1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для менеджера

На думку 304 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для менеджера

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для менеджера

  • У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
    База контрагентів

    База контрагентів
  • Щоб нічого не забути, по кожному із клієнтів, з’явиться можливість позначення будь-якої запланованої чи виконаної роботи
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Ви зможете з легкістю контролювати кожне своє замовлення
    Замовлення

    Замовлення
  • По кожному із замовлень можна буде відслідковувати етап виконання та задіяних працівників
    Розподіл

    Розподіл
  • Ви отримаєте можливість ведення обліку будь-яких послуг
    Усі послуги

    Усі послуги
  • Ви отримаєте можливість продавати будь-який товар. Програма може працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
    Будь-який товар

    Будь-який товар
  • Різноманітні угоди та бланки можуть заповнюватись програмою автоматично
    Документи

    Документи
  • Усі співробітники будуть у Вас під контролем
    Контроль працівників

    Контроль працівників
  • Наша програма нагадає Вам про усі важливі справи
    Нагадування

    Нагадування
  • Ви зможете переглянути перелік справ на будь-яку дату по кожному фахівцю
    Планування

    Планування
  • Ви зможете виконувати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень клієнтам
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
    Аналіз реклами

    Аналіз реклами
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
    Борги

    Борги
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Ваших менеджерів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю заявок, прибутку та продуктивності
    Зведення по працівниках

    Зведення
    по працівниках
  • Статистика заявок допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
    Статистика заявок

    Статистика заявок
     
  • Усі фінансові взаємовідносини з вашими постачальниками послуг будуть під цілковитим контролем
    Постачальники послуг

    Постачальники послуг
     
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення розкладу співробітників чи залишків товарів на складі - можливостей маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програма для менеджера візьме на себе рутинні процеси роботи та автоматизує роботу не лише менеджера, а й усього штату компанії;
  • Завдяки мінімальним системним вимогам, програму можна встановити на будь-який комп'ютер;
  • Розсилку важливих повідомлень, привітань та іншого можна здійснювати автоматично кількома сучасними способами. Наприклад, з допомогою голосових викликів, смс повідомлень, електронної пошти або Viber;
  • Програма для менеджера допоможе зрозуміти, яким клієнтам варто надати знижки та самостійно буде враховувати їх розмір під час нарахувань;
  • Ми запропонуємо цілий набір ексклюзивних функцій, котрі допоможуть полегшити роботу менеджерові та решті співробітників компанії;
  • У програмі фіксуватимуться усі готівкові та безготівкові платежі;
  • Програма самостійно формує рахунки на оплату та інші бухгалтерські документи. Далі можна здійснити масовий друк або надіслати документи на електронну пошту;
  • Завдяки параметрам пошуку та фільтрування програми, Ви зможете групувати клієнтів за будь-якими критеріями. Це дуже зручно, коли, на приклад, Вам потрібно вивести на екран перелік боржників;
  • Програма для менеджера може самостійно нарахувати злісним неплатникам пеню за вказаною формулою;
  • До Ваших послуг функції створення нагадувань. Тепер Ви точно не забудете про заплановані речі, оплату комунальних послуг або про оплату орендованих приміщень;
  • Заробітна платня робітників може розраховуватися за вказаною формулою. Вона може залежати від умов угоди, від кількості відпрацьованих годин або за будь-якими іншими параметрами;
  • Завдяки безперервному фінансовому аналізові, Ви завжди будете в курсі внутрішнього становища компанії. Це допоможе уникнути помилок та здійснювати планування бюджету;
  • Програма для менеджера займається складським обліком в автоматичному режимі. Завдяки цьому може відслідковувати рух та залишки товарів;
  • Система програми надасть будь-який необхідний документ. Наприклад, фіскальний час під час продажу товару або оплаті за якісь послуги;
  • Оптимізувати складські ресурси допоможе аналіз ліквідності товару;
  • Ми повністю продумали увесь процес роботи менеджера та максимально оптимізували його.

Опис програмного забезпечення

Робота менеджера заслужено вважається однією з найбільш багатофункціональних. Справді, доводиться тримати у голові масу інформації, щоденно здійснювати велику кількість операцій, займатися обслуговуванням клієнтів. За такої завантаженості навіть серед професіоналів зростає ймовірність помилок, пов'язаних з людським фактором. Ми раді запропонувати Вам розробку фахівців "Універсальної Системи Обліку", яка дозволить автоматизувати роботу менеджера. Будучи ключовою ланкою в абсолютній більшості підприємств, автоматизація роботи менеджерів дозволить досягти якісно нового рівня обслуговування клієнтів, значно збільшити швидкість обробки інформації та підвищити лояльність клієнтів. Програма для менеджера заслужено може вважатися додатком справжніх професіоналів. Вона розроблялась методом детального вивчення особливостей виконання роботи. Ми надамо великий набір функцій, які суттєво полегшать, або й повністю візьмуть на себе рутинні процеси. Велика кількість різноманітних опцій зручно розташовуються у декількох бланках. Інтерфейс програми розроблено таким чином, щоб не завантажувати, а спробувати спростити використання програми для менеджера. Меню складається з всього лише трьох пунктів: модулі, довідники та звіти. Програма може бути успішно інтегрована у роботу будь-яких підприємств, магазинів, супермаркетів, складів, центрів з надання послуг, інтернет-магазинів, торгівельних компаній. Незалежно від обсягів роботи та розміру підприємства, програма для менеджера може об'єднати в єдину мережу необмежену кількість користувачів. Усе необхідне торгівельне обладнання може бути під'єднане до системи, завдяки чому, дані про продажі відразу надходять у базу даних та автоматично обробляються.

Запуск програми для менеджера розпочинається з запиту логіна та паролю. Ми передбачили цей крок, щоб забезпечити безпеку інформації, що зберігається та дозволити керівникові розмежувати зони доступу. Окрім того, зайшовши під своїм логіном, програма автоматично розпізнає посаду та надає необхідні опції та функції. Ми розробимо робочі місця для менеджерів, керівників, відділу бухгалтерії, відділу кадрів, касирів, адміністратора та інших співробітників. Якщо до встановлення програми для менеджера Ви вже працювали з якоюсь іншою системою або здійснювали ведення звітності у платформі Excel, то всю наявну інформацію можна з легкістю імпортувати до бази даних. Там може зберігатися необмежена кількість будь-якої інформації. Наприклад, Ви можете створити клієнтську базу даних, із зазначенням імені клієнта, організації, контактних даних, умов роботи та платежів. Внутрішня база співробітників може містити інформацію про робітників організації та про ефективність їх діяльності. Якщо Ваша компанія займається продажами, програма для менеджера надасть Вам можливість створення каталогу, із зазначенням усіх видів послуг та товарів. До кожного товару або виду послуги може додаватися фото, класифікація та інша подібна інформація. Система враховуватиме наявність товару на складах та інших філіях Вашої компанії та повідомляти, якщо товар закінчується. Здійснювати продажі дуже просто, достатньо скористатися сканером штрих-кодів, і вся інформація про операцію та вартість автоматично опрацюється та відобразиться на екрані. За усіма внутрішніми процесами, рухом запасів та фінансовими операціями може спостерігати керівник з допомогою звітів, що формуються автоматично. Щоб гідно оцінити усі плюси програми для менеджера, пропонуємо Вам безкоштовно завантажити її демонстраційну версію на нашому сайті. Гідно оцінивши усі плюси автоматизованої роботи, ми з радістю запропонуємо Вам встановлення програми для менеджера на Ваші комп'ютери. Відразу після цього, фахівці "Універсальної Системи Обліку" виконають ввідний курс по роботі у системі та завжди будуть раді відповісти на питання, що виникають.

Зовнішній вигляд програми

Програма для менеджера

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму для менеджера

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для обліку замовлень

Програмою можуть користуватись:

  • Державна установа, що працює з населенням

    Державна
    установа,
    що працює з населенням
  • Будь-яка приватна компанія

    Будь-яка приватна
    компанія
  • Сервісний центр

    Сервісний центр
  • Ательє

    Ательє
  • Будівельні компанії

    Будівельні
    компанії
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму для менеджера

cargo

Транспортна компанія «КаргоТрансСервис»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Приватне підприємство «КаргоТрансСервис» на ринку вантажоперевезень вже з 2007 року, спочатку не було необхідності в постійному обліку та систематизації бази даних, але при великих завантаженнях та обсягах, ми зрозуміли, що не можемо впоратись і починається плутанина в документах та відбувається втрата потенційних клієнтів. На цьому етапі ми усвідомили, що потрібно оптимізувати свій бізнес і нам потрібна CRM-система.

Ми почали пошуки програмного забезпечення, яке допоможе нам слідкувати за замовленнями, бюджетом та клієнтами. Серед багатьох варіантів у пошуковому результаті нам здалась особливо привабливою пропозиція програми УСО (Універсальна Система Обліку), познайомившись з демо-версією та відео навчанням, ми зрозуміли, що це саме те, що нам потрібно. Своєю чергою, програма володіє низкою переваг - це досить приваблива ціна, підхід до обслуговування, недорогі додаткові години обслуговування, безготівкова форма оплати, привітні та тактовні програмісти. Програма має достатньо простий, інтуїтивний інтерфейс, ніколи не вилітає, не займає багато часу для заповнення форм. Рекомендую усім, хто бажає підвищити рівень обслуговування та бажає слідкувати за клієнтами та фінансовими потоками.

Директор: Шаріпенко Д.О.


ind_chistoty

Хімчистка «Индустрия чистоты»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


«Индустрия чистоты» дякує розробникам програмного забезпечення USU для хімчисток та пралень.

Назва програми – Універсальна Система Обліку – цілком виправдовує себе.

Програма охоплює всі питання, які можуть виникнути в ході роботи хімчистки. Полегшує і те, що враховуються усі моменти - від витрат хімії та миючих засобів до можливості смс-повідомлення клієнтів. Після внесення прайс листів та тарифів, програма розраховує вартість замовлення, може нарахувати заробітну платню та ін., що значно полегшує нашу працю.

Програма справді універсальна, адже розробник, створивши основну базу програми, готовий адаптувати її під підприємство по технічному завданню.

Програма, в цілому, зручна та зрозуміла . Вона здатна враховувати всю внутрішню бухгалтерію підприємства, формувати статистичні звіти, дозволяє працювати в мережі кільком робітникам.

Хороший, продуманий продукт, який, за правильного використання, дає потрібний результат.

ПП «Индустрия чистоты» дякує розробникам програмного забезпечення за виконану роботу і сподівається на подальшу співпрацю.


sd

Стоматологія «Сервис Дентал»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Стоматологическая клиника «Сервис дентал» висловлює щиру вдячність Акулову Миколі та його колективу ПП «ПП "Системи обліку"» зза їх продуктивну роботу у створенні та розробці USU.

USU грає дуже важливу роль у роботі нашої стоматології!

Програма справді універсальна, вона здатна враховувати всю внутрішню бухгалтерію підприємства, формувати статистичні звіти, дозволяє працювати в мережі з кількома робітниками.

З появою цієї програми в стоматології, наш колектив відійшов від щоденної рутинної паперової роботи з заповнення карток, журналів та нарядів. Програма з стоматології може автоматично заповняти різноманітні медичні бланки, форма №043/у "Медична карта стоматологічного хворого", форма №037/у "Лист зубного лікаря", форма № 039-2/у "Зведена відомість лікаря-стоматолога (зубного лікаря)" та інші. Також, її можна використовувати як для попереднього запису пацієнтів, так і для ведення електронної історії хвороби. Особливо хочеться відзначити можливість системи виробничого контролю для стоматології здійснювати контроль клініки з врахуванням всіх оплат та заборгованостей.

У випадку виникнення питань, що стосуються програми, ми завжди можемо звернутись до колективу USU та спільно їх вирішити.

З повагою Директор ТОВ «Chipmunk»

Імамдунов Н.З.


silavoli

Фітнес-центр «Сила воли»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Доброго дня! Мене звуть Семинін Сергій, я - керівник фітнес-центру "Сила Волі" Для відкриття фітнес-центру "Сила Волі" нам потрібно було обрати програму для контролю відвідувачів. Після тестування демо-версії програми обліку спорту, ми вирішили підписати угоду про розробку програми для нашого фітнес-центру. Спеціалісти компанії Універсальна Система Обліку здійснили встановлення та первісне налаштування. Завдяки вашій програмі, контроль великого потоку клієнтів займає короткий відрізок часу, нам не потрібно витрачати час на заповнення папірців. Ми можемо в будь-який час подивитись скільки осіб у нас зареєструвалось у вказаний день, у якого тренера вона тренується, скільки тренувань лишилось, програма сама підкаже у кого закінчується термін абонементу. З допомогою даної програми налагоджений контроль товару. Заробітна платня тренерам, персоналу адміністрування нараховується автоматично за вказаним відсотком.

Дякую вам за виконану роботу! Дуже раді, що співпрацюємо з вами.

Будемо рекомендувати Вас нашим партнерам!

04.10.2017 Семинін С.А.


softproduct

Оптика «Центр Линз»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Наш центр лінз став клієнтом ПП "Універсальна Система Обліку" у 2013 році. На той момент ми лише планувати відкриття та шукали якісну програму для керування підприємством, яка б відповідала усім нашим вимогам. Від самого початку ми переконались, що зробили правильний вибір системи та розробника. Спочатку нам сподобалась відсутність абонентської плати за технічне обслуговування, а також можливість індивідуальних доопрацювань та простота інтерфейсу програми Універсальна Система Обліку. Однак, розпочавши роботу з ПП "УСУ", ми, в результаті, отримали значно більше того, на що розраховували на початку.

Програмісти ПП "Універсальна Система Обліку" з великим професіоналізмом підійшли до вирішення наших проблем.

Завдяки роботі команди професіоналів, ми отримали наступні можливості:

  • Зручний в користуванні довідник клієнтів, куди ми можемо вносити будь-яку інформацію та номери телефонів. Тепер ми завжди зможемо знайти будь-яку людину з нашого списку;
  • Стало зручно знаходити боржників та боротися із заборгованістю;
  • Ми можемо виставляти рахунок клієнтові по будь-якому з декількох прайс-листів, які введені у нашу систему. Це пришвидшило роботу адміністратора та дозволило нам інтегрувати зручну систему знижок;
  • Для прийому імпортних матеріалів ми зараз не витрачаємо багато часу для перевірки проводки та обліку всіх додаткових витрат. Програма УСО усе робить автоматично і відразу формує собівартість;
  • Будь-які бланки з внутрішньої та зовнішньої звітності ми можемо заповняти та роздруковувати з програми, витрачаючи на це мінімальний час;

Керівник ПП Soft Product отримав можливість самостійно створювати в програмі будь-які звіти та бачити ефективність роботи різних працівників фірми, рентабельність тих чи інших послуг, найперспективніших клієнтів та суму, яку вони витратили на наші послуги.

Іншими словами, команда професіоналів ПП "Універсальна Система Обліку" зробила для нас значно більше ніж ми планували. Можливості УСО справді безмежні Вона дозволила нам легко контролювати кожну нашу дію та працювати над помилками, оцінювати ефективність різних видів реклами та підвищити якість наших послуг.

Ми дуже вдячні колективу ПП "Універсальна Система Обліку" і бажаємо цій фірмі процвітання та подальших успіхів.


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для менеджера

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: