- Можливості
- Опис
- Скріншот
- Відео
- Завантажити
- Для кого?
- Клієнти
- Відгуки
- Мова
- Замовити
Можливості CRM системи для обліку у будівництві
- Ви зможете відстежувати статуси ваших об'єктів, призначати та контролювати роботу підрядників чи власних співробітників
Об'єкти - Наша програма забезпечить облік виданих коштів та бюджету, розрахунок прибутку для будь-якого об'єкту.
Бюджет - Ви отримаєте повноцінний складський облік, інвентаризацію та розподіл матеріалів по об'єктах та роботам
Будь-який товар - По кожному об'єкту зберігатиметься вся історія виконаних робіт
Облік робіт - Усі підрозділи організації можуть працювати в єдиній інформаційній системі через інтернет
Підрозділи - Договори, бланки, квитанції про оплату можуть формуватися програмою автоматично
Заповнення бланків - Ви зможете вести повноцінний фінансовий облік: проводити доходи, будь-які витрати, бачити прибуток та дивитися різні аналітичні звіти
Прибутки витрати - У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
Контрагенти - Підтримується розділення прав доступу. Кожен працівник бачитиме лише те, що йому належить
Права доступу - Ви контролюватимете всіх своїх співробітників
Контроль - Для директора передбачено цілий комплекс управлінських звітів, які допоможуть проаналізувати діяльність організації з різних сторін
Звіти директору - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено здобути репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Ультра-сучасна функція зв'язку з АТС дозволить бачити дані того, хто телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім'я, не витрачати жодної секунди на пошук інформаціїТелефонія
- Система планування дозволяє налаштувати розклад резервного копіювання, отримання важливих звітів строго у певний час та задати будь-які інші дії програмиПланувальник
- Спеціальна програма збереже за розкладом копію всіх ваших даних у програмі без необхідності зупиняти роботу в системі, автоматично заархівує та повідомить про готовністьРезервне копіювання
- Наша організація, дбаючи про своїх клієнтів, розробила офіційний додаток для мобільних, який прискорить та спростить ведення бізнесу.Додаток для
співробітників - Мобільною програмою зручно користуватися клієнтам, які регулярно взаємодіють з підприємством з приводу його послуг та/або продукції, в яких клієнти постійно зацікавлені.Додаток для клієнтів
- Біблія сучасного керівника - доповнення до програми для директорів, які вважають себе профі, або хочуть стати такими.БСК
- Ви зможете швидко внести початкові дані, потрібні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали безліч найкрасивіших шаблонів, щоб робота в нашій програмі приносила ще більше задоволення.
Гарний дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній може швидко розібратись навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- В утиліті передбачається автоматичний розрахунок будівельних процесів, згідно з кошторисом, що формується на базі поданих цін, зазначених у прейскуранті;
- Аналітика та управління запасами будматеріалів на всіх етапах будівництва, відображаючи дані в електронних журналах;
- Створення та ведення кошторисної проекції планових операцій з автоматичним коригуванням;
- Передбачається контролювання руху грошових коштів та розрахунками з підрядниками та постачальниками у готівковій та безготівковій формі, підтримуючи банківські системи, платіжні термінали, перекази, сканування QR;
- Моніторинг виконання будівельних заходів за періодами та термінами;
- Ведення аналізу робочого часу персоналу та перерахунок заробітної плати;
- Реєстрація та використання техніки: амортизація, експлуатація, витрачання коштів на обслуговування;
- Взаємодія з бухгалтерськими системами для спрощення розрахунків;
- Заплановане контролювання бюджету будівельного бізнесу;
- Генерація документації щодо витрат, прибутку згідно з виконаними графіками;
- Контролювання за якістю будівельних матеріалів та їх відповідність стандартам, відображаючи детальну інформацію щодо кожної позиції в номенклатурі;
- Складання та ведення графіків, з можливістю коригування, використовуючи електронний формат;
- Підтримка багаторівневої реєстрації для великих та комплексних проектів;
- прогнозування фінансових результатів проекту та його економічної ефективності;
- Віддалений доступ для контролю за проектами і ресурсами в реальному часі, при установці камер стеження.
Програма для обліку у будівництві
Програма для обліку у будівництві є спеціалізованим технологічним рішенням, призначеним для ефективного управлінського контролю різними процесами, пов'язаними з реалізацією будівель та надання ремонтних робіт. Основні функції таких програм включають аналіз фінансів, управління ресурсами, контроль за виконанням у строки, складання кошторисної пропозиції, ведення документації та звітності, а також моніторинг діяльності підрядників та субпідрядників. Програмне забезпечення допомагає забезпечити прозорість та дисципліну у будівельних справах. Наприклад, за підтримки автоматизованих можливостей, можна відстежувати надходження та витрату матеріалів, розпоряджатися запасами та гарантувати контроль за якістю виконаних завдань. Також утиліта може інтегрувати з бухгалтерськими та фінансовими системами, спрощуючи розрахунки з підрядниками та постачальниками. Такі розробки часто мають функцію для ведення графіків, планування та моніторингу виконання завдань, сприяючи своєчасно виявляти відхилення та оперативно вносити корективи. Це сприяє зниженню втрати робочих годин на реалізацію проектів, скорочення ефективності забудови, що витрачається.
Як вести облік у будівництві
Як вести облік у будівництві? Облік у будівництві - це комплекс заходів, спрямованих на систематизацію, контролю та аналіз всіх завдань, що ґрунтуються на реалізації послуг компанією забудовника. Ведення курування складає всіх під етапах- від планування і підготовки до завершення і здачі об'єкта в експлуатацію. Головними завданнями є ефективне використання ресурсів, дотримання термінів, контроль над витратами та підтримка високих стандартів якості. Для ведення аналітики та управління використовуються різні методи, включаючи бухгалтерський та фінансовий аналіз, а також способи управління проектами. Найважливішими аспектами є зіставлення витрат за матеріали, робочої сили, техніку та інші ресурси. Так само важливим є курування рухом коштів, оскільки від цього залежить фінансова стійкість планових операцій. Також варто враховувати терміни, за допомогою яких можна відстежувати виконання поетапних заходів та виявляти можливі затримки. Кошторис освіта - ще один важливий аспект аналізу. Воно допомагає спрогнозувати майбутні витрати та забезпечити фінансову обґрунтованість вкладених ресурсів. Важливо регулярно оновлювати показники, враховуючи зміни у проектному плані, підвищення чи зниження вартості матеріалів та інші зовнішні чинники. Ведення такого аналізу здійснюється з використанням спеціалізованих додатків, які автоматизують розрахунки та звітність, скорочуючи помилки та підвищуючи точність даних.
Програма для обліку матеріалів у будівництві
Програма для обліку матеріалів у будівництві «Універсальна Система обліку» (УСУ), призначена для оптимізації процесів управління запасами та контролю за витратами будматеріалів на всіх етапах виробничих робіт. Додаток є ідеальним рішенням, що підходить за ціною та якістю будь-якого виду бізнесу. За допомогою утиліти можна ефективно відстежувати надходження, зберігання та витрату матеріалів, а також контролювати всі рухи по складах та на будівельних майданчиках. Однією з ключових особливостей програмного забезпечення є можливість автоматичного розрахунку потреб у будматеріалах на основі кошторисних показників та графіків виконання робіт, що дозволяє своєчасно закуповувати необхідні ресурси та уникати дефіциту продукції та розхідників на будівництві.
Програмне забезпечення також дозволяє здійснювати аналітику використання за кожним матеріалом, фіксуючи дату та кількість надходжень, а також деталізуючи інформацію про постачальників та ціну найменувань. Утиліта дозволяє інтегрувати зі сторонніми обліковими та фінансовими системами, відповідаючи за точність відомостей. Розробка УВУ автоматизовано генерує звіти, що значно спрощує процес аналізу витрат та розподіл бюджету. Також утиліта підтримує багатоланкову структуру аналітики, що дозволяє враховувати матеріали на різних рівнях, від складів до окремих об'єктів будівництва. Використання УСУ сприяє зниженню адміністративного навантаження, зменшенню помилок при кількісному аналізі товарів та підвищення ефективності трудової діяльності компанії забудовника.
Програма для обліку будівельних робіт
Програма для обліку будівельних робіт із вбудованими можливостями представляється інтегрованим рішенням, яке допомагає ефективно керувати побудовою об'єктів, з початку планування та закінчуючи здаванням в експлуатацію. Софт допомагає вести детально-аналітичну перевірку поетапних процесів, маючи на увазі кошторисне вибудовування планів, витрату матеріалів, виконання робіт, фінансові операції та курування термінів. Однією з основних особливостей розробки закачається можливості укладення сучасного функціоналу в один софт, що допомагає скоротити ймовірність здійснення помилок і підняти точність звітності.
Вбудовані можливості програми включають автоматизований розрахунок вартості послуг та будматеріалів на підставі актуальних цін та кошторисних норм. Дозволяє зараз стежити за бюджетом проекту та запобігати перевитраті коштів. Контроль виконання будівельних заходів також включається до функціоналу системи: програмне забезпечення фіксує терміни виконання кожного етапу, стежить за виконанням підрядниками та субпідрядниками своїх зобов'язань та аналізує можливі відхилення від графіка. Для зручності користувачів утиліти часто включають інструмент для автоматичного формування звітності, який дозволяє моментально виводити зведені відомості про хід будівельних операцій, витрати та виконання планів. Крім того, програма має механізми зіставлення фінансів, що полегшує роботу з підрядниками та постачальниками, а також допомагає швидко вирішувати питання з оплатою та звітністю. Використання автоматизованої утиліти не тільки спрощує основні процеси, а й значно підвищує рівень віддаленого стеження, ефективності та прозорості на всіх стадіях забудови.
Виробничий облік у будівництві
Виробничий облік у будівництві є системою облікового контролю, спрямовану на реєстрацію, обробку та аналіз усіх заходів, пов'язаних з виконанням будівельних робіт. Утиліта охоплює не лише аналіз витрат на будматеріали, трудовитрати та застосування техніки, а й курування над здійсненням графіків, витрачанням та результатами кожного етапу. Основною опцією виробничого менеджменту є забезпечення прозорого виконання завдань, що допомагає скоротити ризики помилок та перевитрат, підвищити ефективність робочої діяльності. Найважливішим елементом автоматизованого аналізу є систематизація даних виконання планованих операцій.
Також включає фіксацію обсягів виконаних робіт, розрахунок і реєстрація використаних матеріалів, а також аналіз робочого часу співробітників і техніки. Виробничий аналіз також тісно пов'язаний із фінансовим контролем, оскільки дозволяє точніше планувати та контролювати витрати на всіх рівнях забудови. Наприклад, завдяки правильному розподілу витратних матеріалів та трудовитрат реально істотно скоротити ймовірність перевитрати бюджету, а також швидко коригувати кошториси у разі змінних умов або вартості ресурсів. Крім того, ефективна виробнича аналітика сприяє в управлінні будівельними проектами, оскільки дозволяє своєчасно виявляти відхилення від графіків та проводити аналітику причин затримок чи перевитрати коштів. Це значно підвищує якість виконання всіх етапів, гарантуючи їх своєчасне завершення та відповідність встановленим стандартам.
Облік обладнання у будівництві
Облік обладнання у будівництві є досконалим інструментом, спрямованим на систематизацію управлінського контролю щодо застосування будівельної техніки та обладнання на всіх рівнях будівельного проекту. При цьому охоплюються всі типи обладнання, від великих будівельних машин до дрібного інструменту, і включає не тільки реєстрацію, але й моніторинг стану, технічного забезпечення, ремонту та списання. Основною функцією програми є ефективність управлінського розподілу ресурсів та мінімізація простою техніки. Коректна реєстрація та стеження над обладнанням сприяє запобіганню додаткових витрат, пов'язаних з його використанням, а також запобігати перевитраті коштів на ремонт або заміщення. Реєстрація та курування обладнання допомагає організувати своєчасне технічне обслуговування, що збільшує термін служби машин та знижує випадки несподіваних поломок, які можуть затримати побудову. Важливим фактором є контроль над витрачанням на паливо, розхідники, а також амортизацію спецобладнання. Це забезпечує будівельникам коректно прогнозувати витрати та уникати непотрібних витрат на оренду або купівлю нових одиниць спецтехніки, якщо існуючі машини можуть бути ефективніше використані. У цьому, реєстрація устаткування будівництві позначається на раціональному розподілі можливостей, зниження витрат і забезпечення безперебійного ходу будівництва.
Облік собівартості у будівництві
Облік собівартості у будівництві важливий процес, спрямований на розрахунок і перевірку коштів, пов'язаних з виконанням будівельних заходів. Перевірка передбачає реєстрацію всіх видів витрат, таких як вартість будматеріалів, оплата праці, витрати на спецтехніку та інструментарій із витрачанням на загальнобудівельні заходи та послуги підрядників. Основна мета перевірки собівартості – забезпечити точний розрахунок поетапного витрачання, щоб контролювати бюджет та мінімізувати перевитрати. Собівартість будівлі складається з прямих та непрямих вкладень. Прямі витрати ґрунтуються на вартості будматеріалів, оплаті праці робітників, застосуванні спецтехніки та інших вкладень, безпосередньо пов'язаних з виконанням робіт. Непрямі витрати включають адміністративні споживання, оренду, амортизацію обладнання, а також інші витрати, не пов'язані безпосередньо з конкретним об'єктом будівництва. Правильний аналіз собівартості Таким чином, аналіз собівартості є ключовим елементом фінансового контролю та дозволяє підвищити ефективність виконання проектів. Для віддаленого стеження за тим, що відбувається на будмайданчиках або всередині відділень компанії, на складах, передбачається встановлення камер, які в реальному часі передають інформацію та ведуть запис із подальшим збереженням. Таким чином, працівники працюватимуть без простоїв і відливання, стромати надійно зберігатимуться на складах, виключаючи всяку ймовірність крадіжок.
Комплексний облік у будівництві
Комплексний облік у будівництві здійснюється за допомогою автоматизованої системи, що охоплює всі аспекти бізнесу, включаючи фінанси, ресурси, матеріали, трудовитрати та виконання робіт. Головною метою програмного забезпечення є організація прозорості та ефективності заходів на всіх етапах реалізації послуг, від планування та закупівель до здачі об'єкта в експлуатацію. Ключовими компонентами комплексного управління є аналіз витрат на будматеріали, робочу силу, спецтехніку, а також контроль за виконанням усіх етапів робіт відповідно до проекту та графіка. Поданий підхід дозволяє не тільки оптимізувати видаткові статті, а й своєчасно коригувати відхилення від плану, запобігаючи перевитраті коштів та затримкам.
Крім того, комплексний підхід включає фінансовий контроль, який допомагає стежити за рухом коштів, своєчасно оплачувати роботу підрядників і постачальників, додатково враховувати податкові та юридичні аспекти. Важливо, що реєстрація здійснюється за кожним об'єктом окремо, що дозволяє детально відстежувати стан бюджету, виручки та витрат. Програма для комплексного аналізу може включати функції для моніторингу проектних та будівельних термінів, контролю над якістю виконаних заходів, а також звітності, що сприяє найбільш коректному вибудову планів щодо розподілу ресурсів та підняття загальної ефективності будівельних справ. У результаті комплексна аналітика допомагає скоротити ризики, покращити фінансову звітність і підняти продуктивність. У додатку автоматично проводитиметься курирування та прорахунок щомісячних заробітних нарахувань, ґрунтуючись на фактичних показниках відпрацьованої кількості часу, виконаних обсягів робіт.
Програми для управлінського обліку у будівництві
Програми для управлінського обліку у будівництві призначені для знищення заходів планування, аналізованого контролю продуктивності виконання завдань компанією забудовників. Програмне забезпечення допомагає у зборі, обробці, аналізуючи відомості, пов'язані з реалізацією поставлених завдань, перерозподілом ресурсів, розрахунком витрат та доходів. Основна мета управлінського аналізу – забезпечити керівництво необхідною інформацією для ухвалення зважених рішень, покращення контролю над проектами та підвищення ефективності діяльності організації. Управлінська аналітика охоплює декілька ключових аспектів, до яких належать фінансові витрати, реєстрація матеріалів, взаємодія з підрядниками, а також моніторинг реалізації проектів відповідно до плану.
За допомогою системи можна відстежувати кожну статтю витрат, починаючи від закупівлі будматеріалів та оплати праці, до амортизації спецобладнання та інших споживань, крім того, інтегрувати відомості зі сторонніми додатками для найбільш коректного відстеження фінансових рухів. Програмне забезпечення для управлінського контролю трудової діяльності додатково допомагає спростити та підвищити якість взаємодії між усіма підрозділами організації, з гарантованою прозорістю процесів та скорочуючи ймовірність помилок. Розрахований на багато користувачів режим служить одноразовому входу і реалізації планових операцій, згідно з графіками, при цьому забезпечення передачею інформаційних повідомлень між користувачами по локальній мережі, що досить зручно при віддаленості об'єктів.
Програми для автоматизації щоденного обліку у будівництві
Програми для автоматизації щоденного обліку у будівництві з веденням бухгалтерського та складського моніторингу суттєво полегшують розподіл будівельними проектами, сприяючи точності та прозорості всіх грошових та матеріальних рухів. Автоматизована утиліта сприяє покращенню робіт у моменті реєстрації та курування витрачання будматеріалів, руху товарів на складах, а також моніторинг витрачання та доходерсим на кожному етапі. У рамках бухгалтерського ведення автоматизована програма допомагає здійснювати точні розрахунки щодо витрат на матеріали, оплати праці, амортизації обладнання та інших витрат. Утиліта додатково підтримує контроль над фінансовими потоками, включаючи розрахунки з підрядниками, постачальниками та податкові зобов'язання, здійснюючи детальний аналіз, скорочуючи помилки та спрощуючи підготовку фінансової звітності. Вся документація та звітність буде формуватися автоматично, з наявністю шаблонів, що заповнюються в електронній формі за зразками при імпорті та експорті даних.
Щодо складського обліку, система допомагає відстежувати наявність та рух будматеріалів, контролюючи їх надходження, витрачання та залишкові показники на складах. Програма дозволяє автоматично оновлювати відомості про запаси, запобігаючи дефіциту чи надлишку продукції, крім того забезпечує коректне контролю над термінами доставок та ресурсного застосування. Система інтегрує інформацію бухгалтерського та складського обліку, що значно покращує координування між працівниками відділень та сприяє високо ефективності роботи. Для більш задоволеної та продуктивної організації дій передбачається підключення до 1с бухгалтерії, здійснюючи всі процеси в єдиній інформаційній системі, без додаткової витрати часу та сил на повторні операції. Це не лише прискорює процеси, а й забезпечує високий ступінь точності у калькуляції та звітності. Пробна версія програми надається для оцінювання функціоналу та можливостей системи до її покупки. Вона дозволяє користувачеві протестувати інтерфейс, основні функції та адаптивність програми до специфіки роботи компанії. Перевага пробної версії полягає в тому, що можна заздалегідь переконатися у зручності застосування, взаємодії з іншими системами за відповідними функціональними вимогами, не ризикуючи фінансовими засобами.
Відео програми для ремонту
Подивившись наступне відео, можна швидко ознайомитися з можливостями програми УСУ – Універсальної системи обліку. Якщо Ви не бачите завантаженого на YouTube відео, обов'язково напишіть нам, ми знайдемо інший спосіб показати демонстраційний ролик!
Безкоштовно завантажити програму для обліку у будівництві
Програмою можуть користуватися:
Будівельні
компанії
Організації оренди
будівельного обладнання
та інструменту
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу


Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.



