1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для заявок

На думку 700 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для заявок

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для заявок

  • У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
    База контрагентів

    База контрагентів
  • Щоб нічого не забути, по кожному із клієнтів, з’явиться можливість позначення будь-якої запланованої чи виконаної роботи
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Ви зможете з легкістю контролювати кожне своє замовлення
    Замовлення

    Замовлення
  • По кожному із замовлень можна буде відслідковувати етап виконання та задіяних працівників
    Розподіл

    Розподіл
  • Ви отримаєте можливість ведення обліку будь-яких послуг
    Усі послуги

    Усі послуги
  • Ви отримаєте можливість продавати будь-який товар. Програма може працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
    Будь-який товар

    Будь-який товар
  • Різноманітні угоди та бланки можуть заповнюватись програмою автоматично
    Документи

    Документи
  • Усі співробітники будуть у Вас під контролем
    Контроль працівників

    Контроль працівників
  • Наша програма нагадає Вам про усі важливі справи
    Нагадування

    Нагадування
  • Ви зможете переглянути перелік справ на будь-яку дату по кожному фахівцю
    Планування

    Планування
  • Ви зможете виконувати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень клієнтам
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
    Аналіз реклами

    Аналіз реклами
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
    Борги

    Борги
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Ваших менеджерів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю заявок, прибутку та продуктивності
    Зведення по працівниках

    Зведення
    по працівниках
  • Статистика заявок допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
    Статистика заявок

    Статистика заявок
     
  • Усі фінансові взаємовідносини з вашими постачальниками послуг будуть під цілковитим контролем
    Постачальники послуг

    Постачальники послуг
     
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення розкладу співробітників чи залишків товарів на складі - можливостей маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програма організує оперативний облік заявок, визначає їх виконавців, фіксує дати готовності, формує звіти по виконанню та за запитом надсилає їх на друк;
  • Програма володіє функцією автозаповнення, використовуючи для цього відомості з довідкових матеріалів, вбудованих до системи, та активно оперуючи відомостями з бази клієнтів;
  • Програма гарантує високу точність заповнення та розрахунків, застосовуючи для них офіційні методики, законодавчі акти, нормативно-правові положення та ін.;
  • Програма надає готові електронні шаблони, таблиці, реєстри, журнали для здійснення оперативної діяльності та оформляє документи протягом кількох секунд;
  • Програма значно скорочує час обробки відомостей завдяки оперативному внесенню даних до системи під час надходженні інформації, заявками контролюються етапи їх виконання;
  • Програма має зручну інформаційну структуру та гнучку конфігурацію, що дозволяє розширити її можливості за рахунок поєднання з іншими сервісами;
  • Програма оперативно здійснює пошук вже під час введення перших символів пошукового запиту та звужує коло під час додавання наступного символу, витрачаючи на це частки секунд;
  • Програма володіє функцією сортування, котра класифікує клієнтів за категоріями та здійснює додаткову вибірку за стовпцями-параметрами, використовуючи фільтр;
  • Програма володіє функцією групування, у тому числі множинного, що дає можливість виділити деякий пул клієнтів та розділити їх за визначеними ознаками;
  • Програма активно використовує електронний зв'язок у форматі sms-повідомлень для сповіщення клієнтів, використовуючи режим масового надсилання та персональні сповіщення;
  • Програма активно використовує електронний зв'язок у форматі e-mail для сповіщення клієнтів, надсилаючи їм електронні документи, запрошення, каталоги, будь-яку заявки та ін.;
  • Програма активно використовує функцію нагадування у форматі спливаючих повідомлень для комунікації між співробітниками компанії, для нагадувань, для сповіщення;
  • Програма активно використовує інтегрований зв'язок з АТС, що дає можливість миттєво визначити абонента, звернутись до нього на ім'я і відразу надати інформацію;
  • Програма реєструє ймовірні повернення продукції, документуючи цей факт та оперативно вносячи корективи у відповідні документи;
  • Під час формування бази клієнтів програма організовує імпорт їх даних з попередніх електронних форматів без зовнішньої участі або використовуючи зручне ручне внесення.

Опис програмного забезпечення

Програма для заявок призначена для організації ефективної роботи з клієнтами, оперативного задоволення їх потреб та підвищення якості сервісу. Приходить час, коли компанія не може впоратися з обліком замовлень і у зв'язку з цією причиною починає гальмувати терміни виконання, викликаючи незадоволення клієнтів. Тому, найправильнішим рішенням є автоматизація процесу обслуговування клієнтів - від реєстрації вхідного дзвінка і до підписання акту виконаних робіт.

Програма для заявок від компанії "Універсальна Система Обліку" (УСО), спеціалізується на створенні профільного програмного забезпечення, повністю автоматизує внутрішні процедури по залученню, роботі та обслуговуванні клієнтів.

База даних у Програмі для заявок являє собою функціональну систему, де зосереджені усі поточні, минулі та майбутні клієнти, відсортовані за різноманітними категоріями, згідно з прийнятою у компанії класифікацією, для зручної взаємодії з ними.

Розподіл клієнтів за категоріями дозволяє більш цілеспрямовано працювати з групами, об'єднаними за однією або кількома схожими ознаками. Така робота дозволяє формувати для них пропозиції, що враховують їх потреби, смаки, платоспроможність.

Програма для заявок пропонує вбудований комплект шаблонів для здійснення оперативної роботи, багато з яких є формами для створення заявок. Усі заявки можуть мати різне призначення та статус.

Наприклад, Програма для заявок організує роботу складського господарства, контролює переміщення товарно-матеріальних запасів та по мірі їх закінчення повідомляє уповноважену особу про те, що невдовзі запаси товару вичерпаються. При цьому, Програма для заявок автоматично обирає одну з представленого асортименту шаблонів та заповнює заявку на нове постачання продукції що закінчується, використовуючи для цього відомості з бази, з вказанням кількості продукції, а також автоматично розрахованого на основі накопичених даних по її реалізації у попередні періоди. Уповноваженій особі лишається лише роздрукувати готовий документ, за необхідності.

Програма для заявок приймає замовлення від клієнтів, і знову ж надаючи необхідну для цього електронну форму та заповнює заявки, даючи співробітникові можливість вибору потрібної позиції з випадаючого переліку, яку він відразу ж узгоджує з клієнтом, що заощаджує час обох. До кінці короткої розмови, заявки прийняті, узгоджені та надіслані клієнтові на e-mail для підтвердження та оплати. Під час реєстрації, заявка відображається у базі даних - в "особовій справі" клієнта, де залишиться назавжди для історії відносин.

Програма для заявок регулює прийом заявок, дозволяючи уникати помилок під час оформлення бланків та неправильно зрозумілої інформації, адже випадаючий перелік під час заповнення заявки обмежує поле діяльності співробітника - йому достатньо лише обрати потрібний варіант.

Програма для заявок виставляє термін виконання по заявках та вмикає для співробітника систему нагадувань про контроль над виконанням, а для клієнта систему сповіщення про готовність. При цьому усі можуть займатися і іншими справами, працювати над кожною з заявок та не витрачати час на постійне стеження за етапами виконання.

Програма для заявок автоматично заповнює усі наявні у ній шаблони, серед яких, звичайно ж, знаходяться не лише заявки, але й форми для усіх видів накладних, товарних чеків, рахунків на оплату, рахунків-фактур, актів звірок та решти документів, необхідних для ведення господарської діяльності компанії. Також варто відзначити автоматичне заповнення типових угод, реквізити для яких Програма для заявок вірно обирає у базі даних.

Усі оформлені Програмою для заявок документи можуть бути роздруковані у потрібній кількості та збережені в електронному вигляді у відповідних папках, тому можна завжди достатньо оперативно знайти будь-який документ для будь-якого клієнта, постачальника, підрядника, засновника і т.д.

Окрім перерахованого, Програма для заявок здійснює статистичний облік усіх видів діяльності компанії та формує як статистичні, так і аналітичні звіти, де надає оцінку поточній діяльності та аналіз динаміки змін компанії у різні часові періоди, що дозволяє її складати перспективні прогнози та корегувати плани компанії на короткострокові та середньострокові періоди.

На основі сформованих документів Програма для заявок вибудовує рейтинги клієнтів, співробітників, продукції, постачальників та ін., згідно з різноманітними критеріями оцінювання - кожна категорія має свої і це дозволяє обрати саме найбільш цінних.

Зовнішній вигляд програми

Програма для заявок

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму для заявок

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для обліку замовлень

Програмою можуть користуватись:

  • Державна установа, що працює з населенням

    Державна
    установа,
    що працює з населенням
  • Будь-яка приватна компанія

    Будь-яка приватна
    компанія
  • Сервісний центр

    Сервісний центр
  • Ательє

    Ательє
  • Будівельні компанії

    Будівельні
    компанії
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму для заявок

aurora

TOВ Торговий дім «Аврора»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Керівництво та колектив компанії висловлює Вам вдячність за надання якісних послуг та професійного ставлення до підтримки та обслуговування програми «Керування фінансами».

Наша компанія досить вимогливий клієнт. Це пов’язано із швидкими темпами зростання нашої компанії та високим рівнем відповідальності перед нашими замовниками та постачальниками, тому серед головних вимог по обслуговуванню програмного забезпечення знаходиться професіоналізм, надійність, бажання почути та зрозуміти наші потреби - в колективі компанії ми знайшли такого партнера. Служба технічної підтримки працює чітко, по кожній заявці ми отримуємо зворотній зв’язок, швидке та якісне виконання поставлених нами цілей.

Бажаємо успішного розвитку та досягнення нових вершин у бізнесі.


chistota

Хімчистка «Центр Чистоты»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


ПП Акулову Миколі Миколайовичу

Шановний Микола Миколайович, стосовно роботи програмного забезпечення Автоматизації роботи хімчистки.

Виклики, які стоять перед бізнесом сьогодні, особливо у сфері обслуговування, змушують підприємства швидко реагувати на зовнішні фактори, чітко виконувати усі внутрішні процедури та бізнес-процеси, постійно підвищувати якість обслуговування.

Робота в умовах постійної конкурентної боротьби на ринках з великою кількістю гравців змушує підприємства жорстко контролювати якість послуг, пропонувати своїм замовниками все нові та нові сервіси, чітко контролювати своєчасність надання послуг та враховувати зворотній зв’язок від клієнтів.

Окрім всього іншого, робота у сфері обслуговування передбачає проведення регулярних рекламних кампаній, акцій, бонусних програм, програм лояльності.

Підприємство будь-якого розміру, навіть дуже маленьке, потребує, як мінімум, базового обліку та контролю руху грошових коштів, обліку витрат та прибутків.

Задля успішного ведення бізнесу в таких умовах, підприємству необхідний інструментарій, що дозволятиме реалізувати увесь необхідний функціонал та при цьому мати можливість до його нарощення, введення нових видів продуктів або послуг, не реалізованих у стандартних реалізаціях програмного забезпечення. Робота з використанням старих методів, ведення обліку в журналах призведе до втрати великої кількості часу на здійснення контролю та керування підприємством, а також це загрожує виникненням великої кількості помилок як під час заповнення звітних документів, так і під час їх перевірки, що може призвести до неправильних управлінських рішень.

Для хімчистки "Центр Чистоти", окрім всього іншого, важливим фактором під час вибору ПЗ була можливість локалізації ПЗ, а саме формування квитанції українською мовою з використанням української валюти та актуальної адреси пунктів прийому та ін.

Оцінивши можливі варіанти реалізації поставлених завдань, "Центр Чистоти" зупинив свій вибір на розробці ПП Миколи Акулова: Універсальна Система Обліку – Автоматизації роботи хімчистки.

Універсальна Система Обліку дозволила реалізувати облік прибутків та витрат, контроль виконання замовлень, контроль роботи працівників по кожному із замовлень. Дозволяє реалізувати облік та аналіз наданих послуг за будь-який період роботи кожного з підрозділів окремо та всього підприємства в цілому.

Найбільш важливими для хімчистки "Центр Чистоти" є фінансові звіти. З їх допомогою ми здійснюємо контроль кількості грошей в касі, кількість грошових засобів, прийнятих від замовників по кожному із замовлень, контроль праці кожної каси, в тому числі готівковий та безготівковий розрахунок для кожного із пунктів прийому, контроль інкасації грошових засобів.

Окремо хочеться звернути увагу на швидкість розгортання програмного комплексу та професіоналізм команди під час інтеграції ПЗ. Процес реалізації повністю працездатного робочого місця приймальника, включаючи встановлення ПЗ та проведення інструктажу, від моменту оплати, займає 1 робочий день. Такий підхід до роботи дозволяє економити грошові кошти на етапах екстенсивного розвитку бізнесу.

Гнучка система формування бази послуг та прайс-листів дозволяє створити диференційовані ціни для різного рівня клієнтів (VIP, пенсіонери, студенти), застосовувати бонусні програми до замовників та відслідковувати їх використання.

Функціонал СМС інформування та розсилки дозволяє вчасно та адресно повідомити клієнта про стан замовлення або про акції, нові послуги, бонусні програми та інше. Цінність цього функціоналу полягає у можливості безпосереднього спілкування зі своїми реальними клієнтами без посередників у вигляді реклами в інтернеті, пресі, реклами на вивісках чи біг-бордах. З такого роду інформуванням "Центр Чистоти" може бути впевненим, що його клієнти точно отримають потрібну інформацію.

Дякуємо колективу розробників Універсальної Системи Обліку за якісно виконану реалізацію та інтеграцію ПЗ Автоматизація роботи хімчистки.

З повагою

Хімчистка «Центр Чистоты»

в обличчі ФО-П Київської Олени Валеріївни.


eurostirka

Компанія «Евростирка»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Замислюватись про автоматизацію бізнесу ми почали іще кілька місяців тому, але відповідний софт знайшли лише нещодавно. Знайомство з Універсальною Системою Обліку для хімчистки ми розпочали з встановлення демо-версії і відразу ж почали порівнювати з програмами, які вже випробували. Функціонал та можливості УСО нас повністю задовольнили, тому ми відразу ж прийняли рішення про залучення.

Універсальна Система Обліку для хімчистки дозволяє нам контролювати всі аспекти Стало дуже зручно працювати за рахунок того, що враховуються витрати різноманітних засобів, які використовуються в процесі надання послуг. Співробітники технічної підтримки УСО допомогли нам налаштувати прайс-листи, номенклатуру, продемонстрували як надсилати смс-повідомлення та електронні листи через програму. Програма значно полегшила нашу роботу за рахунок того, що заробітна платня може нараховуватись автоматично, а розрахунок вартості замовлення більше не вимагає участі працівника.

Також, ми активно користуємось розділом Звіти у програмі УСО. Тут зручно відслідковувати прибутки, витрати, динаміку та багато інших показників. Дуже приємна можливість допрацювання програми згідно з нашими потребами за необхідності.

Ми задоволені, що придбали настільки продуманий та якісний продукт, тому дякуємо розробникам та раді рекомендувати Універсальну Систему Обліку іншим організаціям.


oxford

Курси англійської мови «Oxford»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відгук про «Універсальній Системі Обліку»

Мене звуть Оксана Шептуха, я - директор курсів англійської мови "Oxford" у місті Харків, Україна.

Наша компанія порівняно молода, нам п’ять років, але ми вже маємо репутацію, нас рекомендують знайомим. Безумовно, це радує, але коли кількість наших клієнтів перевищила 100 осіб стало складно вести статистику. Іще однією складністю стала одна з наших особливостей - ми дозволяємо учням відпрацьовувати пропущені за поважної причини заняття. Дуже важко було вести бухгалтерію на папері, адже окрім фінансових надходжень та заробітної платні викладачів, необхідно, також, вести облік пропущених та відпрацьованих занять. Виникло питання пошуку зручної системи обліку.

Пошуки в інтернеті привели до Універсальній Системі Обліку. Перевага перша - відсутня щомісячна абонентна плата. Перевага друга - дуже зручний інтерфейс. Два тижні тестового користування демо-версії практично не лишили запитань. На наше прохання до програми внесли зміни - можливість вносити до розкладу не лише кожного учня, але й всю групу загалом. Після паперових "страждань", завдяки USU заощаджується багато часу, просто тішить можливість миттєво бачити та аналізувати всі надходження від клієнтів за рік, заробітну платню викладачів у динаміці.

Быстрая обратная связь, решение всех возникающих вопросов, часы на обслуживание и обучение входят в стоимость программы USU.

Швидкий зворотній зв'язок, вирішення усіх питань, що виникають, години на обслуговування та навчання включені у вартість програми.

З повагою,

Директор курсів англійської мови «Oxford» Шептуха О.Н.


pp

Друкарня «Pride Print»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації роботи друкарні «Pride Print»


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для заявок

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: