1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Система керування персоналом

На думку 326 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Всі
Операційна система: Windows
Родина: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Система керування персоналом

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості системи керування персоналом

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Система регулює позиції керування персоналом організації, фіксує показники продуктивності, автоматично виконує нарахування заробітної платні, займається нормативним документообігом;
  • Користувачам не потрібно докладати максимум зусиль, щоб впоратися з програмою, оволодіти ключовими елементами, розумно використовувати засоби інформаційної підтримки;
  • Трудові ресурси підприємства (безпосередньо люди, обладнання, матеріали) підпадають під тотальний контроль додатку;
  • На оформлення особистої картки співробітника витрачаються лічені секунди, де легко вказати особисті дані, зазначити професійні обов’язки, розмістити фото, додати документи;
  • Досить часто система виконує роль поєднуючого елемента між різними службами та відділами організації, зокрема по усій регіональній мережі, де відстань вимірюється десятками кілометрів;
  • Керування регулюється автоматично, що не лише зводить до мінімуму людський фактор, але й категорично виключає ймовірність помилок;
  • Конфігурація досить варіативна в частині контролю, щоб підприємство легко могло використовувати власні напрацювання та методики, не обмежуючись нав’язаними ззовні стандартами;
  • За допомогою моніторингу досить легко знизити щоденні витрати, позначити робочі показники персоналу, у найкоротші терміни виявити проблеми обліку та миттєво внести корективи;
  • Певні елементи та функціональні можливості доступні тільки під замовлення. Предметно ознайомитися з платним контентом можна на нашому сайті;
  • Система автоматично нараховує заробітну платню за попередньо введеними алгоритмами. Мова йдеться не лише про персональні ставки та суми, але також можна використовувати і інші фінансові критерії;
  • Програмний помічник швидко сповістить про те, що знижуються показники прибутку, з’явились певні проблеми управління, знизилась продуктивність підприємства;
  • Особливий інтерфейс акцентує увагу на планування, де легко запланувати робочі зустрічі, відмінити виконання завдань та ін.;
  • Висока якість аналітики гарантує своєчасність та ефективність управлінських рішень по персоналу, де жоден аспект, навіть найменш значний, не залишиться поза увагою;
  • Рекомендуємо уважно ознайомитися з завданнями додаткового оснащення, де наявний багатий вибір функціональних можливостей, цифрових розширень та опцій;
  • Тестова версія додатка розповсюджується безкоштовно. Встановлення не забере багато часу.

Опис програмного забезпечення

Останніми роками цифрова система керування отримує все більше поширення, що не можна пояснити лише ціновою доступністю проекту автоматизації. Також, варто взяти до уваги широкий функціональний діапазон, високу продуктивність, оперативність. Системою прийнято користуватися, щоб налагодити зв’язок між віддаленими організаціями, виконувати автоматичні нарахування заробітної платні штатним фахівцям, заповнювати масиви нормативної документації, займатися плануванням, підготовкою, як фінансової, так і управлінської звітності.

Лінійна «Універсальної Системи Обліку» (USU) містить профільні платформи автоматизації, які займаються керуванням штатним персоналом підприємств різних галузей: торгівлі, виробництва, сфери обслуговування, логістики, туризму та багатьох інших. Заволодіти рішенням, яке б повністю вас влаштувало, не так легко. Дуже важливо, щоб вона не лише регулювала керування, але і брала на себе трудомісткі операції, попередні розрахунки, параметри підготовки регламентованої документації, ідеально точно нараховуючи заробітну платню.

Система володіє широкою інформаційною підтримкою, де персонал займає окремий сегмент цифрового довідника. Контроль та керування виконується онлайн, що дозволить швидко реагувати на зміни, вносити корективи, звітувати перед керівництвом у питаннях продуктивності та зайнятості. Часто система виконує роль елементу зв’язку, єдиного інформаційного центру, який збирає дані по усій інфраструктурі підприємства - відділах, службах, навіть регіональних представництвах та філіях, які можуть знаходитись від центру на відстану в декілька кілометрів.

Не варто залишати поза увагою автоматичні виплати заробітної платні, які знаходяться під контролем з боку системи. Достатньо внести ставки персоналу, алгоритми додаткових нарахувань, щоб своєчасно виконувати грошові перекази. При цьому відомості також готуються в авто-режимі. Під замовлення пропонується опція автозаповнення, яка, значною мірою, спростить керування штатним документообігом. Якщо організація укладає угоди за стандартними зразками, то варто лише один раз додати шаблон, щоб усі наступні контракти були заповнені належним чином.

Логічні компоненти системи містять панель адміністрування, безпосередньо модуль керування штатним персоналом, базу даних, підсистему інформаційних сповіщень, вбудований конструктор документації та інші інструменти. Не забороняється виконувати налаштування на свій лад. Окремо необхідно позначити позиції фінансової звітності, де просто та доступно представляються дані по фінансах, демонструються показники прибутку та витрат, позначаються перспективи на майбутнє, оцінюється продуктивність кожного співробітника, кожного відділу або фірми в цілому.

Автоматизація увійшла в бізнес серйозно та надовго. Багатьом організаціям життєво необхідна система керування персоналом, щоб ефективно використовувати трудові ресурси, поступово нарощувати продуктивність, освоювати нові ринки та перспективні напрямки. Необхідно відзначити, що деякі компанії більше надають перевагу варіанту індивідуальної розробки, щоб не просто отримати унікальний проект, але також врахувати особливості інфраструктури, контролювати визначені рівні господарювання, додати функціональні опції та розширення.

Подивившись наступне відео, можна швидко ознайомитися з можливостями програми УСУ – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантаженого на YouTube відео, обов'язково напишіть нам, ми знайдемо інший спосіб показати демонстраційний ролик!

Презентація програми для торгівлі

Програмою можуть користуватися:

  • Торгове підприємство

    Торгове
    підприємство
  • Виробнича компанія

    Виробнича
    компанія
  • Навчальний центр

    Навчальний центр
  • Медичне підприємство

    Медичне
    підприємство
  • Ательє

    Ательє
  • Хімчистка

    Хімчистка
  • Спортивний центр

    Спортивний
    центр
  • Логістична компанія

    Логістична
    компанія
  • МФО

    МФО
  • Ремонтна майстерня

    Ремонтна
    майстерня
  • Туристичні фірми

    Туристичні
    фірми
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про систему керування персоналом


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити автоматизацію керування персоналом

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.