1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Облік оренди

На думку 594 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Облік оренди

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для обліку оренди

  • Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
    Будь-яка мова

    Будь-яка мова
  • Ви можете здавати в прокат будь-який товар, зручно класифікувавши увесь асортимент на свій розсуд
    Будь-який товар

    Будь-який товар
  • Для наочності, Ви можете зберегти зображення кожного товару, захопивши його web-камерою. Воно може відображатись у накладній на передачу клієнтові
    Фото товару

    Фото товару
  • Програма може організувати роботу у єдиній інформаційній системі будь-якої кількості підрозділів через інтернет
    Склади та магазини

    Склади та магазини
  • Обирати товар з легкістю двома шляхами: за назвою або сканером за штрих-кодом
    Зручний вибір

    Зручний вибір
  • Ви можете використовувати різноманітне обладнання для для зчитування штрих-кодів, і для їх присвоєння товару
    Обладнання

    Обладнання
  • Накладна на передачу товару клієнтові, квитанція, угода та інші різноманітні документи можуть формуватися програмою автоматично
    Бланки

    Бланки
  • Ви зможете планувати за кожним товаром наступну оренду, враховуючи час, коли він звільниться у попереднього користувача
    Планування

    Планування
  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що сьогодні потрібно повернути речі
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові
    E-mail

    E-mail
  • Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
    Складський облік

    Складський облік
  • Ви з легкістю аналізуватимете усю статистику прокату у кількісному та фінансовому вимірах
    Прокат

    Прокат
  • Система врахує не лише усі продажі, але й прибуток від них та покаже наочну статистику
    Продажі

    Продажі
  • Ви з легкістю зможете дізнатись статистику окупності усіх ваших товарів
    Окупність

    Окупність
  • Ваших менеджерів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю клієнтів, прибутку та продуктивності
    Аналіз працівників

    Аналіз працівників
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Програма покаже усі необхідні дані за поточними заставами клієнтів
    Застави

    Застави
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • З допомогою обліку оренди Ви зможете відстежувати будь-які грошові перекази, внески та багато іншого, що буде корисним для обліку грошових засобів підприємства;
  • Не потрібно турбуватися про додаткові платні оновлення: Ви платите лише один раз під час придбання обліку оренди. У подальшому внесення платежів знадобиться лише під час платного замовлення додаткових розробок;
  • Основна вимога обліку оренди - ОС родини Windows;
  • Автоматичне заповнення угод обліком оренди заощадить Ваш час;
  • За будь-який вказаний Вами відрізок часу, додаток зможе створити звіт, а також візуалізувати його у вигляді графіка;
  • Швидке формування та коригування замовлення;
  • Облік оренди виводить квитанції, бланки замовлення, а також, у випадку виникнення розбіжностей з клієнтом, акт звірки;
  • Прикріплення до клієнтів та товарів не лише фотографій, але й документів будь-якого роду;
  • Зображення на всіх документах логотипу та реквізитів Вашої компанії;
  • Усіх своїх клієнтів Ви можете сповіщати як в ручну, так і автоматично масово через SMS, Viber, email. Також, сповіщення можуть надсилатися усім боржникам за кліком мишки. Окрім цього, можливі також і сповіщення будь-якого іншого характеру, наприклад, привітання зі святом, успішне бронювання, вичерпання терміну та інше;
  • Також, додаток самостійно може здійснювати дзвінки по клієнтській базі, та представившись від імені Вашої організації, повідомити потрібну інформацію;
  • Облік оренди може працювати на будь-якій зручній для Вас існуючій мові;
  • Під час розрахунків може враховуватися кілька прайс-листів;
  • Облік оренди дозволить Вам здійснити пошук будь-якого товару або ж клієнта за лічені секунди, а також здійснити фільтрацію або групування;
  • В якості застави клієнт може лишити не лише гроші (у будь-якій валюті), але й будь-якого роду документи на майно;
  • Уся інформація зберігається одним файлом для зручності копіювання та переносу даних;
  • Облік оренди може показати ефективність роботи будь-якого співробітника;
  • Якщо працівник не буде здійснювати жодних дій протягом визначеного часу, то облік оренди автоматично заблокує вхід у системи заради уникнення витоку інформації або ж будь-якого роду неприємностей;
  • Усі дані можуть з легкістю імпортуватися або ж експортуватися до обліку оренди;
  • Ви завжди можете замовити у нас додаткові розробки, наприклад, зв'язок з телефонією та відеоспостереження;
  • Завантажте демонстраційну версію обліку оренди та почніть оптимізацію свого бізнесу вже сьогодні.

Опис програмного забезпечення

Сьогодні, у двадцять першому столітті, усе комп'ютеризоване. Якщо раніше роботу виконували вручну, то зараз значну частину виконують програми, які розробляють різноманітні компанії. Наша компанія "Універсальна Система Обліку" розробляє різноманітне програмне забезпечення, яке допомагає у веденні бізнесу. Одна з таких програм - облік оренди. Багато хто може зацікавитися питаннями: "В чому полягає необхідність обліку оренди?", "Це ж можна зробити в ручну?" Так, звичайно, будь-яку роботу можна виконати в ручну, але чи варто витрачати так багато часу та сил, якщо можна зробити усе легко та швидко. Додаток годиться для автоматизації обліку основних засобів. Сюди можна віднести облік транспортних засобів, земельних ділянок, оптимізація оренди різноманітного обладнання, квартир та іншої нерухомості, а також автоматизація документообігу. На відміну від іншого програмного забезпечення, яке існує на сьогодні, додаток для керування обліком оренди лідирує на ринку праці. Наше програмне забезпечення, на відміну від інших, має хорошу продуктивність: незалежно від того, скільки інформації (клієнтська база, товари, фото, документація і таке інше) буде внесено в облік оренди, робота відбуватиметься так само чудово.

Оскільки взаємодія з обліком оренди здійснюється різними працівниками, то і залежно від їх повноважень, рівні доступу у всіх будуть відрізнятися. Винятком є лише керівник організації, який може бачити будь-яку інформацію та виконувати будь-які дії.

Працювати в обліку оренди можна не тільки на одному комп'ютері. Основною умовою злагодженої роботи буде з'єднання комп'ютерів через локальну мережу або через інтернет, що дасть можливість працювати у програмі в дома, у відрядженні або ж у будь-якій точці світу, де є інтернет.

Завдяки лаконічному дизайну та зручному інтерфейсу, облік оренди неймовірно простий у використанні. Окрім цього, наші розробники створили близько пів сотні різноманітних шаблонів саме для наших користувачів.

Облік оренди зручний тим, що Ви самі вказуєте основні ціни, необхідні застави, знижки, встановлюєте прайс-листи, а програма замість Вас здійснює усі обрахунки, враховуючи різноманітні заборгованості та попередні оплати. Більше не виникне проблем у розрахунках через людський фактор або якусь неточність.

У додатку для керування орендою в головному вікні Ви побачите товари (до яких можуть бути додані фото), їх назви, а також штрих-коди, що буде зручно під час використання спеціалізованого обладнання. Увесь асортимент можна розподілити на категорії та підкатегорії. Також, до кожного товару можна дописати або ж вказати свої особливості. Те ж саме стосується і клієнтів, серед яких можуть бути ті, хто постійно має справу з простроченням платежів і з якими потрібно працювати тільки на основі 100% передоплати. Усі ці особливості враховуватимуться під час бронювання або ж формування замовлення, також вони будуть позначені різноманітними кольорами, залежно від визначених характеристик.

Також, в головному вікні обліку оренди зображується календар, де наочно показуватиметься уся база орендованих предметів. Поточний час має вигляд вертикальної лінії, що дасть Вам можливість наочно побачити, хто спізнюється з термінами (усі товари, що знаходяться після лінії, будуть виділені червоним кольором).

Зовнішній вигляд програми

Облік оренди

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму для обліку оренди

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для обліку оренди та прокату

Програмою можуть користуватись:

  • Пункти прокату велосипедів

    Пункти прокату
    велосипедів
  • Пункти прокату автомобілів

    Пункти прокату
    автомобілів
  • Прокат суконь та одягу

    Прокат
    суконь та одягу
  • Пункти оренди

    Пункти оренди
  • Прокат та оренда інструментів та знарядь

    Прокат
    та оренда інструментів
    та знарядь
  • Оренда комерційних приміщень та територій

    Оренда комерційних
    приміщень та територій
  • Організації оренди будівельного обладнання та інструментів

    Організації оренди
    будівельного
    обладнання
    та інструментів
  • Магазини прокату спортивного знаряддя

    Магазини прокату
    спортивного знаряддя
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму для обліку оренди

ind_chistoty

Хімчистка «Индустрия чистоты»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


«Индустрия чистоты» дякує розробникам програмного забезпечення USU для хімчисток та пралень.

Назва програми – Універсальна Система Обліку – цілком виправдовує себе.

Програма охоплює всі питання, які можуть виникнути в ході роботи хімчистки. Полегшує і те, що враховуються усі моменти - від витрат хімії та миючих засобів до можливості смс-повідомлення клієнтів. Після внесення прайс листів та тарифів, програма розраховує вартість замовлення, може нарахувати заробітну платню та ін., що значно полегшує нашу працю.

Програма справді універсальна, адже розробник, створивши основну базу програми, готовий адаптувати її під підприємство по технічному завданню.

Програма, в цілому, зручна та зрозуміла . Вона здатна враховувати всю внутрішню бухгалтерію підприємства, формувати статистичні звіти, дозволяє працювати в мережі кільком робітникам.

Хороший, продуманий продукт, який, за правильного використання, дає потрібний результат.

ПП «Индустрия чистоты» дякує розробникам програмного забезпечення за виконану роботу і сподівається на подальшу співпрацю.


makin

Клінінгова Компанія «Мадам»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Наша компанія вперше звернулась до ПП "Акулов Микола Миколайович", розробника програми УСО, у червні 2017 року. Нам потрібна була програма для ведення малого бізнесу - нового для нас. Підприємство будь-якого розміру, навіть дуже маленьке, потребує, як мінімум, базового обліку та контролю руху грошових коштів, обліку витрат та прибутків. Нам потрібно було, в умовах сучасного часу, систематизувати нашу роботу, яка містить в собі облік витратних матеріалів, облік послуг, базу клієнтів, терміни виконання робіт і т.д. Усе це ми знайшли в програмі УСО від розробника ПП "Акулов". Можна було б скоротити статтю витрат, зокрема на придбання цієї програми, але неправильні управлінські рішення стали б результатом роботи з використанням старих методів. Ми б втрачали значну кількість часу на заповнення журналів, на облік допоміжних засобів. Оцінивши можливі варіанти реалізації поставлених завдань Компанія "Мадам" зупинила свій вибір на розробці ПП Миколи Акулова: Універсальна Система Обліку – Автоматизації роботи хімчистки. Ця програма дозволила реалізувати облік прибутків та витрат, контроль виконання замовлень, контроль роботи працівників по кожному із замовлень. Дозволяє реалізувати облік та аналіз наданих послуг за будь-який період роботи кожного з підрозділів окремо та всього підприємства в цілому

Нам здавалось, що найбільш важливими для нашої Компанії є фінансові звіти. З­­ їх допомогою ми здійснюємо контроль кількості готівки в касі, кількості грошових засобів, отриманих від замовників по кожному із замовлень. Тут враховано все - пенсіонери, студенти, бонусні програми. Нам дуже сподобалась функція смс-розсилок, за допомогою яких можна повідомляти клієнтів про заплановані знижки, про стан замовлень, тобто спілкуватися зі своїми клієнтами без посередників.

Дякуємо колективу розробників Універсальної Системи Обліку за якісно виконану реалізацію та інтеграцію ПЗ Автоматизація роботи хімчистки.

З повагою, Клінінгова Компанія «Мадам»


malineli

ПП Богубаєва Дінара

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Весільний бутік Малинелли (ПП Богубаева Динара) висловлює сердечну подяку компанії ПП Акулов М.М. за встановлення на нашому підприємстві програми Універсальна Система Обліку.

Завдяки програмі ми забули про ведення обліку в зошитах та Excel. Уся наша інформація зберігається на комп’ютері та обробляється протягом кількох секунд.

Інтерфейс програми дуже простий. Усі продавці освоїли роботу в системі дуже швидко.

Я, як керівник, можу в будь-яку мить переглянути результати роботи за день з робочого місця або перебуваючи в дома.

Нам налаштували систему відвідувань. Тепер ми можемо бачити хто з працівників перебуває у відпустці або хворіє. Стало дуже зручно вести розрахунок відпусток та лікарняних.

Бухгалтер тепер бачить всю картину руху товарів та грошових потоків, а також може відображати оплату як готівкою, так і карткою або ж з використанням різноманітних платіжних систем.

Технічне обслуговування виконується своєчасно і на високому професійному рівні. Хлопці терпляче відповідають на всі наші численні запитання та виконують роботу у заявлені терміни.

З повагою, Шаріпов Дархан


malyshu

Магазин «Малюк малюкові»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Висловлюємо велику вдячність всій команді Універсальної Системи Обліку. Будучи власниками дитячого комісійного магазину, ми знаємо, яке значення має систематизація даних про комітенти та надходженнях товару на реалізацію. За рекомендаціями наших партнерів вирішили спробувати УСО для комісійного магазину, і, покористувавшись її демо-версією, ми були в захваті від того, що можна здійснювати в цій програмі. Облік прийому товарів від комітентів, постачальників, штрихкодування товару, облік видатків, залишки складу, інвентаризація, виплати комітентам, повернення товару комітентам та багато іншого.

Розробники молодці, дослухались до наших побажань і додали договір, утримання за збереження товару, наш відсоток за агентську винагороду. Не зважаючи на те, що навчання відбувалось віддалено, працівники УСО дуже доступно та швидко пояснили як працювати з програмою. Загалом, працювати з такою програмою цілковите задоволення.

Усім рекомендуємо! Талановитому колективу Універсальної Системи Обліку процвітання та іще більше задоволених клієнтів.

Директор дитячого комісійного магазину «Малыш малышу» Фінагін М.Ю.

Російська Федерація, Ленінградська область, місто Всеволожськ


sw_service

Сервісний центр «SW Service»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку.Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу сервісного центру з ремонту швейцарських годинників "SW Service"


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для обліку оренди

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: