1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для рекламного агентства

На думку 635 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для рекламного агентства

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для рекламного агентства

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Вартість замовлення може розраховуватись самостійно, за наявним прайс-листом
    Розрахунок замовлення

    Розрахунок замовлення
  • Угоди, бланки, специфікація замовлень та багато іншого можуть формуватись автоматично
    Заповнення бланків

    Заповнення бланків
  • Ви отримаєте можливість легко контролювати усіх співробітників та їх роботу за кожним замовленням
    Контроль персоналу

    Контроль персоналу
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • До кожного із замовлень можна прикріпляти будь-які файли, наприклад, з макетом замовлення
    Вкладені файли

    Вкладені файли
  • Усі відділи взаємодіятимуть між собою як єдиний успішний механізм
    Зв’язок відділів

    Зв’язок відділів
  • Ви зможете з легкістю проаналізувати, які послуги найбільш затребувані
    Аналіз послуг

    Аналіз послуг
  • Система покаже статистику замовлень по кожному із клієнтів
    Звід по клієнтах

    Звід по клієнтах
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
    Кассы и счета

    Кассы и счета
  • Отчет покажет, кто из клиентов не полностью оплатил свои заказы
    Борги

    Борги
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Ваших менеджерів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю замовлень, запланованому та фактичному прибутку
    Аналіз працівників

    Аналіз працівників
  • Програма підкаже, які товари необхідно закупити
    Мінімум

    Мінімум
  • У будь-який момент, по будь-якому складу, Ви зможете дізнатись детальну інформацію по витратах, наявності та переміщенні кожного товару
    Складський облік

    Складський облік
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програмою можуть користуватися звичайні працівники рекламних агентств, компаній, продюсерських центрів та ін. Вона створена досить простою, з максимальним комфортом під час використання;
  • У числі основних переваг софту - робота з клієнтською базою, якість якої забезпечує SMS-розсилка та відстеження поточних завдань у режимі реального часу;
  • На введення документації витрачаються лічені миті, а багато форм та бланків поповнюються інформацією в автоматичному режимі;
  • Керівник отримує увесь необхідний масив інформації, аналітику, управлінські звіти, з яких можна зробити висновки стосовно стратегії розвитку організації та позбутися зайвих витрат;
  • Програма також займається бухгалтерією та складським обліком у рекламному агентстві. По відсутніх позиціях автоматично формується заявка на поповнення запасів на складі;
  • З допомогою системи можна контролювати продуктивність персоналу: заохочувати досягнення, нараховувати бонуси, застосовувати дисциплінарні міри;
  • В основі розрахунків по кожному із замовлень на виготовлення рекламної продукції - показники з прайс-листа. Їх можна змінити, доповнити перелік, внести нову послугу на визначений період часу та оцінити її затребуваність;
  • Програму для рекламного агентства вирізняє тотальний контроль над фінансовою активністю. Усі показники надсилаються керівникові: прибуток, витрати, борги клієнтів, рейтинг послуг, які користуються підвищеним попитом;
  • Софт можна налаштувати під конкретні потреби організації. Наприклад, здійснити інтеграцію з АТС;
  • Апаратні вимоги програми не змусять рекламне агентство у терміновому порядку закуповувати нові комп'ютери або наймати додаткового фахівця;
  • У програмі до кожної заявки можна прикріпити вкладення. Його об'єм необмежений. Це можуть бути зображення, особисті побажання та вимоги, інформація будь-якого іншого роду;
  • Зберігання файлів в електронній формі є досить вигідним. Статистику можна отримати у будь-яку мить;
  • Ефективність маркетингової стратегії можна визначити з допомогою стандартних інструментів, управлінських звітів, показників прибутку та витрат праці;
  • Дії кожного користувача рекламного агентства який увійшов до системи під індивідуальним логіном та особистим паролем, відстежуються у режимі реального часу;
  • Пробна версія програми розміщена на сайті УСО для безкоштовного завантаження. Також тут ви можете переглянути навчальне відео та прочитати відгуки.

Опис програмного забезпечення

Сучасну рекламну сферу досить складно уявити без передових технологій, де кожен інструмент відповідає духові часу та зазирає у майбутнє. Тому, багато структур бажають розвиватися за принципами автоматизації, щоб мати можливість відповідати новітнім тенденціям. Програма для рекламного агентства здатна забезпечити помітну перевагу у досить конкурентному середовищі, де кожна дрібничка має вирішальне значення% оперативний розрахунок замовлення, заповнення документів, робота з клієнтом, якість рекламних послуг та ін.

Програмісти "Універсальної Системи Обліку" (УСО) володіють необхідним досвідом та професійними навичками для створення максимально корисного програмного забезпечення. Використовувати його можуть рекламні агентства, компанії, відділи у великих медіа-групах. Додаток адаптивний. Вже на етапі виробництва його функціонал можна поповнити саме тими опціями, без яких ви не можете собі уявити керування підприємством. Але навіть у стандартному варіанті, програма відчиняє широке коло можливостей.

Робота вибудовується навколо клієнтської бази. Для кожного замовника рекламного агентства створюється окрема картка, до якої можна внести інформацію будь-якого роду: контактні дані, адреси, вимоги та побажання. Деякі дані можна оформити як вкладення. У програмі можна назначити план робочих заходів з визначеним клієнтом або ж перенести файл до категорії виконаних. Під час прийому замовлення, програма автоматично підраховує вартість послуг, орієнтуючись на показники, які внесені до бази з прайс-листа.

Програма отримала низку схвальних відгуків. На даний момент, не одне рекламне агентство гідно оцінило скромний дизайн додатку, набір штатних операцій, продуктивність та додаткові опції. Деякі з них доступні виключно за індивідуальним замовленням. Наприклад, телефонія. Якщо інтегрувати програму з АТС, то можна уже у момент дзвінка отримати повне уявлення про клієнта, знати про його вимоги, звертатися до нього на ім'я-по-батькові, підняти статистику за попереднім співробітництвом або озвучити статус поточного завдання.

Не таємниця, що серед рекламних агентств, лідерами стають саме ті, хто вміє контактувати з клієнтами та залучати нових. Саме опція надсилання SMS-сповіщень сприяє побудові діалогу з замовником. Їх можна надіслати групі замовників або конкретній особі. Очевидно, що програма відстежує на лише фінансовою активність організації, але й продуктивність персоналу. З даних звітів можна почерпнути значну кількість аналітичних відомостей про ефективність співробітників, найвигідніші послуги, завдання та неліквідні позиції.

Також, додаток дозволяє здійснювати складський облік: приймати матеріали, списувати, надсилати на виробництво. Якщо якась із позицій закінчується, то система автоматично сформує заявку на поповнення запасів складу організації. Таким чином можна уникнути періоду простою. Софт не позбавить вашу організацію всіх проблем, якими переповнений рекламний ринок, але він надасть повний набір інструментів, які піднімуть ефективність організації. З усіх питань можна звернутися до ІТ-фахівців УСО. Рекомендуємо завантажити пробну версію з нашого сайту та оцінити якість виконання, функціональність та швидкодію.

Зовнішній вигляд програми

Програма для рекламного агентства

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму для рекламного агентства

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для рекламного агентства

Програмою можуть користуватись:

  • Рекламне агентство

    Рекламне агентство
  • Друкарня

    Друкарня
  • Медіа-компанія

    Медіа-компанія
  • Виробнича компанія

    Виробнича
    компанія
  • Торгівельна компанія

    Торгівельна компанія
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму для рекламного агентства

cargo

Транспортна компанія «КаргоТрансСервис»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Приватне підприємство «КаргоТрансСервис» на ринку вантажоперевезень вже з 2007 року, спочатку не було необхідності в постійному обліку та систематизації бази даних, але при великих завантаженнях та обсягах, ми зрозуміли, що не можемо впоратись і починається плутанина в документах та відбувається втрата потенційних клієнтів. На цьому етапі ми усвідомили, що потрібно оптимізувати свій бізнес і нам потрібна CRM-система.

Ми почали пошуки програмного забезпечення, яке допоможе нам слідкувати за замовленнями, бюджетом та клієнтами. Серед багатьох варіантів у пошуковому результаті нам здалась особливо привабливою пропозиція програми УСО (Універсальна Система Обліку), познайомившись з демо-версією та відео навчанням, ми зрозуміли, що це саме те, що нам потрібно. Своєю чергою, програма володіє низкою переваг - це досить приваблива ціна, підхід до обслуговування, недорогі додаткові години обслуговування, безготівкова форма оплати, привітні та тактовні програмісти. Програма має достатньо простий, інтуїтивний інтерфейс, ніколи не вилітає, не займає багато часу для заповнення форм. Рекомендую усім, хто бажає підвищити рівень обслуговування та бажає слідкувати за клієнтами та фінансовими потоками.

Директор: Шаріпенко Д.О.


ind_chistoty

Хімчистка «Индустрия чистоты»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


«Индустрия чистоты» дякує розробникам програмного забезпечення USU для хімчисток та пралень.

Назва програми – Універсальна Система Обліку – цілком виправдовує себе.

Програма охоплює всі питання, які можуть виникнути в ході роботи хімчистки. Полегшує і те, що враховуються усі моменти - від витрат хімії та миючих засобів до можливості смс-повідомлення клієнтів. Після внесення прайс листів та тарифів, програма розраховує вартість замовлення, може нарахувати заробітну платню та ін., що значно полегшує нашу працю.

Програма справді універсальна, адже розробник, створивши основну базу програми, готовий адаптувати її під підприємство по технічному завданню.

Програма, в цілому, зручна та зрозуміла . Вона здатна враховувати всю внутрішню бухгалтерію підприємства, формувати статистичні звіти, дозволяє працювати в мережі кільком робітникам.

Хороший, продуманий продукт, який, за правильного використання, дає потрібний результат.

ПП «Индустрия чистоты» дякує розробникам програмного забезпечення за виконану роботу і сподівається на подальшу співпрацю.


mir

ТОВ «МИР-5»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


На початку 2017 року ТОВ "МИР-5" прийняло рішення про необхідність оптимізації бізнес-процесу і підвищення продуктивності праці співробітників нашої компанії. З цією метою було обрано програму «УСО – Універсальна Система Обліку».

Під час вибору постачальника даної програми ми проаналізували рішення кількох компаній та зупинили свій вибір на програмі «УСО – Універсальна Система Обліку». Наше рішення було обумовлено тим фактором, що програма «УСО» володіє найбільш розвиненою функціональністю в порівнянні з аналогічними програмами, існуючими на ринку, окрім того, запропоновані наочні звіти та функції програми повністю відповідали нашим вимогам.

Не менш важливим фактором була велика кількість позитивних відгуків про роботу даної програми, а також оптимальне співвідношення ціни та високої якості.

Перші результати запровадження системи втілили наші очікування в реальність: вирішено багато проблем, які існували за відсутності автоматизованого обліку. Після запровадження нової системи ключові бізнес-процеси стали більш "прозорими", з’явилась можливість реально керувати підприємством: скорочені витрати на придбання товарно-матеріальних цінностей, завдяки можливості раціонального розрахунку необхідності певних товарів. А також вдалось звільнити деякі матеріальні засоби з раніше закуплених товарів шляхом їх переміщення між підрозділами нашої компанії.

Ми дякуємо співробітникам Вашої компанії за професійне обслуговування та сподіваємось на подальшу взаємовигідну співпрацю.

Директор ТОВ «МИР-5» Миронюк И.Н.


redraft

Виробничо-торгівельна фірма «Redraft»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Виробничо-торгівельна фірма «Redraft» - спеціалізована дизайн-студія по розробці та виготовленню професійного спортивного одягу. Серед наших клієнтів є як великі клуби, федерації, асоціації, так і невеликі команди. Працюючи на підприємстві повного циклу, ми не можемо поділяти наших клієнтів на великих і малих. Тому ведення виробничого процесу за великого різноманіття замовлень стає дуже складною справою.

Кілька років тому було прийнято рішення замінити усталену систему обліку більш універсальним та розширюючим можливості продуктом. Після довгих пошуків ми зупинились на Універсальній Системі Обліку. На фоні інших програм, вона здалась найбільш гнучкою та такою, що відповідає нашим потребам. Після консультації зі спеціалістами, ми оцінили привабливість у ціновому сегменті.

Повномасштабна робота зі створення програми тривала понад один рік. Модуль за модулем, ми писали, тестували, вносили корективи та з’єднували їх один з одним. Результат такої кропіткої роботи - повноцінний продукт, який дає можливість повністю здійснювати увесь виробничо-фінансовий облік діяльності підприємства.

Величезна вдячність терпінню працівників USU. Їх професіоналізм дозволив втілити нашу ідею в життя. Звісно, немає меж для досконалості. Виникає потреба в подальшій реалізації нових ідей, і тут нам допомагає технічна підтримка, яку надає USU.

На сьогодні, ми володіємо відмінним програмним продуктом, створеним силами наших фахівців та фахівців USU.

Дякую Вам за співпрацю. Бажаємо Вам більше нових клієнтів та не забувати про старих.

З повагою, керівник ВТФ «Redraft»

Красножен Ольга Александровна


softproduct

Оптика «Центр Линз»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Наш центр лінз став клієнтом ПП "Універсальна Система Обліку" у 2013 році. На той момент ми лише планувати відкриття та шукали якісну програму для керування підприємством, яка б відповідала усім нашим вимогам. Від самого початку ми переконались, що зробили правильний вибір системи та розробника. Спочатку нам сподобалась відсутність абонентської плати за технічне обслуговування, а також можливість індивідуальних доопрацювань та простота інтерфейсу програми Універсальна Система Обліку. Однак, розпочавши роботу з ПП "УСУ", ми, в результаті, отримали значно більше того, на що розраховували на початку.

Програмісти ПП "Універсальна Система Обліку" з великим професіоналізмом підійшли до вирішення наших проблем.

Завдяки роботі команди професіоналів, ми отримали наступні можливості:

  • Зручний в користуванні довідник клієнтів, куди ми можемо вносити будь-яку інформацію та номери телефонів. Тепер ми завжди зможемо знайти будь-яку людину з нашого списку;
  • Стало зручно знаходити боржників та боротися із заборгованістю;
  • Ми можемо виставляти рахунок клієнтові по будь-якому з декількох прайс-листів, які введені у нашу систему. Це пришвидшило роботу адміністратора та дозволило нам інтегрувати зручну систему знижок;
  • Для прийому імпортних матеріалів ми зараз не витрачаємо багато часу для перевірки проводки та обліку всіх додаткових витрат. Програма УСО усе робить автоматично і відразу формує собівартість;
  • Будь-які бланки з внутрішньої та зовнішньої звітності ми можемо заповняти та роздруковувати з програми, витрачаючи на це мінімальний час;

Керівник ПП Soft Product отримав можливість самостійно створювати в програмі будь-які звіти та бачити ефективність роботи різних працівників фірми, рентабельність тих чи інших послуг, найперспективніших клієнтів та суму, яку вони витратили на наші послуги.

Іншими словами, команда професіоналів ПП "Універсальна Система Обліку" зробила для нас значно більше ніж ми планували. Можливості УСО справді безмежні Вона дозволила нам легко контролювати кожну нашу дію та працювати над помилками, оцінювати ефективність різних видів реклами та підвищити якість наших послуг.

Ми дуже вдячні колективу ПП "Універсальна Система Обліку" і бажаємо цій фірмі процвітання та подальших успіхів.


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для рекламного агентства

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: