1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для ломбарду

На думку 285 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Поддержка стран: Все
Операционная система: Windows
Семейство: Универсальная Система Учета
Назначение: Автоматизация бизнеса

Програма для ломбарду

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для ломбарду

  • У Вас створиться єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними та фотографіями.
    База клієнтів

    База клієнтів
  • У якості доданих файлів можна прикріпити будь-які необхідні документи клієнта
    Файли

    Файли
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
    SMS и E-mail розсилка

    SMS и E-mail розсилка
  • Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
    Голосова розсилка

    Голосова розсилка
  • Розсилка по електронній пошті дозволить вам відправити і будь-який електронний документ клієнту
    E-mail

    E-mail
  • Розсилка по месенджер Viber підтримає вашу репутацію сучасної компанії
    Viber

    Viber
  • Програма згодиться як для маленьких організацій, так і для великих компаній, які спеціалізуються на автомобілях або нерухомості
    Для усіх ломбардів

    Для усіх ломбардів
  • Ви з легкістю зможете контролювати кожну свою позику
    Позики

    Позики
  • У разі необхідності у програмі можна швидко зазначити будь-яку заставу по позиці та її оцінку, додати до неї фото або супровідні документи
    Застави

    Застави
  • Відсотки по позиці можуть нараховувати як щоденно, так і щомісячно – саме так, як вам зручніше
    Відсотки

    Відсотки
  • Ви зможете працювати як з однією валютою, так і у багатовалютному режимі по позиці
    Будь-які валюти

    Будь-які валюти
  • Наша програма автоматично сповістить співробітників про важливе завдання: наприклад, про підготовку до видачі певної суми
    Сповіщення

    Сповіщення
  • У програмі можна відразу створити та роздрукувати заставний квиток
    Заставний квиток

    Заставний квиток
  • Ваші особисті угоди будуть автоматично заповнюватися усіма необхідними даними по клієнту та позиці
    Угоди позик

    Угоди позик
  • Залежно від виду застави у вас можуть створюватися різні угоди
    Угода застави

    Угода застави
  • Акт прийому-передачі заповниться усіма необхідними по заставі даними
    Акт прийому-передачі

    Акт прийому-передачі
  • Також, у програмі Ви зможете роздрукувати усі необхідні бухгалтерські документи, зокрема витратно-касовий та прибутково-касовий ордер
    Бух. документи

    Бух. документи
  • Для клієнта будуть підготовані документи про зміну курсу або валюти, проведення торгів або невиконання ним своїх зобов’язань
    Сповіщення

    Сповіщення
  • У програмі легко зазначити також і добір по будь-якій позиці
    Добір

    Добір
  • Програма врахує як повне, так і часткове погашення по позиці та відсотках
    Погашення

    Погашення
  • У випадку роботи за багатовалютною системою під час зміни курсу валют будуть автоматично виконані необхідні перерахунки
    Перерахунок

    Перерахунок
  • По просроченным займам программа автоматически начнет начислять пеня
    Пеня

    Пеня
  • У Вас буде врахована реалізація застав та підраховані супутні витрати та отриманий прибуток
    Реалізація

    Реалізація
  • Програма може працювати з будь-якою кількістю підрозділів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
    Філії

    Філії
  • Сучасна система для роботи з клієнтами допоможе співробітникам виконувати усі важливі завдання у вказані терміни
    CRM

    CRM
  • Ваших співробітників можна легко порівняти по результативності та роботі як у фінансовому, так і в кількісному плані
    Аналіз співробітників

    Аналіз співробітників
  • Ви повністю контролюватимете усі виконані платежі з врахуванням надходжень, витрат та залишку по кожній касі або банківському рахунку
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Звіти покажуть вам інформацію по видачі та поверненню позик, прибуток продовження, продажі, нарахування пені або від різниці курсів під час перерахунку
    Основні кошти

    Основні кошти
  • Всі фінансові рухи будуть у вас під повним контролем. Ви легко зможете відстежити, на що у вас витрачається найбільше коштів за будь-який період
    Контроль витрат

    Контроль витрат
  • Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність прибутковість компанії
    Аналіз прибутку

    Аналіз прибутку
  • Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
    Ексклюзивність

    Ексклюзивність
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Зв’язок з платіжними терміналами, щоб клієнти могли оплачувати не лише у відділі, але і в найближчому терміналі. Такі оплати автоматично відображатимуться у програмі
    Платіжні термінали

    Платіжні
    термінали
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви можете запровадити оцінку якості роботи клієнтами. Клієнтові надходитиме SMS, у якому йому пропонуватимуть оцінити роботу менеджера. Керівник зможе переглядати аналіз SMS-голосування у програмі
    Оцінка якості

    Оцінка якості
  • Спеціальна програма за розкладом збереже копію усіх ваших даних у програмі без необхідності зупиняти роботу системи, автоматично заархівує та сповістить про готовність
    Резервне копіювання

    Резервне
    копіювання
  • Система планування дозволяє налаштувати розклад резервного копіювання, отримання важливих звітів у суворо визначений час та налаштувати будь-які інші дії програми
    Планувальник

    Планувальник
  • Вы сможете быстро внести первоначальные данные, необходимые для работы программы. Для этого используется удобный ручной ввод или импорт данных
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Кожна комерційна організація має власні форми для створення документів, представлені у програмі матимуть той же формат, зокрема, за бажанням, реквізити;
  • База позик має зручний порядковий формат з вихідною інформацією, виділення будь-якого рядка демонструє у нижній частині екрану деталізацію по усіх параметрах обраної позики;
  • Розкладка параметрів представлена активними закладками, перехід між ними відбувається в один клік, кожному користувачеві доступні тільки ті закладки, які стосуються його роботи;
  • В одній закладці знаходиться інформація по суму позики, сюди ж додають наступну позику, в іншій можна переглянути нарахування по періодах, а також тут зазначені відсотки - щомісячні або щоденні;
  • Закладка погашення демонструє постаттєве погашення - основний борг, відсотки, пеня, вона розраховується автоматично, за затвердженою формулою, у випадку прострочення платежу;
  • Закладка по перерахунку надає розклад перерахування сум зі зміною валютного курсу та показує різницю між розрахунковим та ринковим курсом, щоб зберегти рівновагу;
  • В інших закладках буде зазначена сума знижки, якщо вона була надана постійному клієнтові, зазначені витрати на утримання застави, вартість реалізації, отриманий прибуток;
  • В цьому переліку містяться прикріплені електронні документи, які були створені під час роботи з позикою, перелічені по датах, змісту та усіх виконавцях;
  • База позик розподіляє їх по статусу та кольорах, які відповідають поточному стану виданого кредиту - активний, прострочений та ін., для їх візуального розмежування;
  • Статуси змінюються автоматично по мірі виконання відповідних операцій, це зумовлено співпідпорядкованістю даних з різних категорій одне одному, підвищуючи їх облік;
  • Під час оформлення кредиту заповнюється спеціальна форма, клієнт додається у неї з CRM-системи і, якщо це вже не перше звертання, форма надасть на вибір відомі для неї застави;
  • Для одночасної роботи співробітників з усіх відділень ломбарду, програма створить багатокористувацький доступ, відповідно до компетенцій, без конфлікту збереження даних;
  • У разі локальної роботи співробітників ломбарду, програма працює без інтернету, але для роботи у мережі, як, загалом, для будь-якої віддаленої роботи, він буде обов'язково потрібен:
  • Програма для ломбарду не передбачає абонентної платні, працює на кількох мовах, з кількома валютами одночасно, вводить персоналізацію даних по логіну;
  • Для ефективної взаємодії між співробітниками передбачений внутрішній зв'язок у вигляді спливаючих повідомлень, працює складський облік, оперативно інформуючи про застави.

Опис програмного забезпечення

Програма для ломбарду від розробника "Універсальна Система Обліку" приводить до ладу його роботу на систематизує дані по клієнтах, заставах та позиках таким чином, що під час звертання у будь-яку мить буде надана поточна інформація, яка відповідає стану справ ломбарді саме на момент запиту. Ломбард спеціалізується на видачі короткострокових позик фізичним особам, приймаючи в якості застави їх рухоме майно, до того ж ломбард спеціалізується на різноманітних видах застав, зокрема на автотранспорті, дорогоцінностях, побутовій та електронній техніці та на багато іншому.

У програмі для ломбарду представлений номенклатурний ряд найменувань, які виступають в якості застави та, у випадку не викуплення, підлягають реалізації. Під час прийому заставного майна його оцінка здійснюється за згодою обох сторін, реалізація - відповідно до рішення ломбарду, вартість продажу містить суму застави, вартість зберігання за весь період перебування на складі, якщо його місце знаходження було тут визначено та прибуток, який отримає ломбард після реалізації заставного майна.

Програма бере до уваги те місце, яке було встановлене для перебування застави, адже у випадку автомобільного транспорту умови позики можуть бути різними - зберігання на території ломбарду або за місцем перебування позичальника. Ціна заставного майна для реалізації розраховується програмою автоматично відповідно до тих умов, що встановлені ломбардом для кожної категорії продукції отриманої в заставу, кожне найменування у номенклатурі обов'язково належить до тієї чи іншої категорії, класифікація має створений каталог для диференціювання заставного майна, щоб швидко знайти його у величезній базі представлених товарів.

Під час оформлення застави обов'язково повинен створюватися акт прийому-передачі майна, в якому відбувається детальний опис застави з переліком виявлених пошкоджень, зношення, інших недоліків, а також робиться фото. Для пришвидшення цієї операції у програмі для ломбарду передбачена спеціальна форма, яка сприяє швидкому введенню даних, на її основні після закінчення процедури надається автоматично створений акт прийому-передачі з усіма переліченими опціями та фото - його роблять з допомогою веб-камери. Варто зазначити, що програма для ломбарду на основі цієї ж форми створює і увесь необхідний пакет документів, зокрема угоди застави, заставні квитки, додаткові угоди про продовження періоду, добирання сум, касові ордери та сповіщення у зв'язку з відповідними причинами.

Щоб виконувати автоматичні розрахунки по заставах та позиках у програмі для ломбарду передбачена калькуляція усіх робочих операцій стосовно застави та обрана форма для розрахунку платежів з врахуванням відсоткової ставки, періодів погашення, курсу валют, якщо угода була складена у національній валюті з прив'язкою до валютного курсу. Програма для ломбарду працює у будь-якому режимі - у національній та іноземній валюті як окремо так і разом, коли використання іноземної валюти виключене під час взаємних розрахунків на території країни, де працює ломбард.

В останньому випадку програма буде перераховувати суму платежів пропорційно різниці у курсах, автоматично сповіщаючи клієнтів про зміну ставки за допомогою електронного зв'язку, яка представлена у програмі як sms, Viber, e-mail та голосовий дзвінок. Цього цілком достатньо, щоб достукатися до будь-якого позичальника. Також програма встановлює автоматичний контроль над розкладом погашення кожного клієнта і у випадку появи прострочення, самостійно надсилає йому нагадування.

Якщо комерційна організація має мережу відділів, вони працюватимуть в єдиному для усіх інформаційному полі, матимуть одну і ту ж номенклатуру, заставну базу та інші супутні інструменти для виконання роботи. В цьому випадку програма буде вести загальні процедури обліку по усіх видах діяльності комерційної організації. Однак відділи матимуть доступ тільки до власних даних, а працівники в середині відділів - лише до тих даних, які знаходяться у їх особистих електронних документах, адже програма передбачає роздільний доступ користувачів до службової інформації, що означає її надання винятково у тому обсязі, який потрібен для виконання обов'язків відповідно до компетенції та рівня повноважень.

Такий спосіб обмеженого доступу дозволяє зберігати комерційну та службову інформацію у суворій таємниці, спеціальні права є в окремих співробітників та інших відповідальних осіб. Для входу до програми надаються індивідуальні логіни та паролі до них, користувач отримує закриті від інших співробітників персональні електронні документи для реєстрації первинної інформації, ведення робочих записів, контролю за платежами своїх клієнтів та ін. Повний доступ має керівництво, щоб контролювати поточну ситуацію, долю повернення позик та достовірність даних у програмі. Для останньої операції керівництву на допомогу приходить функція аудиту, яка для візуалізації позначає нові дані та виправлення попередніх.

Внешний вид программы

Програма для ломбарду

Посмотрев следующее видео, можно быстро ознакомиться с возможностями программы УСУ - Универсальной Системы Учета. Если Вы не видите загруженное на YouTube видео, обязательно напишите нам, мы найдем другой способ показать демонстрационный ролик!

Завантажити програму для ломбарду



Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентация программы для ломбарда

Программой могут пользоваться:

  • Ломбарди

    Ломбарди
  • Залоговые организации

    Заставні
    організації
  • Кредитні  компанії

    Кредитні
    компанії
  • Автоломбарди

    Автоломбарди
  • Фінансові  організації

    Фінансові
    організації
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму для ломбарду

bm

ТОВ «Видавнича компанія Бізнес Медіа»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Наша друкарня ТОВ "Видавнича компанія Бізнес Медіа" займається виробництвом різноманітної поліграфічної продукції.

В якості бази даних та системи обліку, до придбання програмного забезпечення, використовували excel. Але вирішили оптимізувати бізнес-процес та роботу друкарні і в середині 2017 року придбали продукт в «USU – Універсальна Система Обліку». "Програма для друкарні" була створена для найвищому рівні, проста у використанні. Безліч співробітників з легкістю пристосувались до даного програмного забезпечення. Технічна підтримка компанії завжди чуйна. При кожній заявці, вчасно та швидко виконують наші поставлені завдання.

Висловлюємо велику вдячність та бажаємо процвітання вашій компанії.

Генеральний директор ТОВ «ВК Бізнес Медіа» Ісмаїлов З.М.


chistota

Хімчистка «Центр Чистоты»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


ПП Акулову Миколі Миколайовичу

Шановний Микола Миколайович, стосовно роботи програмного забезпечення Автоматизації роботи хімчистки.

Виклики, які стоять перед бізнесом сьогодні, особливо у сфері обслуговування, змушують підприємства швидко реагувати на зовнішні фактори, чітко виконувати усі внутрішні процедури та бізнес-процеси, постійно підвищувати якість обслуговування.

Робота в умовах постійної конкурентної боротьби на ринках з великою кількістю гравців змушує підприємства жорстко контролювати якість послуг, пропонувати своїм замовниками все нові та нові сервіси, чітко контролювати своєчасність надання послуг та враховувати зворотній зв’язок від клієнтів.

Окрім всього іншого, робота у сфері обслуговування передбачає проведення регулярних рекламних кампаній, акцій, бонусних програм, програм лояльності.

Підприємство будь-якого розміру, навіть дуже маленьке, потребує, як мінімум, базового обліку та контролю руху грошових коштів, обліку витрат та прибутків.

Задля успішного ведення бізнесу в таких умовах, підприємству необхідний інструментарій, що дозволятиме реалізувати увесь необхідний функціонал та при цьому мати можливість до його нарощення, введення нових видів продуктів або послуг, не реалізованих у стандартних реалізаціях програмного забезпечення. Робота з використанням старих методів, ведення обліку в журналах призведе до втрати великої кількості часу на здійснення контролю та керування підприємством, а також це загрожує виникненням великої кількості помилок як під час заповнення звітних документів, так і під час їх перевірки, що може призвести до неправильних управлінських рішень.

Для хімчистки "Центр Чистоти", окрім всього іншого, важливим фактором під час вибору ПЗ була можливість локалізації ПЗ, а саме формування квитанції українською мовою з використанням української валюти та актуальної адреси пунктів прийому та ін.

Оцінивши можливі варіанти реалізації поставлених завдань, "Центр Чистоти" зупинив свій вибір на розробці ПП Миколи Акулова: Універсальна Система Обліку – Автоматизації роботи хімчистки.

Універсальна Система Обліку дозволила реалізувати облік прибутків та витрат, контроль виконання замовлень, контроль роботи працівників по кожному із замовлень. Дозволяє реалізувати облік та аналіз наданих послуг за будь-який період роботи кожного з підрозділів окремо та всього підприємства в цілому.

Найбільш важливими для хімчистки "Центр Чистоти" є фінансові звіти. З їх допомогою ми здійснюємо контроль кількості грошей в касі, кількість грошових засобів, прийнятих від замовників по кожному із замовлень, контроль праці кожної каси, в тому числі готівковий та безготівковий розрахунок для кожного із пунктів прийому, контроль інкасації грошових засобів.

Окремо хочеться звернути увагу на швидкість розгортання програмного комплексу та професіоналізм команди під час інтеграції ПЗ. Процес реалізації повністю працездатного робочого місця приймальника, включаючи встановлення ПЗ та проведення інструктажу, від моменту оплати, займає 1 робочий день. Такий підхід до роботи дозволяє економити грошові кошти на етапах екстенсивного розвитку бізнесу.

Гнучка система формування бази послуг та прайс-листів дозволяє створити диференційовані ціни для різного рівня клієнтів (VIP, пенсіонери, студенти), застосовувати бонусні програми до замовників та відслідковувати їх використання.

Функціонал СМС інформування та розсилки дозволяє вчасно та адресно повідомити клієнта про стан замовлення або про акції, нові послуги, бонусні програми та інше. Цінність цього функціоналу полягає у можливості безпосереднього спілкування зі своїми реальними клієнтами без посередників у вигляді реклами в інтернеті, пресі, реклами на вивісках чи біг-бордах. З такого роду інформуванням "Центр Чистоти" може бути впевненим, що його клієнти точно отримають потрібну інформацію.

Дякуємо колективу розробників Універсальної Системи Обліку за якісно виконану реалізацію та інтеграцію ПЗ Автоматизація роботи хімчистки.

З повагою

Хімчистка «Центр Чистоты»

в обличчі ФО-П Київської Олени Валеріївни.


platinum

Манікюрний салон «Платинум»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Перш за все, усім колективом манікюрного салону "Платинум" бажаємо висловити велику вдячність команді УСО за якісне обслуговування та побажати досягнення нових вершин у вашій справі.

Протягом року ми здійснювали облік за традиційною схемою, тобто записували все у зошит, і коли кількість клієнтів почала збільшуватись, виникла потреба спрощення здійснення обліку клієнтів, потік фінансів і т.д. А також, хотіли започаткувати програму лояльності клієнтів. Коли почали шукати в інтернеті потрібну нам програму, наштовхнулися на сайт Універсальної Системи Обліку. Після покупки програми ми отримали іще більше можливостей, ніж хотіли до цього. А саме:

- запровадили бонусну систему;

- можемо одним кліком підрахувати заробітну платню працівника, щоденний прибуток та витрати, платежі;

- звіт по клієнтах;

- яка послуга найбільш затребувана.

Отримали нові можливості:

- платіж по банківських картках;

- облік залучених постачальниками клієнтів.

Найголовніше те, що з програмою УСО УСО існує можливість реалізувати власні ідеї щодо розвитку своєї справи.

Керівник: Кенжібаев А.А.


spasibeaucoup

Освітня організація «СпасиBeaucoup»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу освітньої організації «СпасиBeaucoup»


sw_service

Сервісний центр «SW Service»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку.Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу сервісного центру з ремонту швейцарських годинників "SW Service"


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для ломбарду

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: