1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для ліків

На думку 694 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для ліків

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для ліків

  • Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
    Будь-яка мова

    Будь-яка мова
  • Ви можете продавати будь-який товар, зручно класифікувавши усе на свій розсуд
    Будь-який товар

    Будь-який товар
  • Для наочності Ви можете зберегти зображення кожного товару, захопивши його web-камерою. Воно також буде відображатись під час виконання продажу
    Фото товару

    Фото товару
  • Обирати товар під час продажу можна сканером штрих-кодів, пошуком по назві чи зчитуючи штрих-код з пам’ятки у випадку дрібного товару
    Вибір під час продажу

    Вибір під час продажу
  • Провізорові більше не потрібно пам’ятати напам’ять всі аналоги лікарських засобів Достатньо лише ввести слово "аналог" та програма сама покаже потрібні товари в наявності
    Аналоги

    Аналоги
  • Ви зможете з легкістю продати упаковку, одну капсулу чи таблетку. Система спише потрібний товар і виконає постачання на той же склад поштучно
    Поштучний продаж

    Поштучний продаж
  • У випадку необхідності, співробітник з легкістю виконає повернення, а дані буде відправлено у потрібні звіти по проблемному товарові
    Повернення

    Повернення
  • Якщо покупець вирішив придбати іще щось, можна зберегти незакінчений продаж та повернутися до нього будь-який момент
    Відкладені продажі

    Відкладені продажі
  • Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
    Склади та аптеки

    Склади та аптеки
  • Ви зможете з легкістю внести початкові залишки з допомогою функції імпорту з сучасних електронних форматів
    Імпорт

    Імпорт
  • Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
    Сповіщення

    Сповіщення
  • Наша програма вміє працювати зі значною кількістю видів торгівельного та складського обладнання
    Обладнання

    Обладнання
  • Інтеграція з ТЗД допоможе оптимізувати роботу великих складів, забезпечить мобільність ваших співробітників, дозволить простіше виконувати інвентаризацію усіх філій
    ТЗД

    ТЗД
  • У будь-який момент по будь-якому складу Ви зможете виконати інвентаризацію, миттєво завантаживши планову кількість з Вашої програми і звіривши його з фактичним залишком за допомогою штрих-кодів або ТЗД
    Інвентаризація

    Інвентаризація
  • Під час продажу можуть формуватись різноманітні документи. Чек можна роздруковувати з фіскалізацією або без на звичайному принтері для чеків
    Документи

    Документи
  • У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • Ви легко зможете проаналізувати кому і з якої причини надавали знижки за будь-який період
    Знижки

    Знижки
  • Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
    Середній чек

    Середній чек
  • Аналіз платежів, за потрібними вам значеннями, допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на товари
    Цінові сегменти

    Цінові сегменти
  • Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
    Аналіз реклами

    Аналіз реклами
  • Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
    Динаміка продажів

    Динаміка продажів
  • Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
    Борги

    Борги
  • Ваших провізорів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
    ААналіз працівників

    Аналіз працівників
  • Відрядна заробітна платня провізорів може розраховуватися автоматично
    Заробітна платня провізорів

    Заробітна платня
    провізорів
  • Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за кожною юридичною особою окремо
    Юр. особи

    Юр. особи
  • Програма допоможе знайти найприбутковішу філію вашої мережі аптек
    Мережа аптек

    Мережа аптек
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
    Аналіз прибутків

    Аналіз прибутків
  • Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
    Складський облік

    Складський облік
  • Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
    Популярні товари

    Популярні товари
  • Система допоможе проаналізувати прибуток з продажів кожного товару
    Прибутковий товар

    Прибутковий товар
  • Дані по усіх поверненнях за будь-який період завжди будуть у вас "під рукою"
    Неліквідний товар

    Неліквідний товар
  • Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
    Не було

    Не було
  • Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
    Мінімум

    Мінімум
  • З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
    Залежаний товар

    Залежаний товар
  • Прогноз забезпечення товарами допоможе завжди мати необхідну кількість найбільш затребуваних позицій
    Прогноз

    Прогноз
  • Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
    Аналіз постачальників

    Аналіз постачальників
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення залишків товарів на складі чи філії та цін - можливостей маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Додаток годиться для усіх медичних організацій, охоплює широкий спектр різноманітних послуг;
  • Завдяки автоматизації покращиться продуктивність роботи працівників, обслуговування клієнтів перейде на новий рівень;
  • Система контролює процес закупівель, відпуску, обробки даних по товарах;
  • Софт легко обробляє великі обсяги інформації, швидко надаючи потрібні відомості;
  • Програма для ліків зберігає історію звертань та взаємодії за усіма заявками;
  • Додаток здійснює облік усіх медикаментів, контролюючи усі етапи руху товару;
  • З допомогою сортування даних, оптимізуються процеси усієї організації;
  • У системі, самостійно формуються різноманітні звіти, більше не потрібно витрачати час на вивчення та аналіз відомостей;
  • У програмі для ліків можуть працювати декілька користувачів одночасно;
  • Права доступу можуть бути обмежені: кожен співробітник має особистий логін та пароль;
  • Система відображає активність клієнтів та статистику замовлень;
  • Додаток систематизує облік препаратів та налагоджує роботу підприємства;
  • Програма може брати відомості з довідників додатку та автоматично заповнювати журнал обліку препаратів. Усі ліки буде враховано, а також буде проконтрольовано їх термін придатності;
  • Софт контролює терміни виконання завдань;
  • Система швидко виконує пошук будь-якої інформації за заданими параметрами;
  • У додатку можна вести документацію: бланки, квитанції, звіти;
  • Дані можуть як імпортуватися до бази, так і легко експортуватися з неї, значно заощаджуючи Ваш час;
  • У програмі для ліків передбачено надсилання новин та важливих відомостей за допомогою SMS, електронної пошти, Viber, голосових дзвінків;
  • Для отримання задоволення від роботи, було розроблено більше ніж пів сотні красивих дизайнів;
  • Кожна програма може бути розроблена індивідуально, відповідно до особливостей Вашої організації;
  • Ви можете обирати мову, дизайн, формат для своєї системи обліку;
  • Програма для контролю за ліками доступна для безкоштовного ознайомлення у режимі демонстрації;
  • Використання системи автоматизації підвищить імідж Вашого підприємства!

Опис програмного забезпечення

Медичні організації постійно зіштовхуються з необхідністю здійснювати облік лікарських засобів. Це необхідно для того, щоб контролювати кількість наявних медикаментів, а також здійснювати закупівлі нових препаратів. Окрім цього, організаціям варто слідкувати за відповідністю стандартам якості. Враховуючи велику кількість найменувань, дуже складно самостійно виконувати облік усіх засобів, значно простіше, коли це робить призначена для цього програма. На ринку існує маса різноманітного софту, однак він не відповідає усім необхідним вимогам. Універсальна Система Обліку пропонує унікальну програму, яку можна налаштувати згідно з особливостями Вашої організації. На відміну від інших додатків, наша програма для ліків не має абонентських платежів, Ви сплачуєте лише раз і насолоджуєтеся роками!

У програмі для ліків легко здійснюється пошук будь-яких найменувань. Не зважаючи на велику кількість медикаментів, система зберігає високу швидкість роботи. Додаток годиться для аптек, складів, фармацевтичних компаній та виробничих підприємств. Система охоплює усі етапи функціонування організації, тому являє собою повноцінний інструмент для управління. Меню програми для ліків складається з 3-х пунктів: модулі, довідники та звіти. Розділ "Довідники" складається з папок: "Гроші", "Організація", "Розсилка", "Знижки", "Товар". У папці "Гроші" обирається спосіб оплати: вид валюти, готівкові та безготівкові платежі. Папка "Організація" дозволяє додавати відділення та співробітників. У пункті "Розсилка" можна створювати та налаштовувати шаблони для SMS-розсилки клієнтам. Розділ "Знижки" містить інформацію про знижки, а також на яких підставах вони надані провізорами. У папці "Товар" заповнюється номенклатура препаратів та їх зображення. Додати товари можна максимально швидко, завдяки імпорту даних з Excel з назвами медикаментів, штрих-кодами, кількістю препаратів на складі. Також, можна відразу класифікувати товар на категорії та підкатегорії, зазначити ціни закупівель та реалізації. Програма для ліків пришвидшує виконання багатьох завдань, відстежує усі етапи товарообігу. У софті сортуються та групуються медикаменти за різноманітними ознаками, що зручно для обробки великої кількості даних. Фільтрація даних дозволить здійснювати пошук препаратів за виробником, складом чи іншими ознаками. Тепер пошук не буде забирати у Вас час! Програма для ліків автоматизує усю роботу, допомагаючи сконцентруватись на важливих справах.

У софті можна виконувати різноманітні функції: реєструвати відмови від препаратів, здійснювати облік медикаментів з обмеженим терміном придатності, а також пільговий відпуск товарів. Система допомагає виконувати роботу оперативно, покращуючи рівень обслуговування клієнтів, стає ключовим елементом у підвищенні престижу організації. З допомогою програми для ліків здійснюється не лише облік препаратів, але й контролюються фінансові справи компанії. Для роботи з додатком не потрібно особливих навичок, система має простий інтерфейс та зручна у розумінні для кожного співробітника. Наші фахівці навчать основам використання системи, відповідаючи на всі питання, що цікавлять. Програма для ліків доступна у демонстраційному режимі для ознайомлення з перевагами системи.

Зовнішній вигляд програми

Програма для ліків

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму для ліків

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для аптеки

Програмою можуть користуватись:

  • Аптека

    Аптека
  • Склад медикаментів

    Склад медикаментів
  • Фармацевтична компанія

    Фармацевтична
    компанія
  • Медичний центр та приватна клініка

    Медичний центр
    та приватна клініка
  • Державна лікарня, стаціонар та госпіталь

    Державна
    лікарня, стаціонар
    та госпіталь
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму для ліків

mir

ТОВ «МИР-5»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


На початку 2017 року ТОВ "МИР-5" прийняло рішення про необхідність оптимізації бізнес-процесу і підвищення продуктивності праці співробітників нашої компанії. З цією метою було обрано програму «УСО – Універсальна Система Обліку».

Під час вибору постачальника даної програми ми проаналізували рішення кількох компаній та зупинили свій вибір на програмі «УСО – Універсальна Система Обліку». Наше рішення було обумовлено тим фактором, що програма «УСО» володіє найбільш розвиненою функціональністю в порівнянні з аналогічними програмами, існуючими на ринку, окрім того, запропоновані наочні звіти та функції програми повністю відповідали нашим вимогам.

Не менш важливим фактором була велика кількість позитивних відгуків про роботу даної програми, а також оптимальне співвідношення ціни та високої якості.

Перші результати запровадження системи втілили наші очікування в реальність: вирішено багато проблем, які існували за відсутності автоматизованого обліку. Після запровадження нової системи ключові бізнес-процеси стали більш "прозорими", з’явилась можливість реально керувати підприємством: скорочені витрати на придбання товарно-матеріальних цінностей, завдяки можливості раціонального розрахунку необхідності певних товарів. А також вдалось звільнити деякі матеріальні засоби з раніше закуплених товарів шляхом їх переміщення між підрозділами нашої компанії.

Ми дякуємо співробітникам Вашої компанії за професійне обслуговування та сподіваємось на подальшу взаємовигідну співпрацю.

Директор ТОВ «МИР-5» Миронюк И.Н.


avin

Пункт обміну валют «Авин»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відгук про компанію ПП "Акулов Микола Миколайович" РК м. Алмати

Наша фірма ТОВ «АВИН» розпочала співпрацю з ПП "Акулов М.М." з придбання програми USU.kz для роботи в обмінних пунктах нашої фірми, що знаходиться в м. Шимкент. З програмою працювати зручно, приємно та якісно.

Програма дуже допомагає в нашій роботі, зникла необхідність в тривалих підрахунках на калькуляторі та у паперовій тяганині. Зручно здавати звіти до Національного Банку з допомогою інтернету, а не бігати туди-сюди з горами паперів. Невеликі недопрацювання в програмі, за вимогою нашого Національного Банку, були швидко та якісно виправлені. Працівники Вашої компанії привітні, дружні, оперативні, так, зокрема Юлія Апаріна та Роман Хойло з якими я особисто спілкувався.

Ваша фірма працює за попередньою оплатою і мене потішило те, що Ви, Миколо, пішли на зустріч моєму проханню та нашій фірмі, та в кредит терміново внесли невеликі зміни в програму USU.kz.

Сподіваюсь на подальшу співпрацю та взаєморозуміння з Вами, Миколо та Вашими співробітниками.

Удачі Вам у всіх ваших починаннях!

З повагою директор ТОВ «АВИН» Бухаринский Віктор Федорович

26.11.2015


lavka

Торгівельна організація «Лавка цінностей»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Свій бізнес я розпочинала зі своєї маленької кухні. Перший букет. Перші хвилювання. Матуся в декреті. Стандартна історія. Прийшов час обсяг почали збільшуватись. База клієнтів зростати. Спочатку вдавалось все утримати у своїй голові. Після з’явився Ексель. До речі, виявилось, що не так легко його вести. Адже, всі формули, назви, стрічки, все потрібно було обдумувати самостійно. Відмовившись від екселю, отримавши іще більше обсягів на зміну прийшли накладні. Здавалось, ось воно щастя. Але як виявилось. Теж не зовсім. Числа не збігались. З’ясування наявності залишків займало величезну кількість часу. І тут з’явилась ідея автоматизації. Розпочався аналіз, дзвінки. Я обрала usu. Про що не шкодую і до сьогодні. Користуюсь понад півтора місяці. Конкретніше: найбільше щастя - це знімати звіти. Залишки знімаються миттєво, можна зробити знижку, нарахувати бонуси, продивитись будь-які діаграми. Сьогодні я без цієї програми не можу зробити і кроку. Якщо щось трапляється з моїм ноутбуком, мене судомно зводять конвульсії.

Які складнощі. 1. Приготуйтесь, якщо ви такі ж "Плюшкіни" як і я. То вносити до бази доведеться тисячу дрібниць та продумувати. Але це питання 3-4 днів наполегливої праці. За цей час ближче знайомишся з програмою ніби починаєш Її відчувати. Я вдячна Ірині, яка на початку витримала атаку дзвінків: що, як, звідки, що дає. Далі були хлопці програмісти. До речі, у котрих золоте терпіння та хороший розум в наявності. Отже, мій досвід використання програми позитивний. З мінусів, я, певним чином, стала залежати від неї та закохалась у звіти. Ну а як інакше, адже тепер я з розумним виглядом знімаю звіти та проводжу збори ). УСО для мене - це нова сходинка. Яка продемонструвала мій ріст. Ефективність роботи. Нічого не проходить повз облік. Кожна копієчка, кожен товар знає своє місце. Усо допомогла мені вирости як бізнесмену. Хто якщо знає: та годі, це не порахую. Гаразд, це подарую. Минає етап "гараздності". Починається етап зросту та поваги до власної праці. Я вдячна. Вдячна кожному працівникові, який привів мене до моєї маленької перемоги.


ok

Студія Краси «OK!»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Студія Краси "ОК!"

Ми інтегрували програму УСО для салону краси.

Хочемо висловити велику вдячність розробникам та співробітникам Вашої компанії за такий актуальний, зручний в користуванні, відповідаючий сучасним вимогам обліку та аналізу, продукт. Завдяки Програмі з’явилась можливість контролювати увесь робочий процес від закупівлі матеріалів до дуже уважної роботи з клієнтом. Можна багатогранно аналізувати бізнес по всіх пунктах та вчасно приймати правильні рішення.

Дуже тішить адаптованість саме під салонний бізнес.

Хочемо подякувати розробникам за своєчасне допрацювання Програми саме з нашими запитами, а також за професійні, інформативні консультації для користувачів. Тут хочемо висловити окрему подяку програмісту Анатолію за таке терпляче навчання.

Всій команді УСО висловлюємо велику вдячність за програму! Радимо всім керівникам інтегрувати її та покращувати свій бізнес!

Директор Студії краси "ОК!" Кан О.А.


platinum

Манікюрний салон «Платинум»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Перш за все, усім колективом манікюрного салону "Платинум" бажаємо висловити велику вдячність команді УСО за якісне обслуговування та побажати досягнення нових вершин у вашій справі.

Протягом року ми здійснювали облік за традиційною схемою, тобто записували все у зошит, і коли кількість клієнтів почала збільшуватись, виникла потреба спрощення здійснення обліку клієнтів, потік фінансів і т.д. А також, хотіли започаткувати програму лояльності клієнтів. Коли почали шукати в інтернеті потрібну нам програму, наштовхнулися на сайт Універсальної Системи Обліку. Після покупки програми ми отримали іще більше можливостей, ніж хотіли до цього. А саме:

- запровадили бонусну систему;

- можемо одним кліком підрахувати заробітну платню працівника, щоденний прибуток та витрати, платежі;

- звіт по клієнтах;

- яка послуга найбільш затребувана.

Отримали нові можливості:

- платіж по банківських картках;

- облік залучених постачальниками клієнтів.

Найголовніше те, що з програмою УСО УСО існує можливість реалізувати власні ідеї щодо розвитку своєї справи.

Керівник: Кенжібаев А.А.


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для ліків

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: