Можливості системи для солярію
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Демо-версія бухгалтерської програми солярію дозволяє перевірити всі її функції за допомогою тестових та власних даних.
- Завдяки міжнародній версії ви зможете комфортно користуватися програмою знайомою вам мовою.
- Всі користувачі можуть на власний розсуд змінювати оформлення вікна. Ви можете вибрати один із кількох варіантів.
- Права доступу надаються залежно від посади.
- Декілька користувачів можуть працювати в УСУ одночасно. Для цього комп'ютер підключається до сервера через локальну мережу чи Інтернет.
- Усі функції бухгалтерської програми поділені на три модулі, що полегшує пошук необхідних довідників, журналів та звітів.
- Екран кожного журналу розділений на дві робочі області для зручності введення та пошуку даних: одна є список операцій, а інша - вікно, що відображає вміст вибраного рядка.
- Універсальна система обліку зберігає базу даних клієнтів, що містить усі контактні дані.
- Адміністратори можуть зберігати попередні записи про сеанси та поточну інформацію.
- З програми можна надсилати повідомлення електронною поштою, щоб інформувати клієнтів про нові послуги та знижки. Повідомлення можуть бути надіслані у чотирьох форматах: дзвінком на телефон, через SMS, Viber та електронну пошту.
- За допомогою CRM можна повністю управляти фінансами компанії.
- Постачання організації завжди знаходяться під повним контролем.
- Коли рівень запасів досягає мінімуму, програма попереджає компанію та дає можливість збільшити запаси. Нижня межа кількості встановлюється у картці складських запасів.
- Можливість підключення до АТС ще більше автоматизує взаємодію Космосу з клієнтами.
- Книга «Біблія сучасного менеджера» допоможе розширити ваше уявлення про бухгалтерський облік загалом та про функції звітності зокрема. Ця опція дозволяє менеджерам солярію переглядати аналітичне зведення щодо ситуації та прогнозувати різні події.
Програма солярію
Для того, щоб усі процеси в студії засмаги проходили за єдиною системою, необхідно вибрати програму солярію. Щоб кожен співробітник відчував себе частиною потужної системи та міг будь-якої миті побачити результати роботи керівника, облік солярію ведеться за допомогою спеціальної програми. Основними вимогами до програмного забезпечення, що оптимізує будь-який вид обліку, є комплексність, зручність, можливість контролювати взаємодію з клієнтом та аналізувати результати. Численні розробники програмного забезпечення вивели ринку широкий спектр продуктів, відповідальних різним перевагам клієнтів.
Одні з них можуть контролювати окремі процеси, інші є багатофункціональними програмами для організацій, які традиційно враховують сукупні результати діяльності підприємства. Ми рекомендуємо вам ознайомитись із програмою «Універсальна система обліку». Вона належить до другого типу. Завдяки широкому спектру можливостей вона полегшує робочі процеси співробітників, які працюють у солярії, завжди легко регулюючи порядок відображення інформації в обліку. Програмне забезпечення солярію USU має прикладну систему. Це означає, що для кожного співробітника можуть бути створені завдання та електронні регістри. На їх основі можна створювати розклади для керування роботою обладнання. Кожна заявка може бути закріплена за конкретним співробітником, який, у свою чергу, може призначити дату та час прийому клієнта.
Облік у солярії
При необхідності співробітники отримують нагадування про наближення наступного сеансу. Завдяки такому розподілу дій облік солярію ведеться максимально зручно та ефективно. Він допомагає відстежувати час роботи обладнання та контролювати процес підготовки до наступного сеансу. Програма оптимізує облік клієнтів за сеансами та допомагає зберігати всю контактну інформацію відвідувачів.
Зберігати у довіднику повний перелік послуг, доходів і витрат, використаних товарів та матеріалів, підрозділів організації, статей доходів та витрат ще ніколи не було так просто, як із програмою USU, яка оптимізує роботу менеджера солярію. Введення даних про нових клієнтів, запис на сеанси, складання розкладу роботи персоналу організації, запровадження супутніх товарів, підтримання порядку в залі, інвентаризація та інші завдання виконуються в оперативному режимі за допомогою USU. Програма «Солярій» може виконувати будь-які бізнес-операції.
Вся номенклатура товарів зберігається у каталозі. Кожна така картка може супроводжуватись картинкою. У програмі можна зберігати різноманітні прайс-листи для постійних відвідувачів та пропонувати їм послуги зі знижками. Блок «Звітність» дозволяє відслідковувати такі показники, як обсяг виконаних робіт за будь-який період, кількість нових клієнтів, найбільш продуктивні співробітники, прибуток за період, найбільш популярні фахівці та рекламні оголошення. Маючи таку інформацію, керівники компанії можуть планувати подальший розвиток, коригувати поточні дії та тримати руку на пульсі.
Відео програми для обліку солярію
Подивившись наступне відео, можна швидко ознайомитися з можливостями програми УСУ – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантаженого на YouTube відео, обов'язково напишіть нам, ми знайдемо інший спосіб показати демонстраційний ролик!
Безкоштовно завантажити систему для солярію
Нижче наведено посилання для завантаження. Завантажити безкоштовно можна презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint та демонстраційну версію. Причому демо-версія має певні обмеження: за часом використання та функціоналом.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватися:
Будь-яка приватна
компанія
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.