1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для ломбарду

На думку 285 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Поддержка стран: Все
Операционная система: Windows
Семейство: Универсальная Система Учета
Назначение: Автоматизация бизнеса

Програма для ломбарду

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для ломбарду

  • У Вас створиться єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними та фотографіями.
    База клієнтів

    База клієнтів
  • У якості доданих файлів можна прикріпити будь-які необхідні документи клієнта
    Файли

    Файли
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
    SMS и E-mail розсилка

    SMS и E-mail розсилка
  • Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
    Голосова розсилка

    Голосова розсилка
  • Розсилка по електронній пошті дозволить вам відправити і будь-який електронний документ клієнту
    E-mail

    E-mail
  • Розсилка по месенджер Viber підтримає вашу репутацію сучасної компанії
    Viber

    Viber
  • Програма згодиться як для маленьких організацій, так і для великих компаній, які спеціалізуються на автомобілях або нерухомості
    Для усіх ломбардів

    Для усіх ломбардів
  • Ви з легкістю зможете контролювати кожну свою позику
    Позики

    Позики
  • У разі необхідності у програмі можна швидко зазначити будь-яку заставу по позиці та її оцінку, додати до неї фото або супровідні документи
    Застави

    Застави
  • Відсотки по позиці можуть нараховувати як щоденно, так і щомісячно – саме так, як вам зручніше
    Відсотки

    Відсотки
  • Ви зможете працювати як з однією валютою, так і у багатовалютному режимі по позиці
    Будь-які валюти

    Будь-які валюти
  • Наша програма автоматично сповістить співробітників про важливе завдання: наприклад, про підготовку до видачі певної суми
    Сповіщення

    Сповіщення
  • У програмі можна відразу створити та роздрукувати заставний квиток
    Заставний квиток

    Заставний квиток
  • Ваші особисті угоди будуть автоматично заповнюватися усіма необхідними даними по клієнту та позиці
    Угоди позик

    Угоди позик
  • Залежно від виду застави у вас можуть створюватися різні угоди
    Угода застави

    Угода застави
  • Акт прийому-передачі заповниться усіма необхідними по заставі даними
    Акт прийому-передачі

    Акт прийому-передачі
  • Також, у програмі Ви зможете роздрукувати усі необхідні бухгалтерські документи, зокрема витратно-касовий та прибутково-касовий ордер
    Бух. документи

    Бух. документи
  • Для клієнта будуть підготовані документи про зміну курсу або валюти, проведення торгів або невиконання ним своїх зобов’язань
    Сповіщення

    Сповіщення
  • У програмі легко зазначити також і добір по будь-якій позиці
    Добір

    Добір
  • Програма врахує як повне, так і часткове погашення по позиці та відсотках
    Погашення

    Погашення
  • У випадку роботи за багатовалютною системою під час зміни курсу валют будуть автоматично виконані необхідні перерахунки
    Перерахунок

    Перерахунок
  • По просроченным займам программа автоматически начнет начислять пеня
    Пеня

    Пеня
  • У Вас буде врахована реалізація застав та підраховані супутні витрати та отриманий прибуток
    Реалізація

    Реалізація
  • Програма може працювати з будь-якою кількістю підрозділів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
    Філії

    Філії
  • Сучасна система для роботи з клієнтами допоможе співробітникам виконувати усі важливі завдання у вказані терміни
    CRM

    CRM
  • Ваших співробітників можна легко порівняти по результативності та роботі як у фінансовому, так і в кількісному плані
    Аналіз співробітників

    Аналіз співробітників
  • Ви повністю контролюватимете усі виконані платежі з врахуванням надходжень, витрат та залишку по кожній касі або банківському рахунку
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Звіти покажуть вам інформацію по видачі та поверненню позик, прибуток продовження, продажі, нарахування пені або від різниці курсів під час перерахунку
    Основні кошти

    Основні кошти
  • Всі фінансові рухи будуть у вас під повним контролем. Ви легко зможете відстежити, на що у вас витрачається найбільше коштів за будь-який період
    Контроль витрат

    Контроль витрат
  • Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність прибутковість компанії
    Аналіз прибутку

    Аналіз прибутку
  • Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
    Ексклюзивність

    Ексклюзивність
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Зв’язок з платіжними терміналами, щоб клієнти могли оплачувати не лише у відділі, але і в найближчому терміналі. Такі оплати автоматично відображатимуться у програмі
    Платіжні термінали

    Платіжні
    термінали
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви можете запровадити оцінку якості роботи клієнтами. Клієнтові надходитиме SMS, у якому йому пропонуватимуть оцінити роботу менеджера. Керівник зможе переглядати аналіз SMS-голосування у програмі
    Оцінка якості

    Оцінка якості
  • Спеціальна програма за розкладом збереже копію усіх ваших даних у програмі без необхідності зупиняти роботу системи, автоматично заархівує та сповістить про готовність
    Резервне копіювання

    Резервне
    копіювання
  • Система планування дозволяє налаштувати розклад резервного копіювання, отримання важливих звітів у суворо визначений час та налаштувати будь-які інші дії програми
    Планувальник

    Планувальник
  • Вы сможете быстро внести первоначальные данные, необходимые для работы программы. Для этого используется удобный ручной ввод или импорт данных
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Кожна комерційна організація має власні форми для створення документів, представлені у програмі матимуть той же формат, зокрема, за бажанням, реквізити;
  • База позик має зручний порядковий формат з вихідною інформацією, виділення будь-якого рядка демонструє у нижній частині екрану деталізацію по усіх параметрах обраної позики;
  • Розкладка параметрів представлена активними закладками, перехід між ними відбувається в один клік, кожному користувачеві доступні тільки ті закладки, які стосуються його роботи;
  • В одній закладці знаходиться інформація по суму позики, сюди ж додають наступну позику, в іншій можна переглянути нарахування по періодах, а також тут зазначені відсотки - щомісячні або щоденні;
  • Закладка погашення демонструє постаттєве погашення - основний борг, відсотки, пеня, вона розраховується автоматично, за затвердженою формулою, у випадку прострочення платежу;
  • Закладка по перерахунку надає розклад перерахування сум зі зміною валютного курсу та показує різницю між розрахунковим та ринковим курсом, щоб зберегти рівновагу;
  • В інших закладках буде зазначена сума знижки, якщо вона була надана постійному клієнтові, зазначені витрати на утримання застави, вартість реалізації, отриманий прибуток;
  • В цьому переліку містяться прикріплені електронні документи, які були створені під час роботи з позикою, перелічені по датах, змісту та усіх виконавцях;
  • База позик розподіляє їх по статусу та кольорах, які відповідають поточному стану виданого кредиту - активний, прострочений та ін., для їх візуального розмежування;
  • Статуси змінюються автоматично по мірі виконання відповідних операцій, це зумовлено співпідпорядкованістю даних з різних категорій одне одному, підвищуючи їх облік;
  • Під час оформлення кредиту заповнюється спеціальна форма, клієнт додається у неї з CRM-системи і, якщо це вже не перше звертання, форма надасть на вибір відомі для неї застави;
  • Для одночасної роботи співробітників з усіх відділень ломбарду, програма створить багатокористувацький доступ, відповідно до компетенцій, без конфлікту збереження даних;
  • У разі локальної роботи співробітників ломбарду, програма працює без інтернету, але для роботи у мережі, як, загалом, для будь-якої віддаленої роботи, він буде обов'язково потрібен:
  • Програма для ломбарду не передбачає абонентної платні, працює на кількох мовах, з кількома валютами одночасно, вводить персоналізацію даних по логіну;
  • Для ефективної взаємодії між співробітниками передбачений внутрішній зв'язок у вигляді спливаючих повідомлень, працює складський облік, оперативно інформуючи про застави.

Опис програмного забезпечення

Програма для ломбарду від розробника "Універсальна Система Обліку" приводить до ладу його роботу на систематизує дані по клієнтах, заставах та позиках таким чином, що під час звертання у будь-яку мить буде надана поточна інформація, яка відповідає стану справ ломбарді саме на момент запиту. Ломбард спеціалізується на видачі короткострокових позик фізичним особам, приймаючи в якості застави їх рухоме майно, до того ж ломбард спеціалізується на різноманітних видах застав, зокрема на автотранспорті, дорогоцінностях, побутовій та електронній техніці та на багато іншому.

У програмі для ломбарду представлений номенклатурний ряд найменувань, які виступають в якості застави та, у випадку не викуплення, підлягають реалізації. Під час прийому заставного майна його оцінка здійснюється за згодою обох сторін, реалізація - відповідно до рішення ломбарду, вартість продажу містить суму застави, вартість зберігання за весь період перебування на складі, якщо його місце знаходження було тут визначено та прибуток, який отримає ломбард після реалізації заставного майна.

Програма бере до уваги те місце, яке було встановлене для перебування застави, адже у випадку автомобільного транспорту умови позики можуть бути різними - зберігання на території ломбарду або за місцем перебування позичальника. Ціна заставного майна для реалізації розраховується програмою автоматично відповідно до тих умов, що встановлені ломбардом для кожної категорії продукції отриманої в заставу, кожне найменування у номенклатурі обов'язково належить до тієї чи іншої категорії, класифікація має створений каталог для диференціювання заставного майна, щоб швидко знайти його у величезній базі представлених товарів.

Під час оформлення застави обов'язково повинен створюватися акт прийому-передачі майна, в якому відбувається детальний опис застави з переліком виявлених пошкоджень, зношення, інших недоліків, а також робиться фото. Для пришвидшення цієї операції у програмі для ломбарду передбачена спеціальна форма, яка сприяє швидкому введенню даних, на її основні після закінчення процедури надається автоматично створений акт прийому-передачі з усіма переліченими опціями та фото - його роблять з допомогою веб-камери. Варто зазначити, що програма для ломбарду на основі цієї ж форми створює і увесь необхідний пакет документів, зокрема угоди застави, заставні квитки, додаткові угоди про продовження періоду, добирання сум, касові ордери та сповіщення у зв'язку з відповідними причинами.

Щоб виконувати автоматичні розрахунки по заставах та позиках у програмі для ломбарду передбачена калькуляція усіх робочих операцій стосовно застави та обрана форма для розрахунку платежів з врахуванням відсоткової ставки, періодів погашення, курсу валют, якщо угода була складена у національній валюті з прив'язкою до валютного курсу. Програма для ломбарду працює у будь-якому режимі - у національній та іноземній валюті як окремо так і разом, коли використання іноземної валюти виключене під час взаємних розрахунків на території країни, де працює ломбард.

В останньому випадку програма буде перераховувати суму платежів пропорційно різниці у курсах, автоматично сповіщаючи клієнтів про зміну ставки за допомогою електронного зв'язку, яка представлена у програмі як sms, Viber, e-mail та голосовий дзвінок. Цього цілком достатньо, щоб достукатися до будь-якого позичальника. Також програма встановлює автоматичний контроль над розкладом погашення кожного клієнта і у випадку появи прострочення, самостійно надсилає йому нагадування.

Якщо комерційна організація має мережу відділів, вони працюватимуть в єдиному для усіх інформаційному полі, матимуть одну і ту ж номенклатуру, заставну базу та інші супутні інструменти для виконання роботи. В цьому випадку програма буде вести загальні процедури обліку по усіх видах діяльності комерційної організації. Однак відділи матимуть доступ тільки до власних даних, а працівники в середині відділів - лише до тих даних, які знаходяться у їх особистих електронних документах, адже програма передбачає роздільний доступ користувачів до службової інформації, що означає її надання винятково у тому обсязі, який потрібен для виконання обов'язків відповідно до компетенції та рівня повноважень.

Такий спосіб обмеженого доступу дозволяє зберігати комерційну та службову інформацію у суворій таємниці, спеціальні права є в окремих співробітників та інших відповідальних осіб. Для входу до програми надаються індивідуальні логіни та паролі до них, користувач отримує закриті від інших співробітників персональні електронні документи для реєстрації первинної інформації, ведення робочих записів, контролю за платежами своїх клієнтів та ін. Повний доступ має керівництво, щоб контролювати поточну ситуацію, долю повернення позик та достовірність даних у програмі. Для останньої операції керівництву на допомогу приходить функція аудиту, яка для візуалізації позначає нові дані та виправлення попередніх.

Внешний вид программы

Програма для ломбарду

Посмотрев следующее видео, можно быстро ознакомиться с возможностями программы УСУ - Универсальной Системы Учета. Если Вы не видите загруженное на YouTube видео, обязательно напишите нам, мы найдем другой способ показать демонстрационный ролик!

Завантажити програму для ломбарду



Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентация программы для ломбарда

Программой могут пользоваться:

  • Ломбарди

    Ломбарди
  • Залоговые организации

    Заставні
    організації
  • Кредитні  компанії

    Кредитні
    компанії
  • Автоломбарди

    Автоломбарди
  • Фінансові  організації

    Фінансові
    організації
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму для ломбарду

flexgym

Фітнес клуб «Flexgym»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Коли відчинявся нас фітнес клуб, а це сталось 3 роки тому, ми навіть не міркували про базу даних, про систему обліку. Думали, що будемо вирішувати все в ході справи, але пропрацювавши буквально 1 рік, ми почали обмірковувати програму, яка буде відповідати нашим вимогам. Чому ми почали обмірковувати це, та тому що використовували як базу даних звичайну програму Microsoft Excel, де кожне відвідування ми позначали плюсиком, а також робили дірочки діркопробивачем в пластикові картці, що створювало багато незручностей, щоразу нові картки, маса сміття від цих дірочок в картці та ін. Також ми здійснювали продаж спортивного харчування та води через Microsoft Excel, вносили продажі у зошит.

Було багато варіантів придбання програми, але в 1С ціни були лякаючими. Також багато різноманітних програм на просторах інтернету, вже й не пригадаєш. Універсальну систему обліку нам підказав наш друг, Антон Пантелейчук. Сказав, що існує готова програма для обліку у фітнес-клубі. Саме тоді ми і наважились на придбання програми. Робота з базою даних та системою обліку нам дуже подобається та відповідає усім нашим вимогам. А як нам сподобався сервіс USU.kz, всі доброзичливі та чуйні. А яке терпіння у них, тому що багато деталей не розуміли та перепитували.

Зараз ми не користуємось діркопробивачем, Excel та багато чим із того, що використовували раніше. Нашим клієнтам подобається те, що у картці більше не має дірок та вона має презентабельний вигляд без них.

Величезну вдячність хочемо висловити команді USU.kz за виконану роботу, а також за високоякісне програмне забезпечення. Хочемо побажати процвітання та виходу на світовий ринок, щоб цією програмою користувалась все більша кількість компаній та організацій.

З вдячністю та великою повагою

Керуючий фітнес-клубу «FLEXkg»

Аманжолов Серік Іманусуповіч


ind_chistoty

Хімчистка «Индустрия чистоты»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


«Индустрия чистоты» дякує розробникам програмного забезпечення USU для хімчисток та пралень.

Назва програми – Універсальна Система Обліку – цілком виправдовує себе.

Програма охоплює всі питання, які можуть виникнути в ході роботи хімчистки. Полегшує і те, що враховуються усі моменти - від витрат хімії та миючих засобів до можливості смс-повідомлення клієнтів. Після внесення прайс листів та тарифів, програма розраховує вартість замовлення, може нарахувати заробітну платню та ін., що значно полегшує нашу працю.

Програма справді універсальна, адже розробник, створивши основну базу програми, готовий адаптувати її під підприємство по технічному завданню.

Програма, в цілому, зручна та зрозуміла . Вона здатна враховувати всю внутрішню бухгалтерію підприємства, формувати статистичні звіти, дозволяє працювати в мережі кільком робітникам.

Хороший, продуманий продукт, який, за правильного використання, дає потрібний результат.

ПП «Индустрия чистоты» дякує розробникам програмного забезпечення за виконану роботу і сподівається на подальшу співпрацю.


ok

Студія Краси «OK!»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Студія Краси "ОК!"

Ми інтегрували програму УСО для салону краси.

Хочемо висловити велику вдячність розробникам та співробітникам Вашої компанії за такий актуальний, зручний в користуванні, відповідаючий сучасним вимогам обліку та аналізу, продукт. Завдяки Програмі з’явилась можливість контролювати увесь робочий процес від закупівлі матеріалів до дуже уважної роботи з клієнтом. Можна багатогранно аналізувати бізнес по всіх пунктах та вчасно приймати правильні рішення.

Дуже тішить адаптованість саме під салонний бізнес.

Хочемо подякувати розробникам за своєчасне допрацювання Програми саме з нашими запитами, а також за професійні, інформативні консультації для користувачів. Тут хочемо висловити окрему подяку програмісту Анатолію за таке терпляче навчання.

Всій команді УСО висловлюємо велику вдячність за програму! Радимо всім керівникам інтегрувати її та покращувати свій бізнес!

Директор Студії краси "ОК!" Кан О.А.


ozen

ТОВ «Озенсантехобслуживание»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Вітаю! Мене звуть Тімурова Діна, я працюю керівником відділу реалізації у компанії ОзенСанТехОбслуживание. Наша організація займається наданням комунальних послуг населенню.

Раніше ми не користувались програми обліку, а інформацію вносили до таблиць Ексель, це було дуже незручно. Багато часу витрачалось на пошук абонента та внесення даних. Пізніше я займалась підбором програми для комунальних підприємств і наштовхнулась на Універсальну систему обліку. Після встановлення програми співробітники УСО здійснили навчання і працювати стало легко та зручно. У програмі можна враховувати відразу декілька послуг, вести велику кількість абонентів та створювати різноманітні звіти - досить лише натиснути кілька кнопок.

В УСО ми створюємо заявки на обслуговування, швидко знаходимо боржників, роздруковуємо квитанції, призначаємо та змінюємо тарифи та багато іншого. Інколи виникають питання, в такому випадку я відразу телефоную в УСО і отримую всі відповіді та технічну підтримку.

Ми задоволені програмою Універсальна Система Обліку і рекомендуємо її іншим!


river

ТОВ «РИВЕР»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Деякий час тому ми придбали програму «Універсальна Система Обліку». Програма спростила увесь процес роботи: в системі зберігається вся історія нарахувань по абонентах, автоматично формуються квитанції, можна з легкістю відзначати оплату, виконувати перерахунок та бачити борги абонентів. Також дуже зручно, що будь-яка заявка від абонентів відображається в програмі, і ми з легкістю можемо прослідкувати статус обробки заявки. В системі керування наявна велика кількість корисних звітів. Зручна робота з базою абонентів: групи, статуси, імпорт/експорт в форматі Excel. Зручний інтерфейс та легкість у користуванні!!

Окрему вдячність хотілося б висловити Федору Юдіну, Анатолію Шкірічу, Роману Хойло за адекватне розуміння потреб нашої компанії і уважне ставлення до всіх наших непростих побажань, що іще раз демонструє не лише високий професіоналізм, але й очевидну готовність працювати з нестандартними завданнями..

Бажаємо Вам і всьому Вашому дружньому колективу успіхів на професійній ниві та процвітання!

Директор ТОВ «RIVER.KZ» Сиримбетова Д.М.

Відео-відгук ТОВ "РИВЕР" про програму обліку абонентів. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу комунального підприємства. ТОВ «РИВЕР»


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для ломбарду

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: