1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Облік оренди

На думку 594 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Облік оренди

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для обліку оренди

  • Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
    Будь-яка мова

    Будь-яка мова
  • Ви можете здавати в прокат будь-який товар, зручно класифікувавши увесь асортимент на свій розсуд
    Будь-який товар

    Будь-який товар
  • Для наочності, Ви можете зберегти зображення кожного товару, захопивши його web-камерою. Воно може відображатись у накладній на передачу клієнтові
    Фото товару

    Фото товару
  • Програма може організувати роботу у єдиній інформаційній системі будь-якої кількості підрозділів через інтернет
    Склади та магазини

    Склади та магазини
  • Обирати товар з легкістю двома шляхами: за назвою або сканером за штрих-кодом
    Зручний вибір

    Зручний вибір
  • Ви можете використовувати різноманітне обладнання для для зчитування штрих-кодів, і для їх присвоєння товару
    Обладнання

    Обладнання
  • Накладна на передачу товару клієнтові, квитанція, угода та інші різноманітні документи можуть формуватися програмою автоматично
    Бланки

    Бланки
  • Ви зможете планувати за кожним товаром наступну оренду, враховуючи час, коли він звільниться у попереднього користувача
    Планування

    Планування
  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що сьогодні потрібно повернути речі
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові
    E-mail

    E-mail
  • Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
    Складський облік

    Складський облік
  • Ви з легкістю аналізуватимете усю статистику прокату у кількісному та фінансовому вимірах
    Прокат

    Прокат
  • Система врахує не лише усі продажі, але й прибуток від них та покаже наочну статистику
    Продажі

    Продажі
  • Ви з легкістю зможете дізнатись статистику окупності усіх ваших товарів
    Окупність

    Окупність
  • Ваших менеджерів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю клієнтів, прибутку та продуктивності
    Аналіз працівників

    Аналіз працівників
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Програма покаже усі необхідні дані за поточними заставами клієнтів
    Застави

    Застави
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • З допомогою обліку оренди Ви зможете відстежувати будь-які грошові перекази, внески та багато іншого, що буде корисним для обліку грошових засобів підприємства;
  • Не потрібно турбуватися про додаткові платні оновлення: Ви платите лише один раз під час придбання обліку оренди. У подальшому внесення платежів знадобиться лише під час платного замовлення додаткових розробок;
  • Основна вимога обліку оренди - ОС родини Windows;
  • Автоматичне заповнення угод обліком оренди заощадить Ваш час;
  • За будь-який вказаний Вами відрізок часу, додаток зможе створити звіт, а також візуалізувати його у вигляді графіка;
  • Швидке формування та коригування замовлення;
  • Облік оренди виводить квитанції, бланки замовлення, а також, у випадку виникнення розбіжностей з клієнтом, акт звірки;
  • Прикріплення до клієнтів та товарів не лише фотографій, але й документів будь-якого роду;
  • Зображення на всіх документах логотипу та реквізитів Вашої компанії;
  • Усіх своїх клієнтів Ви можете сповіщати як в ручну, так і автоматично масово через SMS, Viber, email. Також, сповіщення можуть надсилатися усім боржникам за кліком мишки. Окрім цього, можливі також і сповіщення будь-якого іншого характеру, наприклад, привітання зі святом, успішне бронювання, вичерпання терміну та інше;
  • Також, додаток самостійно може здійснювати дзвінки по клієнтській базі, та представившись від імені Вашої організації, повідомити потрібну інформацію;
  • Облік оренди може працювати на будь-якій зручній для Вас існуючій мові;
  • Під час розрахунків може враховуватися кілька прайс-листів;
  • Облік оренди дозволить Вам здійснити пошук будь-якого товару або ж клієнта за лічені секунди, а також здійснити фільтрацію або групування;
  • В якості застави клієнт може лишити не лише гроші (у будь-якій валюті), але й будь-якого роду документи на майно;
  • Уся інформація зберігається одним файлом для зручності копіювання та переносу даних;
  • Облік оренди може показати ефективність роботи будь-якого співробітника;
  • Якщо працівник не буде здійснювати жодних дій протягом визначеного часу, то облік оренди автоматично заблокує вхід у системи заради уникнення витоку інформації або ж будь-якого роду неприємностей;
  • Усі дані можуть з легкістю імпортуватися або ж експортуватися до обліку оренди;
  • Ви завжди можете замовити у нас додаткові розробки, наприклад, зв'язок з телефонією та відеоспостереження;
  • Завантажте демонстраційну версію обліку оренди та почніть оптимізацію свого бізнесу вже сьогодні.

Опис програмного забезпечення

Сьогодні, у двадцять першому столітті, усе комп'ютеризоване. Якщо раніше роботу виконували вручну, то зараз значну частину виконують програми, які розробляють різноманітні компанії. Наша компанія "Універсальна Система Обліку" розробляє різноманітне програмне забезпечення, яке допомагає у веденні бізнесу. Одна з таких програм - облік оренди. Багато хто може зацікавитися питаннями: "В чому полягає необхідність обліку оренди?", "Це ж можна зробити в ручну?" Так, звичайно, будь-яку роботу можна виконати в ручну, але чи варто витрачати так багато часу та сил, якщо можна зробити усе легко та швидко. Додаток годиться для автоматизації обліку основних засобів. Сюди можна віднести облік транспортних засобів, земельних ділянок, оптимізація оренди різноманітного обладнання, квартир та іншої нерухомості, а також автоматизація документообігу. На відміну від іншого програмного забезпечення, яке існує на сьогодні, додаток для керування обліком оренди лідирує на ринку праці. Наше програмне забезпечення, на відміну від інших, має хорошу продуктивність: незалежно від того, скільки інформації (клієнтська база, товари, фото, документація і таке інше) буде внесено в облік оренди, робота відбуватиметься так само чудово.

Оскільки взаємодія з обліком оренди здійснюється різними працівниками, то і залежно від їх повноважень, рівні доступу у всіх будуть відрізнятися. Винятком є лише керівник організації, який може бачити будь-яку інформацію та виконувати будь-які дії.

Працювати в обліку оренди можна не тільки на одному комп'ютері. Основною умовою злагодженої роботи буде з'єднання комп'ютерів через локальну мережу або через інтернет, що дасть можливість працювати у програмі в дома, у відрядженні або ж у будь-якій точці світу, де є інтернет.

Завдяки лаконічному дизайну та зручному інтерфейсу, облік оренди неймовірно простий у використанні. Окрім цього, наші розробники створили близько пів сотні різноманітних шаблонів саме для наших користувачів.

Облік оренди зручний тим, що Ви самі вказуєте основні ціни, необхідні застави, знижки, встановлюєте прайс-листи, а програма замість Вас здійснює усі обрахунки, враховуючи різноманітні заборгованості та попередні оплати. Більше не виникне проблем у розрахунках через людський фактор або якусь неточність.

У додатку для керування орендою в головному вікні Ви побачите товари (до яких можуть бути додані фото), їх назви, а також штрих-коди, що буде зручно під час використання спеціалізованого обладнання. Увесь асортимент можна розподілити на категорії та підкатегорії. Також, до кожного товару можна дописати або ж вказати свої особливості. Те ж саме стосується і клієнтів, серед яких можуть бути ті, хто постійно має справу з простроченням платежів і з якими потрібно працювати тільки на основі 100% передоплати. Усі ці особливості враховуватимуться під час бронювання або ж формування замовлення, також вони будуть позначені різноманітними кольорами, залежно від визначених характеристик.

Також, в головному вікні обліку оренди зображується календар, де наочно показуватиметься уся база орендованих предметів. Поточний час має вигляд вертикальної лінії, що дасть Вам можливість наочно побачити, хто спізнюється з термінами (усі товари, що знаходяться після лінії, будуть виділені червоним кольором).

Зовнішній вигляд програми

Облік оренди

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму для обліку оренди

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для обліку оренди та прокату

Програмою можуть користуватись:

  • Пункти прокату велосипедів

    Пункти прокату
    велосипедів
  • Пункти прокату автомобілів

    Пункти прокату
    автомобілів
  • Прокат суконь та одягу

    Прокат
    суконь та одягу
  • Пункти оренди

    Пункти оренди
  • Прокат та оренда інструментів та знарядь

    Прокат
    та оренда інструментів
    та знарядь
  • Оренда комерційних приміщень та територій

    Оренда комерційних
    приміщень та територій
  • Організації оренди будівельного обладнання та інструментів

    Організації оренди
    будівельного
    обладнання
    та інструментів
  • Магазини прокату спортивного знаряддя

    Магазини прокату
    спортивного знаряддя
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму для обліку оренди

8&8

Видавництво «8&8»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу видавництва «8&8»


chistota

Хімчистка «Центр Чистоты»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


ПП Акулову Миколі Миколайовичу

Шановний Микола Миколайович, стосовно роботи програмного забезпечення Автоматизації роботи хімчистки.

Виклики, які стоять перед бізнесом сьогодні, особливо у сфері обслуговування, змушують підприємства швидко реагувати на зовнішні фактори, чітко виконувати усі внутрішні процедури та бізнес-процеси, постійно підвищувати якість обслуговування.

Робота в умовах постійної конкурентної боротьби на ринках з великою кількістю гравців змушує підприємства жорстко контролювати якість послуг, пропонувати своїм замовниками все нові та нові сервіси, чітко контролювати своєчасність надання послуг та враховувати зворотній зв’язок від клієнтів.

Окрім всього іншого, робота у сфері обслуговування передбачає проведення регулярних рекламних кампаній, акцій, бонусних програм, програм лояльності.

Підприємство будь-якого розміру, навіть дуже маленьке, потребує, як мінімум, базового обліку та контролю руху грошових коштів, обліку витрат та прибутків.

Задля успішного ведення бізнесу в таких умовах, підприємству необхідний інструментарій, що дозволятиме реалізувати увесь необхідний функціонал та при цьому мати можливість до його нарощення, введення нових видів продуктів або послуг, не реалізованих у стандартних реалізаціях програмного забезпечення. Робота з використанням старих методів, ведення обліку в журналах призведе до втрати великої кількості часу на здійснення контролю та керування підприємством, а також це загрожує виникненням великої кількості помилок як під час заповнення звітних документів, так і під час їх перевірки, що може призвести до неправильних управлінських рішень.

Для хімчистки "Центр Чистоти", окрім всього іншого, важливим фактором під час вибору ПЗ була можливість локалізації ПЗ, а саме формування квитанції українською мовою з використанням української валюти та актуальної адреси пунктів прийому та ін.

Оцінивши можливі варіанти реалізації поставлених завдань, "Центр Чистоти" зупинив свій вибір на розробці ПП Миколи Акулова: Універсальна Система Обліку – Автоматизації роботи хімчистки.

Універсальна Система Обліку дозволила реалізувати облік прибутків та витрат, контроль виконання замовлень, контроль роботи працівників по кожному із замовлень. Дозволяє реалізувати облік та аналіз наданих послуг за будь-який період роботи кожного з підрозділів окремо та всього підприємства в цілому.

Найбільш важливими для хімчистки "Центр Чистоти" є фінансові звіти. З їх допомогою ми здійснюємо контроль кількості грошей в касі, кількість грошових засобів, прийнятих від замовників по кожному із замовлень, контроль праці кожної каси, в тому числі готівковий та безготівковий розрахунок для кожного із пунктів прийому, контроль інкасації грошових засобів.

Окремо хочеться звернути увагу на швидкість розгортання програмного комплексу та професіоналізм команди під час інтеграції ПЗ. Процес реалізації повністю працездатного робочого місця приймальника, включаючи встановлення ПЗ та проведення інструктажу, від моменту оплати, займає 1 робочий день. Такий підхід до роботи дозволяє економити грошові кошти на етапах екстенсивного розвитку бізнесу.

Гнучка система формування бази послуг та прайс-листів дозволяє створити диференційовані ціни для різного рівня клієнтів (VIP, пенсіонери, студенти), застосовувати бонусні програми до замовників та відслідковувати їх використання.

Функціонал СМС інформування та розсилки дозволяє вчасно та адресно повідомити клієнта про стан замовлення або про акції, нові послуги, бонусні програми та інше. Цінність цього функціоналу полягає у можливості безпосереднього спілкування зі своїми реальними клієнтами без посередників у вигляді реклами в інтернеті, пресі, реклами на вивісках чи біг-бордах. З такого роду інформуванням "Центр Чистоти" може бути впевненим, що його клієнти точно отримають потрібну інформацію.

Дякуємо колективу розробників Універсальної Системи Обліку за якісно виконану реалізацію та інтеграцію ПЗ Автоматизація роботи хімчистки.

З повагою

Хімчистка «Центр Чистоты»

в обличчі ФО-П Київської Олени Валеріївни.


cis

Бюро перекладів «CIS Group»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка

Шановний Микола Миколайович,

Керівництво та колектив компанії ТОВ "Юридична компанія CIS Group" висловлює Вам вдячність за надання якісних послуг та професійного ставлення до підтримки та обслуговування програми «УСО – Універсальна Система Обліку».

З врахуванням досвіду роботи з розробленою для нас програмою, можемо відзначити ефективність та стабільність програмного забезпечення. Під час замовлення нашою компанією програми складського обліку, розробка ПЗ була виконана у зазначені терміни. Презентована програма повністю відповідає потрібним параметрам, фахівці компанії виявили високий професіоналізм, якісно виконавши встановлення, налагодження програми та навчивши наших працівників користуватися нею.

Сподіваємось, що майбутня співпраця принесе такі ж приємні емоції.

Бажаємо процвітання Вашому бізнесові.

З повагою, Директор ТОВ Юридична компанія «CIS Group» Кім О.Т.


river

ТОВ «РИВЕР»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Деякий час тому ми придбали програму «Універсальна Система Обліку». Програма спростила увесь процес роботи: в системі зберігається вся історія нарахувань по абонентах, автоматично формуються квитанції, можна з легкістю відзначати оплату, виконувати перерахунок та бачити борги абонентів. Також дуже зручно, що будь-яка заявка від абонентів відображається в програмі, і ми з легкістю можемо прослідкувати статус обробки заявки. В системі керування наявна велика кількість корисних звітів. Зручна робота з базою абонентів: групи, статуси, імпорт/експорт в форматі Excel. Зручний інтерфейс та легкість у користуванні!!

Окрему вдячність хотілося б висловити Федору Юдіну, Анатолію Шкірічу, Роману Хойло за адекватне розуміння потреб нашої компанії і уважне ставлення до всіх наших непростих побажань, що іще раз демонструє не лише високий професіоналізм, але й очевидну готовність працювати з нестандартними завданнями..

Бажаємо Вам і всьому Вашому дружньому колективу успіхів на професійній ниві та процвітання!

Директор ТОВ «RIVER.KZ» Сиримбетова Д.М.

Відео-відгук ТОВ "РИВЕР" про програму обліку абонентів. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу комунального підприємства. ТОВ «РИВЕР»


zorkii

Оптика «Зоркий глаз»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Наша організація надає послуги прийому та лікування людей з проблемами зору і не тільки, а, також, послуги майстра-оптика. Ми намагаємося завжди йти в ногу з часом. Зіткнулись з необхідністю автоматизації робочого процесу. В пошуках необхідної програми нам сподобалася «Універсальна Система Обліку». Сподобалось те, що програму можна використовувати в різних видах діяльності, зокрема, в нашій сфері існує спеціальний модуль і все це за вигідною ціною.

Ми успішно інтегрували Універсальна Система Обліку, що суттєво систематизувало та спростило наш робочий процес. У програмі передбачена спеціальна можливість запису прийому лікаря, що дозволяє ефективно і раціонально розпланувати час прийому на будь-який день, а також картотека та історії відвідувань клієнтів в електронному вигляді дозволяє швидко та зручно знаходити необхідну інформацію.

У розділі обліку та реалізації товарів також передбачено усе для зручного користування, підтримується під'єднання торгівельного обладнання, існує можливість для формування різноманітних видів можливих звітів.

Безумовною зручністю є те, що ми можемо розділяти види відвідувань в силу специфіки своєї діяльності на прийом, апаратне лікування, послуги з ремонту та виготовлення окулярів, а також послуги з реалізації.

ММи дуже вдячні менеджерам компанії USU за оперативну роботу та доступно надану допомогу в інсталюванні та супроводі програми.

Сподіваємось на подальшу взаємовигідну співпрацю!

Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для обліку оренди

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: