1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для друкарні

На думку 582 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для друкарні

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для друкарні

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • Кожен співробітник може планувати контакт з будь-яким клієнтом, відзначаючи це у програмі, щоб нічого не забути
    План робіт

    План робіт
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Налаштувавши калькуляцію кожного виду виконуваних робіт, Ви зможете максимально пришвидшити процес розрахунку будь-яких замовлень
    Розрахунок замовлення

    Розрахунок
    замовлення
  • Угоди, бланки, специфікація замовлень та багато іншого можуть формуватись автоматично
    Заповнення бланків

    Заповнення
    бланків
  • До кожного із замовлень можна прикріпляти будь-які файли, наприклад, з макетом замовлення
    Вкладені файли

    Вкладені
    файли
  • Програма дозволяє автоматично розділити замовлення на спуски смуг під час офсетного друку
    Спуски

    Спуски
  • У нашій системі може працювати постачальник, позначаючи наявність необхідних матеріалів для виконання кожного замовлення
    Постачання

    Постачання
  • Ви отримаєте можливість здійснювати складський облік: прибуткувати матеріали, передавати у виробництво та списувати
    Складський облік

    Складський облік
  • Навіть у цеху кожен співробітник зможе зі своїм бейджиком брати певну роботу у виконання та позначати факт її виконання
    Робота цеху

    Робота цеху
  • Усі відділи взаємодіятимуть між собою як єдиний успішний механізм
    Зв’язок відділів

    Зв’язок відділів
  • Ви зможете з легкістю проаналізувати, яка продукція користується у вас найбільшою популярністю
    Вироби

    Вироби
  • Система покаже статистику замовлень по кожному із клієнтів у розрізі видів вашої продукції
    Звід по клієнтах

    Звід по клієнтах
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
    Каса та рахунки

    Каса та рахунки
  • Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
    Аналіз реклами

    Аналіз реклами
  • Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
    Борги

    Борги
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
    Аналіз працівників

    Аналіз працівників
  • У вас "під рукою" завжди буде наочна інформація по незакінчених замовленнях на поточний день
    У виробництві

    У виробництві
  • Програма покаже усю статистику по замовленнях за обраний період для аналізу замовлень, роботи персоналу, термінах та виробництву
    Продуктивність

    Продуктивність
  • Ви з легкістю дізнаєтесь, які витратні матеріали необхідні по замовленнях на будь-який день
    Матеріали

    Матеріали
  • Зручний перелік завдань на порізку паперу оптимізує діяльність ваших співробітників
    Порізка

    Порізка
  • Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
    Мінімум

    Мінімум
  • У будь-який момент, по будь-якому складу, Ви зможете дізнатись детальну інформацію по витратах, наявності та переміщенні кожного товару
    Складський облік

    Складський облік
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення вартості послуг - можливостей маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Універсальна Система Обліку (УСО) - ексклюзивна розробка нашої компанії, яка не має гідних аналогів;
  • Керування програмою не спричинить проблем навіть для звичайного користувача персонального комп'ютера;
  • Програма для друкарні завантажується для робот з робочого столу комп'ютера за кілька хвилин, які потрібні для завантаження даних до бази. Імпорт даних автоматизовано, але є і ручний режим;
  • Інтерфейс програми простий, зрозумілий та функціональний;
  • Кількість абонентів у базі даних необмежена;
  • Принцип реєстрації абонентів відкидає плутанину та полегшує пошук у базі;
  • Керування програмою здійснюється з особистого кабінету, власник сам вказує пароль;
  • Програма для друкарні може керуватися і іншими людьми, оскільки софт підтримує функцію розмежування рівнів доступу (кожен володітиме тільки тим функціоналом який надано йому згідно статусу);
  • Кількість користувачів програми може бути будь-якою. При цьому пароль у кожного свій;
  • Усі користувачі можуть працювати у програмі одночасно, на продуктивності це не позначиться;
  • Програма для друкарні контролює усі процеси друкарського бізнесу, які ви забажаєте внести до бази даних;
  • Система акумулює та аналізує дані постійно, тому звітність готується максимально швидко і затребувати її можна у будь-яку мить;
  • Робот візьме на себе підготовку бухгалтерських документів, вони можуть бути роздруковані або надіслані електронною поштою;
  • Керувати програмою можна дистанційно: навіть перебуваючи в офісі, власник УСО повністю контролюватиме робочий процес;
  • Програма для друкарні виконає багато функцій особистого секретаря: підготує та надішле документи, складе розклад робіт (робот швидко прораховує усі варіанти та надає найкращий), зустрічей і т.д.;
  • УСО нагадає власникові про важливу подію чи зустріч;
  • Комп'ютерна програма для друкарні з допомогою статистичних звітів дозволить власникові друкарні вчасно скоригувати напрямки розвитку бізнесу, виявити провальні та перспективні вектори розвитку;
  • УСО має безкоштовну версію, - зателефонуйте нашим фахівцям щоб дізнатися більше!

Опис програмного забезпечення

Якісний облік - один із найпотужніших інструментів автоматизації будь-якого бізнесу. Варто зауважити, що у епоху інтернет-технологій нехтувати цією автоматизацією - означає шкодити і собі, і своєму бізнесу, адже багато операцій робот виконує швидше та якісніше ніж людина, звільняючи для бізнесмена особистий час, якого завжди не вистачає. Друкарський бізнес - не виняток. Наша компанія розробила Універсальну Систему Обліку (УСО), яка відмінно працює як комп'ютерна програма для друкарні. Наші фахівці врахували усі особливості друкарського бізнесу і створили програму, якою може керувати звичайний користувач персонального комп'ютера (ПК). УСО – це ексклюзивна розробка, у якій використані найкращі напрацювання у сфері комп'ютерного керування, і друкарнею в тому числі.! Наша "програма для друкарні" здійснює повний облік за усіма напрямками, які характеризують увесь друкарський бізнес, а не лише друкарню. УСО завантажується з робочого столу ПК, на завантаження даних до бази знадобиться кілька хвилин (процес автоматизовано, але присутнє і ручне керування). Як тільки база даних готова, програма для друкарні розпочинає облік, зчитуючи дані з електронних приладів обліку. Програма працює з касовим обладнанням та візьме на себе функції бухгалтерії: підготує рахунок-фактуру або товарний чек, зверстає квартальний або річний звіт. Реєстрація абонентів у базі даних влаштована так, що плутанина виключена, і при цьому, обмеження за кількістю абонентів відсутні, а пошук у базі займає кілька секунд. Тобто, програма для друкарні "бачить" усе, що підлягає обліку. Потрібно зауважити, що абонентами софту є не лише люди (клієнти, партнери, автори та ін.), але й самі процеси, які потребують обліку, тому робот бачить, як працює уся друкарня, її колектив та партнери. Звітність готується постійно, а затребувати її можна будь-яку мить. Програма для друкарні дозволяє контролювати друкарню навіть перебуваючи у від'їзді: затребувати у програми документи або статистику, проконтролювати виробничу дисципліну (робот виділяє червоним кольором прогульників та тих, хто спізнився), перевірити електронну пошту та за необхідності дати команду надіслати той чи інший лист. Стосовно прогульників та любителів спізнюватися на роботу: програма не лише позначає їх у режимі онлайн, але й створює окрему статистику по них. Звітність ведеться і за працівниками, які показують хороші результати роботи, таким співробітникам робот нараховує бонуси, які враховуються під час нарахування заробітної платні. До речі, заробітну платню робот може нарахувати самостійно, директорові лишиться тільки прийняти кінцеве рішення та натиснути кнопку команди. Програма для друкарні підготує зведену звітність, звітність по напрямках або за кожним виданням (контрактом) окремо: кількість авторських аркушів, кількість атласів (зображення), якщо мова йде про книговидання; кількість виданих брошур або буклетів та ін. Софт надає чудовий корпоративний зв'язок через телефонну АТС та підтримує спілкування через месенджер Viber. Програма для друкарні сама надішле поштою смс-повідомлення групі осіб або якійсь окремій людині, наприклад ювілярові. Ви ніколи не забудете привітати партнера або працівника з Днем народження! Шаблони повідомлень створюються заздалегідь та зберігаються у базі до вказаного власником часу. Комп'ютерній програмі можна сміливо доручити не лише бухгалтерію вашої компанії, але й діловодство. Програма для друкарні має так багато переваг, що перелічувати їх усі немає сенсу. Ви можете завантажити на нашому сайті демо-версію, що протестувати УСО або зконтактуватися з нашим фахівцем, щоб замовити повну версію програми!

Зовнішній вигляд програми

Програма для друкарні

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму для друкарні

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для друкарства

Програмою можуть користуватись:

  • Друкарня

    Друкарня
  • Медіа-компанія

    Медіа-компанія
  • Рекламне агентство

    Рекламне агентство
  • Виробнича компанія

    Виробнича
    компанія
  • Торгівельна компанія

    Торгівельна компанія
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму для друкарні

pp

Друкарня «Pride Print»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації роботи друкарні «Pride Print»


bkk

Друкарня «BKK Druck»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу друкарні «BKK Druck»


8&8

Видавництво «8&8»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу видавництва «8&8»


bm

ТОВ «Видавнича компанія Бізнес Медіа»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Наша друкарня ТОВ "Видавнича компанія Бізнес Медіа" займається виробництвом різноманітної поліграфічної продукції.

В якості бази даних та системи обліку, до придбання програмного забезпечення, використовували excel. Але вирішили оптимізувати бізнес-процес та роботу друкарні і в середині 2017 року придбали продукт в «USU – Універсальна Система Обліку». "Програма для друкарні" була створена для найвищому рівні, проста у використанні. Безліч співробітників з легкістю пристосувались до даного програмного забезпечення. Технічна підтримка компанії завжди чуйна. При кожній заявці, вчасно та швидко виконують наші поставлені завдання.

Висловлюємо велику вдячність та бажаємо процвітання вашій компанії.

Генеральний директор ТОВ «ВК Бізнес Медіа» Ісмаїлов З.М.


spc

Друкарня «South Print Corporation»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Керівництво та колектив компанії ТОВ «South Print Corporation» висловлює Вам вдячність за надання якісних послуг та професійного ставлення до підтримки та обслуговування програми «УСО - Універсальна Система Обліку»

Наша друкарня виготовляє високоякісну продукцію Ми пропонуємо широкий спектр поліграфічних послуг. Ми - одна із перших друкарень, яка зайняла стійке становище у сфері виготовлення рекламної продукції. Одним з основних завдань кожного виробництва є підвищення ефективності. Правильно організувати виробничі процеси, скоротити видатки та, при цьому, не знизити якість продукції, збалансувати роботу всього підприємства, контролювати кожен цех - все це можна реалізувати з допомогою системи «УСО - Універсальна Система Обліку» У процесі роботи з менеджерами вашої організації розроблена система, яка ідеально підходить для автоматизації виробничих процесів в нашій області

Ми достатньо вимогливий клієнт. Це пов’язано зі швидкими темпами зростання нашої компанії та високим ступенем відповідальності перед нашими замовниками та постачальниками - серед головних вимог по обслуговуванню нашої програми «УСО Універсальна Система Обліку» на першому місці у нас знаходиться професіоналізм, надійність, бажання чути та розуміти наші потреби - в колективі вашої компанії ми знайшли саме такого партнера. Служба технічної підтримки працює чітко, по кожній заявці ми отримуємо зворотній зв’язок, швидке та якісне виконання поставлених нами цілей.

Бажаємо успішного розвитку та досягнення нових вершин у бізнесі.


prosto

Друкарня та рекламне агентство «РЕКЛАМНО-ПРОИЗВОДСТВЕННАЯ КОМПАНИЯ»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Цим рекомендаційним листом ТОВ "Екостиль" підтверджує, що воно є клієнтом програми «УСО – Універсальна Система Обліку».

Завдяки програмі «Система обліку для друкарні» та «Система обліку реклами та маркетингу» оптимізували роботу виробництва, налагодили складський облік, налаштувати автоматичний обрахунок цін на поліграфію, оптимізували витрати підприємства. Зручний інтерфейс та можливість налаштувати ПЗ індивідуально під наше підприємство. Ми дуже задоволені!

Окремо хочемо подякувати та виокремити співробітника «УСО» Юдіна Федора, його чуйність та оперативність постійно нас рятує в усіх питаннях, що виникають.

Рекомендуємо програмне забезпечення «УСО – Універсальні системи обліку», як надійний та ефективний інструмент керування для будь-якого підприємства.


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для друкарні

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: