1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для харчування

На думку 489 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для харчування

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для харчування

  • Ви отримаєте можливість виконати калькуляцію по будь-якій своїй страві
    Калькуляція страв

    Калькуляція страв
  • Ви бачитимете актуальні залишки усіх своїх продуктів та інгредієнтів
    Актуальні залишки

    Актуальні залишки
  • Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
    Склади та магазини

    Склади та магазини
  • Обирати товар під час продажу можна сканером штрих-кодів, пошуком по назві чи зчитуючи штрих-код з пам’ятки у випадку дрібного товару
    Вибір під час продажу

    Вибір під час продажу
  • Наша програма вміє працювати зі значною кількістю видів торгівельного та складського обладнання
    Обладнання

    Обладнання
  • Під час продажу можуть формуватись різноманітні документи. Чек можна роздруковувати з фіскалізацією або без на звичайному принтері для чеків
    Документи

    Документи
  • Система допоможе сформувати та роздрукувати ваше меню з цінами
    Меню

    Меню
  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • Існує можливість видачі клієнтам дисконтних або накопичувальних карток
    Дисконтні картки

    Дисконтні картки
  • Ви зможете виконувати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом
    Куб продажів

    Куб продажів
  • Звіт покаже, хто з клієнтів оплатив свої замовлення не в повному обсязі
    Борги

    Борги
  • Ваших працівників можна легко порівняти за кількістю продажів та фактичному прибутку
    Аналіз працівників

    Аналіз працівників
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
    Каса та рахунки

    Каса та рахунки
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Програма підкаже, які товари необхідно закупити
    Мінімум

    Мінімум
  • Статистика продажів допоможе знайти товари, що користуються найбільшим попитом
    Продажі

    Продажі
  • Ви зможете з легкістю проаналізувати планові та фактичні витрати ваших інгредієнтів та товарів
    Витрата продуктів

    Витрата продуктів
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Встановивши екран з наочним розкладом замовлень, ви безумовно підіймете престиж вашої компанії в очах клієнтів та підвищите власний контроль
    Виведення на екран

    Виведення на екран
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програма володіє функцією автозаповнення та величезним набором різних бланків, які самостійно заповнює за прямим призначенням, оперуючи даними з бази;
  • Програма формує типові угоди, накладні, товарні чеки, вміє друкувати цінники зі штрих-кодом та накопичувальні картки за наявності спеціального принтера;
  • Програма створює меню в автоматичному режимів, оформляючи його в корпоративному стилі з логотипом закладу, здійснює калькуляцію страв, друкує чеки з фіскалізацією та без;
  • Програма сумісна з багатьма видами сучасного обладнання та терміналами збору даних, що дозволяє швидко оцінювати залишки під час ревізій та інвентаризації;
  • Програма організує роботу з підрозділами та складами, територіально віддаленими від харчового підприємства, об'єднуючи їх діяльність у спільну мережу за наявності інтернету;
  • Програма надає багатокористувацький доступ, тому кількість працюючих співробітників не є принциповою, робота може здійснюватися як локально, так і віддалено;
  • Програма надає своїм користувачам особистий логін та пароль для захисту, які визначають зону дій кожного та не дозволяють бачити іншу інформацію;
  • Програма гарантує збереженість наявних відомостей за рахунок регулярного резервного копіювання, встановлення контролю над діяльністю працівників, записуючи зміни;
  • Програма надає можливість контролювати виробничий процес на великому екрані, розташовуючи інформацію про черговість замовлень для сповіщення клієнтів;
  • Програма інтегруються з АТС та відеонаглядом, у першому випадку визначається особа абонента, у другому - на той же екран можуть бути виведені дані про оплату та ін.;
  • Програма формує базу клієнтів, постачальників, підрядників, робітників та ін., швидко розміщуючи у ній їх особисті та контактні дані через спеціальне вікно;
  • Програма формує базу клієнтів, постачальників, підрядників, робітників та ін., також організуючи трансфер даних з раніше використовуваних даних, легко форматуючи їх за своїм уявленням;
  • Програма керує базою використовуючи декілька функцій, здійснює пошук за одним параметром, витрачаючи на нього частки секунд, вводить класифікацію за категоріями;
  • Програма активно користується електронним зв'язком для спілкування з клієнтами, надсилаючи їм sms-повідомлення, та з постачальниками, надсилаючи їм на e-mail необхідні документи та заявки;
  • Програма активно користується спливаючими сповіщеннями для координації роботи між співробітниками підприємства - про готовність замовлень, наявності продуктів, оплаті.

Опис програмного забезпечення

Програма для харчування автоматизує і, таким чином, спрощує та пришвидшує виконання багатьох процедур та службових обов'язків у сфері організації харчування, а також дає можливість повноцінно контролювати діяльність закладу громадського харчування та регулювати внутрішні бізнес-процеси.

Програма для харчування, створена компанією "Універсальна Система Обліку" (УСО), яка займається розробкою профільного програмного забезпечення, представляє собою ефективний та зручний інструмент для обліку харчування та усіх пов'язаних з ним процесів.

Програма для харчування - це автоматизована інформаційна система, яка складається всього лише з трьох блоків - Довідники, Модулі та Звіти. Кожен з них виконує сувору визначену роль та є носієм різної за змістом інформації, яка в сукупності організує усю діяльність закладу громадського харчування.

На зразок, блок Довідники у Програмі для харчування заповнюється одноразово та слугує для автоматизації розрахунків за кількістю та якістю засобів та продуктів, які використовуються. У цьому блоці здійснюється вибір валюти, якщо підприємство здійснює розрахунки у кількох видах грошових одиниць, та вказуються банківські реквізити, а також статті витрат та джерела фінансування. Прайс-листи вказують вартість страв та дозволяють застосовувати знижки для деяких категорій клієнтів і/або меню.

Блок Модулі - основний, у тому сенсі, що тут відбувається головний обсяг роботи Програми для харчування. В даному блоці реєструються усі замовлення, прийняті закладом громадського харчування, які можна диференціювати за періодами або працівниками, які їх отримали. Тут також фіксується здійснена клієнтом оплата. Замовлення розподіляється на "підзамовлення" для кухні та бару.

Програма для харчування координує роботу складського господарства та оптимізує її завдяки інтеграції з сучасним торгівельним обладнанням, сканерами штрих-кодів та різноманітними терміналами. Будь-які ревізійні та інвентаризаційні заходи відбуваються в оперативному порядку, існуюча у програмі система сповіщення регулярно інформує про поточні залишки та заздалегідь повідомляє про швидке закінчення того чи іншого різновиду продукції.

За кожним постачальником, Програмою для харчування здійснюється збір інформації за кількістю та найменуваннями постачань, оплати, заборгованості та ін. Історія відносин зберігається від найпершого контакту.

По кожній страві Програма для харчування здійснює калькуляцію та автоматично списує витрати продуктів під час оформлення замовлення. Будь-яке переміщення продукції супроводжується відповідним документуванням та збереженням факту витрат та/або реалізації.

Програма для харчування автоматизує усі фінансові операції, нараховує сервісний збір за обслуговування за замовленнями та друкує чеки. Під час реалізації продуктів поза замовленнями, оформлення факту продажу відбувається через спеціальне вікно продажу і Програма для харчування, в такому випадку, формує накладні та чеки.

Програма для харчування встановлює контроль на рухом фінансових засобів та має спеціальним звіт по них, де вказуються усі статті витрат, сума по кожній, дата списання та відповідальна особа. На зразок, сформований звіт руху засобів демонструє показники прибутків та витрат за вказаний період, що дозволяє наочно оцінити прибутковість закладу громадського харчування.

Програма для харчування надає статистичні дані по касі, на зразок, вказує обсяги готівкових та безготівкових платежів за звітний період, аналізує діяльність співробітників за обсягами реалізованих замовлень та показує різницю між запланованими та фактичними витратами інгредієнтів. Аналіз витрат вказує на безпідставні витрати, аналіз продажів здійснюється за кількістю реалізованого товару.

Програма для харчування надає можливість планувати закупівлі, виробництво та продажі заздалегідь на основі накопичених статистичних даних, аналізу поточного стану процесу харчування та здійснювати облік продуктів за термінами зберігання, сезонності споживання, типу харчування і т.д.

Власне, харчування є показником задоволеності населення життям, а у випадку правильного влаштованого харчування, показником задоволеності є лояльність клієнтів, яку Програма для харчування підтримує застосуванням карток бонусів. На накопичувальні картки автоматично нараховуються бонуси і/або знижки після кожного відвідування клієнта, таким чином, стимулюючи його на здійснення нових візитів.

Зовнішній вигляд програми

Програма для харчування

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму для харчування

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для обліку харчування

Програмою можуть користуватись:

  • Кафе

    Кафе
  • Суші-бар

    Суші-бар
  • Зала урочистостей

    Зала урочистостей
  • Кав’ярня

    Кав’ярня
  • Бістро

    Бістро
  • Фаст-фуд

    Фаст-фуд
  • Готельний комплекс

    Готельний комплекс
  • Підприємство харчування

    Підприємство
    харчування
  • Піцерія

    Піцерія
  • Бар

    Бар
  • Харчове виробництво

    Харчове виробництво
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму для харчування

beibars

Комунальне підприємство «Beibars Group»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Шановний Микола Миколайович!

Ми, ТОВ "Beibars Group", молода та заповзятлива команда фахівців, працюючих у сфері телекомунікаційних послуг. З моменту відкриття нашого Товариства минуло трошки більше 1 року, але за цей час ми отримали величезний та позитивний досвід у використанні програмного забезпечення USU для обліку абонентів.

Не маючи досвіду роботи, нам довелось практично з "коліс" вивчати та заглиблюватись у всі питання, що стосувалися обліку та обслуговування клієнтів. Виявилось, що це не просто "2+2" і звичайними арифметичними обрахунками тут не обійтись. Однак, саме те, що ПЗ USU має зручний та дружній інтерфейс, високу продуктивність, простоту в розумінні, дозволило нам від самого початку налагодити процес роботи нашого бізнесу.

Для нас досить важливим є високий рівень сервісу, який надають Ваші співробітники під час технічного обслуговування ПЗ USU.

У зв’язку з цим, ми хотіли б висловити Вам свою вдячність за послуги які Ви уже нам надали та продовжуєте надавати. Безсумнівно, ми будемо раді рекомендувати Вас усім своїм партнерам та друзям як надійного виробника програмних продуктів для керування підприємством! Дякуємо Вам за продуктивну співпрацю та сподіваємось на її подальший розвиток.


eurostirka

Компанія «Евростирка»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Замислюватись про автоматизацію бізнесу ми почали іще кілька місяців тому, але відповідний софт знайшли лише нещодавно. Знайомство з Універсальною Системою Обліку для хімчистки ми розпочали з встановлення демо-версії і відразу ж почали порівнювати з програмами, які вже випробували. Функціонал та можливості УСО нас повністю задовольнили, тому ми відразу ж прийняли рішення про залучення.

Універсальна Система Обліку для хімчистки дозволяє нам контролювати всі аспекти Стало дуже зручно працювати за рахунок того, що враховуються витрати різноманітних засобів, які використовуються в процесі надання послуг. Співробітники технічної підтримки УСО допомогли нам налаштувати прайс-листи, номенклатуру, продемонстрували як надсилати смс-повідомлення та електронні листи через програму. Програма значно полегшила нашу роботу за рахунок того, що заробітна платня може нараховуватись автоматично, а розрахунок вартості замовлення більше не вимагає участі працівника.

Також, ми активно користуємось розділом Звіти у програмі УСО. Тут зручно відслідковувати прибутки, витрати, динаміку та багато інших показників. Дуже приємна можливість допрацювання програми згідно з нашими потребами за необхідності.

Ми задоволені, що придбали настільки продуманий та якісний продукт, тому дякуємо розробникам та раді рекомендувати Універсальну Систему Обліку іншим організаціям.


kurakova

ПП Куракова О.Н.

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка.

Хочемо висловити велику вдячність "ПП Акулов М.М." і його команді за допомогу в організації бізнесу, а саме за адаптацію програми USU до роздрібної торгівлі одягом.

На сьогодні, на ринку програмного забезпечення представлена велика кількість варіантів супроводу бізнесу, але всі вони або дорого коштують, або не володіють необхідною функціональністю і потребують значного допрацювання, що також впливає на фінальну вартість та термін запуску проекту.

Ми обрали саме USU у зв’язку з цілою низкою причин, а саме:

1) демократична ціна.

2) прозорість розрахунків.

3) можливість випробувати демо-версію продукту.

4) висока швидкість запуску проекту на етапах від вибору продукту до повноцінного запуску проекту (менше 5 днів.)

Відмінність від багатьох програмних продуктів, представлених на ринку, дане ПЗ достатньо гнучке до вимог користувача і дозволяє налаштувати майже будь-який аспект відповідно до особливостей бізнесу. Також, до позитивів можна віднести відсутність вимог до використання спец. обладнання. Окремо хочеться подякувати за блискавичну реакцію тех. підтримки на запити.

Бажаємо вашій команді процвітання та нових професійних успіхів!!

З повагою,

Приватний підприємець Куракова Ольга Николаевна.


malyshu

Магазин «Малюк малюкові»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Висловлюємо велику вдячність всій команді Універсальної Системи Обліку. Будучи власниками дитячого комісійного магазину, ми знаємо, яке значення має систематизація даних про комітенти та надходженнях товару на реалізацію. За рекомендаціями наших партнерів вирішили спробувати УСО для комісійного магазину, і, покористувавшись її демо-версією, ми були в захваті від того, що можна здійснювати в цій програмі. Облік прийому товарів від комітентів, постачальників, штрихкодування товару, облік видатків, залишки складу, інвентаризація, виплати комітентам, повернення товару комітентам та багато іншого.

Розробники молодці, дослухались до наших побажань і додали договір, утримання за збереження товару, наш відсоток за агентську винагороду. Не зважаючи на те, що навчання відбувалось віддалено, працівники УСО дуже доступно та швидко пояснили як працювати з програмою. Загалом, працювати з такою програмою цілковите задоволення.

Усім рекомендуємо! Талановитому колективу Універсальної Системи Обліку процвітання та іще більше задоволених клієнтів.

Директор дитячого комісійного магазину «Малыш малышу» Фінагін М.Ю.

Російська Федерація, Ленінградська область, місто Всеволожськ


softproduct

Оптика «Центр Линз»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Наш центр лінз став клієнтом ПП "Універсальна Система Обліку" у 2013 році. На той момент ми лише планувати відкриття та шукали якісну програму для керування підприємством, яка б відповідала усім нашим вимогам. Від самого початку ми переконались, що зробили правильний вибір системи та розробника. Спочатку нам сподобалась відсутність абонентської плати за технічне обслуговування, а також можливість індивідуальних доопрацювань та простота інтерфейсу програми Універсальна Система Обліку. Однак, розпочавши роботу з ПП "УСУ", ми, в результаті, отримали значно більше того, на що розраховували на початку.

Програмісти ПП "Універсальна Система Обліку" з великим професіоналізмом підійшли до вирішення наших проблем.

Завдяки роботі команди професіоналів, ми отримали наступні можливості:

  • Зручний в користуванні довідник клієнтів, куди ми можемо вносити будь-яку інформацію та номери телефонів. Тепер ми завжди зможемо знайти будь-яку людину з нашого списку;
  • Стало зручно знаходити боржників та боротися із заборгованістю;
  • Ми можемо виставляти рахунок клієнтові по будь-якому з декількох прайс-листів, які введені у нашу систему. Це пришвидшило роботу адміністратора та дозволило нам інтегрувати зручну систему знижок;
  • Для прийому імпортних матеріалів ми зараз не витрачаємо багато часу для перевірки проводки та обліку всіх додаткових витрат. Програма УСО усе робить автоматично і відразу формує собівартість;
  • Будь-які бланки з внутрішньої та зовнішньої звітності ми можемо заповняти та роздруковувати з програми, витрачаючи на це мінімальний час;

Керівник ПП Soft Product отримав можливість самостійно створювати в програмі будь-які звіти та бачити ефективність роботи різних працівників фірми, рентабельність тих чи інших послуг, найперспективніших клієнтів та суму, яку вони витратили на наші послуги.

Іншими словами, команда професіоналів ПП "Універсальна Система Обліку" зробила для нас значно більше ніж ми планували. Можливості УСО справді безмежні Вона дозволила нам легко контролювати кожну нашу дію та працювати над помилками, оцінювати ефективність різних видів реклами та підвищити якість наших послуг.

Ми дуже вдячні колективу ПП "Універсальна Система Обліку" і бажаємо цій фірмі процвітання та подальших успіхів.


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для харчування

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.

Смотрите также:


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: