1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Транспортна логістика

На думку 691 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Транспортна логістика

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для транспортної логістики

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • Ви зможете здійснювати облік перевізників, класифікуючи їх за містом, надійністю та іншими характеристиками
    Перевізники

    Перевізники
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС та Email, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Увесь транспорт буде знаходитись у спеціальному довіднику, в якому буде групування за власником
    Будь-який транспорт

    Будь-який транспорт
  • Один вантаж може спочатку летіти літаком, а далі їхати до пункту призначення автомобілем
    Мультимодальність

    Мультимодальність
  • Можна консолідувати вантажі, які їдуть в одному напрямку, в один рейс
    Консолідація

    Консолідація
  • Ви отримаєте можливість контролювати кожне замовлення і за етапом виконання, і за оплатою
    Замовлення

    Замовлення
  • Різноманітні угоди та бланки можуть заповнюватись програмою автоматично
    Заповнення бланків

    Заповнення бланків
  • Важливі файли можна прикріплювати до клієнтів, перевізників, водіїв та заявок
    Вкладені файли

    Вкладені файли
  • Ви зможете складати і переглядати план завантажень на будь-який день
    План завантажень

    План завантажень
  • Під час замовлення можливий розрахунок окремого рейсу за добовими та ПММ
    Розрахунок рейсу

    Розрахунок рейсу
  • Якщо у Вас є свій відділ механіків, він також працюватиме у нашій програмі, позначаючи ремонт транспорту та плануючи закупівлю запасних деталей
    Облік ремонту

    Облік ремонту
  • Уся потрібна інформація за заявками за будь-який період: дати завантажень та розвантажень, загальні витрати, прибуток та дохід - будуть у вас "під рукою""
    Аналіз заявок

    Аналіз заявок
  • Система покаже статистику замовлень по кожному із клієнтів
    Звід по клієнтах

    Звід по клієнтах
  • У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Ви зможете з легкістю проаналізувати, які напрямки користуються у вас найбільшою популярністю
    Напрямки

    Напрямки
  • Програма покаже усі кількісні та фінансові дані по перевізниках
    Перевізники

    Перевізники
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
    Каса та рахунки

    Каса та рахунки
  • Звіт покаже, хто з клієнтів оплатив свої замовлення не в повному обсязі
    Борги

    Борги
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Ваших працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю заявок, роботі з клієнтами, запланованому та фактичному прибутку
    Аналіз працівників

    Аналіз працівників
  • Звіти покажуть, який транспорт у вас найчастіше використовується та загальну суму за зв’язаними з ним заявками
    Зведення по транспорту

    Зведення по транспорту
  • Завдяки плану завантажень ви завжди володітимете необхідною інформацією про розклад завантажень на кожен день, і ви не забудете жодної заявки або автомобіля
    План завантажень

    План завантажень
  • Вам завжди буде відомо, яких документів не вистачає по заявках, а які іще не підтверджені
    Документи

    Документи
  • Програма підкаже вам, які угоди незабаром завершаться
    Терміни угод

    Терміни угод
  • Інтеграція з ТЗД забезпечить мобільність ваших співробітників, допоможе швидше та точніше виконувати завантаження та розвантаження автомобілів
    ТЗД

    ТЗД
  • Якщо Ви надаєте свою площу під СТЗ - система забезпечить вам єдиний облік усіх процесів
    СТЗ

    СТЗ
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення місцезнаходження вантажу та інших можливостей - варіантів маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програма "транспортна логістика", УСО - це ексклюзивна розробка нашої компанії, яка не має аналогів у РФ та на ближньому зарубіжжі;
  • Відгуки користувачів про роботу софту ви можна переглянути на нашому сайті;
  • Програма легко завантажується та встановлюється на комп'ютер;
  • УСО не вимагає особливих навичок від користувача, з нею впорається будь-яка людина, знайома з персональним комп'ютером;
  • На завантаження програми для роботи потрібно кілька хвилин, що необхідні для реєстрації абонентів у базі даних;
  • Кількість абонентів не обмежена, один софт обслуговуватиме усі філії компанії;
  • Керування транспортною компанією здійснюється з особистого кабінету софту, який захищено паролем;
  • Наявна функція розмежування доступу до керування: власник надає доступ іншій людині в межах її повноважень (при цьому, пароль у кожного свій);
  • Кількість користувачів системи може бути будь-якою;
  • Усі користувачі можуть працювати у програмі "транспортна логістика" одночасно, на продуктивності це не позначиться;
  • Звітність готується цілодобово, і затребувати її можна у будь-який час;
  • Робот підготує звіт як по кожному із клієнтів (партнерів, покупців) окремо, так і зведену звітність за вказаним періодом часу;
  • Прогульники та особи, які спізнились, виділяються у базі червоним кольором і за ними готується окрема статистика;
  • За хорошу роботу машина нараховує персоналу бонуси, які враховуються під час нарахування заробітної платні;
  • "Транспортна логістика»" підтримує онлайн-платежі через систему гаманець Qiwi;
  • Присутня можливість спілкування не лише з використанням телефонної бази, але й через месенджер Viber;
  • Функція масового сповіщення співробітників або клієнтів через СМС-повідомлення також наявна;
  • Електронний секретар самостійно привітає клієнта або працівника підприємства з днем народження, - для цього повідомлення готується заздалегідь, і в призначений час робот самостійно надішле його адресатові;
  • Транспортна логістика з допомогою УСО виведе ваш бізнес на новий рівень розвитку. Зв'яжіться з нами будь-яким зручним для Вас способом та дізнайтеся детальніше, чим вам може допомогти УСО!

Опис програмного забезпечення

У науці керування інформаційними та матеріальними потоками під час перевезення товарів транспортна логістика справедливо займає один з ключових напрямків. Відповідно, роздуми та суперечки про важливість керування логістикою перевезень зайві. Наша компанія рада запропонувати вам свій ексклюзивний продукт - комп'ютерну програму Універсальна Система Обліку (УСО), з якою транспортна логістика вашого підприємства стане повністю прозорою та точною. Наша розробка - це симбіоз найкращих досягнень у сфері комп'ютерного керування, до того ж цим софтом може керувати навіть користувач початкового рівня користування персонального комп'ютера, - над цим наші фахівці особливо попрацювали, зробивши софт максимально простим та інтуїтивним. Нашою розробкою "Транспортна логістика" (УСО) користуються компанії у сорока регіонах Росії та за її межами, - з відгуками користувачів ви можна ознайомитися на нашому сайті.

Комп'ютерним софтом від нашої компанії можуть скористатися транспортні компанії різноманітного профілю, а також підприємства, де є транспортний відділ. "Транспортна логістика" - універсальна програма, і в цьому одна з її головних переваг. Справа в тому, що робот оперує числами, - саме через числа він бачить специфіку підприємства, а числа однакові у будь-якій галузі. Наша розробка сумісна з усіма електронними приладами обліку та контролю, а "транспортна логістика" збирає дані цілодобово (це особливо важливо для підприємств безперервного виробничого циклу). Софт легко завантажується та запускається з ярлика на робочому столі персонального комп'ютера. На завантаження даних до системи потрібно кілька хвилин в автоматичному режимі (є можливість внести дані в ручну). Як тільки реєстрація абонентів у базі даних закінчиться, програма "транспортна логістика" готова до роботи. Принцип реєстрації абонентів у системі для логістики такий, що плутанина виключена, а пошук у базі займає кілька секунд. Як абонентів, система бачить не тільки людей (клієнтів підприємства, персонал чи партнерів), але й напрямки, які необхідно контролювати. Тому УСО контролює усі аспекти бізнесу та кожну людину окремо. Софт "транспортна логістика" формує звітність цілодобово та готова надати її на першу вимогу власника. Це може бути звіт по переміщенню вантажів одного клієнта (напрямки) або статистика перевезень та пів року (місяць, тиждень, рік і т.д.), або звіт по порушниках виробничої дисципліни (хто спізнився або прогуляв робочий день). До речі, про виробничу дисципліну та ефективність: УСО позначає в абонентській базі усіх порушників червоним кольором. Щоб дізнатися хто спізнився на роботу, достатньо лише відчинити базу даних. Транспортна логістика нараховує бонуси сумлінним працівникам. Бонуси враховуються під час нарахування преміальних - це потужний стимул для працівників працювати іще ефективніше. З нарахуванням заробітної платні, як і з іншою бухгалтерською роботою (підготовка звітів та документації), софт також впорається самостійно. Точна статистика за окремими напрямками транспортного бізнесу дозволить власникові компанії своєчасно визначати проблемні ділянки та розвивати перспективні перевезення. Комп'ютерна транспортна логістика – це цілковитий контроль транспортного цеху (відділення, компанії) навіть на відстані: власник УСО може затребувати звітність дистанційно.

Зовнішній вигляд програми

Транспортна логістика

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму для транспортної логістики

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для логістики

Програмою можуть користуватись:

  • Логістична компанія

    Логістична
    компанія
  • Транспортна компанія

    Транспортна
    компанія
  • Експедиторська компанія

    Експедиторська
    компанія
  • Поштова служба

    Поштова служба
  • Кур’єрська компанія

    Кур’єрська компанія
  • Служба доставки

    Служба доставки
  • Експрес-пошта

    Експрес-пошта
  • Торгівельна компанія

    Торгівельна компанія
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму для транспортної логістики

concept

ТОВ «ТТК Концепт»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка!

Компанія ООО «ТТК «Концепт» розпочала співпрацю з ПП "Акулов М.М.", зокрема, з програмним продуктом «USU.kz» у 2014 році. Ми займаємося міжнародними вантажоперевезеннями за напрямком Росія-Казахстан і для нас дуже важливо було знайти готовий адаптований під наш вид діяльності продукт, який містить в собі всю основну робочу інформацію та який володіє усіма необхідними функціями для роботи з нею.

Благодаря этой программе мы смогли автоматизировать все основные процессы деятельности компании и избежать огромной потери времени. «USU.kz» в разы облегчает организационные и рабочие моменты, дает менеджерам больше времени на решение более важных, стратегических задач и привлечение новых клиентов.

Завдяки цій програмі ми змогли автоматизувати усі основні процеси діяльності компанії та уникнути великих втрат часу. "USU.kz" суттєво полегшує організаційні та робочі моменти, надає менеджерам більше часу на вирішення важливіших стратегічних завдань та залучення нових клієнтів.

Економічна ефективність підприємства зросла за рахунок розумного планування праці робітників, своєчасного надання звітів керівництву та аналізу усіх процесів, що відбуваються на підприємстві.

Серед великої кількості аналогічних програм "USU.kz" безумовно лідирує за багатьма важливими для нас критеріями:

- ціна та форма оплати;

- зручний інтерфейс;

- оперативна технічна підтримка;

- освічені та кваліфіковані співробітники.

Дякуємо за розробку програми «УСУ – Універсальна Система Обліку».

Бажаємо Вам успіхів та подальшого процвітання!

З повагою, Баканов С.И. генеральний директор ТОВ «ТТК «Концепт»


cargo

Транспортна компанія «КаргоТрансСервис»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Приватне підприємство «КаргоТрансСервис» на ринку вантажоперевезень вже з 2007 року, спочатку не було необхідності в постійному обліку та систематизації бази даних, але при великих завантаженнях та обсягах, ми зрозуміли, що не можемо впоратись і починається плутанина в документах та відбувається втрата потенційних клієнтів. На цьому етапі ми усвідомили, що потрібно оптимізувати свій бізнес і нам потрібна CRM-система.

Ми почали пошуки програмного забезпечення, яке допоможе нам слідкувати за замовленнями, бюджетом та клієнтами. Серед багатьох варіантів у пошуковому результаті нам здалась особливо привабливою пропозиція програми УСО (Універсальна Система Обліку), познайомившись з демо-версією та відео навчанням, ми зрозуміли, що це саме те, що нам потрібно. Своєю чергою, програма володіє низкою переваг - це досить приваблива ціна, підхід до обслуговування, недорогі додаткові години обслуговування, безготівкова форма оплати, привітні та тактовні програмісти. Програма має достатньо простий, інтуїтивний інтерфейс, ніколи не вилітає, не займає багато часу для заповнення форм. Рекомендую усім, хто бажає підвищити рівень обслуговування та бажає слідкувати за клієнтами та фінансовими потоками.

Директор: Шаріпенко Д.О.


aleko

Транспортна компанія «Алеко Транс»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка

Компанія Алеко висловлює щиру вдячність колективу розробників USU за надання якісних та професійних послуг у створенні, інтегруванні та подальшому супроводі системи обліку для транспортно-логістичних підприємств.

Фахівці USU відразу довели свою компетентність іще на стадії вивчення технічного завдання, пропонуючи різноманітні варіанти і, таким же чином, допомогли знайти оптимальне вирішення поставлених завдань.

В результаті, з’явився продукт, який повністю відповідає нашим вимогам та дозволив впорядкувати робочі процеси, скоротити час оформлення документації. Інтерфейс програми лаконічний та зрозумілий до такої міри, що людина, яка володіє мінімальним досвідом роботи з персональним комп’ютером, швидко освоїть прості правила та алгоритми.

Особливо хочеться відзначити можливість системи виводити звіти за будь-яким із заявлених критеріїв, робити зрізи та витримки як на визначену дату, так і за обраний період. В цілому, всі можливості USU дозволяють з легкістю керувати процесами, знижують ймовірність помилки людського фактору, звільнити працівників від трудомісткої роботи з паперами та спрямувати їхні зусилля на підвищення якості та розвиток нових напрямків.

Окремої вдячності заслуговують працівники, які безпосередньо здійснювали встановлення та налагодження системи на робочих місцях. Кожен із хлопців володіє неймовірним почуттям тактовності, професіоналізму та глибинним розумінням процесу. Хочеться побажати хлопцям з команди Миколи Акулова розвитку та процвітання.


chistota

Хімчистка «Центр Чистоты»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


ПП Акулову Миколі Миколайовичу

Шановний Микола Миколайович, стосовно роботи програмного забезпечення Автоматизації роботи хімчистки.

Виклики, які стоять перед бізнесом сьогодні, особливо у сфері обслуговування, змушують підприємства швидко реагувати на зовнішні фактори, чітко виконувати усі внутрішні процедури та бізнес-процеси, постійно підвищувати якість обслуговування.

Робота в умовах постійної конкурентної боротьби на ринках з великою кількістю гравців змушує підприємства жорстко контролювати якість послуг, пропонувати своїм замовниками все нові та нові сервіси, чітко контролювати своєчасність надання послуг та враховувати зворотній зв’язок від клієнтів.

Окрім всього іншого, робота у сфері обслуговування передбачає проведення регулярних рекламних кампаній, акцій, бонусних програм, програм лояльності.

Підприємство будь-якого розміру, навіть дуже маленьке, потребує, як мінімум, базового обліку та контролю руху грошових коштів, обліку витрат та прибутків.

Задля успішного ведення бізнесу в таких умовах, підприємству необхідний інструментарій, що дозволятиме реалізувати увесь необхідний функціонал та при цьому мати можливість до його нарощення, введення нових видів продуктів або послуг, не реалізованих у стандартних реалізаціях програмного забезпечення. Робота з використанням старих методів, ведення обліку в журналах призведе до втрати великої кількості часу на здійснення контролю та керування підприємством, а також це загрожує виникненням великої кількості помилок як під час заповнення звітних документів, так і під час їх перевірки, що може призвести до неправильних управлінських рішень.

Для хімчистки "Центр Чистоти", окрім всього іншого, важливим фактором під час вибору ПЗ була можливість локалізації ПЗ, а саме формування квитанції українською мовою з використанням української валюти та актуальної адреси пунктів прийому та ін.

Оцінивши можливі варіанти реалізації поставлених завдань, "Центр Чистоти" зупинив свій вибір на розробці ПП Миколи Акулова: Універсальна Система Обліку – Автоматизації роботи хімчистки.

Універсальна Система Обліку дозволила реалізувати облік прибутків та витрат, контроль виконання замовлень, контроль роботи працівників по кожному із замовлень. Дозволяє реалізувати облік та аналіз наданих послуг за будь-який період роботи кожного з підрозділів окремо та всього підприємства в цілому.

Найбільш важливими для хімчистки "Центр Чистоти" є фінансові звіти. З їх допомогою ми здійснюємо контроль кількості грошей в касі, кількість грошових засобів, прийнятих від замовників по кожному із замовлень, контроль праці кожної каси, в тому числі готівковий та безготівковий розрахунок для кожного із пунктів прийому, контроль інкасації грошових засобів.

Окремо хочеться звернути увагу на швидкість розгортання програмного комплексу та професіоналізм команди під час інтеграції ПЗ. Процес реалізації повністю працездатного робочого місця приймальника, включаючи встановлення ПЗ та проведення інструктажу, від моменту оплати, займає 1 робочий день. Такий підхід до роботи дозволяє економити грошові кошти на етапах екстенсивного розвитку бізнесу.

Гнучка система формування бази послуг та прайс-листів дозволяє створити диференційовані ціни для різного рівня клієнтів (VIP, пенсіонери, студенти), застосовувати бонусні програми до замовників та відслідковувати їх використання.

Функціонал СМС інформування та розсилки дозволяє вчасно та адресно повідомити клієнта про стан замовлення або про акції, нові послуги, бонусні програми та інше. Цінність цього функціоналу полягає у можливості безпосереднього спілкування зі своїми реальними клієнтами без посередників у вигляді реклами в інтернеті, пресі, реклами на вивісках чи біг-бордах. З такого роду інформуванням "Центр Чистоти" може бути впевненим, що його клієнти точно отримають потрібну інформацію.

Дякуємо колективу розробників Універсальної Системи Обліку за якісно виконану реалізацію та інтеграцію ПЗ Автоматизація роботи хімчистки.

З повагою

Хімчистка «Центр Чистоты»

в обличчі ФО-П Київської Олени Валеріївни.


osteopat

Медична компанія «Центр остеопатии и здоровья»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Встановили програму «УСО – Універсальна Система Обліку» в медичний центр. Вона полегшила життя нашим лікарям, адміністраторам та керівництву в тому числі. Лікарям стало зручно працювати, відслідковувати оплату та заборгованості. Адміністраторам стало зручніше здійснювати запис пацієнтів. Я керівник, зараз з легкістю контролюю увесь процес роботи нашої клініки, звіти можна формувати за будь-який період, зручне нарахування заробітної платні. Програма дуже легка та зручна!


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для транспортної логістики

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: