Можливості системи обліку угод
- Електронна документація забезпечує високий ступінь збереженості та надійний доступ тільки для обраних співробітників
Збереження - Наша програма дозволить швидко знайти потрібний документ за вказаними критеріями
Пошук - Різноманітні угоди та бланки можуть заповнюватись програмою автоматично
Заповнення бланків - Важливі файли можна прикріплювати до клієнтів, співробітників та заявок
Вкладені файли - У Вас сформується єдина база контрагентів з усіма необхідними контактними даними
База контрагентів - Усі відділи зможуть взаємодіяти між собою як єдиний успішний механізм
Зв’язок відділів - Ви зможете швидко внести першочергові дані, необхідні для роботи програми. Для цього використовується зручне ручне введення або імпорт даних
Швидкий старт - Ми додали масу красивих шаблонів, щоб робота у нашій програмі приносила іще більше задоволення
Красивий дизайн - Інтерфейс програми настільки легкий, що в ній зможе працювати навіть дитина
Легка програма
Залежно від конфігурації розробленого програмного забезпечення перелік можливостей може змінюватись:
- Облік угод забезпечує безперебійну роботу з необмеженою кількістю інформації і під час цього навантаження на сервер буде максимально знижене;
- Щоб не витрачати свій дорогоцінний час, якщо у Вас є угоди в електронному вигляді, то для виконання їх обліку Ви можете всього за один клік імпортувати їх до програми. Також, можливий і експорт необхідної документації;
- Надати своїм контрагентам потрібну інформацію тепер не буде складно, адже у базі містяться контактні дані кожного контрагента та автоматичне або ж ручне надсилання сповіщень будь-якого роду займає частки секунди. Окрім цього, Ви можете надсилати сповіщення усім контрагентам або тільки деяким з них;
- Для зручності, облік угод має функцію приєднання скан-копій. Ви легко зможете відкрити, змінити, роздрукувати або ж здійснити будь-які інші дії з потрібним документом;
- Для зручності зберігання та обліку усі угоди розділяються на зручні для Вас категорії;
- Ви можете здійснювати облік на будь-якій існуючій мові;
- Для безпечного обліку усі дані зберігаються як один файл. Це надасть Вам можливість комфортного та швидкого періодичного переміщення даних до безпечного місця;
- Облік угод гарантує цілісність та безпеку Вашої документації;
- У випадку, якщо Вам потрібно зареєструвати нового контрагента або ж внести нову угоду в додаток для обліку, це займе не більше кількох хвилин або ж навіть секунд;
- Ви можете не хвилюватися про позапланові платні оновлення, які необхідно встановити та про інші витрати. Під час основного придбання програми обліку угод, Ви отримуєте декілька годин технічної підтримки у подарунок цілком безкоштовно і в подальшому жодних внесків від Вас не знадобиться;
- Однак, для комфортної роботи Ви завжди зможете у нас замовити будь-якого роду додаткові розроби функціоналу обліку угод, які Вам потрібні;
- Керівник організації, окрім того, що зможе бачити будь-яку інформацію та виконувати будь-які дії, буде також уповноважений бачити усі зміни, з точністю, який співробітник та коли здійснив ту чи іншу зміну;
- Купуйте облік угод за дуже демократичними цінами у компанії Універсальна Система Обліку, тому що наша компанія заслуговує на довіру. Причиною цьому може слугувати те, що у нас за плечима роки розробок різного роду програмного забезпечення, а також велика кількість задоволених користувачів (з відгуками усіх наших клієнтів Ви можете ознайомитися на сайті);
- Завантажуйте пробну версію обліку угод цілком безкоштовно зараз та переконайтеся у всьому вищенаписаному особисто;
- Завантажити додаток управління обліком можна з будь-якого місця на планеті, де є інтернет.
Опис програмного забезпечення
Кожен хороший підприємець має справу з угодами, кількість яких іноді може досягати декількох сотень або навіть більше, а облік яких займає дуже багато часу та фізичних ресурсів. Раніше угоди зберігали у сейфах, у спеціальних приміщення, для кожного типу існував стій стелаж, тому їх пошук займав велику кількість часу, що гальмувало роботу. Зараз усе виконується з допомогою комп'ютерів, однак і тут можна зіткнутися з різного роду втратами та пошкодженнями угод.
Ви, напевне, вже втомилися від паперової тяганини? Не бажаєте витрачати свої нерви даремно на пошук якогось папірця? Прагнете ладу? А чи не хотіли б Ви виконувати облік усіх угод значно швидше та ефективніше? В такому випадку, Ви прийшли за правильною адресою. Сьогодні, на етапі нового часу, коли усе комп'ютеризовано та автоматизовано на такому рівні, що про ручну роботу можна просто забути. Тому, наша компанія Універсальна Система Обліку пропонує вам новітнє програмне забезпечення – облік угод. Тепер, усі необхідні угоди можна зберігати в електронному вигляді в одній програмі у себе на ноутбуці або персональному комп'ютері. Користуючись нашим програмним забезпеченням для обліку угод, Ви знайдете будь-яку потрібну Вам угоду за лічені секунди, програма автоматично знайде його для Вас за допомогою своєї вбудованої функції пошуку під час введенні перших літер та чисел найменування або реквізитів. Таким же чином, можна знайти будь-якого працівника, клієнта або ж постачальника. Також, наше програмне забезпечення облік угод дозволяє автоматично заповнювати бланки та угоди, що підвищує працездатність, надійність та продуктивність будь-якого відділу. Систему керування угодами в організації фільтрує увесь архів за потрібними для Вас критеріями, які Ви вказуєте самостійно. Наші розробники зробили наш додаток для обліку угод іще доступнішим для користувачів будь-якого віку, тому вивчення програми не займе багато часу. Розроблений інтерфейс зручний в користуванні та може бути налаштований в ручну індивідуально для кожного користувача окремо шляхом підбору зовнішнього інтерфейсу, для якого було розроблено понад пів сотні шаблонів. Користуючись нашим програмним продуктом для обліку, Ви не лише заощадите масу робочого часу, який витрачався на облік, але й покращите контроль роботи працівників на Вашому підприємстві.
Якщо у Вас у підпорядкуванні декілька або штат співробітників, то з допомогою обліку угод Ви зможете швидко налагодити синхронність та злагодженість роботи відділу, адже їх взаємодія здійснюватиметься через локальну мережу, або ж, іще зручніше, через інтернет. Окрім цього, облік угод розділяє усіх Ваших працівників за повноваженнями, що дасть Вам можливість зробити так, щоб точно визначені співробітники працювали лише з тією інформацією та виконували лише ті дії, які належать до зони їх відповідальності згідно з посадою. Також, Вам буде гарантована безпека, оскільки, по-перше, кожен логін буде захищено паролем, а по-друге, якщо співробітник залишиться своє робоче місце на деякий час та забуде вийти з обліку угод, то відбудеться автоматичне блокування задля уникнення проникнення зловмисників до додатку для обліку.
Також, у випадку, якщо Ваша організація має філії або підрозділи, то усі вони можуть бути внесені до бази даних. Окрім цього, Ви в необмеженій кількості зможете вносити будь-яку необхідну інформацію, що стосується співробітників, угод, постачальників, клієнтів та багато іншого. Понад те, в обліку угод Ви зможете виконувати роботу від імені кількох організацій.
Відео про систему обліку угод
Переглянувши наступне відео, можна швидко ознайомитись з можливостями програми УСО – Універсальної Системи Обліку. Якщо Ви не бачите завантажене на YouTube відео, обов’язково напишіть нам і ми знайдемо інший спосіб показати Вам демонстраційне відео!
Завантажити систему обліку угод
Нижче знаходяться посилання для завантаження. Демонстраційну версію та презентацію програмного забезпечення у форматі PowerPoint можна завантажити безкоштовно. При чому, демо-версія має певні обмеження: по часу користування та функціоналу.
Наша служба технічної підтримки Вам допоможе!
Напишіть або зателефонуйте нам. Контакти тут.
Програмою можуть користуватись:
Торгівельне
підприємство
Виробнича
компанія
Ательє
Спортивний центр
Хімчистка
Логістична компанія
Медичне підприємство
Мікрофінансові
Організації
Туристичні фірми
Навчальний центр
Ремонтна майстерня
Будь-яка інша
організація
Ми виконали автоматизацію бізнесу для багатьох організацій
Відгуки про систему обліку угод
Ви можете залишити свій відгук
Мова інтерфейсу
Замовити систему обліку угод
Для того щоб придбати дану програму, достатньо лише зателефонувати нам за вказаними у контактних даних телефонами або на скайп, або ж просто написати лист. Наші спеціалісти узгодять з Вами потрібну Вам конфігурацію, підготують угоду та рахунок на оплату.