1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Облік заявок

На думку 645 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Облік заявок

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми обліку заявок

  • У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
    База контрагентів

    База контрагентів
  • Щоб нічого не забути, по кожному із клієнтів, з’явиться можливість позначення будь-якої запланованої чи виконаної роботи
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Ви зможете з легкістю контролювати кожне своє замовлення
    Замовлення

    Замовлення
  • По кожному із замовлень можна буде відслідковувати етап виконання та задіяних працівників
    Розподіл

    Розподіл
  • Ви отримаєте можливість ведення обліку будь-яких послуг
    Усі послуги

    Усі послуги
  • Ви отримаєте можливість продавати будь-який товар. Програма може працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
    Будь-який товар

    Будь-який товар
  • Різноманітні угоди та бланки можуть заповнюватись програмою автоматично
    Документи

    Документи
  • Усі співробітники будуть у Вас під контролем
    Контроль працівників

    Контроль працівників
  • Наша програма нагадає Вам про усі важливі справи
    Нагадування

    Нагадування
  • Ви зможете переглянути перелік справ на будь-яку дату по кожному фахівцю
    Планування

    Планування
  • Ви зможете виконувати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень клієнтам
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
    Аналіз реклами

    Аналіз реклами
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
    Борги

    Борги
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Ваших менеджерів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю заявок, прибутку та продуктивності
    Зведення по працівниках

    Зведення
    по працівниках
  • Статистика заявок допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
    Статистика заявок

    Статистика заявок
     
  • Усі фінансові взаємовідносини з вашими постачальниками послуг будуть під цілковитим контролем
    Постачальники послуг

    Постачальники послуг
     
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення розкладу співробітників чи залишків товарів на складі - можливостей маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Час обробки замовлень значно скоротиться після запровадження розробки, яку пропонує "Універсальна Система Обліку"
  • Історія звертань та процес виконання завдань зберігатиметься у базі;
  • Процес роботи стане максимально простим та налагодженим. Співробітники можуть оптимізувати свій час та займатися виконанням важливіших завдань;
  • Система обліку заявок має гнучку конфігурацію, стильні можливості оформлення та легкий інтерфейс. Відтепер робота стане абсолютним задоволенням!
  • Усі дані системи обліку заявок можуть бути легко та швидко імпортовані;
  • Додаток з обліку заявок встановлюється на Ваші комп'ютери, маючи мінімальні системні вимоги та на зручній мові для роботи;
  • Керівник організації матиме можливість постійно переглядати різноманітні звіти, пов'язані з ефективністю роботи співробітників, фінансовим станом, приростом клієнтів та ін. Для наочності уся звітність може бути представлена у вигляді схем та діаграм;
  • База клієнтів додатка з обліку заявок зберігає будь-яку потрібну інформацію у необмеженій кількості та надається на вимогу;
  • Завдяки функції фільтрування даних, на екран будуть виведені дані, автоматично згруповані за вказаними параметрами;
  • Автоматично створений аналіз ефективності співробітників допоможе оптимізувати штат та підвищити мотивацію в середині колективу;
  • Кожна заявка може містити інформацію про виконану роботу. Наприклад, витрачений час, матеріали, різноманітні фото та інше;
  • Ви матимете можливість відстежувати статус виконання замовлення та пустити в дію інших співробітників, у випадку необхідності;
  • Спеціальний електронний календар покаже кількість запланованої роботи за заявками на будь-яку обрану даті;
  • Автоматичне надсилання інформації для Ваших клієнтів можна робити з допомогою смс, електронної пошти та Viber;
  • Уся бухгалтерська документація також може бути сформована та надіслана клієнтам на електронну пошту;
  • Шаблони усіх документів, угод та довідок зберігаються у системі обліку заявок та можуть заповнюватися за запитом автоматично;
  • За Вашими побажаннями ми розробимо будь-які ексклюзивні функції, які не тільки підвищать загальний престиж Вашої організації, але й значно спростять внутрішні процеси;
  • Форму будь-яких документів можна вказати у системі лише один раз, подальше заповнення відбуватиметься автоматично;
  • Програма обліку заявок стане однаково корисною і для маленьких організацій, і для великих приватних та державних компаній.

Опис програмного забезпечення

Незалежно від сфери діяльності компанії, зазвичай уся робота розпочинається з заявки клієнта (абонента) на обслуговування. Відповідно, дуже важливо здійснювати облік заявок, вести клієнтську базу та своєчасну обробку вхідної інформації. У цьому Вам допоможе унікальна розробка фахівців "Універсальної Системи Обліку", яка була створена після детального вивчення процесу прийому та обробки заявок у різних компаніях. Програма обліку заявок має повний набір функцій, що дозволяють максимально автоматизувати та спростити роботу. Завдяки звільненому часу, який раніше витрачався на виконання рутинних завдань, Ваші співробітники можуть зайнятися виконанням інших функцій, а штат працівників буде оптимізовано. Ми створимо для Вас цілу мережу, у якій зможуть одночасно перебувати усі співробітники підприємства. Варто зазначити, що швидкодія додатка з обліку заявок жодним чином не залежить від обсягу інформації та кількості співробітників, що знаходяться у системі. Команда "Універсальної Системи Обліку" вдало автоматизувала процеси обліку в багатьох сервісних центрах, службах підтримки користувачів, державних закладах, приватних компаніях та довідкових службах. Для кожної з них була створена унікальна конфігурація обліку заявок, яка містить у собі визначений набір функцій. Ці функції були максимально адаптовані до клієнтів та повністю відповідають специфіці підприємства. Заявки можна створювати у будь-якому зручному вигляді, у будь-якому випадку вони будуть містити усю потрібну інформацію. Наприклад, це може бути заявка на обслуговування, на придбання чи продаж, якийсь ремонт, виклик фахівця і так далі. Усі необхідні поля можна додати одноразово, в подальшому потрібно буде лише вказувати інформацію. Поля можуть містити наступні пункти: порядковий номер, дата, клієнт, потрібна послуга/проблема, пріоритет та далі на Ваш розсуд. Складена заявка буде автоматично опрацьована та надіслана у потрібний відділ. Приймати заявки можна буде також і в онлайн-режимі, а стежити за статусом виконання можна з допомогою спеціалізованого електронного журналу обліку заявок.

"Універсальна Система Обліку" піклується про те, щоб програма з прийому та обліку заявок дозволяла працювати у системі співробітникам на будь-якій посаді. Ми розробимо для кожного зручне робоче місце, попередньо розмежувавши зони відповідальності та доступу. Так, бухгалтерові буде надано функціонал, що дозволятиме здійснювати будь-які бухгалтерські процеси, починаючи з автоматичного формування рахунку на оплату та закінчуючи веденням необхідної звітності. Робочі місця передбачені також і для адміністративного персоналу організації, відділу кадрів, менеджерів та керівництва. Зрозуміти інтерфейс та почати працювати не буде складно навіть для новачка або співробітника, який має лише мінімальне уявлення про комп'ютери та схожі додатки. Програма обліку заявок дозволить керівникові постійно бути в курсі поточних подій. До Ваших послуг можливість створення завдань для співробітників будь-якого відділу. Завданням можна призначати термін виконання та відстежувати процес виконання. Демонстраційна версія програми розроблена саме для ознайомлення. Гідно оцінити усі плюси додатка, Ви вже не зможете працювати без нього. Стає цілком очевидно, що займатися обліком на платформах типу Excel або в інших застарілих програмах для обліку не має жодного сенсу. Сучасні темпи роботи та планка якості обслуговування не дозволяють витрачати на процеси обробки стільки часу, як раніше.

Зовнішній вигляд програми

Облік заявок

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити систему обліку заявок

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для обліку замовлень

Програмою можуть користуватись:

  • Державна установа, що працює з населенням

    Державна
    установа,
    що працює з населенням
  • Будь-яка приватна компанія

    Будь-яка приватна
    компанія
  • Сервісний центр

    Сервісний центр
  • Ательє

    Ательє
  • Будівельні компанії

    Будівельні
    компанії
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про програму обліку заявок

beibars

Комунальне підприємство «Beibars Group»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Шановний Микола Миколайович!

Ми, ТОВ "Beibars Group", молода та заповзятлива команда фахівців, працюючих у сфері телекомунікаційних послуг. З моменту відкриття нашого Товариства минуло трошки більше 1 року, але за цей час ми отримали величезний та позитивний досвід у використанні програмного забезпечення USU для обліку абонентів.

Не маючи досвіду роботи, нам довелось практично з "коліс" вивчати та заглиблюватись у всі питання, що стосувалися обліку та обслуговування клієнтів. Виявилось, що це не просто "2+2" і звичайними арифметичними обрахунками тут не обійтись. Однак, саме те, що ПЗ USU має зручний та дружній інтерфейс, високу продуктивність, простоту в розумінні, дозволило нам від самого початку налагодити процес роботи нашого бізнесу.

Для нас досить важливим є високий рівень сервісу, який надають Ваші співробітники під час технічного обслуговування ПЗ USU.

У зв’язку з цим, ми хотіли б висловити Вам свою вдячність за послуги які Ви уже нам надали та продовжуєте надавати. Безсумнівно, ми будемо раді рекомендувати Вас усім своїм партнерам та друзям як надійного виробника програмних продуктів для керування підприємством! Дякуємо Вам за продуктивну співпрацю та сподіваємось на її подальший розвиток.


mir

ТОВ «МИР-5»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


На початку 2017 року ТОВ "МИР-5" прийняло рішення про необхідність оптимізації бізнес-процесу і підвищення продуктивності праці співробітників нашої компанії. З цією метою було обрано програму «УСО – Універсальна Система Обліку».

Під час вибору постачальника даної програми ми проаналізували рішення кількох компаній та зупинили свій вибір на програмі «УСО – Універсальна Система Обліку». Наше рішення було обумовлено тим фактором, що програма «УСО» володіє найбільш розвиненою функціональністю в порівнянні з аналогічними програмами, існуючими на ринку, окрім того, запропоновані наочні звіти та функції програми повністю відповідали нашим вимогам.

Не менш важливим фактором була велика кількість позитивних відгуків про роботу даної програми, а також оптимальне співвідношення ціни та високої якості.

Перші результати запровадження системи втілили наші очікування в реальність: вирішено багато проблем, які існували за відсутності автоматизованого обліку. Після запровадження нової системи ключові бізнес-процеси стали більш "прозорими", з’явилась можливість реально керувати підприємством: скорочені витрати на придбання товарно-матеріальних цінностей, завдяки можливості раціонального розрахунку необхідності певних товарів. А також вдалось звільнити деякі матеріальні засоби з раніше закуплених товарів шляхом їх переміщення між підрозділами нашої компанії.

Ми дякуємо співробітникам Вашої компанії за професійне обслуговування та сподіваємось на подальшу взаємовигідну співпрацю.

Директор ТОВ «МИР-5» Миронюк И.Н.


otynshiev

Водоканал «ИП Отыншиев Абай Байсенкулович»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Хочемо висловити вдячність розробникам програмного забезпечення «Універсальна система обліку для комунального підприємства». Придбавши програму «УСО», ми отримали повну автоматизацію нашої організації. Програма спростила увесь процес роботи: в системі зберігається вся історія нарахувань за приладами обліку та без них, автоматично формуються квитанції, можна з легкістю відзначати оплату, виконувати перерахунок та бачити борги абонентів. В системі керування наявна велика кількість корисних звітів. Дуже зручна та проста в користуванні програма. Дякуємо!


prosto

Друкарня та рекламне агентство «РЕКЛАМНО-ПРОИЗВОДСТВЕННАЯ КОМПАНИЯ»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Цим рекомендаційним листом ТОВ "Екостиль" підтверджує, що воно є клієнтом програми «УСО – Універсальна Система Обліку».

Завдяки програмі «Система обліку для друкарні» та «Система обліку реклами та маркетингу» оптимізували роботу виробництва, налагодили складський облік, налаштувати автоматичний обрахунок цін на поліграфію, оптимізували витрати підприємства. Зручний інтерфейс та можливість налаштувати ПЗ індивідуально під наше підприємство. Ми дуже задоволені!

Окремо хочемо подякувати та виокремити співробітника «УСО» Юдіна Федора, його чуйність та оперативність постійно нас рятує в усіх питаннях, що виникають.

Рекомендуємо програмне забезпечення «УСО – Універсальні системи обліку», як надійний та ефективний інструмент керування для будь-якого підприємства.


river

ТОВ «РИВЕР»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Деякий час тому ми придбали програму «Універсальна Система Обліку». Програма спростила увесь процес роботи: в системі зберігається вся історія нарахувань по абонентах, автоматично формуються квитанції, можна з легкістю відзначати оплату, виконувати перерахунок та бачити борги абонентів. Також дуже зручно, що будь-яка заявка від абонентів відображається в програмі, і ми з легкістю можемо прослідкувати статус обробки заявки. В системі керування наявна велика кількість корисних звітів. Зручна робота з базою абонентів: групи, статуси, імпорт/експорт в форматі Excel. Зручний інтерфейс та легкість у користуванні!!

Окрему вдячність хотілося б висловити Федору Юдіну, Анатолію Шкірічу, Роману Хойло за адекватне розуміння потреб нашої компанії і уважне ставлення до всіх наших непростих побажань, що іще раз демонструє не лише високий професіоналізм, але й очевидну готовність працювати з нестандартними завданнями..

Бажаємо Вам і всьому Вашому дружньому колективу успіхів на професійній ниві та процвітання!

Директор ТОВ «RIVER.KZ» Сиримбетова Д.М.

Відео-відгук ТОВ "РИВЕР" про програму обліку абонентів. Розробка програмного забезпечення для автоматизації бізнесу комунального підприємства. ТОВ «РИВЕР»


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити систему обліку заявок

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: