1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Програма для обліку оренди

На думку 157 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Програма для обліку оренди

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості CRM системи для обліку оренди

  • Програму можна перевести на будь-яку зручну для Вас мову. Окрім того, можна працювати відразу з кількома мовами
    Будь-яка мова

    Будь-яка мова
  • Ви можете здавати в прокат будь-який товар, зручно класифікувавши увесь асортимент на свій розсуд
    Будь-який товар

    Будь-який товар
  • Для наочності, Ви можете зберегти зображення кожного товару, захопивши його web-камерою. Воно може відображатись у накладній на передачу клієнтові
    Фото товару

    Фото товару
  • Програма може організувати роботу у єдиній інформаційній системі будь-якої кількості підрозділів через інтернет
    Склади та магазини

    Склади та магазини
  • Обирати товар з легкістю двома шляхами: за назвою або сканером за штрих-кодом
    Зручний вибір

    Зручний вибір
  • Ви можете використовувати різноманітне обладнання для для зчитування штрих-кодів, і для їх присвоєння товару
    Обладнання

    Обладнання
  • Накладна на передачу товару клієнтові, квитанція, угода та інші різноманітні документи можуть формуватися програмою автоматично
    Бланки

    Бланки
  • Ви зможете планувати за кожним товаром наступну оренду, враховуючи час, коли він звільниться у попереднього користувача
    Планування

    Планування
  • У Вас сформується єдина база клієнтів з усіма необхідними контактними даними
    База клієнтів

    База клієнтів
  • Ви зможете здійснювати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень, наприклад, про те, що сьогодні потрібно повернути речі
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Розсилка електронною поштою дозволить вам надіслати будь-який електронний документ клієнтові
    E-mail

    E-mail
  • Програма покаже будь-які переміщення товарів та залишки по кожному складу чи філії за вказаний період
    Складський облік

    Складський облік
  • Ви з легкістю аналізуватимете усю статистику прокату у кількісному та фінансовому вимірах
    Прокат

    Прокат
  • Система врахує не лише усі продажі, але й прибуток від них та покаже наочну статистику
    Продажі

    Продажі
  • Ви з легкістю зможете дізнатись статистику окупності усіх ваших товарів
    Окупність

    Окупність
  • Ваших менеджерів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю клієнтів, прибутку та продуктивності
    Аналіз працівників

    Аналіз працівників
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Програма покаже усі необхідні дані за поточними заставами клієнтів
    Застави

    Застави
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Автоматизована програма для обліку оренди представлена для розрахованого на багато користувачів режиму, даючи можливість обміну інформаційними даними по локальній мережі;
  • Для кожного користувача передбачається персонально сформований обліковий запис із захисним логіном та паролем;
  • Делегування прав користувача гарантує високу швидкість роботи із захистом інформаційних даних;
  • Швидке формування та заповнення документів за наявності вбудованих шаблонів;
  • Програма дозволяє вести єдину базу CRM з повними відомостями по всіх клієнтах;
  • Автоматичне налаштування СМС повідомлень клієнтам про статус оренди або прокату, про своєчасність платежів, знижки, бонуси і т.д.;
  • Швидкий пошук за запитом користувача, за штрих-кодом, за назвою, категорією, наявністю;
  • Відображення проблемних клієнтів, з повідомленням про стовідсоткову оплату;
  • Проведення платежів у готівковій та безготівковій формі;
  • Ведення номенклатури з усіма представленими найменуваннями товарів, що підрозділяються за категоріями (кількістю, вартістю, наявністю), виділеними тим чи іншим кольором;
  • Швидкий розрахунок у автоматичному форматі електронним калькулятором, застосовуючи вартість, що відображається в номенклатурі із загальною кількістю товарів та часу;
  • Можливість керівнику мати постійний доступ контролю та аналізу діяльності організації;
  • Робота з будь-якого робочого пристрою;
  • Ведення бухгалтерського обліку;
  • Використання високотехнологічного обладнання;

Програма для обліку оренди

Програма для обліку оренди є сучасним інструментом з безліччю опцій оптимізації робочого часу. При оренді необхідний документальний супровід, з чим програма чудово та швидко справляється. Завдяки автоматизованій програмі з обліку оренди від компанії «Універсальна система обліку» Ви зможете організувати єдиний простір для досконалої роботи. У програмі легко сформувати та знайти, відредагувати та вислати документ, проаналізувати статут оренди, приріст клієнтів та розрахувати загальні обороти за той чи інший період часу. У програмі легко можна автоматизувати всю господарську діяльність, ведучи облік і документообіг. Програма багатофункціональна та передбачає ведення документації, із присвоєнням серійних номерів, дат, вартості послуг з оренди. Для оптимізації робочого часу працівників передбачається використання готових шаблонів, у які за лічені секунди доступно вставити необхідні дані. Підтримуються різні формати документів. Також у програмі доступно відстежувати своєчасне виконання зобов'язань сторін згідно з договорами, бачачи статус платежів з автоматичним розрахунком електронним калькулятором.

Програма обліку оренди

Програма обліку оренди «Універсальна Система Обліку» передбачає програмування на надсилання голосових та текстових повідомлень у масовій або вибірковій формі. У програмі можна вести єдину клієнтську базу CRM із загальними даними, доступними для всіх співробітників. У CRM базі буде відображено і в міру роботи доповнено контактну інформацію, статус платежів, оренду та прокат товарів, статус платежів тощо. У програмі з урахуванням оренди можна вести номенклатуру з усіма представленими найменуваннями товарів для автоматичного розрахунку вартості. Таким чином, можна бачити наявність інструментів у тій чи іншій кількості, швидко надаючи інформацію клієнтам. На підставі представленої вартості в номенклатурі, можна автоматично розраховувати загальну вартість оренди або прокату тих чи інших товарів, з урахуванням загальної кількості годин. Доступно вести взаєморозрахунки в готівковій безготівковій формі, завдяки наявним шаблонам формуючи рахунки і чеки, акти.

CRM система обліку оренди

Автоматизована CRM система обліку оренди УСУ є досконалою та дозволяє оптимізувати роботу кожного користувача. Програма запускається з ярлика на робочому столі та налаштовується персонально кожним користувачем. Для покращення якості роботи з клієнтами доступно налаштувати мовну панель. Кожен користувач входитиме в CRM систему з обліку над орендою самостійно, використовуючи індивідуально сформований обліковий запис з логіном та паролем. Внутрішньоканальне доступно обмінюватися інформаційними даними при розрахованому на багато користувачів форматі, оптимізуючи робочий час співробітників компанії. Для кожного користувача передбачаються персональні права доступу, надаючи доступ тільки до інформації, яка входить до переліку посадових повноважень. таким чином, користувач буде позбавлений непотрібної інформації та дані будуть захищені від розкрадання. Програмне забезпечення дозволяє об'єднати мережу філій у єдину інформаційну систему. У досконалій програмі передбачається легка та зручна робота. Ліворуч розпаюється вікно з переліком представлених товарів (машини, самокати, одяг, інвентар тощо). Для найкращого орієнтування співробітників за представленими товарами в номенклатурі передбачається прикріплення зображення зі штрих-кодами.

СРМ для обліку оренди

p align="justify"> Система СРМ для обліку оренди передбачає використання високотехнічного складського обладнання. За допомогою сканера для штрихкодування та терміналу збору даних доступно швидко вважати інформацію по об'єкту, відображаючи дані в системі. СРМ з урахуванням оренди можна синхронізувати з сайтом, де клієнти самостійно можуть оформлювати прокат товарів, оформляючи час та проводячи оплати. Класифікація товарів за кольорами та вартістю. Знайти товар можна за наявністю, штрих-кодом, категорією, назвою. Програма передбачає зіставлення оренди певних товарів у часі, крім накладки. При формуванні замовлення клієнтом за вибраними найменуваннями товарів програма автоматично розраховуватиме суму до оплати за представленим прейскурантом. Програмне забезпечення передбачає автоматичне нагадування як співробітникам, так і клієнтам, гарантуючи своєчасне виконання завдань з надання та повернення товарів. Щоб виключити непорозуміння, в системі доступно відображати певним кольором із знаком оклику проблемних клієнтів, з якими в подальшому необхідно працювати за повною передоплатою. Автоматизована програма вдосконалює роботу із збільшенням прибутку. Щоб Ви могли самостійно переконатися в цьому, пропонуємо пройти на наш офіційний сайт, де представлена тестова версія в безкоштовному режимі.

Зовнішній вигляд програми

Програма для обліку оренди

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Безкоштовно завантажити програму для обліку оренди

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Програмою можуть користуватись:

  • Пункти прокату велосипедів

    Пункти прокату
    велосипедів
  • Пункти прокату автомобілів

    Пункти прокату
    автомобілів
  • Прокат суконь та одягу

    Прокат
    суконь та одягу
  • Пункти оренди

    Пункти оренди
  • Прокат та оренда інструментів та знарядь

    Прокат
    та оренда інструментів
    та знарядь
  • Оренда комерційних приміщень та територій

    Оренда комерційних
    приміщень та територій
  • Організації оренди будівельного обладнання та інструментів

    Організації оренди
    будівельного
    обладнання
    та інструментів
  • Магазини прокату спортивного знаряддя

    Магазини прокату
    спортивного знаряддя
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про програму


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.