1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для заявок

На думку 700 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для заявок

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для заявок

  • У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
    База контрагентів

    База контрагентів
  • Щоб нічого не забути, по кожному із клієнтів, з’явиться можливість позначення будь-якої запланованої чи виконаної роботи
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Ви зможете з легкістю контролювати кожне своє замовлення
    Замовлення

    Замовлення
  • По кожному із замовлень можна буде відслідковувати етап виконання та задіяних працівників
    Розподіл

    Розподіл
  • Ви отримаєте можливість ведення обліку будь-яких послуг
    Усі послуги

    Усі послуги
  • Ви отримаєте можливість продавати будь-який товар. Програма може працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
    Будь-який товар

    Будь-який товар
  • Різноманітні угоди та бланки можуть заповнюватись програмою автоматично
    Документи

    Документи
  • Усі співробітники будуть у Вас під контролем
    Контроль працівників

    Контроль працівників
  • Наша програма нагадає Вам про усі важливі справи
    Нагадування

    Нагадування
  • Ви зможете переглянути перелік справ на будь-яку дату по кожному фахівцю
    Планування

    Планування
  • Ви зможете виконувати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень клієнтам
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
    Аналіз реклами

    Аналіз реклами
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
    Борги

    Борги
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Ваших менеджерів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю заявок, прибутку та продуктивності
    Зведення по працівниках

    Зведення
    по працівниках
  • Статистика заявок допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
    Статистика заявок

    Статистика заявок
     
  • Усі фінансові взаємовідносини з вашими постачальниками послуг будуть під цілковитим контролем
    Постачальники послуг

    Постачальники послуг
     
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення розкладу співробітників чи залишків товарів на складі - можливостей маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програма організує оперативний облік заявок, визначає їх виконавців, фіксує дати готовності, формує звіти по виконанню та за запитом надсилає їх на друк;
  • Програма володіє функцією автозаповнення, використовуючи для цього відомості з довідкових матеріалів, вбудованих до системи, та активно оперуючи відомостями з бази клієнтів;
  • Програма гарантує високу точність заповнення та розрахунків, застосовуючи для них офіційні методики, законодавчі акти, нормативно-правові положення та ін.;
  • Програма надає готові електронні шаблони, таблиці, реєстри, журнали для здійснення оперативної діяльності та оформляє документи протягом кількох секунд;
  • Програма значно скорочує час обробки відомостей завдяки оперативному внесенню даних до системи під час надходженні інформації, заявками контролюються етапи їх виконання;
  • Програма має зручну інформаційну структуру та гнучку конфігурацію, що дозволяє розширити її можливості за рахунок поєднання з іншими сервісами;
  • Програма оперативно здійснює пошук вже під час введення перших символів пошукового запиту та звужує коло під час додавання наступного символу, витрачаючи на це частки секунд;
  • Програма володіє функцією сортування, котра класифікує клієнтів за категоріями та здійснює додаткову вибірку за стовпцями-параметрами, використовуючи фільтр;
  • Програма володіє функцією групування, у тому числі множинного, що дає можливість виділити деякий пул клієнтів та розділити їх за визначеними ознаками;
  • Програма активно використовує електронний зв'язок у форматі sms-повідомлень для сповіщення клієнтів, використовуючи режим масового надсилання та персональні сповіщення;
  • Програма активно використовує електронний зв'язок у форматі e-mail для сповіщення клієнтів, надсилаючи їм електронні документи, запрошення, каталоги, будь-яку заявки та ін.;
  • Програма активно використовує функцію нагадування у форматі спливаючих повідомлень для комунікації між співробітниками компанії, для нагадувань, для сповіщення;
  • Програма активно використовує інтегрований зв'язок з АТС, що дає можливість миттєво визначити абонента, звернутись до нього на ім'я і відразу надати інформацію;
  • Програма реєструє ймовірні повернення продукції, документуючи цей факт та оперативно вносячи корективи у відповідні документи;
  • Під час формування бази клієнтів програма організовує імпорт їх даних з попередніх електронних форматів без зовнішньої участі або використовуючи зручне ручне внесення.

Опис програмного забезпечення

Програма для заявок призначена для організації ефективної роботи з клієнтами, оперативного задоволення їх потреб та підвищення якості сервісу. Приходить час, коли компанія не може впоратися з обліком замовлень і у зв'язку з цією причиною починає гальмувати терміни виконання, викликаючи незадоволення клієнтів. Тому, найправильнішим рішенням є автоматизація процесу обслуговування клієнтів - від реєстрації вхідного дзвінка і до підписання акту виконаних робіт.

Програма для заявок від компанії "Універсальна Система Обліку" (УСО), спеціалізується на створенні профільного програмного забезпечення, повністю автоматизує внутрішні процедури по залученню, роботі та обслуговуванні клієнтів.

База даних у Програмі для заявок являє собою функціональну систему, де зосереджені усі поточні, минулі та майбутні клієнти, відсортовані за різноманітними категоріями, згідно з прийнятою у компанії класифікацією, для зручної взаємодії з ними.

Розподіл клієнтів за категоріями дозволяє більш цілеспрямовано працювати з групами, об'єднаними за однією або кількома схожими ознаками. Така робота дозволяє формувати для них пропозиції, що враховують їх потреби, смаки, платоспроможність.

Програма для заявок пропонує вбудований комплект шаблонів для здійснення оперативної роботи, багато з яких є формами для створення заявок. Усі заявки можуть мати різне призначення та статус.

Наприклад, Програма для заявок організує роботу складського господарства, контролює переміщення товарно-матеріальних запасів та по мірі їх закінчення повідомляє уповноважену особу про те, що невдовзі запаси товару вичерпаються. При цьому, Програма для заявок автоматично обирає одну з представленого асортименту шаблонів та заповнює заявку на нове постачання продукції що закінчується, використовуючи для цього відомості з бази, з вказанням кількості продукції, а також автоматично розрахованого на основі накопичених даних по її реалізації у попередні періоди. Уповноваженій особі лишається лише роздрукувати готовий документ, за необхідності.

Програма для заявок приймає замовлення від клієнтів, і знову ж надаючи необхідну для цього електронну форму та заповнює заявки, даючи співробітникові можливість вибору потрібної позиції з випадаючого переліку, яку він відразу ж узгоджує з клієнтом, що заощаджує час обох. До кінці короткої розмови, заявки прийняті, узгоджені та надіслані клієнтові на e-mail для підтвердження та оплати. Під час реєстрації, заявка відображається у базі даних - в "особовій справі" клієнта, де залишиться назавжди для історії відносин.

Програма для заявок регулює прийом заявок, дозволяючи уникати помилок під час оформлення бланків та неправильно зрозумілої інформації, адже випадаючий перелік під час заповнення заявки обмежує поле діяльності співробітника - йому достатньо лише обрати потрібний варіант.

Програма для заявок виставляє термін виконання по заявках та вмикає для співробітника систему нагадувань про контроль над виконанням, а для клієнта систему сповіщення про готовність. При цьому усі можуть займатися і іншими справами, працювати над кожною з заявок та не витрачати час на постійне стеження за етапами виконання.

Програма для заявок автоматично заповнює усі наявні у ній шаблони, серед яких, звичайно ж, знаходяться не лише заявки, але й форми для усіх видів накладних, товарних чеків, рахунків на оплату, рахунків-фактур, актів звірок та решти документів, необхідних для ведення господарської діяльності компанії. Також варто відзначити автоматичне заповнення типових угод, реквізити для яких Програма для заявок вірно обирає у базі даних.

Усі оформлені Програмою для заявок документи можуть бути роздруковані у потрібній кількості та збережені в електронному вигляді у відповідних папках, тому можна завжди достатньо оперативно знайти будь-який документ для будь-якого клієнта, постачальника, підрядника, засновника і т.д.

Окрім перерахованого, Програма для заявок здійснює статистичний облік усіх видів діяльності компанії та формує як статистичні, так і аналітичні звіти, де надає оцінку поточній діяльності та аналіз динаміки змін компанії у різні часові періоди, що дозволяє її складати перспективні прогнози та корегувати плани компанії на короткострокові та середньострокові періоди.

На основі сформованих документів Програма для заявок вибудовує рейтинги клієнтів, співробітників, продукції, постачальників та ін., згідно з різноманітними критеріями оцінювання - кожна категорія має свої і це дозволяє обрати саме найбільш цінних.

Зовнішній вигляд програми

Програма для заявок

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму для заявок

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для обліку замовлень

Програмою можуть користуватись:

  • Державна установа, що працює з населенням

    Державна
    установа,
    що працює з населенням
  • Будь-яка приватна компанія

    Будь-яка приватна
    компанія
  • Сервісний центр

    Сервісний центр
  • Ательє

    Ательє
  • Будівельні компанії

    Будівельні
    компанії
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму для заявок

arstan

Пункт обміну валют «АРС-ТАН»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Вдячний відгук про Універсальні системи обліку

По-перше я б хотів подякувати команді компанії «Вдячний відгук про Універсальні системи обліку» за виконану роботу!

Не буду приховувати, ми трохи сумнівались чи варто витрачати гроші на автоматизацію роботи обмінного пункту у наш досить складний час. Як же чудово, що ми наважились та зателефонували.

Вже за кілька днів наші працівники розповіли наскільки простіше стало працювати. Більше жодних калькуляторів, паперів з актуальними курсами та іншого застарілого обладнання! Лише одне натискання та введення потрібної суми - і клієнт вже отримує свої гроші. А звітність стала взагалі простою справою. Усі необхідні документи заповняються самостійно. Нам залишається тільки обрати чи відправляти їх на друк. Дивовижно, як все просто та надійно водночас. Окрема вдячність за можливість контролювати роботу кожного працівника.

Тож щиро бажаю їм усього найкращого та подальшого розвитку!

З повагою Директор ТОВ «АРС-ТАН» Магамадов А.А. 22.01.2016 р.


bbnura

Медична компанія «B.B. Nura»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Наша компанія вже понад один рік використовує програму УСО - Універсальна Система Обліку для обліку лікарських засобів та виробів медичного призначення. За весь час роботи з програмою УСО у нас немає жодних скарг.

Програма УСО являє собою зручний інтерфейс з обліку запасів на складі. Дозволяє враховувати витрати медикаментів та виробів медичного призначення, як в кількісному, так і в грошовому вираженні. Також, ця програма зручна для створення внутрішньої фінансової звітності.


buranbaev

ПП «Буранбаєв»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Оцінка: 5/5

Продукт: Програма для торгівлі та складу.

Наша компанія займається продажем автозапчастин.

Керівництво та колектив компанії ПП "Буранбаєв" висловлює Вам вдячність за надання якісних послуг та професійного ставлення до підтримки та обслуговування програми УСО – Універсальна Система Обліку.

З врахуванням досвіду роботи з розробленою для нас програмою, можемо відзначити ефективність та стабільність програмного забезпечення. Під час замовлення нашою компанією програми складського обліку, розробка ПЗ була виконана у зазначені терміни. Презентована програма повністю відповідає потрібним параметрам, фахівці компанії виявили високий професіоналізм, якісно виконавши встановлення, налагодження програми та навчивши наших працівників користуватися нею.

Ми дякуємо співробітникам Вашої компанії за професійне обслуговування та сподіваємось на подальшу взаємовигідну співпрацю.

Директор ПП «Буранбаєв» Буранбаєв У.А.


cim

Клініка «Центр Израильской Медицины»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу «Центр Израильской Медицины»


lavka

Торгівельна організація «Лавка цінностей»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Свій бізнес я розпочинала зі своєї маленької кухні. Перший букет. Перші хвилювання. Матуся в декреті. Стандартна історія. Прийшов час обсяг почали збільшуватись. База клієнтів зростати. Спочатку вдавалось все утримати у своїй голові. Після з’явився Ексель. До речі, виявилось, що не так легко його вести. Адже, всі формули, назви, стрічки, все потрібно було обдумувати самостійно. Відмовившись від екселю, отримавши іще більше обсягів на зміну прийшли накладні. Здавалось, ось воно щастя. Але як виявилось. Теж не зовсім. Числа не збігались. З’ясування наявності залишків займало величезну кількість часу. І тут з’явилась ідея автоматизації. Розпочався аналіз, дзвінки. Я обрала usu. Про що не шкодую і до сьогодні. Користуюсь понад півтора місяці. Конкретніше: найбільше щастя - це знімати звіти. Залишки знімаються миттєво, можна зробити знижку, нарахувати бонуси, продивитись будь-які діаграми. Сьогодні я без цієї програми не можу зробити і кроку. Якщо щось трапляється з моїм ноутбуком, мене судомно зводять конвульсії.

Які складнощі. 1. Приготуйтесь, якщо ви такі ж "Плюшкіни" як і я. То вносити до бази доведеться тисячу дрібниць та продумувати. Але це питання 3-4 днів наполегливої праці. За цей час ближче знайомишся з програмою ніби починаєш Її відчувати. Я вдячна Ірині, яка на початку витримала атаку дзвінків: що, як, звідки, що дає. Далі були хлопці програмісти. До речі, у котрих золоте терпіння та хороший розум в наявності. Отже, мій досвід використання програми позитивний. З мінусів, я, певним чином, стала залежати від неї та закохалась у звіти. Ну а як інакше, адже тепер я з розумним виглядом знімаю звіти та проводжу збори ). УСО для мене - це нова сходинка. Яка продемонструвала мій ріст. Ефективність роботи. Нічого не проходить повз облік. Кожна копієчка, кожен товар знає своє місце. Усо допомогла мені вирости як бізнесмену. Хто якщо знає: та годі, це не порахую. Гаразд, це подарую. Минає етап "гараздності". Починається етап зросту та поваги до власної праці. Я вдячна. Вдячна кожному працівникові, який привів мене до моєї маленької перемоги.


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для заявок

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: