1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Облік рекламного агентства

На думку 523 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Облік рекламного агентства

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми обліку рекламного агентства

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Вартість замовлення може розраховуватись самостійно, за наявним прайс-листом
    Розрахунок замовлення

    Розрахунок замовлення
  • Угоди, бланки, специфікація замовлень та багато іншого можуть формуватись автоматично
    Заповнення бланків

    Заповнення бланків
  • Ви отримаєте можливість легко контролювати усіх співробітників та їх роботу за кожним замовленням
    Контроль персоналу

    Контроль персоналу
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • До кожного із замовлень можна прикріпляти будь-які файли, наприклад, з макетом замовлення
    Вкладені файли

    Вкладені файли
  • Усі відділи взаємодіятимуть між собою як єдиний успішний механізм
    Зв’язок відділів

    Зв’язок відділів
  • Ви зможете з легкістю проаналізувати, які послуги найбільш затребувані
    Аналіз послуг

    Аналіз послуг
  • Система покаже статистику замовлень по кожному із клієнтів
    Звід по клієнтах

    Звід по клієнтах
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
    Кассы и счета

    Кассы и счета
  • Отчет покажет, кто из клиентов не полностью оплатил свои заказы
    Борги

    Борги
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Ваших менеджерів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю замовлень, запланованому та фактичному прибутку
    Аналіз працівників

    Аналіз працівників
  • Програма підкаже, які товари необхідно закупити
    Мінімум

    Мінімум
  • У будь-який момент, по будь-якому складу, Ви зможете дізнатись детальну інформацію по витратах, наявності та переміщенні кожного товару
    Складський облік

    Складський облік
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Розроблена нашою компанією система Help desk для обліку у рекламному бізнесі - ексклюзивна розробка, створена на базі найкращих напрацювань у сфері комп'ютерного керування!
  • Облік рекламного агентства базується на спілкуванні і наша розробка надає широкі можливості для корпоративного спілкування з клієнтами через АТС та месенджер;
  • Керування софтом не вимагає особливих навичок, наші програмісти особливо попрацювали над цим;
  • Програму легко завантажити та запустити, на завантаження даних до бази потрібно кілька хвилин;
  • Завантаження даних автоматизоване, але є і ручне керування реєстрацією;
  • Кількість абонентів програми може бути будь-якою, на продуктивність роботи софту це не впливає;
  • Комп'ютерний облік рекламного агентства виключає плутанину та полегшує пошук у базі даних;
  • Робочий кабінет софту захищено паролем, а облік виконується з персонального комп'ютера власника;
  • Є підтримка ранжування рівня допуску до керування програмою "облік рекламного агентства", до того ж кожен користувач працюватиме під своїм паролем;
  • Кількість користувачів необмежена;
  • Усі користувачі можуть працювати у системі одночасно;
  • Присутня функція масового сповіщення з допомогою СМС;
  • Програма працює з абонентами адресно та може взяти на себе привітання клієнтів та партнерів;
  • Облік рекламного агентства від нашої компанії - це швидка, прозора та точно бухгалтерія, що підвищує довіру клієнтів та суттєво заощаджує їхній час (час заощаджують і ваші співробітники також, але ми завжди, перш за все, думаємо про клієнтів);
  • Комп'ютерне діловодство позбавить вас від паперової тяганини;
  • Є підтримка електронних платежів через гаманець Qiwi;
  • Комп'ютерний облік рекламного агентства - це потужний та сучасний інтернет-майданчик для просування вашої продукції чи послуг!
  • Під час вхідного дзвінка робот надає у спливаючому вікні підказку менеджерові про того хто телефонує: ви завжди знатимете хто саме вам телефонує і відразу звертатиметеся до людини на ім'я та по-батькові!
  • Про всі корисні функції нашої розробки не розповісти в межах однієї статті - зателефонуйте нам та дізнайтесь про програму більше!

Опис програмного забезпечення

Повного обліку потребує будь-який бізнес, і рекламна справа тут не виняток, ось тільки рекламники мають один важливий нюанс: вони працюють безпосередньо з людьми, котрі приносять їм гроші. А сучасний клієнт має дуже багато варіантів під час вибору товару і потрібно прикласти багато зусиль, щоб людина зупинилась саме на вашому варіанті. Тому ніхто так, як рекламники не працює над своїм іміджем. Облік рекламного агентства повинен бути не лише надійним, точним та повним, - він повинен бути іще й сучасним, у тому плані, що облік не повинен будуватися на основі безладу та паперових зошитів. Ось цим вимогам відповідає ексклюзивна розробка нашої компанії: система Help desk! Експерти нашої компанії на основі найкращих напрацювань у сфері комп'ютерного керування створили універсальну програму для керування бізнесом, яка зробить облік рекламного агентства простим та максимально ефективним. Запропонована розробка проста у використанні: наші фахівці особливо попрацювали над цим. З "Системою Help desk" впорається навіть користувач, який має поверхневі знання персонального комп'ютера. Софт легко завантажити та запустити з ярлику на робочому столі ПК. База даних завантажиться в автоматичному режимі (є ручне керування) і через декілька хвилин система Help desk - назвемо її "Облік рекламного агентства" - буде готова до роботи. Керування обліком здійснюється з особистого кабінету системи, який захищено шифром, але власник софту може дозволити керувати своїм колегами, надавши їм або обмежений доступ або рівні права. При цьому у кожного користувача буде власний пароль. Система "облік рекламного агентства" не обмежує кількість користувачів, і якщо у ваші компанії є філії, то один софт керуватиме ними усіма. У рекламному бізнесі велику роль грає спілкування з клієнтами та з потенційними покупцями - завдання рекламника саме з останніх зробити своїми клієнтами, а це залежить від спілкування. Софт "Облік рекламного агентства" дає багаті можливості для спілкування: АТС (телефонія) та месенджер Viber. Оплату можна здійснювати через гаманець Qiwi, тож софт створює прекрасну основу для інтернет-торгівлі. Кожного абонента система "впізнає" за індивідуальним кодом, який присвоюється під час реєстрації, тому плутанина виключена. Коли потенційний клієнт телефонує до рекламного агентства, робот надає у спливаючому вікні підказку для менеджера: ПІБ клієнта та його дані. Ви завжди знатимете хто саме вам телефонує! Під час реєстрації можна навіть автоматично завантажувати фото з веб-камери на комп'ютері. Облік рекламного агентства не може обійтись і без бухгалтерії, яку софт може повністю взяти на себе, як і решту документообігу. Робот зробить квартальний звіт, підготує рахунок-фактуру та надішле лист електронною поштою. Програма для керування агентством відмінно заміняє навіть особистого секретаря: попередить про важливу зустріч або дзвінок, привітає клієнта з днем народження (шаблон готується заздалегідь та зберігається у базі) або складе будь-який розклад. Є також функція масового сповіщення абонентів з допомогою СМС: повідомити про знижки, оголосити акцію і т.д. Комп'ютерний облік рекламного агентства підготує статистику, вказавши власникові на перспективні та збиткові напрямки бізнесу та навіть сама розрахує бюджет компанії на сезон або на рік. Наша розробка - ідеальний помічник та радник у вашому бізнесі: він забезпечить точний облік, розумну аналітику та статистику, до того ж повноцінно керувати ним можна навіть перебуваючи у від'їзді - ви більше не будете прив'язані до свого бізнесу! Зконтактуйтеся з нашим експертом та дізнайтеся детальніше про програму!

Зовнішній вигляд програми

Облік рекламного агентства

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити програму обліку рекламного агентства

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для рекламного агентства

Програмою можуть користуватись:

  • Рекламне агентство

    Рекламне агентство
  • Друкарня

    Друкарня
  • Медіа-компанія

    Медіа-компанія
  • Виробнича компанія

    Виробнича
    компанія
  • Торгівельна компанія

    Торгівельна компанія
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму обліку рекламного агентства

flexgym

Фітнес клуб «Flexgym»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Коли відчинявся нас фітнес клуб, а це сталось 3 роки тому, ми навіть не міркували про базу даних, про систему обліку. Думали, що будемо вирішувати все в ході справи, але пропрацювавши буквально 1 рік, ми почали обмірковувати програму, яка буде відповідати нашим вимогам. Чому ми почали обмірковувати це, та тому що використовували як базу даних звичайну програму Microsoft Excel, де кожне відвідування ми позначали плюсиком, а також робили дірочки діркопробивачем в пластикові картці, що створювало багато незручностей, щоразу нові картки, маса сміття від цих дірочок в картці та ін. Також ми здійснювали продаж спортивного харчування та води через Microsoft Excel, вносили продажі у зошит.

Було багато варіантів придбання програми, але в 1С ціни були лякаючими. Також багато різноманітних програм на просторах інтернету, вже й не пригадаєш. Універсальну систему обліку нам підказав наш друг, Антон Пантелейчук. Сказав, що існує готова програма для обліку у фітнес-клубі. Саме тоді ми і наважились на придбання програми. Робота з базою даних та системою обліку нам дуже подобається та відповідає усім нашим вимогам. А як нам сподобався сервіс USU.kz, всі доброзичливі та чуйні. А яке терпіння у них, тому що багато деталей не розуміли та перепитували.

Зараз ми не користуємось діркопробивачем, Excel та багато чим із того, що використовували раніше. Нашим клієнтам подобається те, що у картці більше не має дірок та вона має презентабельний вигляд без них.

Величезну вдячність хочемо висловити команді USU.kz за виконану роботу, а також за високоякісне програмне забезпечення. Хочемо побажати процвітання та виходу на світовий ринок, щоб цією програмою користувалась все більша кількість компаній та організацій.

З вдячністю та великою повагою

Керуючий фітнес-клубу «FLEXkg»

Аманжолов Серік Іманусуповіч


malineli

ПП Богубаєва Дінара

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Весільний бутік Малинелли (ПП Богубаева Динара) висловлює сердечну подяку компанії ПП Акулов М.М. за встановлення на нашому підприємстві програми Універсальна Система Обліку.

Завдяки програмі ми забули про ведення обліку в зошитах та Excel. Уся наша інформація зберігається на комп’ютері та обробляється протягом кількох секунд.

Інтерфейс програми дуже простий. Усі продавці освоїли роботу в системі дуже швидко.

Я, як керівник, можу в будь-яку мить переглянути результати роботи за день з робочого місця або перебуваючи в дома.

Нам налаштували систему відвідувань. Тепер ми можемо бачити хто з працівників перебуває у відпустці або хворіє. Стало дуже зручно вести розрахунок відпусток та лікарняних.

Бухгалтер тепер бачить всю картину руху товарів та грошових потоків, а також може відображати оплату як готівкою, так і карткою або ж з використанням різноманітних платіжних систем.

Технічне обслуговування виконується своєчасно і на високому професійному рівні. Хлопці терпляче відповідають на всі наші численні запитання та виконують роботу у заявлені терміни.

З повагою, Шаріпов Дархан


ortobots

Магазин «Ортоботи»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Ми займаємось продажем дитячого ортопедичного взуття, дитячих засобів реабілітації та різноманітних ортопедичних товарів. З кожним роком асортимент продукції та кількість клієнтів збільшується. Для більш ефективного керування необхідна автоматизація обліку. Саме автоматизація дає можливість будь-якому підприємству перейти на новий рівень розвитку!

Вибором програми займались довго та ретельно. Нашим завданням був пошук універсальної програми за доступною ціною, котра поєднає в собі відразу всі функції: і місце продавця-касира, і товарознавця, і при вході під іншим паролем буде слугувати відмінною аналітичною програмою для керівника магазину. І ось ми знайшли УСО. Просто знахідка для індивідуального підприємця!

Бентежило лише одне... відсутність представництва у нашому місті, а згодом, як виявилось, і в Росії загалом. Не могли уявити, як можна успішно співпрацювати, перебуваючи в різних кінцях світу.

Але, завдяки професіоналізму та уважному ставленню команди УСО, ми наважились.

На сьогодні, ми маємо легку у використанні програму автоматизації продажів. Облік товарних залишків, аналіз продажів у розрізі груп товарів, ведення клієнтської бази та багато іншого. Наявна можливість моделювання програми саме під наш вид діяльності.

Технічна підтримка працює на висоті. Спеціалісти швидко реагують на всі питання та допомагають при будь-якому звертанні.

Усім рекомендую! Велике Вам дякую!

З повагою, Керівник магазину «ОртоБоты» Тімербаева А.А.

Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації магазину «ОртоБоты»


sd

Стоматологія «Сервис Дентал»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Стоматологическая клиника «Сервис дентал» висловлює щиру вдячність Акулову Миколі та його колективу ПП «ПП "Системи обліку"» зза їх продуктивну роботу у створенні та розробці USU.

USU грає дуже важливу роль у роботі нашої стоматології!

Програма справді універсальна, вона здатна враховувати всю внутрішню бухгалтерію підприємства, формувати статистичні звіти, дозволяє працювати в мережі з кількома робітниками.

З появою цієї програми в стоматології, наш колектив відійшов від щоденної рутинної паперової роботи з заповнення карток, журналів та нарядів. Програма з стоматології може автоматично заповняти різноманітні медичні бланки, форма №043/у "Медична карта стоматологічного хворого", форма №037/у "Лист зубного лікаря", форма № 039-2/у "Зведена відомість лікаря-стоматолога (зубного лікаря)" та інші. Також, її можна використовувати як для попереднього запису пацієнтів, так і для ведення електронної історії хвороби. Особливо хочеться відзначити можливість системи виробничого контролю для стоматології здійснювати контроль клініки з врахуванням всіх оплат та заборгованостей.

У випадку виникнення питань, що стосуються програми, ми завжди можемо звернутись до колективу USU та спільно їх вирішити.

З повагою Директор ТОВ «Chipmunk»

Імамдунов Н.З.


vivodent

Стоматологічна клініка «Vivodent»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка

НДаним листом подяки стоматологічна клініка "Vivodent" підтверджує, що вона є клієнтом та офіційним користувачем програми «УСО – Універсальна Система Обліку».

Дана Програма дозволила охопити майже всі питання оптимізації роботи у стоматологічній клініці. Зручність реєстрації та обліку пацієнтів, створення категорії послуг та їх вартості, облік витратної частини, ведення карти пацієнта, і, найголовніше, можливість отримання детальної звітності по фінансовій та маркетинговій частинах роботи клініки робить програмне забезпечення «УСО – Універсальна Система Обліку» незамінним помічником у здійсненні стоматологічної діяльності.

Стоматологічна клініка «Vivodent» дякує розробникам програмного забезпечення за виконану роботу і сподівається на подальшу співпрацю.

З повагою,

Директор Карабалаев Р. К.


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму обліку рекламного агентства

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: