1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Облік заявок

На думку 645 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Облік заявок

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми обліку заявок

  • У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
    База контрагентів

    База контрагентів
  • Щоб нічого не забути, по кожному із клієнтів, з’явиться можливість позначення будь-якої запланованої чи виконаної роботи
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Ви зможете з легкістю контролювати кожне своє замовлення
    Замовлення

    Замовлення
  • По кожному із замовлень можна буде відслідковувати етап виконання та задіяних працівників
    Розподіл

    Розподіл
  • Ви отримаєте можливість ведення обліку будь-яких послуг
    Усі послуги

    Усі послуги
  • Ви отримаєте можливість продавати будь-який товар. Програма може працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
    Будь-який товар

    Будь-який товар
  • Різноманітні угоди та бланки можуть заповнюватись програмою автоматично
    Документи

    Документи
  • Усі співробітники будуть у Вас під контролем
    Контроль працівників

    Контроль працівників
  • Наша програма нагадає Вам про усі важливі справи
    Нагадування

    Нагадування
  • Ви зможете переглянути перелік справ на будь-яку дату по кожному фахівцю
    Планування

    Планування
  • Ви зможете виконувати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень клієнтам
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
    Аналіз реклами

    Аналіз реклами
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
    Борги

    Борги
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Ваших менеджерів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю заявок, прибутку та продуктивності
    Зведення по працівниках

    Зведення
    по працівниках
  • Статистика заявок допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
    Статистика заявок

    Статистика заявок
     
  • Усі фінансові взаємовідносини з вашими постачальниками послуг будуть під цілковитим контролем
    Постачальники послуг

    Постачальники послуг
     
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення розкладу співробітників чи залишків товарів на складі - можливостей маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Час обробки замовлень значно скоротиться після запровадження розробки, яку пропонує "Універсальна Система Обліку"
  • Історія звертань та процес виконання завдань зберігатиметься у базі;
  • Процес роботи стане максимально простим та налагодженим. Співробітники можуть оптимізувати свій час та займатися виконанням важливіших завдань;
  • Система обліку заявок має гнучку конфігурацію, стильні можливості оформлення та легкий інтерфейс. Відтепер робота стане абсолютним задоволенням!
  • Усі дані системи обліку заявок можуть бути легко та швидко імпортовані;
  • Додаток з обліку заявок встановлюється на Ваші комп'ютери, маючи мінімальні системні вимоги та на зручній мові для роботи;
  • Керівник організації матиме можливість постійно переглядати різноманітні звіти, пов'язані з ефективністю роботи співробітників, фінансовим станом, приростом клієнтів та ін. Для наочності уся звітність може бути представлена у вигляді схем та діаграм;
  • База клієнтів додатка з обліку заявок зберігає будь-яку потрібну інформацію у необмеженій кількості та надається на вимогу;
  • Завдяки функції фільтрування даних, на екран будуть виведені дані, автоматично згруповані за вказаними параметрами;
  • Автоматично створений аналіз ефективності співробітників допоможе оптимізувати штат та підвищити мотивацію в середині колективу;
  • Кожна заявка може містити інформацію про виконану роботу. Наприклад, витрачений час, матеріали, різноманітні фото та інше;
  • Ви матимете можливість відстежувати статус виконання замовлення та пустити в дію інших співробітників, у випадку необхідності;
  • Спеціальний електронний календар покаже кількість запланованої роботи за заявками на будь-яку обрану даті;
  • Автоматичне надсилання інформації для Ваших клієнтів можна робити з допомогою смс, електронної пошти та Viber;
  • Уся бухгалтерська документація також може бути сформована та надіслана клієнтам на електронну пошту;
  • Шаблони усіх документів, угод та довідок зберігаються у системі обліку заявок та можуть заповнюватися за запитом автоматично;
  • За Вашими побажаннями ми розробимо будь-які ексклюзивні функції, які не тільки підвищать загальний престиж Вашої організації, але й значно спростять внутрішні процеси;
  • Форму будь-яких документів можна вказати у системі лише один раз, подальше заповнення відбуватиметься автоматично;
  • Програма обліку заявок стане однаково корисною і для маленьких організацій, і для великих приватних та державних компаній.

Опис програмного забезпечення

Незалежно від сфери діяльності компанії, зазвичай уся робота розпочинається з заявки клієнта (абонента) на обслуговування. Відповідно, дуже важливо здійснювати облік заявок, вести клієнтську базу та своєчасну обробку вхідної інформації. У цьому Вам допоможе унікальна розробка фахівців "Універсальної Системи Обліку", яка була створена після детального вивчення процесу прийому та обробки заявок у різних компаніях. Програма обліку заявок має повний набір функцій, що дозволяють максимально автоматизувати та спростити роботу. Завдяки звільненому часу, який раніше витрачався на виконання рутинних завдань, Ваші співробітники можуть зайнятися виконанням інших функцій, а штат працівників буде оптимізовано. Ми створимо для Вас цілу мережу, у якій зможуть одночасно перебувати усі співробітники підприємства. Варто зазначити, що швидкодія додатка з обліку заявок жодним чином не залежить від обсягу інформації та кількості співробітників, що знаходяться у системі. Команда "Універсальної Системи Обліку" вдало автоматизувала процеси обліку в багатьох сервісних центрах, службах підтримки користувачів, державних закладах, приватних компаніях та довідкових службах. Для кожної з них була створена унікальна конфігурація обліку заявок, яка містить у собі визначений набір функцій. Ці функції були максимально адаптовані до клієнтів та повністю відповідають специфіці підприємства. Заявки можна створювати у будь-якому зручному вигляді, у будь-якому випадку вони будуть містити усю потрібну інформацію. Наприклад, це може бути заявка на обслуговування, на придбання чи продаж, якийсь ремонт, виклик фахівця і так далі. Усі необхідні поля можна додати одноразово, в подальшому потрібно буде лише вказувати інформацію. Поля можуть містити наступні пункти: порядковий номер, дата, клієнт, потрібна послуга/проблема, пріоритет та далі на Ваш розсуд. Складена заявка буде автоматично опрацьована та надіслана у потрібний відділ. Приймати заявки можна буде також і в онлайн-режимі, а стежити за статусом виконання можна з допомогою спеціалізованого електронного журналу обліку заявок.

"Універсальна Система Обліку" піклується про те, щоб програма з прийому та обліку заявок дозволяла працювати у системі співробітникам на будь-якій посаді. Ми розробимо для кожного зручне робоче місце, попередньо розмежувавши зони відповідальності та доступу. Так, бухгалтерові буде надано функціонал, що дозволятиме здійснювати будь-які бухгалтерські процеси, починаючи з автоматичного формування рахунку на оплату та закінчуючи веденням необхідної звітності. Робочі місця передбачені також і для адміністративного персоналу організації, відділу кадрів, менеджерів та керівництва. Зрозуміти інтерфейс та почати працювати не буде складно навіть для новачка або співробітника, який має лише мінімальне уявлення про комп'ютери та схожі додатки. Програма обліку заявок дозволить керівникові постійно бути в курсі поточних подій. До Ваших послуг можливість створення завдань для співробітників будь-якого відділу. Завданням можна призначати термін виконання та відстежувати процес виконання. Демонстраційна версія програми розроблена саме для ознайомлення. Гідно оцінити усі плюси додатка, Ви вже не зможете працювати без нього. Стає цілком очевидно, що займатися обліком на платформах типу Excel або в інших застарілих програмах для обліку не має жодного сенсу. Сучасні темпи роботи та планка якості обслуговування не дозволяють витрачати на процеси обробки стільки часу, як раніше.

Зовнішній вигляд програми

Облік заявок

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити систему обліку заявок

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для обліку замовлень

Програмою можуть користуватись:

  • Державна установа, що працює з населенням

    Державна
    установа,
    що працює з населенням
  • Будь-яка приватна компанія

    Будь-яка приватна
    компанія
  • Сервісний центр

    Сервісний центр
  • Ательє

    Ательє
  • Будівельні компанії

    Будівельні
    компанії
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму обліку заявок

madam_i

Модне ательє «Мадам-И»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Наше підприємство розпочало роботу на початку 2014 року і орієнтоване на обслуговування клієнтів класу "середій+" та вище з пошиву одягу та його ремонту. Тому відразу ж намагались зробити усі аспекти нашого бізнесу правильними, сучасними та такими, що повністю задовольняють високі потреби наших клієнтів. Це стосується і системи здійснення обліку на підприємстві, оформлення замовлень та документів.

Здійснений моніторинг існуючих комп’ютерних програм на ринку для вирішення наявних завдань продемонстрував або складність їх ведення, або відсутність цілого спектру необхідних функцій, або високу вартість придбання та обслуговування.

І саме програма «УСО – Універсальна Система Обліку» (для ательє, у нашому випадку) максимально задовольняла усі наші потреби. А в процесі допрацювання програми під точно визначені запити, стала ідеально відповідати нашим бажанням. Можна відзначити наявність усіх необхідних інструментів для роботи та обліку, відмінну графіку, прийнятну ціну. Особливо варто підкреслити простоту у використанні. Період навчання зайняв не більше одного дня, а вже через кілька днів усі співробітники, причетні до роботи програми, працювали вільно, без підглядання в інструкції.

Та ще. Професіоналізм, доброзичливість у спілкуванні, готовність прийти на допомогу клієнту з боку Миколи Акулова та його працівників підтвердили правильність нашого вибору.


ortobots

Магазин «Ортоботи»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Ми займаємось продажем дитячого ортопедичного взуття, дитячих засобів реабілітації та різноманітних ортопедичних товарів. З кожним роком асортимент продукції та кількість клієнтів збільшується. Для більш ефективного керування необхідна автоматизація обліку. Саме автоматизація дає можливість будь-якому підприємству перейти на новий рівень розвитку!

Вибором програми займались довго та ретельно. Нашим завданням був пошук універсальної програми за доступною ціною, котра поєднає в собі відразу всі функції: і місце продавця-касира, і товарознавця, і при вході під іншим паролем буде слугувати відмінною аналітичною програмою для керівника магазину. І ось ми знайшли УСО. Просто знахідка для індивідуального підприємця!

Бентежило лише одне... відсутність представництва у нашому місті, а згодом, як виявилось, і в Росії загалом. Не могли уявити, як можна успішно співпрацювати, перебуваючи в різних кінцях світу.

Але, завдяки професіоналізму та уважному ставленню команди УСО, ми наважились.

На сьогодні, ми маємо легку у використанні програму автоматизації продажів. Облік товарних залишків, аналіз продажів у розрізі груп товарів, ведення клієнтської бази та багато іншого. Наявна можливість моделювання програми саме під наш вид діяльності.

Технічна підтримка працює на висоті. Спеціалісти швидко реагують на всі питання та допомагають при будь-якому звертанні.

Усім рекомендую! Велике Вам дякую!

З повагою, Керівник магазину «ОртоБоты» Тімербаева А.А.

Відео-відгук про програму УСО - Універсальна Система Обліку. Розробка програмного забезпечення для автоматизації магазину «ОртоБоты»


oxford

Курси англійської мови «Oxford»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Відгук про «Універсальній Системі Обліку»

Мене звуть Оксана Шептуха, я - директор курсів англійської мови "Oxford" у місті Харків, Україна.

Наша компанія порівняно молода, нам п’ять років, але ми вже маємо репутацію, нас рекомендують знайомим. Безумовно, це радує, але коли кількість наших клієнтів перевищила 100 осіб стало складно вести статистику. Іще однією складністю стала одна з наших особливостей - ми дозволяємо учням відпрацьовувати пропущені за поважної причини заняття. Дуже важко було вести бухгалтерію на папері, адже окрім фінансових надходжень та заробітної платні викладачів, необхідно, також, вести облік пропущених та відпрацьованих занять. Виникло питання пошуку зручної системи обліку.

Пошуки в інтернеті привели до Універсальній Системі Обліку. Перевага перша - відсутня щомісячна абонентна плата. Перевага друга - дуже зручний інтерфейс. Два тижні тестового користування демо-версії практично не лишили запитань. На наше прохання до програми внесли зміни - можливість вносити до розкладу не лише кожного учня, але й всю групу загалом. Після паперових "страждань", завдяки USU заощаджується багато часу, просто тішить можливість миттєво бачити та аналізувати всі надходження від клієнтів за рік, заробітну платню викладачів у динаміці.

Быстрая обратная связь, решение всех возникающих вопросов, часы на обслуживание и обучение входят в стоимость программы USU.

Швидкий зворотній зв'язок, вирішення усіх питань, що виникають, години на обслуговування та навчання включені у вартість програми.

З повагою,

Директор курсів англійської мови «Oxford» Шептуха О.Н.


spc

Друкарня «South Print Corporation»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Керівництво та колектив компанії ТОВ «South Print Corporation» висловлює Вам вдячність за надання якісних послуг та професійного ставлення до підтримки та обслуговування програми «УСО - Універсальна Система Обліку»

Наша друкарня виготовляє високоякісну продукцію Ми пропонуємо широкий спектр поліграфічних послуг. Ми - одна із перших друкарень, яка зайняла стійке становище у сфері виготовлення рекламної продукції. Одним з основних завдань кожного виробництва є підвищення ефективності. Правильно організувати виробничі процеси, скоротити видатки та, при цьому, не знизити якість продукції, збалансувати роботу всього підприємства, контролювати кожен цех - все це можна реалізувати з допомогою системи «УСО - Універсальна Система Обліку» У процесі роботи з менеджерами вашої організації розроблена система, яка ідеально підходить для автоматизації виробничих процесів в нашій області

Ми достатньо вимогливий клієнт. Це пов’язано зі швидкими темпами зростання нашої компанії та високим ступенем відповідальності перед нашими замовниками та постачальниками - серед головних вимог по обслуговуванню нашої програми «УСО Універсальна Система Обліку» на першому місці у нас знаходиться професіоналізм, надійність, бажання чути та розуміти наші потреби - в колективі вашої компанії ми знайшли саме такого партнера. Служба технічної підтримки працює чітко, по кожній заявці ми отримуємо зворотній зв’язок, швидке та якісне виконання поставлених нами цілей.

Бажаємо успішного розвитку та досягнення нових вершин у бізнесі.


stylemix

Школа мистецтв «Virtuoso»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Наша школа мистецтв «Virtuoso» розпочала свою роботу у 2015 році. Базу даних, систему обліку все записували в Excel, спочатку було зручно. За рік у нас з'явилось багато учнів і ми не могли контролювати систему.

Універсальну Систему Обліку ми знайшли в інтернеті Програма, яку ви створили, нам чудово підходить. Це саме те, що нам потрібно. Зараз, ми працюємо тільки з Універсальною системою обліку, нам подобається і відповідає усім нашим вимогам. Легко. Швидко. Зручно.

Дякуємо команді!

З повагою, директор Медетов Н.М.


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити систему обліку заявок

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: