1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Облік автосервісу

На думку 414 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Облік автосервісу

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості системи обліку автосервісу

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • В картки автомобілю можна внести всі необхідні дані, в тому числі інформацію по двигунові, номерному знакові, моделі, поточному пробігу та навіть комплектації на момент заїзду
    Авто

    Авто
  • По будь-якому клієнтові можна з легкістю відобразити історію послуг, побачити всю інформацію по витрачених матеріалах, виконаних роботах, оплатах, нарахованих бонусах або боргах
    Історія відвідувань

    Історія відвідувань
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС повідомлень, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що потрібно відвідати автосервіс для планового технічного огляду
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові, наприклад, виписку про нараховані бонуси
    E-mail

    E-mail
  • Розсилка з використанням месенджера Viber підтримає вашу репутацію престижного та сучасного салону
    Viber

    Viber
  • Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
    Голосова розсилка

    Голосова розсилка
  • Можна запровадити клубні картки для отримання знижок та накопичення бонусів для клієнтів
    Клубні картки

    Клубні картки
  • З кожної сплати може нараховуватись визначений відсоток на карту клієнта у вигляді бонусів, якими, в подальшому, можна буде розрахуватися
    Нарахування бонусів

    Нарахування бонусів
  • Можна використовувати попередній запис, ваші клієнти не будуть нудьгувати в черзі
    Запис клієнтів

    Запис клієнтів
  • Під час прийому автомобіля, можна відзначити на картинці будь-які необхідні деталі під час кругового огляду автівки. Це зображення буде додано і до акту прийому ТС
    Зображення

    Зображення
  • Вартість робіт розраховуватиметься з урахуванням персональних цін та складності
    Облік робіт

    Облік робіт
  • По кожній послузі, ви зможете налаштувати норма-години, і візит клієнта буде розрахований за витраченим часом
    Норма-години

    Норма-години
  • На всі послуги можна налаштувати калькуляцію, і, в такому випадку, витратні матеріали будуть списуватися автоматично
    Калькуляція

    Калькуляція
  • Будь-яку автозапчастину можна з легкістю додати в загальний рахунок та в ручну вказати отримані від клієнта матеріали
    Облік запчастин

    Облік запчастин
  • Програма формує та заповняє усіма необхідними даними акт прийому ТС
    Акт прийому ТС

    Акт прийому ТС
  • За візитом клієнта буде заповнено наряд-замовлення та інші угоди на надання послуг
    Наряд-замовлення

    Наряд-замовлення
  • Ви зможете на місці роздрукувати всі необхідні бухгалтерські документи, включаючи акт виконаних робіт
    Бух. документи

    Бух. документи
  • Квитанції, рахунки на оплату, рахунок-фактура будуть заповнені автоматично з урахуванням усіх цін
    Квитанції та рахунки

    Квитанції та рахунки
  • Зручний функціонал дозволяє легко здійснювати будь-які продажі у спеціальному вікні для авто-магазину
    Автомагазин

    Автомагазин
  • У випадку необхідності, співробітник з легкістю виконає повернення, а дані буде відправлено у потрібні звіти по проблемному товарові
    Повернення

    Повернення
  • Якщо покупець вирішив придбати іще щось, можна зберегти незакінчений продаж та повернутися до нього будь-який момент
    Відкладені продажі

    Відкладені продажі
  • Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
    Сповіщення

    Сповіщення
  • У програмі, також, можна зафіксувати заявку на закупівлю необхідних запчастин у клієнта та відразу ж роздрукувати бланк
    Заявки

    Заявки
  • Усі ваші сплати знаходитимуться під повним контролем. Вартість послуг розраховується з врахуванням бонусів, прайс-листів, діючих акцій та бонусів клієнтів
    Платежі

    Платежі
  • Ви отримаєте можливість використовувати у своїй роботі різноманітне торгівельне та складське обладнання
    Обладнання

    Обладнання
  • Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
    Склади та магазини

    Склади та філії
  • Сучасна система для роботи з клієнтами допоможе співробітникам виконувати усі важливі завдання у вказані терміни
    CRM

    CRM
  • Ви з легкістю дізнаєтесь, яким послугам надають перевагу ваші клієнти і навіть індивідуальні побажання клієнтів
    Побажання

    Побажання
  • Ви зможете спостерігати як швидко зростає ваша база клієнтів та приваблювати нових відвідувачів з допомогою сучасних можливостей програми
    Приріст клієнтів

    Приріст клієнтів
  • За будь-який період ви зможете проаналізувати усі взаємовідносини з потенційними клієнтами та скільки з них стали вашими замовниками
    Результативність

    Результативність
  • Ви дізнаєтесь, у які дні тижня та числа місяця у вас найбільше клієнтів, це дозволить легко керувати завантаженістю кожної філії
    Активність клієнтів

    Активність клієнтів
  • Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
    Рейтинг клієнтів

    Рейтинг клієнтів
  • Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
    Аналіз реклами

    Аналіз реклами
  • Менеджери зможуть легко дізнатись, хто з клієнтів давно до вас не звертався і відразу ж зв’язатись з ними
    Клієнти, які пішли

    Клієнти, які пішли
  • Статистика причин того, що клієнти вас залишають, допоможе вам уникнути відтоку клієнтської бази
    Причини того, що клієнти вас залишають

    Причини того, що
    клієнти вас залишають
  • Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
    Аналіз працівників

    Аналіз працівників
  • Ви дізнаєтесь, до кого з ваших працівників частіше повторно приходять відвідувачі, а хто може втрачати ваших клієнтів
    Утримання клієнтів

    Утримання клієнтів
  • Партнера або вашого працівника, який порекомендував клієнтові спробувати нові послуги, буде помічено та заохочено
    Рекомендації

    Рекомендації
  • Відрядна заробітна платня майстрів легко розраховується автоматично з урахуванням персональних ставок
    Заробітна платня

    Заробітна платня
  • Ви зможете дізнатись динаміку росту відвідувань та надання послуг за будь-який період роботи кожного співробітника чи автосервісу
    Динаміка відвідувань

    Динаміка відвідувань
  • Спеціальний звіт покаже найбільш прибуткові чи найбільш популярні послуги
    Аналіз послуг

    Аналіз послуг
  • Ви з легкістю зможете дізнатись усю статистику гарантійного ремонту
    Гарантійний ремонт

    Гарантійний ремонт
  • Спеціальний звіт покаже, які відділи не користуються попитом. На його основі, ви зможете прийняти необхідні управлінські рішення
    Непопулярне

    Непопулярне
  • Усю статистику по клієнтах, послугах та працівниках ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
    Динаміка по часу

    Динаміка по часу
  • Ви отримаєте повну статистику по проданому чи витраченому на послуги товарові
    Аналіз товарів

    Аналіз товарів
  • Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
    Популярні товари

    Популярні товари
  • Система допоможе проаналізувати прибуток з продажів кожного товару
    Прибутковий товар

    Прибутковий товар
  • Дані по усіх поверненнях за будь-який період завжди будуть у вас "під рукою"
    Неліквідний товар

    Неліквідний товар
  • Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
    Не було

    Не було
  • Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
    Мінімум

    Мінімум
  • З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
    Залежаний товар

    Залежаний товар
  • По кожному товарові програма підкаже на який термін вистачить його запасів, що дозволить оптимізувати закупівлі та зберігання
    Прогноз товару

    Прогноз товару
  • Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
    Аналіз постачальників

    Аналіз постачальників
  • Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
    Середній чек

    Середній чек
  • Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату послуг у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
    Борги

    Борги
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Аналіз платежів за потрібними вам значеннями допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на послуги та товари
    Цінові сегменти

    Цінові сегменти
  • Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
    Ексклюзивність

    Ексклюзивність
  • Клієнти зможуть записуватися на вашому сайті до будь-якого працівника в обраній філії. Актуальний розклад та розцінки на послуги
    Онлайн запис

    Онлайн запис
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Встановивши екран з наочним розкладом працівників, ви безумовно підіймете престиж вашої компанії в очах клієнтів та підвищите власний контроль
    Виведення на екран

    Виведення на екран
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програма обліку захищає конфіденційність відомостей присвоєнням співробітникам індивідуальних паролів, які визначають їм зону дій відповідно до повноважень;
  • Система автоматично блокується, якщо працівник покинув робоче місце, таким чином попереджаючи не санкціонований доступ до службової інформації;
  • Додаток зберігає у базі відомості про параметри та персональні дані автомобіля (номер двигуна, модель, пробіг та ін.), за якими завжди можна визначити власника;
  • Під час колового огляду автомобіля програма обліку фіксує виявлену шкоду на карті-схемі авто та додає отримане зображення в акт прийому транспортного засобу;
  • Система легко показує історію наданих послуг по кожному із клієнтів, завдяки чому можна бачити, які роботи виконувалися раніше і які запчастини було замінено;
  • Додаток розраховує вартість робіт з врахуванням індивідуальних цін та рівня складності, рахує норма-години по кожній з послуг з загальним виведенням витрат часу;
  • Програма обліку так налаштовує калькуляцію по усім видам послуг, що витратні матеріали списуються автоматично, а загальний підсумок показується у вартості замовлення;
  • Система активно використовує sms-розсилку для сповіщення клієнтів про готовність замовлень, для повідомлення про сезонні акції та ін. у масовому або індивідуальному порядку;
  • Додаток формує у повному обсязі необхідні документи, включаючи фінансовий документообіг з усіма контрагентами та після підтвердження надсилає на принтер;
  • Програма обліку має функцію автозаповнення та самостійно формує квитанції та рахунки до оплати згідно із затвердженим прейскурантом цін, оперуючи даними з бази;
  • Система оперативно формує повернення, вносячи відомості у звіти по проблемному товарові та автоматично корегуючи відповідні проведення, виконані раніше;
  • Додаток встановлює контроль над платежами та розраховує по них бонуси у програмі лояльності, враховуючи їх у вартість послуг під час наступного звертання;
  • Програма обліку працює з будь-якою кількістю підрозділів, філій та складських господарств, об'єднуючи їх діяльність у єдиний інформаційний простір;
  • Система організує облік не лише для автосервісу, але й для автомагазину, контролюючи реалізацію автозапчастин та використовуючи для цього спеціальне вікно продажів;
  • Додаток аналізує клієнтів, фінансові потоки, затовареність складів, якість послуг, співробітників та ін., наочно надаючи інформацію у вигляді графіків та таблиць.

Опис програмного забезпечення

Облік автосервісу – програма, котра автоматизує значну кількість внутрішніх бізнес-процесів підприємств автосервісу, зокрема облік за усіма видами здійснюваної СТО діяльністю, як: технічне обслуговування та ремонт транспортних засобів, а також реалізація запчастин, як під час виконання ремонтних робіт, так і за окремим запитом.

У своїй повсякденній діяльності автосервіс повинен реєструвати багато операцій, які стосуються клієнтів, власних підрозділів, складу, магазину, тому для його ефективної роботи необхідна автоматизація комунікацій, що дозволить скоротити трудовитрати, часові втрати та пришвидшити обмін інформацією у виробничих процесах.

Облік автосервісу – програма, яка розроблена компанією "Універсальна Система Обліку" (УСО) для інтеграції на підприємствах автосервісу. Це функціональна інформаційна система, яка містить відомості про всіх клієнтів, поточних, минулих та майбутніх, про їх автомобілі, про випадки ремонту, техобслуговування, шиномонтажу, придбання запчастин та всього того, що може мати стосунок до утримання транспортного засобу.

В Обліку автосервісу міститься також інформація про постачальників запчастин, підрядників, партнерів, автомагазини, конкурентів із зазначенням якомога більшої кількості інформації про них, зокрема прайс-листів та реквізитів.

В Облік автосервісу вбудована довідкова база, яка містить формули розрахунку вартості ремонтних робіт, законодавчі акти у сфері автопрому, нормативні документи, постанови, накази та ін.

Такий інформаційний вміст пов'язує між собою усі процеси, що відбуваються в автосервісі, та влаштовує їх ефективну взаємодію, звільняючи таким чином достатню кількість часу, яка раніше витрачалась на ведення облікової та звітної діяльності.

По-перше, Облік автосервісу кардинально змінює стиль роботи з клієнтами, надаючи можливість оперативно заповнювати заявки на ремонт машин, що надходять, а також оперативно розраховувати вартість робіт, запчастин та витратних матеріалів, майже не забираючи у клієнтам багато часу, завдяки зручній формі заявки та такій же зручній навігації. Робота з клієнтами передбачає спеціальне вікно для попереднього запису, яке можна заповнювати одночасно з формування замовлення на ремонт.

Облік автосервісу керує роботою складського господарства та магазина з реалізації запчастин, привласнюючи свій унікальний код не лише кожній деталі, але й місцю її зберігання на складі та в магазині, що дозволяє завжди точно визначити кількість та місце знаходження кожної запчастини. Унікальний код містить повну інформацію про товар: постачальник, виробник, період гарантії, дата надходження та ін. До кожної запчастини може бути додана її фотографія для кращого підтвердження її зовнішнього вигляду задля уникнення непорозумінь під час реалізації.

Облік автосервісу контролює етапи та терміни виконання ремонту та може оперативно проінформувати, де і на якій ділянці робіт перебуває автомобіль, хто саме відповідає за якість виконання робіт на цьому етапі, тому у випадку конфліктних ситуацій, завжди можна знайти винного у дефекті.

Облік автосервісу встановлюється на будь-який електронний пристрій з характеристиками, не вище середніх, має зрозумілий інтерфейс, для якого підготовлений широкий асортимент дизайнерських рішень, та зручно структуровану інформацію, тому можна не хвилюватися стосовно комп'ютерних навичок працівників СТО – впорається будь-який новачок.

Облік автосервісу має гнучку конфігурацію та може легко суміщатися з сучасним обладнанням, різноманітними терміналами, що збільшує діапазон можливостей програми.

Облік автосервісу допомагає влаштувати роботу по залученню клієнтів, підвищенню їхньої лояльності, вирішенню проблем у випадку конфліктних ситуацій.

Наприклад, Облік автосервісу впроваджує програму лояльності, у форматі котрої формує пропозиції по бонусах та/або знижках, надаючи клієнтам накопичувальні картки, куди після кожного візиту нараховуються бонуси, які можна витратити під час наступного візиту. Як правило, це прив'язує клієнтів до СТО, щоразу змушуючи здійснювати певні витрати.

Облік автосервісу відстежує відмови від послуг і випадки коли клієнти переходять до конкуруючих компаній та пропонує програми по їх поверненню через надання якихось дрібних послуг за власний рахунок, або надає звіти з ефективності здійснюваних рекламних кампаній.

Зовнішній вигляд програми

Облік автосервісу

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити систему обліку автосервісу

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для автосервісу

Програмою можуть користуватись:

  • Автосервіс

    Автосервіс
  • СТО

    СТО
  • Пункти ремонту та обслуговування авто- і мототехніки

    Пункти ремонту
    та обслуговування
    авто- і мототехніки
  • Продаж запчастин

    Продаж
    Запчастин
  • Продаж шин

    Продаж
    шин
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про систему обліку автосервісу

avin

Пункт обміну валют «Авин»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відгук про компанію ПП "Акулов Микола Миколайович" РК м. Алмати

Наша фірма ТОВ «АВИН» розпочала співпрацю з ПП "Акулов М.М." з придбання програми USU.kz для роботи в обмінних пунктах нашої фірми, що знаходиться в м. Шимкент. З програмою працювати зручно, приємно та якісно.

Програма дуже допомагає в нашій роботі, зникла необхідність в тривалих підрахунках на калькуляторі та у паперовій тяганині. Зручно здавати звіти до Національного Банку з допомогою інтернету, а не бігати туди-сюди з горами паперів. Невеликі недопрацювання в програмі, за вимогою нашого Національного Банку, були швидко та якісно виправлені. Працівники Вашої компанії привітні, дружні, оперативні, так, зокрема Юлія Апаріна та Роман Хойло з якими я особисто спілкувався.

Ваша фірма працює за попередньою оплатою і мене потішило те, що Ви, Миколо, пішли на зустріч моєму проханню та нашій фірмі, та в кредит терміново внесли невеликі зміни в програму USU.kz.

Сподіваюсь на подальшу співпрацю та взаєморозуміння з Вами, Миколо та Вашими співробітниками.

Удачі Вам у всіх ваших починаннях!

З повагою директор ТОВ «АВИН» Бухаринский Віктор Федорович

26.11.2015


buranbaev

ПП «Буранбаєв»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Оцінка: 5/5

Продукт: Програма для торгівлі та складу.

Наша компанія займається продажем автозапчастин.

Керівництво та колектив компанії ПП "Буранбаєв" висловлює Вам вдячність за надання якісних послуг та професійного ставлення до підтримки та обслуговування програми УСО – Універсальна Система Обліку.

З врахуванням досвіду роботи з розробленою для нас програмою, можемо відзначити ефективність та стабільність програмного забезпечення. Під час замовлення нашою компанією програми складського обліку, розробка ПЗ була виконана у зазначені терміни. Презентована програма повністю відповідає потрібним параметрам, фахівці компанії виявили високий професіоналізм, якісно виконавши встановлення, налагодження програми та навчивши наших працівників користуватися нею.

Ми дякуємо співробітникам Вашої компанії за професійне обслуговування та сподіваємось на подальшу взаємовигідну співпрацю.

Директор ПП «Буранбаєв» Буранбаєв У.А.


chundja

Державне комунальне підприємство на правах господарського ведення акімату уйгурського району

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Ми користуємося програмою «УСО» з 2009 року. Програма значно полегшила роботу абонентного відділу, роботу обліку, бухгалтерії, написання бухгалтерських звітів. Зникла значна частина важкої роботи, легко та зручно здійснювати облік, формування звітів за будь-який період, відслідковувати оплату, заборгованість усіх абонентів. Легко формувати нарахування, платежі за період оплати, зведення по контролерах, по ділянках та зведені звіти фізичних осіб. Підвищилась ефективність та якість роботи абонентного відділу. Зручна робота з базою абонентів: групи, статуси, імпорт/експорт в форматі Excel. Своєчасно, якісно, отримуємо доступну консультацію з питань оновлення програми від розробників. Зручний інтерфейс та легкість у користуванні!


lavka

Торгівельна організація «Лавка цінностей»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Свій бізнес я розпочинала зі своєї маленької кухні. Перший букет. Перші хвилювання. Матуся в декреті. Стандартна історія. Прийшов час обсяг почали збільшуватись. База клієнтів зростати. Спочатку вдавалось все утримати у своїй голові. Після з’явився Ексель. До речі, виявилось, що не так легко його вести. Адже, всі формули, назви, стрічки, все потрібно було обдумувати самостійно. Відмовившись від екселю, отримавши іще більше обсягів на зміну прийшли накладні. Здавалось, ось воно щастя. Але як виявилось. Теж не зовсім. Числа не збігались. З’ясування наявності залишків займало величезну кількість часу. І тут з’явилась ідея автоматизації. Розпочався аналіз, дзвінки. Я обрала usu. Про що не шкодую і до сьогодні. Користуюсь понад півтора місяці. Конкретніше: найбільше щастя - це знімати звіти. Залишки знімаються миттєво, можна зробити знижку, нарахувати бонуси, продивитись будь-які діаграми. Сьогодні я без цієї програми не можу зробити і кроку. Якщо щось трапляється з моїм ноутбуком, мене судомно зводять конвульсії.

Які складнощі. 1. Приготуйтесь, якщо ви такі ж "Плюшкіни" як і я. То вносити до бази доведеться тисячу дрібниць та продумувати. Але це питання 3-4 днів наполегливої праці. За цей час ближче знайомишся з програмою ніби починаєш Її відчувати. Я вдячна Ірині, яка на початку витримала атаку дзвінків: що, як, звідки, що дає. Далі були хлопці програмісти. До речі, у котрих золоте терпіння та хороший розум в наявності. Отже, мій досвід використання програми позитивний. З мінусів, я, певним чином, стала залежати від неї та закохалась у звіти. Ну а як інакше, адже тепер я з розумним виглядом знімаю звіти та проводжу збори ). УСО для мене - це нова сходинка. Яка продемонструвала мій ріст. Ефективність роботи. Нічого не проходить повз облік. Кожна копієчка, кожен товар знає своє місце. Усо допомогла мені вирости як бізнесмену. Хто якщо знає: та годі, це не порахую. Гаразд, це подарую. Минає етап "гараздності". Починається етап зросту та поваги до власної праці. Я вдячна. Вдячна кожному працівникові, який привів мене до моєї маленької перемоги.


softproduct

Оптика «Центр Линз»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Наш центр лінз став клієнтом ПП "Універсальна Система Обліку" у 2013 році. На той момент ми лише планувати відкриття та шукали якісну програму для керування підприємством, яка б відповідала усім нашим вимогам. Від самого початку ми переконались, що зробили правильний вибір системи та розробника. Спочатку нам сподобалась відсутність абонентської плати за технічне обслуговування, а також можливість індивідуальних доопрацювань та простота інтерфейсу програми Універсальна Система Обліку. Однак, розпочавши роботу з ПП "УСУ", ми, в результаті, отримали значно більше того, на що розраховували на початку.

Програмісти ПП "Універсальна Система Обліку" з великим професіоналізмом підійшли до вирішення наших проблем.

Завдяки роботі команди професіоналів, ми отримали наступні можливості:

  • Зручний в користуванні довідник клієнтів, куди ми можемо вносити будь-яку інформацію та номери телефонів. Тепер ми завжди зможемо знайти будь-яку людину з нашого списку;
  • Стало зручно знаходити боржників та боротися із заборгованістю;
  • Ми можемо виставляти рахунок клієнтові по будь-якому з декількох прайс-листів, які введені у нашу систему. Це пришвидшило роботу адміністратора та дозволило нам інтегрувати зручну систему знижок;
  • Для прийому імпортних матеріалів ми зараз не витрачаємо багато часу для перевірки проводки та обліку всіх додаткових витрат. Програма УСО усе робить автоматично і відразу формує собівартість;
  • Будь-які бланки з внутрішньої та зовнішньої звітності ми можемо заповняти та роздруковувати з програми, витрачаючи на це мінімальний час;

Керівник ПП Soft Product отримав можливість самостійно створювати в програмі будь-які звіти та бачити ефективність роботи різних працівників фірми, рентабельність тих чи інших послуг, найперспективніших клієнтів та суму, яку вони витратили на наші послуги.

Іншими словами, команда професіоналів ПП "Універсальна Система Обліку" зробила для нас значно більше ніж ми планували. Можливості УСО справді безмежні Вона дозволила нам легко контролювати кожну нашу дію та працювати над помилками, оцінювати ефективність різних видів реклами та підвищити якість наших послуг.

Ми дуже вдячні колективу ПП "Універсальна Система Обліку" і бажаємо цій фірмі процвітання та подальших успіхів.


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити систему обліку автосервісу

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: