1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Облік угод

На думку 234 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Облік угод

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості системи обліку угод

  • Електронна документація забезпечує високий ступінь збереженості та надійний доступ тільки для обраних співробітників
    Збереження

    Збереження
  • Наша програма дозволить швидко знайти потрібний документ за вказаними критеріями
    Пошук

    Пошук
  • Різноманітні угоди та бланки можуть заповнюватись програмою автоматично
    Заповнення бланків

    Заповнення бланків
  • Важливі файли можна прикріплювати до клієнтів, співробітників та заявок
    Вкладені файли

    Вкладені файли
  • У Вас сформується єдина база контрагентів з усіма необхідними контактними даними
    База контрагентів

    База контрагентів
  • Усі відділи зможуть взаємодіяти між собою як єдиний успішний механізм
    Зв’язок відділів

    Зв’язок відділів
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Облік угод забезпечує безперебійну роботу з необмеженою кількістю інформації і під час цього навантаження на сервер буде максимально знижене;
  • Щоб не витрачати свій дорогоцінний час, якщо у Вас є угоди в електронному вигляді, то для виконання їх обліку Ви можете всього за один клік імпортувати їх до програми. Також, можливий і експорт необхідної документації;
  • Надати своїм контрагентам потрібну інформацію тепер не буде складно, адже у базі містяться контактні дані кожного контрагента та автоматичне або ж ручне надсилання сповіщень будь-якого роду займає частки секунди. Окрім цього, Ви можете надсилати сповіщення усім контрагентам або тільки деяким з них;
  • Для зручності, облік угод має функцію приєднання скан-копій. Ви легко зможете відкрити, змінити, роздрукувати або ж здійснити будь-які інші дії з потрібним документом;
  • Для зручності зберігання та обліку усі угоди розділяються на зручні для Вас категорії;
  • Ви можете здійснювати облік на будь-якій існуючій мові;
  • Для безпечного обліку усі дані зберігаються як один файл. Це надасть Вам можливість комфортного та швидкого періодичного переміщення даних до безпечного місця;
  • Облік угод гарантує цілісність та безпеку Вашої документації;
  • У випадку, якщо Вам потрібно зареєструвати нового контрагента або ж внести нову угоду в додаток для обліку, це займе не більше кількох хвилин або ж навіть секунд;
  • Ви можете не хвилюватися про позапланові платні оновлення, які необхідно встановити та про інші витрати. Під час основного придбання програми обліку угод, Ви отримуєте декілька годин технічної підтримки у подарунок цілком безкоштовно і в подальшому жодних внесків від Вас не знадобиться;
  • Однак, для комфортної роботи Ви завжди зможете у нас замовити будь-якого роду додаткові розроби функціоналу обліку угод, які Вам потрібні;
  • Керівник організації, окрім того, що зможе бачити будь-яку інформацію та виконувати будь-які дії, буде також уповноважений бачити усі зміни, з точністю, який співробітник та коли здійснив ту чи іншу зміну;
  • Купуйте облік угод за дуже демократичними цінами у компанії Універсальна Система Обліку, тому що наша компанія заслуговує на довіру. Причиною цьому може слугувати те, що у нас за плечима роки розробок різного роду програмного забезпечення, а також велика кількість задоволених користувачів (з відгуками усіх наших клієнтів Ви можете ознайомитися на сайті);
  • Завантажуйте пробну версію обліку угод цілком безкоштовно зараз та переконайтеся у всьому вищенаписаному особисто;
  • Завантажити додаток управління обліком можна з будь-якого місця на планеті, де є інтернет.

Опис програмного забезпечення

Кожен хороший підприємець має справу з угодами, кількість яких іноді може досягати декількох сотень або навіть більше, а облік яких займає дуже багато часу та фізичних ресурсів. Раніше угоди зберігали у сейфах, у спеціальних приміщення, для кожного типу існував стій стелаж, тому їх пошук займав велику кількість часу, що гальмувало роботу. Зараз усе виконується з допомогою комп'ютерів, однак і тут можна зіткнутися з різного роду втратами та пошкодженнями угод.

Ви, напевне, вже втомилися від паперової тяганини? Не бажаєте витрачати свої нерви даремно на пошук якогось папірця? Прагнете ладу? А чи не хотіли б Ви виконувати облік усіх угод значно швидше та ефективніше? В такому випадку, Ви прийшли за правильною адресою. Сьогодні, на етапі нового часу, коли усе комп'ютеризовано та автоматизовано на такому рівні, що про ручну роботу можна просто забути. Тому, наша компанія Універсальна Система Обліку пропонує вам новітнє програмне забезпечення – облік угод. Тепер, усі необхідні угоди можна зберігати в електронному вигляді в одній програмі у себе на ноутбуці або персональному комп'ютері. Користуючись нашим програмним забезпеченням для обліку угод, Ви знайдете будь-яку потрібну Вам угоду за лічені секунди, програма автоматично знайде його для Вас за допомогою своєї вбудованої функції пошуку під час введенні перших літер та чисел найменування або реквізитів. Таким же чином, можна знайти будь-якого працівника, клієнта або ж постачальника. Також, наше програмне забезпечення облік угод дозволяє автоматично заповнювати бланки та угоди, що підвищує працездатність, надійність та продуктивність будь-якого відділу. Систему керування угодами в організації фільтрує увесь архів за потрібними для Вас критеріями, які Ви вказуєте самостійно. Наші розробники зробили наш додаток для обліку угод іще доступнішим для користувачів будь-якого віку, тому вивчення програми не займе багато часу. Розроблений інтерфейс зручний в користуванні та може бути налаштований в ручну індивідуально для кожного користувача окремо шляхом підбору зовнішнього інтерфейсу, для якого було розроблено понад пів сотні шаблонів. Користуючись нашим програмним продуктом для обліку, Ви не лише заощадите масу робочого часу, який витрачався на облік, але й покращите контроль роботи працівників на Вашому підприємстві.

Якщо у Вас у підпорядкуванні декілька або штат співробітників, то з допомогою обліку угод Ви зможете швидко налагодити синхронність та злагодженість роботи відділу, адже їх взаємодія здійснюватиметься через локальну мережу, або ж, іще зручніше, через інтернет. Окрім цього, облік угод розділяє усіх Ваших працівників за повноваженнями, що дасть Вам можливість зробити так, щоб точно визначені співробітники працювали лише з тією інформацією та виконували лише ті дії, які належать до зони їх відповідальності згідно з посадою. Також, Вам буде гарантована безпека, оскільки, по-перше, кожен логін буде захищено паролем, а по-друге, якщо співробітник залишиться своє робоче місце на деякий час та забуде вийти з обліку угод, то відбудеться автоматичне блокування задля уникнення проникнення зловмисників до додатку для обліку.

Також, у випадку, якщо Ваша організація має філії або підрозділи, то усі вони можуть бути внесені до бази даних. Окрім цього, Ви в необмеженій кількості зможете вносити будь-яку необхідну інформацію, що стосується співробітників, угод, постачальників, клієнтів та багато іншого. Понад те, в обліку угод Ви зможете виконувати роботу від імені кількох організацій.

Зовнішній вигляд програми

Облік угод

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити систему обліку угод

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для обліку документації

Програмою можуть користуватись:

  • Торгівельне підприємство

    Торгівельне
    підприємство
  • Виробнича компанія

    Виробнича
    компанія
  • Ательє

    Ательє
  • Спортивний центр

    Спортивний центр
  • Хімчистка

    Хімчистка
  • Логістична компанія

    Логістична компанія
  • Медичне підприємство

    Медичне підприємство
  • Мікрофінансові Організації

    Мікрофінансові
    Організації
  • Туристичні фірми

    Туристичні фірми
  • Навчальний центр

    Навчальний центр
  • Ремонтна майстерня

    Ремонтна майстерня
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про систему обліку угод

8&8

Видавництво «8&8»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу видавництва «8&8»


cargo

Транспортна компанія «КаргоТрансСервис»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Приватне підприємство «КаргоТрансСервис» на ринку вантажоперевезень вже з 2007 року, спочатку не було необхідності в постійному обліку та систематизації бази даних, але при великих завантаженнях та обсягах, ми зрозуміли, що не можемо впоратись і починається плутанина в документах та відбувається втрата потенційних клієнтів. На цьому етапі ми усвідомили, що потрібно оптимізувати свій бізнес і нам потрібна CRM-система.

Ми почали пошуки програмного забезпечення, яке допоможе нам слідкувати за замовленнями, бюджетом та клієнтами. Серед багатьох варіантів у пошуковому результаті нам здалась особливо привабливою пропозиція програми УСО (Універсальна Система Обліку), познайомившись з демо-версією та відео навчанням, ми зрозуміли, що це саме те, що нам потрібно. Своєю чергою, програма володіє низкою переваг - це досить приваблива ціна, підхід до обслуговування, недорогі додаткові години обслуговування, безготівкова форма оплати, привітні та тактовні програмісти. Програма має достатньо простий, інтуїтивний інтерфейс, ніколи не вилітає, не займає багато часу для заповнення форм. Рекомендую усім, хто бажає підвищити рівень обслуговування та бажає слідкувати за клієнтами та фінансовими потоками.

Директор: Шаріпенко Д.О.


crystal

Кроссфіт-зал «TSE CrossFit»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка

Комп'ютерна програма USU дуже зручна та легка в користуванні, дозволяє автоматизувати роботу з клієнтами.

Програма включає в себе планування тренувань, що дозволяє вести облік зайнятості тренерського складу, а також всю фінансову звітність.

Ми розглянули багато комп'ютерних програм і зупинились саме на програмі USU, адже вони володіють великим досвідом, хороша ціна і дуже хороші спеціалісти.

До співпраці поставились серйозно, продемонстрували свій професійний підхід до навчання використання програми, провели легкодоступну та читабельну презентацію свого продукту.

З повагою Директор Кроссфіт-залу «TSE CrossFit» С. Теміров

Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу крософіт-залу «TSE CrossFit»


eurostirka

Компанія «Евростирка»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Замислюватись про автоматизацію бізнесу ми почали іще кілька місяців тому, але відповідний софт знайшли лише нещодавно. Знайомство з Універсальною Системою Обліку для хімчистки ми розпочали з встановлення демо-версії і відразу ж почали порівнювати з програмами, які вже випробували. Функціонал та можливості УСО нас повністю задовольнили, тому ми відразу ж прийняли рішення про залучення.

Універсальна Система Обліку для хімчистки дозволяє нам контролювати всі аспекти Стало дуже зручно працювати за рахунок того, що враховуються витрати різноманітних засобів, які використовуються в процесі надання послуг. Співробітники технічної підтримки УСО допомогли нам налаштувати прайс-листи, номенклатуру, продемонстрували як надсилати смс-повідомлення та електронні листи через програму. Програма значно полегшила нашу роботу за рахунок того, що заробітна платня може нараховуватись автоматично, а розрахунок вартості замовлення більше не вимагає участі працівника.

Також, ми активно користуємось розділом Звіти у програмі УСО. Тут зручно відслідковувати прибутки, витрати, динаміку та багато інших показників. Дуже приємна можливість допрацювання програми згідно з нашими потребами за необхідності.

Ми задоволені, що придбали настільки продуманий та якісний продукт, тому дякуємо розробникам та раді рекомендувати Універсальну Систему Обліку іншим організаціям.


spc

Друкарня «South Print Corporation»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Керівництво та колектив компанії ТОВ «South Print Corporation» висловлює Вам вдячність за надання якісних послуг та професійного ставлення до підтримки та обслуговування програми «УСО - Універсальна Система Обліку»

Наша друкарня виготовляє високоякісну продукцію Ми пропонуємо широкий спектр поліграфічних послуг. Ми - одна із перших друкарень, яка зайняла стійке становище у сфері виготовлення рекламної продукції. Одним з основних завдань кожного виробництва є підвищення ефективності. Правильно організувати виробничі процеси, скоротити видатки та, при цьому, не знизити якість продукції, збалансувати роботу всього підприємства, контролювати кожен цех - все це можна реалізувати з допомогою системи «УСО - Універсальна Система Обліку» У процесі роботи з менеджерами вашої організації розроблена система, яка ідеально підходить для автоматизації виробничих процесів в нашій області

Ми достатньо вимогливий клієнт. Це пов’язано зі швидкими темпами зростання нашої компанії та високим ступенем відповідальності перед нашими замовниками та постачальниками - серед головних вимог по обслуговуванню нашої програми «УСО Універсальна Система Обліку» на першому місці у нас знаходиться професіоналізм, надійність, бажання чути та розуміти наші потреби - в колективі вашої компанії ми знайшли саме такого партнера. Служба технічної підтримки працює чітко, по кожній заявці ми отримуємо зворотній зв’язок, швидке та якісне виконання поставлених нами цілей.

Бажаємо успішного розвитку та досягнення нових вершин у бізнесі.


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити систему обліку угод

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: