1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Облік ательє

На думку 394 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Облік ательє

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості системи обліку ательє

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові
    E-mail

    E-mail
  • Розсилка з використанням месенджера Viber підтримає вашу репутацію сучасної компанії
    Viber

    Viber
  • Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
    Голосова розсилка

    Голосова розсилка
  • Ви з легкістю зможете контролювати всі замовлення, стадію їх виконання, нарахування оплати та інші важливі моменти
    Замовлення

    Замовлення
  • Система забезпечить контроль використання, наявності та витрат тканин, фурнітури та будь-яких матеріалів
    Матеріали

    Матеріали
  • Ви зможете налаштувати калькуляцію по усіх готових виробах і програма автоматично виконає списання необхідних матеріалів при виготовленні та розрахує час на виконання роботи
    Калькуляція

    Калькуляція
  • Ви зможете враховувати собівартість кожної продукції, яку Ви виготовляєте
    Собівартість

    Собівартість
  • У програмі ви зможете з легкістю розподіляти та контролювати свої виробничі ресурси
    Ресурси

    Ресурси
  • Ви зможете здійснювати виробниче планування з крою, пошиття, вишивки, даті здачі замовлення та даті примірки
    Планування

    Планування
  • Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Робота філій здійснюється через інтернет
    Склади та магазини

    Склади та магазини
  • Бланк прийому замовлення, угода та інші документи можуть формуватися програмою автоматично
    Бланки

    Бланки
  • Спеціальний інтерфейс допоможе з легкістю виконати будь-який продаж
    Продаж

    Продаж
  • Для наочності Ви можете зберегти зображення кожного товару, захопивши його web-камерою. Воно також буде відображатись під час виконання продажу
    Фото товару

    Фото товару
  • Ви можете використовувати різноманітне торгівельне та складське обладнання для збільшення виробництва швейної організації
    Обладнання

    Обладнання
  • Відрядна заробітна платня працівників може розраховуватися автоматично
    Заробітна платня

    Заробітна платня
  • Під час використання нашої програми усі відділи будуть взаємодіяти між собою як єдиний успішний механізм
    Зв’язок відділів

    Зв’язок відділів
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
    Аналіз прибутків

    Аналіз прибутків
  • Програма вчасно підкаже, які товари закінчуються і що потрібно закупити
    Мінімум

    Мінімум
  • Ви зможете з легкістю сформувати перелік необхідних матеріалів для замовлень на потрібний період
    Видати

    Видати
  • Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: виконана робота, продажі та продуктивність
    Аналіз працівників

    Аналіз працівників
  • Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом
    Рейтинг клієнтів

    Рейтинг клієнтів
  • Для директора передбачений цілий комплекс управлінських звітів, які допоможуть проаналізувати діяльність організації з різних сторін
    Звіти директорові

    Звіти директорові
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програма містить в собі низку інструментів, які дозволяють ефективно керувати ательє: приймати платежі, вести облік матеріалів, формувати заробітну платню працівникам;
  • До системи можна завантажити зображення готової продукції, здійснити калькуляцію, щоб уже в мить прийому заявки точно визначити вартість та витрати на виготовлення;
  • Високий рівень контакту з клієнтами підтримується за рахунок надсилання текстових повідомлень через Viber або SMS;
  • Додаток ретельно контролює кожне замовлення на кожному з етапів виготовлення. Статус заявки можна оперативно надіслати через E-mail клієнтові або директорові ательє;
  • Софт здійснює облік витрат, матеріалів, тканин та фурнітури, автоматично формує запит на поповнення запасів у тому випадку, якщо утворився дефіцит на одну з позицій;
  • З допомогою програмного забезпечення можна легко підрахувати собівартість продукції, що виготовляється;
  • Онлайн-планувальник згодиться на підприємствах, де над одним виробом працює відразу декілька фахівців. Їх зайнятість можна регулювати, позначаючи виконання завдань та продуктивність;
  • Софт можна встановити на декількох об'єктах. Все залежить від інфраструктури ательє. ПЗ можна пов'язати зі складами та магазинами, АТС, відеонаглядом;
  • На заповнення паперів витрачаються лічені секунди. Деякі форми та бланки містять опцію автозаповнення;
  • Додаток займається обліком заробітної платні персоналові швейної майстерні та дозволяє формувати додаткові суми до ставок за рух визначених показників;
  • Директор завжди перед очима має всю аналітику, яку генерує система: прибуток, витрати, фінансово слабкі позиції у переліку послуг, неліквідний товар та ін.;
  • У частині фінансового контролю додаток просто незамінний. Він допомагає позбутися зайвих статей витрат;
  • Наочно представлена статистична інформація. Наприклад, ви можете проаналізувати графіки з показниками динаміки прибутку та своєчасно прийняти управлінське рішення;
  • Жодна дія користувача у додатку не лишиться непоміченою. Рівень доступу регулюється виключно адміністратором;
  • Оцінити потенційні можливості софту, дизайн та функціонал можна скориставшись демо-версією. Завантажити її можна на сайті УСО.

Опис програмного забезпечення

Швейна індустрія з легкістю користується благами автоматизації, з допомогою якої можна підвищити продуктивність, налагодити продуктивний діалог з клієнтською базою, забезпечити тотальний контроль матеріалів та фінансових витрат. Програмне забезпечення досить функціональне. Так, електронний облік ательє, окрім вище перерахованих переваг, контролює кожне замовлення в режимі реального часу. Ви завжди знаєте на якому етапі готовності знаходиться виріб та можете швидко повідомити про це клієнта через SMS-повідомлення.

Штат програмістів "Універсальної Системи Обліку" (УСО) працює над створенням програмного забезпечення, котре без проблем могли б використовувати у ательє рядові співробітники організації. До того ж, їм не потрібно володіти належною кваліфікацією чи мати багатий "комп'ютерний" досвід. Кожен елемент системи створений з розрахунку на комфорт використання. Усі дії можна здійснювати з головного меню: здійснити пошук по базі даних, скласти рейтинг клієнтів за вказаними критеріями, сформувати звіт та надіслати його керівникові компанії через E-mail.

Наповнення софту у багато чому залежить визначених побажань ательє. Програма відстежує кількість матеріалів, тканин, фурнітури які знадобляться для виробництва. Облік відбувається в автоматичному режимі. Система проінформує користувача у тому випадку, якщо якась позиція закінчується. Вам не доведеться регулярно перевіряти запаси, відмовлятися від заявок через відсутність матеріалів. Одним з найпріоритетніших призначень додатка є безупинне виробництво. Якщо людина може зробити помилку чи прорахунок, то штучний інтелект собі цього не дозволить.

Можливості УСО не обмежуються ні фінансовим, ні бухгалтерським обліком. Прямий зв'язок з клієнтами ательє підтримується за рахунок текстових повідомлень – SMS та Viber. За бажанням замовникові можна надіслати голосове повідомлення від імені Вашої структури. Якщо звернути увагу на опцію калькуляції витрат, то перспективи її використання виглядають досить вражаюче. Ви можете попередньо внести дані по готових виробах, щоб вже на етапі формування замовлення мати уявлення про те, скільки він коштуватиме у плані витрат матеріалів.

Зрозуміло, що програма також розрахує собівартість продукції ательє. Цей вид обліку досить вигідний, можна позбутися неліквідних позицій, розширити спектр послуг, запровадити часові межі для експериментального товару, щоб оцінити його фінансові перспективи. З допомогою додатка можна вести обліку зайнятості персоналу, оцінювати продуктивність робітників, стежити за їх досягненнями та дотриманням термінів. Також, програмне забезпечення дозволяє здійснювати виробниче планування у будь-якій формі.

Якщо у процесі виробництва зайняті відразу декілька фахівців ательє, то можна призначати окремий час на крій, пошиття, вишивку, щоб впоратися з роботою вчасно та не відтерміновувати дату примірки. Ідеальний облік термінів безпосередньо пов'язаний з репутацією компанії. Ніхто не буде користуватися швейними послугами, якщо терміни постійно порушуються, а клієнт не отримує готовий виріб вчасно. Відрядну заробітну платню персоналу майстерні можна розраховувати відразу у системі. За індивідуальним замовленням функціональність програми можна доповнити.

Зовнішній вигляд програми

Облік ательє

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити систему обліку ательє

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для ательє

Програмою можуть користуватись:

  • Ательє

    Ательє
  • Виробнича компанія

    Виробнича
    компанія
  • Торгівельна компанія

    Торгівельна
    компанія
  • Комп'ютерна вишивка

    Комп'ютерна
    вишивка
  • Пошив шторів

    Пошив шторів
  • Пошив чохлів

    Пошив чохлів
  • Пошив спецодягу

    Пошив спецодягу
  • Ремонт швейних виробів

    Ремонт швейних
    виробів
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про систему обліку ательє

maria

Ательє «Maria-Style»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу ательє «Maria-Style»


redraft

Виробничо-торгівельна фірма «Redraft»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Виробничо-торгівельна фірма «Redraft» - спеціалізована дизайн-студія по розробці та виготовленню професійного спортивного одягу. Серед наших клієнтів є як великі клуби, федерації, асоціації, так і невеликі команди. Працюючи на підприємстві повного циклу, ми не можемо поділяти наших клієнтів на великих і малих. Тому ведення виробничого процесу за великого різноманіття замовлень стає дуже складною справою.

Кілька років тому було прийнято рішення замінити усталену систему обліку більш універсальним та розширюючим можливості продуктом. Після довгих пошуків ми зупинились на Універсальній Системі Обліку. На фоні інших програм, вона здалась найбільш гнучкою та такою, що відповідає нашим потребам. Після консультації зі спеціалістами, ми оцінили привабливість у ціновому сегменті.

Повномасштабна робота зі створення програми тривала понад один рік. Модуль за модулем, ми писали, тестували, вносили корективи та з’єднували їх один з одним. Результат такої кропіткої роботи - повноцінний продукт, який дає можливість повністю здійснювати увесь виробничо-фінансовий облік діяльності підприємства.

Величезна вдячність терпінню працівників USU. Їх професіоналізм дозволив втілити нашу ідею в життя. Звісно, немає меж для досконалості. Виникає потреба в подальшій реалізації нових ідей, і тут нам допомагає технічна підтримка, яку надає USU.

На сьогодні, ми володіємо відмінним програмним продуктом, створеним силами наших фахівців та фахівців USU.

Дякую Вам за співпрацю. Бажаємо Вам більше нових клієнтів та не забувати про старих.

З повагою, керівник ВТФ «Redraft»

Красножен Ольга Александровна


lf

Фітнес центр «Light-FITNESS»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу фітнес-центру «Light-FITNESS»


logos

Навчальний центр «Logos»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу навчального центру розвитку «Logos»


spc

Друкарня «South Print Corporation»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Керівництво та колектив компанії ТОВ «South Print Corporation» висловлює Вам вдячність за надання якісних послуг та професійного ставлення до підтримки та обслуговування програми «УСО - Універсальна Система Обліку»

Наша друкарня виготовляє високоякісну продукцію Ми пропонуємо широкий спектр поліграфічних послуг. Ми - одна із перших друкарень, яка зайняла стійке становище у сфері виготовлення рекламної продукції. Одним з основних завдань кожного виробництва є підвищення ефективності. Правильно організувати виробничі процеси, скоротити видатки та, при цьому, не знизити якість продукції, збалансувати роботу всього підприємства, контролювати кожен цех - все це можна реалізувати з допомогою системи «УСО - Універсальна Система Обліку» У процесі роботи з менеджерами вашої організації розроблена система, яка ідеально підходить для автоматизації виробничих процесів в нашій області

Ми достатньо вимогливий клієнт. Це пов’язано зі швидкими темпами зростання нашої компанії та високим ступенем відповідальності перед нашими замовниками та постачальниками - серед головних вимог по обслуговуванню нашої програми «УСО Універсальна Система Обліку» на першому місці у нас знаходиться професіоналізм, надійність, бажання чути та розуміти наші потреби - в колективі вашої компанії ми знайшли саме такого партнера. Служба технічної підтримки працює чітко, по кожній заявці ми отримуємо зворотній зв’язок, швидке та якісне виконання поставлених нами цілей.

Бажаємо успішного розвитку та досягнення нових вершин у бізнесі.


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити систему обліку ательє

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: