1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для прокату

На думку 362 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для прокату

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для прокату

  • Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
    Будь-яка мова

    Будь-яка мова
  • Ви можете здавати в прокат будь-який товар, зручно класифікувавши увесь асортимент на свій розсуд
    Будь-який товар

    Будь-який товар
  • Для наочності, Ви можете зберегти зображення кожного товару, захопивши його web-камерою. Воно може відображатись у накладній на передачу клієнтові
    Фото товару

    Фото товару
  • Програма може організувати роботу у єдиній інформаційній системі будь-якої кількості підрозділів через інтернет
    Склади та магазини

    Склади та магазини
  • Обирати товар з легкістю двома шляхами: за назвою або сканером за штрих-кодом
    Зручний вибір

    Зручний вибір
  • Ви можете використовувати різноманітне обладнання для для зчитування штрих-кодів, і для їх присвоєння товару
    Обладнання

    Обладнання
  • Накладна на передачу товару клієнтові, квитанція, угода та інші різноманітні документи можуть формуватися програмою автоматично
    Бланки

    Бланки
  • Ви зможете планувати за кожним товаром наступну оренду, враховуючи час, коли він звільниться у попереднього користувача
    Планування

    Планування
  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що сьогодні потрібно повернути речі
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові
    E-mail

    E-mail
  • Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
    Складський облік

    Складський облік
  • Ви з легкістю аналізуватимете усю статистику прокату у кількісному та фінансовому вимірах
    Прокат

    Прокат
  • Система врахує не лише усі продажі, але й прибуток від них та покаже наочну статистику
    Продажі

    Продажі
  • Ви з легкістю зможете дізнатись статистику окупності усіх ваших товарів
    Окупність

    Окупність
  • Ваших менеджерів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю клієнтів, прибутку та продуктивності
    Аналіз працівників

    Аналіз працівників
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Програма покаже усі необхідні дані за поточними заставами клієнтів
    Застави

    Застави
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програма для прокату дозволяє вносити до базу необмежену кількість товарів та клієнтів;
  • Сповіщення через SMS. Програма для прокату сама напише Вашому клієнтові та повідомить потрібну інформацію про прострочений товар або про якийсь інший захід. Також, це може бути масове надсилання, яке здійснюється автоматично або ж за вказівкою;
  • Програма для прокату автоматично оновлюється для того, що Ви були у курсі всіх змін у реєстрах;
  • Автоматичний розрахунок усіх грошових засобів. Кожного клієнта можна розрахувати за тим чи іншим прайс-листом. У випадку, якщо клієнт виявиться проблемним (постійне здійснення прострочок товару), від нього вимагатиметься повна передоплата, що також буде враховано програмою для прокату;
  • Програма для прокату здійснює автоматичний контроль накладень прокату для уникнення різного роду непорозумінь;
  • Усі реєстри зберігаються в одному файлі. Це гарантує Вам зручність під час копіювання файлів у випадку екстреного відновлення файлів з безпечного місця;
  • Завдяки програмі для прокату Ви зможете заощадити не лише час, а й людські ресурси, оскільки всі звіти та угоди формуються та заповнюються програмою. Дані у звіті можуть бути візуалізовані у різного роду діаграмах, що дозволить Вам побачити як йдуть справи та куди спрямувати діяльність спрямовану на покращення бізнесу;
  • Програма для керування прокатом допоможе Вам оптимізувати Ваш бізнес та підійме Вас на новий рівень;
  • За Вашим бажанням, наша компанія може розробити для Вас додаткові властивості, звіти та функції програми для прокату;
  • Щоб ніхто з незнайомих для додатка осіб не зміг скористатися програмою для прокату, у випадку простою протягом визначеного часу, додаток знову затребує дані для авторизації співробітника;
  • Програма дозволяє Вам керувати як однією точкою прокату, так і інтегрувати усю мережу, яка складається з кількох або навіть багатьох таких пунктів;
  • Програма для прокату підтримує майже усі існуючі мови, на яких Ви б хотіли виконувати роботу у програмі для прокату;
  • Завантажте демо-версію даного програмного забезпечення і на власному досвіді відчуйте усю зручність та незамінність даного продукту.

Опис програмного забезпечення

Наша компанія Універсальна Система Обліку розробляє новітнє програмне забезпечення двадцять першого століття. Одне з них - програма для прокату. Ця програма була розроблена відповідно до усіх необхідних вимог. Дане програмне забезпечення зробить ваш бізнес конкурентоздатнішим та підвищить рентабельність. Якщо раніше для цього необхідні були співробітники, то сьогодні програма для прокату виконає цю роботу замість Вас. Даний продукт не лише скоротить час роботи, але й покращить контроль. У нашому програмному забезпеченні усе автоматизовано, це гарантує моніторинг попиту на визначені товари або послуги. Також, програма для прокату здійснює контроль товарів, а саме їх наявність та доступність. Багато підприємців досить часто цікавляться питанням: "Чим саме ваша програма відрізняється від інших?" Наша програма для прокату не потребує багатьох параметрів для використання, від користувача потрібно лише: персонального комп'ютера або ноутбук з операційною системою Windows. Також, наше програмне забезпечення має високу продуктивність, на відміну від інших існуючих програм. Іншою, досить важливою особливістю нашого продукту є інтерфейс. Він не лише зручний у користуванні, але й не дозволить користувачеві заплутатися під час використання нашої програми для прокату. Тому, користуйтеся нашим програмним забезпеченням для оптимального керування Вашим підприємством, адже Ви гідні найкращого.

Програма для прокату враховує її одночасне використання усіма співробітниками, а такої віддалене користування нею. Базовою умовою є лише з'єднання усіх задіяних комп'ютерів через локальну мережу, а також через інтернет.

Ми потурбувались про безпеку та вигадали багаторівневий доступ до загальної бази інформації та обмеження дій згідно з повноваженнями працівника. Однак, власник організації та менеджер володітимуть повноваженнями, що дозволятимуть виконувати будь-які дії та мати доступ до будь-якої інформації.

Також, варто відзначити лаконічність зовнішнього дизайну програми для прокату: усе знаходиться "під рукою" та не має нічого зайвого. Окрім цього, для зручності Вашого сприйняття було розроблено декілька десятків шаблонів, які змінять зовнішній вигляд Вашого робочого вікна.

Ви маєте повне право внести до програми необмежену кількість товару та будь-яких інших даних, включаючи постійно зростаючий реєстр Ваших клієнтів, до того ж у програмі для прокату не виникатиме збоїв. Також, Ви зможете розподілити усі товари прокату на різноманітні категорії та підкатегорії, які можуть виділятися різноманітними кольорами, що буде зручним під час зображення у загальному меню. Заброньований продукт або ж вже виданий за повної оплати, а також заборгованість будуть виділені відповідними кольорами.

У нашій спеціалізованій програмі будь-яке замовлення формується всього лише за кілька хвилин. Вам потрібно буде лише обрати товар, терміни прокату, клієнта, заставу, можливу знижку та натиснути на збереження.

У програмі в головному вікні по вертикалі зображуватимуться усі товари, які здаються у прокат, а по горизонталі - календар, з допомогою якого буде легко контролювати процес прокату товарів. Оскільки поточний час буде зображено червоною вертикальною лінією, то усі броні або товари, що вже знаходяться у прокаті, але розташовані після цієї лінії, будут виділені як прострочені та які потребують подальших дій.

Кожен товар окрім найменування володітиме індивідуальним штрих-кодом (що зручно під час використання спеціалізованого обладнання), а також фотографією, що дозволить швидше зорієнтуватися співробітникам, які не так добре розуміються у найменуваннях усіх товарів. Також, завдяки вбудованому у програму пошуку, Ви за лічені секунди знайдете потрібний Вам товар за штрих-кодом, найменуванню, категорією або ж за фактом наявності або простроченості.

Зовнішній вигляд програми

Програма для прокату

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму для прокату

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для обліку оренди та прокату

Програмою можуть користуватись:

  • Пункти прокату велосипедів

    Пункти прокату
    велосипедів
  • Пункти прокату автомобілів

    Пункти прокату
    автомобілів
  • Прокат суконь та одягу

    Прокат
    суконь та одягу
  • Пункти оренди

    Пункти оренди
  • Прокат та оренда інструментів та знарядь

    Прокат
    та оренда інструментів
    та знарядь
  • Оренда комерційних приміщень та територій

    Оренда комерційних
    приміщень та територій
  • Організації оренди будівельного обладнання та інструментів

    Організації оренди
    будівельного
    обладнання
    та інструментів
  • Магазини прокату спортивного знаряддя

    Магазини прокату
    спортивного знаряддя
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму для прокату

cargo

Транспортна компанія «КаргоТрансСервис»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Приватне підприємство «КаргоТрансСервис» на ринку вантажоперевезень вже з 2007 року, спочатку не було необхідності в постійному обліку та систематизації бази даних, але при великих завантаженнях та обсягах, ми зрозуміли, що не можемо впоратись і починається плутанина в документах та відбувається втрата потенційних клієнтів. На цьому етапі ми усвідомили, що потрібно оптимізувати свій бізнес і нам потрібна CRM-система.

Ми почали пошуки програмного забезпечення, яке допоможе нам слідкувати за замовленнями, бюджетом та клієнтами. Серед багатьох варіантів у пошуковому результаті нам здалась особливо привабливою пропозиція програми УСО (Універсальна Система Обліку), познайомившись з демо-версією та відео навчанням, ми зрозуміли, що це саме те, що нам потрібно. Своєю чергою, програма володіє низкою переваг - це досить приваблива ціна, підхід до обслуговування, недорогі додаткові години обслуговування, безготівкова форма оплати, привітні та тактовні програмісти. Програма має достатньо простий, інтуїтивний інтерфейс, ніколи не вилітає, не займає багато часу для заповнення форм. Рекомендую усім, хто бажає підвищити рівень обслуговування та бажає слідкувати за клієнтами та фінансовими потоками.

Директор: Шаріпенко Д.О.


chistota

Хімчистка «Центр Чистоты»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


ПП Акулову Миколі Миколайовичу

Шановний Микола Миколайович, стосовно роботи програмного забезпечення Автоматизації роботи хімчистки.

Виклики, які стоять перед бізнесом сьогодні, особливо у сфері обслуговування, змушують підприємства швидко реагувати на зовнішні фактори, чітко виконувати усі внутрішні процедури та бізнес-процеси, постійно підвищувати якість обслуговування.

Робота в умовах постійної конкурентної боротьби на ринках з великою кількістю гравців змушує підприємства жорстко контролювати якість послуг, пропонувати своїм замовниками все нові та нові сервіси, чітко контролювати своєчасність надання послуг та враховувати зворотній зв’язок від клієнтів.

Окрім всього іншого, робота у сфері обслуговування передбачає проведення регулярних рекламних кампаній, акцій, бонусних програм, програм лояльності.

Підприємство будь-якого розміру, навіть дуже маленьке, потребує, як мінімум, базового обліку та контролю руху грошових коштів, обліку витрат та прибутків.

Задля успішного ведення бізнесу в таких умовах, підприємству необхідний інструментарій, що дозволятиме реалізувати увесь необхідний функціонал та при цьому мати можливість до його нарощення, введення нових видів продуктів або послуг, не реалізованих у стандартних реалізаціях програмного забезпечення. Робота з використанням старих методів, ведення обліку в журналах призведе до втрати великої кількості часу на здійснення контролю та керування підприємством, а також це загрожує виникненням великої кількості помилок як під час заповнення звітних документів, так і під час їх перевірки, що може призвести до неправильних управлінських рішень.

Для хімчистки "Центр Чистоти", окрім всього іншого, важливим фактором під час вибору ПЗ була можливість локалізації ПЗ, а саме формування квитанції українською мовою з використанням української валюти та актуальної адреси пунктів прийому та ін.

Оцінивши можливі варіанти реалізації поставлених завдань, "Центр Чистоти" зупинив свій вибір на розробці ПП Миколи Акулова: Універсальна Система Обліку – Автоматизації роботи хімчистки.

Універсальна Система Обліку дозволила реалізувати облік прибутків та витрат, контроль виконання замовлень, контроль роботи працівників по кожному із замовлень. Дозволяє реалізувати облік та аналіз наданих послуг за будь-який період роботи кожного з підрозділів окремо та всього підприємства в цілому.

Найбільш важливими для хімчистки "Центр Чистоти" є фінансові звіти. З їх допомогою ми здійснюємо контроль кількості грошей в касі, кількість грошових засобів, прийнятих від замовників по кожному із замовлень, контроль праці кожної каси, в тому числі готівковий та безготівковий розрахунок для кожного із пунктів прийому, контроль інкасації грошових засобів.

Окремо хочеться звернути увагу на швидкість розгортання програмного комплексу та професіоналізм команди під час інтеграції ПЗ. Процес реалізації повністю працездатного робочого місця приймальника, включаючи встановлення ПЗ та проведення інструктажу, від моменту оплати, займає 1 робочий день. Такий підхід до роботи дозволяє економити грошові кошти на етапах екстенсивного розвитку бізнесу.

Гнучка система формування бази послуг та прайс-листів дозволяє створити диференційовані ціни для різного рівня клієнтів (VIP, пенсіонери, студенти), застосовувати бонусні програми до замовників та відслідковувати їх використання.

Функціонал СМС інформування та розсилки дозволяє вчасно та адресно повідомити клієнта про стан замовлення або про акції, нові послуги, бонусні програми та інше. Цінність цього функціоналу полягає у можливості безпосереднього спілкування зі своїми реальними клієнтами без посередників у вигляді реклами в інтернеті, пресі, реклами на вивісках чи біг-бордах. З такого роду інформуванням "Центр Чистоти" може бути впевненим, що його клієнти точно отримають потрібну інформацію.

Дякуємо колективу розробників Універсальної Системи Обліку за якісно виконану реалізацію та інтеграцію ПЗ Автоматизація роботи хімчистки.

З повагою

Хімчистка «Центр Чистоты»

в обличчі ФО-П Київської Олени Валеріївни.


dentalife

Стоматологічна клініка «Denta Life»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу стоматології «Denta Life»


eurostirka

Компанія «Евростирка»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Замислюватись про автоматизацію бізнесу ми почали іще кілька місяців тому, але відповідний софт знайшли лише нещодавно. Знайомство з Універсальною Системою Обліку для хімчистки ми розпочали з встановлення демо-версії і відразу ж почали порівнювати з програмами, які вже випробували. Функціонал та можливості УСО нас повністю задовольнили, тому ми відразу ж прийняли рішення про залучення.

Універсальна Система Обліку для хімчистки дозволяє нам контролювати всі аспекти Стало дуже зручно працювати за рахунок того, що враховуються витрати різноманітних засобів, які використовуються в процесі надання послуг. Співробітники технічної підтримки УСО допомогли нам налаштувати прайс-листи, номенклатуру, продемонстрували як надсилати смс-повідомлення та електронні листи через програму. Програма значно полегшила нашу роботу за рахунок того, що заробітна платня може нараховуватись автоматично, а розрахунок вартості замовлення більше не вимагає участі працівника.

Також, ми активно користуємось розділом Звіти у програмі УСО. Тут зручно відслідковувати прибутки, витрати, динаміку та багато інших показників. Дуже приємна можливість допрацювання програми згідно з нашими потребами за необхідності.

Ми задоволені, що придбали настільки продуманий та якісний продукт, тому дякуємо розробникам та раді рекомендувати Універсальну Систему Обліку іншим організаціям.


terrasport

Фітнес клуб «Terrasport»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Доброго дня. З дня відкриття нашого фітнес клубу ми використовуємо програму USU і дуже цим задоволені. Робота, з такою програмою як USU, стає легшою та зручнішою. Програма відповідає усім нашим вимогам. Хочемо звернути увагу на ефективність та стабільність програмного забезпечення.

Дякуємо за сервісне обслуговування USU, всі доброзичливі та чуйні. Величезну вдячність хочемо висловити команді USU за високоякісне програмне забезпечення. Хочемо побажати процвітання компанії, більше клієнтів. Рекомендуємо цю програму усім.

З вдячністю і повагою, фітнес-клуб "TERRASPORT"

Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу фітнес клубу «Terrasport»


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для прокату

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: