1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для рекламного агентства

На думку 635 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для рекламного агентства

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для рекламного агентства

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Вартість замовлення може розраховуватись самостійно, за наявним прайс-листом
    Розрахунок замовлення

    Розрахунок замовлення
  • Угоди, бланки, специфікація замовлень та багато іншого можуть формуватись автоматично
    Заповнення бланків

    Заповнення бланків
  • Ви отримаєте можливість легко контролювати усіх співробітників та їх роботу за кожним замовленням
    Контроль персоналу

    Контроль персоналу
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • До кожного із замовлень можна прикріпляти будь-які файли, наприклад, з макетом замовлення
    Вкладені файли

    Вкладені файли
  • Усі відділи взаємодіятимуть між собою як єдиний успішний механізм
    Зв’язок відділів

    Зв’язок відділів
  • Ви зможете з легкістю проаналізувати, які послуги найбільш затребувані
    Аналіз послуг

    Аналіз послуг
  • Система покаже статистику замовлень по кожному із клієнтів
    Звід по клієнтах

    Звід по клієнтах
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
    Кассы и счета

    Кассы и счета
  • Отчет покажет, кто из клиентов не полностью оплатил свои заказы
    Борги

    Борги
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Ваших менеджерів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю замовлень, запланованому та фактичному прибутку
    Аналіз працівників

    Аналіз працівників
  • Програма підкаже, які товари необхідно закупити
    Мінімум

    Мінімум
  • У будь-який момент, по будь-якому складу, Ви зможете дізнатись детальну інформацію по витратах, наявності та переміщенні кожного товару
    Складський облік

    Складський облік
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програмою можуть користуватися звичайні працівники рекламних агентств, компаній, продюсерських центрів та ін. Вона створена досить простою, з максимальним комфортом під час використання;
  • У числі основних переваг софту - робота з клієнтською базою, якість якої забезпечує SMS-розсилка та відстеження поточних завдань у режимі реального часу;
  • На введення документації витрачаються лічені миті, а багато форм та бланків поповнюються інформацією в автоматичному режимі;
  • Керівник отримує увесь необхідний масив інформації, аналітику, управлінські звіти, з яких можна зробити висновки стосовно стратегії розвитку організації та позбутися зайвих витрат;
  • Програма також займається бухгалтерією та складським обліком у рекламному агентстві. По відсутніх позиціях автоматично формується заявка на поповнення запасів на складі;
  • З допомогою системи можна контролювати продуктивність персоналу: заохочувати досягнення, нараховувати бонуси, застосовувати дисциплінарні міри;
  • В основі розрахунків по кожному із замовлень на виготовлення рекламної продукції - показники з прайс-листа. Їх можна змінити, доповнити перелік, внести нову послугу на визначений період часу та оцінити її затребуваність;
  • Програму для рекламного агентства вирізняє тотальний контроль над фінансовою активністю. Усі показники надсилаються керівникові: прибуток, витрати, борги клієнтів, рейтинг послуг, які користуються підвищеним попитом;
  • Софт можна налаштувати під конкретні потреби організації. Наприклад, здійснити інтеграцію з АТС;
  • Апаратні вимоги програми не змусять рекламне агентство у терміновому порядку закуповувати нові комп'ютери або наймати додаткового фахівця;
  • У програмі до кожної заявки можна прикріпити вкладення. Його об'єм необмежений. Це можуть бути зображення, особисті побажання та вимоги, інформація будь-якого іншого роду;
  • Зберігання файлів в електронній формі є досить вигідним. Статистику можна отримати у будь-яку мить;
  • Ефективність маркетингової стратегії можна визначити з допомогою стандартних інструментів, управлінських звітів, показників прибутку та витрат праці;
  • Дії кожного користувача рекламного агентства який увійшов до системи під індивідуальним логіном та особистим паролем, відстежуються у режимі реального часу;
  • Пробна версія програми розміщена на сайті УСО для безкоштовного завантаження. Також тут ви можете переглянути навчальне відео та прочитати відгуки.

Опис програмного забезпечення

Сучасну рекламну сферу досить складно уявити без передових технологій, де кожен інструмент відповідає духові часу та зазирає у майбутнє. Тому, багато структур бажають розвиватися за принципами автоматизації, щоб мати можливість відповідати новітнім тенденціям. Програма для рекламного агентства здатна забезпечити помітну перевагу у досить конкурентному середовищі, де кожна дрібничка має вирішальне значення% оперативний розрахунок замовлення, заповнення документів, робота з клієнтом, якість рекламних послуг та ін.

Програмісти "Універсальної Системи Обліку" (УСО) володіють необхідним досвідом та професійними навичками для створення максимально корисного програмного забезпечення. Використовувати його можуть рекламні агентства, компанії, відділи у великих медіа-групах. Додаток адаптивний. Вже на етапі виробництва його функціонал можна поповнити саме тими опціями, без яких ви не можете собі уявити керування підприємством. Але навіть у стандартному варіанті, програма відчиняє широке коло можливостей.

Робота вибудовується навколо клієнтської бази. Для кожного замовника рекламного агентства створюється окрема картка, до якої можна внести інформацію будь-якого роду: контактні дані, адреси, вимоги та побажання. Деякі дані можна оформити як вкладення. У програмі можна назначити план робочих заходів з визначеним клієнтом або ж перенести файл до категорії виконаних. Під час прийому замовлення, програма автоматично підраховує вартість послуг, орієнтуючись на показники, які внесені до бази з прайс-листа.

Програма отримала низку схвальних відгуків. На даний момент, не одне рекламне агентство гідно оцінило скромний дизайн додатку, набір штатних операцій, продуктивність та додаткові опції. Деякі з них доступні виключно за індивідуальним замовленням. Наприклад, телефонія. Якщо інтегрувати програму з АТС, то можна уже у момент дзвінка отримати повне уявлення про клієнта, знати про його вимоги, звертатися до нього на ім'я-по-батькові, підняти статистику за попереднім співробітництвом або озвучити статус поточного завдання.

Не таємниця, що серед рекламних агентств, лідерами стають саме ті, хто вміє контактувати з клієнтами та залучати нових. Саме опція надсилання SMS-сповіщень сприяє побудові діалогу з замовником. Їх можна надіслати групі замовників або конкретній особі. Очевидно, що програма відстежує на лише фінансовою активність організації, але й продуктивність персоналу. З даних звітів можна почерпнути значну кількість аналітичних відомостей про ефективність співробітників, найвигідніші послуги, завдання та неліквідні позиції.

Також, додаток дозволяє здійснювати складський облік: приймати матеріали, списувати, надсилати на виробництво. Якщо якась із позицій закінчується, то система автоматично сформує заявку на поповнення запасів складу організації. Таким чином можна уникнути періоду простою. Софт не позбавить вашу організацію всіх проблем, якими переповнений рекламний ринок, але він надасть повний набір інструментів, які піднімуть ефективність організації. З усіх питань можна звернутися до ІТ-фахівців УСО. Рекомендуємо завантажити пробну версію з нашого сайту та оцінити якість виконання, функціональність та швидкодію.

Зовнішній вигляд програми

Програма для рекламного агентства

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму для рекламного агентства

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для рекламного агентства

Програмою можуть користуватись:

  • Рекламне агентство

    Рекламне агентство
  • Друкарня

    Друкарня
  • Медіа-компанія

    Медіа-компанія
  • Виробнича компанія

    Виробнича
    компанія
  • Торгівельна компанія

    Торгівельна компанія
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму для рекламного агентства

abulhair

Стоматологічна клініка «Dr. Абулхаир &Со»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка

Стоматологічна клініка «Dr. Абулхаир &Со» висловлює велику вдячність "Системі обліку" за їх плідну роботу зі створення та розробки USU.

Можливості даної програми дозволили нашій клініці вирішити велику кількість завдань з автоматизації процесу створення баз даних пацієнтів, обліку відвідувань, надходження коштів, витрат лікарських препаратів, ведення карти пацієнта, вона здатна враховувати всю внутрішню бухгалтерію. Програма дозволила охопити майже всі питання для оптимізації роботи у стоматологічній клініці.

З появою даної програми у нашій клініці стало зручно працювати! Програма достатньо зручна та зрозуміла в користуванні.

USU грає дуже важливу роль у роботі нашої стоматології!

Ми дякуємо співробітникам Вашої компанії за професійне обслуговування та сподіваємось на подальшу взаємовигідну співпрацю.

З повагою Директор Абулхаірова Б.Н.


aurora

TOВ Торговий дім «Аврора»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Керівництво та колектив компанії висловлює Вам вдячність за надання якісних послуг та професійного ставлення до підтримки та обслуговування програми «Керування фінансами».

Наша компанія досить вимогливий клієнт. Це пов’язано із швидкими темпами зростання нашої компанії та високим рівнем відповідальності перед нашими замовниками та постачальниками, тому серед головних вимог по обслуговуванню програмного забезпечення знаходиться професіоналізм, надійність, бажання почути та зрозуміти наші потреби - в колективі компанії ми знайшли такого партнера. Служба технічної підтримки працює чітко, по кожній заявці ми отримуємо зворотній зв’язок, швидке та якісне виконання поставлених нами цілей.

Бажаємо успішного розвитку та досягнення нових вершин у бізнесі.


kurakova

ПП Куракова О.Н.

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка.

Хочемо висловити велику вдячність "ПП Акулов М.М." і його команді за допомогу в організації бізнесу, а саме за адаптацію програми USU до роздрібної торгівлі одягом.

На сьогодні, на ринку програмного забезпечення представлена велика кількість варіантів супроводу бізнесу, але всі вони або дорого коштують, або не володіють необхідною функціональністю і потребують значного допрацювання, що також впливає на фінальну вартість та термін запуску проекту.

Ми обрали саме USU у зв’язку з цілою низкою причин, а саме:

1) демократична ціна.

2) прозорість розрахунків.

3) можливість випробувати демо-версію продукту.

4) висока швидкість запуску проекту на етапах від вибору продукту до повноцінного запуску проекту (менше 5 днів.)

Відмінність від багатьох програмних продуктів, представлених на ринку, дане ПЗ достатньо гнучке до вимог користувача і дозволяє налаштувати майже будь-який аспект відповідно до особливостей бізнесу. Також, до позитивів можна віднести відсутність вимог до використання спец. обладнання. Окремо хочеться подякувати за блискавичну реакцію тех. підтримки на запити.

Бажаємо вашій команді процвітання та нових професійних успіхів!!

З повагою,

Приватний підприємець Куракова Ольга Николаевна.


makin

Клінінгова Компанія «Мадам»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Наша компанія вперше звернулась до ПП "Акулов Микола Миколайович", розробника програми УСО, у червні 2017 року. Нам потрібна була програма для ведення малого бізнесу - нового для нас. Підприємство будь-якого розміру, навіть дуже маленьке, потребує, як мінімум, базового обліку та контролю руху грошових коштів, обліку витрат та прибутків. Нам потрібно було, в умовах сучасного часу, систематизувати нашу роботу, яка містить в собі облік витратних матеріалів, облік послуг, базу клієнтів, терміни виконання робіт і т.д. Усе це ми знайшли в програмі УСО від розробника ПП "Акулов". Можна було б скоротити статтю витрат, зокрема на придбання цієї програми, але неправильні управлінські рішення стали б результатом роботи з використанням старих методів. Ми б втрачали значну кількість часу на заповнення журналів, на облік допоміжних засобів. Оцінивши можливі варіанти реалізації поставлених завдань Компанія "Мадам" зупинила свій вибір на розробці ПП Миколи Акулова: Універсальна Система Обліку – Автоматизації роботи хімчистки. Ця програма дозволила реалізувати облік прибутків та витрат, контроль виконання замовлень, контроль роботи працівників по кожному із замовлень. Дозволяє реалізувати облік та аналіз наданих послуг за будь-який період роботи кожного з підрозділів окремо та всього підприємства в цілому

Нам здавалось, що найбільш важливими для нашої Компанії є фінансові звіти. З­­ їх допомогою ми здійснюємо контроль кількості готівки в касі, кількості грошових засобів, отриманих від замовників по кожному із замовлень. Тут враховано все - пенсіонери, студенти, бонусні програми. Нам дуже сподобалась функція смс-розсилок, за допомогою яких можна повідомляти клієнтів про заплановані знижки, про стан замовлень, тобто спілкуватися зі своїми клієнтами без посередників.

Дякуємо колективу розробників Універсальної Системи Обліку за якісно виконану реалізацію та інтеграцію ПЗ Автоматизація роботи хімчистки.

З повагою, Клінінгова Компанія «Мадам»


maria

Ательє «Maria-Style»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу ательє «Maria-Style»


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для рекламного агентства

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: