1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Облік замовлень

На думку 458 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Облік замовлень

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості системи обліку замовлень

  • У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
    База контрагентів

    База контрагентів
  • Щоб нічого не забути, по кожному із клієнтів, з’явиться можливість позначення будь-якої запланованої чи виконаної роботи
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Ви зможете з легкістю контролювати кожне своє замовлення
    Замовлення

    Замовлення
  • По кожному із замовлень можна буде відслідковувати етап виконання та задіяних працівників
    Розподіл

    Розподіл
  • Ви отримаєте можливість ведення обліку будь-яких послуг
    Усі послуги

    Усі послуги
  • Ви отримаєте можливість продавати будь-який товар. Програма може працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
    Будь-який товар

    Будь-який товар
  • Різноманітні угоди та бланки можуть заповнюватись програмою автоматично
    Документи

    Документи
  • Усі співробітники будуть у Вас під контролем
    Контроль працівників

    Контроль працівників
  • Наша програма нагадає Вам про усі важливі справи
    Нагадування

    Нагадування
  • Ви зможете переглянути перелік справ на будь-яку дату по кожному фахівцю
    Планування

    Планування
  • Ви зможете виконувати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень клієнтам
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
    Аналіз реклами

    Аналіз реклами
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
    Борги

    Борги
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Ваших менеджерів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю заявок, прибутку та продуктивності
    Зведення по працівниках

    Зведення
    по працівниках
  • Статистика заявок допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
    Статистика заявок

    Статистика заявок
     
  • Усі фінансові взаємовідносини з вашими постачальниками послуг будуть під цілковитим контролем
    Постачальники послуг

    Постачальники послуг
     
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення розкладу співробітників чи залишків товарів на складі - можливостей маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Комплексна реалізація обліку замовлень з допомогою програмних інструментів від початку процесу і до його логічного завершення;
  • Система обліку замовлень володіє зручним та простим інтерфейсом. Жоден важливий аспект не буде пропущено;
  • Інтерфейс додатку гарно оформлений. Його можна персоналізувати з допомогою широкого вибору скінів оформлення з різноманітними палітрами кольорів;
  • Зручний пошук та навігація у базі даних дозволяють швидко та оперативно виконувати завдання з пошуку та обробки відомостей;
  • Софт обліку замовлень обладнаний зручною системою сповіщення: можна налаштувати сповіщення про закінчення матеріальних резервів на складах, про наявність заборгованості і так далі;
  • Утиліта обліку замовлень володіє високою здатністю адаптації до потреб клієнтів;
  • Софт здатен працювати з різноманітними управлінськими схемами та будь-якими можливими видами підприємницької діяльності;
  • Система обліку замовлень здатна обробляти одночасно величезну кількість інформації. Багатозадачність додатку дозволяє обробляти багато процесів паралельно;
  • Додаток контролює процес від А до Я. Від прийняття запиту до отримання оплати та сервісного обслуговування;
  • Високо-оптимізована система пошуку даних за різноманітними параметрами;
  • Програма обліку замовлень оснащена унікальною функцією точної фіксації термінів доставки та відвантаження товарів;
  • Утиліта пристосована до детального збору, аналізу статистичних відомостей та презентації результатів наочним способом. ПЗ перетворює дані у наочні графіки та діаграми, так, що кожен керівник може самостійно розібратися в тому, які сфери або галузі є прибутковими, а які потребують перегляду;
  • Висока адаптивність програми обліку замовлень допомагає пристосувати утиліту до індивідуальних запитів споживача;
  • Розмежування співробітників за рівнем доступу до внесення змін або перегляду бази даних допоможе зберегти комерційну таємницю та розподілити співробітників за зоною відповідальності;
  • Утиліта обліку замовлень здійснює реєстрацію дій кожного окремого співробітника, використовуючи його індивідуальний логін та пароль. Це дуже зручна можливість для керівництва компанії стежити за тим, які дії, коли і з якими наслідками вчинив той чи інший працівник;
  • Софт може обробляти дані різноманітних філій Вашої фірми у ракурсі однієї бази даних. Це зручно для великих підприємств з багатьма відділами у різноманітних місцях;
  • Доступ до системи замовлень можна отримати користуючись локальною або глобальною мережею;
  • Зробіть вибір на користь ПЗ від компанії Універсальна Система Обліку та облік замовлень на Вашому підприємстві буде в надійних руках. Звертайтеся за контактними телефонами, вказаними на сайті компанії. Зконтактуватися з нами можна також і через скайп. З допомогою додатку від УСО, облік на підприємстві із рутинного процесу перетворюється на легкий, зручний та швидкий!

Опис програмного забезпечення

Для будь-якої організації, що займається продажами або виробництвом, облік замовлень є одним із першочергових та найважливіших завдань. Адже, лише за умови грамотно вибудуваного обслуговування замовлень, клієнти будуть платити гроші за надання послуг, що, відповідно, значно збільшуватиме прибутки Вашої компанії.

Моделі та форми обліку замовлень можуть відрізнятися за типом, однак, спільним прагненням для них є необхідність здійснення комплексної автоматизації процесів на підприємстві. Завдяки цьому, значною мірою спрощується складність та перевантаженість процесів на підприємстві. Оптимізація ділових процесів додатково скорочує витрати на виробництві.

Для ефективного керування обліком замовлень необхідно ретельно та старанно збирати багато статистичних показників та іншої інформації, окрім того, необхідний пильний контроль за виконанням робіт. Для досягнення цих цілей найкраще згодиться додаток від компанії "Універсальна Система Обліку". Софт обладнано багатьма додатковими функціями. Керування замовленнями відбувається в автоматичному режимі, досить часто без безпосереднього втручання людини.

ПЗ облік замовлень оснащене функціоналом перевірки рівня складності за різноманітними критеріями. Додаток супроводжує споживачів через увесь процес: від прийняття заявки до отримання товару та погашення виставленого до оплати рахунку. Усі ці операції вигідно та ефективно здійснювати виключно з допомогою комп'ютерного додатку.

Загалом, в цілому, на сьогодні, інформаційні системи стають незамінним інструментом у всіх сферах життя людей, у тому числі, звичайно, і в роботі. Досвідчений розробник програмного забезпечення компанія "Універсальна Система Обліку", під час розроблення ПЗ обліку замовлень, взяла до уваги побажання споживачів та особливість роботи організацій, що працюють з замовленнями. Тому, утиліта обліку замовлень максимально спеціалізована та пристосована до потреб таких організацій.

Софт допоможе уникнути плутанини та неточностей у розрахунках. Утиліта наочно відображає увесь комплекс необхідних відомостей для ефективного здійснення обліку замовлень та керування ними. При цьому, значно скорочуються витрати часу, адже з допомогою систем комп'ютеризації та автоматизації інформаційне охоплення стає майже абсолютним. Ніщо не лишиться поза увагою утиліти.

Інструментарій додатку дуже широкий та охоплює багато сфер діяльності підприємства. Так, з допомогою ПЗ обліку замовлень можна здійснювати усі види обліку: складський, бухгалтерський та навіть управлінський. Функціонал додатку не обмежений та дозволяє отримати доступ до усіх необхідних інструментів ведення у всій повноті.

Утиліта оснащена унікальною системою сповіщення. Вона нагадає Вам про те, що необхідно поповнити запаси матеріальних резервів на складах. Також софт обліку замовлень вкаже на наявність дебіторної або кредиторної заборгованості.

Додатки від УСО володіють спільною рисою. Вони допомагають систематизувати інформацію на підприємстві та правильно нею розпоряджатися з метою оптимізації бізнес-процесів. Окрім того, безсумнівною позитивною відмінністю програмних продуктів УСО від конкурентів є високий ступінь адаптації софту до індивідуальних потреб підприємця. Адже утиліта обліку замовлень не обмежується тим, що просто обробляє замовлення, вона бере на себе іще цілий комплекс різноманітних функцій. Високий ступінь адаптивності у будь-якому випадку дає можливість для маневру, що ніколи не завадить під час здійснення підприємницької діяльності.

Утиліта обліку замовлень володіє такою важливою здатністю, як надсилання в автоматичному режимі повідомлень на електронну пошту або смс на мобільний телефон. Такі сучасні методи допоможуть оперативно та своєчасно виконати усі необхідні завдання.

Зробіть вибір на користь програмних продуктів від компанії УСО та вирішуйте проблему обліку замовлень на підприємстві комплексно та сучасними методами. Фахівці компанії з радістю дадуть відповідь на всі питання що Вас цікавлять. Звертайтеся за телефонами, вказаними на сайті компанії та отримайте вичерпні відомості про можливості додатку. Фахівці відділу технічної підтримки з радістю дадуть відповідь на всі питання що Вас цікавлять.

Зовнішній вигляд програми

Облік замовлень

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити систему обліку замовлень

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для обліку замовлень

Програмою можуть користуватись:

  • Державна установа, що працює з населенням

    Державна
    установа,
    що працює з населенням
  • Будь-яка приватна компанія

    Будь-яка приватна
    компанія
  • Сервісний центр

    Сервісний центр
  • Ательє

    Ательє
  • Будівельні компанії

    Будівельні
    компанії
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму обліку замовлень

beibars

Комунальне підприємство «Beibars Group»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Шановний Микола Миколайович!

Ми, ТОВ "Beibars Group", молода та заповзятлива команда фахівців, працюючих у сфері телекомунікаційних послуг. З моменту відкриття нашого Товариства минуло трошки більше 1 року, але за цей час ми отримали величезний та позитивний досвід у використанні програмного забезпечення USU для обліку абонентів.

Не маючи досвіду роботи, нам довелось практично з "коліс" вивчати та заглиблюватись у всі питання, що стосувалися обліку та обслуговування клієнтів. Виявилось, що це не просто "2+2" і звичайними арифметичними обрахунками тут не обійтись. Однак, саме те, що ПЗ USU має зручний та дружній інтерфейс, високу продуктивність, простоту в розумінні, дозволило нам від самого початку налагодити процес роботи нашого бізнесу.

Для нас досить важливим є високий рівень сервісу, який надають Ваші співробітники під час технічного обслуговування ПЗ USU.

У зв’язку з цим, ми хотіли б висловити Вам свою вдячність за послуги які Ви уже нам надали та продовжуєте надавати. Безсумнівно, ми будемо раді рекомендувати Вас усім своїм партнерам та друзям як надійного виробника програмних продуктів для керування підприємством! Дякуємо Вам за продуктивну співпрацю та сподіваємось на її подальший розвиток.


kurakova

ПП Куракова О.Н.

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка.

Хочемо висловити велику вдячність "ПП Акулов М.М." і його команді за допомогу в організації бізнесу, а саме за адаптацію програми USU до роздрібної торгівлі одягом.

На сьогодні, на ринку програмного забезпечення представлена велика кількість варіантів супроводу бізнесу, але всі вони або дорого коштують, або не володіють необхідною функціональністю і потребують значного допрацювання, що також впливає на фінальну вартість та термін запуску проекту.

Ми обрали саме USU у зв’язку з цілою низкою причин, а саме:

1) демократична ціна.

2) прозорість розрахунків.

3) можливість випробувати демо-версію продукту.

4) висока швидкість запуску проекту на етапах від вибору продукту до повноцінного запуску проекту (менше 5 днів.)

Відмінність від багатьох програмних продуктів, представлених на ринку, дане ПЗ достатньо гнучке до вимог користувача і дозволяє налаштувати майже будь-який аспект відповідно до особливостей бізнесу. Також, до позитивів можна віднести відсутність вимог до використання спец. обладнання. Окремо хочеться подякувати за блискавичну реакцію тех. підтримки на запити.

Бажаємо вашій команді процвітання та нових професійних успіхів!!

З повагою,

Приватний підприємець Куракова Ольга Николаевна.


lavka

Торгівельна організація «Лавка цінностей»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Свій бізнес я розпочинала зі своєї маленької кухні. Перший букет. Перші хвилювання. Матуся в декреті. Стандартна історія. Прийшов час обсяг почали збільшуватись. База клієнтів зростати. Спочатку вдавалось все утримати у своїй голові. Після з’явився Ексель. До речі, виявилось, що не так легко його вести. Адже, всі формули, назви, стрічки, все потрібно було обдумувати самостійно. Відмовившись від екселю, отримавши іще більше обсягів на зміну прийшли накладні. Здавалось, ось воно щастя. Але як виявилось. Теж не зовсім. Числа не збігались. З’ясування наявності залишків займало величезну кількість часу. І тут з’явилась ідея автоматизації. Розпочався аналіз, дзвінки. Я обрала usu. Про що не шкодую і до сьогодні. Користуюсь понад півтора місяці. Конкретніше: найбільше щастя - це знімати звіти. Залишки знімаються миттєво, можна зробити знижку, нарахувати бонуси, продивитись будь-які діаграми. Сьогодні я без цієї програми не можу зробити і кроку. Якщо щось трапляється з моїм ноутбуком, мене судомно зводять конвульсії.

Які складнощі. 1. Приготуйтесь, якщо ви такі ж "Плюшкіни" як і я. То вносити до бази доведеться тисячу дрібниць та продумувати. Але це питання 3-4 днів наполегливої праці. За цей час ближче знайомишся з програмою ніби починаєш Її відчувати. Я вдячна Ірині, яка на початку витримала атаку дзвінків: що, як, звідки, що дає. Далі були хлопці програмісти. До речі, у котрих золоте терпіння та хороший розум в наявності. Отже, мій досвід використання програми позитивний. З мінусів, я, певним чином, стала залежати від неї та закохалась у звіти. Ну а як інакше, адже тепер я з розумним виглядом знімаю звіти та проводжу збори ). УСО для мене - це нова сходинка. Яка продемонструвала мій ріст. Ефективність роботи. Нічого не проходить повз облік. Кожна копієчка, кожен товар знає своє місце. Усо допомогла мені вирости як бізнесмену. Хто якщо знає: та годі, це не порахую. Гаразд, це подарую. Минає етап "гараздності". Починається етап зросту та поваги до власної праці. Я вдячна. Вдячна кожному працівникові, який привів мене до моєї маленької перемоги.


notabene

Салон краси «Nota Bene»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу салону краси «Nota Bene»


sw_service

Сервісний центр «SW Service»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку.Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу сервісного центру з ремонту швейцарських годинників "SW Service"


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму обліку замовлень

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: