1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Керування логістикою

На думку 679 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Керування логістикою

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості системи керування логістикою

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • Ви зможете здійснювати облік перевізників, класифікуючи їх за містом, надійністю та іншими характеристиками
    Перевізники

    Перевізники
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС та Email, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Увесь транспорт буде знаходитись у спеціальному довіднику, в якому буде групування за власником
    Будь-який транспорт

    Будь-який транспорт
  • Один вантаж може спочатку летіти літаком, а далі їхати до пункту призначення автомобілем
    Мультимодальність

    Мультимодальність
  • Можна консолідувати вантажі, які їдуть в одному напрямку, в один рейс
    Консолідація

    Консолідація
  • Ви отримаєте можливість контролювати кожне замовлення і за етапом виконання, і за оплатою
    Замовлення

    Замовлення
  • Різноманітні угоди та бланки можуть заповнюватись програмою автоматично
    Заповнення бланків

    Заповнення бланків
  • Важливі файли можна прикріплювати до клієнтів, перевізників, водіїв та заявок
    Вкладені файли

    Вкладені файли
  • Ви зможете складати і переглядати план завантажень на будь-який день
    План завантажень

    План завантажень
  • Під час замовлення можливий розрахунок окремого рейсу за добовими та ПММ
    Розрахунок рейсу

    Розрахунок рейсу
  • Якщо у Вас є свій відділ механіків, він також працюватиме у нашій програмі, позначаючи ремонт транспорту та плануючи закупівлю запасних деталей
    Облік ремонту

    Облік ремонту
  • Уся потрібна інформація за заявками за будь-який період: дати завантажень та розвантажень, загальні витрати, прибуток та дохід - будуть у вас "під рукою""
    Аналіз заявок

    Аналіз заявок
  • Система покаже статистику замовлень по кожному із клієнтів
    Звід по клієнтах

    Звід по клієнтах
  • У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Ви зможете з легкістю проаналізувати, які напрямки користуються у вас найбільшою популярністю
    Напрямки

    Напрямки
  • Програма покаже усі кількісні та фінансові дані по перевізниках
    Перевізники

    Перевізники
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
    Каса та рахунки

    Каса та рахунки
  • Звіт покаже, хто з клієнтів оплатив свої замовлення не в повному обсязі
    Борги

    Борги
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Ваших працівників можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю заявок, роботі з клієнтами, запланованому та фактичному прибутку
    Аналіз працівників

    Аналіз працівників
  • Звіти покажуть, який транспорт у вас найчастіше використовується та загальну суму за зв’язаними з ним заявками
    Зведення по транспорту

    Зведення по транспорту
  • Завдяки плану завантажень ви завжди володітимете необхідною інформацією про розклад завантажень на кожен день, і ви не забудете жодної заявки або автомобіля
    План завантажень

    План завантажень
  • Вам завжди буде відомо, яких документів не вистачає по заявках, а які іще не підтверджені
    Документи

    Документи
  • Програма підкаже вам, які угоди незабаром завершаться
    Терміни угод

    Терміни угод
  • Інтеграція з ТЗД забезпечить мобільність ваших співробітників, допоможе швидше та точніше виконувати завантаження та розвантаження автомобілів
    ТЗД

    ТЗД
  • Якщо Ви надаєте свою площу під СТЗ - система забезпечить вам єдиний облік усіх процесів
    СТЗ

    СТЗ
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення місцезнаходження вантажу та інших можливостей - варіантів маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програма містить в собі широке коло інструментів, які дозволяють підвищити рівень ефективності керування самостійною транспортною фірмою або відділом;
  • Тільки логістикою призначення софту не вичерпується. До бази даних вноситься інформація по замовниках, водіях, транспорту, механіках, кур'єрах та інших учасниках торгівельних взаємовідносин;
  • Перелік перевізників може відображати рейтинг надійності: відсутність нарікань з боку клієнтів, дотримання термінів, старанність;
  • Контакт з абонентською базою забезпечує функція SMS-сповіщень, з допомогою яких можна поділитися новинами фірми або озвучити інформацію про статус замовлення;
  • Серед сучасних переваг додатка - мультимодальність та консолідація вантажів, що забезпечить якісніше керування логістикою, дозволить заощадити та доставити вантаж будь-куди;
  • Кожне замовлення може відстежити за етапу виконання, здійсненою оплатою або інших критеріях;
  • Софт автоматично заповнює усі необхідні бланки. Персоналові транспортної компанії залишиться тільки виконати елементарну дію - надіслати документ на друк, зробити вкладення, надіслати SMS;
  • З допомогою програми можна планувати завантаження, щоб уникнути черг та періоду простою, коли усі автомобілі знаходяться в одному місці, а повинні були вже поїхати в рейс;
  • Розрахунок кожного рейсу відбувається ретельно та досконало. Система не лише оголосить суму, яка знадобиться для виконання роботи, але й розрахує добові для водія, підрахує витрати палива;
  • Додаток надсилає звітність відразу директорові компанії, а також усю аналітику по керуванню структурою логістики, статистичні дані, що дозволить оперативно розробити стратегію розвитку;
  • Придбання софту не перетвориться у зайві витрати, які могли б знадобитися для придбання дорогих комп'ютерів чи додаткового ІТ-персоналу;
  • В частині дизайну, додаток може бути оформлений у корпоративному стилі. Достатньо лише зконтактуватися з фахівцями УСО;
  • Додаток контролює фінансову активність логістичного підприємства: рахує прибуток, знаходить невигідні позиції, стежить за необов'язковими статтями витрат;
  • Інтеграція доступна за індивідуальним замовленням. У цій якості може виступити ваш веб-сайт, термінал збору даних, склади тимчасового зберігання, АТС;
  • Ми наполегливо рекомендує не поспішати з оформленням покупки. Спочатку завантажте пробну версію та перевірте її працездатність.

Опис програмного забезпечення

Організація діяльності транспортної компанії або підрозділу холдингу вимагає комп'ютерної точності розрахунків, де важливо не тільки вибудувати оптимальний маршрут, щоб доставити товар з однієї точки до іншої, але й належним чином оформити документацію, забезпечити контакт із замовником та ін. Електронне керування логістикою здатне впоратися з цими завданнями. До того ж, система не висуває суттєвих апаратних вимог та не вирізняється складністю під час користування. Тут кожен елемент виготовлений з розрахунку на продуктивність та комфорт.

Штат фахівців фірми "Універсальна Система Обліку" (УСО) займається розробкою програмного забезпечення, яке могли б використовувати транспортні структури. Софт не лише забезпечує керування логістикою, але й повністю керує фінансову активність компанії. З його допомогою ви можете підрахувати прибуток, позбутися зайвих статей витрат, отримати вичерпний обсяг інформації про кожне замовлення, окреслити перспективи стосовно подальшого розвитку організації, проконтролювати роботу персоналу щодо ефективності та досягнення поставлених цілей.

Можливості додатка не обмежуються створенням широкої абонентської бази та прийомом заявок. Таким же чином, ви можете створити перелік перевізників, налаштувати його за рейтингом надійності, видом транспорту, місцем призначення та іншими критеріями, пріоритетними для визначеного завдання. Чудовою опцією керування є SMS-розсилка, за допомогою якої можна повідомити клієнта про поточний статус заявки: машина знаходиться в дорозі, поряд з пунктом доставки або знаходиться на завантаженні. З допомогою цієї ж опції можна ділитися новинами логістичної структури.

Окремо створюється довідник транспорту. Не таємниця, що логістика часто має на увазі мультимодальність, коли вантаж доставляється замовникові різними шляхами: літаком, поїздом, машиною або кур'єром. Не зайвою буде опція стеження за технічним станом автомобіля та актуальністю документів. Це забезпечить надійніше керування з акцентом на безпеку та відсутність форс-мажору у робочому процесі. Іноді машина просто не може вийти в рейс через відсутні необхідних дозволів, паперів або елементарного технічного обслуговування, про яке вчасно не потурбувались.

Варто зазначити, що база програми вкрай інформативна. Чим детальніше заповнена картка замовлення, тим простіше оперувати цими даними: здійснювати пошук, консолідацію вантажів, обирати оптимальний транспорт під точно вказані завдання логістики, керувати персоналом та ін. Не зважаючи на досить широке коло можливостей, які надає додаток, з його керування без проблем впорається навіть початківець. Достатньо надати програмі всього лише кілька годин, дослухатися до порад технічних фахівців УСО та переглянути навчальний відеоролик.

Деякий функціонал ліцензійного продукту УСО доступний винятково за індивідуальним замовленням. Якщо інфраструктура логістики розвинена аж до складів тимчасового зберігання, де використовуються термінали збору даних, то можна пов'язати їх з програмним забезпеченням. Керування організацією тільки переможе від цього. Ви припините витрачати зайвий час та трудові ресурси на вирішення простих завдань, з якими запросто впорається комп'ютер. На нашому офіційному сайті можна завантажити пробну версію софту.

Зовнішній вигляд програми

Керування логістикою

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити систему керування логістикою

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Презентація програми для логістики

Програмою можуть користуватись:

  • Логістична компанія

    Логістична
    компанія
  • Транспортна компанія

    Транспортна
    компанія
  • Експедиторська компанія

    Експедиторська
    компанія
  • Поштова служба

    Поштова служба
  • Кур’єрська компанія

    Кур’єрська компанія
  • Служба доставки

    Служба доставки
  • Експрес-пошта

    Експрес-пошта
  • Торгівельна компанія

    Торгівельна компанія
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій:

Відгуки про систему керування логістикою

concept

ТОВ «ТТК Концепт»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка!

Компанія ООО «ТТК «Концепт» розпочала співпрацю з ПП "Акулов М.М.", зокрема, з програмним продуктом «USU.kz» у 2014 році. Ми займаємося міжнародними вантажоперевезеннями за напрямком Росія-Казахстан і для нас дуже важливо було знайти готовий адаптований під наш вид діяльності продукт, який містить в собі всю основну робочу інформацію та який володіє усіма необхідними функціями для роботи з нею.

Благодаря этой программе мы смогли автоматизировать все основные процессы деятельности компании и избежать огромной потери времени. «USU.kz» в разы облегчает организационные и рабочие моменты, дает менеджерам больше времени на решение более важных, стратегических задач и привлечение новых клиентов.

Завдяки цій програмі ми змогли автоматизувати усі основні процеси діяльності компанії та уникнути великих втрат часу. "USU.kz" суттєво полегшує організаційні та робочі моменти, надає менеджерам більше часу на вирішення важливіших стратегічних завдань та залучення нових клієнтів.

Економічна ефективність підприємства зросла за рахунок розумного планування праці робітників, своєчасного надання звітів керівництву та аналізу усіх процесів, що відбуваються на підприємстві.

Серед великої кількості аналогічних програм "USU.kz" безумовно лідирує за багатьма важливими для нас критеріями:

- ціна та форма оплати;

- зручний інтерфейс;

- оперативна технічна підтримка;

- освічені та кваліфіковані співробітники.

Дякуємо за розробку програми «УСУ – Універсальна Система Обліку».

Бажаємо Вам успіхів та подальшого процвітання!

З повагою, Баканов С.И. генеральний директор ТОВ «ТТК «Концепт»


cargo

Транспортна компанія «КаргоТрансСервис»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Приватне підприємство «КаргоТрансСервис» на ринку вантажоперевезень вже з 2007 року, спочатку не було необхідності в постійному обліку та систематизації бази даних, але при великих завантаженнях та обсягах, ми зрозуміли, що не можемо впоратись і починається плутанина в документах та відбувається втрата потенційних клієнтів. На цьому етапі ми усвідомили, що потрібно оптимізувати свій бізнес і нам потрібна CRM-система.

Ми почали пошуки програмного забезпечення, яке допоможе нам слідкувати за замовленнями, бюджетом та клієнтами. Серед багатьох варіантів у пошуковому результаті нам здалась особливо привабливою пропозиція програми УСО (Універсальна Система Обліку), познайомившись з демо-версією та відео навчанням, ми зрозуміли, що це саме те, що нам потрібно. Своєю чергою, програма володіє низкою переваг - це досить приваблива ціна, підхід до обслуговування, недорогі додаткові години обслуговування, безготівкова форма оплати, привітні та тактовні програмісти. Програма має достатньо простий, інтуїтивний інтерфейс, ніколи не вилітає, не займає багато часу для заповнення форм. Рекомендую усім, хто бажає підвищити рівень обслуговування та бажає слідкувати за клієнтами та фінансовими потоками.

Директор: Шаріпенко Д.О.


aleko

Транспортна компанія «Алеко Транс»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Лист-подяка

Компанія Алеко висловлює щиру вдячність колективу розробників USU за надання якісних та професійних послуг у створенні, інтегруванні та подальшому супроводі системи обліку для транспортно-логістичних підприємств.

Фахівці USU відразу довели свою компетентність іще на стадії вивчення технічного завдання, пропонуючи різноманітні варіанти і, таким же чином, допомогли знайти оптимальне вирішення поставлених завдань.

В результаті, з’явився продукт, який повністю відповідає нашим вимогам та дозволив впорядкувати робочі процеси, скоротити час оформлення документації. Інтерфейс програми лаконічний та зрозумілий до такої міри, що людина, яка володіє мінімальним досвідом роботи з персональним комп’ютером, швидко освоїть прості правила та алгоритми.

Особливо хочеться відзначити можливість системи виводити звіти за будь-яким із заявлених критеріїв, робити зрізи та витримки як на визначену дату, так і за обраний період. В цілому, всі можливості USU дозволяють з легкістю керувати процесами, знижують ймовірність помилки людського фактору, звільнити працівників від трудомісткої роботи з паперами та спрямувати їхні зусилля на підвищення якості та розвиток нових напрямків.

Окремої вдячності заслуговують працівники, які безпосередньо здійснювали встановлення та налагодження системи на робочих місцях. Кожен із хлопців володіє неймовірним почуттям тактовності, професіоналізму та глибинним розумінням процесу. Хочеться побажати хлопцям з команди Миколи Акулова розвитку та процвітання.


classis

Фітнес-клуб "Classis"

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Вперше фітнес-клуб "Classis" звернувся до розробників програми Універсальна Система Обліку в 2015 році з проханням автоматизувати бізнес та максимально оптимізувати бізнес процеси з метою отримання нами можливості проведення якісного обліку діяльності та контролю результатів.

Згодом, ми повернулись до цього питання та звернулись до працівників цієї компанії, узгодивши з її представниками дату та терміни встановлення системи. Хотілося б відразу відзначити високий професіоналізм програмістів, які працюють в ПП Акулов. М.М. Нам запропонували внести деякі модифікації до системи, щоб програма для обліку повністю відповідала нашим вимогам.

Сьогодні, ми з цілковитою впевненістю можемо стверджувати, що після того як у нашому фітнес-клубі було встановлено програму УСО, ми отримали значно більше запланованого.

Встановлення програми нам виконали з виїздом спеціаліста до офісу. Після цього програміст ПП Акулов М.М. показав нашим адміністраторам як користуватися системою. Трохи згодом цей же фахівець здійснив невелике навчання наших тренерів, ознайомивши їх з особливостями розробки.

Ми стали володарями якісного програмного забезпечення, яке допомагає нам виконувати нашу щоденну роботу. Якщо нам необхідно внести великий об’єм однотипної інформації, то до наших послуг функція імпорту. До деяких звітів, на наше прохання, були внесені невеликі доопрацювання, що дозволило спостерігати за певними моментами значно детальніше. Ми можемо повністю контролювати абонементи та потік клієнтів. Можна кожному із відвідувачів встановлювати свій власний розклад та не враховувати відвідування, якщо людині, в запланований день, приїхати не вдалося. Розклад можна створювати заздалегідь не тільки для клієнтів, але й для тренерів. Це додало нашій організації ладу. Це далеко не всі результати використання УСО, але вони зробили нашу роботу зручнішою та ефективнішою.

Висловлюємо вдячність колективу програмістів-розробників Универсальной Системы Учета. Хочемо відзначити безмежне терпіння та витримку фахівців ПП Акулов М.М., які допомогли нам виконувати свою роботу з найкращим результатом. Під час звернень вони завжди швидко заглиблюються в суть питання, ввічливо та тактовно пояснюють наші помилки, якщо вони існують, та допомагають вирішити завдання в короткі терміни. Усі суперечливі моменти вирішуються шляхом відкритого діалогу.

Бажаємо Вашому бізнесові процвітання, а співробітникам творчих успіхів та професіонального зросту.


ind_chistoty

Хімчистка «Индустрия чистоты»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


«Индустрия чистоты» дякує розробникам програмного забезпечення USU для хімчисток та пралень.

Назва програми – Універсальна Система Обліку – цілком виправдовує себе.

Програма охоплює всі питання, які можуть виникнути в ході роботи хімчистки. Полегшує і те, що враховуються усі моменти - від витрат хімії та миючих засобів до можливості смс-повідомлення клієнтів. Після внесення прайс листів та тарифів, програма розраховує вартість замовлення, може нарахувати заробітну платню та ін., що значно полегшує нашу працю.

Програма справді універсальна, адже розробник, створивши основну базу програми, готовий адаптувати її під підприємство по технічному завданню.

Програма, в цілому, зручна та зрозуміла . Вона здатна враховувати всю внутрішню бухгалтерію підприємства, формувати статистичні звіти, дозволяє працювати в мережі кільком робітникам.

Хороший, продуманий продукт, який, за правильного використання, дає потрібний результат.

ПП «Индустрия чистоты» дякує розробникам програмного забезпечення за виконану роботу і сподівається на подальшу співпрацю.


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

Російська   Мова базової версії програми: РОСІЙСЬКА
УКРАЇНСЬКУ   Ми можемо перекласти для Вас будь-яку програму безкоштовно на: УКРАЇНСЬКУ
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити систему керування логістикою

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.


Щоб не загубити сторінку, додайте її собі: