1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для складу

На думку 520 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для складу

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для складу

  • Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
    Будь-яка мова

    Будь-яка мова
  • Ви можете продавати будь-який товар, зручно класифікувавши усе на свій розсуд
    Будь-який товар

    Будь-який товар
  • Для наочності Ви можете зберегти зображення кожного товару, захопивши його web-камерою. Воно також буде відображатись під час виконання продажу
    Фото товару

    Фото товару
  • Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
    Склади та магазини

    Склади та магазини
  • Ви зможете з легкістю внести початкові залишки з допомогою функції імпорту з сучасних електронних форматів
    Імпорт

    Імпорт
  • Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
    Сповіщення

    Сповіщення
  • Наша програма вміє працювати зі значною кількістю видів торгівельного та складського обладнання
    Обладнання

    Обладнання
  • Інтеграція з ТЗД допоможе оптимізувати роботу великих складів, забезпечить мобільність ваших співробітників, дозволить простіше виконувати інвентаризацію усіх філій
    ТЗД

    ТЗД
  • У будь-який момент по будь-якому складу Ви зможете виконати інвентаризацію, миттєво завантаживши планову кількість з Вашої програми і звіривши його з фактичним залишком за допомогою штрих-кодів або ТЗД
    Інвентаризація

    Інвентаризація
  • Під час продажу можуть формуватись різноманітні документи. Чек можна роздруковувати з фіскалізацією або без на звичайному принтері для чеків
    Документи

    Документи
  • У Вас сформується єдина база контрагентів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
    База контрагентів

    База контрагентів
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Розсилка електронною поштою, дозволить вам надіслати будь-який електронний документ контрагентові
    E-mail

    E-mail
  • Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити контрагентові будь-яку важливу інформацію
    Голосова розсилка

    Голосова розсилка
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Звіт покаже з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
    Борги

    Борги
  • Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за кожною юридичною особою окремо
    Юр. особи

    Юр. особи
  • Програма допоможе знайти найприбутковішу філію вашої мережі магазинів
    Мережа магазинів

    Мережа магазинів
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
    Складський облік

    Складський облік
  • Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
    Популярні товари

    Популярні товари
  • Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
    Не було

    Не було
  • Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
    Мінімум

    Мінімум
  • З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
    Залежаний товар

    Залежаний товар
  • Прогноз забезпечення товарами допоможе завжди мати необхідну кількість найбільш затребуваних позицій
    Прогноз

    Прогноз
  • Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
    Аналіз постачальників

    Аналіз постачальників
  • Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
    Ексклюзивність

    Ексклюзивність
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення залишків товарів на складі чи філії та цін - можливостей маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програма для складу годиться малим та великим торгівельним організаціям та може використовуватись мережевим торгівельним бізнесом, що має філії у різних містах та країнах;
  • Найпростіший інтерфейс надасть можливість швидко освоїти функціонал програми навіть "непросунутим" користувачам;
  • Зручне розташування програми на робочому столі у вигляді ярлика, забезпечить швидкий доступ до неї;
  • Номенклатура товару формується автоматично, дозволяючи завантажувати фото товарів з приладу чи робити їх за допомогою веб-камери;
  • Завантаження від імені адміністратора дозволить розподілити обов'язки та можливості співробітників всередині ПЗ;
  • ПЗ володіє широким мовним пакетом;
  • Імпорт та експорт даних;
  • Особистий кабінет ідентифікує співробітників під час запуску ПЗ та не дозволить потрапити стороннім людям до системи;
  • Архівація інформації у будь-якому обсязі;
  • ПЗ фіксує товари, що користуються попитом, але відсутні в арсеналі, щоб придбати та внести їх у подальшому;
  • Система нагадувань сповістить вас про позиції товару, які закінчуються на складі;
  • ПЗ розрахує середній чек, за наявності кількох філій, визначивши найвигіднішу точку, а також найменш вигідну; Моніторинг маркетингової стратегії, аналіз рекламних акцій, їх вигідність та дієвість, підбір найбільш вдалої за захопленням цільової аудиторії;
  • Фіксація готівкових та безготівкових платежів;
  • Допомога у визначенні цінового сегменту;
  • Формування зведених звітів, визначення динаміки продажів;
  • Окрема реєстрація угод з юридичними особами;
  • Синхронізація з сайтом магазину;
  • Фіксація заборгованостей, як зовнішніх, так і власних;
  • Програма для складу дозволяє друкувати фіскальний та звичайний чеки, а також взагалі відмовитися від них під час оформлення покупки;
  • За необхідності чи за бажанням клієнта, касир може "заморозити" покупку, та обслуговувати інших клієнтів, доки попередній не буде готовий завершити операцію;
  • Програма веде рейтинг продавців, щоб полегшити мотиваційну стратегію для керівників та зробити процес заохочень очевидним;
  • Красивий дизайн, який кожен працівник зможе обрати для себе;
  • ПЗ зберігає інформацію про клієнтів, відзначаючи тих, хто здійснює великі і/та часті покупки, щоб заохотити їх знижками та бонусами;
  • Запровадження дисконтного клубу, принцип якого - накопичувальна система;
  • Контроль знижок, акцій, бонусних нарахувань;
  • Нарахування відрядних та фіксованих заробітних плат персоналу, з врахуванням пенсійних відрахувань, податків, премій та штрафів;
  • Автоматичне здійснення аналітичної діяльності по роботі компанії в цілому, працівниках, покупцях та ін.;
  • Реєстрація інформації про неякісні товари, контроль повернень, обумовлять розірвання угод з сумнівними постачальниками та дозволять виключити у подальшому закупівлі неліквідного товару;
  • Шанс підключення додаткових послуг за попереднім замовленням;
  • Viber, SMS, E-mail, voice call - універсальні інструменти розсилок, інтегровані до програми для складу;
  • Визначення більш та менш популярного товару;
  • Аналіз прибутковості товарообігу;
  • Суворий контроль та ліквідація "залежаних" позицій;
  • Автоматичне заповнення програмою закупівельних бланків для клієнтів на необхідні позиції;
  • Моніторинг постачальників та доцільність співробітництва з кожним із них окремо;
  • Програма для складу представлена у демонстраційній версії, що розміщена у відкритому доступі;
  • Дві години безкоштовної технічної підтримки після запуску та встановлення ПЗ під нашим керівництвом;
  • Завантажити ПЗ можна у базовій чи індивідуально розробленій версії;
  • За необхідності, налаштування конфігурації ПЗ можуть бути змінені за вашим запитом.

Опис програмного забезпечення

Торгівля завжди має на увазі наявність товарів, що лежать на прилавках та "припадають пилом" на складі, очікуючи свого зіркового часу. Оскільки, рух товарів повинен перебувати під жорстким контролем, командою УСО була розроблена спеціалізована програма для складу. Саме вона допоможе тримати під суворим обліком усі позиції, володіючи інформацією про кожен, аж до індивідуального номеру та фото.

Нашу програму можна використовувати не лише для того, щоб підтримувати лад на складі, вона може оптимізувати роботу вашої торгівельної компанії в цілому. Як ми вже говорили, кожен товар може мати фото, а їх номенклатура формується автоматично. Основний принцип роботи нашої програми для складу - це повна автоматизація торгівельного підприємства. Ми візьмемо на себе такі функції як нарахування заробітної платні та керування персоналом. Звичайно, спочатку потрібно буде внести дані співробітників, а потім вказати тарифікацію їх робочих годин та зазначити відсоткову ставку, у випадку відрядної оплати праці. Але всі ці дії потрібно виконати лише один раз, в подальшому ПЗ самостійно нараховуватиме заробітну платню, віднімаючи податки та пенсійні відрахування, додаючи премії та знімаючи штрафи.

Програма складу координує ваші витрати та прибутки, визначаючи, які внески доцільні, а які повністю збиткові та погано впливають на загальне фінансове становище компанії. ПЗ також здійснює моніторинг маркетингової політики, виявляючи найвдаліші рекламні проекти, що приносять найбільшу кількість нових покупців та стимулюють старих.

Софт займається документацією, зробить її більш офіційною, нагородивши кожен, навій найнезначніший бланк офіційними реквізитами та логотипом компанії. Ви зможете обрати вид чеку або взагалі обійтися без нього. Під час ведення справ інтернет-магазину, чеки можуть бути електронними, а ПЗ може надсилати їх покупцям на пошту. Так, програма для складу може використовувати канали розсилок, адже в неї вбудовані одні з найбільш популярних: Viber, sms, e-mail та навіть автоматизований голосовий виклик. Завдяки таким можливостям, ПЗ може зконтактуватися з діючими та потенційними клієнтами, розповісти їм про вигідні пропозиції та акції, знижки та бонуси, привітати їх з державними та особистими святами.

Програма для складу максимально проста для розуміння, її інтерфейс налаштовує на роботу та не забере багато часу для активного включення співробітників у принципи її діяльності. Усі об'єкти підписані та навіть оснащені додатковими підказками, які спливають під час наведення курсора на них. Ми приготували для вас масу шаблонів дизайну, з якими будь-яке робоче місце стане затишним та набуде особистого характеру.

Зовнішній вигляд програми

Програма для складу

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму для складу

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для керування складом

Програмою можуть користуватись:

  • Будь-який магазин

    Будь-який
    магазин
  • Бутик

    Бутик
  • Супермаркет, універмаг чи універсам

    Супермаркет,
    універмаг чи
    універсам
  • Торгівельна фірма, компанія і організація

    Торгівельна фірма,
    компанія і
    організація
  • Оптова та роздрібна торгівля

    Оптова та
    роздрібна
    торгівля
  • Торгівельний склад

    Торгівельний
    склад
  • Секонд-хенд, стоковий та комісійний магазин

    Секонд-хэнд,
    стоковий та
    комісійний магазин
  • Торгівельно-виробнича компанія чи фірма

    Торгівельно-
    виробнича
    компанія чи фірма
  • Центр замовлень та послуг

    Центр
    замовлень та послуг
  • Автомагазин

    Автомагазин
  • Інтернет-магазин

    Інтернет-
    магазин
  • Торгівельний дім та відділ продажів

    Торгівельний дім
    та відділ продажів
  • Товарознавці та торгівельні представники

    Товарознавці
    та торгівельні
    представники
  • Торгівельний центр, комплекс або зала

    Торгівельний центр,
    комплекс
    або зала
  • Базар та ринок

    Базар
    та ринок
  • Точки продажів та підприємства торгівлі

    Точки продажів та
    підприємства торгівлі
  • Імпортери та експортери

    Імпортери
    та експортери
  • Відділ закупівель, постачання та збуту

    Відділ закупівель,
    постачання та збуту
  • Кіоск

    Кіоск
  • Менеджери з продажів та касири

    Менеджеры
    з продажів
    та касири
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму для складу

classis

Фітнес-клуб "Classis"

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Вперше фітнес-клуб "Classis" звернувся до розробників програми Універсальна Система Обліку в 2015 році з проханням автоматизувати бізнес та максимально оптимізувати бізнес процеси з метою отримання нами можливості проведення якісного обліку діяльності та контролю результатів.

Згодом, ми повернулись до цього питання та звернулись до працівників цієї компанії, узгодивши з її представниками дату та терміни встановлення системи. Хотілося б відразу відзначити високий професіоналізм програмістів, які працюють в ПП Акулов. М.М. Нам запропонували внести деякі модифікації до системи, щоб програма для обліку повністю відповідала нашим вимогам.

Сьогодні, ми з цілковитою впевненістю можемо стверджувати, що після того як у нашому фітнес-клубі було встановлено програму УСО, ми отримали значно більше запланованого.

Встановлення програми нам виконали з виїздом спеціаліста до офісу. Після цього програміст ПП Акулов М.М. показав нашим адміністраторам як користуватися системою. Трохи згодом цей же фахівець здійснив невелике навчання наших тренерів, ознайомивши їх з особливостями розробки.

Ми стали володарями якісного програмного забезпечення, яке допомагає нам виконувати нашу щоденну роботу. Якщо нам необхідно внести великий об’єм однотипної інформації, то до наших послуг функція імпорту. До деяких звітів, на наше прохання, були внесені невеликі доопрацювання, що дозволило спостерігати за певними моментами значно детальніше. Ми можемо повністю контролювати абонементи та потік клієнтів. Можна кожному із відвідувачів встановлювати свій власний розклад та не враховувати відвідування, якщо людині, в запланований день, приїхати не вдалося. Розклад можна створювати заздалегідь не тільки для клієнтів, але й для тренерів. Це додало нашій організації ладу. Це далеко не всі результати використання УСО, але вони зробили нашу роботу зручнішою та ефективнішою.

Висловлюємо вдячність колективу програмістів-розробників Универсальной Системы Учета. Хочемо відзначити безмежне терпіння та витримку фахівців ПП Акулов М.М., які допомогли нам виконувати свою роботу з найкращим результатом. Під час звернень вони завжди швидко заглиблюються в суть питання, ввічливо та тактовно пояснюють наші помилки, якщо вони існують, та допомагають вирішити завдання в короткі терміни. Усі суперечливі моменти вирішуються шляхом відкритого діалогу.

Бажаємо Вашому бізнесові процвітання, а співробітникам творчих успіхів та професіонального зросту.


ind_chistoty

Хімчистка «Индустрия чистоты»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


«Индустрия чистоты» дякує розробникам програмного забезпечення USU для хімчисток та пралень.

Назва програми – Універсальна Система Обліку – цілком виправдовує себе.

Програма охоплює всі питання, які можуть виникнути в ході роботи хімчистки. Полегшує і те, що враховуються усі моменти - від витрат хімії та миючих засобів до можливості смс-повідомлення клієнтів. Після внесення прайс листів та тарифів, програма розраховує вартість замовлення, може нарахувати заробітну платню та ін., що значно полегшує нашу працю.

Програма справді універсальна, адже розробник, створивши основну базу програми, готовий адаптувати її під підприємство по технічному завданню.

Програма, в цілому, зручна та зрозуміла . Вона здатна враховувати всю внутрішню бухгалтерію підприємства, формувати статистичні звіти, дозволяє працювати в мережі кільком робітникам.

Хороший, продуманий продукт, який, за правильного використання, дає потрібний результат.

ПП «Индустрия чистоты» дякує розробникам програмного забезпечення за виконану роботу і сподівається на подальшу співпрацю.


maria

Ательє «Maria-Style»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу ательє «Maria-Style»


ok

Студія Краси «OK!»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Студія Краси "ОК!"

Ми інтегрували програму УСО для салону краси.

Хочемо висловити велику вдячність розробникам та співробітникам Вашої компанії за такий актуальний, зручний в користуванні, відповідаючий сучасним вимогам обліку та аналізу, продукт. Завдяки Програмі з’явилась можливість контролювати увесь робочий процес від закупівлі матеріалів до дуже уважної роботи з клієнтом. Можна багатогранно аналізувати бізнес по всіх пунктах та вчасно приймати правильні рішення.

Дуже тішить адаптованість саме під салонний бізнес.

Хочемо подякувати розробникам за своєчасне допрацювання Програми саме з нашими запитами, а також за професійні, інформативні консультації для користувачів. Тут хочемо висловити окрему подяку програмісту Анатолію за таке терпляче навчання.

Всій команді УСО висловлюємо велику вдячність за програму! Радимо всім керівникам інтегрувати її та покращувати свій бізнес!

Директор Студії краси "ОК!" Кан О.А.


platinum

Манікюрний салон «Платинум»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Перш за все, усім колективом манікюрного салону "Платинум" бажаємо висловити велику вдячність команді УСО за якісне обслуговування та побажати досягнення нових вершин у вашій справі.

Протягом року ми здійснювали облік за традиційною схемою, тобто записували все у зошит, і коли кількість клієнтів почала збільшуватись, виникла потреба спрощення здійснення обліку клієнтів, потік фінансів і т.д. А також, хотіли започаткувати програму лояльності клієнтів. Коли почали шукати в інтернеті потрібну нам програму, наштовхнулися на сайт Універсальної Системи Обліку. Після покупки програми ми отримали іще більше можливостей, ніж хотіли до цього. А саме:

- запровадили бонусну систему;

- можемо одним кліком підрахувати заробітну платню працівника, щоденний прибуток та витрати, платежі;

- звіт по клієнтах;

- яка послуга найбільш затребувана.

Отримали нові можливості:

- платіж по банківських картках;

- облік залучених постачальниками клієнтів.

Найголовніше те, що з програмою УСО УСО існує можливість реалізувати власні ідеї щодо розвитку своєї справи.

Керівник: Кенжібаев А.А.


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для складу

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.

Смотрите также:


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: