1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Облік ліків

На думку 474 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Облік ліків

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для обліку ліків

  • Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
    Будь-яка мова

    Будь-яка мова
  • Ви можете продавати будь-який товар, зручно класифікувавши усе на свій розсуд
    Будь-який товар

    Будь-який товар
  • Для наочності Ви можете зберегти зображення кожного товару, захопивши його web-камерою. Воно також буде відображатись під час виконання продажу
    Фото товару

    Фото товару
  • Обирати товар під час продажу можна сканером штрих-кодів, пошуком по назві чи зчитуючи штрих-код з пам’ятки у випадку дрібного товару
    Вибір під час продажу

    Вибір під час продажу
  • Провізорові більше не потрібно пам’ятати напам’ять всі аналоги лікарських засобів Достатньо лише ввести слово "аналог" та програма сама покаже потрібні товари в наявності
    Аналоги

    Аналоги
  • Ви зможете з легкістю продати упаковку, одну капсулу чи таблетку. Система спише потрібний товар і виконає постачання на той же склад поштучно
    Поштучний продаж

    Поштучний продаж
  • У випадку необхідності, співробітник з легкістю виконає повернення, а дані буде відправлено у потрібні звіти по проблемному товарові
    Повернення

    Повернення
  • Якщо покупець вирішив придбати іще щось, можна зберегти незакінчений продаж та повернутися до нього будь-який момент
    Відкладені продажі

    Відкладені продажі
  • Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
    Склади та аптеки

    Склади та аптеки
  • Ви зможете з легкістю внести початкові залишки з допомогою функції імпорту з сучасних електронних форматів
    Імпорт

    Імпорт
  • Програма може сповіщати потрібних працівників про важливі процеси або справи: наприклад, про те що певний товар закінчується на складі
    Сповіщення

    Сповіщення
  • Наша програма вміє працювати зі значною кількістю видів торгівельного та складського обладнання
    Обладнання

    Обладнання
  • Інтеграція з ТЗД допоможе оптимізувати роботу великих складів, забезпечить мобільність ваших співробітників, дозволить простіше виконувати інвентаризацію усіх філій
    ТЗД

    ТЗД
  • У будь-який момент по будь-якому складу Ви зможете виконати інвентаризацію, миттєво завантаживши планову кількість з Вашої програми і звіривши його з фактичним залишком за допомогою штрих-кодів або ТЗД
    Інвентаризація

    Інвентаризація
  • Під час продажу можуть формуватись різноманітні документи. Чек можна роздруковувати з фіскалізацією або без на звичайному принтері для чеків
    Документи

    Документи
  • У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • Ви легко зможете проаналізувати кому і з якої причини надавали знижки за будь-який період
    Знижки

    Знижки
  • Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
    Середній чек

    Середній чек
  • Аналіз платежів, за потрібними вам значеннями, допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на товари
    Цінові сегменти

    Цінові сегменти
  • Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
    Аналіз реклами

    Аналіз реклами
  • Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
    Динаміка продажів

    Динаміка продажів
  • Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
    Борги

    Борги
  • Ваших провізорів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом клієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
    ААналіз працівників

    Аналіз працівників
  • Відрядна заробітна платня провізорів може розраховуватися автоматично
    Заробітна платня провізорів

    Заробітна платня
    провізорів
  • Усю статистику продажів ви зможете дізнатись за кожною юридичною особою окремо
    Юр. особи

    Юр. особи
  • Програма допоможе знайти найприбутковішу філію вашої мережі аптек
    Мережа аптек

    Мережа аптек
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
    Аналіз прибутків

    Аналіз прибутків
  • Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
    Складський облік

    Складський облік
  • Ви дізнаєтесь, на які товари існує підвищений попит
    Популярні товари

    Популярні товари
  • Система допоможе проаналізувати прибуток з продажів кожного товару
    Прибутковий товар

    Прибутковий товар
  • Дані по усіх поверненнях за будь-який період завжди будуть у вас "під рукою"
    Неліквідний товар

    Неліквідний товар
  • Завдяки статистиці запитів відсутнього в асортименті товару, ви зможете прийняти зважене рішення про розширення вашої номенклатури
    Не було

    Не було
  • Програма підкаже, які товари потрібно закупити і дозволить автоматично створити заявку
    Мінімум

    Мінімум
  • З допомогою аналізу товару, що не продається, ви зможете оптимізувати складські ресурси
    Залежаний товар

    Залежаний товар
  • Прогноз забезпечення товарами допоможе завжди мати необхідну кількість найбільш затребуваних позицій
    Прогноз

    Прогноз
  • Звіт по постачальниках покаже найвигідніші ціни та дані по останніх закупівлях
    Аналіз постачальників

    Аналіз постачальників
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення залишків товарів на складі чи філії та цін - можливостей маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Система оптимізує роботу організації, пришвидшує виконання завдань, підвищує продуктивність працівників;
  • База обліку ліків містить перелік медикаментів та усю інформацію про них;
  • Усі відомості з наявних документів легко імпортуються у софт, не потрібно витрачати час на заповнення системи;
  • Програма миттєво знаходить дані за частки секунд, суттєво заощаджуючи час працівників;
  • Облік ліків можна допрацювати за бажанням замовника та доповнювати різноманітними функціями;
  • Система працює як з готівкою, так і безготівковими грошовими засобами;
  • Додаток здійснює облік медикаментів, підрахунок наявних на складів товарів, повідомляє про необхідність закупівель нових препаратів;
  • У софті можна працювати віддалено, з будь-якого місця на планеті;
  • Програма аналізує діяльність підприємства та формує звіти за вказаний відрізок часу, виявляючи особливості придбання товару покупцями, з’ясовуючи, які препарати користуються попитом, а також показує прибуток та збитки компанії;
  • Облік ліків створює різноманітні документи: бланки, квитанції, чеки, накладні;
  • У системі можна налаштувати автоматичні щомісячні закупівлі вказаних товарів;
  • Додаток зберігає дані по усіх продажах, заявках, зверненнях;
  • Софт контролює фінанси підприємства, здійснені грошові операції, можна навіть нараховувати заробітну платню співробітникам;
  • В обліку ліків присутня функція масового надсилання новин з допомогою SMS, Viber, електронної пошти та голосових дзвінків;
  • Клієнтів можна сповіщати про знижки та акції, а також нараховувати бонуси постійним клієнтам;
  • У програмі реєструються відмови від товарів, враховуються медикаменти з обмеженим терміном придатності та пільговий відпуск медикаментів;
  • Кожному співробітникові надається особистий логін та пароль для роботи в облікові ліків;
  • У софті, обмежені права користування, усі відомості доступні тільки для керівництва компанії;
  • База вміщає необмежену кількість складів та препаратів;
  • Облік ліків містить інформацію про аналоги медикаментів;
  • Програма підвищує рівень обслуговування клієнтів та престиж всього підприємства!

Опис програмного забезпечення

Кожне підприємство зацікавлене у ефективній роботі співробітників, хорошій результативності, високих підсумкових показниках. Для покращення продуктивності організації необхідна програма, котра автоматизує усі процеси, значно скорочуючи час на виконання різноманітних операцій. Медичні заклади обробляють велику кількість інформації: списки пацієнтів, облік ліків та обладнання. Якщо самостійно виконувати підрахунок даних, можна помилитися і невірно вказати інформацію. Навіть дрібні недоліки призводять до великих проблем, тому важливо виключити ймовірність виникнення таких ситуацій. Програма обліку ліків допомагає ідеально виконувати завдання та підвищувати якість послуг, що надаються!

Додаток працює з різними видами організацій, це можуть бути аптеки, медичні центри, склади, фармацевтичні та виробничі підприємства. Широкі можливості обліку ліків дозволяють охоплювати масу функцій, здійснювати будь-які запити замовника. Кожна програма може бути розроблена індивідуально для окремої компанії, обирається мова, формат, дизайн софту. З допомогою різноманітних видів оформлення, Ваш додаток стане красивим та унікальним, приноситиме Вам радість у трудові будні. У центрі обліку ліків, розташовується логотип організації для створення єдиного корпоративного стилю. За необхідності, до системи можна внести додаткові розділи, що відображають специфіку установи. Програма доступна для удосконалення та змін навіть через кілька років користування. Перевагою обліку ліків перед іншими софтами є відсутність абонентської плати, ви купуєте додаток лише раз і в подальшому користуєтеся ним цілком безкоштовно. Для ознайомлення, на сайті наявна демонстраційна версія, з допомогою якої, можна детально дізнатися про переваги програми.

Медичні підприємства здійснюють облік у різноманітних електронних документах, незручних у користуванні. Наша програма має широкий функціонал та зручний інтерфейс, вона проста у розумінні та не потребує особливої освіти чи вмінь. Фахівці УСО віддалено виконають навчання персоналу та повідомлять про особливості додатку. Облік ліків займає мало місця на робочому комп’ютері, разом з тим, він містить необмежену кількість інформації. До бази вносяться дані про організацію, працівників, товари, знижки та акції, фінанси компанії. У зв’язку з тим, що необхідно вносити багато відомостей, у додатку наявна функція імпорту даних. Ви можете перенести усю наявну базу з Excel до обліку ліків, значно скорочуючи час початку роботи з програмою. Також, усю інформацію можна експортувати з софту, надіслати на e-mail, зберегти на електронних носіях.

У додатку, ліки поділяються на категорії та підкатегорії і піддаються обліку. Кожен медикамент може мати детальний опис, перелік аналогів та прикріплене зображення. Софт контролює кількість товарів на складі та повідомляє про їх закінчення, завжди доступні відомості про наявність препаратів. У програмі обліку легко знайти будь-які ліки, достатньо лише внести назву до пошуку. Система працює не лише з товарами, але й з замовниками, до бази вносяться дані, за якими формується відпуск медикаментів. Оптовики та постійні покупці можуть мати окремий прайс-лист та купувати препарати за нижчими цінами.

Облік ліків контролює усі етапи товарообігу, виконує багато завдань. Додаток сортує препарати за назвою, складом, виробником та іншими ознаками. У софті вказується ціна придбання та реалізації товарів, а також здійснюється робота з фінансами підприємства. Доки ліками керує наша система - Ваша компанія в надійних руках!

Зовнішній вигляд програми

Облік ліків

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму для обліку ліків

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для аптеки

Програмою можуть користуватись:

  • Аптека

    Аптека
  • Склад медикаментів

    Склад медикаментів
  • Фармацевтична компанія

    Фармацевтична
    компанія
  • Медичний центр та приватна клініка

    Медичний центр
    та приватна клініка
  • Державна лікарня, стаціонар та госпіталь

    Державна
    лікарня, стаціонар
    та госпіталь
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму для обліку ліків

mir

ТОВ «МИР-5»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


На початку 2017 року ТОВ "МИР-5" прийняло рішення про необхідність оптимізації бізнес-процесу і підвищення продуктивності праці співробітників нашої компанії. З цією метою було обрано програму «УСО – Універсальна Система Обліку».

Під час вибору постачальника даної програми ми проаналізували рішення кількох компаній та зупинили свій вибір на програмі «УСО – Універсальна Система Обліку». Наше рішення було обумовлено тим фактором, що програма «УСО» володіє найбільш розвиненою функціональністю в порівнянні з аналогічними програмами, існуючими на ринку, окрім того, запропоновані наочні звіти та функції програми повністю відповідали нашим вимогам.

Не менш важливим фактором була велика кількість позитивних відгуків про роботу даної програми, а також оптимальне співвідношення ціни та високої якості.

Перші результати запровадження системи втілили наші очікування в реальність: вирішено багато проблем, які існували за відсутності автоматизованого обліку. Після запровадження нової системи ключові бізнес-процеси стали більш "прозорими", з’явилась можливість реально керувати підприємством: скорочені витрати на придбання товарно-матеріальних цінностей, завдяки можливості раціонального розрахунку необхідності певних товарів. А також вдалось звільнити деякі матеріальні засоби з раніше закуплених товарів шляхом їх переміщення між підрозділами нашої компанії.

Ми дякуємо співробітникам Вашої компанії за професійне обслуговування та сподіваємось на подальшу взаємовигідну співпрацю.

Директор ТОВ «МИР-5» Миронюк И.Н.


beibars

Комунальне підприємство «Beibars Group»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Шановний Микола Миколайович!

Ми, ТОВ "Beibars Group", молода та заповзятлива команда фахівців, працюючих у сфері телекомунікаційних послуг. З моменту відкриття нашого Товариства минуло трошки більше 1 року, але за цей час ми отримали величезний та позитивний досвід у використанні програмного забезпечення USU для обліку абонентів.

Не маючи досвіду роботи, нам довелось практично з "коліс" вивчати та заглиблюватись у всі питання, що стосувалися обліку та обслуговування клієнтів. Виявилось, що це не просто "2+2" і звичайними арифметичними обрахунками тут не обійтись. Однак, саме те, що ПЗ USU має зручний та дружній інтерфейс, високу продуктивність, простоту в розумінні, дозволило нам від самого початку налагодити процес роботи нашого бізнесу.

Для нас досить важливим є високий рівень сервісу, який надають Ваші співробітники під час технічного обслуговування ПЗ USU.

У зв’язку з цим, ми хотіли б висловити Вам свою вдячність за послуги які Ви уже нам надали та продовжуєте надавати. Безсумнівно, ми будемо раді рекомендувати Вас усім своїм партнерам та друзям як надійного виробника програмних продуктів для керування підприємством! Дякуємо Вам за продуктивну співпрацю та сподіваємось на її подальший розвиток.


makin

Клінінгова Компанія «Мадам»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Наша компанія вперше звернулась до ПП "Акулов Микола Миколайович", розробника програми УСО, у червні 2017 року. Нам потрібна була програма для ведення малого бізнесу - нового для нас. Підприємство будь-якого розміру, навіть дуже маленьке, потребує, як мінімум, базового обліку та контролю руху грошових коштів, обліку витрат та прибутків. Нам потрібно було, в умовах сучасного часу, систематизувати нашу роботу, яка містить в собі облік витратних матеріалів, облік послуг, базу клієнтів, терміни виконання робіт і т.д. Усе це ми знайшли в програмі УСО від розробника ПП "Акулов". Можна було б скоротити статтю витрат, зокрема на придбання цієї програми, але неправильні управлінські рішення стали б результатом роботи з використанням старих методів. Ми б втрачали значну кількість часу на заповнення журналів, на облік допоміжних засобів. Оцінивши можливі варіанти реалізації поставлених завдань Компанія "Мадам" зупинила свій вибір на розробці ПП Миколи Акулова: Універсальна Система Обліку – Автоматизації роботи хімчистки. Ця програма дозволила реалізувати облік прибутків та витрат, контроль виконання замовлень, контроль роботи працівників по кожному із замовлень. Дозволяє реалізувати облік та аналіз наданих послуг за будь-який період роботи кожного з підрозділів окремо та всього підприємства в цілому

Нам здавалось, що найбільш важливими для нашої Компанії є фінансові звіти. З­­ їх допомогою ми здійснюємо контроль кількості готівки в касі, кількості грошових засобів, отриманих від замовників по кожному із замовлень. Тут враховано все - пенсіонери, студенти, бонусні програми. Нам дуже сподобалась функція смс-розсилок, за допомогою яких можна повідомляти клієнтів про заплановані знижки, про стан замовлень, тобто спілкуватися зі своїми клієнтами без посередників.

Дякуємо колективу розробників Універсальної Системи Обліку за якісно виконану реалізацію та інтеграцію ПЗ Автоматизація роботи хімчистки.

З повагою, Клінінгова Компанія «Мадам»


ortobots

Магазин «Ортоботи»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Ми займаємось продажем дитячого ортопедичного взуття, дитячих засобів реабілітації та різноманітних ортопедичних товарів. З кожним роком асортимент продукції та кількість клієнтів збільшується. Для більш ефективного керування необхідна автоматизація обліку. Саме автоматизація дає можливість будь-якому підприємству перейти на новий рівень розвитку!

Вибором програми займались довго та ретельно. Нашим завданням був пошук універсальної програми за доступною ціною, котра поєднає в собі відразу всі функції: і місце продавця-касира, і товарознавця, і при вході під іншим паролем буде слугувати відмінною аналітичною програмою для керівника магазину. І ось ми знайшли УСО. Просто знахідка для індивідуального підприємця!

Бентежило лише одне... відсутність представництва у нашому місті, а згодом, як виявилось, і в Росії загалом. Не могли уявити, як можна успішно співпрацювати, перебуваючи в різних кінцях світу.

Але, завдяки професіоналізму та уважному ставленню команди УСО, ми наважились.

На сьогодні, ми маємо легку у використанні програму автоматизації продажів. Облік товарних залишків, аналіз продажів у розрізі груп товарів, ведення клієнтської бази та багато іншого. Наявна можливість моделювання програми саме під наш вид діяльності.

Технічна підтримка працює на висоті. Спеціалісти швидко реагують на всі питання та допомагають при будь-якому звертанні.

Усім рекомендую! Велике Вам дякую!

З повагою, Керівник магазину «ОртоБоты» Тімербаева А.А.

Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації магазину «ОртоБоты»


platinum

Манікюрний салон «Платинум»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Перш за все, усім колективом манікюрного салону "Платинум" бажаємо висловити велику вдячність команді УСО за якісне обслуговування та побажати досягнення нових вершин у вашій справі.

Протягом року ми здійснювали облік за традиційною схемою, тобто записували все у зошит, і коли кількість клієнтів почала збільшуватись, виникла потреба спрощення здійснення обліку клієнтів, потік фінансів і т.д. А також, хотіли започаткувати програму лояльності клієнтів. Коли почали шукати в інтернеті потрібну нам програму, наштовхнулися на сайт Універсальної Системи Обліку. Після покупки програми ми отримали іще більше можливостей, ніж хотіли до цього. А саме:

- запровадили бонусну систему;

- можемо одним кліком підрахувати заробітну платню працівника, щоденний прибуток та витрати, платежі;

- звіт по клієнтах;

- яка послуга найбільш затребувана.

Отримали нові можливості:

- платіж по банківських картках;

- облік залучених постачальниками клієнтів.

Найголовніше те, що з програмою УСО УСО існує можливість реалізувати власні ідеї щодо розвитку своєї справи.

Керівник: Кенжібаев А.А.


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для обліку ліків

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: