- Можливості
- Опис
- Скріншот
- Відео
- Завантажити
- Для кого?
- Клієнти
- Відгуки
- Мова
- Замовити
Можливості CRM системи у будівництві
- Ви зможете відстежувати статуси ваших об'єктів, призначати та контролювати роботу підрядників чи власних співробітників
Об'єкти - Наша програма забезпечить облік виданих коштів та бюджету, розрахунок прибутку для будь-якого об'єкту.
Бюджет - Ви отримаєте повноцінний складський облік, інвентаризацію та розподіл матеріалів по об'єктах та роботам
Будь-який товар - По кожному об'єкту зберігатиметься вся історія виконаних робіт
Облік робіт - Усі підрозділи організації можуть працювати в єдиній інформаційній системі через інтернет
Підрозділи - Договори, бланки, квитанції про оплату можуть формуватися програмою автоматично
Заповнення бланків - Ви зможете вести повноцінний фінансовий облік: проводити доходи, будь-які витрати, бачити прибуток та дивитися різні аналітичні звіти
Прибутки витрати - У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
Контрагенти - Підтримується розділення прав доступу. Кожен працівник бачитиме лише те, що йому належить
Права доступу - Ви контролюватимете всіх своїх співробітників
Контроль - Для директора передбачено цілий комплекс управлінських звітів, які допоможуть проаналізувати діяльність організації з різних сторін
Звіти директору - Інтеграція з новітніми технологіями дозволить вам епатувати клієнтів та заслужено здобути репутацію найсучаснішої компанії
Ексклюзивність - Ультра-сучасна функція зв'язку з АТС дозволить бачити дані того, хто телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім'я, не витрачати жодної секунди на пошук інформаціїТелефонія
- Система планування дозволяє налаштувати розклад резервного копіювання, отримання важливих звітів строго у певний час та задати будь-які інші дії програмиПланувальник
- Спеціальна програма збереже за розкладом копію всіх ваших даних у програмі без необхідності зупиняти роботу в системі, автоматично заархівує та повідомить про готовністьРезервне копіювання
- Наша організація, дбаючи про своїх клієнтів, розробила офіційний додаток для мобільних, який прискорить та спростить ведення бізнесу.Додаток для
співробітників - Мобільною програмою зручно користуватися клієнтам, які регулярно взаємодіють з підприємством з приводу його послуг та/або продукції, в яких клієнти постійно зацікавлені.Додаток для клієнтів
- Біблія сучасного керівника - доповнення до програми для директорів, які вважають себе профі, або хочуть стати такими.БСК
- Ви зможете швидко внести початкові дані, потрібні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали безліч найкрасивіших шаблонів, щоб робота в нашій програмі приносила ще більше задоволення.
Гарний дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній може швидко розібратись навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Програмне забезпечення УСУ дозволяє автоматично враховувати витрати будматеріалів, робочої сили співробітників компанії та спецтехніки на будмайданчиках, що сприяє точному плануванню та мінімізації помилок;
- Універсальна розробка УСУ дозволяє відстежувати кожен цикл побудови об'єктів, починаючи від проектування до здачі в експлуатацію, забезпечуючи контролю над термінами та розпланованим бюджетом;
- Програма допомагає виконувати моніторинг витрат та доходів усіх замовлень, включаючи будматеріали, оплату праці, оренду обладнання, що сприяє точному дотриманню фінансових рамок;
- Інтеграція з фінансовою системою 1с, забезпечує єдиним потоком інформації для аналізу та контролю грошових витрат та формування звітності;
- Автоматизована програма дозволяє формувати документи та звіти в реальному часі, своєчасно приймати рішення та коригувати план, використовуючи вбудовані шаблони;
- Універсальна система УСУ допомагає планувати закупівлю будматеріалів та спецобладнання, забезпечуючи безперебійну діяльність на будмайданчиках; Контроль за виконанням планових операцій дозволяє курирувати за виконанням будівельних заходів та їх відповідністю до проектної документації;
- Утиліта УСУ спрощує взаємодію Космосу з підрядниками, дозволяючи відстежувати їхню роботу, виконання контрактних зобов'язань та сплачені суми, здійснюючи взаєморозрахунки у готівковій, а й безготівковій формі, підтримуючи прийом іноземної валюти;
- Система дозволяє передбачати можливі відхилення від графіка чи бюджету, оптимізуючи виникнення помилок та забезпечуючи своєчасне втручання;
- Додаток може використовуватись на мобільних пристроях, дозволяючи працівникам оперативно отримувати інформацію з будь-якої точки;
- Програма відстежує всі зміни у завданнях, що допомагає у разі потреби повернутися до попередніх відомостей та аналізувати зміни;
- Софт УСУ допомагає всім користувачам взаємодіяти, передбачаючи наявність розрахованого на багато користувачів режиму з взаємообміном повідомленнями;
- Унікальна розробка забезпечує повну автоматизацію всіх заходів, збільшуючи рівень довіри між сторонами;
- Програма дозволяє аналізувати ефективність використання ресурсів, виявляючи прогалини у дії бізнесу та оптимізувати процеси;
- Програма централізовано зберігає всі відомості та документацію, спрощуючи їх пошук та доступність для всіх користувачів, передбачаючи розмежування прав за рівнями доступу.
Системи обліку у будівництві
Системи обліку в будівництві є сукупністю методів та інструментальної підтримки, призначених для реалізації різних процесів, пов'язаних з проектуванням, забудовою та введенням в експлуатацію споруд. В умовах сучасного управління внутрішньоорганізаційними процесами є необхідною умовою впровадження спеціалізованих розробок, для успішного завершення будівельних робіт у строк та в межах запланованого бюджету, а також для забезпечення підтримки якісних показників та безпеки об'єктів, що зводяться. Ефективні системи управління допомагають мінімізувати ризики, підвищити прозорість виконуваних операцій та покращити контроль над ресурсами. Одним із найважливіших аспектів утиліти є аналіз матеріальних ресурсів, таких як будматеріали, спецтехніка, спецобладнання, а також трудовитрати.
Точне відстеження споживання будматеріалів та трудовитрат допомагає уникнути перевитрати та забезпечує раціональним використанням коштів. Важливою частиною є контроль фінансових операцій, враховуючи закупівлю будматеріалів, виплати заробітної плати працівникам, оренда обладнання та інші статті витрачання коштів, що дозволяє будувати ефективне фінансове планування. Для управління проектними завданнями на будмайданчиках використовуються спеціалізовані програмні рішення, що відображають усі роботи та дозволяють стежити за прогресом поетапного виконання. Такі системи допомагають у своєчасності реалізації планових операцій, контролюючи ресурси та витрати, забезпечуючи оперативне втручання на зміни та оптимізацію заходів. Крім того, впровадження інформаційних технологій в управлінську справу сприяє покращенню взаємодії між усіма контрагентами, включаючи підрядників, постачальників та замовників. У результаті високотехнологічні розробки стають основою для підвищення ефективності та зниження витрат у будь-якій галузі діяльності бізнесу.
Облік у будівництві
Облік у будівництві при впровадженні програмного забезпечення «Універсальна Система Обліку» є важливим елементом оптимізації внутрішньоорганізаційних заходів на всіх робочих етапах. Додаток УСУ спрямований на автоматизацію обліку будівельних ресурсів, фінансових потоків, а також на планування та контроль за виконанням усіх планів. Утиліта допомагає ефективно враховувати використання будматеріалів, робочого часу, спецтехніки та інших ресурсів, що є критично важливим для успішного завершення забудови об'єктів у строк та в рамках встановленого бюджету. Основним завданням розробки УВУ є точний аналіз усіх витрат на побудову об'єктів, що допомагає уникати перевитрати коштів та удосконалюючи бізнес процеси.
Впровадження утиліти передбачає детальне відстеження кожної статті у витрачанні бюджету, включаючи закупівлю будматеріалів, оплату зарплати, оренду спецтехніки тощо. Таким чином, розробка є ідеальним високотехнологічним інструментом для оперативного контролю над виконанням завдань та термінів побудови споруд та надання ремонтних послуг. Крім цього, програмне забезпечення надає централізований доступ до інформаційних даних про проект, покращуючи взаємодію між користувачами, при багатоканальному підключенні та взаємообміні повідомленнями внутрішньої мережі. дані методи допомагають замовнику, підряднику та іншим заінтересованим сторонам своєчасно отримувати актуальну інформацію про хід виконання заходів та досягнуті результати. Впровадження утиліти значно підвищує прозорість всіх процесів, скорочуючи можливість помилок, відображаючи в журналах відповідальних співробітників та сприяючи підвищенню загальної ефективності ведення бізнесу.
Облік капітального будівництва
Облік капітального будівництва являє собою систему моніторингу та контролю всіх процесів, пов'язаних із зведенням, реконструкцією або ремонтом будівель та споруд. Також включає комплекс заходів, спрямованих на точне і своєчасне відображення поетапного будівництва, витрачання коштів на будматеріали, трудовитрати та інші пов'язані з цим вкладення. Ведення деталізованого обліку дозволяє як контролювати фінансові потоки, а й підвищувати ефективність використання ресурсів, забезпечуючи прозорість виконання робіт. Основним завданням обліку в капітальному будівництві є забезпечення точності у визначенні та реєстрації видатків, допомагаючи мінімізувати ризики перевитрати бюджетних коштів та невідповідності фактичних показників із плановими. Ця особливість важлива в умовах великих замовлень на забудову, де будь-яке навіть незначне відхилення від плану може спричинити значні фінансові втрати або простої у строках. Окрім іншого, облік капітального будівництва відіграє ключову роль у дотриманні нормативних вимог, забезпечуючи куруванням над дотриманням стандартів якості та заходів безпеки. Також сприяє ефективному управлінню проектними завданнями, допомагаючи моментально реагувати та коригувати стратегії, приймаючи рішення щодо оптимізації заходів. Завдання, що правильно виконуються, забезпечують успішним завершенням проектів з дотриманням усіх критеріїв, починаючи від якості до фінансової ефективності.
Бухгалтерський облік у будівництві
Бухгалтерський облік у будівництві має критично важливий вплив на управління фінансовими потоками та забезпечення якісної реалізації всіх операцій на етапах будівництва. В рамках забудови важливо точно відстежувати всі витрати, фіксуючи відомості у бухгалтерській звітності. Усі розрахунки виконуються автоматично, скорочуючи витрати робочого дня, і навіть виникнення помилковості підсумкових показників, застосовуючи електронний калькулятор. алгоритми, що вказуються, допоможуть у прорахунках кошторисів та взаєморозрахунків між сторонами, враховуючи використання номенклатури та знижок.
Автоматизована утиліта забезпечує автоматизацією всіх заходів, значно спрощуючи процес запису та аналізу відомостей, що допомагає бухгалтеру в реальному часі відстежувати та коригувати витрачання, вести звітність за проектами та надавати актуальну інформацію керівництву для прийняття фінансових рішень. Особлива увага приділяється аналізу основних засобів, а також відрахування праці та заробітної плати працівників, уникаючи помилок та неточностей при розрахунку витрат. Аналіз трудової діяльності також виконується автоматично, підсумовуючи щоденні показники відпрацьованої кількості годин та обсягів робіт. Бухгалтерський облік у забудові також необхідний для дотримання податкового законодавства, оскільки точна та своєчасна звітність дозволяє уникнути штрафів та санкцій. Впровадження автоматизованої розробки покращує взаємодію між фінансовими підрозділами, підрядниками та замовниками, призводячи до вищого рівня контролю та управління бізнес-завдань, зрештою впливаючи на успішне завершення справ.
Організація бухгалтерського обліку будівництва
Організація бухгалтерського обліку будівництва при інтеграції з банківською системою та терміналами оплати значно покращує управління фінансовими потоками та автоматизує заходи, пов'язані зі звітністю та аналізом витрат. Інтеграція додатку передбачає оперативне відстеження надходження та списання коштів, синхронізувати інформацію з банками та оптимізувати фінансові операції, скорочуючи робочий час на обробку платежів та зменшуючи ймовірність помилок, пов'язаних із ручним введенням даних. також передбачається конвертування будь-якої грошової одиниці, здійснюючи взаєморозрахунки з іноземними замовниками. Надалі, можливо, проводити аналітику зміни ціноутворення.
Впровадження автоматизації у процес формування звітної документації дозволяє значно спростити підготовку фінансових звітів, необхідні внутрішнього контролю та взаємодії з податковими органами. Створення шаблонів для різних типів звітності прискорює метод і рівень підготовки, роблячи його точнішим, що особливо важливо під час роботи з великою кількістю операцій, характерних для будівельного бізнесу. Крім того, універсальна система дозволяє забезпечити прозоре ведення фінансових операцій, що виконуються, покращуючи взаємодію між бухгалтерією та іншими підрозділами організації, а також підвищуючи рівень контролю над виконанням. Автоматизація аналітики та інтеграція із зовнішніми додатками сприяє зниженню адміністративних витрат та підвищенню загальної ефективності продуктивності бізнесу.
Журнал обліку будівництва
Журнал обліку будівництва з автоматичним заповненням цифрових форм є ефективним інструментом для реалізації обліково-будівельних операцій та розподілу, відображення ресурсів. Система автоматичного заповнення значно полегшує спосіб внесення інформації, оптимізуючи виникнення помилок і прискорюючи генерування звітності. Усі заходи, такі як рух будматеріалів, співпраця з підрядниками, витрати на виплату праці та використання спецобладнання фіксується в електронному журналі, що сприяє високій точності управління та скорочення робочого часу, необхідного для його ведення. Кожен запис в електронному журналі автоматично заповнюється на основі раніше введеної інформації, що зберігається у хмарному просторі, що дозволяє забезпечити повну синхронізацію робіт.
Наприклад, після оформлення рахунку або надходження будматеріалів інформація автоматично відображається в журналі, що унеможливлює повторне введення та зменшує ризик невідповідності відомостей. Це також покращує контроль над витратами та виконанням будівельних норм та стандартів. Також автоматичне заповнення цифрових форм дозволяє легко формувати звітність, аналізувати витрати та стежити за дотриманням дедлайнів. Програмне забезпечення може надавати актуальну інформацію в режимі реального часу, що сприяє оперативному прийняттю обдуманих рішень та підвищенню прозорості всього циклу забудови. У результаті цифровий журнал значно підвищує ефективність управління забудовою різних об'єктів, знижуючи адміністративні витрати та підвищуючи коректність фінансового аналізу.
Облік етапів будівництва
Облік етапів будівництва з куруванням та аналізом реалізації послуг з якості виконуваних заходів є важливою складовою успішного ведення бізнесу. Додаток дозволяє не тільки стежити за виконанням планів у строк та в межах встановленого бюджету, а й забезпечує високі стандарти рівня якості на кожному циклі будівництва. Контроль якості на всіх фазах проектування та забудови допомагає своєчасно виявляти проблеми та коригувати помилки до того, як вони вплинуть на підсумковий результат. У періоді аналізу кожного етапу важливо фіксувати та аналізувати ключові параметри, такі як відповідність нормативам з використанням якісних стройматів та реалізація технологічних процесів у сукупності з проектною документацією. При цьому відбувається оцінювання ефективності виконання робіт та запобігання відхиленням, які можуть вплинути на подальший розвиток.
Одним з основних інструментів контролю є ведення звітної документації щодо кожного рівня виконаної та планованої роботи, де фіксуються не лише терміни виконання, а й витрати на результати перевірок якості. Такий підхід сприяє підвищенню якісних показників та покращенню взаємодії між підрядниками, замовниками та інспекторами. Завдяки регулярному аналізу інформації та оперативному реагуванню на виявлені відхилення, вдається мінімізувати ризики та знизити ймовірність виникнення додаткових витрат. Таким чином, поетапна забудова з фокусом на якість виконання завдань сприяє успішному завершенню об'єктів, що відповідає всім вимогам і стандартам, і дозволяє контролювати всі аспекти забудови протягом усього його циклу. Проаналізувати терміни та обсяги виконаної роботи за будь-який період часу, зіставляючи звернення та взаємини із замовниками, зіставляючи найвигідніші пропозиції від постачальників, доступно при виведенні наявної в централізованому сховищі інформації. Виведення відомостей виконується за допомогою контекстної пошукової системи.
Облік ресурсів у будівництві
Облік ресурсів у будівництві з автоматичним поповненням матеріальних запасів відповідно до проектних завдань є важливою частиною ефективного управління бізнесом. Також передбачається точне та своєчасне керування запасами будматеріалів, забезпечуючи безперебійне виконання планів. Автоматизація проведення інвентаризації дозволяє мінімізувати ризики дефіциту або надлишку строматів, що може призвести до додаткових витрат або затримок. Виконання інвентаризації провадиться при інтегруванні з високотехнологічним обладнанням. Система відслідковує витрату будматеріалів на кожному етапі будівництва та, на основі заздалегідь встановленого алгоритму, автоматично ініціює заповнення запасів. Важливо, що заповнення відбувається залежно від поточних потреб забудови, враховані з урахуванням графіків і обсягів робіт, впливаючи забезпечення оптимального балансу між закупівлями і фактичним споживанням будматеріалів. Автоматизація аналізу допомагає інтегрувати відомості про витрати ресурсів із фінансовою системою 1, оперативно відстежуючи витрати та контролюючи виконання згідно з бюджетом. Також додаток покращує прогнозування потреб у ресурсах, що сприяє більш точному плануванню та зниженню зайвих вкладень фінансів. В результаті, автоматичний аналіз та заповнення матеріальних запасів значно підвищують ефективність та раціональність використання бізнес ресурсів, скорочуючи час та гроші, що витрачаються на проектні завдання.
Облік та контроль у будівництві
Облік і контроль у будівництві впливають на успішне завершення планових заходів у строк і в рамках бюджету, що розраховується. Програмне забезпечення, УСУ, допомагає автоматизувати внутрішньоорганізаційні процеси, покращуючи точність аналізу та надаючи актуальні відомості для прийняття рішень. Утиліта дозволяє контролювати всі етапи побудови, починаючи від прийому запиту, планування та закупівлі всього необхідного для виконання робіт та фінальної здачі об'єкта. Додаток УСУ забезпечує відстеження операцій, включаючи будматеріали, трудовитрати та спецтехніку. Утиліта мінімізує виникнення помилок, пов'язаних із ручним введенням інформації, та сприяє більш точному розрахунку. У цьому контрольовані витрати кожному етапі будівництва, забезпечуючи виконанням операцій у рамках заздалегідь спроектованого плану. Утиліта надає можливість аналізувати виконання планових операцій за часом, покращуючи керування завданнями. За допомогою ультрасучасних інструментів можна оперативно реагувати на відхилення від плану та вживати необхідних заходів для їх виправлення. Впровадження програми підвищує рівень робіт, взаємовідносин із контрагентами, полегшує калькуляцію та ведення документообігу, сприяючи оптимізації поетапного будівництва споруд.
Crm система для будівництва
Впроваджувана crm система для будівництва дозволяє значно підвищити ефективність, покращити взаємодію із замовниками, партнерами та підрядниками, а також забезпечити комплексне управління бізнесом. CRM система допомагає централізувати інформацію про замовлення, контракти, проектні документи та ресурси, а також інтегрувати відомості про рух матеріальної цінності та фінансові потоки. Передбачається оптимізація виконання завдань, прискорення прийняття рішень та покращення координації між сторонами. Однією з головних переваг впровадження CRM системи є покращення управління взаємовідносинами із замовниками. Розробка дозволяє відстежувати всі етапи взаємодії із замовником, починаючи від початкової консультації та закінчуючи здаванням об'єкта в експлуатацію. Завдяки інтеграції з іншими програмами, CRM допомагає контролювати терміни реалізації робіт, керуючи бюджетом та забезпечуючи якісним обслуговуванням замовників.
Встановлення безкоштовної демонстративної версії CRM дозволяє будівельним фірмам оцінювати всі переваги та можливості застосування перед прийняттям рішення про її повномасштабне впровадження. Демонстраційна версія надає доступ до всіх ключових функцій розробки та дозволяє оцінити зручність, гнучкість та ефективність у реальних умовах діяльності. Утиліта забезпечує можливістю без ризику перевірити, наскільки софт відповідає потребам бізнесу, та виявити можливі області для покращення, попередньо вибираючи модулі та інструменти. На закінчення хотілося б сказати, що CRM система для будівельних організацій стає невід'ємною частиною успішного розвитку проектних планів та взаємодії із замовниками. Впровадження софту дозволяє знизити операційні ризики, підвищити прибутковість та покращити якість реалізації заходів, при цьому встановлення безкоштовної демонстраційної версії є чудовою нагодою для попереднього тестування системи перед її повноцінним запуском, абсолютно безкоштовно.
Відео програми для ремонту
Подивившись наступне відео, можна швидко ознайомитися з можливостями програми УСУ – Універсальної системи обліку. Якщо Ви не бачите завантаженого на YouTube відео, обов'язково напишіть нам, ми знайдемо інший спосіб показати демонстраційний ролик!
Безкоштовно завантажити систему обліку для будівництва
Програмою можуть користуватися:
Будівельні
компанії
Організації оренди
будівельного обладнання
та інструменту
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про програму
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу


Замовити програму
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.



