1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Облік аптеки

На думку 438 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Облік аптеки

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості системи для обліку аптеки

  • Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
    Будь-яка мова

    Будь-яка мова
  • Ви можете продавати будь-який товар, зручно класифікувавши усе на свій розсуд
    Будь-який товар

    Будь-який товар
  • Для наочності Ви можете зберегти зображення кожного товару, захопивши його web-камерою. Воно також буде відображатись під час виконання продажу
    Фото товару

    Фото товару
  • Обирати товар під час продажу можна сканером штрих-кодів, пошуком по назві чи зчитуючи штрих-код з пам’ятки у випадку дрібного товару
    Вибір під час продажу

    Вибір під час продажу
  • Провізорові більше не потрібно пам’ятати напам’ять всі аналоги лікарських засобів Достатньо лише ввести слово "аналог" та програма сама покаже потрібні товари в наявності
    Аналоги

    Аналоги
  • Ви зможете з легкістю продати упаковку, одну капсулу чи таблетку. Система спише потрібний товар і виконає постачання на той же склад поштучно
    Поштучний продаж

    Поштучний продаж
  • У випадку необхідності, співробітник з легкістю виконає повернення, а дані буде відправлено у потрібні звіти по проблемному товарові
    Повернення

    Повернення
  • Якщо покупець вирішив придбати іще щось, можна зберегти незакінчений продаж та повернутися до нього будь-який момент
    Відкладені продажі

    Відкладені продажі
  • Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
    Склади та аптеки

    Склади та аптеки
  • Ви зможете з легкістю внести початкові залишки з допомогою функції імпорту з сучасних електронних форматів
    Імпорт

    Імпорт
  • Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
    Сповіщення

    Сповіщення
  • Наша програма вміє працювати зі значною кількістю видів торгівельного та складського обладнання
    Обладнання

    Обладнання
  • Інтеграція з ТЗД допоможе оптимізувати роботу великих складів, забезпечить мобільність ваших співробітників, дозволить простіше виконувати інвентаризацію усіх філій
    ТЗД

    ТЗД
  • У будь-який момент по будь-якому складу Ви зможете виконати інвентаризацію, миттєво завантаживши планову кількість з Вашої програми і звіривши його з фактичним залишком за допомогою штрих-кодів або ТЗД
    Інвентаризація

    Інвентаризація
  • Під час продажу можуть формуватись різноманітні документи. Чек можна роздруковувати з фіскалізацією або без на звичайному принтері для чеків
    Документи

    Документи
  • У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • Ви легко зможете проаналізувати кому і з якої причини надавали знижки за будь-який період
    Знижки

    Знижки
  • Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
    Середній чек

    Середній чек
  • Аналіз платежів, за потрібними вам значеннями, допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на товари
    Цінові сегменти

    Цінові сегменти
  • Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
    Аналіз реклами

    Аналіз реклами
  • Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
    Динаміка продажів

    Динаміка продажів
  • Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
    Борги

    Борги
  • Ваших провізорів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
    ААналіз працівників

    Аналіз працівників
  • Відрядна заробітна платня провізорів може розраховуватися автоматично
    Заробітна платня провізорів

    Заробітна платня
    провізорів
  • Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за кожною юридичною особою окремо
    Юр. особи

    Юр. особи
  • Програма допоможе знайти найприбутковішу філію вашої мережі аптек
    Мережа аптек

    Мережа аптек
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
    Аналіз прибутків

    Аналіз прибутків
  • Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
    Складський облік

    Складський облік
  • Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
    Популярні товари

    Популярні товари
  • Система допоможе проаналізувати прибуток з продажів кожного товару
    Прибутковий товар

    Прибутковий товар
  • Дані по усіх поверненнях за будь-який період завжди будуть у вас "під рукою"
    Неліквідний товар

    Неліквідний товар
  • Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
    Не було

    Не було
  • Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
    Мінімум

    Мінімум
  • З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
    Залежаний товар

    Залежаний товар
  • Прогноз забезпечення товарами допоможе завжди мати необхідну кількість найбільш затребуваних позицій
    Прогноз

    Прогноз
  • Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
    Аналіз постачальників

    Аналіз постачальників
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення залишків товарів на складі чи філії та цін - можливостей маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Автоматизація вашого бізнесу позитивно впливає на ріст продажів, пришвидшує та спрощує щоденну роботу;
  • Програма для обліку аптеки встановлюється на будь-який комп’ютер. Не потрібно купувати особливе обладнання для інтегрування системи;
  • Обмеженість доступу для користувачів, допоможе зберегти та гарантувати безпеку єдиної бази даних. Без введення особистого логіну та паролю почати роботу у додатку неможливо;
  • Щомісячна оплата за використання програмного забезпечення відсутня;
  • Наявна можливість користування експортом та імпортом даних. Окрім того, інформацію можна вводити і вручну;
  • Історія здійснених операцій автоматично зберігається в електронній системі;
  • Створюється картка покупця з усіма необхідними даними;
  • Існує можливість налаштування автоматичного надсилання листів електронною поштою або на номери телефонів клієнтів;
  • Програма Облік аптеки надає великий вибір різноманітних функцій для розвитку вашого підприємства;
  • Увесь функціонал налаштовується за вашими інтересами. Налаштування можна здійснити перед встановленням програми на ваше прохання або налаштувати під час роботи з програмою;
  • Для керівника надаються необмежені можливості для керування аптекою;
  • Програма для обліку може використовуватись як для однієї маленької аптеки, так і для цілої мережі підприємств;
  • Спрощується контролювання роботи працівників. Допоможе виключити факти несвоєчасного початку та закінчення робочого дня;
  • Зручна система роботи з покупцями. Швидкий пошук медичних засобів позбавить вас від довгих черг;
  • Завдяки софту, аптекар максимально проінформований про лікарський препарат та може задовольнити інтерес будь-якого покупця;
  • Програма, розроблена саме для здійснення обліку аптеки, автоматично заповнює звіти;
  • Допомагає систематизувати роботу з постачальниками медикаментів та медичного обладнання;
  • За першого ж запиту про бажання встановити програму для обліку аптеки, фахівці компанії УСО зконтактуються з вами та дадуть відповідь на усі ваші запитання.

Опис програмного забезпечення

Кожен підприємець, напевне, хоча б раз думав про те, як важливо автоматизувати свій бізнес, вкладати мінімум засобів та зусиль, а натомість отримувати значно більше. Саме з такою метою розроблена електронна програма для обліку. Компанія УСО пропонує своїм клієнтам скористатися додатком для аптек. Облік аптеки – складний процес. Але, якщо правильно та системно налаштувати роботу у цьому напрямку, то дуже швидко можна отримати хороший результат та великий прибуток.

Як тільки ви розпочнете користуватися у своєму бізнесу софтом для автоматизації обліку, ваші продажі почнуть збільшуватися. Таке зростання обумовлене тим, що у ваших робітників з’явиться можливість надавати більше уваги покупцям, тим самим приваблюючи більше покупців до аптеки. В електронній системі можна реєструвати користувачів, за їх згодою, у єдиній базі даних. Кожен абонент матиме власну особисту картку з усіма відомостями: номер телефону, адреса проживання і т.д. Така поінформованість допоможе вашому підприємству у проведенні різноманітних рекламних акцій та розпродажів. Система здійснюватиме масове надсилання повідомлень в автономному режимі. Стане легко контактувати з покупцем по телефону, якщо, наприклад, аптека придбала раніше замовлений покупцем медикамент.

Система для обліку аптеки опрацьовуватиме необмежений обсяг інформації, що не змогла б зробити одна людина навіть за місяць. Існує можливість імпорту та експорту. У випадку необхідності, можна вносити або видаляти дані вручну. У системі реєструються не тільки клієнти. Таким же чином, можна створювати сітку медикаментів за різними захворюваннями. Формувати медичні препарати по групах і т.д. Широкий функціонал програми для обліку дозволяє налаштувати софт таким чином, щоб він повністю відповідав вашим вимогам.

Добре продумана система пошуку, за лічені секунди, знайде потрібні ліки. Аптекареві потрібно буде тільки ввести назву препарату у пошуковику і на екрані комп’ютера відразу ж з’явиться уся інформація: фото, наявність, кількість, термін придатності, ціна. Якщо ліки закінчились, то електронний помічник представить вам аналогічні засоби з іншою назвою, покаже найближчі терміни надходження товару на склад.

Додаток для здійснення обліку в аптеках допомагатиме і бухгалтерові. Даний софт увібрав у себе усі функції різноманітних бухгалтерських програм. Працівникам, під час здійснення справ по обліку, потрібно буде виконувати мінімум дій. Автоматичне створення різноманітних звітів та документів, звільнить працівника від непотрібної тяганини та допоможе виключити помилки під час розрахунків. Можна буде витрачати більше часу на розробку плану розвитку підприємства, заощадити грошові засоби і т.д.

Придбати таку систему для обліку аптеки дуже просто. Для цього вам не потрібен програміст або інший фахівець, який розуміється у комп’ютерних програмах. Потрібно лише зателефонувати за вказаним на сайті usu.kz номером або написали електронний лист. Інтеграція програми відбувається на максимально комфортних умовах для замовника. За короткий відрізок часу софт встановлюється на ваш комп’ютер, протягом двох годин технічний консультант безкоштовно здійснить навчання працівників та дасть відповідь на всі питання, що виникають. До того ж, користувач у будь-який час має можливість зконтактуватися з розробниками програмного забезпечення Облік аптеки.

Зовнішній вигляд програми

Облік аптеки

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити систему для обліку аптеки

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для аптеки

Програмою можуть користуватись:

  • Аптека

    Аптека
  • Склад медикаментів

    Склад медикаментів
  • Фармацевтична компанія

    Фармацевтична
    компанія
  • Медичний центр та приватна клініка

    Медичний центр
    та приватна клініка
  • Державна лікарня, стаціонар та госпіталь

    Державна
    лікарня, стаціонар
    та госпіталь
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про систему для обліку аптеки

mir

ТОВ «МИР-5»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


На початку 2017 року ТОВ "МИР-5" прийняло рішення про необхідність оптимізації бізнес-процесу і підвищення продуктивності праці співробітників нашої компанії. З цією метою було обрано програму «УСО – Універсальна Система Обліку».

Під час вибору постачальника даної програми ми проаналізували рішення кількох компаній та зупинили свій вибір на програмі «УСО – Універсальна Система Обліку». Наше рішення було обумовлено тим фактором, що програма «УСО» володіє найбільш розвиненою функціональністю в порівнянні з аналогічними програмами, існуючими на ринку, окрім того, запропоновані наочні звіти та функції програми повністю відповідали нашим вимогам.

Не менш важливим фактором була велика кількість позитивних відгуків про роботу даної програми, а також оптимальне співвідношення ціни та високої якості.

Перші результати запровадження системи втілили наші очікування в реальність: вирішено багато проблем, які існували за відсутності автоматизованого обліку. Після запровадження нової системи ключові бізнес-процеси стали більш "прозорими", з’явилась можливість реально керувати підприємством: скорочені витрати на придбання товарно-матеріальних цінностей, завдяки можливості раціонального розрахунку необхідності певних товарів. А також вдалось звільнити деякі матеріальні засоби з раніше закуплених товарів шляхом їх переміщення між підрозділами нашої компанії.

Ми дякуємо співробітникам Вашої компанії за професійне обслуговування та сподіваємось на подальшу взаємовигідну співпрацю.

Директор ТОВ «МИР-5» Миронюк И.Н.


cargo

Транспортна компанія «КаргоТрансСервис»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Приватне підприємство «КаргоТрансСервис» на ринку вантажоперевезень вже з 2007 року, спочатку не було необхідності в постійному обліку та систематизації бази даних, але при великих завантаженнях та обсягах, ми зрозуміли, що не можемо впоратись і починається плутанина в документах та відбувається втрата потенційних клієнтів. На цьому етапі ми усвідомили, що потрібно оптимізувати свій бізнес і нам потрібна CRM-система.

Ми почали пошуки програмного забезпечення, яке допоможе нам слідкувати за замовленнями, бюджетом та клієнтами. Серед багатьох варіантів у пошуковому результаті нам здалась особливо привабливою пропозиція програми УСО (Універсальна Система Обліку), познайомившись з демо-версією та відео навчанням, ми зрозуміли, що це саме те, що нам потрібно. Своєю чергою, програма володіє низкою переваг - це досить приваблива ціна, підхід до обслуговування, недорогі додаткові години обслуговування, безготівкова форма оплати, привітні та тактовні програмісти. Програма має достатньо простий, інтуїтивний інтерфейс, ніколи не вилітає, не займає багато часу для заповнення форм. Рекомендую усім, хто бажає підвищити рівень обслуговування та бажає слідкувати за клієнтами та фінансовими потоками.

Директор: Шаріпенко Д.О.


concept

ТОВ «ТТК Концепт»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка!

Компанія ООО «ТТК «Концепт» розпочала співпрацю з ПП "Акулов М.М.", зокрема, з програмним продуктом «USU.kz» у 2014 році. Ми займаємося міжнародними вантажоперевезеннями за напрямком Росія-Казахстан і для нас дуже важливо було знайти готовий адаптований під наш вид діяльності продукт, який містить в собі всю основну робочу інформацію та який володіє усіма необхідними функціями для роботи з нею.

Благодаря этой программе мы смогли автоматизировать все основные процессы деятельности компании и избежать огромной потери времени. «USU.kz» в разы облегчает организационные и рабочие моменты, дает менеджерам больше времени на решение более важных, стратегических задач и привлечение новых клиентов.

Завдяки цій програмі ми змогли автоматизувати усі основні процеси діяльності компанії та уникнути великих втрат часу. "USU.kz" суттєво полегшує організаційні та робочі моменти, надає менеджерам більше часу на вирішення важливіших стратегічних завдань та залучення нових клієнтів.

Економічна ефективність підприємства зросла за рахунок розумного планування праці робітників, своєчасного надання звітів керівництву та аналізу усіх процесів, що відбуваються на підприємстві.

Серед великої кількості аналогічних програм "USU.kz" безумовно лідирує за багатьма важливими для нас критеріями:

- ціна та форма оплати;

- зручний інтерфейс;

- оперативна технічна підтримка;

- освічені та кваліфіковані співробітники.

Дякуємо за розробку програми «УСУ – Універсальна Система Обліку».

Бажаємо Вам успіхів та подальшого процвітання!

З повагою, Баканов С.И. генеральний директор ТОВ «ТТК «Концепт»


esfir

Салон краси «Эсфирь»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


В нашому салоні краси ми використовуємо програму «УСО - Універсальна Система Обліку» з березня 2012 року. Насправді, програма дуже проста в розумінні та користуванні, зручна в роботі. Завдяки цій програмі ми змогли запровадити в нашому салоні бонусну систему для постійних клієнтів, що суттєво покращило якість обслуговування постійних і залучення нових клієнтів..

В результаті,«УСУ» не лише полегшила роботу, але й допомогла значно підвищити прибутки.

В загальному, всім наполегливо рекомендую!

Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу салону краси «Эсфирь»


lavka

Торгівельна організація «Лавка цінностей»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Свій бізнес я розпочинала зі своєї маленької кухні. Перший букет. Перші хвилювання. Матуся в декреті. Стандартна історія. Прийшов час обсяг почали збільшуватись. База клієнтів зростати. Спочатку вдавалось все утримати у своїй голові. Після з’явився Ексель. До речі, виявилось, що не так легко його вести. Адже, всі формули, назви, стрічки, все потрібно було обдумувати самостійно. Відмовившись від екселю, отримавши іще більше обсягів на зміну прийшли накладні. Здавалось, ось воно щастя. Але як виявилось. Теж не зовсім. Числа не збігались. З’ясування наявності залишків займало величезну кількість часу. І тут з’явилась ідея автоматизації. Розпочався аналіз, дзвінки. Я обрала usu. Про що не шкодую і до сьогодні. Користуюсь понад півтора місяці. Конкретніше: найбільше щастя - це знімати звіти. Залишки знімаються миттєво, можна зробити знижку, нарахувати бонуси, продивитись будь-які діаграми. Сьогодні я без цієї програми не можу зробити і кроку. Якщо щось трапляється з моїм ноутбуком, мене судомно зводять конвульсії.

Які складнощі. 1. Приготуйтесь, якщо ви такі ж "Плюшкіни" як і я. То вносити до бази доведеться тисячу дрібниць та продумувати. Але це питання 3-4 днів наполегливої праці. За цей час ближче знайомишся з програмою ніби починаєш Її відчувати. Я вдячна Ірині, яка на початку витримала атаку дзвінків: що, як, звідки, що дає. Далі були хлопці програмісти. До речі, у котрих золоте терпіння та хороший розум в наявності. Отже, мій досвід використання програми позитивний. З мінусів, я, певним чином, стала залежати від неї та закохалась у звіти. Ну а як інакше, адже тепер я з розумним виглядом знімаю звіти та проводжу збори ). УСО для мене - це нова сходинка. Яка продемонструвала мій ріст. Ефективність роботи. Нічого не проходить повз облік. Кожна копієчка, кожен товар знає своє місце. Усо допомогла мені вирости як бізнесмену. Хто якщо знає: та годі, це не порахую. Гаразд, це подарую. Минає етап "гараздності". Починається етап зросту та поваги до власної праці. Я вдячна. Вдячна кожному працівникові, який привів мене до моєї маленької перемоги.


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити систему для обліку аптеки

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: