1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Облік угод

На думку 234 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Облік угод

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості системи обліку угод

  • Електронна документація забезпечує високий ступінь збереженості та надійний доступ тільки для обраних співробітників
    Збереження

    Збереження
  • Наша програма дозволить швидко знайти потрібний документ за вказаними критеріями
    Пошук

    Пошук
  • Різноманітні угоди та бланки можуть заповнюватись програмою автоматично
    Заповнення бланків

    Заповнення бланків
  • Важливі файли можна прикріплювати до клієнтів, співробітників та заявок
    Вкладені файли

    Вкладені файли
  • У Вас сформується єдина база контрагентів з усіма необхідними контактними даними
    База контрагентів

    База контрагентів
  • Усі відділи зможуть взаємодіяти між собою як єдиний успішний механізм
    Зв’язок відділів

    Зв’язок відділів
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Облік угод забезпечує безперебійну роботу з необмеженою кількістю інформації і під час цього навантаження на сервер буде максимально знижене;
  • Щоб не витрачати свій дорогоцінний час, якщо у Вас є угоди в електронному вигляді, то для виконання їх обліку Ви можете всього за один клік імпортувати їх до програми. Також, можливий і експорт необхідної документації;
  • Надати своїм контрагентам потрібну інформацію тепер не буде складно, адже у базі містяться контактні дані кожного контрагента та автоматичне або ж ручне надсилання сповіщень будь-якого роду займає частки секунди. Окрім цього, Ви можете надсилати сповіщення усім контрагентам або тільки деяким з них;
  • Для зручності, облік угод має функцію приєднання скан-копій. Ви легко зможете відкрити, змінити, роздрукувати або ж здійснити будь-які інші дії з потрібним документом;
  • Для зручності зберігання та обліку усі угоди розділяються на зручні для Вас категорії;
  • Ви можете здійснювати облік на будь-якій існуючій мові;
  • Для безпечного обліку усі дані зберігаються як один файл. Це надасть Вам можливість комфортного та швидкого періодичного переміщення даних до безпечного місця;
  • Облік угод гарантує цілісність та безпеку Вашої документації;
  • У випадку, якщо Вам потрібно зареєструвати нового контрагента або ж внести нову угоду в додаток для обліку, це займе не більше кількох хвилин або ж навіть секунд;
  • Ви можете не хвилюватися про позапланові платні оновлення, які необхідно встановити та про інші витрати. Під час основного придбання програми обліку угод, Ви отримуєте декілька годин технічної підтримки у подарунок цілком безкоштовно і в подальшому жодних внесків від Вас не знадобиться;
  • Однак, для комфортної роботи Ви завжди зможете у нас замовити будь-якого роду додаткові розроби функціоналу обліку угод, які Вам потрібні;
  • Керівник організації, окрім того, що зможе бачити будь-яку інформацію та виконувати будь-які дії, буде також уповноважений бачити усі зміни, з точністю, який співробітник та коли здійснив ту чи іншу зміну;
  • Купуйте облік угод за дуже демократичними цінами у компанії Універсальна Система Обліку, тому що наша компанія заслуговує на довіру. Причиною цьому може слугувати те, що у нас за плечима роки розробок різного роду програмного забезпечення, а також велика кількість задоволених користувачів (з відгуками усіх наших клієнтів Ви можете ознайомитися на сайті);
  • Завантажуйте пробну версію обліку угод цілком безкоштовно зараз та переконайтеся у всьому вищенаписаному особисто;
  • Завантажити додаток управління обліком можна з будь-якого місця на планеті, де є інтернет.

Опис програмного забезпечення

Кожен хороший підприємець має справу з угодами, кількість яких іноді може досягати декількох сотень або навіть більше, а облік яких займає дуже багато часу та фізичних ресурсів. Раніше угоди зберігали у сейфах, у спеціальних приміщення, для кожного типу існував стій стелаж, тому їх пошук займав велику кількість часу, що гальмувало роботу. Зараз усе виконується з допомогою комп'ютерів, однак і тут можна зіткнутися з різного роду втратами та пошкодженнями угод.

Ви, напевне, вже втомилися від паперової тяганини? Не бажаєте витрачати свої нерви даремно на пошук якогось папірця? Прагнете ладу? А чи не хотіли б Ви виконувати облік усіх угод значно швидше та ефективніше? В такому випадку, Ви прийшли за правильною адресою. Сьогодні, на етапі нового часу, коли усе комп'ютеризовано та автоматизовано на такому рівні, що про ручну роботу можна просто забути. Тому, наша компанія Універсальна Система Обліку пропонує вам новітнє програмне забезпечення – облік угод. Тепер, усі необхідні угоди можна зберігати в електронному вигляді в одній програмі у себе на ноутбуці або персональному комп'ютері. Користуючись нашим програмним забезпеченням для обліку угод, Ви знайдете будь-яку потрібну Вам угоду за лічені секунди, програма автоматично знайде його для Вас за допомогою своєї вбудованої функції пошуку під час введенні перших літер та чисел найменування або реквізитів. Таким же чином, можна знайти будь-якого працівника, клієнта або ж постачальника. Також, наше програмне забезпечення облік угод дозволяє автоматично заповнювати бланки та угоди, що підвищує працездатність, надійність та продуктивність будь-якого відділу. Систему керування угодами в організації фільтрує увесь архів за потрібними для Вас критеріями, які Ви вказуєте самостійно. Наші розробники зробили наш додаток для обліку угод іще доступнішим для користувачів будь-якого віку, тому вивчення програми не займе багато часу. Розроблений інтерфейс зручний в користуванні та може бути налаштований в ручну індивідуально для кожного користувача окремо шляхом підбору зовнішнього інтерфейсу, для якого було розроблено понад пів сотні шаблонів. Користуючись нашим програмним продуктом для обліку, Ви не лише заощадите масу робочого часу, який витрачався на облік, але й покращите контроль роботи працівників на Вашому підприємстві.

Якщо у Вас у підпорядкуванні декілька або штат співробітників, то з допомогою обліку угод Ви зможете швидко налагодити синхронність та злагодженість роботи відділу, адже їх взаємодія здійснюватиметься через локальну мережу, або ж, іще зручніше, через інтернет. Окрім цього, облік угод розділяє усіх Ваших працівників за повноваженнями, що дасть Вам можливість зробити так, щоб точно визначені співробітники працювали лише з тією інформацією та виконували лише ті дії, які належать до зони їх відповідальності згідно з посадою. Також, Вам буде гарантована безпека, оскільки, по-перше, кожен логін буде захищено паролем, а по-друге, якщо співробітник залишиться своє робоче місце на деякий час та забуде вийти з обліку угод, то відбудеться автоматичне блокування задля уникнення проникнення зловмисників до додатку для обліку.

Також, у випадку, якщо Ваша організація має філії або підрозділи, то усі вони можуть бути внесені до бази даних. Окрім цього, Ви в необмеженій кількості зможете вносити будь-яку необхідну інформацію, що стосується співробітників, угод, постачальників, клієнтів та багато іншого. Понад те, в обліку угод Ви зможете виконувати роботу від імені кількох організацій.

Зовнішній вигляд програми

Облік угод

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити систему обліку угод

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для обліку документації

Програмою можуть користуватись:

  • Торгівельне підприємство

    Торгівельне
    підприємство
  • Виробнича компанія

    Виробнича
    компанія
  • Ательє

    Ательє
  • Спортивний центр

    Спортивний центр
  • Хімчистка

    Хімчистка
  • Логістична компанія

    Логістична компанія
  • Медичне підприємство

    Медичне підприємство
  • Мікрофінансові Організації

    Мікрофінансові
    Організації
  • Туристичні фірми

    Туристичні фірми
  • Навчальний центр

    Навчальний центр
  • Ремонтна майстерня

    Ремонтна майстерня
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про систему обліку угод

arstan

Пункт обміну валют «АРС-ТАН»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Вдячний відгук про Універсальні системи обліку

По-перше я б хотів подякувати команді компанії «Вдячний відгук про Універсальні системи обліку» за виконану роботу!

Не буду приховувати, ми трохи сумнівались чи варто витрачати гроші на автоматизацію роботи обмінного пункту у наш досить складний час. Як же чудово, що ми наважились та зателефонували.

Вже за кілька днів наші працівники розповіли наскільки простіше стало працювати. Більше жодних калькуляторів, паперів з актуальними курсами та іншого застарілого обладнання! Лише одне натискання та введення потрібної суми - і клієнт вже отримує свої гроші. А звітність стала взагалі простою справою. Усі необхідні документи заповняються самостійно. Нам залишається тільки обрати чи відправляти їх на друк. Дивовижно, як все просто та надійно водночас. Окрема вдячність за можливість контролювати роботу кожного працівника.

Тож щиро бажаю їм усього найкращого та подальшого розвитку!

З повагою Директор ТОВ «АРС-ТАН» Магамадов А.А. 22.01.2016 р.


cargo

Транспортна компанія «КаргоТрансСервис»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Приватне підприємство «КаргоТрансСервис» на ринку вантажоперевезень вже з 2007 року, спочатку не було необхідності в постійному обліку та систематизації бази даних, але при великих завантаженнях та обсягах, ми зрозуміли, що не можемо впоратись і починається плутанина в документах та відбувається втрата потенційних клієнтів. На цьому етапі ми усвідомили, що потрібно оптимізувати свій бізнес і нам потрібна CRM-система.

Ми почали пошуки програмного забезпечення, яке допоможе нам слідкувати за замовленнями, бюджетом та клієнтами. Серед багатьох варіантів у пошуковому результаті нам здалась особливо привабливою пропозиція програми УСО (Універсальна Система Обліку), познайомившись з демо-версією та відео навчанням, ми зрозуміли, що це саме те, що нам потрібно. Своєю чергою, програма володіє низкою переваг - це досить приваблива ціна, підхід до обслуговування, недорогі додаткові години обслуговування, безготівкова форма оплати, привітні та тактовні програмісти. Програма має достатньо простий, інтуїтивний інтерфейс, ніколи не вилітає, не займає багато часу для заповнення форм. Рекомендую усім, хто бажає підвищити рівень обслуговування та бажає слідкувати за клієнтами та фінансовими потоками.

Директор: Шаріпенко Д.О.


sd

Стоматологія «Сервис Дентал»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Стоматологическая клиника «Сервис дентал» висловлює щиру вдячність Акулову Миколі та його колективу ПП «ПП "Системи обліку"» зза їх продуктивну роботу у створенні та розробці USU.

USU грає дуже важливу роль у роботі нашої стоматології!

Програма справді універсальна, вона здатна враховувати всю внутрішню бухгалтерію підприємства, формувати статистичні звіти, дозволяє працювати в мережі з кількома робітниками.

З появою цієї програми в стоматології, наш колектив відійшов від щоденної рутинної паперової роботи з заповнення карток, журналів та нарядів. Програма з стоматології може автоматично заповняти різноманітні медичні бланки, форма №043/у "Медична карта стоматологічного хворого", форма №037/у "Лист зубного лікаря", форма № 039-2/у "Зведена відомість лікаря-стоматолога (зубного лікаря)" та інші. Також, її можна використовувати як для попереднього запису пацієнтів, так і для ведення електронної історії хвороби. Особливо хочеться відзначити можливість системи виробничого контролю для стоматології здійснювати контроль клініки з врахуванням всіх оплат та заборгованостей.

У випадку виникнення питань, що стосуються програми, ми завжди можемо звернутись до колективу USU та спільно їх вирішити.

З повагою Директор ТОВ «Chipmunk»

Імамдунов Н.З.


sds

Компанія «SKILLZ DANCE STUDIO»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Керівництво та персонал компанії "SKILLZ DANCE STUDIO" висловлює вдячність розробникам програмного забезпечення «Універсальна Система Обліку для школи танцю».

Наша команда довго шукала програму, яка б відповідала усім нашим вимогам: база даних клієнтів, зручний розклад, облік прибутків та витрат, робота менеджерів і т.д.

,.

Розглянувши значну кількість програм, програма "УСО" володіє найбільш повним функціоналом. Звичайно, першочергово це стосується безпеки.

Можливість адміністрування, встановлення рівня доступу і права на ті чи інші функції - це сьогоднішній день. Іще один позитив, безсумнівний, це можливість аналізувати різноманітні звіти по роботі за місяць.

Також можливість самостійно створювати в програмі будь-які звіти та бачити ефективність роботи окремо менеджерів та тренерів, відслідковувати боржників або найперспективніших клієнтів.

Компанія «SKILLZ DANCE STUDIO» бажає подальших успіхів та процвітання в роботі!


silavoli

Фітнес-центр «Сила воли»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Доброго дня! Мене звуть Семинін Сергій, я - керівник фітнес-центру "Сила Волі" Для відкриття фітнес-центру "Сила Волі" нам потрібно було обрати програму для контролю відвідувачів. Після тестування демо-версії програми обліку спорту, ми вирішили підписати угоду про розробку програми для нашого фітнес-центру. Спеціалісти компанії Універсальна Система Обліку здійснили встановлення та первісне налаштування. Завдяки вашій програмі, контроль великого потоку клієнтів займає короткий відрізок часу, нам не потрібно витрачати час на заповнення папірців. Ми можемо в будь-який час подивитись скільки осіб у нас зареєструвалось у вказаний день, у якого тренера вона тренується, скільки тренувань лишилось, програма сама підкаже у кого закінчується термін абонементу. З допомогою даної програми налагоджений контроль товару. Заробітна платня тренерам, персоналу адміністрування нараховується автоматично за вказаним відсотком.

Дякую вам за виконану роботу! Дуже раді, що співпрацюємо з вами.

Будемо рекомендувати Вас нашим партнерам!

04.10.2017 Семинін С.А.


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити систему обліку угод

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: