1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Облік перевезень

На думку 545 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Облік перевезень

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми обліку перевезень

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • Ви зможете здійснювати облік перевізників, класифікуючи їх за містом, надійністю та іншими характеристиками
    Перевізники

    Перевізники
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС та Email, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Увесь транспорт буде знаходитись у спеціальному довіднику, в якому буде групування за власником
    Будь-який транспорт

    Будь-який транспорт
  • Один вантаж може спочатку летіти літаком, а далі їхати до пункту призначення автомобілем
    Мультимодальність

    Мультимодальність
  • Можна консолідувати вантажі, які їдуть в одному напрямку, в один рейс
    Консолідація

    Консолідація
  • Ви отримаєте можливість контролювати кожне замовлення і за етапом виконання, і за оплатою
    Замовлення

    Замовлення
  • Різноманітні угоди та бланки можуть заповнюватись програмою автоматично
    Заповнення бланків

    Заповнення бланків
  • Важливі файли можна прикріплювати до клієнтів, перевізників, водіїв та заявок
    Вкладені файли

    Вкладені файли
  • Ви зможете складати і переглядати план завантажень на будь-який день
    План завантажень

    План завантажень
  • Під час замовлення можливий розрахунок окремого рейсу за добовими та ПММ
    Розрахунок рейсу

    Розрахунок рейсу
  • Якщо у Вас є свій відділ механіків, він також працюватиме у нашій програмі, позначаючи ремонт транспорту та плануючи закупівлю запасних деталей
    Облік ремонту

    Облік ремонту
  • Уся потрібна інформація за заявками за будь-який період: дати завантажень та розвантажень, загальні витрати, прибуток та дохід - будуть у вас "під рукою""
    Аналіз заявок

    Аналіз заявок
  • Система покаже статистику замовлень по кожному із клієнтів
    Звід по клієнтах

    Звід по клієнтах
  • У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Ви зможете з легкістю проаналізувати, які напрямки користуються у вас найбільшою популярністю
    Напрямки

    Напрямки
  • Програма покаже усі кількісні та фінансові дані по перевізниках
    Перевізники

    Перевізники
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
    Каса та рахунки

    Каса та рахунки
  • Звіт покаже, хто з клієнтів оплатив свої замовлення не в повному обсязі
    Борги

    Борги
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Ваших працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю заявок, роботі з клієнтами, запланованому та фактичному прибутку
    Аналіз працівників

    Аналіз працівників
  • Звіти покажуть, який транспорт у вас найчастіше використовується та загальну суму за зв’язаними з ним заявками
    Зведення по транспорту

    Зведення по транспорту
  • Завдяки плану завантажень ви завжди володітимете необхідною інформацією про розклад завантажень на кожен день, і ви не забудете жодної заявки або автомобіля
    План завантажень

    План завантажень
  • Вам завжди буде відомо, яких документів не вистачає по заявках, а які іще не підтверджені
    Документи

    Документи
  • Програма підкаже вам, які угоди незабаром завершаться
    Терміни угод

    Терміни угод
  • Інтеграція з ТЗД забезпечить мобільність ваших співробітників, допоможе швидше та точніше виконувати завантаження та розвантаження автомобілів
    ТЗД

    ТЗД
  • Якщо Ви надаєте свою площу під СТЗ - система забезпечить вам єдиний облік усіх процесів
    СТЗ

    СТЗ
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення місцезнаходження вантажу та інших можливостей - варіантів маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Наша розробка "Система HELP DESK" для обліку перевезень - унікальна розробка, яка не має достойних аналогів на ринку!
  • Фахівці нашої компанії створити на злитті найкращих технологій управління та обліку ексклюзивний софт!
  • "Облік перевезень" не вимагає від користувачів спеціальних навичок, - з цим наші фахівці особливо попрацювали;
  • Після завантаження програма буде готова до роботи через кілька хвилин, як тільки дані завантажаться в базу;
  • Завантаження відомостей та реєстрація абонентів відбувається в автоматичному режимі (присутнє і ручне введення);
  • Принцип реєстрації повністю відкидає плутанину та полегшує пошук у базі;
  • Кількість абонентів може бути будь-якою, тому один "облік перевезень" може обслуговувати цілу мережу філій компанії;
  • Керування "Системою HELP DESK" захищено паролем, але власник може надати доступ іншим особам;
  • Є також підтримка ранжування доступу: користувач має доступ лише до тієї інформації, на яку розповсюджується його компетенція;
  • Програма "облік перевезень" надає широкі можливості для корпоративного спілкування: телефонія та месенджер;
  • Є функція масового надсилання СМС, адресного сповіщення або привітання (шаблони пишуться заздалегідь та зберігаються у базі даних до моменту надсилання);
  • Програма керування перевезеннями забезпечує зворотній зв'язок з клієнтами (партнерами): робот опрацьовує звертання та заявки (пропозиції) та сповіщає про них власника;
  • Софт сумісний з торгівельним та касовим обладнанням;
  • Робот візьме на себе усю бухгалтерію та інше діловодство по кожному перевезенні;
  • "Система HELP DESK" готує аналітичні та статистичні звіти по усіх напрямках бізнесу, підказуючи власникові шлях розвитку бізнесу та позначаючи збиткові напрямки;
  • Присутня підтримка онлайн-платежів через міжнародну систему гаманець Qiwi;
  • "Облік перевезень" окремо веде облік боржників компанії: вони виокремлюються у базі червоним кольором;
  • Робот стежить за виробничою дисципліною: усі спізнення та порушення розкладу перевезень будуть зображені в окремій статистиці;
  • Робот нараховує бонуси за хорошу роботу. Бонуси використовуються під час виплати заробітної платні співробітникам, додатково мотивуючи людей працювати ефективніше;
  • Софт "Облік перевезень" позбавить вас від паперової роботи та зробить компанію, яка здійснює та курує перевезення, значно ефективнішою! Зконтактуйтеся з нами та дізнайтеся, чим "Система HELP DESK" може бути корисна саме вам!

Опис програмного забезпечення

У компаній, які займаються перевезеннями людей та вантажів або працюють з компаніями-перевізниками, особливий документообіг. Необхідний, власне, облік перевезень, а окрім нього - компенсація витрат на експлуатацію машин, на розрахунки з перевізниками, необхідні операції по списанню вантажу (якщо це матеріальні цінності) або його оприбутковування у приймаючої сторони та ін. Наша компанія розробила комп'ютерну програму для обліку перевезень - Система HELP DESK. Цей ексклюзивний софт втілив у собі найкращі напрацювання у сфері комп'ютерного керування та не має адекватного аналога в Росії та за її кордонами. Облік перевезень з допомогою нашої розробки дозволяє контролювати всі аспекти бізнесу, скільки б їх не було, адже кількість абонентів у програмі не обмежена. Як ви вже зрозуміли, принцип реєстрації у базі даних софту такий, що абонентами система вважає на лише людей (клієнтів, партнерів та ін.), але й напрямки бізнесу, які підлягають облікові. При цьому, робот нічого не сплутає (кожен абонент реєструється під унікальним кодом), а пошук абонента у базі займає кілька секунд. Комп'ютерний облік перевезень можна завантажити на нашому сайт та після завантаження бази даних (зазвичай, це займає кілька хвилин у автоматичному режимі) програма готова зайнятися обліком. Працює "Система HELP DESK" у цілодобовому режимі, що дуже зручно для підприємств безперервного циклу, крім того є можливість затребувати звітність у будь-яку хвилину. "Облік перевезень" зчитує дані з усіх електронних приладів та систем, від терміналів охорони до відеокамер. Програма обліку сумісна з торгівельним та касовим обладнанням, так що вона може підготувати та надрукувати чек, квиток та рахунок-фактуру. Враховуються не лише перевезення, але й усі напрямки бізнесу від кількості перевезених вантажів (або кількості проданих квитків, якщо це пасажирські перевезення) до бухгалтерського обліку та іншого документообігу. "Облік перевезень" може розрахувати та скласти ідеальний розклад руху: роботові знадобляться секунди для аналізу усіх нюансів, побажань та вимог. Бухгалтерський облік з допомогою робота теж більше не буде проблемою: система підготує будь-який документ та навіть надішле його, якщо це необхідно, відразу на електронну пошту. Машина здійснює обрахунки значно швидше ніж людина, тому квартальний звіт компанії буде готовий буквально за кілька хвилин. "Облік перевезень" захищено паролем, але його власник може надати права керування іншим особам, при цьому у кожного користувача буде власний пароль. "Система HELP DESK" підтримує розмежування рівнів доступу, коли кожен користувач бачить лише ту інформацію, яка відповідає його компетенції. Кількість користувачів система теж не обмежує, і всі вони можуть керувати обліком одночасно. У HD-система "Облік перевезень" величезна кількість дрібних, але дуже корисних функцій. Наприклад, робот може сам надіслати електронною поштою або у вигляді СМС привітання клієнтові або партнерові. Для цього повідомлення готується заздалегідь та надсилається абонентові у призначений час. Цю ж функцію можна використовувати і для масових СМС-сповіщень клієнтів (знижки, акції і т.д.). "Облік перевезень" не лише рахує, він постійно аналізує отримані дані, складаючи статистику за різними напрямками бізнесу. Як кажуть, з числами не посперечаєшся: директор, отримавши аналітичний звіт, відразу побачить, які перевезення збиткові, а які потребують розширення. Софт може навіть розрахувати перспективи розвитку компанії на майбутнє! Він може багато чого... У загальному сенсі, можливості "Системи HELP DESK" безмежні: кожен користувач знайде у ній окрім усього іншого іще щось своє. Зконтактуйтеся з нашим фахівцем та дізнайтеся, чим "облік перевезень" від нашої компанії може бути корисним особисто для вас!

Зовнішній вигляд програми

Облік перевезень

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму обліку перевезень

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для логістики

Програмою можуть користуватись:

  • Логістична компанія

    Логістична
    компанія
  • Транспортна компанія

    Транспортна
    компанія
  • Експедиторська компанія

    Експедиторська
    компанія
  • Поштова служба

    Поштова служба
  • Кур’єрська компанія

    Кур’єрська компанія
  • Служба доставки

    Служба доставки
  • Експрес-пошта

    Експрес-пошта
  • Торгівельна компанія

    Торгівельна компанія
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму обліку перевезень

concept

ТОВ «ТТК Концепт»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка!

Компанія ООО «ТТК «Концепт» розпочала співпрацю з ПП "Акулов М.М.", зокрема, з програмним продуктом «USU.kz» у 2014 році. Ми займаємося міжнародними вантажоперевезеннями за напрямком Росія-Казахстан і для нас дуже важливо було знайти готовий адаптований під наш вид діяльності продукт, який містить в собі всю основну робочу інформацію та який володіє усіма необхідними функціями для роботи з нею.

Благодаря этой программе мы смогли автоматизировать все основные процессы деятельности компании и избежать огромной потери времени. «USU.kz» в разы облегчает организационные и рабочие моменты, дает менеджерам больше времени на решение более важных, стратегических задач и привлечение новых клиентов.

Завдяки цій програмі ми змогли автоматизувати усі основні процеси діяльності компанії та уникнути великих втрат часу. "USU.kz" суттєво полегшує організаційні та робочі моменти, надає менеджерам більше часу на вирішення важливіших стратегічних завдань та залучення нових клієнтів.

Економічна ефективність підприємства зросла за рахунок розумного планування праці робітників, своєчасного надання звітів керівництву та аналізу усіх процесів, що відбуваються на підприємстві.

Серед великої кількості аналогічних програм "USU.kz" безумовно лідирує за багатьма важливими для нас критеріями:

- ціна та форма оплати;

- зручний інтерфейс;

- оперативна технічна підтримка;

- освічені та кваліфіковані співробітники.

Дякуємо за розробку програми «УСУ – Універсальна Система Обліку».

Бажаємо Вам успіхів та подальшого процвітання!

З повагою, Баканов С.И. генеральний директор ТОВ «ТТК «Концепт»


cargo

Транспортна компанія «КаргоТрансСервис»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Приватне підприємство «КаргоТрансСервис» на ринку вантажоперевезень вже з 2007 року, спочатку не було необхідності в постійному обліку та систематизації бази даних, але при великих завантаженнях та обсягах, ми зрозуміли, що не можемо впоратись і починається плутанина в документах та відбувається втрата потенційних клієнтів. На цьому етапі ми усвідомили, що потрібно оптимізувати свій бізнес і нам потрібна CRM-система.

Ми почали пошуки програмного забезпечення, яке допоможе нам слідкувати за замовленнями, бюджетом та клієнтами. Серед багатьох варіантів у пошуковому результаті нам здалась особливо привабливою пропозиція програми УСО (Універсальна Система Обліку), познайомившись з демо-версією та відео навчанням, ми зрозуміли, що це саме те, що нам потрібно. Своєю чергою, програма володіє низкою переваг - це досить приваблива ціна, підхід до обслуговування, недорогі додаткові години обслуговування, безготівкова форма оплати, привітні та тактовні програмісти. Програма має достатньо простий, інтуїтивний інтерфейс, ніколи не вилітає, не займає багато часу для заповнення форм. Рекомендую усім, хто бажає підвищити рівень обслуговування та бажає слідкувати за клієнтами та фінансовими потоками.

Директор: Шаріпенко Д.О.


aleko

Транспортна компанія «Алеко Транс»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка

Компанія Алеко висловлює щиру вдячність колективу розробників USU за надання якісних та професійних послуг у створенні, інтегруванні та подальшому супроводі системи обліку для транспортно-логістичних підприємств.

Фахівці USU відразу довели свою компетентність іще на стадії вивчення технічного завдання, пропонуючи різноманітні варіанти і, таким же чином, допомогли знайти оптимальне вирішення поставлених завдань.

В результаті, з’явився продукт, який повністю відповідає нашим вимогам та дозволив впорядкувати робочі процеси, скоротити час оформлення документації. Інтерфейс програми лаконічний та зрозумілий до такої міри, що людина, яка володіє мінімальним досвідом роботи з персональним комп’ютером, швидко освоїть прості правила та алгоритми.

Особливо хочеться відзначити можливість системи виводити звіти за будь-яким із заявлених критеріїв, робити зрізи та витримки як на визначену дату, так і за обраний період. В цілому, всі можливості USU дозволяють з легкістю керувати процесами, знижують ймовірність помилки людського фактору, звільнити працівників від трудомісткої роботи з паперами та спрямувати їхні зусилля на підвищення якості та розвиток нових напрямків.

Окремої вдячності заслуговують працівники, які безпосередньо здійснювали встановлення та налагодження системи на робочих місцях. Кожен із хлопців володіє неймовірним почуттям тактовності, професіоналізму та глибинним розумінням процесу. Хочеться побажати хлопцям з команди Миколи Акулова розвитку та процвітання.


avrora

Компанія «Аврора Холдинг»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Підприємству потрібне було просте та нескладне в освоєнні програмне забезпечення з можливістю гнучких налаштувань для подальшого розширення функціоналу. Після моніторингу комп’ютерних програм, існуючих на ринку програмного забезпечення, саме програма "керування фінансами" максимально задовольняла вищеописані вимоги. Також можна відзначити наявність більшості необхідних інструментів для роботи та обліку вже у стандартній версії програми та простоту у використанні.

Компанія висловлює щиру вдячність колективу розробників USU за надання якісних та професійних послуг.


yagoda

Студія Краси «YaGoDa»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Ми використовуємо в нашій студії краси програму «USU – Універсальна Система Обліку» з вересня 2015 року. Цю програму ми обрали тому, що вона проста в розумінні та дуже зручна в роботі. І, що особливо важливо, програма систематизує і надає всю необхідну інформацію у зручній для розуміння конфігурації.

Завдяки цій програмі ми з легкістю можемо: здійснювати облік усіх витратних матеріалів в електронному форматі; систематизувати та контролювати робочий процес (графіки роботи працівників), клієнтську базу (з детальними даними), що значно покращило якість обслуговування та допомогло залучити до салону нових клієнтів.

«USU – універсальна система обліку» тепер просто незамінна та дає можливість виділяти більше часу іншим аспектам нашого бізнесу.

Розробники цієї програми врахували всі наші побажання та внесли необхідні зміни та доповнення до програми. Так, наприклад, зараз ми можемо відслідковувати усі дні народження наших клієнтів та заздалегідь підготувати їм приємні подарунки. Ось іще приклад: ми з легкістю можемо відслідковувати та телефонувати тим клієнтам, які, у зв'язку з певними причинами, припинили відвідувати нашу студію, таким чином, підвищивши відсоток повернення клієнтів. Ну, а понад усе нам подобається те, що програма дає можливість легко аналізувати процес роботи салону і за заданими періодами часу, і по відділах та різних видах наданих послуг, і по завантаженості персоналу, і, що особливо важливо, по окупності реклами.

«USU – універсальна система обліку» не лише полегшила роботу, але й допомогла значно підвищити прибутковість студії.

Радимо усім інтегрувати її у себе на виробництві, особливо у сфері обслуговування.

І, окрема вдячність злагодженій команді технічної підтримки за екстрене реагування на всі питання, що виникали у нас, та надання нам своєчасних та кваліфікованих консультацій.

Керівник студії краси «Ягода»

ФОП Леонтьєв Г.А.

05.04.2016 р.


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму обліку перевезень

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: