1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Облік клієнтів

На думку 345 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Облік клієнтів

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми обліку доставки

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База контрагентів

    База контрагентів
  • У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Наша система буде нагадувати Вам про будь-яку важливу справу
    Нагадування

    Нагадування
  • Кожен працівник зможе планувати свою роботу, а керівник даватиме завдання та контролюватиме роботу усього персоналу
    Планування

    Планування
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові
    E-mail

    E-mail
  • Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
    Голосова розсилка

    Голосова розсилка
  • Ви зможете швидко оцінити роботу ваших працівників з клієнтами, дізнатись які завдання затягуються або на якому етапі виконання вони знаходяться
    Аналіз роботи

    Аналіз роботи
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програма обліку інсталюється на комп'ютер без жодних проблем, не вимагаючи від нього особливих системних властивостей та регулярно здійснює резервне копіювання інформації;
  • Система обліку володіє зрозумілим інтерфейсом, який налаштовується відповідно до особистих вподобань та наочно структурованою інформацією, тому вона доступна недосвідченому користувачеві;
  • Автоматизація обліку визначає поле діяльності співробітника суворо у відповідності з його повноваженнями, присвоюючи йому для роботи у програмі індивідуальний логін та пароль;
  • Програма обліку гарантує безпечне зберігання даних протягом будь-якого періоду та надійно захищає службову інформацію від несанкціонованого доступу;
  • Система обліку реєструє діяльність працівників та зберігає усі зміни і дату внесення ними змін, формуючи окреме "вікно" для кожного фахівця;
  • Автоматизація обліку відчиняє багатокористувацький доступ для одночасної роботи працівників незалежно від їхнього місця знаходження - локального чи віддаленого;
  • Програма обліку автоматично блокується, якщо співробітник відійшов від робочого місця, задля попередження витоку інформації та/або незапланованого вручання сторонньої особи;
  • Система обліку оптимізує усі процедури обліку та розрахунку, які здійснюються компанією в ході своєї діяльності та регламентує документообіг в середині та ззовні компанії;
  • Автоматизація обліку визначає найприбутковішого та найдорожчого клієнта і пропонує для стимулювання подальшої активності зручну програму лояльності;
  • Програма обліку оперативно розраховує прибуток з реалізації будь-якого виду продукції, а також по-клієнтно – під час реалізації тому чи іншому клієнтові/клієнтам визначеного обсягу продукції;
  • Система обліку накопичує запити на відсутню у пропозиції продукцію, надаючи Вам дані для прийняття зваженого рішення про розширення асортименту;
  • Автоматизація обліку аналізує фінансовий потенціал клієнтів за кожним підрозділом та/або філією та формує актуальні пропозиції продукції саме для них;
  • Програма обліку оперативно виявляє клієнтські заборгованості та інформує про них, а також вираховує загальну заборгованість компанії перед постачальниками та підрядниками;
  • Система обліку здійснює нарахування заробітної платні співробітникам з врахуванням посадової ставки, виконання плану, часових витрат та дисциплінарних стягнень;
  • Автоматизація обліку формує зручну статистичну та аналітичну звітність, надаючи важливу інформацію для оцінки діяльності компанії за звітний період.

Опис програмного забезпечення

Облік клієнтів починається з першого контакту з ним. Інформація вноситься до функціональної інформаційної системи та може зберігатися у ній невизначено тривалий термін - настільки довго, наскільки це буде необхідно. Додавання клієнта до системи супроводжується створенням "формуляра", який містить його особисті дані, під час цього, комірки, позначені зірочкою, обов'язкові для заповнення. Система може приєднати фотографію клієнта до інформації про нього для "впізнавання" та підтвердження особистості, захопивши зображення веб-камерою. Інформація про клієнтів з числа юридичних осіб оформляється аналогічним чином та містить не лише реквізити, але й відомості про співробітників, з якими потрібно регулярно комунікувати.

Облік клієнтів – це програма компанії "Універсальна Система Обліку", розробника профільного програмного забезпечення, призначена для організації ефективного обліку клієнтів та продуктивної взаємодії з ними, щоб підвищити обсяги продажів та якість сервісу.

Облік клієнтів надає можливість відстежувати контакти з клієнтами та фіксувати факти їх звертання, контролюючи виконання замовлень та оцінюючи нові потреби для підготовки точкових комерційних пропозицій. Облік клієнтів дозволяє планувати діяльність відділів продажів та аналізувати стан поточної роботи за звітами створеними нею, які автоматично заповнюються в ході виконання обов'язків.

Облік клієнтів активно використовує функцію нагадування про заплановані на сьогодні справи, який надсилає спливаючі повідомлення співробітникам, відповідальним за їх виконання, а також керівникові, що контролює цю діяльність.

Облік клієнтів формує базу клієнтів, використовуючи заповнення "формулярів" і/або здійснює імпорт даних з попередніх електронних форматів, розподіляючи завантажені відомості у суворій відповідності зі своєю внутрішньою інформаційною структурою. Ця операція здійснюється автоматично або з використанням зручного ручного введення.

База в обліку клієнтів має зручну структуру розподілу інформації та зручна в роботі, завдяки декільком робочим функціям. По-перше, це пошук, який швидко виконується під час введення перших символів пошукового запиту та звужує коло з додаванням кожного наступного символу. По-друге, це сортування, яка дозволяє розподілити клієнтів на категорії та здійснити вибірку за ними в середині визначених стовпців-опцій з застосуванням фільтру. По-третє, це групувати, зокрема множинне, яке дає можливість виокремити клієнтів з загальної маси в одну категорію за вказаним критерієм, а з отриманої категорії здійснити вторинну вибірку за якоюсь ознакою, знову з застосувавши фільтр.

Облік клієнтів надає кожному співробітникові можливість індивідуально налаштувати базу клієнтів до своєї робочої сфери та оформити її відповідно до особистих вподобань, оскільки програма пропонує декілька варіантів дизайну для інтерфейсу. Згорнути та/або розгорнути базу клієнтів - не складно, швидко та зручно.

Керівник володіє вбудованими в Облік клієнтів інструментами контролю над діяльністю працівників та їх взаємовідносин з клієнтами, що підвищує дисциплінованість та відповідальність кадрів.

Облік клієнтів фіксує усі угоди, здійснені клієнтами, і ця інформація також міститься у базі, тому завжди можна оперативно отримати історію відносин з кожним клієнтом окремо. Облік клієнтів дозволяє оцінити поточних клієнтів, обсяги їх замовлень, середній чек та вибудувати рейтинг за прибутковістю для компанії, частоті візитів, середніми обсягами покупок та величині середнього чеку.

Така чудова функція Обліку клієнтів надає можливість запровадити програму лояльності та стимулювати купівельну здатність клієнтів наданням бонусів та/або знижок, які можуть бути суто індивідуальними, - Облік клієнтів зможе розрахувати кількість "преференцій" для кожного окремо.

Облік клієнтів активно взаємодіє з потенційними клієнтами, приваблюючи їх на різноманітні презентаційні заходи та надсилаючи запрошення sms-повідомленнями безпосередньо з бази. Програма оцінює ефективність використовуваних рекламних інструментів, аналізуючи кількість та якість запитів, що надійшли, за обсягами торгівельних операцій, здійснених протягом та після закінчення маркетингових кампаній. Облік клієнтів практикує спілкування по e-mail, надсилаючи нові пропозиції з взаємодії та асортименту продукції.

Зовнішній вигляд програми

Облік клієнтів

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму обліку доставки

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для обліку клієнтів

Програмою можуть користуватись:

  • Торгівельні організації

    Торгівельні організації
  • Виробничі компанії

    Виробничі
    компанії
  • Офісні підприємства

    Офісні підприємства
  • Державна установа, що працює з населенням

    Державна
    установа,
    що працює
    з населенням
  • Будівельні компанії

    Будівельні
    компанії
  • Сервісний центр

    Сервісний центр
  • Медичні заклади

    Медичні
    заклади
  • Ательє

    Ательє
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму обліку доставки

aleko

Транспортна компанія «Алеко Транс»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка

Компанія Алеко висловлює щиру вдячність колективу розробників USU за надання якісних та професійних послуг у створенні, інтегруванні та подальшому супроводі системи обліку для транспортно-логістичних підприємств.

Фахівці USU відразу довели свою компетентність іще на стадії вивчення технічного завдання, пропонуючи різноманітні варіанти і, таким же чином, допомогли знайти оптимальне вирішення поставлених завдань.

В результаті, з’явився продукт, який повністю відповідає нашим вимогам та дозволив впорядкувати робочі процеси, скоротити час оформлення документації. Інтерфейс програми лаконічний та зрозумілий до такої міри, що людина, яка володіє мінімальним досвідом роботи з персональним комп’ютером, швидко освоїть прості правила та алгоритми.

Особливо хочеться відзначити можливість системи виводити звіти за будь-яким із заявлених критеріїв, робити зрізи та витримки як на визначену дату, так і за обраний період. В цілому, всі можливості USU дозволяють з легкістю керувати процесами, знижують ймовірність помилки людського фактору, звільнити працівників від трудомісткої роботи з паперами та спрямувати їхні зусилля на підвищення якості та розвиток нових напрямків.

Окремої вдячності заслуговують працівники, які безпосередньо здійснювали встановлення та налагодження системи на робочих місцях. Кожен із хлопців володіє неймовірним почуттям тактовності, професіоналізму та глибинним розумінням процесу. Хочеться побажати хлопцям з команди Миколи Акулова розвитку та процвітання.


chistota

Хімчистка «Центр Чистоты»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


ПП Акулову Миколі Миколайовичу

Шановний Микола Миколайович, стосовно роботи програмного забезпечення Автоматизації роботи хімчистки.

Виклики, які стоять перед бізнесом сьогодні, особливо у сфері обслуговування, змушують підприємства швидко реагувати на зовнішні фактори, чітко виконувати усі внутрішні процедури та бізнес-процеси, постійно підвищувати якість обслуговування.

Робота в умовах постійної конкурентної боротьби на ринках з великою кількістю гравців змушує підприємства жорстко контролювати якість послуг, пропонувати своїм замовниками все нові та нові сервіси, чітко контролювати своєчасність надання послуг та враховувати зворотній зв’язок від клієнтів.

Окрім всього іншого, робота у сфері обслуговування передбачає проведення регулярних рекламних кампаній, акцій, бонусних програм, програм лояльності.

Підприємство будь-якого розміру, навіть дуже маленьке, потребує, як мінімум, базового обліку та контролю руху грошових коштів, обліку витрат та прибутків.

Задля успішного ведення бізнесу в таких умовах, підприємству необхідний інструментарій, що дозволятиме реалізувати увесь необхідний функціонал та при цьому мати можливість до його нарощення, введення нових видів продуктів або послуг, не реалізованих у стандартних реалізаціях програмного забезпечення. Робота з використанням старих методів, ведення обліку в журналах призведе до втрати великої кількості часу на здійснення контролю та керування підприємством, а також це загрожує виникненням великої кількості помилок як під час заповнення звітних документів, так і під час їх перевірки, що може призвести до неправильних управлінських рішень.

Для хімчистки "Центр Чистоти", окрім всього іншого, важливим фактором під час вибору ПЗ була можливість локалізації ПЗ, а саме формування квитанції українською мовою з використанням української валюти та актуальної адреси пунктів прийому та ін.

Оцінивши можливі варіанти реалізації поставлених завдань, "Центр Чистоти" зупинив свій вибір на розробці ПП Миколи Акулова: Універсальна Система Обліку – Автоматизації роботи хімчистки.

Універсальна Система Обліку дозволила реалізувати облік прибутків та витрат, контроль виконання замовлень, контроль роботи працівників по кожному із замовлень. Дозволяє реалізувати облік та аналіз наданих послуг за будь-який період роботи кожного з підрозділів окремо та всього підприємства в цілому.

Найбільш важливими для хімчистки "Центр Чистоти" є фінансові звіти. З їх допомогою ми здійснюємо контроль кількості грошей в касі, кількість грошових засобів, прийнятих від замовників по кожному із замовлень, контроль праці кожної каси, в тому числі готівковий та безготівковий розрахунок для кожного із пунктів прийому, контроль інкасації грошових засобів.

Окремо хочеться звернути увагу на швидкість розгортання програмного комплексу та професіоналізм команди під час інтеграції ПЗ. Процес реалізації повністю працездатного робочого місця приймальника, включаючи встановлення ПЗ та проведення інструктажу, від моменту оплати, займає 1 робочий день. Такий підхід до роботи дозволяє економити грошові кошти на етапах екстенсивного розвитку бізнесу.

Гнучка система формування бази послуг та прайс-листів дозволяє створити диференційовані ціни для різного рівня клієнтів (VIP, пенсіонери, студенти), застосовувати бонусні програми до замовників та відслідковувати їх використання.

Функціонал СМС інформування та розсилки дозволяє вчасно та адресно повідомити клієнта про стан замовлення або про акції, нові послуги, бонусні програми та інше. Цінність цього функціоналу полягає у можливості безпосереднього спілкування зі своїми реальними клієнтами без посередників у вигляді реклами в інтернеті, пресі, реклами на вивісках чи біг-бордах. З такого роду інформуванням "Центр Чистоти" може бути впевненим, що його клієнти точно отримають потрібну інформацію.

Дякуємо колективу розробників Універсальної Системи Обліку за якісно виконану реалізацію та інтеграцію ПЗ Автоматизація роботи хімчистки.

З повагою

Хімчистка «Центр Чистоты»

в обличчі ФО-П Київської Олени Валеріївни.


concept

ТОВ «ТТК Концепт»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка!

Компанія ООО «ТТК «Концепт» розпочала співпрацю з ПП "Акулов М.М.", зокрема, з програмним продуктом «USU.kz» у 2014 році. Ми займаємося міжнародними вантажоперевезеннями за напрямком Росія-Казахстан і для нас дуже важливо було знайти готовий адаптований під наш вид діяльності продукт, який містить в собі всю основну робочу інформацію та який володіє усіма необхідними функціями для роботи з нею.

Благодаря этой программе мы смогли автоматизировать все основные процессы деятельности компании и избежать огромной потери времени. «USU.kz» в разы облегчает организационные и рабочие моменты, дает менеджерам больше времени на решение более важных, стратегических задач и привлечение новых клиентов.

Завдяки цій програмі ми змогли автоматизувати усі основні процеси діяльності компанії та уникнути великих втрат часу. "USU.kz" суттєво полегшує організаційні та робочі моменти, надає менеджерам більше часу на вирішення важливіших стратегічних завдань та залучення нових клієнтів.

Економічна ефективність підприємства зросла за рахунок розумного планування праці робітників, своєчасного надання звітів керівництву та аналізу усіх процесів, що відбуваються на підприємстві.

Серед великої кількості аналогічних програм "USU.kz" безумовно лідирує за багатьма важливими для нас критеріями:

- ціна та форма оплати;

- зручний інтерфейс;

- оперативна технічна підтримка;

- освічені та кваліфіковані співробітники.

Дякуємо за розробку програми «УСУ – Універсальна Система Обліку».

Бажаємо Вам успіхів та подальшого процвітання!

З повагою, Баканов С.И. генеральний директор ТОВ «ТТК «Концепт»


maxcom

Компанія «Макском СПб»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Деякий час тому, ми придбали програму «Універсальна Система Обліку». Програма дозволила полегшити та пришвидшити роботу з фінансовими засобами компанії. В ній можна враховувати увесь прибуток та витрати, а також відслідковувати прибуток за кожен окремий період. До того ж, можна використовувати такий термін як "Проекти", що рух засобів відображався у розрізі кожного проекту або договору організації. Система «УСО» пам’ятає всіх боржників. Завдяки зрозумілим та наочним, за рахунок графіків та діаграм, звітам, можна з легкістю аналізувати свої фінанси. Також хочеться відзначити достатньо простий інтерфейс програми, зрозуміти який було зовсім не складно. Велике дякую команді «Универсальной Системы Учета» за відмінне програмне забезпечення!


zorkii

Оптика «Зоркий глаз»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Наша організація надає послуги прийому та лікування людей з проблемами зору і не тільки, а, також, послуги майстра-оптика. Ми намагаємося завжди йти в ногу з часом. Зіткнулись з необхідністю автоматизації робочого процесу. В пошуках необхідної програми нам сподобалася «Універсальна Система Обліку». Сподобалось те, що програму можна використовувати в різних видах діяльності, зокрема, в нашій сфері існує спеціальний модуль і все це за вигідною ціною.

Ми успішно інтегрували Універсальна Система Обліку, що суттєво систематизувало та спростило наш робочий процес. У програмі передбачена спеціальна можливість запису прийому лікаря, що дозволяє ефективно і раціонально розпланувати час прийому на будь-який день, а також картотека та історії відвідувань клієнтів в електронному вигляді дозволяє швидко та зручно знаходити необхідну інформацію.

У розділі обліку та реалізації товарів також передбачено усе для зручного користування, підтримується під'єднання торгівельного обладнання, існує можливість для формування різноманітних видів можливих звітів.

Безумовною зручністю є те, що ми можемо розділяти види відвідувань в силу специфіки своєї діяльності на прийом, апаратне лікування, послуги з ремонту та виготовлення окулярів, а також послуги з реалізації.

ММи дуже вдячні менеджерам компанії USU за оперативну роботу та доступно надану допомогу в інсталюванні та супроводі програми.

Сподіваємось на подальшу взаємовигідну співпрацю!

Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму обліку доставки

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: