форма оплати;

- зручний інтерфейс;

- оперативна технічна підтримка;

- освічені та кваліфіковані співробітники.

Дякуємо за розробку програми «УСУ – Універсальна Система Обліку».

Бажаємо Вам успіхів та подальшого процвітання!

З повагою, Баканов С.И. генеральний директор ТОВ «ТТК «Концепт»


cargo

Транспортна компанія «КаргоТрансСервис»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Приватне підприємство «КаргоТрансСервис» на ринку вантажоперевезень вже з 2007 року, спочатку не було необхідності в постійному обліку та систематизації бази даних, але при великих завантаженнях та обсягах, ми зрозуміли, що не можемо впоратись і починається плутанина в документах та відбувається втрата потенційних клієнтів. На цьому етапі ми усвідомили, що потрібно оптимізувати свій бізнес і нам потрібна CRM-система.

Ми почали пошуки програмного забезпечення, яке допоможе нам слідкувати за замовленнями, бюджетом та клієнтами. Серед багатьох варіантів у пошуковому результаті нам здалась особливо привабливою пропозиція програми УСО (Універсальна Система Обліку), познайомившись з демо-версією та відео навчанням, ми зрозуміли, що це саме те, що нам потрібно. Своєю чергою, програма володіє низкою переваг - це досить приваблива ціна, підхід до обслуговування, недорогі додаткові години обслуговування, безготівкова форма оплати, привітні та тактовні програмісти. Програма має достатньо простий, інтуїтивний інтерфейс, ніколи не вилітає, не займає багато часу для заповнення форм. Рекомендую усім, хто бажає підвищити рівень обслуговування та бажає слідкувати за клієнтами та фінансовими потоками.

Директор: Шаріпенко Д.О.


aleko

Транспортна компанія «Алеко Транс»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка

Компанія Алеко висловлює щиру вдячність колективу розробників USU за надання якісних та професійних послуг у створенні, інтегруванні та подальшому супроводі системи обліку для транспортно-логістичних підприємств.

Фахівці USU відразу довели свою компетентність іще на стадії вивчення технічного завдання, пропонуючи різноманітні варіанти і, таким же чином, допомогли знайти оптимальне вирішення поставлених завдань.

В результаті, з’явився продукт, який повністю відповідає нашим вимогам та дозволив впорядкувати робочі процеси, скоротити час оформлення документації. Інтерфейс програми лаконічний та зрозумілий до такої міри, що людина, яка володіє мінімальним досвідом роботи з персональним комп’ютером, швидко освоїть прості правила та алгоритми.

Особливо хочеться відзначити можливість системи виводити звіти за будь-яким із заявлених критеріїв, робити зрізи та витримки як на визначену дату, так і за обраний період. В цілому, всі можливості USU дозволяють з легкістю керувати процесами, знижують ймовірність помилки людського фактору, звільнити працівників від трудомісткої роботи з паперами та спрямувати їхні зусилля на підвищення якості та розвиток нових напрямків.

Окремої вдячності заслуговують працівники, які безпосередньо здійснювали встановлення та налагодження системи на робочих місцях. Кожен із хлопців володіє неймовірним почуттям тактовності, професіоналізму та глибинним розумінням процесу. Хочеться побажати хлопцям з команди Миколи Акулова розвитку та процвітання.


buranbaev

ПП «Буранбаєв»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Оцінка: 5/5

Продукт: Програма для торгівлі та складу.

Наша компанія займається продажем автозапчастин.

Керівництво та колектив компанії ПП "Буранбаєв" висловлює Вам вдячність за надання якісних послуг та професійного ставлення до підтримки та обслуговування програми УСО – Універсальна Система Обліку.

З врахуванням досвіду роботи з розробленою для нас програмою, можемо відзначити ефективність та стабільність програмного забезпечення. Під час замовлення нашою компанією програми складського обліку, розробка ПЗ була виконана у зазначені терміни. Презентована програма повністю відповідає потрібним параметрам, фахівці компанії виявили високий професіоналізм, якісно виконавши встановлення, налагодження програми та навчивши наших працівників користуватися нею.

Ми дякуємо співробітникам Вашої компанії за професійне обслуговування та сподіваємось на подальшу взаємовигідну співпрацю.

Директор ПП «Буранбаєв» Буранбаєв У.А.


chundja

Державне комунальне підприємство на правах господарського ведення акімату уйгурського району

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Ми користуємося програмою «УСО» з 2009 року. Програма значно полегшила роботу абонентного відділу, роботу обліку, бухгалтерії, написання бухгалтерських звітів. Зникла значна частина важкої роботи, легко та зручно здійснювати облік, формування звітів за будь-який період, відслідковувати оплату, заборгованість усіх абонентів. Легко формувати нарахування, платежі за період оплати, зведення по контролерах, по ділянках та зведені звіти фізичних осіб. Підвищилась ефективність та якість роботи абонентного відділу. Зручна робота з базою абонентів: групи, статуси, імпорт/експорт в форматі Excel. Своєчасно, якісно, отримуємо доступну консультацію з питань оновлення програми від розробників. Зручний інтерфейс та легкість у користуванні!


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для кур’єрів

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: