1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для сервісного центру

На думку 437 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для сервісного центру

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для сервісного центру

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • З’явиться можливість контролювати кожну заявку як за виконанням, так і за оплатою
    Замовлення

    Замовлення
  • Кожну річ, яку віддають у ремонт, можна буде фотографувати, а зображення автоматично додаватиметься у бланки
    Фото з камери

    Фото з камери
  • Угода та різноманітні бланки можуть заповнюватись автоматично, заощаджуючи ваш робочий час
    Заповнення бланків

    Заповнення бланків
  • До кожного із замовлень можна легко прикріплювати пов’язані важливі файли
    Вкладені файли

    Вкладені файли
  • Окрім обліку ремонту, також береться до уваги функціонал продажу супровідних товарів та використання витратних матеріалів
    Продажі товару

    Продажі товару
  • Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом
    Куб продажів

    Куб продажів
  • Статистика покаже вам дані за залишеними та сплаченими заявками по ваших співробітниках
    Статистика робіт

    Статистика робіт
  • Відрядна заробітна платня працівників може розраховуватися автоматично
    Розрахування заробітної платні

    Розрахування
    заробітної платні
  • Ваших працівників можна легко порівняти за кількістю послуг та фактичному прибутку
    Аналіз працівників

    Аналіз
    працівників
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика
    платежів
  • Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
    Каса та рахунки

    Каса та рахунки
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Програма підкаже, які товари необхідно закупити
    Мінімум

    Мінімум
  • Статистика продажів допоможе знайти товари, що користуються найбільшим попитом
    Продажі

    Продажі
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення вартості послуг - можливостей маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програма для сервісного центру обладнана інтуїтивно зрозумілим меню функцій, яке додатково оснащене спливаючими підказками;
  • Можна здійснювати конвертацію файлів різного формату. Це дозволяє імпортувати у програму для сервісного центру дані у різноманітних форматах, а також експортувати їх. Таким чином, утиліта може прочитати файли у форматі Excel;
  • Програма для сервісного центру полегшує контроль роботи з використанням аналітичних інструментів;
  • Утиліта допоможе швидко та ефективно знайти будь-яку необхідну інформацію;
  • Усі дії всередині додатку високо-оптимізовані та виключають зайві рухи;
  • Програма для сервісного центру допоможе покращити імідж компанії у клієнтському середовищі за рахунок зросту ефективності послуг, що надаються, які обробляються в автоматизованому режимі;
  • Нарахування та розрахування заробітної платні у програмі для сервісного центру до такої міри універсальні, що можна опрацьовувати будь-який вид винагородження за роботу. Так, додаток опрацьовує відрядно-преміальну, фіксовану, залежну від відсотків та від кількості відпрацьованих годин, заробітну платню;
  • Контроль дій персоналу стає справді тотальним. Програма для сервісного центру реєструє абсолютно усі дії працівників у програмі, з вказанням оператора, часу та місця дії;
  • Надзвичайно простий та зручний інтерфейс додатка допоможе підвищити ефективність та швидкодію персоналу;
  • Програма для сервісного центру обладнана функціоналом управлінського обліку. Софт збере статистику та здійснить аналіз, після цього, утиліта самостійно сформує графіки та діаграми, які в наочній та простій формі покажуть сильні та слабкі сторони компанії, перспективи росту та потенційно "просідаючі" галузі;
  • З допомогою наочних статистичних звітів Ви зможете ефективно планувати подальші дії, спираючись на відомості звітів по фінансах;
  • Програма для сервісного центру допоможе у побудові ефективно працюючої системи стимуляції праці на підприємстві. Можна навіть надати результативності та ефективності роботи кількісні показники;
  • Софт робить комфортні умови для здійснення ремонту за використання програми автоматизації;
  • Програма для сервісного центру може додатки "шапку" з логотипу компанії та її контактних даних на усі документи, які розробляються у додатку;
  • Передбачене групування інформації за потрібними критеріями;
  • Висока надійність збереження та обробки інформації;
  • Програма для сервісного центру оснащена спеціально розробленим плаваючим меню для відкриття іще більшої кількості можливостей ПЗ;
  • Утиліта зберігає інформацію за усі періоди. Можна отримати доступ до будь-якого замовлення, виконаного або до того, що іще знаходиться у процесі виконання;
  • Утиліта відрізняється високою надійністю, діє коректно та не збоїть;
  • Програма для сервісного центру показує динаміку розвитку справ на підприємстві, керівництво завжди може бути у курсі справ. Оптимізація виходить на новий рівень за рахунок автоматизації усіх робочих процесів;
  • Відстеження роботи персоналу виходить на максимально можливий рівень;
  • Програма для сервісного центру зможе навіть зареєструвати поломку обладнання;
  • Робіть вибір на користь ПЗ від Універсальної Системи Обліку і Ваші справи різко підуть у гору.

Опис програмного забезпечення

Програма для сервісного центру – це унікальна розробка компанії Універсальна Система Обліку (далі називатиметься УСО). УСО - це розробник спеціалізованого ПЗ для здійснення будь-якого можливого обліку в організаціях майже усіх галузей народного господарства. Величезний досвід розробки програмних продуктів надає УСО вагому перевагу перед конкуруючими організаціями.

Програма для сервісного центру - одна з найкращих розробок, яка увібрала в себе весь досвід попередніх програмних продуктів. Щоб не бути голослівним, ми перерахуємо основні переваги програми для сервісного центру перед альтернативними утилітами.

Програмі, як і комп'ютеру в цілому, властива висока точність розрахунків, відсутність помилок через неуважність, а також висока продуктивність праці. Дані, які обробляються програмою, вносяться до системи та надійно зберігаються там.

Програма для сервісного центру від УСО володіє відмінно оптимізованою системою реєстрації та обробки клієнтських запитів. У зв'язку з тим, що усі дані зберігаються у формі електронного документу, користувачеві забезпечується безпроблемний та швидкий доступ до інформації.

Програма для сервісного центру - це універсальний помічник для оформлення документації. Утиліта для роботи з сервісним центром може створювати та обробляти акти прийому/передачі, талони на сервісне обслуговування та гарантію, документи про технічний стан, квитанції про оплату та інше.

Програма для сервісного центру допоможе зробити контроль виконання сервісних зобов'язань тотальним. Фінансова звітність знаходитиметься під суворим наглядом. Виробничий процес стає іще ефективнішим, адже усі відомості об'єднані у спільну базу даних.

Іще однією вигідною відмінністю програми для сервісного центру є відсутність необхідності внесення абонентської плати. Ви здійснюєте оплату лише один раз під час придбання ліцензійної версії програми. Відсутні критичні оновлення та нескінченний термін користування. Придбав один раз - користуєшся завжди. Така програма згодиться будь-якому сервісному центру.

Завантаження програми для сервісного центру здійснюється з ярлика на робочому столі. Далі, оператор вводить індивідуальний логін та пароль для допуску у систему. Варто зазначити, що кожному окремому операторові можна присвоювати різноманітний рівень доступу до перегляду та внесення змін до бази даних. Таким чином, керівник володітиме всією повнотою інформації, у той час як звичайні співробітники не зможуть, наприклад, переглядати фінансові звітність або дані бухгалтерського обліку.

Такий розподіл повноважень досить корисний для великих компаній, де працює величезна кількість співробітників. Кожній групі працівників Ви зможете визначити свій, обміркований перелік повноважень. У цьому, програмі для сервісного центру немає рівних!

Програма для сервісного центру допоможе уникнути плутанини під час роботи з інформацією. Софт зберігає усі дані так, що, за необхідності можна дістати інформацію з архіву.

Удосконалена система пошуку допоможе знайти клієнта за ключовим словом, за номерами замовлень або навіть за окремою особливістю замовлення. Такий пошук значною мірою заощадить Ваш час. Програма для сервісного центру розподіляє заявки за рівнем терміновості, за розміром або ж за будь-яким обраним критерієм.

Зовнішній вигляд програми

Програма для сервісного центру

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму для сервісного центру

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для ремонту

Програмою можуть користуватись:

  • Сервісний центр

    Сервісний центр
  • Ательє-майстерня

    Ремонтне ательє
  • Майстерня

    Майстерня
  • Торгівельно-сервісна фірма

    Торгівельно-сервісна
    фірма
  • Виїзний ремонт

    Виїзний ремонт
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму для сервісного центру

sw_service

Сервісний центр «SW Service»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку.Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу сервісного центру з ремонту швейцарських годинників "SW Service"


compshop

Ремонтна майстерня «Compshop»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу ремонтної майстерні «Compshop»


avrora

Компанія «Аврора Холдинг»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Підприємству потрібне було просте та нескладне в освоєнні програмне забезпечення з можливістю гнучких налаштувань для подальшого розширення функціоналу. Після моніторингу комп’ютерних програм, існуючих на ринку програмного забезпечення, саме програма "керування фінансами" максимально задовольняла вищеописані вимоги. Також можна відзначити наявність більшості необхідних інструментів для роботи та обліку вже у стандартній версії програми та простоту у використанні.

Компанія висловлює щиру вдячність колективу розробників USU за надання якісних та професійних послуг.


bbnura

Медична компанія «B.B. Nura»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Наша компанія вже понад один рік використовує програму УСО - Універсальна Система Обліку для обліку лікарських засобів та виробів медичного призначення. За весь час роботи з програмою УСО у нас немає жодних скарг.

Програма УСО являє собою зручний інтерфейс з обліку запасів на складі. Дозволяє враховувати витрати медикаментів та виробів медичного призначення, як в кількісному, так і в грошовому вираженні. Також, ця програма зручна для створення внутрішньої фінансової звітності.


chistota

Хімчистка «Центр Чистоты»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


ПП Акулову Миколі Миколайовичу

Шановний Микола Миколайович, стосовно роботи програмного забезпечення Автоматизації роботи хімчистки.

Виклики, які стоять перед бізнесом сьогодні, особливо у сфері обслуговування, змушують підприємства швидко реагувати на зовнішні фактори, чітко виконувати усі внутрішні процедури та бізнес-процеси, постійно підвищувати якість обслуговування.

Робота в умовах постійної конкурентної боротьби на ринках з великою кількістю гравців змушує підприємства жорстко контролювати якість послуг, пропонувати своїм замовниками все нові та нові сервіси, чітко контролювати своєчасність надання послуг та враховувати зворотній зв’язок від клієнтів.

Окрім всього іншого, робота у сфері обслуговування передбачає проведення регулярних рекламних кампаній, акцій, бонусних програм, програм лояльності.

Підприємство будь-якого розміру, навіть дуже маленьке, потребує, як мінімум, базового обліку та контролю руху грошових коштів, обліку витрат та прибутків.

Задля успішного ведення бізнесу в таких умовах, підприємству необхідний інструментарій, що дозволятиме реалізувати увесь необхідний функціонал та при цьому мати можливість до його нарощення, введення нових видів продуктів або послуг, не реалізованих у стандартних реалізаціях програмного забезпечення. Робота з використанням старих методів, ведення обліку в журналах призведе до втрати великої кількості часу на здійснення контролю та керування підприємством, а також це загрожує виникненням великої кількості помилок як під час заповнення звітних документів, так і під час їх перевірки, що може призвести до неправильних управлінських рішень.

Для хімчистки "Центр Чистоти", окрім всього іншого, важливим фактором під час вибору ПЗ була можливість локалізації ПЗ, а саме формування квитанції українською мовою з використанням української валюти та актуальної адреси пунктів прийому та ін.

Оцінивши можливі варіанти реалізації поставлених завдань, "Центр Чистоти" зупинив свій вибір на розробці ПП Миколи Акулова: Універсальна Система Обліку – Автоматизації роботи хімчистки.

Універсальна Система Обліку дозволила реалізувати облік прибутків та витрат, контроль виконання замовлень, контроль роботи працівників по кожному із замовлень. Дозволяє реалізувати облік та аналіз наданих послуг за будь-який період роботи кожного з підрозділів окремо та всього підприємства в цілому.

Найбільш важливими для хімчистки "Центр Чистоти" є фінансові звіти. З їх допомогою ми здійснюємо контроль кількості грошей в касі, кількість грошових засобів, прийнятих від замовників по кожному із замовлень, контроль праці кожної каси, в тому числі готівковий та безготівковий розрахунок для кожного із пунктів прийому, контроль інкасації грошових засобів.

Окремо хочеться звернути увагу на швидкість розгортання програмного комплексу та професіоналізм команди під час інтеграції ПЗ. Процес реалізації повністю працездатного робочого місця приймальника, включаючи встановлення ПЗ та проведення інструктажу, від моменту оплати, займає 1 робочий день. Такий підхід до роботи дозволяє економити грошові кошти на етапах екстенсивного розвитку бізнесу.

Гнучка система формування бази послуг та прайс-листів дозволяє створити диференційовані ціни для різного рівня клієнтів (VIP, пенсіонери, студенти), застосовувати бонусні програми до замовників та відслідковувати їх використання.

Функціонал СМС інформування та розсилки дозволяє вчасно та адресно повідомити клієнта про стан замовлення або про акції, нові послуги, бонусні програми та інше. Цінність цього функціоналу полягає у можливості безпосереднього спілкування зі своїми реальними клієнтами без посередників у вигляді реклами в інтернеті, пресі, реклами на вивісках чи біг-бордах. З такого роду інформуванням "Центр Чистоти" може бути впевненим, що його клієнти точно отримають потрібну інформацію.

Дякуємо колективу розробників Універсальної Системи Обліку за якісно виконану реалізацію та інтеграцію ПЗ Автоматизація роботи хімчистки.

З повагою

Хімчистка «Центр Чистоты»

в обличчі ФО-П Київської Олени Валеріївни.


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для сервісного центру

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: