1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Виконання інвентаризації

На думку 377 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Всі
Операційна система: Windows
Родина: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Виконання інвентаризації

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Презентація
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості програми для виконання інвентаризації

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Платформа інвентаризації відповідає за виконання облікових операцій, відстежує поточні та заплановані процеси, веде цифрові архіви, займається документальним супроводом;
  • Користувачам не потрібно докладати максимум зусиль, щоб впоратися з програмою, оволодіти ключовими елементами керування, раціонально використовувати засоби нормативно-довідкової підтримки;
  • Складські активи організації (продукція, сировина, матеріали) потрапляють під цілковитий контроль додатка;
  • Створення облікової позиції містить збір актуальної інформації про товар, завчасну підготовку документів, планування і т.д. Дані про завершені процеси легко перенести до архівів;
  • По часу виконання інвентаризації стане менш витратним, ніж у разі застосування застарілих методик контролю. При цьому суттєво знизиться вплив людського фактору;
  • Кожна сесія (процес) регулюється в режимі реального часу, що визначає можливість блискавично вносити правки;
  • Конфігурація досить варіативна в частині обліку, щоб організація змогла користуватися також і власними напрацюваннями та методиками, не дотримувалась нав’язаних ззовні стандартів та механізмів;
  • За допомогою моніторингу легко знизити витрати, визначити ходові позиції асортименту, виявити слабкі позиції, щоб терміново виправити недоліки, підвищити продуктивність;
  • Певні елементи та функціональні можливості доступні тільки під замовлення. Предметно ознайомитися з платним контентом можна на нашому сайті;
  • До завдань базового конструктору документації належить своєчасне створення нормативних бланків під час виконання інвентаризації - звітів, актів, сертифікатів та ін.;
  • Програмний помічник швидко повідомить про те, що різко впали показники прибутку, з’явились певні проблеми керування, не вистачає визначених груп матеріалів, товарів або сировини;
  • Спеціальний інтерфейс акцентує увагу виключно на підготовці фінансової звітності;
  • Висока якість аналітики гарантує своєчасність та ефективність управлінських рішень, де жоден, навіть найнезначніший аспект господарювання не залишиться поза увагою;
  • Рекомендуємо уважно ознайомитися з завданнями додаткового оснащення, де на вибір представлені широкі функціональні можливості, цифрові елементи та модулі;
  • Тестова версія додатку розповсюджується безкоштовно. Встановлення не забере багато часу.

Опис програмного забезпечення

Останніми роками автоматичне виконання інвентаризації отримує все більше поширення, що неможливо пояснити лише ціновою доступністю проекту автоматизації. ПЗ прагне довести до ідеалу один з ключових аспектів господарювання, помістити під контроль трудомісткі та обтяжуючі процеси. Параметри виконання операції, фундаментальні алгоритми та критерії, проміжок часу, легко вказати самостійно, щоб виступати в ролі регулятора з правом швидкого втручання. Якщо щось йде не так як слід, відхиляється від курсу, то користувач миттєво вносить правки.

Лінійка «Універсальної Системи Обліку» (USU) містить різноманітні платформи, які займаються виконанням інвентаризації. Не важливо, йдеться мова про торгівельний об’єкт, промислове виробництво, медицину, освіту чи фірму, яка займається ремонтом та технічним обслуговуванням. Інвентаризація вважається нагальним питанням у багатьох галузях. При цьому, мало хто не витрачає зайві зусилля, щоб впоратися з її виконанням, не задіювати персонал та ресурси, не залучати сторонніх фахівців або контролюючі інстанції, не витрачати дорогоцінний час.

Платформа виконання інвентаризації володіє широкою інформаційною підтримкою будь-яких облікових позицій. Наприклад, торгівельним об’єктам не буде проблемно зареєструвати товарний асортимент, ретельно розписати одиниці продукції, розмістити супровідні документи, накладні та сертифікати. Важливо розуміти, що безпосередньо процеси виконання регулюються онлайн. Користувачам залишиться лише оновити облікові дані, щоб скласти картинку господарювання, ознайомитися з наявністю певних матеріалів та товарів, виконати закупівлі по величинах, яких не вистачає, відзвітувати перед керівництвом.

Не варто забувати про автоматичний контроль одиниць інвентаризації, де легко використовувати спеціальні пристрої. Це значно спростить (оптимізує) виконання облікових операцій. Користуються попитом термінали збору даних або торгівельні сканери штрих-коду. Спеціальний інтерфейс орієнтований виключно на планування. При цьому, користувачам не буде складно відстежити виконання тієї чи іншої стадії, суворо регулювати терміни, рівень зайнятості персоналу, успішно вирішити організаційні питання, діяти на випередження.

Логічні компоненти програми містять панель адміністрування інвентаризації, модулі виконання операцій, планувальник, базу даних та інші елементи. Структура має право використовувати власні методики обліку, обирати найприйнятніші варіанти контролю продукції. Вбудований конструктор документації необхідно окремо відзначити. Його пріоритетне завдання - автоматична підготовка нормативних документів, контрактів, сертифікатів якості, накладних та ін. Не потрібно багато часу, щоб додати новий шаблон та внести його у цифровий довідник.

Автоматизація увійшла в бізнес серйозно та надовго. Якщо раніше інвентаризацією займались усім робочим колективом, використовуючи навіть вихідні або беззаперечно виконуючи прохання контролюючих органів, то зараз підприємства чудово розуміють, що виконання обліку потрібно автоматизувати. Деякі фахівці радять переходити до оптимізації поступово, де під нагляд програмної підтримки можна віддати лише певний рівень господарювання, а з часом - просто розширити функціональний діапазон за рахунок індивідуальної розробки проекту. Такий варіант доступний для можливий.

Подивившись наступне відео, можна швидко ознайомитися з можливостями програми УСУ – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантаженого на YouTube відео, обов'язково напишіть нам, ми знайдемо інший спосіб показати демонстраційний ролик!

Завантажити програму для виконання інвентаризації

Програмою можуть користуватися:

  • Торгове підприємство

    Торгове
    підприємство
  • Виробнича компанія

    Виробнича
    компанія
  • Ательє

    Ательє
  • Спортивний центр

    Спортивний
    центр
  • Логістична компанія

    Логістична
    компанія
  • Хімчистка

    Хімчистка
  • Медичне підприємство

    Медичне
    організація
  • Ремонтна майстерня

    Ремонтна
    майстерня
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про програму виконання інвентаризації


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму для виконання інвентаризації

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.