Можливості медичної програми
- Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
Будь-яка мова - У програмі можна вести електронну історію хвороби
Історія хвороби - Програма володіє академічними знаннями з, розділеним за категоріями, переліком діагнозів МКХ
Діагнози МКХ - За різними діагнозами за МКХ вже складено план необхідного обстеження та лікування
Протоколи лікування - Усі результати аналізів також можуть зберігатись у програмі
Результати аналізів - Налаштування заповнення шаблонів для досліджень допоможе оптимізувати роботу усіх ваших фахівців та позбавить від паперової документації
УЗД - До історії пацієнта можна прикріплювати знімки та будь-які файли
Збереження знімків - Будь-який фірмовий бланк у форматі MS Word може використовуватись в якості шаблону для заповнення
Заповнення форм - Щоб пацієнти не чекали прийому в черзі, можна використати попередній запис
Запис пацієнтів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що на сьогодні призначений прийом
СМС-розсилка - Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові, наприклад, результати досліджень
E-mail - Розсилка з використанням месенджера Viber підтримає вашу репутацію сучасної компанії
Viber - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити пацієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Існує можливість використання дисконтних карток
Використання карток - Підтримується автоматичне та ручне списання медикаментів та матеріалів на виконання досліджень. Продажі у режимі аптеки
Облік медикаментів - На всі послуги можна налаштувати калькуляцію, і, в такому випадку, витратні матеріали будуть списуватися автоматично
Калькуляція - Сучасна система для роботи з клієнтами допоможе співробітникам виконувати усі важливі завдання у вказані терміни
CRM - Ви зможете спостерігати як швидко зростає ваша база клієнтів та приваблювати нових пацієнтів з допомогою сучасних можливостей програми
Збільшення кількості
пацієнтів - Ви легко дізнаєтесь, у які дні тижня та числа місяця у вас найбільше пацієнтів, це дозволить легко керувати завантаженістю кожного відділення
Активність клієнтів - Система покаже, хто з пацієнтів приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
Рейтинг пацієнтів - Звіт покаже, хто з пацієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових пацієнтів та платежами
Аналіз реклами - Менеджери зможуть легко дізнатись, хто з клієнтів давно до вас не звертався і відразу ж зв’язатись з ними
Пацієнти,
які вас залишили - Статистика причин того, що клієнти вас залишають, допоможе вам уникнути відтоку пацієнтів
Причини того,
що клієнти
вас залишають - Ваших фахівців можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом пацієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Ви дізнаєтесь, до кого з ваших лікарів частіше повторно приходять відвідувачі, а хто може втрачати ваших клієнтів
Утримання пацієнтів - Партнера або вашого працівника, який порекомендував клієнтові скористатися певними процедурами та послугами, буде помічено та заохочено
Рекомендації - Відрядна заробітна платня фахівців легко розраховується автоматично, з урахуванням персональних ставок
Заробітна платня - Ви зможете дізнатись динаміку росту відвідувань та надання послуг за будь-який період роботи кожного лікаря
Динаміка відвідувань - Спеціальний звіт покаже найбільш прибуткові чи найбільш популярні послуги
Аналіз послуг - Усю статистику по пацієнтах, послугах та фахівцях ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
Динаміка по часу - Ви отримаєте повну статистику по проданому чи витраченому на послуги товарові
Аналіз продажів - За кожним медикаментом та товаром програма підкаже, на який термін вистачить його запасів, що дозволить оптимізувати закупівлі та зберігання
Прогноз товару - Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
Середній чек - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Аналіз платежів за потрібними вам значеннями допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на послуги та товари
Цінові сегменти - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Клієнти зможуть записуватися на вашому сайті до будь-якого працівника в обраній філії. Актуальний розклад та розцінки на послуги
Онлайн запис - Ваші пацієнти зможуть дізнатися на сайті готовність аналізів та завантажити результати в особистому кабінеті
Інтеграція з сайтом - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Встановивши екран з наочним розкладом по працівниках та кабінетах, ви безумовно підіймете престиж вашої компанії в очах клієнтів та підвищите власний контроль
Виведення на екран - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Медичні організації обслуговують велику кількість пацієнтів, потік яких залежить, перш за все, від якості обслуговування. Сервіс у таких закладах передбачає, окрім безпосереднього якісного надання медичних послуг, також оперативність та інші характеристики обслуговування. Зокрема, людям не подобається стояти в чергах та довго очікувати заповнення медичної картки і т.д. Удосконалити відповідні бізнес-процеси допомагає медична програма компанії УСО.
- Спеціальне програмне забезпечення дозволяє організувати діяльність медичного закладу з нуля. Не потрібно "винаходити велосипед", усі практичні напрацювання за міжнародними стандартами у цій сфері наявні у програмі. Працювати у софті можна будь-якою мовою. Його функціонал охоплює майже усі сфери діяльності медичних закладів, починаючи роботою реєстратури та закінчуючи відпуском медикаментів.
- У програмі можна здійснювати автоматизований облік пацієнтів з фіксацією даних по прийомах у всіх фахівців, результатами аналізів та додаванням знімків. Довідник системи містить діагнози за МКХ, згідно з якими можна автоматично виводити план обстеження та лікування. У базі ведуться електронні історії хвороб. Завдяки готовим шаблонам, пришвидшується оформлення результатів будь-якого огляду та дослідження, наприклад, УЗД.
- Відповідна електронна база даних захищена від несанкціонованого доступу та підлягає періодичному резервному копіюванню задля уникнення втрати інформації. Лікарська таємниця дотримується завдяки наявності індивідуальних логінів та паролів у внутрішніх користувачів, а також різних рівнів доступу до медичної програми. Працівники мають різний обсяг прав для роботи у базі.
- Задля зручності клієнтів, у софті передбачена опція попереднього запису на прийом (процедуру і т.д.). Система здійснює оперативний облік розкладу роботи лікарів та може виводити їх на табло (дисплей) у коридорах та холах медичного закладу. Програма інтегрується з сайтом медичної організації для надання клієнтам можливості завантажити результати аналізів та іншу інформацію із особистого кабінету.
- Програма містить дієві інструменти для керування потоком пацієнтів. Зокрема, наявна можливість аналізу даних за піковими годинами відвідувань, причинами відтоку клієнтів, ефективності маркетингових заходів та ін. Можна вивести статистику відвідувань за напрямами діяльності, кожним лікарем та клієнтом. Система володіє функціоналом для інтегрування бонусної системи (дисконт-карт і т.д.) для лояльних клієнтів. Пацієнтів, які припинили користуватися вашими послугами, програма автоматично може запитати про причини відмови від послуг організації з допомогою різноманітних засобів зв’язку.
- Покращити мотивацію співробітників дозволить система відрядної оплати праці, що реалізується з допомогою програмного забезпечення. Система автоматично враховує кількість пацієнтів, які прийняв лікар та відповідну оплату їх обслуговування. Софт формує звіти, за якими можна побачити динаміку обсягів надання послуг за різноманітними періодами. Для наочності, їх кінцеві дані можна виводити у вигляді графіків та діаграм.
- Дотримуватися регламентних термінів обслуговування клієнтів дозволить система CRM, яка використовується у медичній програмі. Організація та контроль використання витратних матеріалів здійснюється з допомогою функції калькуляції, яка їх списує автоматично під час надання послуг. Таким же чином списуються і медикаменти. Їх відпуск (реалізацію) можна також враховувати у форматі аптеки.
- Легка інтеграція системи. Не потрібна наявність апаратного забезпечення з особливими параметрами. Працює на будь-якому комп’ютері з Windows. Можна імпортувати у софт старі дані з інших баз;
- Застосування у діяльності медичної організації будь-якого профілю, а також спеціалістів які займаються приватною практикою та аптек;
- Облік необмеженої кількості пацієнтів;
- Архів даних (журнал) оглядів кожного клієнта. Сприяє дотриманню послідовного підходу у лікуванні;
- Реєстрація попереднього запису пацієнтів. Можливість онлайн запису до лікарів (додатковий функціонал);
- Можливість масового або індивідуального надсилання інформації з використанням месенджера Viber, e-mail або у вигляді смс. Можна автоматично надсилати голосові повідомлення;
- Ефективний контроль якості обслуговування пацієнтів кожним лікарем;
- Виявлення фахівців, які залучають пацієнтів, а також тих, до кого клієнти не бажають звертатися;
- Облік підґрунтя для відрядної оплати праці, нарахування надбавок та доплат фахівцям, залежно від якісних та кількісних показників;
- Статистика відвідання відділень у різний час дня та в інші періоди. Можна вивести у вигляді графіків та діаграм;
- Звіти по збільшенню (зменшенню) кількості клієнтів. Автоматичні дзвінки або надсилання повідомлень пацієнтам, які перестали відвідувати заклад, з метою з’ясування причин (незадоволеність якістю обслуговування, висока ціна і т.д.);
- Застосування бонусних карт (знижок) для постійних клієнтів;
- Прогнозування достатніх запасів медикаментів та витратних матеріалів. Облік списання та продажів лікарських засобів;
- Можливість використання телефонії, відеонагляду, виведення на дисплей необхідної інформації та інших засобів автоматизації від компанії УСО. Можна також скористатися програмою для управлінського обліку від розробника;
- Якісна технічна підтримка медичної програми, що здійснюється розробником.
Опис програмного забезпечення
Медичні організації обслуговують велику кількість пацієнтів, потік яких залежить, перш за все, від якості обслуговування. Сервіс у таких закладах передбачає, окрім безпосереднього якісного надання медичних послуг, також оперативність та інші характеристики обслуговування. Зокрема, людям не подобається стояти в чергах та довго очікувати заповнення медичної картки і т.д. Удосконалити відповідні бізнес-процеси допомагає медична програма компанії УСО.
Спеціальне програмне забезпечення дозволяє організувати діяльність медичного закладу з нуля. Не потрібно "винаходити велосипед", усі практичні напрацювання за міжнародними стандартами у цій сфері наявні у програмі. Працювати у софті можна будь-якою мовою. Його функціонал охоплює майже усі сфери діяльності медичних закладів, починаючи роботою реєстратури та закінчуючи відпуском медикаментів.
У програмі можна здійснювати автоматизований облік пацієнтів з фіксацією даних по прийомах у всіх фахівців, результатами аналізів та додаванням знімків. Довідник системи містить діагнози за МКХ, згідно з якими можна автоматично виводити план обстеження та лікування. У базі ведуться електронні історії хвороб. Завдяки готовим шаблонам, пришвидшується оформлення результатів будь-якого огляду та дослідження, наприклад, УЗД.
Відповідна електронна база даних захищена від несанкціонованого доступу та підлягає періодичному резервному копіюванню задля уникнення втрати інформації. Лікарська таємниця дотримується завдяки наявності індивідуальних логінів та паролів у внутрішніх користувачів, а також різних рівнів доступу до медичної програми. Працівники мають різний обсяг прав для роботи у базі.
Задля зручності клієнтів, у софті передбачена опція попереднього запису на прийом (процедуру і т.д.). Система здійснює оперативний облік розкладу роботи лікарів та може виводити їх на табло (дисплей) у коридорах та холах медичного закладу. Програма інтегрується з сайтом медичної організації для надання клієнтам можливості завантажити результати аналізів та іншу інформацію із особистого кабінету.
Програма містить дієві інструменти для керування потоком пацієнтів. Зокрема, наявна можливість аналізу даних за піковими годинами відвідувань, причинами відтоку клієнтів, ефективності маркетингових заходів та ін. Можна вивести статистику відвідувань за напрямами діяльності, кожним лікарем та клієнтом. Система володіє функціоналом для інтегрування бонусної системи (дисконт-карт і т.д.) для лояльних клієнтів. Пацієнтів, які припинили користуватися вашими послугами, програма автоматично може запитати про причини відмови від послуг організації з допомогою різноманітних засобів зв’язку.
Покращити мотивацію співробітників дозволить система відрядної оплати праці, що реалізується з допомогою програмного забезпечення. Система автоматично враховує кількість пацієнтів, які прийняв лікар та відповідну оплату їх обслуговування. Софт формує звіти, за якими можна побачити динаміку обсягів надання послуг за різноманітними періодами. Для наочності, їх кінцеві дані можна виводити у вигляді графіків та діаграм.
Дотримуватися регламентних термінів обслуговування клієнтів дозволить система CRM, яка використовується у медичній програмі. Організація та контроль використання витратних матеріалів здійснюється з допомогою функції калькуляції, яка їх списує автоматично під час надання послуг. Таким же чином списуються і медикаменти. Їх відпуск (реалізацію) можна також враховувати у форматі аптеки.
Відео про медичну програму
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Завантажити медичну програму
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Медичний центр
та приватна клініка
Поліклініка
та амбулаторія
Державна
лікарня, стаціонар
та госпіталь
Лабораторія та
лікувально-
діагностичний
центр
Санаторний та
реабілітаційний
центр
Диспансер
та профілактичний
центр
Приватні
лікарі
Центр очей
та оптик
Аптека
Репродуктивний,
перинатальний
центр та
пологовий будинок
Пластична та
естетична
хірургія
НДI - науково-
дослідний
інститут
Психологи
та тренінги
Жіноча
консультація
Оздоровчий
комплекс
та центр
Хірургічний
центр
ДОЗ, логопункт
та дефектолог
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про медичну програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити медичну програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.