Можливості амбулаторної системи CRM
- Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
Будь-яка мова - У програмі можна вести електронну історію хвороби
Історія хвороби - Програма володіє академічними знаннями з, розділеним за категоріями, переліком діагнозів МКХ
Діагнози МКХ - За різними діагнозами за МКХ вже складено план необхідного обстеження та лікування
Протоколи лікування - Усі результати аналізів також можуть зберігатись у програмі
Результати аналізів - Налаштування заповнення шаблонів для досліджень допоможе оптимізувати роботу усіх ваших фахівців та позбавить від паперової документації
УЗД - До історії пацієнта можна прикріплювати знімки та будь-які файли
Збереження знімків - Будь-який фірмовий бланк у форматі MS Word може використовуватись в якості шаблону для заповнення
Заповнення форм - Щоб пацієнти не чекали прийому в черзі, можна використати попередній запис
Запис пацієнтів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що на сьогодні призначений прийом
СМС-розсилка - Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові, наприклад, результати досліджень
E-mail - Розсилка з використанням месенджера Viber підтримає вашу репутацію сучасної компанії
Viber - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити пацієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Існує можливість використання дисконтних карток
Використання карток - Підтримується автоматичне та ручне списання медикаментів та матеріалів на виконання досліджень. Продажі у режимі аптеки
Облік медикаментів - На всі послуги можна налаштувати калькуляцію, і, в такому випадку, витратні матеріали будуть списуватися автоматично
Калькуляція - Сучасна система для роботи з клієнтами допоможе співробітникам виконувати усі важливі завдання у вказані терміни
CRM - Ви зможете спостерігати як швидко зростає ваша база клієнтів та приваблювати нових пацієнтів з допомогою сучасних можливостей програми
Збільшення кількості
пацієнтів - Ви легко дізнаєтесь, у які дні тижня та числа місяця у вас найбільше пацієнтів, це дозволить легко керувати завантаженістю кожного відділення
Активність клієнтів - Система покаже, хто з пацієнтів приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
Рейтинг пацієнтів - Звіт покаже, хто з пацієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових пацієнтів та платежами
Аналіз реклами - Менеджери зможуть легко дізнатись, хто з клієнтів давно до вас не звертався і відразу ж зв’язатись з ними
Пацієнти,
які вас залишили - Статистика причин того, що клієнти вас залишають, допоможе вам уникнути відтоку пацієнтів
Причини того,
що клієнти
вас залишають - Ваших фахівців можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом пацієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Ви дізнаєтесь, до кого з ваших лікарів частіше повторно приходять відвідувачі, а хто може втрачати ваших клієнтів
Утримання пацієнтів - Партнера або вашого працівника, який порекомендував клієнтові скористатися певними процедурами та послугами, буде помічено та заохочено
Рекомендації - Відрядна заробітна платня фахівців легко розраховується автоматично, з урахуванням персональних ставок
Заробітна платня - Ви зможете дізнатись динаміку росту відвідувань та надання послуг за будь-який період роботи кожного лікаря
Динаміка відвідувань - Спеціальний звіт покаже найбільш прибуткові чи найбільш популярні послуги
Аналіз послуг - Усю статистику по пацієнтах, послугах та фахівцях ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
Динаміка по часу - Ви отримаєте повну статистику по проданому чи витраченому на послуги товарові
Аналіз продажів - За кожним медикаментом та товаром програма підкаже, на який термін вистачить його запасів, що дозволить оптимізувати закупівлі та зберігання
Прогноз товару - Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
Середній чек - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Аналіз платежів за потрібними вам значеннями допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на послуги та товари
Цінові сегменти - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Клієнти зможуть записуватися на вашому сайті до будь-якого працівника в обраній філії. Актуальний розклад та розцінки на послуги
Онлайн запис - Ваші пацієнти зможуть дізнатися на сайті готовність аналізів та завантажити результати в особистому кабінеті
Інтеграція з сайтом - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Встановивши екран з наочним розкладом по працівниках та кабінетах, ви безумовно підіймете престиж вашої компанії в очах клієнтів та підвищите власний контроль
Виведення на екран - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Через програмне забезпечення від УВД можна вести амбулаторний облік;
- У ПЗ можна вести електронні картки пацієнтам;
- Систему можна підлаштовувати під різні види обліку;
- У програмі УСУ можна реєструвати витрати, і навіть доходи;
- Через програмне забезпечення можна планувати прийом до фахівців;
- По кожному пацієнту можна вести повну історію хвороби, досліджень та контактів із поліклінікою;
- У амбулаторних картах можна зберігати додаткову інформацію, можна підкріплювати до електронного файлу;
- Через УСУ можна автоматизувати роботу реєстратури;
- Можна розширювати функціональність програми за потребою;
- У робочому просторі можна присвоїти будь-яку кількість облікових записів;
- Вся інформація у програмі може бути піддана аналізу;
- УВУ може бути оснащена інтеграціями з іншими системами;
- Ми пропонуємо ведення обліку за сучасними стандартами;
- У програму впроваджено форми звітності та документації властиві діяльності;
- Ми завжди готові надати Вам додаткові можливості на замовлення.
Амбулаторний облік
Амбулаторний облік - це система реєстрації, виражена у веденні медичної документації. Даний вид обліку пов'язаний із лікуванням пацієнтів в амбулаторних умовах, тобто поза стаціонаром.
У такому разі пацієнти приходять на прийом до лікаря та отримують медичну допомогу, яка не потребує госпіталізації. Для амбулаторного обліку характерне ведення: реєстрація пацієнтів, облік відвідувань, призначення рекомендацій, ведення документів та звітності. Як у сучасних умовах досягти у веденні амбулаторного обліку ефективності?
Відповідь проста – використовувати автоматизацію. Ми пропонуємо перевірену часом автоматизацію від компанії УСУ.
Ведення амбулаторної картки
Ведення амбулаторної карти в сучасних умовах здійснюється через програму, і, якщо ви оберете УСУ для цих цілей, зможете не турбуватися про якість проведення процесу.
Ведення амбулаторної карти пов'язане з реєстрацією особистих даних, історії хвороб та попередніх звернень, так само можуть бути зазначені особливості здоров'я: алергічні реакції, необхідність тих чи інших процедур і так далі. В УСУ в електронній карті ви зможете відображати будь-яку необхідну інформацію. Щодо доступу, то можна забезпечити його для зацікавлених осіб: інших фахівців, співробітників лабораторії.
Таким чином, можна прискорити процес обміну даними, скоротити час очікувань як лікарів, так і пацієнтів, мати всю необхідну інформацію під рукою в разі потреби.
Амбулаторна програма
Амбулаторна програма від УСУ допоможе вам керувати не лише даними пацієнтів, а й іншими процесами. Наприклад, через ПЗ можна організувати запис приймання. Зробити це можна двома основними способами: ручною реєстрацією та автоматичною.
Амбулаторну програму легко використовуватиме ручну реєстрацію. Таким чином, відповідальний працівник може легко і швидко внести дані в систему, при цьому беручи до уваги: зайнятість лікарів, допустимий час прийому, наявність кабінетів та обладнання.
Реєстрація автоматично передбачає інтеграцію з сайтом поліклініки. У цьому випадку потенційному пацієнту надається можливість самостійного вибору дня, часу, спеціаліста та надсилання даної інформації. У ПЗ, при інтеграції відразу ж позначиться ця інформація.
Програма для заповнення амбулаторної картки
Програма для заповнення амбулаторної карти передбачає ведення записів про призначені ліки, розпорядження та рекомендації щодо лікування або подальших обстежень. В УСУ впроваджено міжнародні стандарти щодо протоколів лікування. Фахівець може ними скористатися будь-якої миті з коригуванням даних на конкретного пацієнта.
Компанія УСУ може допомогти вам автоматизувати різні галузі: реєстрацію, управління, облік, планування, аналіз. Наприклад, можна автоматизувати роботу реєстратури, лікаря, касира, лаборанта тощо. Ми можемо підібрати функції, які відповідають вашим потребам. Система чудово інтегрує з іншими програмами, обладнанням та сервісами.
Наприклад, можна скористатися такою інтеграцією при організації роботи з інформаційного забезпечення пацієнтів. Можна вибрати канал зв'язку, інтегрувати його, і прямо з софту надсилати нагадування, сповіщення, робити дзвінки, голосові повідомлення тощо.
Програму для заповнення амбулаторної картки можна використовувати для автоматичного заповнення певної документації, договорів із типовими видами послуг. Ми можемо налаштувати форми звітів, бланків під специфіку вашої тривалості та законодавство країни.
Крім цього, через програмне забезпечення можна здійснювати ведення витрат доходів, нарахування зарплати, ведення складу, кадрів та інше. При цьому ми готові надати вам передові можливості в цій галузі.
Користуватися програмою дуже легко, вона легка та доступна, ми впровадили на допомогу вам інтерактивну інструкцію та надаємо безліч додаткових матеріалів. На замовлення можна отримати: облік у хмарі, розробку додатків та ботів, доопрацювання системи під спец. потреби та інше.
Ми будемо раді провести для вас індивідуальну презентацію у зручний час. Надішліть запит, і ми з вами зв'яжемося. Універсальна система обліку відкриває чудові можливості для сучасного управління медичною установою.
Амбулаторний облік - це система реєстрації, виражена у веденні медичної документації. Даний вид обліку пов'язаний із лікуванням пацієнтів в амбулаторних умовах, тобто поза стаціонаром.
У такому разі пацієнти приходять на прийом до лікаря та отримують медичну допомогу, яка не потребує госпіталізації. Для амбулаторного обліку характерне ведення: реєстрація пацієнтів, облік відвідувань, призначення рекомендацій, ведення документів та звітності. Як у сучасних умовах досягти у веденні амбулаторного обліку ефективності?
Відповідь проста – використовувати автоматизацію. Ми пропонуємо перевірену часом автоматизацію від компанії УСУ.
Ведення амбулаторної карти в сучасних умовах здійснюється через програму, і, якщо ви оберете УСУ для цих цілей, зможете не турбуватися про якість проведення процесу.
Ведення амбулаторної карти пов'язане з реєстрацією особистих даних, історії хвороб та попередніх звернень, так само можуть бути зазначені особливості здоров'я: алергічні реакції, необхідність тих чи інших процедур і так далі. В УСУ в електронній карті ви зможете відображати будь-яку необхідну інформацію. Щодо доступу, то можна забезпечити його для зацікавлених осіб: інших фахівців, співробітників лабораторії.
Таким чином, можна прискорити процес обміну даними, скоротити час очікувань як лікарів, так і пацієнтів, мати всю необхідну інформацію під рукою в разі потреби.
Амбулаторна програма від УСУ допоможе вам керувати не лише даними пацієнтів, а й іншими процесами. Наприклад, через ПЗ можна організувати запис приймання. Зробити це можна двома основними способами: ручною реєстрацією та автоматичною.
Амбулаторну програму легко використовуватиме ручну реєстрацію. Таким чином, відповідальний працівник може легко і швидко внести дані в систему, при цьому беручи до уваги: зайнятість лікарів, допустимий час прийому, наявність кабінетів та обладнання.
Реєстрація автоматично передбачає інтеграцію з сайтом поліклініки. У цьому випадку потенційному пацієнту надається можливість самостійного вибору дня, часу, спеціаліста та надсилання даної інформації. У ПЗ, при інтеграції відразу ж позначиться ця інформація.
Програма для заповнення амбулаторної карти передбачає ведення записів про призначені ліки, розпорядження та рекомендації щодо лікування або подальших обстежень. В УСУ впроваджено міжнародні стандарти щодо протоколів лікування. Фахівець може ними скористатися будь-якої миті з коригуванням даних на конкретного пацієнта.
Компанія УСУ може допомогти вам автоматизувати різні галузі: реєстрацію, управління, облік, планування, аналіз. Наприклад, можна автоматизувати роботу реєстратури, лікаря, касира, лаборанта тощо. Ми можемо підібрати функції, які відповідають вашим потребам. Система чудово інтегрує з іншими програмами, обладнанням та сервісами.
Наприклад, можна скористатися такою інтеграцією при організації роботи з інформаційного забезпечення пацієнтів. Можна вибрати канал зв'язку, інтегрувати його, і прямо з софту надсилати нагадування, сповіщення, робити дзвінки, голосові повідомлення тощо.
Програму для заповнення амбулаторної картки можна використовувати для автоматичного заповнення певної документації, договорів із типовими видами послуг. Ми можемо налаштувати форми звітів, бланків під специфіку вашої тривалості та законодавство країни.
Крім цього, через програмне забезпечення можна здійснювати ведення витрат доходів, нарахування зарплати, ведення складу, кадрів та інше. При цьому ми готові надати вам передові можливості в цій галузі.
Користуватися програмою дуже легко, вона легка та доступна, ми впровадили на допомогу вам інтерактивну інструкцію та надаємо безліч додаткових матеріалів. На замовлення можна отримати: облік у хмарі, розробку додатків та ботів, доопрацювання системи під спец. потреби та інше.
Ми будемо раді провести для вас індивідуальну презентацію у зручний час. Надішліть запит, і ми з вами зв'яжемося. Універсальна система обліку відкриває чудові можливості для сучасного управління медичною установою.
Відео амбулаторної програми
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити амбулаторну програму
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Медичний центр
та приватна клініка
Поліклініка
та амбулаторія
Державна
лікарня, стаціонар
та госпіталь
Лабораторія та
лікувально-
діагностичний
центр
Санаторний та
реабілітаційний
центр
Диспансер
та профілактичний
центр
Приватні
лікарі
Центр очей
та оптик
Аптека
Репродуктивний,
перинатальний
центр та
пологовий будинок
Пластична та
естетична
хірургія
НДI - науково-
дослідний
інститут
Психологи
та тренінги
Жіноча
консультація
Оздоровчий
комплекс
та центр
Хірургічний
центр
ДОЗ, логопункт
та дефектолог
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.