1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для перевезень

На думку 438 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для перевезень

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для перевезень

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • Ви зможете здійснювати облік перевізників, класифікуючи їх за містом, надійністю та іншими характеристиками
    Перевізники

    Перевізники
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС та Email, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Увесь транспорт буде знаходитись у спеціальному довіднику, в якому буде групування за власником
    Будь-який транспорт

    Будь-який транспорт
  • Один вантаж може спочатку летіти літаком, а далі їхати до пункту призначення автомобілем
    Мультимодальність

    Мультимодальність
  • Можна консолідувати вантажі, які їдуть в одному напрямку, в один рейс
    Консолідація

    Консолідація
  • Ви отримаєте можливість контролювати кожне замовлення і за етапом виконання, і за оплатою
    Замовлення

    Замовлення
  • Різноманітні угоди та бланки можуть заповнюватись програмою автоматично
    Заповнення бланків

    Заповнення бланків
  • Важливі файли можна прикріплювати до клієнтів, перевізників, водіїв та заявок
    Вкладені файли

    Вкладені файли
  • Ви зможете складати і переглядати план завантажень на будь-який день
    План завантажень

    План завантажень
  • Під час замовлення можливий розрахунок окремого рейсу за добовими та ПММ
    Розрахунок рейсу

    Розрахунок рейсу
  • Якщо у Вас є свій відділ механіків, він також працюватиме у нашій програмі, позначаючи ремонт транспорту та плануючи закупівлю запасних деталей
    Облік ремонту

    Облік ремонту
  • Уся потрібна інформація за заявками за будь-який період: дати завантажень та розвантажень, загальні витрати, прибуток та дохід - будуть у вас "під рукою""
    Аналіз заявок

    Аналіз заявок
  • Система покаже статистику замовлень по кожному із клієнтів
    Звід по клієнтах

    Звід по клієнтах
  • У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Ви зможете з легкістю проаналізувати, які напрямки користуються у вас найбільшою популярністю
    Напрямки

    Напрямки
  • Програма покаже усі кількісні та фінансові дані по перевізниках
    Перевізники

    Перевізники
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
    Каса та рахунки

    Каса та рахунки
  • Звіт покаже, хто з клієнтів оплатив свої замовлення не в повному обсязі
    Борги

    Борги
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Ваших працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю заявок, роботі з клієнтами, запланованому та фактичному прибутку
    Аналіз працівників

    Аналіз працівників
  • Звіти покажуть, який транспорт у вас найчастіше використовується та загальну суму за зв’язаними з ним заявками
    Зведення по транспорту

    Зведення по транспорту
  • Завдяки плану завантажень ви завжди володітимете необхідною інформацією про розклад завантажень на кожен день, і ви не забудете жодної заявки або автомобіля
    План завантажень

    План завантажень
  • Вам завжди буде відомо, яких документів не вистачає по заявках, а які іще не підтверджені
    Документи

    Документи
  • Програма підкаже вам, які угоди незабаром завершаться
    Терміни угод

    Терміни угод
  • Інтеграція з ТЗД забезпечить мобільність ваших співробітників, допоможе швидше та точніше виконувати завантаження та розвантаження автомобілів
    ТЗД

    ТЗД
  • Якщо Ви надаєте свою площу під СТЗ - система забезпечить вам єдиний облік усіх процесів
    СТЗ

    СТЗ
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення місцезнаходження вантажу та інших можливостей - варіантів маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програма містить усе необхідне для того, щоб здійснювати ефективне керування, організовувати перевезення, приймати платежі та досконало прораховувати кожен рейс;
  • Формування переліків не обмежується створенням тільки абонентської бази. Також ви можете здійснювати ведення рейтингу компаній, які займаються вантажоперевезеннями, транспортних засобів, кур'єрів, водіїв і т.д.;
  • Спілкування з клієнтами та персоналом може відбуватися винятково у цифровому вигляді, через E-mail або SMS;
  • Транспорт, що підійде для доставки товару можна обрати з відповідного переліку, де одним з критеріїв пошуку може бути надійність: відсутність нарікань, старанність, репутація;
  • По можливості, програма здійснить консолідацію товарів в один рейс перевезення, щоб знизити трудові та фінансові витрати на здійснення доставки;
  • Користувач контролює замовлення на кожному з етапів виконання, про що може своєчасно повідомити замовника;
  • Софт пропонує не витрачати час на заповнення стандартних форм та бланків, вони заповнюються в автоматичному режимі. Якщо мова йдеться про новий документ, то його можна прийняти в якості шаблону;
  • Освоїти додаток досить просто. На це знадобиться максимум кілька годин. Увесь цей час ІТ-фахівці УСО надають якісну технічну підтримку та виступають в ролі наставників;
  • До будь-якого з пунктів бази даних - клієнти, перевізники, кур'єри, водії - можна зробити вкладення та прикріпити потрібний файл;
  • Програма розраховує кожен рейс перевезення на предмет собівартості, часу, добових, паливу та іншим критеріям, які вам необхідні;
  • Моніторинг фінансової активності відбувається у режимі нон-стоп. У будь-яку мить ви можете затребувати звітність, переглянути статистику, вивчити аналітичні дані;
  • Одна з головних переваг софту - високий рівень безпеки. Конфіденційна інформація може бути прихована від звичайних співробітників;
  • Директор організації оперативно отримає управлінські звіти по перевезеннях, що може позначитися на корегуванні стратегії розвитку структури, планування і т.д.;
  • Телефонія, інтернет-сайт, склади тимчасового зберігання, термінали збору даних та інше обладнання може бути інтегровано з додатком;
  • Завантажити софт для контролю перевезень у пробному варіанті можна на нашому сайті. Також, ви можете прочитати відгуки, переглянути відео, завантажити презентацію.

Опис програмного забезпечення

Керування підприємством логістичної сфери діяльності пов'язано з абсолютною точністю розрахунків, де маршрут досконало вивчено, враховані усі нештатні ситуації, витрати палива, підрахована собівартість, а також суворо дотримують встановлені терміни доставки. Усе за забезпечить програма для перевезень, серед переваг якої - мультизадачність. Вона візьме на себе створення єдиної бази клієнтів, переліків надійних перевізників та транспортних засобів, надає звітність за кожним рейсом.

Команда ІТ-фахівців фірми "Універсальна Система Обліку" (УСО) займається виготовленням оригінального програмного забезпечення для логістичної сфери експлуатації. На нашому сайті представлено також і софт для керування перевезеннями, який відкриває перед користувачем широкий спектр можливостей. Таким чином, програма не лише вибудовує оптимальний маршрут доставки, що є її основним призначенням, але й займається консолідацією вантажів, обробляє заявки, приймає оплату, друкує квитанції, генерує великий обсяг звітної документації.

Працювати з програмою дуже зручно. Вона створена із розрахунку на новачка, який не володіє значним досвідом у використанні такого роду додатків. Тому, усі основні елементи реалізовані вкрай просто. З головного меню можна виконати будь-яку операцію. Отримати нову заявку на перевезення, скористатися опцією автозаповнення бланків, прикріпити до файлу необхідне вкладення, призначене виключно для внутрішнього користування, відстежити рух вантажу та статус виконання замовлення, щоб оперативно сповістити клієнта про це.

Що стосується спілкування з клієнтською базою, програма йде в ногу з часом та надсилає SMS-сповіщення. Це одна з тих опцій, які впливають на репутацію фірми, виводять взаємовідносини між компанією перевезень та замовником на якісно новий рівень. Не існує жодної деталі у господарюванні логістичної структури, яку б софт міг пропустити. Він формує план завантажень, точно розраховує кількість персоналу, який забезпечить відповідну ефективність та дотримання термінів, консолідує вантажі в одному напрямку для заощадження ресурсів.

Програми схожого типу можна застосувати на кожному рівні господарювання. Все залежить від інфраструктури. Якщо ваша компанія перевезень використовує склади тимчасового зберігання та термінали збору даних, то можна здійснити інтеграцію, щоб знизити витрати праці. Софт розробляється за індивідуальним замовленням. Він має адаптивну платформу, тому вже на перших стадіях виробництва до програми можна внести всі ті зміни та доповнення без яких ви не уявляєте повноцінного робочого процесу: елементи, операції, модулі, шаблони і т.д.

Не таємниця, що автоматизація користується попитом через зменшення документообігу у паперовому вигляді. На заповнення паперів часто витрачається занадто багато зусиль та часу, що може позбавити вашу структуру перевезень цілого сегменту потенційних замовників. Програма зберігає формі та бланки в електронній формі. Їх не так легко загубити в архіві. За необхідності достатньо лише сформувати запит, щоб переглянути статистику за вказаний період. У пробній версії софт можна завантажити з нашого сайту, а потім - ви можете зконтактуватися з фахівцями УСО та висловити свої побажання стосовно функціоналу додатка.

Зовнішній вигляд програми

Програма для перевезень

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму для перевезень

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для логістики

Програмою можуть користуватись:

  • Логістична компанія

    Логістична
    компанія
  • Транспортна компанія

    Транспортна
    компанія
  • Експедиторська компанія

    Експедиторська
    компанія
  • Поштова служба

    Поштова служба
  • Кур’єрська компанія

    Кур’єрська компанія
  • Служба доставки

    Служба доставки
  • Експрес-пошта

    Експрес-пошта
  • Торгівельна компанія

    Торгівельна компанія
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму для перевезень

concept

ТОВ «ТТК Концепт»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка!

Компанія ООО «ТТК «Концепт» розпочала співпрацю з ПП "Акулов М.М.", зокрема, з програмним продуктом «USU.kz» у 2014 році. Ми займаємося міжнародними вантажоперевезеннями за напрямком Росія-Казахстан і для нас дуже важливо було знайти готовий адаптований під наш вид діяльності продукт, який містить в собі всю основну робочу інформацію та який володіє усіма необхідними функціями для роботи з нею.

Благодаря этой программе мы смогли автоматизировать все основные процессы деятельности компании и избежать огромной потери времени. «USU.kz» в разы облегчает организационные и рабочие моменты, дает менеджерам больше времени на решение более важных, стратегических задач и привлечение новых клиентов.

Завдяки цій програмі ми змогли автоматизувати усі основні процеси діяльності компанії та уникнути великих втрат часу. "USU.kz" суттєво полегшує організаційні та робочі моменти, надає менеджерам більше часу на вирішення важливіших стратегічних завдань та залучення нових клієнтів.

Економічна ефективність підприємства зросла за рахунок розумного планування праці робітників, своєчасного надання звітів керівництву та аналізу усіх процесів, що відбуваються на підприємстві.

Серед великої кількості аналогічних програм "USU.kz" безумовно лідирує за багатьма важливими для нас критеріями:

- ціна та форма оплати;

- зручний інтерфейс;

- оперативна технічна підтримка;

- освічені та кваліфіковані співробітники.

Дякуємо за розробку програми «УСУ – Універсальна Система Обліку».

Бажаємо Вам успіхів та подальшого процвітання!

З повагою, Баканов С.И. генеральний директор ТОВ «ТТК «Концепт»


cargo

Транспортна компанія «КаргоТрансСервис»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Приватне підприємство «КаргоТрансСервис» на ринку вантажоперевезень вже з 2007 року, спочатку не було необхідності в постійному обліку та систематизації бази даних, але при великих завантаженнях та обсягах, ми зрозуміли, що не можемо впоратись і починається плутанина в документах та відбувається втрата потенційних клієнтів. На цьому етапі ми усвідомили, що потрібно оптимізувати свій бізнес і нам потрібна CRM-система.

Ми почали пошуки програмного забезпечення, яке допоможе нам слідкувати за замовленнями, бюджетом та клієнтами. Серед багатьох варіантів у пошуковому результаті нам здалась особливо привабливою пропозиція програми УСО (Універсальна Система Обліку), познайомившись з демо-версією та відео навчанням, ми зрозуміли, що це саме те, що нам потрібно. Своєю чергою, програма володіє низкою переваг - це досить приваблива ціна, підхід до обслуговування, недорогі додаткові години обслуговування, безготівкова форма оплати, привітні та тактовні програмісти. Програма має достатньо простий, інтуїтивний інтерфейс, ніколи не вилітає, не займає багато часу для заповнення форм. Рекомендую усім, хто бажає підвищити рівень обслуговування та бажає слідкувати за клієнтами та фінансовими потоками.

Директор: Шаріпенко Д.О.


aleko

Транспортна компанія «Алеко Транс»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка

Компанія Алеко висловлює щиру вдячність колективу розробників USU за надання якісних та професійних послуг у створенні, інтегруванні та подальшому супроводі системи обліку для транспортно-логістичних підприємств.

Фахівці USU відразу довели свою компетентність іще на стадії вивчення технічного завдання, пропонуючи різноманітні варіанти і, таким же чином, допомогли знайти оптимальне вирішення поставлених завдань.

В результаті, з’явився продукт, який повністю відповідає нашим вимогам та дозволив впорядкувати робочі процеси, скоротити час оформлення документації. Інтерфейс програми лаконічний та зрозумілий до такої міри, що людина, яка володіє мінімальним досвідом роботи з персональним комп’ютером, швидко освоїть прості правила та алгоритми.

Особливо хочеться відзначити можливість системи виводити звіти за будь-яким із заявлених критеріїв, робити зрізи та витримки як на визначену дату, так і за обраний період. В цілому, всі можливості USU дозволяють з легкістю керувати процесами, знижують ймовірність помилки людського фактору, звільнити працівників від трудомісткої роботи з паперами та спрямувати їхні зусилля на підвищення якості та розвиток нових напрямків.

Окремої вдячності заслуговують працівники, які безпосередньо здійснювали встановлення та налагодження системи на робочих місцях. Кожен із хлопців володіє неймовірним почуттям тактовності, професіоналізму та глибинним розумінням процесу. Хочеться побажати хлопцям з команди Миколи Акулова розвитку та процвітання.


dentalife

Стоматологічна клініка «Denta Life»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу стоматології «Denta Life»


oxford

Курси англійської мови «Oxford»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відгук про «Універсальній Системі Обліку»

Мене звуть Оксана Шептуха, я - директор курсів англійської мови "Oxford" у місті Харків, Україна.

Наша компанія порівняно молода, нам п’ять років, але ми вже маємо репутацію, нас рекомендують знайомим. Безумовно, це радує, але коли кількість наших клієнтів перевищила 100 осіб стало складно вести статистику. Іще однією складністю стала одна з наших особливостей - ми дозволяємо учням відпрацьовувати пропущені за поважної причини заняття. Дуже важко було вести бухгалтерію на папері, адже окрім фінансових надходжень та заробітної платні викладачів, необхідно, також, вести облік пропущених та відпрацьованих занять. Виникло питання пошуку зручної системи обліку.

Пошуки в інтернеті привели до Універсальній Системі Обліку. Перевага перша - відсутня щомісячна абонентна плата. Перевага друга - дуже зручний інтерфейс. Два тижні тестового користування демо-версії практично не лишили запитань. На наше прохання до програми внесли зміни - можливість вносити до розкладу не лише кожного учня, але й всю групу загалом. Після паперових "страждань", завдяки USU заощаджується багато часу, просто тішить можливість миттєво бачити та аналізувати всі надходження від клієнтів за рік, заробітну платню викладачів у динаміці.

Быстрая обратная связь, решение всех возникающих вопросов, часы на обслуживание и обучение входят в стоимость программы USU.

Швидкий зворотній зв'язок, вирішення усіх питань, що виникають, години на обслуговування та навчання включені у вартість програми.

З повагою,

Директор курсів англійської мови «Oxford» Шептуха О.Н.


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для перевезень

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: