1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для МФО

На думку 294 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для МФО

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для МФО

  • У Вас створиться єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними та фотографіями.
    База клієнтів

    База клієнтів
  • У якості доданих файлів можна прикріпити будь-які необхідні документи клієнта
    Файли

    Файли
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
    SMS и E-mail розсилка

    SMS и E-mail розсилка
  • Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
    Голосова розсилка

    Голосова розсилка
  • Розсилка по електронній пошті дозволить вам відправити і будь-який електронний документ клієнту
    E-mail

    E-mail
  • Розсилка по месенджер Viber підтримає вашу репутацію сучасної компанії
    Viber

    Viber
  • Програма згодиться як для маленьких організацій, так і для великих компаній, які мають широку мережу філій
    Для всіх организаций

    Для всіх организаций
  • Ви з легкістю зможете контролювати кожну свою позику
    Позики

    Позики
  • Відсотки по позиці можуть нараховувати як щоденно, так і щомісячно – саме так, як вам зручніше
    Відсотки

    Відсотки
  • Ви зможете працювати як з однією валютою, так і у багатовалютному режимі по позиці
    Будь-які валюти

    Будь-які валюти
  • Наша програма автоматично сповістить співробітників про важливе завдання: наприклад, про підготовку до видачі певної суми
    Сповіщення

    Сповіщення
  • У програмі можна відразу створити та роздрукувати заставний квиток
    Заставний квиток

    Заставний квиток
  • Ваші особисті угоди будуть автоматично заповнюватися усіма необхідними даними по клієнту та позиці
    Угоди позик

    Угоди позик
  • Також, у програмі Ви зможете роздрукувати усі необхідні бухгалтерські документи, зокрема витратно-касовий та прибутково-касовий ордер
    Бух. документи

    Бух. документи
  • Для клієнта будуть підготовані документи про зміну курсу або валюти, проведення торгів або невиконання ним своїх зобов’язань
    Сповіщення

    Сповіщення
  • У програмі легко зазначити також і добір по будь-якій позиці
    Добір

    Добір
  • Програма врахує як повне, так і часткове погашення по позиці та відсотках
    Погашення

    Погашення
  • У випадку роботи за багатовалютною системою під час зміни курсу валют будуть автоматично виконані необхідні перерахунки
    Перерахунок

    Перерахунок
  • По просроченным займам программа автоматически начнет начислять пеня
    Пеня

    Пеня
  • У разі необхідності у програмі можна швидко зазначити будь-яку заставу по позиці та її оцінку, додати до неї фото або супровідні документи
    Застави

    Застави
  • Залежно від виду застави у вас можуть створюватися різні угоди
    Угода застави

    Угода застави
  • Акт прийому-передачі заповниться усіма необхідними по заставі даними
    Акт прийому-передачі

    Акт прийому-передачі
  • У Вас буде врахована реалізація застав та підраховані супутні витрати та отриманий прибуток
    Реалізація

    Реалізація
  • Програма може працювати з будь-якою кількістю підрозділів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
    Філії

    Філії
  • Сучасна система для роботи з клієнтами допоможе співробітникам виконувати усі важливі завдання у вказані терміни
    CRM

    CRM
  • Ваших співробітників можна легко порівняти по результативності та роботі як у фінансовому, так і в кількісному плані
    Аналіз співробітників

    Аналіз співробітників
  • Ви повністю контролюватимете усі виконані платежі з врахуванням надходжень, витрат та залишку по кожній касі або банківському рахунку
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Звіти покажуть вам інформацію по видачі та поверненню позик, прибуток продовження, продажі, нарахування пені або від різниці курсів під час перерахунку
    Основні кошти

    Основні кошти
  • Всі фінансові рухи будуть у вас під повним контролем. Ви легко зможете відстежити, на що у вас витрачається найбільше коштів за будь-який період
    Контроль витрат

    Контроль витрат
  • Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність прибутковість компанії
    Аналіз прибутку

    Аналіз прибутку
  • Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
    Ексклюзивність

    Ексклюзивність
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Зв’язок з платіжними терміналами, щоб клієнти могли оплачувати не лише у відділі, але і в найближчому терміналі. Такі оплати автоматично відображатимуться у програмі
    Платіжні термінали

    Платіжні
    термінали
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви можете запровадити оцінку якості роботи клієнтами. Клієнтові надходитиме SMS, у якому йому пропонуватимуть оцінити роботу менеджера. Керівник зможе переглядати аналіз SMS-голосування у програмі
    Оцінка якості

    Оцінка якості
  • Спеціальна програма за розкладом збереже копію усіх ваших даних у програмі без необхідності зупиняти роботу системи, автоматично заархівує та сповістить про готовність
    Резервне копіювання

    Резервне
    копіювання
  • Система планування дозволяє налаштувати розклад резервного копіювання, отримання важливих звітів у суворо визначений час та налаштувати будь-які інші дії програми
    Планувальник

    Планувальник
  • Вы сможете быстро внести первоначальные данные, необходимые для работы программы. Для этого используется удобный ручной ввод или импорт данных
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • База позик має зручний порядковий формат, кожна стрічка позначена власним кольором для візуального розмежування інформації, відповідно до присвоєного для кредиту статусу;
  • Під час переходу позики у новий статус, наприклад, прострочення кредиту або його продовження, колір разом з найменування статусу автоматично змінюється, сповіщаючи таким чином менеджера;
  • Під час оформлення кредиту відбувається автоматичне створення відповідних документів, зокрема угода позики, заставний квиток, витратно-касовий ордер та інші;
  • Окрім документів програма для МФО автоматично створює різноманітні сповіщення, зокрема про зміну курсу валют, прострочення платежу, не виконання зобов'язань та торги;
  • Сповіщення будуть надіслані зазначеним вище способом, документи матимуть форму, встановлену мікрофінансовою організацією, її гарантують спеціальні налаштування;
  • За бажанням клієнта збільшити суму кредиту приймається умова добору позики, відбувається перерахування відсотків та основного боргу, передбачено нарахування пені;
  • Під час зміни валютного курсу та відповідному перерахунку платежу формується сума заборгованості по кожному з позик, передбачена система знижок для постійних клієнтів;
  • Окрім кредитної діяльності програма для МФО контролює рух фінансових засобів організації, надаючи детальний перелік витрат по датах, їх підґрунтя; Програма для МФО є єдиною серед програм такого класу, яка пропонує аналіз діяльності мікрофінансової організації, її показників та динаміки змін;
  • Звіт по поточних засобах показує залишки коштів по кожній з кас та банківському рахунку, оборот коштів по них та по кожному з відділів, динаміку змін за періодами;
  • Звіт по прибутку показує рух витрат та прибутків за період, динаміку змін у час, обсяг отриманого прибутку за кожен період та його порівняння з попередніми;
  • Нарахування відрядної заробітної платні менеджерам відбувається автоматично як відсоток від сум, які були залучені ними за звітний період, з врахуванням умов угоди;
  • Якщо нарахування відсотків по кредиту пов'язане з курсом долара, звіт покаже, по яких курсах був виконаний перерахунок, щоб оцінити різницю між розрахунковим та ринковим курсом.
  • Звіт по працівниках мікрофінансової організації визначає їх ефективність, відповідно до виконуваних ними обов'язків, виокремлює серед них лідерів та тих, хто відстає;
  • Програма для МФО працює без абонентської платні, вартість закріплена в угоді може бути розширена з рахунок під'єднання нових сервісів, зокрема ексклюзивних.

Опис програмного забезпечення

Програма для МФО підготована компанією "Універсальна Система Обліку" для організацій, котрі оперують на ринку мікропозик - видають кредити під відсотки або заставу. Програму для МФО можна використовувати для мережі відділів у рамках однієї організації, в такому випадку їх діяльність буде об'єднана в єдине ціле, що зручно для контролю над роботою відділень та обліку руху кредитів - видачі, погашення, продовження та ін. Єдине, що необхідне для роботи такої мережі - наявність інтернет-з'єднання, адже будь-яка віддалена робота можлива тільки за його наявності. Єдина вимога до функціонування програми для МФО - операційна система Windows, інші параметри, зокрема, технічні властивості цифрових приладів не мають значення.

Варто також відзначити, що спільну роботу відділень у програмі для МФО забезпечує багатокористувацький інтерфейс, який виключає конфлікт збереження інформації, яка надходить одночасно з різних робочих місць. Окрім цього, кожен відділ мікрофінансової організації матиме доступ тільки до власної інформації, яка, своєю чергою, буде надаватися для кожного співробітника дозовано - лише в тому обсязі та змісті, який необхідний йому для виконання своїх обов'язків.

Для цього у програмі для МФО передбачено розподіл прав користувачів - привласнення співробітникам, допущених до роботи у програмі індивідуальних логінів та паролей до них, які створюють для користувача власний робочий простір та надають доступ до власних електронних документів, закритих для усіх окрім відповідальних осіб, які керують діяльність персоналу, до чиїх обов'язків належить контроль поточної ситуації в організації та якість виконання персоналом своїх обов'язків. Програма для МФО надає кураторам спеціальну функцію аудиту, яка позначає останні оновлення даних - введення нових та коригування старих, щоб скоротити час перевірки.

Необхідно пригадати, що програма для МФО встановлює певне підпорядкування даних з різних категорій один одному. Це дозволяє швидко знаходити помилки, неточності та приписки і гарантує повноту обліку, що дуже важливо для мікрофінансової організації. Таке підпорядкування досягається через заповнення менеджерами спеціальних форм, які мають особливий формат і, окрім влаштування спільної підпорядкованості, пришвидшує введення даних у ручному режимі, який використовується під час реєстрації первинних даних.

Програма для МФО створює такі бази даних, як клієнтська база даних у форматі CRM-системи та база позик, де знаходиться уся інформація про видані позики та їх історії. Наприклад, під час реєстрації клієнта у CRM-системі використовують вікно клієнта - ту форму через яку додають у програму для МФО дані про нього, зокрема особисті та контактні дані, електронні копії документів та обов'язково фото, яке можна зробити захопивши зображення з веб-камери. Відтепер у CRM-системі зберігатиметься його "досьє" та під час чергового звертання клієнта через будь-який проміжок часу менеджер швидко оцінить його історію та надійність у сенсі термінів погашення.

Під час видачі кредиту у програмі для МФО відкривають іншу форму - вікно позики для введення даних по новому "кейсу". Частина інформації з'вляється тут автоматично - поточна дата, менеджер, залишається тільки обрати клієнта з CRM-системи, що відбувається активним переходом по посиланню та після вибору миттєвим поверненням назад, а після необхідно зазначити умови позики - відсоткову ставку, період нарахування відсотку - щомісячно або щоденно. Програма для МФО зручно зображує інформацію - зверху виділена певна позика з бази, внизу - детальна інформація про неї по усіх параметрах.

Якщо передбачена застава, вона буде зазначена в окремій закладці, сума кредиту визначається в наступній - закладок тут декілька і між ними є активний перехід в один клік. Сума кредиту може бути зазначена у національній валюті, у доларах та якщо за законом країни розрахунок в іноземній валюті заборонений, Програма для МФО запропонує мультивалютний режим розрахунків внесків для погашення позики - він виконується у національній валюті, але з врахування курсу долара та при значному стрибку курсу буде виконаний перерахунок для відновлення курсової різниці.

Якщо таке станеться, програма для МФО заздалегідь сповістить клієнта про перерахунок, використовуючи для цього наданий електронний зв'язок у форматі sms, E-mail, Viber та голосового дзвінка. Для внутрішньої взаємодії, наприклад, для сповіщення касира про видачу нового кредиту, система внутрішнього сповіщення надішле йому повідомлення, коли кредит буде оформлено. Як тільки касир підготує гроші та поставить галочку готовності на своїй закладці програма для МФО відразу ж сповістить менеджера спливаючим сповіщенням, що можна відправити клієнта до каси.

Серед закладок присутня "Робота", у ній відбувається послідовне збереження процедур, які виконує персонал з кредитом з зазначенням дат та часу операцій. Закладка "Погашення" зберігає історію клієнтських внесків.

Внешний вид программы

Програма для МФО

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму для МФО



Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентация программы для МФО

Программой могут пользоваться:

  • Мікрофінансові організації

    Мікрофінансові
    організації
  • Кредитні компанії

    Кредитні компанії
  • Ломбарди

    Ломбарди
  • Приватні банківські підприємства

    Приватні
    банківські
    підприємства
  • Фінансові організації

    Фінансові
    організації
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму для МФО

bm

ТОВ «Видавнича компанія Бізнес Медіа»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Наша друкарня ТОВ "Видавнича компанія Бізнес Медіа" займається виробництвом різноманітної поліграфічної продукції.

В якості бази даних та системи обліку, до придбання програмного забезпечення, використовували excel. Але вирішили оптимізувати бізнес-процес та роботу друкарні і в середині 2017 року придбали продукт в «USU – Універсальна Система Обліку». "Програма для друкарні" була створена для найвищому рівні, проста у використанні. Безліч співробітників з легкістю пристосувались до даного програмного забезпечення. Технічна підтримка компанії завжди чуйна. При кожній заявці, вчасно та швидко виконують наші поставлені завдання.

Висловлюємо велику вдячність та бажаємо процвітання вашій компанії.

Генеральний директор ТОВ «ВК Бізнес Медіа» Ісмаїлов З.М.


cis

Бюро перекладів «CIS Group»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка

Шановний Микола Миколайович,

Керівництво та колектив компанії ТОВ "Юридична компанія CIS Group" висловлює Вам вдячність за надання якісних послуг та професійного ставлення до підтримки та обслуговування програми «УСО – Універсальна Система Обліку».

З врахуванням досвіду роботи з розробленою для нас програмою, можемо відзначити ефективність та стабільність програмного забезпечення. Під час замовлення нашою компанією програми складського обліку, розробка ПЗ була виконана у зазначені терміни. Презентована програма повністю відповідає потрібним параметрам, фахівці компанії виявили високий професіоналізм, якісно виконавши встановлення, налагодження програми та навчивши наших працівників користуватися нею.

Сподіваємось, що майбутня співпраця принесе такі ж приємні емоції.

Бажаємо процвітання Вашому бізнесові.

З повагою, Директор ТОВ Юридична компанія «CIS Group» Кім О.Т.


eurostirka

Компанія «Евростирка»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Замислюватись про автоматизацію бізнесу ми почали іще кілька місяців тому, але відповідний софт знайшли лише нещодавно. Знайомство з Універсальною Системою Обліку для хімчистки ми розпочали з встановлення демо-версії і відразу ж почали порівнювати з програмами, які вже випробували. Функціонал та можливості УСО нас повністю задовольнили, тому ми відразу ж прийняли рішення про залучення.

Універсальна Система Обліку для хімчистки дозволяє нам контролювати всі аспекти Стало дуже зручно працювати за рахунок того, що враховуються витрати різноманітних засобів, які використовуються в процесі надання послуг. Співробітники технічної підтримки УСО допомогли нам налаштувати прайс-листи, номенклатуру, продемонстрували як надсилати смс-повідомлення та електронні листи через програму. Програма значно полегшила нашу роботу за рахунок того, що заробітна платня може нараховуватись автоматично, а розрахунок вартості замовлення більше не вимагає участі працівника.

Також, ми активно користуємось розділом Звіти у програмі УСО. Тут зручно відслідковувати прибутки, витрати, динаміку та багато інших показників. Дуже приємна можливість допрацювання програми згідно з нашими потребами за необхідності.

Ми задоволені, що придбали настільки продуманий та якісний продукт, тому дякуємо розробникам та раді рекомендувати Універсальну Систему Обліку іншим організаціям.


makin

Клінінгова Компанія «Мадам»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Наша компанія вперше звернулась до ПП "Акулов Микола Миколайович", розробника програми УСО, у червні 2017 року. Нам потрібна була програма для ведення малого бізнесу - нового для нас. Підприємство будь-якого розміру, навіть дуже маленьке, потребує, як мінімум, базового обліку та контролю руху грошових коштів, обліку витрат та прибутків. Нам потрібно було, в умовах сучасного часу, систематизувати нашу роботу, яка містить в собі облік витратних матеріалів, облік послуг, базу клієнтів, терміни виконання робіт і т.д. Усе це ми знайшли в програмі УСО від розробника ПП "Акулов". Можна було б скоротити статтю витрат, зокрема на придбання цієї програми, але неправильні управлінські рішення стали б результатом роботи з використанням старих методів. Ми б втрачали значну кількість часу на заповнення журналів, на облік допоміжних засобів. Оцінивши можливі варіанти реалізації поставлених завдань Компанія "Мадам" зупинила свій вибір на розробці ПП Миколи Акулова: Універсальна Система Обліку – Автоматизації роботи хімчистки. Ця програма дозволила реалізувати облік прибутків та витрат, контроль виконання замовлень, контроль роботи працівників по кожному із замовлень. Дозволяє реалізувати облік та аналіз наданих послуг за будь-який період роботи кожного з підрозділів окремо та всього підприємства в цілому

Нам здавалось, що найбільш важливими для нашої Компанії є фінансові звіти. З­­ їх допомогою ми здійснюємо контроль кількості готівки в касі, кількості грошових засобів, отриманих від замовників по кожному із замовлень. Тут враховано все - пенсіонери, студенти, бонусні програми. Нам дуже сподобалась функція смс-розсилок, за допомогою яких можна повідомляти клієнтів про заплановані знижки, про стан замовлень, тобто спілкуватися зі своїми клієнтами без посередників.

Дякуємо колективу розробників Універсальної Системи Обліку за якісно виконану реалізацію та інтеграцію ПЗ Автоматизація роботи хімчистки.

З повагою, Клінінгова Компанія «Мадам»


sd

Стоматологія «Сервис Дентал»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Стоматологическая клиника «Сервис дентал» висловлює щиру вдячність Акулову Миколі та його колективу ПП «ПП "Системи обліку"» зза їх продуктивну роботу у створенні та розробці USU.

USU грає дуже важливу роль у роботі нашої стоматології!

Програма справді універсальна, вона здатна враховувати всю внутрішню бухгалтерію підприємства, формувати статистичні звіти, дозволяє працювати в мережі з кількома робітниками.

З появою цієї програми в стоматології, наш колектив відійшов від щоденної рутинної паперової роботи з заповнення карток, журналів та нарядів. Програма з стоматології може автоматично заповняти різноманітні медичні бланки, форма №043/у "Медична карта стоматологічного хворого", форма №037/у "Лист зубного лікаря", форма № 039-2/у "Зведена відомість лікаря-стоматолога (зубного лікаря)" та інші. Також, її можна використовувати як для попереднього запису пацієнтів, так і для ведення електронної історії хвороби. Особливо хочеться відзначити можливість системи виробничого контролю для стоматології здійснювати контроль клініки з врахуванням всіх оплат та заборгованостей.

У випадку виникнення питань, що стосуються програми, ми завжди можемо звернутись до колективу USU та спільно їх вирішити.

З повагою Директор ТОВ «Chipmunk»

Імамдунов Н.З.


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для МФО

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: