1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Облік замовлень

На думку 458 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Облік замовлень

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості системи обліку замовлень

  • У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
    База контрагентів

    База контрагентів
  • Щоб нічого не забути, по кожному із клієнтів, з’явиться можливість позначення будь-якої запланованої чи виконаної роботи
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Ви зможете з легкістю контролювати кожне своє замовлення
    Замовлення

    Замовлення
  • По кожному із замовлень можна буде відслідковувати етап виконання та задіяних працівників
    Розподіл

    Розподіл
  • Ви отримаєте можливість ведення обліку будь-яких послуг
    Усі послуги

    Усі послуги
  • Ви отримаєте можливість продавати будь-який товар. Програма може працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
    Будь-який товар

    Будь-який товар
  • Різноманітні угоди та бланки можуть заповнюватись програмою автоматично
    Документи

    Документи
  • Усі співробітники будуть у Вас під контролем
    Контроль працівників

    Контроль працівників
  • Наша програма нагадає Вам про усі важливі справи
    Нагадування

    Нагадування
  • Ви зможете переглянути перелік справ на будь-яку дату по кожному фахівцю
    Планування

    Планування
  • Ви зможете виконувати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень клієнтам
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
    Аналіз реклами

    Аналіз реклами
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
    Борги

    Борги
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Ваших менеджерів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю заявок, прибутку та продуктивності
    Зведення по працівниках

    Зведення
    по працівниках
  • Статистика заявок допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
    Статистика заявок

    Статистика заявок
     
  • Усі фінансові взаємовідносини з вашими постачальниками послуг будуть під цілковитим контролем
    Постачальники послуг

    Постачальники послуг
     
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення розкладу співробітників чи залишків товарів на складі - можливостей маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Комплексна реалізація обліку замовлень з допомогою програмних інструментів від початку процесу і до його логічного завершення;
  • Система обліку замовлень володіє зручним та простим інтерфейсом. Жоден важливий аспект не буде пропущено;
  • Інтерфейс додатку гарно оформлений. Його можна персоналізувати з допомогою широкого вибору скінів оформлення з різноманітними палітрами кольорів;
  • Зручний пошук та навігація у базі даних дозволяють швидко та оперативно виконувати завдання з пошуку та обробки відомостей;
  • Софт обліку замовлень обладнаний зручною системою сповіщення: можна налаштувати сповіщення про закінчення матеріальних резервів на складах, про наявність заборгованості і так далі;
  • Утиліта обліку замовлень володіє високою здатністю адаптації до потреб клієнтів;
  • Софт здатен працювати з різноманітними управлінськими схемами та будь-якими можливими видами підприємницької діяльності;
  • Система обліку замовлень здатна обробляти одночасно величезну кількість інформації. Багатозадачність додатку дозволяє обробляти багато процесів паралельно;
  • Додаток контролює процес від А до Я. Від прийняття запиту до отримання оплати та сервісного обслуговування;
  • Високо-оптимізована система пошуку даних за різноманітними параметрами;
  • Програма обліку замовлень оснащена унікальною функцією точної фіксації термінів доставки та відвантаження товарів;
  • Утиліта пристосована до детального збору, аналізу статистичних відомостей та презентації результатів наочним способом. ПЗ перетворює дані у наочні графіки та діаграми, так, що кожен керівник може самостійно розібратися в тому, які сфери або галузі є прибутковими, а які потребують перегляду;
  • Висока адаптивність програми обліку замовлень допомагає пристосувати утиліту до індивідуальних запитів споживача;
  • Розмежування співробітників за рівнем доступу до внесення змін або перегляду бази даних допоможе зберегти комерційну таємницю та розподілити співробітників за зоною відповідальності;
  • Утиліта обліку замовлень здійснює реєстрацію дій кожного окремого співробітника, використовуючи його індивідуальний логін та пароль. Це дуже зручна можливість для керівництва компанії стежити за тим, які дії, коли і з якими наслідками вчинив той чи інший працівник;
  • Софт може обробляти дані різноманітних філій Вашої фірми у ракурсі однієї бази даних. Це зручно для великих підприємств з багатьма відділами у різноманітних місцях;
  • Доступ до системи замовлень можна отримати користуючись локальною або глобальною мережею;
  • Зробіть вибір на користь ПЗ від компанії Універсальна Система Обліку та облік замовлень на Вашому підприємстві буде в надійних руках. Звертайтеся за контактними телефонами, вказаними на сайті компанії. Зконтактуватися з нами можна також і через скайп. З допомогою додатку від УСО, облік на підприємстві із рутинного процесу перетворюється на легкий, зручний та швидкий!

Опис програмного забезпечення

Для будь-якої організації, що займається продажами або виробництвом, облік замовлень є одним із першочергових та найважливіших завдань. Адже, лише за умови грамотно вибудуваного обслуговування замовлень, клієнти будуть платити гроші за надання послуг, що, відповідно, значно збільшуватиме прибутки Вашої компанії.

Моделі та форми обліку замовлень можуть відрізнятися за типом, однак, спільним прагненням для них є необхідність здійснення комплексної автоматизації процесів на підприємстві. Завдяки цьому, значною мірою спрощується складність та перевантаженість процесів на підприємстві. Оптимізація ділових процесів додатково скорочує витрати на виробництві.

Для ефективного керування обліком замовлень необхідно ретельно та старанно збирати багато статистичних показників та іншої інформації, окрім того, необхідний пильний контроль за виконанням робіт. Для досягнення цих цілей найкраще згодиться додаток від компанії "Універсальна Система Обліку". Софт обладнано багатьма додатковими функціями. Керування замовленнями відбувається в автоматичному режимі, досить часто без безпосереднього втручання людини.

ПЗ облік замовлень оснащене функціоналом перевірки рівня складності за різноманітними критеріями. Додаток супроводжує споживачів через увесь процес: від прийняття заявки до отримання товару та погашення виставленого до оплати рахунку. Усі ці операції вигідно та ефективно здійснювати виключно з допомогою комп'ютерного додатку.

Загалом, в цілому, на сьогодні, інформаційні системи стають незамінним інструментом у всіх сферах життя людей, у тому числі, звичайно, і в роботі. Досвідчений розробник програмного забезпечення компанія "Універсальна Система Обліку", під час розроблення ПЗ обліку замовлень, взяла до уваги побажання споживачів та особливість роботи організацій, що працюють з замовленнями. Тому, утиліта обліку замовлень максимально спеціалізована та пристосована до потреб таких організацій.

Софт допоможе уникнути плутанини та неточностей у розрахунках. Утиліта наочно відображає увесь комплекс необхідних відомостей для ефективного здійснення обліку замовлень та керування ними. При цьому, значно скорочуються витрати часу, адже з допомогою систем комп'ютеризації та автоматизації інформаційне охоплення стає майже абсолютним. Ніщо не лишиться поза увагою утиліти.

Інструментарій додатку дуже широкий та охоплює багато сфер діяльності підприємства. Так, з допомогою ПЗ обліку замовлень можна здійснювати усі види обліку: складський, бухгалтерський та навіть управлінський. Функціонал додатку не обмежений та дозволяє отримати доступ до усіх необхідних інструментів ведення у всій повноті.

Утиліта оснащена унікальною системою сповіщення. Вона нагадає Вам про те, що необхідно поповнити запаси матеріальних резервів на складах. Також софт обліку замовлень вкаже на наявність дебіторної або кредиторної заборгованості.

Додатки від УСО володіють спільною рисою. Вони допомагають систематизувати інформацію на підприємстві та правильно нею розпоряджатися з метою оптимізації бізнес-процесів. Окрім того, безсумнівною позитивною відмінністю програмних продуктів УСО від конкурентів є високий ступінь адаптації софту до індивідуальних потреб підприємця. Адже утиліта обліку замовлень не обмежується тим, що просто обробляє замовлення, вона бере на себе іще цілий комплекс різноманітних функцій. Високий ступінь адаптивності у будь-якому випадку дає можливість для маневру, що ніколи не завадить під час здійснення підприємницької діяльності.

Утиліта обліку замовлень володіє такою важливою здатністю, як надсилання в автоматичному режимі повідомлень на електронну пошту або смс на мобільний телефон. Такі сучасні методи допоможуть оперативно та своєчасно виконати усі необхідні завдання.

Зробіть вибір на користь програмних продуктів від компанії УСО та вирішуйте проблему обліку замовлень на підприємстві комплексно та сучасними методами. Фахівці компанії з радістю дадуть відповідь на всі питання що Вас цікавлять. Звертайтеся за телефонами, вказаними на сайті компанії та отримайте вичерпні відомості про можливості додатку. Фахівці відділу технічної підтримки з радістю дадуть відповідь на всі питання що Вас цікавлять.

Зовнішній вигляд програми

Облік замовлень

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити систему обліку замовлень

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для обліку замовлень

Програмою можуть користуватись:

  • Державна установа, що працює з населенням

    Державна
    установа,
    що працює з населенням
  • Будь-яка приватна компанія

    Будь-яка приватна
    компанія
  • Сервісний центр

    Сервісний центр
  • Ательє

    Ательє
  • Будівельні компанії

    Будівельні
    компанії
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму обліку замовлень

avrora

Компанія «Аврора Холдинг»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Підприємству потрібне було просте та нескладне в освоєнні програмне забезпечення з можливістю гнучких налаштувань для подальшого розширення функціоналу. Після моніторингу комп’ютерних програм, існуючих на ринку програмного забезпечення, саме програма "керування фінансами" максимально задовольняла вищеописані вимоги. Також можна відзначити наявність більшості необхідних інструментів для роботи та обліку вже у стандартній версії програми та простоту у використанні.

Компанія висловлює щиру вдячність колективу розробників USU за надання якісних та професійних послуг.


lavka

Торгівельна організація «Лавка цінностей»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Свій бізнес я розпочинала зі своєї маленької кухні. Перший букет. Перші хвилювання. Матуся в декреті. Стандартна історія. Прийшов час обсяг почали збільшуватись. База клієнтів зростати. Спочатку вдавалось все утримати у своїй голові. Після з’явився Ексель. До речі, виявилось, що не так легко його вести. Адже, всі формули, назви, стрічки, все потрібно було обдумувати самостійно. Відмовившись від екселю, отримавши іще більше обсягів на зміну прийшли накладні. Здавалось, ось воно щастя. Але як виявилось. Теж не зовсім. Числа не збігались. З’ясування наявності залишків займало величезну кількість часу. І тут з’явилась ідея автоматизації. Розпочався аналіз, дзвінки. Я обрала usu. Про що не шкодую і до сьогодні. Користуюсь понад півтора місяці. Конкретніше: найбільше щастя - це знімати звіти. Залишки знімаються миттєво, можна зробити знижку, нарахувати бонуси, продивитись будь-які діаграми. Сьогодні я без цієї програми не можу зробити і кроку. Якщо щось трапляється з моїм ноутбуком, мене судомно зводять конвульсії.

Які складнощі. 1. Приготуйтесь, якщо ви такі ж "Плюшкіни" як і я. То вносити до бази доведеться тисячу дрібниць та продумувати. Але це питання 3-4 днів наполегливої праці. За цей час ближче знайомишся з програмою ніби починаєш Її відчувати. Я вдячна Ірині, яка на початку витримала атаку дзвінків: що, як, звідки, що дає. Далі були хлопці програмісти. До речі, у котрих золоте терпіння та хороший розум в наявності. Отже, мій досвід використання програми позитивний. З мінусів, я, певним чином, стала залежати від неї та закохалась у звіти. Ну а як інакше, адже тепер я з розумним виглядом знімаю звіти та проводжу збори ). УСО для мене - це нова сходинка. Яка продемонструвала мій ріст. Ефективність роботи. Нічого не проходить повз облік. Кожна копієчка, кожен товар знає своє місце. Усо допомогла мені вирости як бізнесмену. Хто якщо знає: та годі, це не порахую. Гаразд, це подарую. Минає етап "гараздності". Починається етап зросту та поваги до власної праці. Я вдячна. Вдячна кожному працівникові, який привів мене до моєї маленької перемоги.


oxford

Курси англійської мови «Oxford»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відгук про «Універсальній Системі Обліку»

Мене звуть Оксана Шептуха, я - директор курсів англійської мови "Oxford" у місті Харків, Україна.

Наша компанія порівняно молода, нам п’ять років, але ми вже маємо репутацію, нас рекомендують знайомим. Безумовно, це радує, але коли кількість наших клієнтів перевищила 100 осіб стало складно вести статистику. Іще однією складністю стала одна з наших особливостей - ми дозволяємо учням відпрацьовувати пропущені за поважної причини заняття. Дуже важко було вести бухгалтерію на папері, адже окрім фінансових надходжень та заробітної платні викладачів, необхідно, також, вести облік пропущених та відпрацьованих занять. Виникло питання пошуку зручної системи обліку.

Пошуки в інтернеті привели до Універсальній Системі Обліку. Перевага перша - відсутня щомісячна абонентна плата. Перевага друга - дуже зручний інтерфейс. Два тижні тестового користування демо-версії практично не лишили запитань. На наше прохання до програми внесли зміни - можливість вносити до розкладу не лише кожного учня, але й всю групу загалом. Після паперових "страждань", завдяки USU заощаджується багато часу, просто тішить можливість миттєво бачити та аналізувати всі надходження від клієнтів за рік, заробітну платню викладачів у динаміці.

Быстрая обратная связь, решение всех возникающих вопросов, часы на обслуживание и обучение входят в стоимость программы USU.

Швидкий зворотній зв'язок, вирішення усіх питань, що виникають, години на обслуговування та навчання включені у вартість програми.

З повагою,

Директор курсів англійської мови «Oxford» Шептуха О.Н.


river

ТОВ «РИВЕР»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Деякий час тому ми придбали програму «Універсальна Система Обліку». Програма спростила увесь процес роботи: в системі зберігається вся історія нарахувань по абонентах, автоматично формуються квитанції, можна з легкістю відзначати оплату, виконувати перерахунок та бачити борги абонентів. Також дуже зручно, що будь-яка заявка від абонентів відображається в програмі, і ми з легкістю можемо прослідкувати статус обробки заявки. В системі керування наявна велика кількість корисних звітів. Зручна робота з базою абонентів: групи, статуси, імпорт/експорт в форматі Excel. Зручний інтерфейс та легкість у користуванні!!

Окрему вдячність хотілося б висловити Федору Юдіну, Анатолію Шкірічу, Роману Хойло за адекватне розуміння потреб нашої компанії і уважне ставлення до всіх наших непростих побажань, що іще раз демонструє не лише високий професіоналізм, але й очевидну готовність працювати з нестандартними завданнями..

Бажаємо Вам і всьому Вашому дружньому колективу успіхів на професійній ниві та процвітання!

Директор ТОВ «RIVER.KZ» Сиримбетова Д.М.

Відео-відгук ТОВ "РИВЕР" про програму обліку абонентів. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу комунального підприємства. ТОВ «РИВЕР»


teach

Сучасна школа перукарського мистецтва

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Шановний Микола Миколайович!

Хотіли б висловити вдячність за програму вашого виробництва "Система обліку для салону краси". Користуючись цією програмою, ми переконались в тому, що вона дійсно орієнтована на зручність та простоту керування програмним продуктом, дозволяє персоналу швидко освоїти комп’ютерний метод здійснення контролю та обліку. Зрозумілий інтерфейс, зручні опції формування звітів, швидкий доступ до основних функцій, достойний рівень безпеки, вбудована система статистики - все це дозволило нам швидко та результативно розпочати діяльність нашої школи та салону, що в майбутньому зменшить витрати та збільшить прибутки нашої організації. Створення індивідуальних баз клієнтів дозволило нам відслідковувати сезонні та інші особливості активності цільової аудиторії та змінити маркетингову та рекламну політику нашого підприємства. Не можна не відзначити, що "Система обліку для салону краси" надає можливість створення клієнтського рейтингу залучених майстрів, що допомагає організувати додаткове стимулювання найбільш затребуваних працівників.

З вдячністю, колектив АНОДПО "Сучасна школа перукарського мистецтва".


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму обліку замовлень

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: