1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для прокату

На думку 362 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для прокату

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для прокату

  • Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
    Будь-яка мова

    Будь-яка мова
  • Ви можете здавати в прокат будь-який товар, зручно класифікувавши увесь асортимент на свій розсуд
    Будь-який товар

    Будь-який товар
  • Для наочності, Ви можете зберегти зображення кожного товару, захопивши його web-камерою. Воно може відображатись у накладній на передачу клієнтові
    Фото товару

    Фото товару
  • Програма може організувати роботу у єдиній інформаційній системі будь-якої кількості підрозділів через інтернет
    Склади та магазини

    Склади та магазини
  • Обирати товар з легкістю двома шляхами: за назвою або сканером за штрих-кодом
    Зручний вибір

    Зручний вибір
  • Ви можете використовувати різноманітне обладнання для для зчитування штрих-кодів, і для їх присвоєння товару
    Обладнання

    Обладнання
  • Накладна на передачу товару клієнтові, квитанція, угода та інші різноманітні документи можуть формуватися програмою автоматично
    Бланки

    Бланки
  • Ви зможете планувати за кожним товаром наступну оренду, враховуючи час, коли він звільниться у попереднього користувача
    Планування

    Планування
  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що сьогодні потрібно повернути речі
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові
    E-mail

    E-mail
  • Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
    Складський облік

    Складський облік
  • Ви з легкістю аналізуватимете усю статистику прокату у кількісному та фінансовому вимірах
    Прокат

    Прокат
  • Система врахує не лише усі продажі, але й прибуток від них та покаже наочну статистику
    Продажі

    Продажі
  • Ви з легкістю зможете дізнатись статистику окупності усіх ваших товарів
    Окупність

    Окупність
  • Ваших менеджерів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю клієнтів, прибутку та продуктивності
    Аналіз працівників

    Аналіз працівників
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Програма покаже усі необхідні дані за поточними заставами клієнтів
    Застави

    Застави
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програма для прокату дозволяє вносити до базу необмежену кількість товарів та клієнтів;
  • Сповіщення через SMS. Програма для прокату сама напише Вашому клієнтові та повідомить потрібну інформацію про прострочений товар або про якийсь інший захід. Також, це може бути масове надсилання, яке здійснюється автоматично або ж за вказівкою;
  • Програма для прокату автоматично оновлюється для того, що Ви були у курсі всіх змін у реєстрах;
  • Автоматичний розрахунок усіх грошових засобів. Кожного клієнта можна розрахувати за тим чи іншим прайс-листом. У випадку, якщо клієнт виявиться проблемним (постійне здійснення прострочок товару), від нього вимагатиметься повна передоплата, що також буде враховано програмою для прокату;
  • Програма для прокату здійснює автоматичний контроль накладень прокату для уникнення різного роду непорозумінь;
  • Усі реєстри зберігаються в одному файлі. Це гарантує Вам зручність під час копіювання файлів у випадку екстреного відновлення файлів з безпечного місця;
  • Завдяки програмі для прокату Ви зможете заощадити не лише час, а й людські ресурси, оскільки всі звіти та угоди формуються та заповнюються програмою. Дані у звіті можуть бути візуалізовані у різного роду діаграмах, що дозволить Вам побачити як йдуть справи та куди спрямувати діяльність спрямовану на покращення бізнесу;
  • Програма для керування прокатом допоможе Вам оптимізувати Ваш бізнес та підійме Вас на новий рівень;
  • За Вашим бажанням, наша компанія може розробити для Вас додаткові властивості, звіти та функції програми для прокату;
  • Щоб ніхто з незнайомих для додатка осіб не зміг скористатися програмою для прокату, у випадку простою протягом визначеного часу, додаток знову затребує дані для авторизації співробітника;
  • Програма дозволяє Вам керувати як однією точкою прокату, так і інтегрувати усю мережу, яка складається з кількох або навіть багатьох таких пунктів;
  • Програма для прокату підтримує майже усі існуючі мови, на яких Ви б хотіли виконувати роботу у програмі для прокату;
  • Завантажте демо-версію даного програмного забезпечення і на власному досвіді відчуйте усю зручність та незамінність даного продукту.

Опис програмного забезпечення

Наша компанія Універсальна Система Обліку розробляє новітнє програмне забезпечення двадцять першого століття. Одне з них - програма для прокату. Ця програма була розроблена відповідно до усіх необхідних вимог. Дане програмне забезпечення зробить ваш бізнес конкурентоздатнішим та підвищить рентабельність. Якщо раніше для цього необхідні були співробітники, то сьогодні програма для прокату виконає цю роботу замість Вас. Даний продукт не лише скоротить час роботи, але й покращить контроль. У нашому програмному забезпеченні усе автоматизовано, це гарантує моніторинг попиту на визначені товари або послуги. Також, програма для прокату здійснює контроль товарів, а саме їх наявність та доступність. Багато підприємців досить часто цікавляться питанням: "Чим саме ваша програма відрізняється від інших?" Наша програма для прокату не потребує багатьох параметрів для використання, від користувача потрібно лише: персонального комп'ютера або ноутбук з операційною системою Windows. Також, наше програмне забезпечення має високу продуктивність, на відміну від інших існуючих програм. Іншою, досить важливою особливістю нашого продукту є інтерфейс. Він не лише зручний у користуванні, але й не дозволить користувачеві заплутатися під час використання нашої програми для прокату. Тому, користуйтеся нашим програмним забезпеченням для оптимального керування Вашим підприємством, адже Ви гідні найкращого.

Програма для прокату враховує її одночасне використання усіма співробітниками, а такої віддалене користування нею. Базовою умовою є лише з'єднання усіх задіяних комп'ютерів через локальну мережу, а також через інтернет.

Ми потурбувались про безпеку та вигадали багаторівневий доступ до загальної бази інформації та обмеження дій згідно з повноваженнями працівника. Однак, власник організації та менеджер володітимуть повноваженнями, що дозволятимуть виконувати будь-які дії та мати доступ до будь-якої інформації.

Також, варто відзначити лаконічність зовнішнього дизайну програми для прокату: усе знаходиться "під рукою" та не має нічого зайвого. Окрім цього, для зручності Вашого сприйняття було розроблено декілька десятків шаблонів, які змінять зовнішній вигляд Вашого робочого вікна.

Ви маєте повне право внести до програми необмежену кількість товару та будь-яких інших даних, включаючи постійно зростаючий реєстр Ваших клієнтів, до того ж у програмі для прокату не виникатиме збоїв. Також, Ви зможете розподілити усі товари прокату на різноманітні категорії та підкатегорії, які можуть виділятися різноманітними кольорами, що буде зручним під час зображення у загальному меню. Заброньований продукт або ж вже виданий за повної оплати, а також заборгованість будуть виділені відповідними кольорами.

У нашій спеціалізованій програмі будь-яке замовлення формується всього лише за кілька хвилин. Вам потрібно буде лише обрати товар, терміни прокату, клієнта, заставу, можливу знижку та натиснути на збереження.

У програмі в головному вікні по вертикалі зображуватимуться усі товари, які здаються у прокат, а по горизонталі - календар, з допомогою якого буде легко контролювати процес прокату товарів. Оскільки поточний час буде зображено червоною вертикальною лінією, то усі броні або товари, що вже знаходяться у прокаті, але розташовані після цієї лінії, будут виділені як прострочені та які потребують подальших дій.

Кожен товар окрім найменування володітиме індивідуальним штрих-кодом (що зручно під час використання спеціалізованого обладнання), а також фотографією, що дозволить швидше зорієнтуватися співробітникам, які не так добре розуміються у найменуваннях усіх товарів. Також, завдяки вбудованому у програму пошуку, Ви за лічені секунди знайдете потрібний Вам товар за штрих-кодом, найменуванню, категорією або ж за фактом наявності або простроченості.

Зовнішній вигляд програми

Програма для прокату

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму для прокату

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для обліку оренди та прокату

Програмою можуть користуватись:

  • Пункти прокату велосипедів

    Пункти прокату
    велосипедів
  • Пункти прокату автомобілів

    Пункти прокату
    автомобілів
  • Прокат суконь та одягу

    Прокат
    суконь та одягу
  • Пункти оренди

    Пункти оренди
  • Прокат та оренда інструментів та знарядь

    Прокат
    та оренда інструментів
    та знарядь
  • Оренда комерційних приміщень та територій

    Оренда комерційних
    приміщень та територій
  • Організації оренди будівельного обладнання та інструментів

    Організації оренди
    будівельного
    обладнання
    та інструментів
  • Магазини прокату спортивного знаряддя

    Магазини прокату
    спортивного знаряддя
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму для прокату

autoline

Обмінний пункт «Автолайн-С»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Згідно з новими правилами здійснення валютних операцій для організацій, здійснюючих окремі види банківських операцій. Організація, яка здійснює валютні операції, повинна фіксувати їх на електронному носії, що є природним переходом на ПЗ (програмне забезпечення) з застарілого паперового здійснення обліку.

Наша компанія - ТОВ "Автолайн-С" - організація, яка здійснює валютні операції, з метою переходу на таке ПЗ, виконала моніторинг постачальників. За результатами аналізу, зупинила вибір на компанії "УСО - Універсальна Система Обліку" (юридична назва компанії ПП Акулов).

Чому? Перш за все, хотілося б підкреслити дивовижну простоту ПЗ, і в той же час повну функціональність - той рідкісний випадок, коли простота не несе шкоди функціональності. Дружній інтерфейс ПЗ, простота налаштувань, багатофункціональність, повна відповідність вимогам правил здійснення валютних операцій Національного Банку РК. Також хотілося б відзначити, що на сайті доступна демо-версія ПЗ, яка дозволяє повною мірою відчути ці характеристики. Що стосується самої компанії - ПП Акулов, то хотілося б підкреслити, що вона здійснює дуже гнучку цінову політику, що, безумовно є похвальною особливістю у непростих поточних економічних умовах. Ввічливе обслуговування, гнучкий підхід до потреб кожного клієнта - візитна картка цієї компанії. Я хочу побажати Вам успіхів та процвітання.

З повагою, директор ТОВ "Автолайн-С" Тогизбаев Б.М., 25 декабря 2015 рік.


elaman

Інститут правильного харчування, Кит ТОВ

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Приватний підприємець «Універсальна Система Обліку» зміг швидко та якісно організувати роботу з розробки та інтеграції системи програмного забезпечення для Інституту Правильного Харчування у м. Астана, в результаті чого підприємство систематизувало поточну роботу кількох відділів, оптимізувавши її до мінімуму, але при цьому форма звіту залишилась повною, розгорнутою та прозорою.

Хочемо зауважити, що співробітники виконали всі інсталяційні роботи у вказаний термін, внесли наші корективи та зміни, у суворій відповідності з умовами Угоди. Після завершення робіт зі свого боку, працівники оперативно надали Акт виконаних робіт.

Менеджери та програмісти дуже пунктуальні та ввічливі.

Загалом, програма проста та легка в керуванні.

Директор Кобшегаріна А.Н.

01.06.2017 року


ind_chistoty

Хімчистка «Индустрия чистоты»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


«Индустрия чистоты» дякує розробникам програмного забезпечення USU для хімчисток та пралень.

Назва програми – Універсальна Система Обліку – цілком виправдовує себе.

Програма охоплює всі питання, які можуть виникнути в ході роботи хімчистки. Полегшує і те, що враховуються усі моменти - від витрат хімії та миючих засобів до можливості смс-повідомлення клієнтів. Після внесення прайс листів та тарифів, програма розраховує вартість замовлення, може нарахувати заробітну платню та ін., що значно полегшує нашу працю.

Програма справді універсальна, адже розробник, створивши основну базу програми, готовий адаптувати її під підприємство по технічному завданню.

Програма, в цілому, зручна та зрозуміла . Вона здатна враховувати всю внутрішню бухгалтерію підприємства, формувати статистичні звіти, дозволяє працювати в мережі кільком робітникам.

Хороший, продуманий продукт, який, за правильного використання, дає потрібний результат.

ПП «Индустрия чистоты» дякує розробникам програмного забезпечення за виконану роботу і сподівається на подальшу співпрацю.


maxcom

Компанія «Макском СПб»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Деякий час тому, ми придбали програму «Універсальна Система Обліку». Програма дозволила полегшити та пришвидшити роботу з фінансовими засобами компанії. В ній можна враховувати увесь прибуток та витрати, а також відслідковувати прибуток за кожен окремий період. До того ж, можна використовувати такий термін як "Проекти", що рух засобів відображався у розрізі кожного проекту або договору організації. Система «УСО» пам’ятає всіх боржників. Завдяки зрозумілим та наочним, за рахунок графіків та діаграм, звітам, можна з легкістю аналізувати свої фінанси. Також хочеться відзначити достатньо простий інтерфейс програми, зрозуміти який було зовсім не складно. Велике дякую команді «Универсальной Системы Учета» за відмінне програмне забезпечення!


zhalish

Обмінний пункт «Жалиш»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відповідно до державних стандартів Республіки Казахстан, кожен обмінний пункт повинен бути обладнаний програмним забезпеченням. Нашій організації було досить непросто підібрати програму для обмінного пункту, яка б працювала згідно з вимогами Національного Банку. Потрібно зазначити, що різноманітних пропозицій на ринку інноваційних розробок велика кількість. Але ми зупинили свій вибір на Універсальній Системі Обліку. Зараз поясню чому.

По-перше, діяльність програмного забезпечення здійснюється у відповідності з усіма вимогами Національного Банку Республіки Казахстан;

По-друге, програма легко налаштовується до потреб нашого обмінного пункту. Наприклад, якщо ми здійснюємо операції з непопулярними валютами, то вони легко вносяться до бази;

По-третє, будь-який працівник, який має право доступу, може формувати як внутрішню звітність по роботі обмінного пункту, так і звіти державним органам, що не лише полегшує роботу, але й дозволяє уникнути неточностей. Широкий спектр фінансових інструментів, які можна налаштовувати, дозволяє тримати всі процеси під контролем та організує успішну діяльність пункту обміну валют.

З встановленням Універсальної Системи Обліку якість обслуговування в нашому обмінному пункті підвищилась, що нас дуже тішить. Якісний сервіс, який ми тепер надаємо нашим відвідувачам, приваблює нових клієнтів, що дозволить і надалі успішно розвивати бізнес. Ми зробили вірний вибір.. Універсальна Система Обліку – це запорука Вашого успішного розвитку!


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для прокату

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: