1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Облік харчування

На думку 621 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Облік харчування

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості системи обліку харчування

  • Ви отримаєте можливість виконати калькуляцію по будь-якій своїй страві
    Калькуляція страв

    Калькуляція страв
  • Ви бачитимете актуальні залишки усіх своїх продуктів та інгредієнтів
    Актуальні залишки

    Актуальні залишки
  • Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
    Склади та магазини

    Склади та магазини
  • Обирати товар під час продажу можна сканером штрих-кодів, пошуком по назві чи зчитуючи штрих-код з пам’ятки у випадку дрібного товару
    Вибір під час продажу

    Вибір під час продажу
  • Наша програма вміє працювати зі значною кількістю видів торгівельного та складського обладнання
    Обладнання

    Обладнання
  • Під час продажу можуть формуватись різноманітні документи. Чек можна роздруковувати з фіскалізацією або без на звичайному принтері для чеків
    Документи

    Документи
  • Система допоможе сформувати та роздрукувати ваше меню з цінами
    Меню

    Меню
  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • Існує можливість видачі клієнтам дисконтних або накопичувальних карток
    Дисконтні картки

    Дисконтні картки
  • Ви зможете виконувати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом
    Куб продажів

    Куб продажів
  • Звіт покаже, хто з клієнтів оплатив свої замовлення не в повному обсязі
    Борги

    Борги
  • Ваших працівників можна легко порівняти за кількістю продажів та фактичному прибутку
    Аналіз працівників

    Аналіз працівників
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
    Каса та рахунки

    Каса та рахунки
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Програма підкаже, які товари необхідно закупити
    Мінімум

    Мінімум
  • Статистика продажів допоможе знайти товари, що користуються найбільшим попитом
    Продажі

    Продажі
  • Ви зможете з легкістю проаналізувати планові та фактичні витрати ваших інгредієнтів та товарів
    Витрата продуктів

    Витрата продуктів
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Встановивши екран з наочним розкладом замовлень, ви безумовно підіймете престиж вашої компанії в очах клієнтів та підвищите власний контроль
    Виведення на екран

    Виведення на екран
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програма обліку проста у використанні та буде швидко освоєна працівниками підприємства харчування незалежно від їх користувацьких навичок - меню містить всього кілька блоків;
  • Система фіксує надходження від клієнтів у спеціальній вкладці, як і витрати - у своїй вкладці, де для кожної статті вказана дата, сума, відповідальна особа;
  • Програмний продукт автоматизує усі облікові, обрахункові та звітні процедури, звільняючи персонал від багатьох рутинних обов'язків та підвищуючи ефективність бізнесу;
  • Програма обліку документує рух товарно-матеріальних запасів, координує роботу складського господарства, інформує про швидке закінчення того чи іншого продукту;
  • Система готує заявку на постачання продукції, самостійно зазначаючи кількість товару на основі накопичених нею даних за попередні періоди та надсилає її за адресою;
  • Програмний продукт володіє функцією автозаповнення, яку активно використовує під час оформлення доданого комплекту шаблонів, що заповнюються по мірі необхідності;
  • Програма обліку створює фінансову звітність для контрагентів, супровідні документи будь-якого призначення, друкує цінники та накопичувальні картки зі штрих-кодом;
  • Система інтегрується з багатьма технологічними сервісами, торгівельним та складським обладнанням, терміналами - платіжними, збору даних, Qiwi, відеонаглядом, АТС;
  • Програмний продукт розраховує заробітну платню працівникам на відрядній основі, адже обсяг виконаних ними робіт за звітний період запротокольований базою даних;
  • Програма обліку формує єдину базу клієнтів, постачальників, органів перевірки, підрядників, де вказується особиста та контактна інформація, замовлення, оплата, угоди;
  • Система має гнучку конфігурацію, що дозволяє налаштувати її відповідно до специфіки підприємства харчування та з плином часу додати нові сервіси для функціональності;
  • Програмний продукт працює без інтернет-з'єднання у випадку локальної роботи, а під час дистанційної та у випадку створення загальної інформаційної мережі зі складами потребує його;
  • Програма обліку створює загальну інформаційну мережу зі складами, іншими територіально відокремленими відділами, об'єднуючи їх діяльність в єдине ціле;
  • Система обліку інформує про заборгованість підприємства перед постачальниками та вирішує проблеми з дебіторською заборгованістю, активно комунікуючи з боржниками;
  • Програмний продукт займається обліком магазину, якщо такий входить до складу підприємства харчування, суворо документує усі факти реалізації продукції, друкує чеки та ін.

Опис програмного забезпечення

Облік харчування починається з калькуляції. Хтось рахує грами, хтось - калорії, хтось - білки та вуглеводи. В нашому випадку Облік харчування - це програма для підприємства громадського харчування будь-якої категорії та статусності, запропонована сфері харчування компанією "Універсальна Система Обліку" (УСО), що займається створенням профільних програмних продуктів для різноманітних галузей економіки. Облік харчування від УСО рахує прибуток, яку допомагає отримувати.

Облік харчування автоматизує внутрішні процедури обліку та контролювання продуктів, клієнтів, співробітників, витрат та прибутків і т.д., що в результаті призводить до зростання продуктивності праці, скороченню плинності кадрів, яка властива цій сфері діяльності та решти питань, а також до підвищення ефективності виробництва та лояльності клієнтів.

Облік харчування починає працювати з натиснення ярлику на робочому столі та дозволяє вхід лише за наявності індивідуального логіна та пароля, які диференціюють ступінь участі кожного допущеного до Обліку харчування співробітника.

Облік харчування має декілька інформаційних рівнів, які описують роботу окремих підрозділів, тому кожен співробітник має доступ тільки до тієї зони діяльності, яка відповідає його компетенції. Офіціанти мають доступ до введення замовлення, розрахунку його вартості, отримання сповіщення про готовність. Кухня має доступ до рецептури, наявності продуктів, їх характеристики та ін. Бар займається обліком напоїв, випитих та тих, що лишились. Такий розподіл прав сприяє збереженню конфіденційності службової інформації та лише вітається.

Облік харчування простий у використання, адже має зрозумілий інтерфейс з багатьма варіантами оформлення, зручну навігацію та просте меню. Інформаційна система складається з трьох блоків та формується через внесення інформації з нуля та/або імпортом даних з попередніх електронних документів, які використовувалися до впровадження Обліку харчування.

Кожний з тематичних блоків Обліку харчування відповідає за суворо визначені дії, а загалом отримуємо ефективно влаштований процес, де харчування є предметом зацікавленості відразу для кількох видів обліку.

Облік харчування надає повну калькуляцію за кожною стравою, куди включені не лише витрати продуктів відповідно до рецептурних норм, але й інші накладні витрати які супроводжують її приготування: заробітна платня працівників, утримання робочих приміщень та складів, транспортні, комунальні витрати та ін. Облік харчування автоматично створює меню, прикрашаючи його логотипом підприємства громадського харчування.

Облік харчування містить широку довідкову базу, де містяться усі прайс-листи постачальників, технології та нормативи приготування страв, джерела прибутків та статті витрат. Саме цей блок відповідає за виробництво усіх обчислювальних операцій під час влаштування харчування, точність яких він гарантує, адже присутність людини в обчислювальних операціях повністю виключено, а база методик та формул для калькуляції регулярно та автоматично оновлюється.

Облік харчування веде ефективний облік клієнтів, періодично створюючи їх рейтинг для визначення відвідувача який приходить найчастіше, найбільше витрачає коштів та на найдорожчі страви. Також, ефективність будь-якого закладу харчування може бути оцінена за середнім чеком за звітний період.

Для підвищення інтересів клієнтів до підприємства громадського харчування Облік харчування запроваджує використання накопичувальних карток, які стимулюють відвідуваність клієнтів. Під час реєстрації картки до бази вносяться особисті дані клієнта та його контакти, за якими згодом Облік харчування надсилає sms-повідомлення з інформацією про нове меню, знижки, заплановані заходи та ін., намагаючись підтримувати увагу клієнта і, таким чином, утримувати його.

Облік харчування займається не лише фінансовим та клієнтським обліком, але й статистичним - для ефективного управлінського обліку. Один з тематичних блоків так і називається Звіти, же створюється найрізноманітніша звітність - статистична, аналітична, фінансова, управлінська та ін.

Звіти, які надає керівництву підприємства громадського харчування Облік харчування, дозволяють правильно оцінити поточний стан господарської діяльності, планувати роботу відповідно до виявлених під час аналізу трендів у харчуванні, корегувати свої дії у випадку виявлення недоліків у виробничому процесів або у випадку проявів негативу у клієнтів стосовно їх обслуговування. Звіти демонструють побажання клієнтів, що є дуже зручним для створення найпопулярнішого та/або найприбутковішого меню та обрання найкращого офіціанта.

Зовнішній вигляд програми

Облік харчування

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити систему обліку харчування

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для обліку харчування

Програмою можуть користуватись:

  • Кафе

    Кафе
  • Суші-бар

    Суші-бар
  • Зала урочистостей

    Зала урочистостей
  • Кав’ярня

    Кав’ярня
  • Бістро

    Бістро
  • Фаст-фуд

    Фаст-фуд
  • Готельний комплекс

    Готельний комплекс
  • Підприємство харчування

    Підприємство
    харчування
  • Піцерія

    Піцерія
  • Бар

    Бар
  • Харчове виробництво

    Харчове виробництво
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про систему обліку харчування

abulhair

Стоматологічна клініка «Dr. Абулхаир &Со»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка

Стоматологічна клініка «Dr. Абулхаир &Со» висловлює велику вдячність "Системі обліку" за їх плідну роботу зі створення та розробки USU.

Можливості даної програми дозволили нашій клініці вирішити велику кількість завдань з автоматизації процесу створення баз даних пацієнтів, обліку відвідувань, надходження коштів, витрат лікарських препаратів, ведення карти пацієнта, вона здатна враховувати всю внутрішню бухгалтерію. Програма дозволила охопити майже всі питання для оптимізації роботи у стоматологічній клініці.

З появою даної програми у нашій клініці стало зручно працювати! Програма достатньо зручна та зрозуміла в користуванні.

USU грає дуже важливу роль у роботі нашої стоматології!

Ми дякуємо співробітникам Вашої компанії за професійне обслуговування та сподіваємось на подальшу взаємовигідну співпрацю.

З повагою Директор Абулхаірова Б.Н.


card_express

Мережа магазинів «Card Express»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу мережі магазинів з продажу мобільних телефонів та аксесуарів «Card Express»


concept

ТОВ «ТТК Концепт»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка!

Компанія ООО «ТТК «Концепт» розпочала співпрацю з ПП "Акулов М.М.", зокрема, з програмним продуктом «USU.kz» у 2014 році. Ми займаємося міжнародними вантажоперевезеннями за напрямком Росія-Казахстан і для нас дуже важливо було знайти готовий адаптований під наш вид діяльності продукт, який містить в собі всю основну робочу інформацію та який володіє усіма необхідними функціями для роботи з нею.

Благодаря этой программе мы смогли автоматизировать все основные процессы деятельности компании и избежать огромной потери времени. «USU.kz» в разы облегчает организационные и рабочие моменты, дает менеджерам больше времени на решение более важных, стратегических задач и привлечение новых клиентов.

Завдяки цій програмі ми змогли автоматизувати усі основні процеси діяльності компанії та уникнути великих втрат часу. "USU.kz" суттєво полегшує організаційні та робочі моменти, надає менеджерам більше часу на вирішення важливіших стратегічних завдань та залучення нових клієнтів.

Економічна ефективність підприємства зросла за рахунок розумного планування праці робітників, своєчасного надання звітів керівництву та аналізу усіх процесів, що відбуваються на підприємстві.

Серед великої кількості аналогічних програм "USU.kz" безумовно лідирує за багатьма важливими для нас критеріями:

- ціна та форма оплати;

- зручний інтерфейс;

- оперативна технічна підтримка;

- освічені та кваліфіковані співробітники.

Дякуємо за розробку програми «УСУ – Універсальна Система Обліку».

Бажаємо Вам успіхів та подальшого процвітання!

З повагою, Баканов С.И. генеральний директор ТОВ «ТТК «Концепт»


eurostirka

Компанія «Евростирка»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Замислюватись про автоматизацію бізнесу ми почали іще кілька місяців тому, але відповідний софт знайшли лише нещодавно. Знайомство з Універсальною Системою Обліку для хімчистки ми розпочали з встановлення демо-версії і відразу ж почали порівнювати з програмами, які вже випробували. Функціонал та можливості УСО нас повністю задовольнили, тому ми відразу ж прийняли рішення про залучення.

Універсальна Система Обліку для хімчистки дозволяє нам контролювати всі аспекти Стало дуже зручно працювати за рахунок того, що враховуються витрати різноманітних засобів, які використовуються в процесі надання послуг. Співробітники технічної підтримки УСО допомогли нам налаштувати прайс-листи, номенклатуру, продемонстрували як надсилати смс-повідомлення та електронні листи через програму. Програма значно полегшила нашу роботу за рахунок того, що заробітна платня може нараховуватись автоматично, а розрахунок вартості замовлення більше не вимагає участі працівника.

Також, ми активно користуємось розділом Звіти у програмі УСО. Тут зручно відслідковувати прибутки, витрати, динаміку та багато інших показників. Дуже приємна можливість допрацювання програми згідно з нашими потребами за необхідності.

Ми задоволені, що придбали настільки продуманий та якісний продукт, тому дякуємо розробникам та раді рекомендувати Універсальну Систему Обліку іншим організаціям.


sds

Компанія «SKILLZ DANCE STUDIO»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Керівництво та персонал компанії "SKILLZ DANCE STUDIO" висловлює вдячність розробникам програмного забезпечення «Універсальна Система Обліку для школи танцю».

Наша команда довго шукала програму, яка б відповідала усім нашим вимогам: база даних клієнтів, зручний розклад, облік прибутків та витрат, робота менеджерів і т.д.

,.

Розглянувши значну кількість програм, програма "УСО" володіє найбільш повним функціоналом. Звичайно, першочергово це стосується безпеки.

Можливість адміністрування, встановлення рівня доступу і права на ті чи інші функції - це сьогоднішній день. Іще один позитив, безсумнівний, це можливість аналізувати різноманітні звіти по роботі за місяць.

Також можливість самостійно створювати в програмі будь-які звіти та бачити ефективність роботи окремо менеджерів та тренерів, відслідковувати боржників або найперспективніших клієнтів.

Компанія «SKILLZ DANCE STUDIO» бажає подальших успіхів та процвітання в роботі!


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити систему обліку харчування

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: