1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для транспорту

На думку 558 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для транспорту

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для транспорту

  • У Вас сформується єдина база клієнтів та перевізників з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС та Email, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що вантаж доставлено
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Облік усіх необхідних даних та робіт за заявкою. Наочна візуалізація статусу та отриманої оплати
    Заявки

    Заявки
  • Різноманітні угоди та бланки можуть заповнюватись програмою автоматично
    Заповнення бланків

    Заповнення бланків
  • Важливі файли можна прикріплювати до клієнтів, перевізників, водіїв та заявок
    Вкладені файли

    Вкладені файли
  • Програма автоматизує усі основні процеси: призначення авто, створення заявок для ТКО та клієнта, розрахунки рейсу та сформує план завантажень на будь-яку дату
    План завантажень

    План завантажень
  • З допомогою спеціального вікна, ви зможете з легкістю відслідковувати ваш транспорт, знаходиться він на завантаженні, чи на якій ділянці маршруту, чи по ньому проходять ТО. Одним натисканням з вікна можна перейти до потрібного рейсу чи плану завантажень
    Рейси

    Рейси
  • Програма автоматично виконає планові розрахунки за усіма витратами на рейс, врахує фактичні та утримання для повного фінансового аналізу
    Розрахунки витрат

    Розрахунки витрат
  • Ви зможете враховувати усі необхідні дані по транспортові, відслідковувати ТО та актуальність різноманітних документів
    Будь-який транспорт

    Будь-який транспорт
  • Ви отримаєте повноцінний облік ПММ, їх видачі, витрат за рейсами, постачання та звітів по актуальних залишках будь-якого підрозділу
    ПММ

    ПММ
  • Якщо у Вас є свій відділ механіків, він також працюватиме у нашій програмі, позначаючи ремонт транспорту. Система нагадує про необхідність виконання планового ТО
    Облік ремонту

    Облік ремонту
  • Програма автоматично плануватиме роботу для співробітників за усіма важливими процесами
    Розподіл

    Розподіл
  • Система допоможе оптимізувати закупівлі ПММ, запчастин та інших товарів
    Закупівля

    Закупівля
  • Уся потрібна інформація за заявками за будь-який період: дати завантажень та розвантажень, загальні витрати, прибуток та дохід - будуть у вас "під рукою"
    Аналіз заявок

    Аналіз заявок
  • Система покаже статистику замовлень по кожному із клієнтів
    Звід по клієнтах

    Звід по клієнтах
  • У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Ви зможете з легкістю проаналізувати, які напрямки користуються у вас найбільшою популярністю
    Напрямки

    Напрямки
  • Програма покаже усі кількісні та фінансові дані по перевізниках
    Перевізники

    Перевізники
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
    Каса та рахунки

    Каса та рахунки
  • Звіт покаже, хто з клієнтів оплатив свої замовлення не в повному обсязі
    Борги

    Долги
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Ваших працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю заявок, роботі з клієнтами, запланованому та фактичному прибутку
    Аналіз працівників

    Аналіз працівників
  • Звіти покажуть, який транспорт у вас найчастіше використовується та загальну суму за зв’язаними з ним заявками
    Зведення по транспорту

    Зведення по
    транспорту
  • У системі здійснюється точний контроль показників вашого транспорту для аналізу пробігу, витрат ПММ та кілометражу
    Звірка

    Звірка
  • Програма допоможе вам детально аналізувати рентабельність вашого автопарку
    Рентабельність

    Рентабельність
  • Вам завжди буде відомо, яких документів не вистачає по заявках, а які іще не підтверджені
    Документи

    Документи
  • Програма підкаже вам, які угоди незабаром завершаться
    Терміни угод

    Терміни угод
  • Нужные данные могут загружаться на ваш сайт для контроля статуса заказа, отображения местонахождения груза и других возможностей - вариантов множество!
    Интеграция с сайтом

    Интеграция с сайтом
  • Ультра-современная функция связи с АТС позволит видеть данные звонящего, эпатировать клиента, сразу обращаясь к нему по имени, не тратить ни секунды на поиск информации
    Телефония

    Телефония
  • Вы сможете быстро внести первоначальные данные, необходимые для работы программы. Для этого используется удобный ручной ввод или импорт данных
    Быстрый старт

    Быстрый старт
  • Мы добавили множество красивейших шаблонов, чтобы работа в нашей программе приносила еще большее удовольствие
    Красивый дизайн

    Красивый дизайн
  • Интерфейс программы настолько легок, что в ней может быстро разобраться даже ребенок
    Легкая программа

    Легкая программа

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програму може використовувати звичайний працівник транспортної організації. Рівень доступу до конфіденційних даних та опцій надається виключно адміністратором;
  • До бази даних можна внести інформацію по транспорту, клієнтах, водіях та інших категоріях осіб, які контактують з вашою фірмою. Чим детальніше заповнена картка - тим простіше керувати системою;
  • За допомогою SMS-розсилки можна інформувати клієнтів про новини компанії, терміни доставки та платежі;
  • Вартість кожної заявки можна розрахувати окремо. Вже на етапі формування нового замовлення ви матимете уявлення про те скільки він буде вам коштувати;
  • У програмі реалізована опція автозаповнення. Усі бланки та форми на транспорт заповнюються автоматично, що суттєво заощадить час робочого персоналу;
  • До будь-якої категорії контактів - перевізники, водії, замовники - можна прикріпити вкладення у вигляді зображень, важливої або особистої інформації.
  • Відстеження конкретного рейсу можливе у режимі реального часу; Система демонструє статус автомобіля: знаходиться на завантаженні, в дорозі, прибуває до місця призначення, проходить техогляд;
  • Усі витрати на рейс обраховуються за кілька секунд. До того ж, софт визначає суму добових, витрати на бензин або дизельне паливо та інші показники;
  • Важливою функцією додатка є відстеження актуальної документації на транспорт, щоб уникнути проблем з дорожньою поліцією;
  • Програма формує автоматичні заявки на запасні частини або паливо, якщо налаштувати облік за вказаними позиціями. Ви не залишитесь без потрібної деталі та уникнете періоду простою;
  • Система аналізує ефективність роботи персоналу, складає рейтинг водіїв, вантажників та ін. які найбільш відзначилися. Виходячи з цих даних можна запровадити заохочення та бонуси;
  • Управлінська звітність оперативно надсилається керівникові транспортної структури;
  • Софт дозволяє здійснювати усі види планування. Наприклад, план завантажень, призначає дату та час, що також впливає на безперервність виробничого процесу;
  • Якщо ваша організація має розвинуту інфраструктуру, то додаток налагодить зв'язок між відділами. За індивідуальним замовленням можна інтегрувати софт з вашим сайтом;
  • Оцінити ефективність програмного забезпечення УСО можна у вигляді пробної версії. Її можна завантажити безкоштовно.

Опис програмного забезпечення

Багато транспортних компаній, розвинуті промислові та виробничі об'єкти прагнуть повною мірою реалізувати принципи автоматизації, завдяки яким можна здійснювати електронний облік клієнтів, розраховувати вартість послуг, складати план завантажень. Програма для транспорту містить в собі низку необхідних елементів без яких важко уявити конкретний вид діяльності. До цього числа можна віднести розрахунок палива, аналіз ефективності роботи персоналу, управлінська документація, яка надходить безпосередньо до керівника структури.

Співробітники "Універсальної Системи Обліку" (УСО) займаються створенням програмного забезпечення, яке без складнощів можуть використовувати компанії, які володіють транспортом та здійснюють відповідні послуги по перевезенню, доставці вантажів з однієї точки до іншої. Без багатозадачної програми впорядкувати діяльність організації на кожному рівні господарювання досить проблемно. Елементарний прийом заявок буде забирати досить багато часу та сил, коли це лише мала частка з автоматичного спектру можливостей софту.

У програмі кожен елемент та модуль реалізовано з розрахунку на продуктивність, де заявку на транспорт можна оформити за лічені миті. Бланки та форми заповнюються в автоматичному режимі, працівникові лишається лише роздрукувати документ. До того ж, до замовлення можна прикріпити вкладення, де може міститись важлива інформація для водія, зображення, рекомендації і побажання замовника та інші відомості. До тієї ж бази даних можна внести необмежений обсяг даних про клієнтів, автопарк, водіях, вантажниках, кур'єрах та ін.

З допомогою програми можна комп'ютеризувати усі ті процеси, котрі вважаються основними у даному виді діяльності: каталогізувати транспорт, визначити його призначення, скласти рейтинг надійності водіїв, план завантажувальних робіт, розрахувати окремий рейс. Не варто забувати, що статус рейсу можна відстежити у режимі реального часу. Якщо машина знаходиться на завантаженні, в дорозі, проходить технічне обслуговування, вийшла з ладу або дісталася місця призначення, то програма негайно повідомить про це.

Витрати на кожен рейс підраховуються в автоматичному режимі. Програма підготує відомість, до якої можуть входити добові, кошти на паливо, терміни доставки та інші дані. Не менш важливе значення має опція технічного стану транспорту. Якщо за кожним видом створити окрему картку, то комп'ютер контролюватиме актуальність документації на кожен автомобіль. Це дозволить уникнути періоду простою, коли машина просто не може залишити гараж через прострочені документи.

Складно визначити тип господарювання, де неможливо здійснити оптимізацію, підтягнути показники ефективності, вибудувати прозорі та довірливі взаємовідносини з клієнтами. До того ж, програма, як перспективний проект, постійно модернізується та розвивається. Якщо ваша фірма володіє не лише необхідним транспортом, але й веб-сайтом, то можна пов'язати його з системою. У цьому випадку заявки можна опрацьовувати online та значно швидше розпочинати діалог з замовником. Пробна версія програми розміщена на сайті УСО для безкоштовного завантаження. Таким чином ви можете оцінити потенційні можливості додатка, його дизайн та функціональне оснащення.

Зовнішній вигляд програми

Програма для транспорту

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму для транспорту

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація обліку в транспортній компанії

Програмою можуть користуватись:

  • Логістична компанія

    Логістична
    компанія
  • Транспортна компанія

    Транспортна
    компанія
  • Експедиторська компанія

    Експедиторська
    компанія
  • Поштова служба

    Поштова служба
  • Кур’єрська компанія

    Кур’єрська компанія
  • Служба доставки

    Служба доставки
  • Експрес-пошта

    Експрес-пошта
  • Торгівельна компанія

    Торгівельна компанія
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму для транспорту

concept

ТОВ «ТТК Концепт»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка!

Компанія ООО «ТТК «Концепт» розпочала співпрацю з ПП "Акулов М.М.", зокрема, з програмним продуктом «USU.kz» у 2014 році. Ми займаємося міжнародними вантажоперевезеннями за напрямком Росія-Казахстан і для нас дуже важливо було знайти готовий адаптований під наш вид діяльності продукт, який містить в собі всю основну робочу інформацію та який володіє усіма необхідними функціями для роботи з нею.

Благодаря этой программе мы смогли автоматизировать все основные процессы деятельности компании и избежать огромной потери времени. «USU.kz» в разы облегчает организационные и рабочие моменты, дает менеджерам больше времени на решение более важных, стратегических задач и привлечение новых клиентов.

Завдяки цій програмі ми змогли автоматизувати усі основні процеси діяльності компанії та уникнути великих втрат часу. "USU.kz" суттєво полегшує організаційні та робочі моменти, надає менеджерам більше часу на вирішення важливіших стратегічних завдань та залучення нових клієнтів.

Економічна ефективність підприємства зросла за рахунок розумного планування праці робітників, своєчасного надання звітів керівництву та аналізу усіх процесів, що відбуваються на підприємстві.

Серед великої кількості аналогічних програм "USU.kz" безумовно лідирує за багатьма важливими для нас критеріями:

- ціна та форма оплати;

- зручний інтерфейс;

- оперативна технічна підтримка;

- освічені та кваліфіковані співробітники.

Дякуємо за розробку програми «УСУ – Універсальна Система Обліку».

Бажаємо Вам успіхів та подальшого процвітання!

З повагою, Баканов С.И. генеральний директор ТОВ «ТТК «Концепт»


cargo

Транспортна компанія «КаргоТрансСервис»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Приватне підприємство «КаргоТрансСервис» на ринку вантажоперевезень вже з 2007 року, спочатку не було необхідності в постійному обліку та систематизації бази даних, але при великих завантаженнях та обсягах, ми зрозуміли, що не можемо впоратись і починається плутанина в документах та відбувається втрата потенційних клієнтів. На цьому етапі ми усвідомили, що потрібно оптимізувати свій бізнес і нам потрібна CRM-система.

Ми почали пошуки програмного забезпечення, яке допоможе нам слідкувати за замовленнями, бюджетом та клієнтами. Серед багатьох варіантів у пошуковому результаті нам здалась особливо привабливою пропозиція програми УСО (Універсальна Система Обліку), познайомившись з демо-версією та відео навчанням, ми зрозуміли, що це саме те, що нам потрібно. Своєю чергою, програма володіє низкою переваг - це досить приваблива ціна, підхід до обслуговування, недорогі додаткові години обслуговування, безготівкова форма оплати, привітні та тактовні програмісти. Програма має достатньо простий, інтуїтивний інтерфейс, ніколи не вилітає, не займає багато часу для заповнення форм. Рекомендую усім, хто бажає підвищити рівень обслуговування та бажає слідкувати за клієнтами та фінансовими потоками.

Директор: Шаріпенко Д.О.


aleko

Транспортна компанія «Алеко Транс»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка

Компанія Алеко висловлює щиру вдячність колективу розробників USU за надання якісних та професійних послуг у створенні, інтегруванні та подальшому супроводі системи обліку для транспортно-логістичних підприємств.

Фахівці USU відразу довели свою компетентність іще на стадії вивчення технічного завдання, пропонуючи різноманітні варіанти і, таким же чином, допомогли знайти оптимальне вирішення поставлених завдань.

В результаті, з’явився продукт, який повністю відповідає нашим вимогам та дозволив впорядкувати робочі процеси, скоротити час оформлення документації. Інтерфейс програми лаконічний та зрозумілий до такої міри, що людина, яка володіє мінімальним досвідом роботи з персональним комп’ютером, швидко освоїть прості правила та алгоритми.

Особливо хочеться відзначити можливість системи виводити звіти за будь-яким із заявлених критеріїв, робити зрізи та витримки як на визначену дату, так і за обраний період. В цілому, всі можливості USU дозволяють з легкістю керувати процесами, знижують ймовірність помилки людського фактору, звільнити працівників від трудомісткої роботи з паперами та спрямувати їхні зусилля на підвищення якості та розвиток нових напрямків.

Окремої вдячності заслуговують працівники, які безпосередньо здійснювали встановлення та налагодження системи на робочих місцях. Кожен із хлопців володіє неймовірним почуттям тактовності, професіоналізму та глибинним розумінням процесу. Хочеться побажати хлопцям з команди Миколи Акулова розвитку та процвітання.


kurakova

ПП Куракова О.Н.

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка.

Хочемо висловити велику вдячність "ПП Акулов М.М." і його команді за допомогу в організації бізнесу, а саме за адаптацію програми USU до роздрібної торгівлі одягом.

На сьогодні, на ринку програмного забезпечення представлена велика кількість варіантів супроводу бізнесу, але всі вони або дорого коштують, або не володіють необхідною функціональністю і потребують значного допрацювання, що також впливає на фінальну вартість та термін запуску проекту.

Ми обрали саме USU у зв’язку з цілою низкою причин, а саме:

1) демократична ціна.

2) прозорість розрахунків.

3) можливість випробувати демо-версію продукту.

4) висока швидкість запуску проекту на етапах від вибору продукту до повноцінного запуску проекту (менше 5 днів.)

Відмінність від багатьох програмних продуктів, представлених на ринку, дане ПЗ достатньо гнучке до вимог користувача і дозволяє налаштувати майже будь-який аспект відповідно до особливостей бізнесу. Також, до позитивів можна віднести відсутність вимог до використання спец. обладнання. Окремо хочеться подякувати за блискавичну реакцію тех. підтримки на запити.

Бажаємо вашій команді процвітання та нових професійних успіхів!!

З повагою,

Приватний підприємець Куракова Ольга Николаевна.


spc

Друкарня «South Print Corporation»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Керівництво та колектив компанії ТОВ «South Print Corporation» висловлює Вам вдячність за надання якісних послуг та професійного ставлення до підтримки та обслуговування програми «УСО - Універсальна Система Обліку»

Наша друкарня виготовляє високоякісну продукцію Ми пропонуємо широкий спектр поліграфічних послуг. Ми - одна із перших друкарень, яка зайняла стійке становище у сфері виготовлення рекламної продукції. Одним з основних завдань кожного виробництва є підвищення ефективності. Правильно організувати виробничі процеси, скоротити видатки та, при цьому, не знизити якість продукції, збалансувати роботу всього підприємства, контролювати кожен цех - все це можна реалізувати з допомогою системи «УСО - Універсальна Система Обліку» У процесі роботи з менеджерами вашої організації розроблена система, яка ідеально підходить для автоматизації виробничих процесів в нашій області

Ми достатньо вимогливий клієнт. Це пов’язано зі швидкими темпами зростання нашої компанії та високим ступенем відповідальності перед нашими замовниками та постачальниками - серед головних вимог по обслуговуванню нашої програми «УСО Універсальна Система Обліку» на першому місці у нас знаходиться професіоналізм, надійність, бажання чути та розуміти наші потреби - в колективі вашої компанії ми знайшли саме такого партнера. Служба технічної підтримки працює чітко, по кожній заявці ми отримуємо зворотній зв’язок, швидке та якісне виконання поставлених нами цілей.

Бажаємо успішного розвитку та досягнення нових вершин у бізнесі.


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для транспорту

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: