1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для сервісного центру

На думку 437 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для сервісного центру

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для сервісного центру

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • З’явиться можливість контролювати кожну заявку як за виконанням, так і за оплатою
    Замовлення

    Замовлення
  • Кожну річ, яку віддають у ремонт, можна буде фотографувати, а зображення автоматично додаватиметься у бланки
    Фото з камери

    Фото з камери
  • Угода та різноманітні бланки можуть заповнюватись автоматично, заощаджуючи ваш робочий час
    Заповнення бланків

    Заповнення бланків
  • До кожного із замовлень можна легко прикріплювати пов’язані важливі файли
    Вкладені файли

    Вкладені файли
  • Окрім обліку ремонту, також береться до уваги функціонал продажу супровідних товарів та використання витратних матеріалів
    Продажі товару

    Продажі товару
  • Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом
    Куб продажів

    Куб продажів
  • Статистика покаже вам дані за залишеними та сплаченими заявками по ваших співробітниках
    Статистика робіт

    Статистика робіт
  • Відрядна заробітна платня працівників може розраховуватися автоматично
    Розрахування заробітної платні

    Розрахування
    заробітної платні
  • Ваших працівників можна легко порівняти за кількістю послуг та фактичному прибутку
    Аналіз працівників

    Аналіз
    працівників
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика
    платежів
  • Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
    Каса та рахунки

    Каса та рахунки
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Програма підкаже, які товари необхідно закупити
    Мінімум

    Мінімум
  • Статистика продажів допоможе знайти товари, що користуються найбільшим попитом
    Продажі

    Продажі
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення вартості послуг - можливостей маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програма для сервісного центру обладнана інтуїтивно зрозумілим меню функцій, яке додатково оснащене спливаючими підказками;
  • Можна здійснювати конвертацію файлів різного формату. Це дозволяє імпортувати у програму для сервісного центру дані у різноманітних форматах, а також експортувати їх. Таким чином, утиліта може прочитати файли у форматі Excel;
  • Програма для сервісного центру полегшує контроль роботи з використанням аналітичних інструментів;
  • Утиліта допоможе швидко та ефективно знайти будь-яку необхідну інформацію;
  • Усі дії всередині додатку високо-оптимізовані та виключають зайві рухи;
  • Програма для сервісного центру допоможе покращити імідж компанії у клієнтському середовищі за рахунок зросту ефективності послуг, що надаються, які обробляються в автоматизованому режимі;
  • Нарахування та розрахування заробітної платні у програмі для сервісного центру до такої міри універсальні, що можна опрацьовувати будь-який вид винагородження за роботу. Так, додаток опрацьовує відрядно-преміальну, фіксовану, залежну від відсотків та від кількості відпрацьованих годин, заробітну платню;
  • Контроль дій персоналу стає справді тотальним. Програма для сервісного центру реєструє абсолютно усі дії працівників у програмі, з вказанням оператора, часу та місця дії;
  • Надзвичайно простий та зручний інтерфейс додатка допоможе підвищити ефективність та швидкодію персоналу;
  • Програма для сервісного центру обладнана функціоналом управлінського обліку. Софт збере статистику та здійснить аналіз, після цього, утиліта самостійно сформує графіки та діаграми, які в наочній та простій формі покажуть сильні та слабкі сторони компанії, перспективи росту та потенційно "просідаючі" галузі;
  • З допомогою наочних статистичних звітів Ви зможете ефективно планувати подальші дії, спираючись на відомості звітів по фінансах;
  • Програма для сервісного центру допоможе у побудові ефективно працюючої системи стимуляції праці на підприємстві. Можна навіть надати результативності та ефективності роботи кількісні показники;
  • Софт робить комфортні умови для здійснення ремонту за використання програми автоматизації;
  • Програма для сервісного центру може додатки "шапку" з логотипу компанії та її контактних даних на усі документи, які розробляються у додатку;
  • Передбачене групування інформації за потрібними критеріями;
  • Висока надійність збереження та обробки інформації;
  • Програма для сервісного центру оснащена спеціально розробленим плаваючим меню для відкриття іще більшої кількості можливостей ПЗ;
  • Утиліта зберігає інформацію за усі періоди. Можна отримати доступ до будь-якого замовлення, виконаного або до того, що іще знаходиться у процесі виконання;
  • Утиліта відрізняється високою надійністю, діє коректно та не збоїть;
  • Програма для сервісного центру показує динаміку розвитку справ на підприємстві, керівництво завжди може бути у курсі справ. Оптимізація виходить на новий рівень за рахунок автоматизації усіх робочих процесів;
  • Відстеження роботи персоналу виходить на максимально можливий рівень;
  • Програма для сервісного центру зможе навіть зареєструвати поломку обладнання;
  • Робіть вибір на користь ПЗ від Універсальної Системи Обліку і Ваші справи різко підуть у гору.

Опис програмного забезпечення

Програма для сервісного центру – це унікальна розробка компанії Універсальна Система Обліку (далі називатиметься УСО). УСО - це розробник спеціалізованого ПЗ для здійснення будь-якого можливого обліку в організаціях майже усіх галузей народного господарства. Величезний досвід розробки програмних продуктів надає УСО вагому перевагу перед конкуруючими організаціями.

Програма для сервісного центру - одна з найкращих розробок, яка увібрала в себе весь досвід попередніх програмних продуктів. Щоб не бути голослівним, ми перерахуємо основні переваги програми для сервісного центру перед альтернативними утилітами.

Програмі, як і комп'ютеру в цілому, властива висока точність розрахунків, відсутність помилок через неуважність, а також висока продуктивність праці. Дані, які обробляються програмою, вносяться до системи та надійно зберігаються там.

Програма для сервісного центру від УСО володіє відмінно оптимізованою системою реєстрації та обробки клієнтських запитів. У зв'язку з тим, що усі дані зберігаються у формі електронного документу, користувачеві забезпечується безпроблемний та швидкий доступ до інформації.

Програма для сервісного центру - це універсальний помічник для оформлення документації. Утиліта для роботи з сервісним центром може створювати та обробляти акти прийому/передачі, талони на сервісне обслуговування та гарантію, документи про технічний стан, квитанції про оплату та інше.

Програма для сервісного центру допоможе зробити контроль виконання сервісних зобов'язань тотальним. Фінансова звітність знаходитиметься під суворим наглядом. Виробничий процес стає іще ефективнішим, адже усі відомості об'єднані у спільну базу даних.

Іще однією вигідною відмінністю програми для сервісного центру є відсутність необхідності внесення абонентської плати. Ви здійснюєте оплату лише один раз під час придбання ліцензійної версії програми. Відсутні критичні оновлення та нескінченний термін користування. Придбав один раз - користуєшся завжди. Така програма згодиться будь-якому сервісному центру.

Завантаження програми для сервісного центру здійснюється з ярлика на робочому столі. Далі, оператор вводить індивідуальний логін та пароль для допуску у систему. Варто зазначити, що кожному окремому операторові можна присвоювати різноманітний рівень доступу до перегляду та внесення змін до бази даних. Таким чином, керівник володітиме всією повнотою інформації, у той час як звичайні співробітники не зможуть, наприклад, переглядати фінансові звітність або дані бухгалтерського обліку.

Такий розподіл повноважень досить корисний для великих компаній, де працює величезна кількість співробітників. Кожній групі працівників Ви зможете визначити свій, обміркований перелік повноважень. У цьому, програмі для сервісного центру немає рівних!

Програма для сервісного центру допоможе уникнути плутанини під час роботи з інформацією. Софт зберігає усі дані так, що, за необхідності можна дістати інформацію з архіву.

Удосконалена система пошуку допоможе знайти клієнта за ключовим словом, за номерами замовлень або навіть за окремою особливістю замовлення. Такий пошук значною мірою заощадить Ваш час. Програма для сервісного центру розподіляє заявки за рівнем терміновості, за розміром або ж за будь-яким обраним критерієм.

Зовнішній вигляд програми

Програма для сервісного центру

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму для сервісного центру

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для ремонту

Програмою можуть користуватись:

  • Сервісний центр

    Сервісний центр
  • Ательє-майстерня

    Ремонтне ательє
  • Майстерня

    Майстерня
  • Торгівельно-сервісна фірма

    Торгівельно-сервісна
    фірма
  • Виїзний ремонт

    Виїзний ремонт
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму для сервісного центру

sw_service

Сервісний центр «SW Service»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку.Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу сервісного центру з ремонту швейцарських годинників "SW Service"


compshop

Ремонтна майстерня «Compshop»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу ремонтної майстерні «Compshop»


malyshu

Магазин «Малюк малюкові»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Висловлюємо велику вдячність всій команді Універсальної Системи Обліку. Будучи власниками дитячого комісійного магазину, ми знаємо, яке значення має систематизація даних про комітенти та надходженнях товару на реалізацію. За рекомендаціями наших партнерів вирішили спробувати УСО для комісійного магазину, і, покористувавшись її демо-версією, ми були в захваті від того, що можна здійснювати в цій програмі. Облік прийому товарів від комітентів, постачальників, штрихкодування товару, облік видатків, залишки складу, інвентаризація, виплати комітентам, повернення товару комітентам та багато іншого.

Розробники молодці, дослухались до наших побажань і додали договір, утримання за збереження товару, наш відсоток за агентську винагороду. Не зважаючи на те, що навчання відбувалось віддалено, працівники УСО дуже доступно та швидко пояснили як працювати з програмою. Загалом, працювати з такою програмою цілковите задоволення.

Усім рекомендуємо! Талановитому колективу Універсальної Системи Обліку процвітання та іще більше задоволених клієнтів.

Директор дитячого комісійного магазину «Малыш малышу» Фінагін М.Ю.

Російська Федерація, Ленінградська область, місто Всеволожськ


mir

ТОВ «МИР-5»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


На початку 2017 року ТОВ "МИР-5" прийняло рішення про необхідність оптимізації бізнес-процесу і підвищення продуктивності праці співробітників нашої компанії. З цією метою було обрано програму «УСО – Універсальна Система Обліку».

Під час вибору постачальника даної програми ми проаналізували рішення кількох компаній та зупинили свій вибір на програмі «УСО – Універсальна Система Обліку». Наше рішення було обумовлено тим фактором, що програма «УСО» володіє найбільш розвиненою функціональністю в порівнянні з аналогічними програмами, існуючими на ринку, окрім того, запропоновані наочні звіти та функції програми повністю відповідали нашим вимогам.

Не менш важливим фактором була велика кількість позитивних відгуків про роботу даної програми, а також оптимальне співвідношення ціни та високої якості.

Перші результати запровадження системи втілили наші очікування в реальність: вирішено багато проблем, які існували за відсутності автоматизованого обліку. Після запровадження нової системи ключові бізнес-процеси стали більш "прозорими", з’явилась можливість реально керувати підприємством: скорочені витрати на придбання товарно-матеріальних цінностей, завдяки можливості раціонального розрахунку необхідності певних товарів. А також вдалось звільнити деякі матеріальні засоби з раніше закуплених товарів шляхом їх переміщення між підрозділами нашої компанії.

Ми дякуємо співробітникам Вашої компанії за професійне обслуговування та сподіваємось на подальшу взаємовигідну співпрацю.

Директор ТОВ «МИР-5» Миронюк И.Н.


prosto

Друкарня та рекламне агентство «РЕКЛАМНО-ПРОИЗВОДСТВЕННАЯ КОМПАНИЯ»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Цим рекомендаційним листом ТОВ "Екостиль" підтверджує, що воно є клієнтом програми «УСО – Універсальна Система Обліку».

Завдяки програмі «Система обліку для друкарні» та «Система обліку реклами та маркетингу» оптимізували роботу виробництва, налагодили складський облік, налаштувати автоматичний обрахунок цін на поліграфію, оптимізували витрати підприємства. Зручний інтерфейс та можливість налаштувати ПЗ індивідуально під наше підприємство. Ми дуже задоволені!

Окремо хочемо подякувати та виокремити співробітника «УСО» Юдіна Федора, його чуйність та оперативність постійно нас рятує в усіх питаннях, що виникають.

Рекомендуємо програмне забезпечення «УСО – Універсальні системи обліку», як надійний та ефективний інструмент керування для будь-якого підприємства.


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для сервісного центру

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: