Можливості системи медичного обліку
- Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
Будь-яка мова - У програмі можна вести електронну історію хвороби
Історія хвороби - Програма володіє академічними знаннями з, розділеним за категоріями, переліком діагнозів МКХ
Діагнози МКХ - За різними діагнозами за МКХ вже складено план необхідного обстеження та лікування
Протоколи лікування - Усі результати аналізів також можуть зберігатись у програмі
Результати аналізів - Налаштування заповнення шаблонів для досліджень допоможе оптимізувати роботу усіх ваших фахівців та позбавить від паперової документації
УЗД - До історії пацієнта можна прикріплювати знімки та будь-які файли
Збереження знімків - Будь-який фірмовий бланк у форматі MS Word може використовуватись в якості шаблону для заповнення
Заповнення форм - Щоб пацієнти не чекали прийому в черзі, можна використати попередній запис
Запис пацієнтів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що на сьогодні призначений прийом
СМС-розсилка - Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові, наприклад, результати досліджень
E-mail - Розсилка з використанням месенджера Viber підтримає вашу репутацію сучасної компанії
Viber - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити пацієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Існує можливість використання дисконтних карток
Використання карток - Підтримується автоматичне та ручне списання медикаментів та матеріалів на виконання досліджень. Продажі у режимі аптеки
Облік медикаментів - На всі послуги можна налаштувати калькуляцію, і, в такому випадку, витратні матеріали будуть списуватися автоматично
Калькуляція - Сучасна система для роботи з клієнтами допоможе співробітникам виконувати усі важливі завдання у вказані терміни
CRM - Ви зможете спостерігати як швидко зростає ваша база клієнтів та приваблювати нових пацієнтів з допомогою сучасних можливостей програми
Збільшення кількості
пацієнтів - Ви легко дізнаєтесь, у які дні тижня та числа місяця у вас найбільше пацієнтів, це дозволить легко керувати завантаженістю кожного відділення
Активність клієнтів - Система покаже, хто з пацієнтів приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
Рейтинг пацієнтів - Звіт покаже, хто з пацієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових пацієнтів та платежами
Аналіз реклами - Менеджери зможуть легко дізнатись, хто з клієнтів давно до вас не звертався і відразу ж зв’язатись з ними
Пацієнти,
які вас залишили - Статистика причин того, що клієнти вас залишають, допоможе вам уникнути відтоку пацієнтів
Причини того,
що клієнти
вас залишають - Ваших фахівців можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом пацієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Ви дізнаєтесь, до кого з ваших лікарів частіше повторно приходять відвідувачі, а хто може втрачати ваших клієнтів
Утримання пацієнтів - Партнера або вашого працівника, який порекомендував клієнтові скористатися певними процедурами та послугами, буде помічено та заохочено
Рекомендації - Відрядна заробітна платня фахівців легко розраховується автоматично, з урахуванням персональних ставок
Заробітна платня - Ви зможете дізнатись динаміку росту відвідувань та надання послуг за будь-який період роботи кожного лікаря
Динаміка відвідувань - Спеціальний звіт покаже найбільш прибуткові чи найбільш популярні послуги
Аналіз послуг - Усю статистику по пацієнтах, послугах та фахівцях ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
Динаміка по часу - Ви отримаєте повну статистику по проданому чи витраченому на послуги товарові
Аналіз продажів - За кожним медикаментом та товаром програма підкаже, на який термін вистачить його запасів, що дозволить оптимізувати закупівлі та зберігання
Прогноз товару - Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
Середній чек - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Аналіз платежів за потрібними вам значеннями допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на послуги та товари
Цінові сегменти - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Клієнти зможуть записуватися на вашому сайті до будь-якого працівника в обраній філії. Актуальний розклад та розцінки на послуги
Онлайн запис - Ваші пацієнти зможуть дізнатися на сайті готовність аналізів та завантажити результати в особистому кабінеті
Інтеграція з сайтом - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Встановивши екран з наочним розкладом по працівниках та кабінетах, ви безумовно підіймете престиж вашої компанії в очах клієнтів та підвищите власний контроль
Виведення на екран - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Проста у експлуатації, красивий інтерфейс, наявність наочних діаграм та графіків;
- Встановлення та навчання - безкоштовно. Можливість безкоштовного використання демонстраційної версії для тестування функціоналу;
- Облік необмеженої кількості пацієнтів;
- Здійснення попереднього запису клієнтів на прийом, дослідження чи процедури;
- Можливість роботи у системі різноманітних підрозділів та працівників одночасно;
- Фіксація авторів будь-яких записів у системі для контролю над роботою персоналу;
- У медичному обліку, звіти для керівництва формуються в автоматичному режимі. Наявні форми усіх документів, необхідних для виробничого обліку та обслуговування;
- Можлива додаткова інтеграція з сайтом для того, щоб можна було завантажувати результати своїх аналізів в особистому кабінеті;
- Наявна можливість на замовлення налаштувати запис на прийом онлайн, що позитивно відобразиться на іміджі організації та привабить додаткових клієнтів з числа тих, хто не має часу на здійснення телефонного дзвінка у робочий час закладу;
- Можна додавати аналізи та знімки до історії хвороби та формувати повний архів даних по кожному хворому;
- Наявні інструменти для маркетингу та оцінки ефективності реклами: з допомогою програми легко визначити найбільш лояльних клієнтів та надати їм пільги та привілеї у вигляді бонусної системи (картки знижок і т.д.);
- По кожному лікареві та відділенню можна переглянути потік клієнтів за будь-який період часу та простежити динаміку у перспективі (відбувається спад чи зростання);
- Є можливість регулювати відтік пацієнтів шляхом опитування в автоматичному режимі про причини незадоволення роботою закладу;
- Можна враховувати кожного клієнта, залученого іншим пацієнтом чи персоналом. За таке залучення можна нараховувати грошову або іншого роду винагороду;
- Софт дозволяє враховувати та контролювати всі витрати підприємства. Можна здійснювати контроль залишків медикаментів та витратних матеріалів для прогнозування часу наступної закупівлі.
Опис програмного забезпечення
Медичний облік, у вузькому розумінні, означає реєстрацію прикріплених до закладу пацієнтів. У широкому сенсі – це виробничий облік, що охоплює усі бізнес-процеси медичного закладу, з метою їх організації та оптимізації. Організація швидкого та якісного медичного обслуговування неможлива без використання сучасних засобів автоматизації. З цією метою, продукт компанії УСО ідеально годиться.
З допомогою програми УСО автоматизуються виробничі процеси пов’язані з обліком пацієнтів, веденню електронних історій хвороб (наявні плани лікування за МКХ), попередній запис до фахівців, списання витратних матеріалів, медикаментів і т.д. Медична база містить готові форми внутрішньої та зовнішньої документації, необхідної для медичного обслуговування та аналізу ефективності діяльності закладу. Для індивідуалізації шаблонів, можна завантажити бренд (бланк з логотипом фірми) медичної організації.
Документообіг під час використання програмного забезпечення стає, в основному, електронним, що знижує витрати на канцелярські товари та супутні витрати (заправка картриджів і т.д.). Електронна база зручна у користуванні: усі первинні дані, що вносяться працівниками, акумулюються в одному додатку та доступні для роботи інших підрозділів (здійснення аналізу, прогнозування, аудиту і т.д.). Опції планування витрат та здійснення аудиту наявні у системі та можуть функціонувати в автоматичному режимі.
База, різними методами, забезпечує збереження даних медичного обліку. Її завжди можна відновити з резервної копії. Доступ до системи мають тільки уповноважені працівники користувача, яким видані особисті логіни та паролі. Кожна категорія працівників, розподілених за рівнем компетенції, володіє власним обсягом прав на перегляд та коригування даних у софті.
Під час першого введення програми у експлуатацію можливий імпорт даних з будь-якої іншої бази, у якій здійснювався облік. Дані, які знаходяться у програмі, можна експортувати або вивантажувати автоматично під час налаштування інтеграції з іншими системами. Доступне здійснення автоматичного надсилання інформації (у тому числі, голосових повідомлень) за контактними даними клієнтів, з використанням кількох видів зв’язку: e-mail, смс, Viber.
Програма володіє масою інструментів для оцінки та мотивації медичного персоналу для успішнішого виконання ними своїх трудових обов’язків. Кожна послуга, надана працівником, враховується програмою для нарахування відрядної оплати праці. Можна виводити рейтинг лікарів та відділень за відвідуваністю, у тому числі, за часом дня та іншими періодами.
З допомогою компанії УСО є можливість підвищити конкурентні переваги медичного закладу з допомогою додаткового налаштування виведення на дисплеї різноманітної інформації (розклади прийому лікарів і т.д.) у місцях очікування для людей. Можна також інтегрувати телефонію (запрограмувати АТС) для прийому дзвінків на будь-яку вільну лінію, вибір мови спілкування, запис на автовідповідач корисної інформації, автоматичне перенаправлення до потрібного фахівця і т.д. Окрім цього, можна автоматизувати систему відеонагляду, управлінський облік та підвищити якість роботи, використовуючи інші продукти УСО.
Відео про систему медичного обліку
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Завантажити систему медичного обліку
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Медичний центр
та приватна клініка
Поліклініка
та амбулаторія
Державна
лікарня, стаціонар
та госпіталь
Лабораторія та
лікувально-
діагностичний
центр
Санаторний та
реабілітаційний
центр
Диспансер
та профілактичний
центр
Приватні
лікарі
Центр очей
та оптик
Аптека
Репродуктивний,
перинатальний
центр та
пологовий будинок
Пластична та
естетична
хірургія
НДI - науково-
дослідний
інститут
Психологи
та тренінги
Жіноча
консультація
Оздоровчий
комплекс
та центр
Хірургічний
центр
ДОЗ, логопункт
та дефектолог
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про систему медичного обліку
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити систему медичного обліку
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.