1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Облік менеджера

На думку 634 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Облік менеджера

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для обліку менеджера

  • У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
    База контрагентів

    База контрагентів
  • Щоб нічого не забути, по кожному із клієнтів, з’явиться можливість позначення будь-якої запланованої чи виконаної роботи
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Ви зможете з легкістю контролювати кожне своє замовлення
    Замовлення

    Замовлення
  • По кожному із замовлень можна буде відслідковувати етап виконання та задіяних працівників
    Розподіл

    Розподіл
  • Ви отримаєте можливість ведення обліку будь-яких послуг
    Усі послуги

    Усі послуги
  • Ви отримаєте можливість продавати будь-який товар. Програма може працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
    Будь-який товар

    Будь-який товар
  • Різноманітні угоди та бланки можуть заповнюватись програмою автоматично
    Документи

    Документи
  • Усі співробітники будуть у Вас під контролем
    Контроль працівників

    Контроль працівників
  • Наша програма нагадає Вам про усі важливі справи
    Нагадування

    Нагадування
  • Ви зможете переглянути перелік справ на будь-яку дату по кожному фахівцю
    Планування

    Планування
  • Ви зможете виконувати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень клієнтам
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
    Аналіз реклами

    Аналіз реклами
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
    Борги

    Борги
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Ваших менеджерів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю заявок, прибутку та продуктивності
    Зведення по працівниках

    Зведення
    по працівниках
  • Статистика заявок допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
    Статистика заявок

    Статистика заявок
     
  • Усі фінансові взаємовідносини з вашими постачальниками послуг будуть під цілковитим контролем
    Постачальники послуг

    Постачальники послуг
     
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення розкладу співробітників чи залишків товарів на складі - можливостей маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Зконтактуватися з нами можна як зателефонувавши на мобільній чи стаціонарний номер телефону, так і написавши або зателефонувавши у скайпі. Фахівці центру технічної підтримки у будь-яку мить допоможуть Вам;
  • Додаток обліку менеджера згодиться як для державних компаній, так і для приватних підприємств;
  • Утиліта допоможе пришвидшити усі процеси на підприємстві;
  • Система контролю та обліку менеджера значно вдосконалиться з початком використання нашого додатка;
  • У софт інтегрована досить зручна система сповіщень. ПЗ самостійно нагадає Вам про важливі події. Наприклад, про те що на складі закінчуються запаси матеріальних резервів або про наявність кредиторської або дебіторської заборгованості;
  • Облік менеджера - це досить ефективний софт, який здатен розрізняти завдання за важливістю. Завдання виділяються особливим кольором, що підкреслює їх статус;
  • Разом зі швидкістю втілення завдань у життя зростає і оптимізація обліку менеджера;
  • Утиліта підтримує багатокористувацький режим, з індивідуальним логіном та паролем доступу для кожного працівника;
  • Наявна можливість розмежування користувачів на групи з різним рівнем допуску, що дозволить обмежити перегляд та редагування даних для того, кому вони не призначені;
  • Софт обліку менеджера робить контролювання завдань на підприємстві ефективніше за рахунок підвищення прозорості дій;
  • Зручний інтерфейс додатка допоможе Вам виконувати операції з підвищеною ефективністю;
  • Програмне забезпечення обліку менеджера оснащено зручним та легким для освоєння інтерфейсом;
  • Софт допоможе сформувати будь-який аналітичний звіт. Утиліта працює у режимі багатозадачності.
  • Утиліта може одночасно опрацьовувати величезну кількість завдань і при цьому не втрачати продуктивності;
  • Утиліта обліку менеджера обладнана першокласною системою навігації у базі даних та пошуку за будь-якими критеріями;
  • Гнучка система налаштувань допоможе у адаптуванні додатка до потреб підприємства;
  • Утиліта може читати формат інших популярних додатків, які використовуються для здійснення обліку менеджера;
  • Фіксація дій операторів особливо сподобається керівництву та адміністраторові, адже дозволить зробити контроль та облік менеджера тотальним;
  • Об'єднання великої кількості філій та відділів у одній базі даних допоможе у веденні бізнесу.

Опис програмного забезпечення

Облік менеджера - це завдання яке стоїть перед кожним підприємцем, особливо, якщо це великий або середній бізнес. Загалом, менеджмент в цілому - це заходи, які допомагають підприємству досягнути поставлених цілей. До того ж, для цього використовується найоптимальніший та найменш витратний спосіб.

Для здійснення обліку менеджера потрібно брати до уваги галузеві особливості справи та її специфіку. В цілому, менеджмент виконує три головні завдання. Це - розробка управлінських рішень, застосування цих рішень на практиці та здійснення поетапного ефективного контролювання їх здійснення.

Облік менеджера найзручніше та найрозумніше усього здійснювати з використанням сучасних засобів автоматизації, таких як спеціалізоване програмне забезпечення. До того ж, чим об'ємніший функціонал додатка, тим ефективніше та з більшою віддачею він працює.

Облік менеджера містить у собі функцію перевірки того, наскільки фактичні дані відрізняються від запланованих. За наявності відхилень приймаються рішення щодо корегування шляхом розробки та здійснення спеціальних заходів. Взагалі, контроль - це один з ключових елементів менеджменту. Без здійснення планового, поетапного контролю неможливо повноцінно досягти поставлених перед підприємством цілей.

Облік менеджера - як частина системи контролю, містить три різноманітних підвиди. Попередня перевірка - здійснюється перед початком фактичного виконання робіт. Цей етап характеризується розробкою плану дій та завдання для досягнення поставлених цілей. Наступний етап - це здійснення поточної перевірки. Він характеризується тим, що ефективність виконання завдань перевіряється в ході роботи. Третій етап - фінальний. Як можна зрозуміти з назви, він характеризується аналізом дій після завершення проекту. Вимірюється ефективність дій та ступінь досягнення поставлених цілей. Також здійснюється аналітична робота, з метою виявлення прорахунків та їх виправлення наступного разу.

Облік менеджера неможливо ефективно здійснювати без використання спеціалізованого ПЗ. До того ж, таке програмне забезпечення повинне повністю відповідати вимогам ведення справ у сучасному бізнес-ком'юніті. Окрім того, важлива можливість налаштування програми згідно з індивідуальними потребами підприємця.

Отже, резюмуючи усе вище сказане, можна з впевненістю зробити висновок про те, що необхідна ефективна програма для обліку менеджера, яка демонструватиме найвищу ефективність. Так на користь його ПЗ і від якого розробника варто зробити цей нелегкий вибір? Відповідь очевидна: компанія Універсальна Система Обліку - це досвідчений розробки спеціалізованих додатків для ведення бізнесу. Завдання обліку менеджера вирішуються фахівцями УСО на один-два-три!

Взагалі, в цілому, УСО надає особливе значення обліку. Майже кожен програмний продукт цієї компанії обладнаний функцією ведення бухгалтерського, складського та управлінського обліків. Тож, облік менеджера не стане каменем спотикання для фахівців організації.

Однією з найважливіших переваг компанії УСО є розробка ПЗ, яке персоналізоване до потреб замовника. З допомогою ефективної системи налаштувань, утиліту обліку менеджера можна пристосувати та персоналізувати для будь-якого виду підприємницької діяльності.

Софт обліку менеджера настільки універсальний, що згодиться для будь-якої організації, для здійснення діяльності у різноманітних галузях: на виробництві, у торгівлі, обслуговуванні, у збуті і так далі. Додаток згодиться для великих та дрібних суб'єктів підприємництва, для різноманітних форм власності.

Утиліта обліку менеджера - це ціла методологія, що має вигляд комп'ютерної програми. Можна навіть описати її як комп'ютерний комплекс для досягнення найкращого результату, який менеджер може застосовувати з найвищою ефективністю.

Під час роботи з утилітою менеджерові потрібно лише вносити вихідні дані до бази даних. Решту софт обліку менеджера виконає самостійно. Швидкість виконання завдання значно зростає у випадку застосування сучасних засобів автоматизації.

Розробник ПЗ компанія "Універсальна Система Обліку" надає у Ваше розпорядження сучасну програму для обліку менеджера, з допомогою якої можна ефективно вести справи на підприємстві та значно скорочувати витрати. Робіть вибір на користь УСО та звертайтеся у наш відділ технічної підтримки!

Зовнішній вигляд програми

Облік менеджера

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити систему обліку менеджера

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для обліку замовлень

Програмою можуть користуватись:

  • Державна установа, що працює з населенням

    Державна
    установа,
    що працює з населенням
  • Будь-яка приватна компанія

    Будь-яка приватна
    компанія
  • Сервісний центр

    Сервісний центр
  • Ательє

    Ательє
  • Будівельні компанії

    Будівельні
    компанії
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму для обліку менеджера

8&8

Видавництво «8&8»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу видавництва «8&8»


buranbaev

ПП «Буранбаєв»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Оцінка: 5/5

Продукт: Програма для торгівлі та складу.

Наша компанія займається продажем автозапчастин.

Керівництво та колектив компанії ПП "Буранбаєв" висловлює Вам вдячність за надання якісних послуг та професійного ставлення до підтримки та обслуговування програми УСО – Універсальна Система Обліку.

З врахуванням досвіду роботи з розробленою для нас програмою, можемо відзначити ефективність та стабільність програмного забезпечення. Під час замовлення нашою компанією програми складського обліку, розробка ПЗ була виконана у зазначені терміни. Презентована програма повністю відповідає потрібним параметрам, фахівці компанії виявили високий професіоналізм, якісно виконавши встановлення, налагодження програми та навчивши наших працівників користуватися нею.

Ми дякуємо співробітникам Вашої компанії за професійне обслуговування та сподіваємось на подальшу взаємовигідну співпрацю.

Директор ПП «Буранбаєв» Буранбаєв У.А.


edelveis_akva

Комунальне підприємство «Эдельвейс – АКВА»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Наша компанія займається видобутком та розподіленням питної води для населення у сільській місцевості. У зв’язку зі специфікою цього виду діяльності, виникло питання про необхідність відповідного програмного забезпечення. Ми намагались самостійно, в типових офісних програмах, здійснювати облік, але це створило масу незручностей. Тому, під час вибору програми, ми висунули кілька критеріїв, яким повинне відповідати ПЗ, а саме:

  • можливість здійснення обліку за кількома тарифами;
  • обов’язкова гарантія збереження даних;
  • облік води та каналізації;
  • нарахування з прив’язкою до кількості осіб;
  • можливість корегування;
  • зовнішній вигляд квитанції.

Перед тим, як ми зупинили свій вибір на компанії Універсальна Система Обліку, ми звертались до інших компаній, але жодна з них не могла задовольнити наші вимоги. Програма, запропонована фахівцями УСО, , у повному обсязі відповідала нашим критеріям та навіть більше - з’явилась можливість формування різноманітних звітів, що досить важливо для нас. Разом із освіченими та ввічливими співробітниками УСО ми налагодили облік в компанії. Насправді, вони - фахівці своєї справи.

Розробникові програми - окрема вдячність, за створення такої програми з безліччю функцій.

Хотілося б відзначити іще один визначальний фактор під час вибору, це порівняно невисока вартість програми. Тобто, висока якість за порівняно невисоку ціну.

Ми висловлюємо вдячність всьому колективу компанії Універсальна Система Обліку за якісне обслуговування, оперативну роботу та УНІВЕРСАЛЬНІСТЬ програми!


makin

Клінінгова Компанія «Мадам»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Наша компанія вперше звернулась до ПП "Акулов Микола Миколайович", розробника програми УСО, у червні 2017 року. Нам потрібна була програма для ведення малого бізнесу - нового для нас. Підприємство будь-якого розміру, навіть дуже маленьке, потребує, як мінімум, базового обліку та контролю руху грошових коштів, обліку витрат та прибутків. Нам потрібно було, в умовах сучасного часу, систематизувати нашу роботу, яка містить в собі облік витратних матеріалів, облік послуг, базу клієнтів, терміни виконання робіт і т.д. Усе це ми знайшли в програмі УСО від розробника ПП "Акулов". Можна було б скоротити статтю витрат, зокрема на придбання цієї програми, але неправильні управлінські рішення стали б результатом роботи з використанням старих методів. Ми б втрачали значну кількість часу на заповнення журналів, на облік допоміжних засобів. Оцінивши можливі варіанти реалізації поставлених завдань Компанія "Мадам" зупинила свій вибір на розробці ПП Миколи Акулова: Універсальна Система Обліку – Автоматизації роботи хімчистки. Ця програма дозволила реалізувати облік прибутків та витрат, контроль виконання замовлень, контроль роботи працівників по кожному із замовлень. Дозволяє реалізувати облік та аналіз наданих послуг за будь-який період роботи кожного з підрозділів окремо та всього підприємства в цілому

Нам здавалось, що найбільш важливими для нашої Компанії є фінансові звіти. З­­ їх допомогою ми здійснюємо контроль кількості готівки в касі, кількості грошових засобів, отриманих від замовників по кожному із замовлень. Тут враховано все - пенсіонери, студенти, бонусні програми. Нам дуже сподобалась функція смс-розсилок, за допомогою яких можна повідомляти клієнтів про заплановані знижки, про стан замовлень, тобто спілкуватися зі своїми клієнтами без посередників.

Дякуємо колективу розробників Універсальної Системи Обліку за якісно виконану реалізацію та інтеграцію ПЗ Автоматизація роботи хімчистки.

З повагою, Клінінгова Компанія «Мадам»


platinum

Манікюрний салон «Платинум»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Перш за все, усім колективом манікюрного салону "Платинум" бажаємо висловити велику вдячність команді УСО за якісне обслуговування та побажати досягнення нових вершин у вашій справі.

Протягом року ми здійснювали облік за традиційною схемою, тобто записували все у зошит, і коли кількість клієнтів почала збільшуватись, виникла потреба спрощення здійснення обліку клієнтів, потік фінансів і т.д. А також, хотіли започаткувати програму лояльності клієнтів. Коли почали шукати в інтернеті потрібну нам програму, наштовхнулися на сайт Універсальної Системи Обліку. Після покупки програми ми отримали іще більше можливостей, ніж хотіли до цього. А саме:

- запровадили бонусну систему;

- можемо одним кліком підрахувати заробітну платню працівника, щоденний прибуток та витрати, платежі;

- звіт по клієнтах;

- яка послуга найбільш затребувана.

Отримали нові можливості:

- платіж по банківських картках;

- облік залучених постачальниками клієнтів.

Найголовніше те, що з програмою УСО УСО існує можливість реалізувати власні ідеї щодо розвитку своєї справи.

Керівник: Кенжібаев А.А.


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для обліку менеджера

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: