1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Облік перекладів

На думку 304 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Облік перекладів

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості системи обліку перекладів

  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • У програмі можна зазначати як виконану, так і заплановану роботу по будь-якому клієнтові
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що замовлення виконано
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Різноманітні угоди та бланки можуть заповнюватись програмою автоматично
    Бланки

    Бланки
  • Ви зможете з легкістю контролювати кожне замовлення
    Замовлення

    Замовлення
  • З’явиться можливість призначати виконавців як із штатних працівників, так і з фрілансерів
    Виконавці

    Виконавці
  • До кожного із замовлень можна прикріплювати усі необхідні файли
    Файли

    Файли
  • Усі відділи взаємодіятимуть між собою як єдиний успішний механізм
    Зв’язок відділів

    Зв’язок відділів
  • Система покаже статистику замовленнь за потрібний вам період по кожному із клієнтів
    Рейтинг клієнтів

    Рейтинг клієнтів
  • Звіт покаже, хто з клієнтів оплатив свої замовлення не в повному обсязі
    Борги

    Борги
  • Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
    Аналіз реклами

    Аналіз реклами
  • Статистика замовлень допоможе вам легко проаналізувати готові, попередні та замовлення, які іще знаходяться в процесі виконання
    Статистика замовлень

    Статистика замовлень
  • Ви зможете з легкістю проаналізувати, які послуги найбільш затребувані
    Аналіз послуг

    Аналіз послуг
  • Відрядна заробітна платня працівників може розраховуватися автоматично
    Розрахування заробітної платні

    Розрахування заробітної платні
  • Ваших працівників можна легко порівняти за кількістю послуг та фактичному прибутку
    Аналіз працівників

    Аналіз працівників
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Ви матимете усю детальну звітність по кожній касі чи рахунку в будь-якій валюті
    Каса та рахунки

    Каса та рахунки
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення вартості послуг - можливостей маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Софт здійснює коректний облік замовлень, обирає виконавців, визначає дати готовності, складає звіти про виконання робіт та надсилає їх на принтер за запитом;
  • Система налаштовує калькуляцію за послугами перекладачів, здійснює миттєвий розрахунок вартості замовлення, під час оплати друкує фіскальний чек з діалогового вікна;
  • Софт забезпечує точність здійснюваних розрахунків та заповнення бланків, використовуючи для цього офіційні методики, формули, нормативи, законодавчі акти, накази та ін.;
  • Система нараховує винагороду співробітникам з відрядною оплатою праці на основі зафіксованих обсягів виконаних робіт, затверджених ставок та ін.;
  • Софт організовує імпорт відомостей з раніше використовуваних електронних форматів для створення бази клієнтів, без зовнішньої участі і/або через ручне введення;
  • Система здійснює пошук клієнта під час введення перших символів його прізвища, звужуючи коло пошуку під час додавання кожної наступної літери, реально витрачаючи на це частки секунд;
  • Софт використовує функцію сортування, дозволяючи класифікувати клієнтів за категоріями та здійснювати вторинну вибірку за потрібними параметрами у стовпцях, застосовуючи фільтр;
  • Система використовує функцію групування, зокрема множинного, надаючи можливість обирати клієнтів, які мають одну спільну характеристику з усієї маси;
  • Софт активно користується функцією сповіщення у вигляді спливаючих повідомлень для оперативного обміну інформацією між співробітниками перекладацької організації;
  • Система володіє зручним представленням інформації та має гнучку конфігурацію, що дозволяє підвищити її потенціал у випадку інтеграції з іншими технологічними сервісами;
  • Софт встановлює ультрасучасний зв'язок з АТС, що дає можливість "вирахувати" абонента, якщо відомості про нього присутні у базі, звернутися на ім'я та дати миттєву відповідь;
  • Система сумісна з корпоративним сайтом, де клієнт може самостійно стежити за статусом виконання перекладів, контролювати оплату;
  • Софт здійснює повноцінний фінансовий облік: контролює витрати та аналізує обґрунтованість витрат, розподіляє по рахунках платежі, групує їх за способом оплати;
  • Система здійснює повноцінний управлінський облік: надає керівництву аналітичні звіти, які оцінюють стан перекладацької організації за періодами;
  • Софт володіє великою кількістю електронних шаблонів, таблиць, реєстрів, журналів для ведення поточної діяльності та оформляє їх до готовності протягом кількох секунд.

Опис програмного забезпечення

Облік перекладів – це вигідна пропозиція ринкові перекладацьких послуг від компанії "Універсальна Система Обліку" (УСО), яка створила цілу низку програмних продуктів для різноманітних галузей економіки: державних установ, підприємств МСБ та ЖКГ, освітніх закладів, медичних центрів та ін.

Облік перекладів - програма, яка легко встановлюється на комп'ютер, що має самі звичайні характеристики та працює за відсутності інтернет-з'єднання у випадку локального розміщення користувачів. Облік перекладів дозволяє здійснювати роботу у віддаленому доступі, але для цього необхідне інтернет-з'єднання.

Понад те, Облік перекладів пропонує створення загальної інформаційної мережі для територіально роз'єднаних офісів та філій перекладацької організації, об'єднуючи їх діяльність в єдине ціле з дистанційним керуванням. Єдина вимога до функціонування такої мережі - наявність інтернет-з'єднання.

Облік перекладів повністю автоматизує ведення обліку у перекладацькій організації, до складу якого належать фінансовий облік, статистичний облік, управлінській облік, облік клієнтів, облік замовлень та інші види обліку, які застосовуються у цій сфері діяльності.

Облік перекладів приймає замовлення, шукає клієнта в базі та, у разі його відсутності, реєструє, після відкриває базу виконавців і вибирай найбільш відповідну кандидатуру перекладача з врахуванням потрібної мови, наявного обсягу робіт та запланованих термінів виконання. База перекладачів містить як штатних, так і позаштатних працівників, умови роботи яких вказані у "формулярі", створеному для кожного співробітника, як і у випадку клієнтів.

Облік перекладів наочно демонструє перелік замовлень та обсяг роботи для кожного перекладача із зазначенням дат готовності, що дозволяє самим же фахівцям реально оцінювати терміни виконання роботи, а керівникові контролювати їх діяльність.

Облік перекладів встановлює контроль над перекладами та їх оплатою. Надходження оплати фіксується в Обліку перекладів у спеціальному вкладенні, як і переклади по мірі їх виконання - перекладач ставить галочку завершеності навпроти замовлення, а Облік перекладів інформує про це керівника, для чого у програмі встановлена система сповіщень, яка працює у вигляді спливаючих повідомлень.

Облік перекладів активно використовує електронний зв'язок надсилаючи sms-повідомлення клієнтові про виконання замовлення, а по e-mail – саме замовлення та супровідні документи до нього. Облік перекладів формує у повному обсязі усю фінансову звітність для усіх контрагентів, до того ж, робить це автоматично.

Так, Облік перекладів володіє зручною функцією автозаповнення та самостійно складає будь-яку заявку, бланк-замовлення, квитанцію, рахунок-фактуру та ін., вільно оперуючи усіма відомостями, які наявні у базі даних.

Варто зазначити, що Облік перекладів являє собою зручну інформаційну систему, у якій містяться усі відомості про діяльність перекладацької організації: її реквізити, активи, власність, обладнання, клієнти, перекладачі, постачальники та підрядники. Усі дані суворо структуровані, тому будь-які операції здійснюються протягом секунд. Інформаційна система в Обліку перекладів документує усю діяльність перекладацької організації, системно розташовуючи створені документи, місце збереження яких логічно зрозуміле, а пошук необхідної довідки майже не вимагає часу.

Облік перекладів розраховує вартість замовлення під час його формування, її узгодження з клієнтом відбувається оперативно або під час прийому, або через електронний зв'язок. У інформаційній системі зберігається інформація по кожному із клієнтів та його обсягах замовлення з вартістю робіт та по кожному перекладачеві - також з обсягом замовлень та вартістю робіт. Для розрахування вартості замовлення Облік перекладів використовує один прайс-лист, для розрахунку винагороди для перекладача - інший, для оцінки прибутковості замовлення - третій.

Облік перекладів надає право на роботу, присвоюючи співробітникам індивідуальні логіни та паролі, що їх захищають, разом із тим вони визначають поле діяльності кожного, не дозволяючи "відвідувати" чужі поля. Це дозволяє зберегти конфіденційність інформації, яка є або особистою, або комерційною, тому вимагає гарантованого нерозголошення.

Облік перекладів надає багатокористувацький доступ, тому працювати одночасно можуть декілька фахівців, до того ж усі їх дії та внесені зміни зберігаються.

Зовнішній вигляд програми

Облік перекладів

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Завантажити систему обліку перекладів

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Програмою можуть користуватись:

  • Агентство перекладів

    Агентство перекладів
  • Офісні підприємства

    Офісні підприємства
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про систему обліку перекладів


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити систему обліку перекладів

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.