Можливості CRM системи для реєстрації пацієнтів
- Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
Будь-яка мова - У програмі можна вести електронну історію хвороби
Історія хвороби - Програма володіє академічними знаннями з, розділеним за категоріями, переліком діагнозів МКХ
Діагнози МКХ - За різними діагнозами за МКХ вже складено план необхідного обстеження та лікування
Протоколи лікування - Усі результати аналізів також можуть зберігатись у програмі
Результати аналізів - Налаштування заповнення шаблонів для досліджень допоможе оптимізувати роботу усіх ваших фахівців та позбавить від паперової документації
УЗД - До історії пацієнта можна прикріплювати знімки та будь-які файли
Збереження знімків - Будь-який фірмовий бланк у форматі MS Word може використовуватись в якості шаблону для заповнення
Заповнення форм - Щоб пацієнти не чекали прийому в черзі, можна використати попередній запис
Запис пацієнтів - Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що на сьогодні призначений прийом
СМС-розсилка - Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові, наприклад, результати досліджень
E-mail - Розсилка з використанням месенджера Viber підтримає вашу репутацію сучасної компанії
Viber - Програма зможе навіть зателефонувати від імені Вашої організації та голосом повідомити пацієнтові будь-яку важливу інформацію
Голосова розсилка - Існує можливість використання дисконтних карток
Використання карток - Підтримується автоматичне та ручне списання медикаментів та матеріалів на виконання досліджень. Продажі у режимі аптеки
Облік медикаментів - На всі послуги можна налаштувати калькуляцію, і, в такому випадку, витратні матеріали будуть списуватися автоматично
Калькуляція - Сучасна система для роботи з клієнтами допоможе співробітникам виконувати усі важливі завдання у вказані терміни
CRM - Ви зможете спостерігати як швидко зростає ваша база клієнтів та приваблювати нових пацієнтів з допомогою сучасних можливостей програми
Збільшення кількості
пацієнтів - Ви легко дізнаєтесь, у які дні тижня та числа місяця у вас найбільше пацієнтів, це дозволить легко керувати завантаженістю кожного відділення
Активність клієнтів - Система покаже, хто з пацієнтів приніс вам найбільший прибуток, і ви з легкістю зможете заохотити таких клієнтів особистим прайс-листом або бонусами
Рейтинг пацієнтів - Звіт покаже, хто з пацієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
Борги - Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових пацієнтів та платежами
Аналіз реклами - Менеджери зможуть легко дізнатись, хто з клієнтів давно до вас не звертався і відразу ж зв’язатись з ними
Пацієнти,
які вас залишили - Статистика причин того, що клієнти вас залишають, допоможе вам уникнути відтоку пацієнтів
Причини того,
що клієнти
вас залишають - Ваших фахівців можна легко порівняти за різноманітними критеріями: числом пацієнтів, наданих послуг, прибутку та продуктивності
Аналіз працівників - Ви дізнаєтесь, до кого з ваших лікарів частіше повторно приходять відвідувачі, а хто може втрачати ваших клієнтів
Утримання пацієнтів - Партнера або вашого працівника, який порекомендував клієнтові скористатися певними процедурами та послугами, буде помічено та заохочено
Рекомендації - Відрядна заробітна платня фахівців легко розраховується автоматично, з урахуванням персональних ставок
Заробітна платня - Ви зможете дізнатись динаміку росту відвідувань та надання послуг за будь-який період роботи кожного лікаря
Динаміка відвідувань - Спеціальний звіт покаже найбільш прибуткові чи найбільш популярні послуги
Аналіз послуг - Усю статистику по пацієнтах, послугах та фахівцях ви зможете дізнатись за будь-який зручний період часу та оцінити динаміку з допомогою наочних звітів
Динаміка по часу - Ви отримаєте повну статистику по проданому чи витраченому на послуги товарові
Аналіз продажів - За кожним медикаментом та товаром програма підкаже, на який термін вистачить його запасів, що дозволить оптимізувати закупівлі та зберігання
Прогноз товару - Звіт по купівельній спроможності продемонструє фінансові можливості ваших клієнтів в залежності від кожної філії
Середній чек - Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
Контроль видатків - Аналіз платежів за потрібними вам значеннями допоможе прийняти рішення про підвищення чи зниження цін на послуги та товари
Цінові сегменти - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено отримати репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Клієнти зможуть записуватися на вашому сайті до будь-якого працівника в обраній філії. Актуальний розклад та розцінки на послуги
Онлайн запис - Ваші пацієнти зможуть дізнатися на сайті готовність аналізів та завантажити результати в особистому кабінеті
Інтеграція з сайтом - Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
Телефонія - Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
Відеоспостереження - Встановивши екран з наочним розкладом по працівниках та кабінетах, ви безумовно підіймете престиж вашої компанії в очах клієнтів та підвищите власний контроль
Виведення на екран - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Універсальна система обліку дає змогу проводити ефективний облік пацієнтів;
- Система налаштовується на амбулаторний чи стаціонарний облік;
- У системі можна створити електронні карти пацієнтів та фіксувати у них всю історію взаємодій;
- Ви зможете створити власний електронний архів;
- Система має можливості CRM;
- Платформа допоможе підтримувати тісні контакти із пацієнтами через різні канали зв'язку;
- Софт розрахований на комплексне управління процесами;
- Можна використовувати софт для керування вузькими процесами;
- Ви зможете аналізувати роботу своєї команди;
- Для лікарів ми впровадили у програмне забезпечення стандартні протоколи лікування;
- Програму можна підключити до обладнання, наприклад касового;
- Пропонуємо сучасні можливості, пов'язані з веденням обліку у хмарі;
- Ви зможете здійснювати професійне планування процесів, наприклад, складати та планувати графіки лікарів;
- Ми надаємо додаткові можливості на замовлення;
- УСУ допоможе проводити професійну реєстрацію клієнтів та інших процесів.
Програма для реєстрації пацієнтів
У сучасних клініках практикується амбулаторне та стаціонарне види лікування. Амбулаторне лікування пов'язане із простим відвідуванням лікарні без госпіталізації, а стаціонарне передбачає лікування у стінах поліклініки. І першому і другому випадку потрібен облік, у цьому вам допоможе програма для реєстрації пацієнтів.
Це програмне рішення націлене на детальну фіксацію процесу лікування, реєстрацію нюансів щодо здоров'я пацієнта, а також усіх пов'язаних із цим процесів.
Реєстрація пацієнтів
Реєстрація пацієнтів може проводитися легко та ефективно у програмному забезпеченні від компанії УСУ, пропонуємо вам використовувати дану платформу. Розглянемо особливості роботи системи.
Спочатку програму потрібно заповнити модулі, пов'язані з базовими категоріями обліку. Це реквізити медичного закладу, дані постачальників, клієнтів тощо. Торкнемося докладніше реєстрації пацієнтів.
Програма реєстрації пацієнтів
Програма реєстрації пацієнтів від УСУ надасть вам сучасні можливості CRM для якісної та злагодженої роботи. При цьому позитивного ефекту можна досягти всім учасників. Розглянемо можливості реєстрації лікаря. Він може здійснювати облік усіх пацієнтів через електронні картки. Так, кожного з них можна створити окрему електронну картку.
У цих регістрах можна відображати деталі здоров'я, відвідувань, пройдених результатів та діагностичних досліджень, тобто всю інформацію щодо пацієнта. Що дає?
Це допомагає у будь-який момент мати доступ до електронної бази та працювати з актуальними даними. Якщо згадати як це було раніше: зберігалися товсті та обтерті зошити, які треба було гортати розбиратися в чужих записах, то тепер все геніально і просто: доступ миттєвий, читана інформація, її можна легко витягти, переслати, зберегти в архів.
CRM для реєстрації пацієнтів
CRM для реєстрації пацієнтів дозволяє легко обмінюватись даними з іншими фахівцями. Наприклад, якщо відкрити доступ для лаборанта, співробітник самостійно додасть дані аналізів, при цьому не виникатиме паперової тяганини.
Тепер торкнемося роботи реєстратури, для якої дуже важливо правильно організувати робочий день для кожного фахівця клініки. Тут також потрібна правильна реєстрація пацієнтів.
Завдяки УСУ ви зможете професійно складати графіки та розклади. Планувати їх можна виходячи з різних категорій: зайнятість фахівців, кабінетів, обладнання, дата та час прийому. За допомогою УСУ ви зможете майстерно керувати цими категоріями та не допускати простоїв або навпаки накладок у прийомах. А це підніме лояльність ваших відвідувачів.
Реєстрація пацієнтів у базі даних
Реєстрація пацієнтів у базі даних проводитиметься дуже легко. Співробітник реєстратури може працювати зі зручними таблицями, в яких можна буде легко зіставляти дані та оперативно орієнтуватися. Це особливо важливо, коли надходить дзвінок і потрібно швидко здійснити реєстрацію або надати інформацію.
На допомогу адміністратору будуть функції CRM. Наприклад, у ПЗ у картках може відображатися інформація докладна інформація по клієнту: у кого він спостерігається, коли був востаннє на прийомі та інші особливості. При надходженні дзвінка вся ця інформація ініціалізується на екрані, що дозволить адміністратору швидко зорієнтуватися в даних, шанобливо звернутися та забезпечити якісне обслуговування.
Тут уже користь отримує клієнт, адже йому не доведеться довго чекати, його пам'ятають і знають, ставляться з повагою. Що ще потрібно для зміцнення довіри та підняття лояльності? Ще потрібна інформаційна підтримка і через УСУ можна легко її реалізувати.
При інтеграції з сервісами зв'язку можна вибрати зручний для клієнта канал доставки інформації. Наприклад, надіслати повідомлення можна через електронну пошту, месенджер або стандартним шляхом. Також через УСУ можна організувати розсилку.
Ми можемо запропонувати й інші види послуг: ведення фінансів, складу, заробітної плати, аналіз процесів, контрольні функції, інтеграція з сайтом та онлайн-запис, розробка особистого бота або програми тощо. Ознайомитись ближче з нашими послугами та сервісами можна на нашому сайті, пропонуємо вам звернути увагу на відео огляд.
Відео програми для реєстрації пацієнтів
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Безкоштовно завантажити програму для реєстрації пацієнтів
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Медичний центр
та приватна клініка
Поліклініка
та амбулаторія
Державна
лікарня, стаціонар
та госпіталь
Лабораторія та
лікувально-
діагностичний
центр
Санаторний та
реабілітаційний
центр
Диспансер
та профілактичний
центр
Приватні
лікарі
Центр очей
та оптик
Аптека
Репродуктивний,
перинатальний
центр та
пологовий будинок
Пластична та
естетична
хірургія
НДI - науково-
дослідний
інститут
Психологи
та тренінги
Жіноча
консультація
Оздоровчий
комплекс
та центр
Хірургічний
центр
ДОЗ, логопункт
та дефектолог
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.