1. Головна
  2.  › 
  3. Програми для обліку
  4.  › 
  5. Таблиця обліку замовлень

На думку 328 організацій рейтинг: 4.9
Оценка
Підтримка країн: Усі
Операційна система: Windows
Рід: Універсальна Система Обліку
Призначення: Автоматизація бізнесу

Таблиця обліку замовлень

  • Можливості
  • Опис
  • Скріншот
  • Відео
  • Завантажити
  • Для кого?
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Мова
  • Замовити

Можливості CRM системи, що включає таблицю обліку замовлень

  • У Вас сформується єдина база клієнтів та постачальників з усіма необхідними контактними даними
    База контрагентів

    База контрагентів
  • Щоб нічого не забути, по кожному із клієнтів, з’явиться можливість позначення будь-якої запланованої чи виконаної роботи
    Робота з клієнтами

    Робота з клієнтами
  • Ви зможете з легкістю контролювати кожне своє замовлення
    Замовлення

    Замовлення
  • По кожному із замовлень можна буде відслідковувати етап виконання та задіяних працівників
    Розподіл

    Розподіл
  • Ви отримаєте можливість ведення обліку будь-яких послуг
    Усі послуги

    Усі послуги
  • Ви отримаєте можливість продавати будь-який товар. Програма може працювати з будь-якою кількістю підрозділів та складів. Усі філії працюватимуть в єдиній базі через інтернет
    Будь-який товар

    Будь-який товар
  • Різноманітні угоди та бланки можуть заповнюватись програмою автоматично
    Документи

    Документи
  • Усі співробітники будуть у Вас під контролем
    Контроль працівників

    Контроль працівників
  • Наша програма нагадає Вам про усі важливі справи
    Нагадування

    Нагадування
  • Ви зможете переглянути перелік справ на будь-яку дату по кожному фахівцю
    Планування

    Планування
  • Ви зможете виконувати як масове надсилання СМС, так і налаштувати надсилання індивідуальних повідомлень клієнтам
    СМС-розсилка

    СМС-розсилка
  • Кожне ваше маркетингове рішення буде враховано та проаналізовано кількістю нових клієнтів та платежами
    Аналіз реклами

    Аналіз реклами
  • Усі здійснені платежі будуть під вашим контролем
    Статистика платежів

    Статистика платежів
  • Звіт покаже, хто з клієнтів не здійснив оплату своїх покупок у повному розмірі або з ким із постачальників ви іще не повністю розрахувались
    Борги

    Борги
  • Ви контролюватимете усі фінансові рухи. Ви зможете легко прослідкувати, на що ви витрачаєте найбільше засобів за будь-який період
    Контроль видатків

    Контроль видатків
  • Ваших менеджерів можна легко порівняти за різноманітними критеріями: кількістю заявок, прибутку та продуктивності
    Зведення по працівниках

    Зведення
    по працівниках
  • Статистика заявок допоможе вам легко проаналізувати діяльність та прибутковість компанії
    Статистика заявок

    Статистика заявок
     
  • Усі фінансові взаємовідносини з вашими постачальниками послуг будуть під цілковитим контролем
    Постачальники послуг

    Постачальники послуг
     
  • Ультра-сучасна функція зв’язку з АТС дозволить побачити дані особи, що телефонує, епатувати клієнта, відразу звертаючись до нього на ім’я, не витрачати жодної секунди на пошук інформації
    Телефонія

    Телефонія
  • Потрібні дані можуть завантажуватись на ваш сайт для контролю статусу замовлення, відображення розкладу співробітників чи залишків товарів на складі - можливостей маса!
    Інтеграція з сайтом

    Інтеграція з сайтом
  • Надійний контроль забезпечить інтеграція з камерами: програма в титрах відеопотоку покаже дані по продажах, отриманій оплаті та іншу важливу інформацію
    Відеоспостереження

    Відеоспостереження
  • Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
    Швидкий старт

    Швидкий старт
  • Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
    Красивий дизайн

    Красивий дизайн
  • Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
    Легка програма

    Легка програма

Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:

  • Програмне забезпечення має широкий асортимент функціональних можливостей, що підбираються індивідуально під вид діяльності бізнесу;
  • У додатку всі користувачі будуть працювати спільно, враховуючи наявність багатоканального доступу та взаємодії внутрішньої мережі для передачі інформаційних повідомлень;
  • У додатку кожен користувач буде володарем індивідуально сформованого облікового запису з певним набором можливостей відповідно до посадового положення;
  • Додаток є контекстно пошуковик, за допомогою якого можна швидко знаходити потрібні відомості, що впорядковано зберігаються в хмарі;
  • Формування документів, звітів здійснюється швидко та якісно при використанні цифрових шаблонів;
  • Доступно контролювати всі внутрішні процеси під час встановлення камер стеження;
  • Спостереження за фінансовою діяльністю та всіма грошовими переказами здійснюється при інтегруванні програми з 1с системою;
  • Програмне забезпечення може взаємодіяти з різними приладами, пристроями, що зчитують, моментально виконують сканування штрих кодів і фіксування даних в базі, що досить зручно при інвентаризації;
  • У додатку, можна вести єдину інформаційну базу по контрагентам, доповнюючи наявну інформацію дзвінками, відгуками, зверненнями, заявками, доставками, платежами, що оформлюються;
  • Нарахування оплати праці виконується фахівцям виходячи з фактичних розрахунків виконаної роботи;
  • Виконання доставок та відстеження розташування спеціалістів, кур'єрів, транспортного засобу здійснюється за допомогою використання інтерактивних карток;
  • Вся інформація щодо продукції та послуг буде відображена в номенклатурі, за кожним найменуванням фіксую артикул та штрих код, вартість, кількість, назву та опис;
  • Пошук інформації за запитами виконується контекстним пошуковою системою;
  • Платежі виробляються у готівковій та безготівковій формі, використанням платіжних терміналів, скануванням QR, перерахуванням коштів із розрахункових рахунків;
  • Взаємодія з мережами масового спілкування, торговими майданчиками, мобільним додатком дозволяє оптимізувати робочий час фахівців при автоматичному прийомі запитів від замовників, візуальній формі, що формуються та виконуються;
  • Тестова версія є ідеальним варіантом для знайомства з функціоналом програми

Таблиця обліку замовлень

Таблиця обліку замовлень сприяє швидкому внесенню даних за поточними запитами, відображаючи інформацію щодо контрагентів, а також термінів та додаткових умов, вартості та переліку товарів. Цифрові таблиці допомагають як оперативно вносити інформацію, а й доповнювати, коригувати вже внесені дані, з фіксуванням відомостей по співробітникам, відповідальним за ці процеси. Найпростіший процес ведення обліку замовлень у таблицях є Excel, але за бажання ви можете придбати спеціалізовану розробку, за допомогою якої доступно виконувати додаткові завдання, що впливають на активний розвиток бізнесу в різних сферах діяльності.

Раніше всі завдання виконувались вручну, на паперах, після використання таблиці в Excel, на сьогоднішній день цього недостатньо, бажаючи розширити клієнтську базу і вдосконалювати робочі процеси. Враховуючи велику зацікавленість користувачів до автоматизованих систем, зросла і кількість найменувань різних розробок, що відрізняються за ціною, якістю, функціоналом. Представляємо вашій увазі софт від компанії «Універсальна Система Обліку», що пропонує вигідну співпрацю за мінімальних фінансових витрат, часу, надаючи автономну роботу на тривалий термін. Програма є універсальною, загальнодоступною, даючи можливість користувачам моментально приступити до роботи з безмежним потенціалом за різного функціоналу після встановлення. Ціна є демократичною, яка також заощаджує бюджетні кошти при безкоштовно абонентській платі.

Таблиця обліку замовлень у excel

Таблиця обліку замовлень в excel має убогі можливості, порівняно з функціональним забезпеченням софту «Універсальна Система Обліку». У розробці передбачається внесення матеріалів за заявками покупців, відображати всі найменування, розраховувати загальну суму платежів з урахуванням знижок, бонусів та додаткових перерахунків. Також передбачається можливість зміни та осередків за кольорами, швидко орієнтуючись за запитами, внесеними коригуваннями та іншими відомостями. Кожен користувач зможе носити матеріали в систему без необхідності ручного заповнення, забезпечуючи оперативним імпортом та експортом інформаційних відомостей з різних носіїв.

За допомогою програмного забезпечення користувачі зможуть працювати з різними форматами файлів, швидко приймаючи, створюючи та надаючи документи. Всі матеріали автономно зберігатимуться у звичайному просторі, незалежно від обсягів, термінів зберігання, із застосуванням шаблонів для швидкого формування електронного документообігу. Враховуючи автоматичний пошук, користувачі будуть забезпечені якісною роботою з мінімальними втратами часу. Всі дані документообігу автоматично відображаються в реєстрі, з присвоєними номерами і датами. Доступ до інформаційних даних суворо обмежується для певних користувачів, відображаючи в софті функціонал користувача на підставі робочої діяльності. Вхід у програму виконується за допомогою відкриття ярлика на робочому столі, проходячи реєстрацію з формуванням облікового запису. Кожен запис буде наділено логіном та захисним кодом для захисту важливих матеріалів з позначкою конфіденційно.

База даних для обліку замовлень

База даних для обліку замовлень дозволяє окрім оформлення та доставлення продукції клієнтам, здійснювати повернення. Таким чином, співробітники та клієнти будуть наділені опцією оперативного оформлення запитів без необхідності тривалого оформлення документів, актів та іншої супровідної документації. Всі прорахунки, що виконуються в утиліті, будуть автоматизовані, використовуючи вбудований калькулятор, з заявками, що вносяться, для подальшого розрахунку продукції та робіт. За допомогою вбудованого калькулятора, можливо оперативно здійснювати оплати за товарами, доставками, послугами, що додатково надаються, проводити перерахунок для нарахування бонусних привілеїв, зниження вартості за системою лояльності тощо.

Є можливість у софті здійснювати процеси з будь-якою кількістю персонально сформованих прейскурантів для постійних клієнтів, зумовлюючи подання додаткових привілеїв, що продуктивно впливають на зростання лояльності. Програмне забезпечення є досконалим у всіх сенсах, забезпечуючи єдину роботу для всього користувача складу, об'єднуючи всі установи разом з робочими пристроями, гарантуючи безперервну командну діяльність при взаємодії та взаємообміні інформаційними повідомленнями. Керуючий бізнесом зможе в будь-який час оцінити, проаналізувати робочу діяльність працівників, передбачаючи не тільки дистанційне відеоспостереження, а й відображення на головному комп'ютері фактичних показників робочої діяльності, при скануванні та відображенні робочого столу пристроїв підлеглих. Таким чином, повністю виключено фактичні простої у процесі робочих справ, витоку інформаційних даних, фальсифікацію відомостей тощо.

База обліку замовлень

База обліку замовлень є модернізованою, сприяє моментальному несенню та коригування відомостей. За кожним запитом можна визначити постійних покупців, при необхідності об'єднати їх в єдину доставку. Усі заявки будуть відображені в системі, класифіковані за категоріями, з постійним контролем за статусом дій аж до кінцевого результату. При цьому можна проаналізувати кожного контрагента, зіставляючи комісійний прибуток, часті звернення за певний проміжок часу для підвищення лояльності надаючи додаткові переваги з бонусами накопичення балів та знижками. Всі заявки будуть виконуватися строго в черзі, за підсумками виконання відображаючи коментарі та оцінки, які отримують від покупців. Для отримання оцінок, коментарів та відгуків, придивляється надсилання SMS повідомлень.

Універсальна програма дозволяє розширювати бізнес за рахунок забезпечення поставками товарів за межами певного регіону, збільшуючи клієнтську базу. Доставка здійснюється по всьому світу, використовуючи інтерактивні карти з різною масштабністю. Таким чином, можливо не лише вказувати адреси при доставці, але й фіксувати місце розташування кур'єрів, транспортних засобів під час транспортування вантажів. На масштабних картах можна вибудовувати маршрутизацію для проїзду до вказаних адрес. Програмне забезпечення дозволяє також підсумовувати загальну суму продукції з урахуванням доставки, розраховуючи цінову політику кур'єрських служб. Відстежувати розташування посилок реально по треку номеру, які надаються також і клієнтам для подальшого відстеження. При здійсненні доставки декількома видами транспортування, в системі доступно фіксувати та контролювати всі етапи, вносячи оновлення та надаючи актуальні відомості замовникам.

Бланк обліку замовлень

Бланк обліку замовлень дозволяє оптимізувати час, що витрачається при оформленні заявок, швидко імпортуючи наявні дані в обов'язкові поля для реєстрації. У додатку, крім працівників організації, оформляти заявки можуть і завантаження, реєструючись на сайті, в обліковому записі. Таким чином, проходячи реєстрацію в утиліті, контрагенти зможуть самостійно обирати необхідні позиції пропозицій, проводити розрахунки, платежі, займатися статусом виконання оформлення, послуг та доставки. Також можливо вам мобільний додаток бачити стрічку новин компанії, стежити за оновленнями та акціями, нараховані бонусами з подальшим розпорядженням їх за власним бажанням. У додатку передбачається взаємодія контрагентів зі спеціалістами компанії як по телефону, так і в чаті.

Передбачається надання додаткової консультації при вхідних дзвінках, за допомогою АТС телефонії відображаючи контактні номери та детальну інформацію щодо клієнта. Таким чином, і клієнти, і фахівці зможуть отримати необхідну інформацію, витрачаючи мінімум часу, при цьому підвищується лояльність та зацікавленість. Бланки, як і додаткові шаблони документів, будуть наявними для швидкого формування, збереження та передачі електронною поштою. Також для надання актуальної інформації з новинами та вигідними пропозиціями, додаток пропонує надсилання інформаційних листів контрагентам на електронну пошту або на стільникові оператори в масовій чи індивідуальній формі. Для охоплення більшої частини цільової аудиторії пропонується використання автовідповідача.

Журнал обліку замовлень

Журнал обліку замовлень дозволяє фіксувати всі дані за заявками, зіставляти обсяги зі збільшенням або зменшенням зацікавленості двома пропозиціями, що надаються споживачам. У додатку доступно аналізувати загальні показники приросту споживачів чи скорочення зацікавленості, регулярно формуючи аналітичні та статистичні звіти у вигляді діаграм та графіків. Для економії часу, також систематично виконаних робіт, передбачається використання планувальника завдань із зазначенням точного терміну та завдань для реалізації. Таким чином, керівництву на регулярній основі надаватиметься звітність з графіками для раціонально зваженого рішення та планування діяльності компанії. Грунтуючись на підставі запитів, можна виявити ліквідні назви продукції, видозмінюючи номенклатуру.

Інформація про продукцію та послуги буде фіксована в окремому електронному журналі (номенклатурі), фіксуючи найменування з присвоєним артикулом або штрих-кодом, описом, ціною включаючи ПДВ, залишковою кількістю, датою виробництва придатності, з прикріпленням картинок. У софті будуть використовуватися різні формати файлів із графічними зображеннями. При невеликому асортименті продукції можуть використовуватись окремі аркуші з кодами та цінними, швидко зчитуючи дані в базі. При розширеному асортименті продукції будуть використані номенклатура, що інтегрується з пристроєм, що зчитує, при швидкому наведенні на штрих код і відображаючи дані в базі. Таким чином, при застосуванні зчитувального пристрою та терміналу збору даних, можливо не тільки швидко відображати інформацію про продукцію в системі, але і виконувати інвентаризацію, на регулярній основі при аналізі ліквідності заповнювати запаси.

Програма для роботи із замовленнями

Досконала програма для роботи із замовленнями передбачає комплексний підхід для здійснення різноманітних планів. У додатку передбачається здійснення якісного складського та бухгалтерського обліку, раціонально оцінюючи діяльність працівників та зацікавленість споживачів у продукції та роботах. Бухгалтерія невід'ємна частина будь-якого виду бізнесу, при інтегруванні з 1С системою забезпечується комплексна робота з економією часу за відсутності необхідності повторної реалізації тих чи інших завдань. Наприклад, немає необхідності проводити додаткову калькуляцію, формування документації, оформлення заявок, подання звітності до відповідних органів тощо.

Керівництво ж, у свою чергу, зможе систематично отримувати необхідну формацію в обліковій документації, маючи під рукою завжди потрібні дані щодо фінансової діяльності. Усі фінансові поступи будуть відображатися в єдиній інформаційній системі. Платежі можуть надходити до будь-якої з відповідних форм, забезпечуючи швидким проведенням операцій із реалізації пропозицій, враховуючи інтегрування з банками, сервісами безконтактної оплати, скануванням QR-кодів. При безготівкових взаєморозрахунках пропонується прийом та конвертування будь-яких грошових одиниць, відображаючи фактичні показники ціноутворення. Також передбачається можлива аналітика зміни курсової різниці, яка купується в іноземній валюті. Керівник зможе аналізувати ринок, зіставляти відповідні назви пропозицій.

Купити таблицю для обліку замовлень

Купити таблицю для обліку замовлень вам доступно за демократичною ціною, з комплексом функціональних можливостей, представлених в універсальній розробці УСУ. Високотехнологічна розробка є комплексною, багатофункціональною, підходить під будь-яку область діяльності, але в будь-якому випадку ви можете протестувати можливості доступні вам у тестовій версії. Демонстративна програма є повним відображенням ліцензованої версії, але з тимчасовим режимом роботи. За рахунок сучасних технологій та широкого функціоналу можливостей, ви можете легко налагодити аналіз з удосконаленням співпраці з контрагентами, використовуючи єдину інформаційну CRM базу. У CRM базі на регулярній основі доповнюватиметься інформація по контрагентах, детально фіксуючи всі заявки, дзвінки, зустрічі, доставки, взаєморозрахунки, наявність бонусної картки та знижок з бонусними накопиченнями. Для розширення клієнтської бази може скористатися функція "Граббера", зчитуючи контактні номери та відомості щодо потенційних покупців зі сторонніх сервісів. Впроваджуючи програмне забезпечення у бізнес, ви сприяєте підтримці конкурентоспроможності, забезпечуєте швидку та злагоджену роботу. Зверніться до фахівців за додатковою консультацією, за допомогою у виборі модулів, що підходять вашому бізнесу.

Зовнішній вигляд програми

Таблиця обліку замовлень

Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!

Безкоштовно завантажити таблиці для обліку замовлень

Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.

Маєте питання по демо-версії?
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.

Програмою можуть користуватись:

  • Державна установа, що працює з населенням

    Державна
    установа,
    що працює з населенням
  • Будь-яка приватна компанія

    Будь-яка приватна
    компанія
  • Сервісний центр

    Сервісний центр
  • Ательє

    Ательє
  • Будівельні компанії

    Будівельні
    компанії
  • Будь-яка інша організація

    Будь-яка інша
    організація

Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій

Відгуки про програму


Ви можете залишити свій відгук


Ваша оцінка:



Мова інтерфейсу

УКРАЇНСЬКА   Мова базової версії програми: УКРАЇНСЬКА, РОСІЙСЬКА
Всі   Також Ви можете замовити міжнародну версію програми, до якої можете вносити інформацію БУДЬ-ЯКОЮ МОВОЮ. Навіть мову інтерфейсу з легкістю можна змінити самостійно, адже всі назви будуть занесені в окремий текстовий файл.

Замовити програму

Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.