1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для харчування

На думку 489 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для харчування

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для харчування

  • Ви отримаєте можливість виконати калькуляцію по будь-якій своїй страві
    Калькуляція страв

    Калькуляція страв
  • Ви бачитимете актуальні залишки усіх своїх продуктів та інгредієнтів
    Актуальні залишки

    Актуальні залишки
  • Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
    Склади та магазини

    Склади та магазини
  • Обирати товар під час продажу можна сканером штрих-кодів, пошуком по назві чи зчитуючи штрих-код з пам’ятки у випадку дрібного товару
    Вибір під час продажу

    Вибір під час продажу
  • Наша програма вміє працювати зі значною кількістю видів торгівельного та складського обладнання
    Обладнання

    Обладнання
  • Під час продажу можуть формуватись різноманітні документи. Чек можна роздруковувати з фіскалізацією або без на звичайному принтері для чеків
    Документи

    Документи
  • Система допоможе сформувати та роздрукувати ваше меню з цінами
    Меню

    Меню
  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • Існує можливість видачі клієнтам дисконтних або накопичувальних карток
    Дисконтні картки

    Дисконтні картки
  • Ви зможете виконувати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом
    Куб продажів

    Куб продажів
  • Звіт покаже, хто з клієнтів оплатив свої замовлення не в повному обсязі
    Борги

    Борги
  • Ваших працівників можна легко порівняти за кількістю продажів та фактичному прибутку
    Аналіз працівників

    Аналіз працівників
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
    Каса та рахунки

    Каса та рахунки
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Програма підкаже, які товари необхідно закупити
    Мінімум

    Мінімум
  • Статистика продажів допоможе знайти товари, що користуються найбільшим попитом
    Продажі

    Продажі
  • Ви зможете з легкістю проаналізувати планові та фактичні витрати ваших інгредієнтів та товарів
    Витрата продуктів

    Витрата продуктів
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Встановивши екран з наочним розкладом замовлень, ви безумовно підіймете престиж вашої компанії в очах клієнтів та підвищите власний контроль
    Виведення на екран

    Виведення на екран
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програма володіє функцією автозаповнення та величезним набором різних бланків, які самостійно заповнює за прямим призначенням, оперуючи даними з бази;
  • Програма формує типові угоди, накладні, товарні чеки, вміє друкувати цінники зі штрих-кодом та накопичувальні картки за наявності спеціального принтера;
  • Програма створює меню в автоматичному режимів, оформляючи його в корпоративному стилі з логотипом закладу, здійснює калькуляцію страв, друкує чеки з фіскалізацією та без;
  • Програма сумісна з багатьма видами сучасного обладнання та терміналами збору даних, що дозволяє швидко оцінювати залишки під час ревізій та інвентаризації;
  • Програма організує роботу з підрозділами та складами, територіально віддаленими від харчового підприємства, об'єднуючи їх діяльність у спільну мережу за наявності інтернету;
  • Програма надає багатокористувацький доступ, тому кількість працюючих співробітників не є принциповою, робота може здійснюватися як локально, так і віддалено;
  • Програма надає своїм користувачам особистий логін та пароль для захисту, які визначають зону дій кожного та не дозволяють бачити іншу інформацію;
  • Програма гарантує збереженість наявних відомостей за рахунок регулярного резервного копіювання, встановлення контролю над діяльністю працівників, записуючи зміни;
  • Програма надає можливість контролювати виробничий процес на великому екрані, розташовуючи інформацію про черговість замовлень для сповіщення клієнтів;
  • Програма інтегруються з АТС та відеонаглядом, у першому випадку визначається особа абонента, у другому - на той же екран можуть бути виведені дані про оплату та ін.;
  • Програма формує базу клієнтів, постачальників, підрядників, робітників та ін., швидко розміщуючи у ній їх особисті та контактні дані через спеціальне вікно;
  • Програма формує базу клієнтів, постачальників, підрядників, робітників та ін., також організуючи трансфер даних з раніше використовуваних даних, легко форматуючи їх за своїм уявленням;
  • Програма керує базою використовуючи декілька функцій, здійснює пошук за одним параметром, витрачаючи на нього частки секунд, вводить класифікацію за категоріями;
  • Програма активно користується електронним зв'язком для спілкування з клієнтами, надсилаючи їм sms-повідомлення, та з постачальниками, надсилаючи їм на e-mail необхідні документи та заявки;
  • Програма активно користується спливаючими сповіщеннями для координації роботи між співробітниками підприємства - про готовність замовлень, наявності продуктів, оплаті.

Опис програмного забезпечення

Програма для харчування автоматизує і, таким чином, спрощує та пришвидшує виконання багатьох процедур та службових обов'язків у сфері організації харчування, а також дає можливість повноцінно контролювати діяльність закладу громадського харчування та регулювати внутрішні бізнес-процеси.

Програма для харчування, створена компанією "Універсальна Система Обліку" (УСО), яка займається розробкою профільного програмного забезпечення, представляє собою ефективний та зручний інструмент для обліку харчування та усіх пов'язаних з ним процесів.

Програма для харчування - це автоматизована інформаційна система, яка складається всього лише з трьох блоків - Довідники, Модулі та Звіти. Кожен з них виконує сувору визначену роль та є носієм різної за змістом інформації, яка в сукупності організує усю діяльність закладу громадського харчування.

На зразок, блок Довідники у Програмі для харчування заповнюється одноразово та слугує для автоматизації розрахунків за кількістю та якістю засобів та продуктів, які використовуються. У цьому блоці здійснюється вибір валюти, якщо підприємство здійснює розрахунки у кількох видах грошових одиниць, та вказуються банківські реквізити, а також статті витрат та джерела фінансування. Прайс-листи вказують вартість страв та дозволяють застосовувати знижки для деяких категорій клієнтів і/або меню.

Блок Модулі - основний, у тому сенсі, що тут відбувається головний обсяг роботи Програми для харчування. В даному блоці реєструються усі замовлення, прийняті закладом громадського харчування, які можна диференціювати за періодами або працівниками, які їх отримали. Тут також фіксується здійснена клієнтом оплата. Замовлення розподіляється на "підзамовлення" для кухні та бару.

Програма для харчування координує роботу складського господарства та оптимізує її завдяки інтеграції з сучасним торгівельним обладнанням, сканерами штрих-кодів та різноманітними терміналами. Будь-які ревізійні та інвентаризаційні заходи відбуваються в оперативному порядку, існуюча у програмі система сповіщення регулярно інформує про поточні залишки та заздалегідь повідомляє про швидке закінчення того чи іншого різновиду продукції.

За кожним постачальником, Програмою для харчування здійснюється збір інформації за кількістю та найменуваннями постачань, оплати, заборгованості та ін. Історія відносин зберігається від найпершого контакту.

По кожній страві Програма для харчування здійснює калькуляцію та автоматично списує витрати продуктів під час оформлення замовлення. Будь-яке переміщення продукції супроводжується відповідним документуванням та збереженням факту витрат та/або реалізації.

Програма для харчування автоматизує усі фінансові операції, нараховує сервісний збір за обслуговування за замовленнями та друкує чеки. Під час реалізації продуктів поза замовленнями, оформлення факту продажу відбувається через спеціальне вікно продажу і Програма для харчування, в такому випадку, формує накладні та чеки.

Програма для харчування встановлює контроль на рухом фінансових засобів та має спеціальним звіт по них, де вказуються усі статті витрат, сума по кожній, дата списання та відповідальна особа. На зразок, сформований звіт руху засобів демонструє показники прибутків та витрат за вказаний період, що дозволяє наочно оцінити прибутковість закладу громадського харчування.

Програма для харчування надає статистичні дані по касі, на зразок, вказує обсяги готівкових та безготівкових платежів за звітний період, аналізує діяльність співробітників за обсягами реалізованих замовлень та показує різницю між запланованими та фактичними витратами інгредієнтів. Аналіз витрат вказує на безпідставні витрати, аналіз продажів здійснюється за кількістю реалізованого товару.

Програма для харчування надає можливість планувати закупівлі, виробництво та продажі заздалегідь на основі накопичених статистичних даних, аналізу поточного стану процесу харчування та здійснювати облік продуктів за термінами зберігання, сезонності споживання, типу харчування і т.д.

Власне, харчування є показником задоволеності населення життям, а у випадку правильного влаштованого харчування, показником задоволеності є лояльність клієнтів, яку Програма для харчування підтримує застосуванням карток бонусів. На накопичувальні картки автоматично нараховуються бонуси і/або знижки після кожного відвідування клієнта, таким чином, стимулюючи його на здійснення нових візитів.

Зовнішній вигляд програми

Програма для харчування

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму для харчування

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для обліку харчування

Програмою можуть користуватись:

  • Кафе

    Кафе
  • Суші-бар

    Суші-бар
  • Зала урочистостей

    Зала урочистостей
  • Кав’ярня

    Кав’ярня
  • Бістро

    Бістро
  • Фаст-фуд

    Фаст-фуд
  • Готельний комплекс

    Готельний комплекс
  • Підприємство харчування

    Підприємство
    харчування
  • Піцерія

    Піцерія
  • Бар

    Бар
  • Харчове виробництво

    Харчове виробництво
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму для харчування

aleko

Транспортна компанія «Алеко Транс»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка

Компанія Алеко висловлює щиру вдячність колективу розробників USU за надання якісних та професійних послуг у створенні, інтегруванні та подальшому супроводі системи обліку для транспортно-логістичних підприємств.

Фахівці USU відразу довели свою компетентність іще на стадії вивчення технічного завдання, пропонуючи різноманітні варіанти і, таким же чином, допомогли знайти оптимальне вирішення поставлених завдань.

В результаті, з’явився продукт, який повністю відповідає нашим вимогам та дозволив впорядкувати робочі процеси, скоротити час оформлення документації. Інтерфейс програми лаконічний та зрозумілий до такої міри, що людина, яка володіє мінімальним досвідом роботи з персональним комп’ютером, швидко освоїть прості правила та алгоритми.

Особливо хочеться відзначити можливість системи виводити звіти за будь-яким із заявлених критеріїв, робити зрізи та витримки як на визначену дату, так і за обраний період. В цілому, всі можливості USU дозволяють з легкістю керувати процесами, знижують ймовірність помилки людського фактору, звільнити працівників від трудомісткої роботи з паперами та спрямувати їхні зусилля на підвищення якості та розвиток нових напрямків.

Окремої вдячності заслуговують працівники, які безпосередньо здійснювали встановлення та налагодження системи на робочих місцях. Кожен із хлопців володіє неймовірним почуттям тактовності, професіоналізму та глибинним розумінням процесу. Хочеться побажати хлопцям з команди Миколи Акулова розвитку та процвітання.


arstan

Пункт обміну валют «АРС-ТАН»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Вдячний відгук про Універсальні системи обліку

По-перше я б хотів подякувати команді компанії «Вдячний відгук про Універсальні системи обліку» за виконану роботу!

Не буду приховувати, ми трохи сумнівались чи варто витрачати гроші на автоматизацію роботи обмінного пункту у наш досить складний час. Як же чудово, що ми наважились та зателефонували.

Вже за кілька днів наші працівники розповіли наскільки простіше стало працювати. Більше жодних калькуляторів, паперів з актуальними курсами та іншого застарілого обладнання! Лише одне натискання та введення потрібної суми - і клієнт вже отримує свої гроші. А звітність стала взагалі простою справою. Усі необхідні документи заповняються самостійно. Нам залишається тільки обрати чи відправляти їх на друк. Дивовижно, як все просто та надійно водночас. Окрема вдячність за можливість контролювати роботу кожного працівника.

Тож щиро бажаю їм усього найкращого та подальшого розвитку!

З повагою Директор ТОВ «АРС-ТАН» Магамадов А.А. 22.01.2016 р.


btelecom

ТОВ «Бизнес Телеком Лтд»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Колектив ТОВ "Бізнес Телеком Лтд" дякує розробникам програми «Універсальна Система Обліку» для послуг кабельного телебачення. Програма значно спростила весь процес роботи, проста у використанні, зручна та зрозуміла, дозволяє працювати в ній відразу кільком користувачам. Програма враховує специфіку нашої роботи, коли потрібен експорт та імпорт документів. Імпорт оплат з електронних банківських виписок значно скорочує працю співробітників та виключає ймовірність помилок. Знаходити в програмі абонентів зручно та швидко, можна встановити фільтр на потрібні параметри. Є можливість виконувати масові та індивідуальні обрахунки по базі. Зручно переглядати всю історію по певному абоненту. На наше прохання були розроблені потрібні в роботі види звітів.

Особливо хочеться відзначити роботу програміста Романа Хойло, який дуже коректно та професійно реагує на усі наші побажання стосовно роботи у програмі та якісно і швидко вирішує всі наші проблеми.

Бажаємо Вашому колективу успіхів у роботі та подальшого процвітання.

Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу ТОВ «Бизнес Телеком Лтд»


madam_i

Модне ательє «Мадам-И»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Наше підприємство розпочало роботу на початку 2014 року і орієнтоване на обслуговування клієнтів класу "середій+" та вище з пошиву одягу та його ремонту. Тому відразу ж намагались зробити усі аспекти нашого бізнесу правильними, сучасними та такими, що повністю задовольняють високі потреби наших клієнтів. Це стосується і системи здійснення обліку на підприємстві, оформлення замовлень та документів.

Здійснений моніторинг існуючих комп’ютерних програм на ринку для вирішення наявних завдань продемонстрував або складність їх ведення, або відсутність цілого спектру необхідних функцій, або високу вартість придбання та обслуговування.

І саме програма «УСО – Універсальна Система Обліку» (для ательє, у нашому випадку) максимально задовольняла усі наші потреби. А в процесі допрацювання програми під точно визначені запити, стала ідеально відповідати нашим бажанням. Можна відзначити наявність усіх необхідних інструментів для роботи та обліку, відмінну графіку, прийнятну ціну. Особливо варто підкреслити простоту у використанні. Період навчання зайняв не більше одного дня, а вже через кілька днів усі співробітники, причетні до роботи програми, працювали вільно, без підглядання в інструкції.

Та ще. Професіоналізм, доброзичливість у спілкуванні, готовність прийти на допомогу клієнту з боку Миколи Акулова та його працівників підтвердили правильність нашого вибору.


maria

Ательє «Maria-Style»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу ательє «Maria-Style»


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для харчування

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.

Смотрите также:


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: