1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Облік пошиття

На думку 296 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Облік пошиття

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості системи обліку пошиття

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові
    E-mail

    E-mail
  • Розсилка з використанням месенджера Viber підтримає вашу репутацію сучасної компанії
    Viber

    Viber
  • Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити клієнтові будь-яку важливу інформацію
    Голосова розсилка

    Голосова розсилка
  • Ви з легкістю зможете контролювати всі замовлення, стадію їх виконання, нарахування оплати та інші важливі моменти
    Замовлення

    Замовлення
  • Система забезпечить контроль використання, наявності та витрат тканин, фурнітури та будь-яких матеріалів
    Матеріали

    Матеріали
  • Ви зможете налаштувати калькуляцію по усіх готових виробах і програма автоматично виконає списання необхідних матеріалів при виготовленні та розрахує час на виконання роботи
    Калькуляція

    Калькуляція
  • Ви зможете враховувати собівартість кожної продукції, яку Ви виготовляєте
    Собівартість

    Собівартість
  • У програмі ви зможете з легкістю розподіляти та контролювати свої виробничі ресурси
    Ресурси

    Ресурси
  • Ви зможете здійснювати виробниче планування з крою, пошиття, вишивки, даті здачі замовлення та даті примірки
    Планування

    Планування
  • Програма вміє працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Робота філій здійснюється через інтернет
    Склади та магазини

    Склади та магазини
  • Бланк прийому замовлення, угода та інші документи можуть формуватися програмою автоматично
    Бланки

    Бланки
  • Спеціальний інтерфейс допоможе з легкістю виконати будь-який продаж
    Продаж

    Продаж
  • Для наочності Ви можете зберегти зображення кожного товару, захопивши його web-камерою. Воно також буде відображатись під час виконання продажу
    Фото товару

    Фото товару
  • Ви можете використовувати різноманітне торгівельне та складське обладнання для збільшення виробництва швейної організації
    Обладнання

    Обладнання
  • Відрядна заробітна платня працівників може розраховуватися автоматично
    Заробітна платня

    Заробітна платня
  • Під час використання нашої програми усі відділи будуть взаємодіяти між собою як єдиний успішний механізм
    Зв’язок відділів

    Зв’язок відділів
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Наочна візуалізація динаміки прибутку допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
    Аналіз прибутків

    Аналіз прибутків
  • Програма вчасно підкаже, які товари закінчуються і що потрібно закупити
    Мінімум

    Мінімум
  • Ви зможете з легкістю сформувати перелік необхідних матеріалів для замовлень на потрібний період
    Видати

    Видати
  • Ваших майстрів та працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: виконана робота, продажі та продуктивність
    Аналіз працівників

    Аналіз працівників
  • Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом
    Рейтинг клієнтів

    Рейтинг клієнтів
  • Для директора передбачений цілий комплекс управлінських звітів, які допоможуть проаналізувати діяльність організації з різних сторін
    Звіти директорові

    Звіти директорові
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програма обліку пошиття містить в собі декілька каналі обліку та контролю: по клієнтах підприємства та по постачальниках матеріалів;
  • Бюрократія "вчорашнього дня" буде оптимізована з допомогою автоматичного контролю номенклатури, яка містить в собі карту по кожному з товарів;
  • Функція рівномірного розподілу замовлень по співробітниках дозволяє якісно розподілити пошиття для своєчасного виконання кожного замовлення;
  • Не менш важливою опцією програми є контролювання оплати та заборгованостей;
  • Різноманіття функцій системи обліку пошиття дозволяє підвищити якість обслуговування клієнтів та виробництво продукції підприємства;
  • З допомогою такої системи будуть оптимізовані усі активні процеси управління організацією та мотивацією у компанії;
  • Автоматизація баз даних програми дозволяє ефективно створювати бізнес-звіти для керівництва компанії;
  • З допомогою функції контролювання додаткових витрат можливий їх розподіл за фінансовими статтями;
  • У софті з обліку пошиття доступна опція автоматизації усього технологічного процесу підприємства;
  • Для департаменту безпеки та керівництву компанії буде доступний контроль дій користувачів системи з обліку пошиття;
  • Система обліку пропонує автоматизувати процес заповнення форм/бланків/угод з допомогою використання функції автоматичного заповнення, яка раніше була додана до бази даних системи;
  • Облік пошиття здійснює резервне копіювання інформації для попередження втрати необхідної інформації;
  • Завдяки функції контролювання термінів виконання завдань співробітник з легкістю виконуватиме проекти/продажі/замовлення;
  • Бонусна опція програми дозволяє виконувати автоматичне надсилання інформації для клієнтів з використанням e-mail та SMS повідомлень;
  • Система обліку дозволяє імпортувати/експортувати необхідну інформацію з бази даних в інші електронні формати.

Опис програмного забезпечення

Під час відкриття та розвитку бізнесу досить важливим фактором є застосування інноваційного підходу у частині використання автоматизація процесів роботи виробничої компанії. Виробництво будь-якого товару вимагає автоматизації контролю процесу роботи підприємства, зокрема пошиття якісного одягу. Швейне виробництво - специфічний бізнес, який вимагає ретельного планування та чіткої організації. Для виробництва одягу командою розробників УСО була розроблена програма обліку пошиття. Програма обліку пошиття забезпечує контролювання організації роботи співробітників компанії, аналіз усіх діючих процесів виробництва одягу. Якісне керування виготовлення продукції являє собою облік пошиття, який дозволяє підвищити коефіцієнт корисної дії роботи співробітників структурних підрозділів організації (клієнтського відділу, відділу обліку, бухгалтерії, адміністрування). Застосування системи обліку пошиття є головним рішенням головних робочих та стратегічних питань підприємства. Доступний інтерфейс софту для обліку пошиття дозволяє безперешкодно розпочати експлуатацію програми, враховуючи можливість у найкоротші терміни налаштувати програму з допомогою команди розробників УСО, здійснити одноденне навчання співробітників підприємства у частині використання системи з простими знаннями персонального комп'ютера. Завдяки якісному супроводу фахівців УСО, співробітники підприємства зможуть вирішити питання, що виникають у короткі терміни. Багатокористувацький режим ПЗ пропонує чітко розмежувати роль користувачів системи, розділяючи доступ співробітників відповідно до посадових обов'язків. Облік пошиття містить в собі контролювання пошиття продукції підприємства, з можливістю налаштування зняття аналітичного звіту для подальшої постановки завдань керівництва для виробничого відділу. Актуальний аналіз діяльності підприємства, що базується на інформації з бази даних вирішить питання ризик-менеджменту компанії, таким чином скорочуючи непотрібні витрати компанії. Також, на основі такого аналізу можлива розробка маркетингового плану для підвищення продажів виробничого бізнесу. Система керування обліку пошиття з допомогою такого спектру опцій дозволяє формувати довгострокові плани розвитку бізнесу. У процесі контролювання обліку пошиття, програма здійснює повну консолідація інформації, в якій доступне сортування, групування, а також фільтрація інформації бази даних софту. Автоматизований підхід до обліку замовлень на пошиття оптимізує процес взаємодії клієнтів та фронт-офісу, що в результаті сприятливо впливає на якість сервісу обслуговування. Гнучкість структури софту дозволяє вносити допрацювання відповідно до технічного завдання замовника. Додатково, програмі обліку пошиття доступна інтеграція софту з іншими програмами користувача. Система обліку пошиття дозволяє здійснення контролювання процесу обробки як масових так і індивідуальних замовлень клієнтів. Опція швейного виробництва створює звіт за актуальними залишками за будь-який зазначений звітний період, як за продукцією, що виготовляється, так і за витратними матеріалами. Система аналізу додатково містить опцію визначення найзатребуванішого товару, з зображенням обсягів його продажів. Відповідно, контролюючи роботу виробничого підприємства з допомогою програми обліку пошиття можна визначити слабкі сторони компанії для подальшого покращення статусу бізнесу, що розвивається. Для остаточного прийняття рішення стосовно необхідності використання програми обліку пошиття, замовникові доступна безкоштовна демонстраційна версія софту, яка розміщена на сайті команди розробників УСО. Додатково, пропонуємо звернути увагу на креативний підхід команди розробників УСО, у частині створення великої кількості красивих та цікавих шаблонів софту, сприяючи таким чином отриманню естетичного задоволення користувачами.

Зовнішній вигляд програми

Облік пошиття

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити систему обліку пошиття

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для ательє

Програмою можуть користуватись:

  • Ательє

    Ательє
  • Виробнича компанія

    Виробнича
    компанія
  • Торгівельна компанія

    Торгівельна
    компанія
  • Комп'ютерна вишивка

    Комп'ютерна
    вишивка
  • Пошив шторів

    Пошив шторів
  • Пошив чохлів

    Пошив чохлів
  • Пошив спецодягу

    Пошив спецодягу
  • Ремонт швейних виробів

    Ремонт швейних
    виробів
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про систему обліку пошиття

maria

Ательє «Maria-Style»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу ательє «Maria-Style»


redraft

Виробничо-торгівельна фірма «Redraft»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Виробничо-торгівельна фірма «Redraft» - спеціалізована дизайн-студія по розробці та виготовленню професійного спортивного одягу. Серед наших клієнтів є як великі клуби, федерації, асоціації, так і невеликі команди. Працюючи на підприємстві повного циклу, ми не можемо поділяти наших клієнтів на великих і малих. Тому ведення виробничого процесу за великого різноманіття замовлень стає дуже складною справою.

Кілька років тому було прийнято рішення замінити усталену систему обліку більш універсальним та розширюючим можливості продуктом. Після довгих пошуків ми зупинились на Універсальній Системі Обліку. На фоні інших програм, вона здалась найбільш гнучкою та такою, що відповідає нашим потребам. Після консультації зі спеціалістами, ми оцінили привабливість у ціновому сегменті.

Повномасштабна робота зі створення програми тривала понад один рік. Модуль за модулем, ми писали, тестували, вносили корективи та з’єднували їх один з одним. Результат такої кропіткої роботи - повноцінний продукт, який дає можливість повністю здійснювати увесь виробничо-фінансовий облік діяльності підприємства.

Величезна вдячність терпінню працівників USU. Їх професіоналізм дозволив втілити нашу ідею в життя. Звісно, немає меж для досконалості. Виникає потреба в подальшій реалізації нових ідей, і тут нам допомагає технічна підтримка, яку надає USU.

На сьогодні, ми володіємо відмінним програмним продуктом, створеним силами наших фахівців та фахівців USU.

Дякую Вам за співпрацю. Бажаємо Вам більше нових клієнтів та не забувати про старих.

З повагою, керівник ВТФ «Redraft»

Красножен Ольга Александровна


chistota

Хімчистка «Центр Чистоты»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


ПП Акулову Миколі Миколайовичу

Шановний Микола Миколайович, стосовно роботи програмного забезпечення Автоматизації роботи хімчистки.

Виклики, які стоять перед бізнесом сьогодні, особливо у сфері обслуговування, змушують підприємства швидко реагувати на зовнішні фактори, чітко виконувати усі внутрішні процедури та бізнес-процеси, постійно підвищувати якість обслуговування.

Робота в умовах постійної конкурентної боротьби на ринках з великою кількістю гравців змушує підприємства жорстко контролювати якість послуг, пропонувати своїм замовниками все нові та нові сервіси, чітко контролювати своєчасність надання послуг та враховувати зворотній зв’язок від клієнтів.

Окрім всього іншого, робота у сфері обслуговування передбачає проведення регулярних рекламних кампаній, акцій, бонусних програм, програм лояльності.

Підприємство будь-якого розміру, навіть дуже маленьке, потребує, як мінімум, базового обліку та контролю руху грошових коштів, обліку витрат та прибутків.

Задля успішного ведення бізнесу в таких умовах, підприємству необхідний інструментарій, що дозволятиме реалізувати увесь необхідний функціонал та при цьому мати можливість до його нарощення, введення нових видів продуктів або послуг, не реалізованих у стандартних реалізаціях програмного забезпечення. Робота з використанням старих методів, ведення обліку в журналах призведе до втрати великої кількості часу на здійснення контролю та керування підприємством, а також це загрожує виникненням великої кількості помилок як під час заповнення звітних документів, так і під час їх перевірки, що може призвести до неправильних управлінських рішень.

Для хімчистки "Центр Чистоти", окрім всього іншого, важливим фактором під час вибору ПЗ була можливість локалізації ПЗ, а саме формування квитанції українською мовою з використанням української валюти та актуальної адреси пунктів прийому та ін.

Оцінивши можливі варіанти реалізації поставлених завдань, "Центр Чистоти" зупинив свій вибір на розробці ПП Миколи Акулова: Універсальна Система Обліку – Автоматизації роботи хімчистки.

Універсальна Система Обліку дозволила реалізувати облік прибутків та витрат, контроль виконання замовлень, контроль роботи працівників по кожному із замовлень. Дозволяє реалізувати облік та аналіз наданих послуг за будь-який період роботи кожного з підрозділів окремо та всього підприємства в цілому.

Найбільш важливими для хімчистки "Центр Чистоти" є фінансові звіти. З їх допомогою ми здійснюємо контроль кількості грошей в касі, кількість грошових засобів, прийнятих від замовників по кожному із замовлень, контроль праці кожної каси, в тому числі готівковий та безготівковий розрахунок для кожного із пунктів прийому, контроль інкасації грошових засобів.

Окремо хочеться звернути увагу на швидкість розгортання програмного комплексу та професіоналізм команди під час інтеграції ПЗ. Процес реалізації повністю працездатного робочого місця приймальника, включаючи встановлення ПЗ та проведення інструктажу, від моменту оплати, займає 1 робочий день. Такий підхід до роботи дозволяє економити грошові кошти на етапах екстенсивного розвитку бізнесу.

Гнучка система формування бази послуг та прайс-листів дозволяє створити диференційовані ціни для різного рівня клієнтів (VIP, пенсіонери, студенти), застосовувати бонусні програми до замовників та відслідковувати їх використання.

Функціонал СМС інформування та розсилки дозволяє вчасно та адресно повідомити клієнта про стан замовлення або про акції, нові послуги, бонусні програми та інше. Цінність цього функціоналу полягає у можливості безпосереднього спілкування зі своїми реальними клієнтами без посередників у вигляді реклами в інтернеті, пресі, реклами на вивісках чи біг-бордах. З такого роду інформуванням "Центр Чистоти" може бути впевненим, що його клієнти точно отримають потрібну інформацію.

Дякуємо колективу розробників Універсальної Системи Обліку за якісно виконану реалізацію та інтеграцію ПЗ Автоматизація роботи хімчистки.

З повагою

Хімчистка «Центр Чистоты»

в обличчі ФО-П Київської Олени Валеріївни.


kurakova

ПП Куракова О.Н.

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка.

Хочемо висловити велику вдячність "ПП Акулов М.М." і його команді за допомогу в організації бізнесу, а саме за адаптацію програми USU до роздрібної торгівлі одягом.

На сьогодні, на ринку програмного забезпечення представлена велика кількість варіантів супроводу бізнесу, але всі вони або дорого коштують, або не володіють необхідною функціональністю і потребують значного допрацювання, що також впливає на фінальну вартість та термін запуску проекту.

Ми обрали саме USU у зв’язку з цілою низкою причин, а саме:

1) демократична ціна.

2) прозорість розрахунків.

3) можливість випробувати демо-версію продукту.

4) висока швидкість запуску проекту на етапах від вибору продукту до повноцінного запуску проекту (менше 5 днів.)

Відмінність від багатьох програмних продуктів, представлених на ринку, дане ПЗ достатньо гнучке до вимог користувача і дозволяє налаштувати майже будь-який аспект відповідно до особливостей бізнесу. Також, до позитивів можна віднести відсутність вимог до використання спец. обладнання. Окремо хочеться подякувати за блискавичну реакцію тех. підтримки на запити.

Бажаємо вашій команді процвітання та нових професійних успіхів!!

З повагою,

Приватний підприємець Куракова Ольга Николаевна.


ozen

ТОВ «Озенсантехобслуживание»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Вітаю! Мене звуть Тімурова Діна, я працюю керівником відділу реалізації у компанії ОзенСанТехОбслуживание. Наша організація займається наданням комунальних послуг населенню.

Раніше ми не користувались програми обліку, а інформацію вносили до таблиць Ексель, це було дуже незручно. Багато часу витрачалось на пошук абонента та внесення даних. Пізніше я займалась підбором програми для комунальних підприємств і наштовхнулась на Універсальну систему обліку. Після встановлення програми співробітники УСО здійснили навчання і працювати стало легко та зручно. У програмі можна враховувати відразу декілька послуг, вести велику кількість абонентів та створювати різноманітні звіти - досить лише натиснути кілька кнопок.

В УСО ми створюємо заявки на обслуговування, швидко знаходимо боржників, роздруковуємо квитанції, призначаємо та змінюємо тарифи та багато іншого. Інколи виникають питання, в такому випадку я відразу телефоную в УСО і отримую всі відповіді та технічну підтримку.

Ми задоволені програмою Універсальна Система Обліку і рекомендуємо її іншим!


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити систему обліку пошиття

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: