1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Облік сервісного центру

На думку 632 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Облік сервісного центру

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості системи обліку сервісного центру

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • З’явиться можливість контролювати кожну заявку як за виконанням, так і за оплатою
    Замовлення

    Замовлення
  • Кожну річ, яку віддають у ремонт, можна буде фотографувати, а зображення автоматично додаватиметься у бланки
    Фото з камери

    Фото з камери
  • Угода та різноманітні бланки можуть заповнюватись автоматично, заощаджуючи ваш робочий час
    Заповнення бланків

    Заповнення бланків
  • До кожного із замовлень можна легко прикріплювати пов’язані важливі файли
    Вкладені файли

    Вкладені файли
  • Окрім обліку ремонту, також береться до уваги функціонал продажу супровідних товарів та використання витратних матеріалів
    Продажі товару

    Продажі товару
  • Система покаже, хто з покупців приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом
    Куб продажів

    Куб продажів
  • Статистика покаже вам дані за залишеними та сплаченими заявками по ваших співробітниках
    Статистика робіт

    Статистика робіт
  • Відрядна заробітна платня працівників може розраховуватися автоматично
    Розрахування заробітної платні

    Розрахування
    заробітної платні
  • Ваших працівників можна легко порівняти за кількістю послуг та фактичному прибутку
    Аналіз працівників

    Аналіз
    працівників
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика
    платежів
  • Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
    Каса та рахунки

    Каса та рахунки
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Програма підкаже, які товари необхідно закупити
    Мінімум

    Мінімум
  • Статистика продажів допоможе знайти товари, що користуються найбільшим попитом
    Продажі

    Продажі
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення вартості послуг - можливостей маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програма автоматизації містить загальну базу клієнтів, співробітників, постачальників з необхідними для роботи даними: найменування, контакти, адреса, реквізити та ін.;
  • Система оптимізації автоматично контролює кожне замовлення за етапом виконання та за фактом оплати, встановлює відповідальних осіб на кожній стадії робочого процесу;
  • Програма автоматизації регулює затовареність складу, виявляючи неліквідні товари та запчастини, що рідко використовуються, та пропонує раціональну вартість для їх швидкої реалізації;
  • Система оптимізації приєднує до замовлення окремо створені файли, які можуть виявитися важливими під час здачі замовлення, адже містять інформацію про його вихідний стан;
  • Програма автоматизації фотографує кожну річ, що здається у ремонт, та прикріплює фото до заявки. До того ж, бланк у готовому вигляді вже містить дане зображення;
  • Система оптимізації займається не лише обліком ремонтних робіт, але й містить функціонал реалізації супутніх товарів та необхідних для замовника витратних матеріалів;
  • Програма автоматизації нараховує співробітникам відрядну заробітну платню на основі трудового контракту, обсягів та якості виконаних робіт, робочого часу;
  • Система оптимізації формує повноцінний фінансовий облік: контролювання витрат з аналізом, розподіл платежів, створення аналітичних звітів;
  • Програма автоматизації передбачає для керівництва великий комплект звітів, які дозволяють аналізувати діяльність компанії та оцінювати її стан по періодах;
  • Система автоматизації сумісна з АТС, що дає можливість миттєво визначити абонента та, не втомлюючи його очікуванням, швидко надати потрібну інформацію;
  • Програма автоматизації успішно інтегрується з корпоративним сайтом, куди може завантажувати дані про статус замовлення, кошторис вартості робіт та ін. для сповіщення клієнта;
  • Система оптимізації друкує фіскальний чек з діалогового вікна під час внесення оплати за замовлення та під час реалізації запчастин, має функцію повторного друку фіскального чека;
  • Програма автоматизації забезпечує точність розрахунків, адже використовує для них затверджені методики, нормативно-правові положення, законодавчі акти та ін.
  • Система оптимізації визначає запчастини які найчастіше та найбільше реалізуються, надаючи можливість заздалегідь потурбуватися про їх наявність та про покупку за зручною вартістю;
  • Програма автоматизації налаштовує калькуляцію по усіх послугах та роботах, автоматично списуючи витратні матеріали з балансу та роблячи потрібні позначки у звітах.

Опис програмного забезпечення

Облік сервісного центру - це ефективне рішення у сфері влаштування внутрішньої діяльності підприємства у сфері побутових послуг, запропоноване компанією "Універсальна Система Обліку" (УСО), розробника програмних продуктів для автоматизації бізнес-процесів та здійснення обліку.

Облік сервісного центру оптимізує виробничі процеси та комунікації як в середині компанії, так і з клієнтами, постачальниками, підрядниками. Як наслідок такої оптимізації, значною мірою скорочуються витрати часу співробітників під час надання послуг та виконання робіт, встановлюється суворий лад збереження інформації та товарно-матеріальних цінностей, що призводить до підвищення продуктивності кадрів у сервісному центрі та мінімізації витрат на матеріали, що використовуються, а в кінцевому результаті - зростання прибутків.

Облік сервісного центру має декілька тематичних розділів для здійснення різноманітних операцій у єдиному контексті надання послуг з ремонту. Наприклад, у розділі Наряди-замовлення співробітники створюються заявки, виконуючи нескладні процедури їх заповнення, які займають мінімум можливого часу на здійснення такого роду процесів.

Тут варто поетапно обрати потрібну опцію з випадаючого переліку і заявка готова. Тут же буде вказана вартість робіт з врахуванням витратних матеріалів, що використовуються, вартість яких вказана у прайс-листах, які діють на момент прийняття заявки. Облік сервісного центру встановлює контроль над термінами виконання замовлення, повідомляючи про можливу затримку.

Облік сервісного центру автоматично визначає наявність на складі потрібних деталей через розділ Матеріали, окрім того, він іще й вказує на місце їх зберігання, якому присвоєно унікальний номер. Сервісний центр реєструє обіцяний постачальником гарантійний термін запасних частин під час їх надходження на склад.

В Обліку сервісного центру відображається наявність запасної деталі, дата її надходження, термін гарантії, кількість та адреса зберігання. Кожна запасна деталь може мати свій унікальний штрих-код, що дозволяє оперативно визначити постачальника і те замовлення-наряд, за якими вона була використана. Під час реалізації запасних частин клієнтам, Облік сервісного центру створить та роздрукує відповідні цінники для кожної з них.

Варто зазначити, що Облік сервісного центру легко інтегрується з сучасним обладнанням, зокрема зі сканерами штрих-кодів, платіжними терміналами та терміналами збору даних, що дозволяє здійснювати оперативні ревізійні та інвентаризаційні заходи.

Облік сервісного центру контролює кількість товарно-матеріальних запасів і по мірі їх закінчення повідомляє відповідальну особу про необхідність чергової закупівлі, для чого автоматично заповнює заявку на постачання товару, що закінчується, з зазначенням необхідного обсягу, розрахованого на основі накопичених даних за попередні періоди.

Облік сервісного центру займається не лише складським, але й будь-яким іншим обліком, зокрема фінансовим, реєструючи усі транзакції по кожному з контрагентів та надаючи кінцевий баланс, а також швидко виявляє дебіторську заборгованість та інформує про власну підсумкову заборгованість перед постачальниками та підрядниками.

Облік сервісного центру володіє великим набором шаблонів для оформлення різноманітної документації, активно використовуючи функцію автозаповнення, для чого вільно оперує наявними у базі відомостями про клієнтів, постачальників, витратним матеріалам, заявках та ін. Після узгодження, Облік сервісного центру надсилає їх на друк.

До таких документів належать бланки для прийому техніки для ремонту та/або сервісного обслуговування (заявка, акт прийому та технічного стану, рахунок на оплату), для видачі замовлення (товарний чек, гарантійний талон, рахунок-фактура, акт виконаних робіт), для фінансового документообігу з іншими контрагентами.

Робота в Облікові сервісного центру здійснюється під присвоєним кожному співробітникові логіном та паролем, тому доступ до службової інформації є диференційованим - працівник володіє лише тією її частиною, яка належить до сфери його компетенції. Інформація постійно підлягає регулярному резервному копіювання, тому можна сміливо стверджувати, що Облік сервісного центру гарантує її безпечне зберігання протягом достатньо довгого терміну. Програма працює з необмеженою кількістю даних, що ніяким чином не впливає на її продуктивність.

Зовнішній вигляд програми

Облік сервісного центру

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити систему обліку сервісного центру

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для ремонту

Програмою можуть користуватись:

  • Сервісний центр

    Сервісний центр
  • Ательє-майстерня

    Ремонтне ательє
  • Майстерня

    Майстерня
  • Торгівельно-сервісна фірма

    Торгівельно-сервісна
    фірма
  • Виїзний ремонт

    Виїзний ремонт
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про систему обліку сервісного центру

sw_service

Сервісний центр «SW Service»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку.Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу сервісного центру з ремонту швейцарських годинників "SW Service"


compshop

Ремонтна майстерня «Compshop»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу ремонтної майстерні «Compshop»


madam_i

Модне ательє «Мадам-И»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Наше підприємство розпочало роботу на початку 2014 року і орієнтоване на обслуговування клієнтів класу "середій+" та вище з пошиву одягу та його ремонту. Тому відразу ж намагались зробити усі аспекти нашого бізнесу правильними, сучасними та такими, що повністю задовольняють високі потреби наших клієнтів. Це стосується і системи здійснення обліку на підприємстві, оформлення замовлень та документів.

Здійснений моніторинг існуючих комп’ютерних програм на ринку для вирішення наявних завдань продемонстрував або складність їх ведення, або відсутність цілого спектру необхідних функцій, або високу вартість придбання та обслуговування.

І саме програма «УСО – Універсальна Система Обліку» (для ательє, у нашому випадку) максимально задовольняла усі наші потреби. А в процесі допрацювання програми під точно визначені запити, стала ідеально відповідати нашим бажанням. Можна відзначити наявність усіх необхідних інструментів для роботи та обліку, відмінну графіку, прийнятну ціну. Особливо варто підкреслити простоту у використанні. Період навчання зайняв не більше одного дня, а вже через кілька днів усі співробітники, причетні до роботи програми, працювали вільно, без підглядання в інструкції.

Та ще. Професіоналізм, доброзичливість у спілкуванні, готовність прийти на допомогу клієнту з боку Миколи Акулова та його працівників підтвердили правильність нашого вибору.


yagoda

Студія Краси «YaGoDa»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Ми використовуємо в нашій студії краси програму «USU – Універсальна Система Обліку» з вересня 2015 року. Цю програму ми обрали тому, що вона проста в розумінні та дуже зручна в роботі. І, що особливо важливо, програма систематизує і надає всю необхідну інформацію у зручній для розуміння конфігурації.

Завдяки цій програмі ми з легкістю можемо: здійснювати облік усіх витратних матеріалів в електронному форматі; систематизувати та контролювати робочий процес (графіки роботи працівників), клієнтську базу (з детальними даними), що значно покращило якість обслуговування та допомогло залучити до салону нових клієнтів.

«USU – універсальна система обліку» тепер просто незамінна та дає можливість виділяти більше часу іншим аспектам нашого бізнесу.

Розробники цієї програми врахували всі наші побажання та внесли необхідні зміни та доповнення до програми. Так, наприклад, зараз ми можемо відслідковувати усі дні народження наших клієнтів та заздалегідь підготувати їм приємні подарунки. Ось іще приклад: ми з легкістю можемо відслідковувати та телефонувати тим клієнтам, які, у зв'язку з певними причинами, припинили відвідувати нашу студію, таким чином, підвищивши відсоток повернення клієнтів. Ну, а понад усе нам подобається те, що програма дає можливість легко аналізувати процес роботи салону і за заданими періодами часу, і по відділах та різних видах наданих послуг, і по завантаженості персоналу, і, що особливо важливо, по окупності реклами.

«USU – універсальна система обліку» не лише полегшила роботу, але й допомогла значно підвищити прибутковість студії.

Радимо усім інтегрувати її у себе на виробництві, особливо у сфері обслуговування.

І, окрема вдячність злагодженій команді технічної підтримки за екстрене реагування на всі питання, що виникали у нас, та надання нам своєчасних та кваліфікованих консультацій.

Керівник студії краси «Ягода»

ФОП Леонтьєв Г.А.

05.04.2016 р.


zharkent

Комунальне підприємство «Водоканал м. Жаркент»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу комунального підприємства «Водоканалу міста Жаркент»


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити систему обліку сервісного центру

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: